Kodomo Lion Toothpaste

Product Details

  • The No.1 Children Toothpaste brand in Malaysia with advanced cavity prevention formula and fruity flavours.
  • 5% Xylitol + Active Fluoride – restore & strengthen teeth against early formation of cavities.
  • Special formulation for children and sugar free, suitable for children daily use.
  • Available in 4 variants; Strawberry, Orange, Grape &Apple.
  1. Jessie Koo
    125 reviews

    easier to get kids to brush tooth

    4 out of 5, reviewed on July 11, 2019

    many times kids refuse to brush tooth or just give excuses. But with kiddomo variant of flavour, it ease them to brush tooth as my girl loves apple Kiddomo. It cleans the tooth well and had use a few tube now.

    4
  2. Maawardah Mohamad
    69 reviews

    Rasa nak makan ubat gigi ni

    5 out of 5, reviewed on June 25, 2019

    Memujuk anak untuk memberus gigi bukan mudah. Tapi dengan kodomo lion anak-anak saya mudah menggosok gigi. Terdapat pelbagai perisa ubat gigi ini. Mereka paling sukakan perasa oren. Baunya sangat wangi dan mereka suka menghembuskan nafas setiap kali selepas gosok gigi😊

    5
  3. Avatar

    Chinthat94
    93 reviews

    Cute lion

    5 out of 5, reviewed on June 25, 2019

    It’s been a tough job to get kids brush their teeth daily. But after using kodomo lion, we got no hard time. In fact kids would ask for tooth brush. They had a wide range of flavo and our kids love orange and strawberry the most. Price is reasonable and the cute cartoon is an added point.

    5
  4. Siti Camillia Tony
    24 reviews

    Anak saya sukakannya

    5 out of 5, reviewed on November 28, 2018

    Saya menggunakan produk ubat gigi kodomo sejak anak tumbuh gigi. Produk ini turut disyorkan oleh doktor gigi yang memeriksa gigi anak saya ketika lawatan periksa gigi kali pertama. Anak saya juga sangat sukakannya dan tidak pernah menolak untuk memberus gigi.

    5
  5. Azizi Zinc
    6 reviews

    Anak suka

    5 out of 5, reviewed on November 9, 2018

    Sy menggunakan ubat gigi ini utk anak sy. Sy pernah mencuba jenama lain tetapi anak sy rasa loya dan nak muntah. Tapi dgn kodomo, anak sy tidak ada rasa loya dan dia sgt suka dgn rasa buah buahan kodomo.

    5
  6. Avatar

    Ceciliang08
    5 reviews

    Ubat gigi yang paling lama diguna saya

    5 out of 5, reviewed on November 6, 2018

    Brand kodomo ni diguna sampai hari ni, percaya tak saya ni dah jadi ibu tapi masih menggunakannya? Ya, betul saya masih mengguna dia bukan colgate atau Darlie tau, salah satu alasan ialah saya ni takut pedas, kodomo ni takde mint cuma ade rasa buah jer, suka sangat saya dengan rasa manis wangi ni.

    5
  7. AsyieQin RosKhiry
    6 reviews

    Bijak

    5 out of 5, reviewed on October 24, 2018

    Produk yang bijak kerana menarik minat kanak-kanak memberus gigi.Anak saya sukakannya

    5
  8. Avatar

    choco92
    3 reviews

    孩子的最爱

    5 out of 5, reviewed on October 24, 2018

    值得信赖的品牌
    第一次买给女儿的时候,她就爱上了~她试完了全部4个味道,最爱就是草莓~
    味道很清香,不会太重,等儿子长大了还是会选择这个牌子!
    最重要价格合理,sugar free
    会推荐给朋友的孩子用

    5
  9. Avatar

    roseniah46
    3 reviews

    Pilihan Utama Anak Saya

    4 out of 5, reviewed on October 19, 2018

    Kodomo Lion memang pilihan utama anak-anak saya. Pelbagai pilihan perisa seperti strawberi, oren yang sedap bila digunakan. Rasa ubat gigi yang tidak begitu kuat membuatkan anak-anak suka memberus gigi mereka menggunakan kodomo lion. Keluar membeli belah pun mereka pasti akan pergi mengambil sendiri ubat gigi ini setiap seorang dengan perisa yang mereka suka.

    4
  10. Avatar

    nanati427
    3 reviews

    GIGI BERSIH PUTIH BERSERI

    5 out of 5, reviewed on October 17, 2018

    Selain rasanya yang sedap, saya percaya ubat gigi Kodomo Lion membantu membersihkan gigi anak saya secara menyeluruh. OOpppss! Macam mana tahu sedap? Ibunya pon kadang-kadang gunakannya juga. 🙂

    5
  11. Afct Huda
    6 reviews

    Ubat gigi pilihan kanak-kanak

    5 out of 5, reviewed on October 16, 2018

    Ubat gigi ini sering digunakan dan menjadi pilihan anak. Dengan kepelbagaian perisa membuatkan anak-anak amat tertarik dengan produk ini.

    5
  12. Avatar

    myvipapa43
    3 reviews

    Ubat gigi pilihan anak saya

    4 out of 5, reviewed on September 16, 2018

    Anak saya amat menggemari ubat gigi Kodomo Lion kerana ia mempunyai pelbagai perasa buah-buahan. Disamping itu, ubat gigi tersebut juga mempunyai daya tarikan tersendiri pada kotaknya yang membuatkan kanak-kanak suka dengan produk ini.

    4
  13. Avatar

    Laura201271
    1 reviews

    Goods for your baby and kids

    5 out of 5, reviewed on September 15, 2018

    My daughter and baby love to use this kodomo special tootpaste rather than other because it’s better taste than other products

    5
  14. Avatar

    JAMIE32
    18 reviews

    Pilihan utama saya

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2018

    Ubat gigi kodomo lion ini adalah pilihan utama saya untuk si manja. Si manja saya sudah menggunakannya sejak dia berumur 2 tahun lagi. Ubat gigi ini dirumus sesuai untuk gigi susunya. Ia dapat melindungi gigi susunya daripada cravity. Selain itu, ia juga mempunyai pelbagai perisa antaranya oren, anggur dan epal. Anak berasa seronok setiap kali menggosok gigi.

    5
  15. Avatar

    ann230875
    2 reviews

    ubat gigi pilihan anak kami

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2018

    Ubat gigi Kodomo Lion merupakan ubat gigi pilihan anak kami sejak usianya berumur 1 tahun. Dengan variasi pelbagai perisa buah-buahan, ianya sangat mesra pengguna di kalangan kanak-kanak dan terbukti selamat untuk digunakan. Sentiasa menjadi pilihan anak kami setiap kali kami pergi ke farmasi berhampiran.

    5
  16. Avatar

    Putrie23
    3 reviews

    Kodomo is the best

    5 out of 5, reviewed on August 13, 2018

    My kids love it.. special for milk teeth. Got many variant flavored. Sugar free. Safe for daily use and less foam. The best its also safe if swallow if the children still dont know how to gargle and spit with little amount for toddlers.

    5
  17. Avatar

    catherinwong25
    3 reviews

    Love It

    5 out of 5, reviewed on August 8, 2018

    My son already 6 years old. I trained him start brush his teeth by himself since he 3 years old. I did try many brand of children toothpaste due to he always reject to brush his teeth. I found Kodomo Lion Toothpaste last year, he brushing his teeth twice per day & he love the orange favour very much.

    5
  18. Avatar

    dragonfly7956
    3 reviews

    Good product and price

    4 out of 5, reviewed on July 31, 2018

    I have 3 sons, age is 4 to 7. They love Kodomo toothpaste very much. They brush teeth twice per day. It is a safe & reliable product.

    4
  19. Avatar

    BellaRazak84
    6 reviews

    PILIHAN UTAMA ANAK

    4 out of 5, reviewed on July 29, 2018

    Sejak berumur 1 tahun dia sudah diajar untuk berus gigi. Setiap pagi minta berus & ubat gigi KODOMO LION. Pantang dipelawa, mesti tak tolak. Harga yang mampu milik buatkan saya tidak bertukar kepada jenama yang lain.

    4
  20. Avatar

    lpohyin8685
    3 reviews

    My favorite kid's toothpaste

    5 out of 5, reviewed on July 29, 2018

    Brushing teeth for a kid isn’t an easy job. Kodomo Lion toothpaste, it’s attractive packing and lots of fruity flavour. My girl loves strawberry the most. It’s safe for children and effectively prevent for tooth cavities. Now, my girl refuses to brush teeth if her toothbrush without putting on kodomo lion toothpaste.

    5
  21. Avatar

    Anie87
    3 reviews

    Kodomo Lion uvat gigi pertama untuk anak

    5 out of 5, reviewed on July 25, 2018

    Saya mempunyai 3 orang anak. Dari anak yang pertama sampai ketiga semua menggunakan ubat gigi kodomo lion sebagai ubat gigi pertama mereka. Permulaannya memang sangat susah untuk mereka sampai menangis kerana sehingga 2 tahun saya cuma berus gigi mereka tanpa menggunakan ubat gigi. Sebulan lepas tu baru saya cuba kodomo lion ni. Untuk pertama kali saya suruh mereka bau je dahulu dan mereka sukakan baunya..tapi masih tidak mahu menggunakannya lagi..setelah beberapa hari mencubanya baru mereka menyukai dan mereka sendiri yang minta dahulu ketika mrmberus gigi. Ubat gigi kodomo lion ubat gigi yang boleh dipercayai

    5
  22. Avatar

    Lynelty53
    18 reviews

    Kodomo Lion Toothpaste

    4 out of 5, reviewed on July 23, 2018

    My son like to use Kodomo Lion. It is safe for daily use to protect children teeth. I have chosen sugar free with no preservative. I love it available in 4 variant.

    4
  23. Avatar

    evaloh021463
    3 reviews

    Nice toothpaste

    4 out of 5, reviewed on July 22, 2018

    My daughter like it very much, almost will brush teeth with her favourite toothpaste on time.

    4
  24. Avatar

    fadzilah1578
    3 reviews

    Ubat Gigi Kegemaran Anak

    5 out of 5, reviewed on July 20, 2018

    Ubat gigi Kodomo Lion menjadi kegemaran anak-anak saya kerana perisa buah-buahan yang wangi. Selain bau yang wangi, ia mempunyai tekstur yang lembut yang sesuai untuk kegunaan kanak-kanak. Ubat gigi ini memang sentiasa menjadi pilihan keluarga kami.

    5
  25. Avatar

    SalihahGhani51
    14 reviews

    Bagus

    4 out of 5, reviewed on July 18, 2018

    Anak saya jenis sukar untuk memberus gigi tetapi sejak menggunakan kodomo lion dia semakin suka memberus gigi.

    4
  26. Avatar

    Farizah90
    3 reviews

    Ubat gigi pilihan anak saya

    5 out of 5, reviewed on July 17, 2018

    Anak saya kerap bertukar ubat gigi.tapi sejak mengunakan kodomo lion dia kekal mengunakannye..rasanya sgt sedap..tidak berangin sangat..terima kasih.kodomo lion

    5
  27. Aida Abass
    9 reviews

    kodomo lion pilihan anak2 sy

    5 out of 5, reviewed on May 16, 2018

    anak2 sy amat menggemari ubat gigi kodomo lion berbanding ubat2 gigi yang lain. jadi melatih anak2 memberus gigi amat mudah dan tidak perlu dipaksa. Sy sgt berpuas hati. terima kasih kodomo lion..

    5
  28. Pn Sue Sofia
    14 reviews

    Review ubat gigi

    5 out of 5, reviewed on May 14, 2018

    Ubat gigi yang digemari oleh anak saya..dari kakaknya sehingga adiknya saya menggunakan ubat gigi kodomo lion

    5
  29. Avatar

    noorjannati73
    4 reviews

    Ubat Gigi kodomo lion

    4 out of 5, reviewed on May 8, 2018

    Ubat Gigi berperisa Oren paling digemari Oleh anak saya…..bangon pagi xpayah nk paksa2 berus Gigi Lagi….anak yang mintak sendri…Gigi anak saya kini lebih Cantik dan sihat…..Sangat recommended..

    4
  30. Avatar

    Mildred
    3 reviews

    Toothpaste Kegemaran anak

    5 out of 5, reviewed on May 4, 2018

    Sejak menggunakan ubat gigi Kodomo Lion, kerja ibu lebih senang pagi dan malam bila anak tidak meragam bila memberus gigi. Anak dan Ibu gembira dengan ada nya Kodomo Lion. Anak sangat suka Kodomo Lion Strawberry!

    5
  31. Avatar

    zatul_emma57
    9 reviews

    Anak suka, ibu gembira

    5 out of 5, reviewed on May 2, 2018

    Dengan Kodomo Lion Toothpaste ini anak² suka berus gigi tanpa perlu dipaksa. Adanya pelbagai perisa dan tidak pedas membuatkan anak suka. Harga murah.

    5
  32. Avatar

    Echa50
    4 reviews

    KODOMO LION, pilihan terbaik untuk anak saya !

    5 out of 5, reviewed on May 1, 2018

    Sejak anak pertama lagi, saya telah menggunakan ubat gigi kanak-kanak kodomo lion ini. Ini kerana ubat gigi tersebut rasa manis, jadi anak-anak menyukai aktivit memberus gigi!!! Menjadi satu masalah jika mereka tidak memberus gigi jadi kodomo lion adalah penyelesaiannya. Sampaikan mereka minta untuk diberi lagi ubat gigi ketika memberus. Kandungannya yang selamat jika tertelan yang membuatkan saya terus menggunakan ubat gigi ini ke atas anak-anak saya. Perasa kegemaran mereka adalah “stoberi”..

    5
  33. Avatar

    AsryMansor43
    5 reviews

    Ubat gigi kegemaran anak-anak

    5 out of 5, reviewed on April 19, 2018

    Anak-anak saya sangat suka menggunakan ubat gigi kodomo lion kerana kurang buih menggalakkan kanak-kanak selesa untuk memberus gigi.terdapat 4 variasi kodomo lion yang boleh dipilih oleh ibubapa untuk anak-anak bergantung pada perisa kesukaaan mereka.ubat gigi kodomo lion membuatkan anak-anak gembira menggosok gigi tanpa perlu dipaksa untuk melakukan nya dalam rutin harian mereka

    5
  34. Avatar

    Khairul_Rahman58
    95 reviews

    Kodomo Lion Toothpaste

    5 out of 5, reviewed on April 18, 2018

    Kegemaran kanak kecil seusia muda dan waktu kecil, kami memang memakai ubat gigi Kodomo Lion.Dengan 4 perisa berbeza,kami diberi peluang untuk memilih perisa kegemaran kami.Design menarik sebab tu kanak-kanak suka nak pakai dan tidak perlu paksa mereka untuk gosok gigi. Lebih baik kalau lembutkan sikit tekstur ubat gigi ni.Harga berpatutan dan murah sesuai dibeli semua golongan masyarakat.

    5
  35. Avatar

    sarahjuhari13
    6 reviews

    My kids love it!!!

    5 out of 5, reviewed on April 11, 2018

    Everytime we go for grocery shopping, my kids will remind me to buy kodomo lion toothpaste for each one of them. I have four kids, so they will choose diff flavor. And they always looking forward to brush their teeth. They love the taste of the toothpaste. When the kids are happy, i’LL be happy. Thank you kodomo lion. ❤❤❤

    5
  36. Avatar

    radiogurl2223
    3 reviews

    senang gosok gigi

    5 out of 5, reviewed on April 4, 2018

    anak saya bila suruh gosok gigi ada kodomo lion memanh memudahkan. disebabkan rasa yg tak pedas selalu anak2 nak gosok gigi sesuai utk penjagaan mulut kanak- kanak yang tak suka gosok gigi

    5
  37. Avatar

    Juspine54
    4 reviews

    Hari-hari anak nak gosok gigi

    5 out of 5, reviewed on March 27, 2018

    Ubat gigi khas untuk kanak-kanak ini sangat disukai oleh anak saya. Perisa buah-buahan membuatkan anak saya sudah pandai memberus gigi kerana setiap hari nak berus gigi. Tak perlu saya paksa anak saya untuk berus gigi lagi.

    5
  38. Avatar

    dreen89
    12 reviews

    Rasa kegemaran anak-anak

    5 out of 5, reviewed on March 19, 2018

    Ubat Gigi kodomo menjadi pilihan anak-anak disebabkan rasa fruity, menggalakkan rutin memberus Gigi anak-anak berumur seawal umur 2 tahun setiap Hari..

    5
  39. Avatar

    FAEZ0609
    6 reviews

    Suitable for kids

    4 out of 5, reviewed on March 18, 2018

    Popular toothpaste for kids nowadays. Nice smell and have variety of flavor that make the kids love to learn, use and brush their teeth. No fluoride and safe for kids if they swallow the toothpaste. The cute and interesting packaging also was one of the attraction that make children and parents to choose kodomo lion.

    4
  40. Avatar

    Ilyana63
    3 reviews

    The best

    5 out of 5, reviewed on March 16, 2018

    Anak-anak saya pengguna tegar ubat gigi kodomo lion kerana sukakan perisa strawberry.Selain daripada itu,ianya juga penyebab anak saya rajin menggosok gigi setiap kali masuk ke tandas.Kadang-kadang saya juga geram kerana mereka makan ubat gigi tu.Katanya ‘sedap ibu’.

    5
  41. Avatar

    Lubiz10
    10 reviews

    my son love it

    5 out of 5, reviewed on March 10, 2018

    1 of the reason my son want to brush his teeth starting year 4 is because of this product.. he love it so much.. and now he use it 2times everyday

    5
  42. Avatar

    yanqi67
    3 reviews

    小孩爱上刷牙

    5 out of 5, reviewed on March 9, 2018

    我家小孩用这个牌子的牙膏,味道清新,之前用另一个牌子的牙膏经常会有很多蚂蚁,证明那个牌子的牙膏有糖的成分,这个牌子就不会有这样的问题

    5
  43. Camille Chong
    3 reviews

    孩子刷牙的好帮手

    4 out of 5, reviewed on March 7, 2018

    孩子喜欢这款牙膏的香味。每次刷牙都会自动要求挤这款牙膏。减少一直唠叨孩子去刷牙的次数。而且,我很放心孩子使用,不惜担心他们刷牙的同时,吞入不知什么成分的化学物质。

    4
  44. Avatar

    yusrinamohd49
    3 reviews

    Penyebab anak rajin gosok gigi

    4 out of 5, reviewed on March 2, 2018

    Anak2 saya memang suka sangat gosok gigi.lagi2 kalau guna ubat gigi kodomo lion.anak2 suka semua perisa.kena tukar2 perisa setiap kali beli.gigi anak memang putih dan bersih

    4
  45. Tuty Elyanie
    3 reviews

    The best toothpaste for kids!

    5 out of 5, reviewed on February 23, 2018

    My daughter loves to brush her teeth with Kodomo Lion Toothpaste. She will insist to brush her teeth by her own.

    Kodomo Lion Toothpaste made my daughter’s teeth strong and her mouth smells so fruity.

    5
  46. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    Kodomo Lion Toothpaste

    5 out of 5, reviewed on February 20, 2018

    Saya diperkenalkan dengan Komodo lion ini sejak kecil.Ibu saya bijak memilih perisa kegemaran saya apabila sama sama ke pasaraya untuk membeli bagi mengalakkan saya rajin menggosok gigi dengan bersih dan sabar sewaktu kecil pada peringkat umur.Jika pergi kedai je wajib cari kodomo lion sebabnya ada macam-macam perisa. Semuanya perisa buah-buahan Anak saudara saya pun peminat kodomo lion.Pakaging dan design menarik sebab tu kanak-kanak suka nak pakai dan mengalakkan mereka untuk gosok gigi dengan sempurna.

    5
  47. Nor Hashima Nyan
    5 reviews

    kodomo best

    5 out of 5, reviewed on February 7, 2018

    sangat sesuai untuk anak yg berumur 2 thun lbh..xdak manis sgt..just nice…

    5
  48. Avatar

    Ainyfara42
    3 reviews

    Anak suka berus gigi

    3 out of 5, reviewed on February 7, 2018

    Sebelum ni ada beli jenama lain anak tak nak berus gigi ..susah nak bagi dia berus gigi risau kalau gigi dia rosak ..sekarang tak lagi bila ada kodomo lion. Tiap hari anak nak berus gigi je.

    3
  49. Cecilia Chow
    1 reviews

    Good choice for you kid

    5 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    When I was small, i am usual used This that given from my parents. Now , I also choose this for my two kids. They like the oranges flavour. So far used 4 years for them and can keep their teeth clean daily.

    5
  50. Avatar

    adeq403902
    3 reviews

    Sejarah kami

    5 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    Dari saya kecil lagi emak sudah ajar gunakan ubat gigi kodomo lion ni. Dan sekarang saya gunakan untuk anak-anak. Bau nya wangi seakan-akan mengimbau kenangan masa kecil saya.
    Ya! Ianya sesuai untuk kanak-kanak

    5
  51. Suzie Arthur
    2 reviews

    Kodomo best

    5 out of 5, reviewed on January 18, 2018

    Saya sangat suka ubat gigi kodomo. Ia memudahkan kerja saya untuk mengosok gigi anak saya kerana perisanya yang sangat disukai oleh kanak kanak. Sejak pakai kodomo anak saya da boleh gosok gigi sendiri hihii..

    5
  52. Avatar

    Chloe
    6 reviews

    多种选择

    4 out of 5, reviewed on January 17, 2018

    家里的小朋友用了这牙膏后都变得勤劳刷牙了,它具有多种口味任你选择,它也有着清香的味道。

    4
  53. Nona Ana Herman
    4 reviews

    ANAK RAJIN GOSOK GIGI

    5 out of 5, reviewed on January 17, 2018

    Sebelum saya menggunakan Kodomo Lion, saya telah menggunakan byk produk ubat gigi untuk kanak2 namun membuatkan anak saya sukar untuk memberus gigi kerana dia tidak sukakan rasanya. Namun selepas bertukar kepada Kodomo Lion, anak saya sudah mula rajin menggosok gigi setiap hari.

    5
  54. Nor Hassan
    2 reviews

    Anak sangat suka kodomo lion

    5 out of 5, reviewed on January 12, 2018

    Anak saya mula menggunakan ubat gigi kodomo lion sejak umur 1 tahun lagi dan mereka sangat sukakannya. Selain rasa yang sedap dan tidak pedas, ubat gigi ini juga diformalasi khas untuk gigi susu kanak-kanak. Walaupun pelbagai perasa buah-buahan ubat gigi ini tanpa gula serta florida aktif untuk menjaga kesihatan gigi anak-anak dan memberi nafas yang segar. Dengan xylitol sangat berkesan untuk mencegah kaviti pada gigi susu anak-anak saya. Mereka sangat suka memberus gigi dengan ubat gigi kodomo lion ni.

    5
  55. Siew Ping
    5 reviews

    Kodomo lion children toothpaste

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    My kids use this type toothpaste when they starting learning brush teeth, they like it very much, got many flavours can choose so tat the kids like it, will recommend tootpaste if ppl still dunno, hehe

    5
  56. Ng Ling
    3 reviews

    AfforDable but good toothpaste for kids

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    I started using toothpaste on my girl when she was 1.5years old. She was using another brand but she wasn’t that keen to brush her teeth. After I changed to Kodomo, she is so in love in brushing teeth. She loves the taste of the toothpaste and most importantly the lion! She will tell me she want to go find lion brush teeth…

    5
  57. Avatar

    suechin3465
    4 reviews

    my child’s favorites

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    When they 1yo start using , they like it !!

    5
  58. Avatar

    IMAH60
    3 reviews

    Anak saya suka gne kodomo lion

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    Ubat gigi kodomo lion bagus n banyak perasa..anak saya suka sangat2 guna ubat gigi ni..design cute anak pn ske tgk…

    5
  59. Avatar

    christineling96
    3 reviews

    小孩时期用过

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    在我小孩时期已经在用了
    也是给我孩子使用。很好的一支牙膏味道清香

    5
  60. Ida Anum
    42 reviews

    Anak sgt suka

    5 out of 5, reviewed on December 6, 2017

    Anak Saya sangat Suka dgn ubt gigi Kodomo lion.. Kerana Terdapat dlm pelbagai perisa..sejak berusia 1 tahun lebih ank sy mula gogok gigi Dan dia sgt Suka dgn perisa oren.. Setiap Hari dia akan mengosok gigi 2x..

    5
  61. Suzie Arthur
    2 reviews

    Ubat gigi kanak kanak

    5 out of 5, reviewed on December 1, 2017

    Sejak anak berumur 1 tahun saya ajar dia berus gigi pakai ubat gigi kodomo lion. Ada perisa oren,strawberi,anggur dan macam macam lagi tapi dia paling suka ubat gigi perisa oren. Ianya manis dan anak saya sangat sukakannya. Setiap hari dia nak berus gigi 2 kali sehari tanpa saya suruh. Ini memudahkan kerja harian saya sebagai surirumah. Untuk ibu ibu yang mempunyai anak yang xsuka nak gosok gigi saya syorkan cuba ubat gigi kodomo lion ini. Dengan izin Tuhan dia akan memudahkan dan mempercepatkan urusan harian anda tanpa stuck dkt bilik air..??

    5
  62. Avatar

    AdamAmsyar95
    81 reviews

    Anak sukakannya

    5 out of 5, reviewed on November 29, 2017

    Dulu anak saya sangat susah nak gosok gigi dari pada pelbagai jenama sampai lah saya cuba kodomo ni memang tak bertukar dah anak suka sangpat katanya tak pedas baunya macam gula gula memang menarik minat budak budak.sangat berpuas hati?

    5
  63. Avatar

    Ehanis8347
    7 reviews

    Best toothpaste for kids

    5 out of 5, reviewed on November 25, 2017

    Toothbrushing sessions used to be very chaotic. After using kodomo lion my boys wanted to brush their teeth after each meal and even drink. Definitely the best toothpaste for kids. It comes in variety fruity flavours..our favourites are apple and grape. What’s yours?

    5
  64. Avatar

    Nurirah13
    365 reviews

    anak2 suka ubat gigi berperisa

    4 out of 5, reviewed on November 18, 2017

    Dulu anak saya susah untuk memberus gigi. puas di suruh. macam2 alasan dia xmahu menggosok gigi. Saya memberi pilihan ubat gigi padanya. anak2 memilih untuk menggunakan kodomo lion berperisa strawberry ini. sekarang amat mudah menggosok gigi tanpa perlu di suruh lagi. ubat gigi kanak2 ini tidak terlalu berangin dan rasa nya berperisa buah. memang menjadi kegemaran anak sekarang.

    4
  65. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Berwarna dan berperisa anggur

    5 out of 5, reviewed on November 17, 2017

    Waktu memberus gigi kini lebih ceria dan ank saya pun mula suka mmberus giginya sndri sejak mnggunakan ubat gigi kodomo lion ni.Tekstur ubat gigi yg berwarna dan berperisa anggur menarik minatnya,rasa pun sedap dan berbau wangi,tidak pedas dan lebih selamat digunakan utk kanak2.Saya pun x risau sgt bila ank tertelan ubt giginya semasa memberus.Harga pun murah dan sgt berbaloi dibeli.

    5
  66. Avatar

    HussinAnna25
    50 reviews

    Ubat gigi pilihan untuk buah hati

    4 out of 5, reviewed on November 5, 2017

    Ubat gigi kodomo lion ni sangat best baunya sangat wangi macam gula gula.anak saya sangat seronok bila gosok gigi dengan kodomo kadang kadang diorang telan pun sy x berapa risau sangat sebab kandungannya tak bahaya.

    4
  67. Aishah Norjamaeyah
    138 reviews

    Menjadikan kanak-kanak lebih seronok gosol gigi

    4 out of 5, reviewed on November 3, 2017

    Selain dari fungsi ubat gigi ini untuk membersihkan gigi dari kotoran, ia juga mempunyai perisa buah-buahan yang membuatkan kanak-kanak sangat seronok untuk gosok gigi mereka. Ia juga tidak mengandungi gula. Kanak-kanak pasti akan selalu menggosok gigi mereka tanpa perlu dipaksa kerana perisa ubat gigi yang menarik.

    4
  68. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Ubat gigi berwarna & berperisa buahan

    5 out of 5, reviewed on November 1, 2017

    Perisa buah buahan yg wangi dan menarik ubt gigi kodomo lion ni menarik minat ank saya utk mmberus gigi..warna pastenya berwarna dan berperisa,rasanya lansung tidak pedas..ubt gigi ni juga bnyak berbuih,hanya perlu picit sikit saja,mmg jimat dari segi penggunaan..x perlu lagi paksa ank utk berus gigi..mmg berbaloi,harganya pun berpatutan.

    5
  69. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    Ubat gigi kanak-kanak terbaik !

    3 out of 5, reviewed on October 31, 2017

    Sejak kecil saya pakai.selalu beli mesti perisa oren.Gambar luar singa warna oren.Teringat sampai sekarang.Tak pedas.Semua perisa buah buahan.kanak-kanak suka nak pakai dan tidak perlu paksa mereka untuk gosok gigi.Lebih baik kalau lembutkan sikit tekstur ubat gigi ni.Mereka menjadi tidak sabar untuk mengosok gigi masing2 selepas mandi…

    3
  70. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    Ubat gigi berperisa Grape-Kodomo lion

    5 out of 5, reviewed on October 29, 2017

    Anak saya semakin minat memberus gigi sejak guna ubt gigi kodomo lion ni..saya selalu beli yg berperisa anggur..lansung x pedas,ank sukakan rasa dan bau anggur yg wangi..x mengakibatkan iritasi jika ank tertelan ubt gigi ketika mmberus..mmg ubt gigi pilihan terbaik untuk mngajar ank cara mmberus gigi..ank terus tertarik sejak penggunaan kali pertama..sgt berbaloi,harganya berpatutan.

    5
  71. 溦溦 林
    473 reviews

    My daughter loves this toothpaste

    4 out of 5, reviewed on October 26, 2017

    This Kodomo Lion Toothpaste is amazing! My daughter loves this toothpaste and I’m a huge fan of the brand. The taste is very mild, which is good.

    4
  72. Avatar

    hamira90
    11 reviews

    kegunaan pertama anak

    5 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    rasa strawberry yang sedap dan lazat, anak setiap kali saat mandi, mesti minta ubat gigi nak gosok gigi, terima kasih kodomo

    5
    1
  73. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Ubat gigi berperisa buahan

    5 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    Ubat gigi pertama yg saya gunakan untuk mengajar anak saya memberus gigi..anak saya tertarik dengan warnanya yg menarik dan rasanya yg berperisa buahan dan lansung tidak pedas..anak saya suka dan mnggunakannya sehingga sekarang..anak juga lebih rajin mnggosok gigi sendiri..harganya pun berpatutan.

    5
  74. Avatar

    cpyn18
    235 reviews

    My girl loves it

    4 out of 5, reviewed on October 15, 2017

    My girl loves to brush her teeth with Kodomo Lion Toothpaste especially orange flavor. She likes the cartoon on the toothpaste too. She told me that the smell of the toothpaste is nice.

    4
  75. Avatar

    nadnaz02
    43 reviews

    Rasa yang best

    5 out of 5, reviewed on October 3, 2017

    Kodomo lion pilihan saya sebagai ubat gigi anak-anak saya..mereka sangat suka dengan ubat gigi kodomo lion..terdapat dalam pelbagai rasa..selain itu dapat mencegah kerosakkan gigi dari awal lagi..saya juga tak perlu paksa mereka memberus gigi sebab mereka suka dengan ubat gigi kodomo lion

    5
  76. Avatar

    rosnah07
    177 reviews

    pilihan nombor 1

    5 out of 5, reviewed on September 28, 2017

    Kodomo lion adalah pilihan nombor 1 saya kerana pelbagai perisa kegemaran anak-anak saya.ubat gigi ini juga pantas membersihkan gig, menyihatkan gigi dan menguatkan gigi Serta melindungi gigi dari kuman yang merosakkan gigi.

    5
  77. my nephew love it!

    5 out of 5, reviewed on September 26, 2017

    bought 1 to my nephew, he really love it and love to brush his teeth!

    5
  78. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Bau & rasa strawberi menarik minat ank sy

    5 out of 5, reviewed on September 25, 2017

    Masa mmberus gigi lebih seronok dgn ubt gigi kodomo ni,x perlu paksa ank berus gigi lg..ank sy sukakan rasa strawberinya,bau juga wangi,tekstur paste nya juga lmbut & sngt mudah utk digunakan..ia juga tidak mngandungi rasa pedas,hnya rasa buahan..sy juga x perlu jika ank tertelan ubt gigi..

    5
  79. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    My childhood toothpaste

    4 out of 5, reviewed on September 15, 2017

    Kodomo Lion is my childhood toothpaste, I can remember the taste is a bit sweet sweet and rich of fruits taste.
    I will buy this for my son for learning to brush his teeth when he grow up.

    4
  80. Syera Syera
    137 reviews

    Love it

    5 out of 5, reviewed on August 25, 2017

    Her first reaction showed that she didn’t quite like the taste but then it also has to do with the brush that seemed to poke her lips. But I continued to take her with me to the washroom whenever I brushed my teeth so that she could get an idea of how to brush. After repeated attempts she is finally starting to like the taste of the toothpaste although I only slightly coat the bristles and dilute it with water.
    I am not sure when she will finish the tube because I use such a small amount that this is going to last forever. I am really pleased with the Kodomo Children’s Toothpaste as it is suitable for infants, is sugar free (great for oral health) and does contain active fluoride and most of all is the really nice apple taste without being overly strong or minty.

    The toothpaste is not only suitable for infants but also for older children and they will no doubt love this great tasting yet effective toothpaste.

    I do highly recommend it.

    5
  81. Jieyfa Mh
    13 reviews

    Kodomo lion selamat digunakan

    5 out of 5, reviewed on August 25, 2017

    Saya sebagai ibu tak perlu lagi risau tentang keselamatan produk dengan ade nya kodomo lion ini..selamat dan disukai anak..mempunyai perisa yg membuatkn anak2 seronok untuk memberus gigi

    5
  82. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    Bercadang membeli selepas habis sampel

    3 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    Ubat gigi kodomo lion ni saya dapat untuk sampel percubaan.
    Ternyata anak saya suka. Setiap kali pergi toilet dia akan tunjuk berus gigi,mungkin kerana rasanya yang tak pedas. Ia juga selamat walupun bayi tertelan. Tidak merbahaya. Saya bercadang untuk membelinya selepas sampel habis digunakan.

    3
  83. Avatar

    Pivoine8658
    32 reviews

    Kodomo Lion Toothpaste

    4 out of 5, reviewed on August 23, 2017

    Kodomo lion toothpaste had been in the market for kids toothpaste for sometimes. They keep improved their technology and new Flavour for kids to up to the market and the kids just like it.

    4
  84. Avatar

    Kellychan21
    502 reviews

    My kids' favourite toothpaste

    4 out of 5, reviewed on August 8, 2017

    My kids love it much. It has special formulation for children and sugar free, suitable for children daily use. My kids love orange flavour very much, The price is reasonable.

    4
  85. Avatar

    muslimahamami01
    10 reviews

    Terbaik

    4 out of 5, reviewed on August 2, 2017

    Rasanya membuatkan anak sy suka menggosok gigi

    4
  86. Avatar

    RYANIZ93
    11 reviews

    Sesuai dengan selera anak

    4 out of 5, reviewed on July 26, 2017

    Rasa Ubat gigi salah satu sebab anak mengelak untuk memberus gigi. Tapi dengan Kodomo Lion Toothpaste, anak saya tak menolak lagi sebab perisanya yang menarik. Saya pun tak risau kalau anak termakan sebab ianya selamat.

    4
  87. Avatar

    alc340
    46 reviews

    宝宝牙齿干净

    5 out of 5, reviewed on July 26, 2017

    宝宝用了之后,牙齿用了洁白又干净。

    5
  88. Avatar

    elianimaisarah51
    42 reviews

    Anak saya suka dengan kodomo lion toothpaste

    4 out of 5, reviewed on July 15, 2017

    Dulu susah sgt suruh ank saya gosok gigi, sekarang senang nak disuruh sebab dia suka dengan perisa strawbery..lagi pun selamat digunakan untuk semua kanak2..

    4
  89. Avatar

    Fong Fong
    318 reviews

    my daughter love it

    4 out of 5, reviewed on June 22, 2017

    My daughter only willing to brush her teeth with Kodomo toothpaste. She like the animals on the packing and the fragrance of the toothpaste.

    4
  90. Avatar

    syifakhalid199134
    5 reviews

    Kodomo Lion Toothpaste

    4 out of 5, reviewed on June 9, 2017

    anak saya susah nak gosok gigi tapi bila letak ubat gigi kodomo lion terus tunjuk gigi 😀 ada pelbagai perisa, anak saya paling suka strawberi dan ia juga selamat untuk kanak-kanak jika tertelan.

    4
  91. Avatar

    muslimahamami01
    10 reviews

    Good product

    4 out of 5, reviewed on June 8, 2017

    Anak saya suka ubat gigi ni. Bau dan rasanya sesuai untuk membantu kanak-kanak belajar menggosok gigi sendiri.

    4
  92. Gee Gee
    321 reviews

    ubat gigi untuk anak2

    4 out of 5, reviewed on June 1, 2017

    kodomo lian toothpaste adalah pilihan ubat gigi utk anak2 saya,anak2 juga suka dgn ubt gigi kodomo lion ni,dengan kodomo lion anak2 rajin memberus gigi mereka

    4
  93. Syera Syera
    137 reviews

    My son loved it

    5 out of 5, reviewed on May 23, 2017

    What I like:

    The packaging is attractive. I believe that this kind of visual means “brushing of teeth is fun” for my son.
    The cover of this toothpaste cannot be rotated, you have to manually force it upward to open and I prefer this type of cap so that Kenzo would not play with it when I’m not around.
    The price is so affordable.
    It has 4 flavors to choose from.
    The scent is true to the flavor of this toothpaste.
    After brushing his teeth, the apple scent lingers.
    A pea-size is enough for one brushing.
    It bubbles unlike other toddler’s/kid’s toothpaste available in the market today.
    It contains Xylitol and it’s sugar-free.
    This toothpaste contains sodium fluoride to strengthen teeth but some moms would veer away from this because they fear that their toddler will swallow the toothpaste if their children still don’t know how to gargle and spit.
    There’s a batch, manufacturing, and expiry date printed on flap of the toothpaste box.
    Easily accessible.

    5
    1
  94. Avatar

    sandlee51
    174 reviews

    Nice fruit smell

    5 out of 5, reviewed on May 18, 2017

    My son started to use this brand when he is 2 years old. He loves the smell of the fruits. Usually I will buy mixture of the fruits for him to taste different variation.

    5
  95. Avatar

    nurhidayah04
    111 reviews

    highly recommended

    4 out of 5, reviewed on May 12, 2017

    Anak2 suka.rasa buah- buahan yang sedap buat anak2 rajin gosok gigi..mama pn senang hati.

    4
  96. Avatar

    HaizanRaz64
    112 reviews

    Comel dan menarik

    4 out of 5, reviewed on May 11, 2017

    Anak saya susah untuk memberus gigi tetapi dia sukakan ubat gigi kodomo lion ni.Corak yang menarik juga menjadi satu tarikan selain perasa buah buahan yang ada.

    4
  97. Avatar

    ChangNyukMui87
    14 reviews

    Semestinya Kodomo Lion pilihan untuk anak- anak

    3 out of 5, reviewed on May 3, 2017

    Saya mempunyai 3 orang anak, mereka suka berus gigi setiap hari dengan menggunakan ubat gigi Kodomo Lion yang mempunyai perisa buah-buahan. Sebagai seorang ibu, saya memilih Kodomo Lion kerana ia mengandungi Fluorida dan Xylitol yang dapat mengelak pembentukkan kaviti gigi.

    3
  98. Nur Arina
    812 reviews

    Kodomo pilihan anak2

    5 out of 5, reviewed on April 25, 2017

    Saya bg pandangan berdasarkan anak2 saya ya.. Saya ada 2 anak perempuan.memang sangat suka berus gigi sebab suka sangat rasa & makan ubat gigi kodomo ni. Memang sesuai untuk anak. Tidak ada mint seperti sesetengah ubat gigi lain sehingga ank saya tidak mahu memberus gigi. Tapi sekarang xsempat panggil dah dtg

    5
  99. Avatar

    miera97
    131 reviews

    Kodomo Lion Toothpaste

    5 out of 5, reviewed on April 24, 2017

    ubat gigi kodomo lion adalah salah satu ubat gigi yang menjadi kesukaan anak saya kerana bau nya yang sangat wangi dan juga mempunyai pelbagai rasa buah-buahan, tidak pedas dan tidak terlalu dingin, sesuai dengan kanak-kanak yang masih baru belajar untuk menggosok gigi setiap hari.

    5
  100. Avatar

    sabarina37
    374 reviews

    ubat gigi paling meletop dari dulu sampai sekarang

    5 out of 5, reviewed on April 21, 2017

    Sewaktu kecil saya teringin nak guna tapi tak dapat.Tapi sekarang,sejak saya mempunyai anak.Sebulan mesti 2kali beli.Sebab bekasnya yang menarik,kadang-kadang ada gift dalam kotak.Dengan perisa yang menarik.Anak saya senang menggunakannya.Tiap bulan mesti dua perisa beli.Bagus untuk gigi susu kanak-kanak.Setakat ini,gigi anak tiada lagi yang patah,kuning atau berlubang.Best…..

    5
    1
  101. Nur Arina
    812 reviews

    anak saya gunakan ubat gigi ini dari dulu lagi

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2017

    sy menggunakan ubat gigi ni dari anak saya yg pertama dan kedua. Memang anak2 suka kerana ianya mempunyai perisa buah-buahan sehingga anak selalu hisap berus gigi dan dapat menarik mereka untuk mengosok gigi.saya pernah ukar kpd jenama lain,tapi ank2 tidak sukakn jenama trsebut.

    5
  102. Avatar

    zulaikha
    186 reviews

    Anak saya bagi 5 bintang!!!

    5 out of 5, reviewed on November 14, 2016

    Sewaktu anak saya yang sulung masih kecil, semua variasi Kodomo Lion yang ada dipasaran telah dicuba. Tiada satu pun yang tidak disukai. Membuatkan waktu menggosok lebih mudah, tidak perlu dipujuk. Menjaga gigi lebih sihat. Tanpa bau nafas.

    5
  103. Fiza Rahman
    20 reviews

    Kodomo Lion Toothpaste pilihan saya

    4 out of 5, reviewed on August 19, 2016

    Banyak pilihan ubat gigi untuk anak-anak sekarang ni. Sampai tak tau nak pilih yang mana. Tapi salah satu jenama pilihan saya adalah Kodomo Lion Toothpaste. Terdapat dalam pelbagai perisa dan selamat untuk anak-anak jika tertelan semasa memberus gigi.

    4
  104. Noor Atiqah
    22 reviews

    Ubat gigi zaman kanak-kanak

    4 out of 5, reviewed on August 19, 2016

    Kodomo lion mengimbau kembali kenang sewaktu kecil. Ini merupakan ubat gigi yang digunakan semasa kami kecil. Suka dengan pelbagai perisa. Sehingga kini kadang2 saya gunakan kodomo lian hahah. Biasala bila rindu zaman kanak-kanak. Suka sangat bila ditawarkan dengan pelbagai perisa.

    4
  105. Aien Zunnur
    40 reviews

    Sedap macam nak makan

    4 out of 5, reviewed on August 19, 2016

    Masa kecil dulu, ibu memang belikan kami adik beradik ubat gigi kodomo lion ni. Rasanya yang sedap berperisa tu buatkan kami seronok gosok gigi. Waktu menggosok gigi menjadi waktu yang paling dinantikan. Tak banyak produk ubat gigi untuk kanak-kanak, maka untuk anak saya nanti, kodomo lion pasti menjadi pilihan hati.

    4
  106. Avatar

    busyra takiyudin
    30 reviews

    Kodomo Lion Pelbagai Perisa

    4 out of 5, reviewed on August 19, 2016

    waktu kecil saya memang gemar menggunakan ubat gigi kodomo lion. hal ini kerana kodomo lion mempunyai perisa yang pelbagai dan rasanya yang manis membuatkan ramai kanak-kanak menggemari dan menggunakannya. ibu bapa tidak perlu memaksa kanak-kanak untuk memberus gigi. kodomo lion adalah selamat digunakan oleh kanak-kanak walaupun mereka tertelan ubat gigi ini.

    4
  107. Fadzi Razak
    20 reviews

    Perisa Yang Sedap

    5 out of 5, reviewed on August 18, 2016

    Apa yang saya suka:
    1. Baunya yang sedap (sedang menggunakan perisa oren).
    2. Selamat walaupun ditelan sebab budak-budak kecil susah nak kawal lagi cara memberus gigi.

    Apa yang saya tak suka:
    Tiada

    Overall, saya suka Kodomo Lion toothpaste. Ini adalah jenama pertama yang saya berikan untuk anak saya. Buat masa sekarang, dia menggunakannya setiap pagi dan malam. Tiada masalah.

    5
  108. Sally Samsaiman
    1 reviews

    Sesuai utk tarik perhatian kanak-kanak

    4 out of 5, reviewed on August 18, 2016

    Nak ajak kanak-kanak gosok gigi mmg payah…bagi Sally ubat gigi Kodomo Lion mmg sesuai utk kanak-kanak…ianya berbau sedap dan mampu memberikan keinginan utk kanak-kanak biasakan diri dengan penjagaan gigi sampai la dewasa…

    4
  109. Ain Nadzri
    10 reviews

    Pelbagai perisa dan selamat

    4 out of 5, reviewed on August 18, 2016

    Waktu kecil, kami memang memakai ubat gigi Kodomo Lion. Dengan 4 perisa berbeza, kami diberi peluang untuk memilih perisa kegemaran kami. Baunya yang wangi dan teksturnya yang lembut membuatkan kami menggemari ubat gigi ini di usia yang kecil. Ibu kata, kalau pakai ubat gigi ini, lebih selamat berbanding ubat gigi orang dewasa. Iyalah kan, waktu kecil tertelan ubat gigi pun tak perasan. Hihi. Kodomo Lion toothpaste terbaik! 4 bintang!

    4
  110. Ain Nadzri
    10 reviews

    Pelbagai perisa dan selamat

    0 out of 5, reviewed on August 18, 2016

    Waktu kecil, kami memang memakai ubat gigi Kodomo Lion. Dengan 4 perisa berbeza, kami diberi peluang untuk memilih perisa kegemaran kami. Baunya yang wangi dan teksturnya yang lembut membuatkan kami menggemari ubat gigi ini di usia yang kecil. Ibu kata, kalau pakai ubat gigi ini, lebih selamat berbanding ubat gigi orang dewasa. Iyalah kan, waktu kecil tertelan ubat gigi pun tak perasan. Hihi. Kodomo Lion toothpaste terbaik!

    0
  111. Amani Imani
    7 reviews

    Ubat Gigi Terbaik Pilihan Kami

    4 out of 5, reviewed on August 18, 2016

    Menjadi kegemaran anak sha setiap kali menggosok gigi.

    4
  112. Wan Syahirah
    20 reviews

    Ubat gigi kanak-kanak terbaik !

    4 out of 5, reviewed on August 18, 2016

    Komodo lion ni sejak kecil saya guna. Pergi kedai je wajib cari kodomo lion sebabnya ada macam-macam perisa. Semuanya perisa buah-buahan. Anak saudara saya pun peminat kodomo lion. Design menarik sebab tu kanak-kanak suka nak pakai and tidak perlu paksa mereka untuk gosok gigi. Lebih baik kalau lembutkan sikit tekstur ubat gigi ni.

    4
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...