Ramly Beef Burger

Product Details

Beef Burger Ingredients: Beef Meat, Soy Protein, Spices and Salt, Contains Flavouring, Colouring and Permitted Food Conditioner.

  1. Batrisyia86
    1 reviews

    Suggestion

    5 out of 5, reviewed on June 22, 2022

    Ramly products is always my favourite I growing up with the products, I’m eating it like twice in a month especially their burger patties are the best seller. I always love the patties , it’s very meaty and juicy. Also it doesn’t makes me feels bored when eating it. The patties are not dry and the taste really delicious. Also the foreigners love the patties they said the taste really delicious and juicy they also said they want more. I hope that this product can go more futher in the future so that many people can known this product more , especially out of our country. Internationally.

    5
  2. Najwa Wawa
    1 reviews

    Suggestion

    5 out of 5, reviewed on June 22, 2022

    I really like Ramly products especially their beef patties i grew up eating their patties and i will never change my choices, i also like to give some suggestions, Ramly should open their restaurant througout the country so everyone can taste the original burger from Ramly restaurant and also they can put their restaurant in online food delivery such as food panda and grab food.

    5
  3. ikhwan60
    4 reviews

    daging burger ramly

    5 out of 5, reviewed on August 15, 2020

    isi daging tebal…berbeza dengan yang lain…suka makan yang daging punya…sedap nya tak leh bawak bincang

    5
  4. hxfizhudeen08
    1 reviews

    Ramly is the best

    5 out of 5, reviewed on July 9, 2020

    My family really loves beef. So if you want to eat burgers you have to look for beef. After I buy a lot of burgers, the best thing is Ramly beef burger.

    5
  5. Shika43
    687 reviews

    Rasa daging lembu yang lazat

    5 out of 5, reviewed on January 17, 2020

    Ramly Beef Burger mempunyai rasa lazat daging lembu sebenar dan milik rasa manis2 daging … Kadang² saya juga gunakan Ramly Beef Burger untuk masak sos spaghetti atau Stick daging… Ramly Beef Burger juga sesuai dinikmati pada bila-bila masa dan pelbagai jenis masak sesuai menggunakan Ramly Beef Burger sebagai pengganti daging sebenar… terutama masakan Western….

    5
  6. CikSue38
    819 reviews

    Marvelous

    5 out of 5, reviewed on June 25, 2019

    Ramly beef patty is very awesome. Delicious for burger and also delicious for instant bergedil. I like it so much because it is easy to deal with. No need oil to cook it. The taste is so great. No other brands would defeat it. The size is on the right size. The aroma also very attractive. Once u bite u know it is Ramly’s beef burger.

    5
    1
  7. Ramli04691
    3 reviews

    Daging burger lejen

    5 out of 5, reviewed on November 30, 2018

    Pastikan ada dalam simpanan setiap rumah… Rasa yang hebat… Harga yang berpatutan… Mudah dan senang disediakan… Pastikan Ramly Baru Beli..

    5
  8. Naufal Naz
    3 reviews

    Rasa daging asli

    5 out of 5, reviewed on November 29, 2018

    Tidak seperti jenama lain ramly burger daging sentiasa menjadi pilihan kerana rasa tekstur dan harga yang berpatutan.muadah disediakan dan bau yang menaikkan rasa apabila dimasak.

    5
  9. Syafiq Shahrudin
    2 reviews

    Daging burger terbaik

    5 out of 5, reviewed on November 11, 2018

    rasa yang enak disebabkan menggunakan daging yang berkualiti. Diyakini tahap kebersihan serta kehalalannya.

    5
  10. Shasha9749
    4 reviews

    My favourite beef burger

    5 out of 5, reviewed on November 10, 2018

    Saya sangat suka makan beef burger ramly ni.. Bila saya ke supermarket saya mesti beli daging ni… Brand ramly ni semua nya sedap.. Sauce dia pun sedap.. Saya suka sangat sangat.. Family saya pun minat makan beef ramly ni.

    5
  11. ajip53
    7 reviews

    cuti sekolah

    5 out of 5, reviewed on November 7, 2018

    siapa tak kenal burger ramly. semua orang kenal. bahkan anak saya disekolah rendah juga kenal dan sangat meminati pati daging ramly. jadi cuti sekolah yang akan datang nanti. dia dah siap-siap ingatkan saya supaya sertakan burger daging ramly sebagai menu untuk bekal dia dirumah.

    5
  12. Zurieda Helmi
    5 reviews

    burger terbaik dan tersedap

    5 out of 5, reviewed on November 3, 2018

    burger ramly boleh dikategorikan sebagai burger premium. rasanya sedap dan lebih lazat. isi tebal.

    5
  13. Shamsuhai10
    13 reviews

    Rasa daging yang sebenar

    5 out of 5, reviewed on October 28, 2018

    Saya amat menyukai ramly burger lembu ini sebab rasa dagingnya yang tulen serta keenakan bila makan apabila rasa perut lapar.Dagingnya yang lembut dan tebal membuat saya rasa kenyang dan saya selalu hidangkan keluarga saya ramly burger daging ini.Produk ini dijamin bermutu tinggi serta halal dan saya amat berpuas hati bila makan ramly burger daging terbaik dipasaran.

    5
  14. Nurul Syakilah
    25 reviews

    Alway be the Favourite Ramly's.

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2018

    Rasa daging sebenar dalam Ramly Beef Burger. Sedap ! tak pilih daging burger lain dah sejak cuba beli produk Ramly. walaupun harga dia mahal sedikit berbanding jenama lain tapi sangatlah berbaloi dengan rasa yang sedap, isi daging padat. complete tasty. paling penting HALAL. bila nak beli burger dekat kedai, pastikan pakai burger daging RAMLY baru beli.

    5
  15. dayahIshak90
    7 reviews

    Favourite daging burger

    5 out of 5, reviewed on October 20, 2018

    Kalau beli daging burger mesti akan cari jenama Ramly. Jenama yang diyakini status halalnya. Sedap dimakan bersama roti ketika sarapan atau makan malam. Semua produk jenama Ramly memang sedap la nugget pun sedap..???

    5
  16. Burger pilihan ramai

    5 out of 5, reviewed on September 26, 2018

    Merupakan salah 1 jenama daging burger yang disukai ramai. Antar ciri-cirinya adalah tebal , lembut dan berkualiti serta harga sangat berpatutan.
    Disamping itu ia mudah didapati di kedai-kedai runcit, pasar raya besar mahupun kecil di seluruh Malaysia .

    5
  17. ajuezura75
    21 reviews

    So Sedap So Delicious.. Yummy

    5 out of 5, reviewed on September 19, 2018

    Merupakan salah 1 jenama daging burger yang disukai ramai. Antar ciri-cirinya adalah tebal , lembut dan berkualiti serta harga sangat berpatutan.
    Disamping itu ia mudah didapati di kedai-kedai runcit, pasar raya besar mahupun kecil di seluruh Malaysia . Boleh dihidang dengan pelbagai cara sama ada dimakan dengan roti burger, dimakan begitu saja. Cuba la pasti puas hati.

    5
  18. Zulfadli Lie
    3 reviews

    Daging Lembu Berkualiti

    5 out of 5, reviewed on September 12, 2018

    Daging Lembu Ramly sangat berkuali untuk dimakan kerana isi daging yang sangat padat dan tidak banyak lemak, mudah untuk dimasak dan isi tidak hancur apabila dimasak sangat berkualiti dan sesuai untuk dijadikan burger

    5
  19. Dhaniy Rizal
    27 reviews

    Good optional for breakfast

    5 out of 5, reviewed on September 12, 2018

    It is good for fast breakfast. Just put it in the oven and match with bread and my breakfast done. It is quite juicy and I love the taste so much. Recommended to whose beef lover ?

    5
  20. ira57
    3 reviews

    burger ramly favourite

    5 out of 5, reviewed on September 11, 2018

    burger ramli ni dari zaman kecil lagi saya makan. Burger dia sedap dan tebal. saya suka beli yang daging jadi bila goreng dan makan rasa isi daging. Burger daging nya tebal dan memuaskan. Saya juga boleh letakkan isi daging ramli ni untuk buat bolognese spaghetti. Berbanding dengan burger yang lain saya merasakan burger ramly ni yang paling sedap dan memenuhi selera saya.

    5
  21. wahida30
    6 reviews

    BURGER RAMLY

    5 out of 5, reviewed on August 15, 2018

    PRODUK YANG BAGUS .. TIDAK LAPUK DEK ZAMAN. SUDAH LAMA BERADA DIPASARAN ,TIDAK PERLU DIUJI LAGI. RASANYA MEMANG SEDAP. TIADA TANDINGAN . ONLY RAMLY BURGER .

    5
  22. widurisha13
    3 reviews

    Produk yang bagus

    5 out of 5, reviewed on August 15, 2018

    Saya selalu membeli produk ini untuk keluarga saya. Sangat sedap dan rasa enak dagingnya. Sesuai dimakan untuk sarapan.

    5
  23. Dikwan18
    3 reviews

    Seriuss sangat baguss...antara daging buger terbaikkk

    5 out of 5, reviewed on August 10, 2018

    Lima bintang terbaikkkk

    5
  24. myho15
    15 reviews

    Ramly Beef Burger

    5 out of 5, reviewed on July 20, 2018

    Ramly Beef Burger is always my family’s favourite fast food. I would definitely recommend this to my friends and family. We love the taste of this beef very much and enjoy eating together with burger bread, some tomatoes topping and chilies sauce. Unlike others brand, Ramly beef burger have a very nice flavour and smell when you cook it.

    5
  25. Zuranok6926
    19 reviews

    Ramly burger sedap

    4 out of 5, reviewed on July 18, 2018

    Burger Ramly memang sedap dimakan seisi keluarga.enak dimakan dengan roti.sesuai untuk sarapan pagi atau minum petang.

    4
  26. Hayachi Fiteri
    7 reviews

    Sedap

    5 out of 5, reviewed on July 17, 2018

    Burger beef ramly sangat sedap dimakan sama ada dengan roti atau pun makan begitu sahaja. Kami sekeluarga amat menyukai burger ramly kerana rasanya dan teksturnya yang tidak melekat apabila digoreng dan ia tidak mengambil masa yang lama untuk dimasak. Kami akan makan seminggu sekali

    5
  27. Koleksi KanakKanak
    6 reviews

    Sangat enak daging burger Ramly

    5 out of 5, reviewed on May 22, 2018

    Kalau burger dari daging Ramly,mesti licin sehingga menjilat jari.Anak anak sukakannya. Saya juga masak masak spagetthi bolognese menggunakan daging burger Ramly.Ia menjadikan masakan saya lebih enak

    5
  28. BlackKitty75
    6 reviews

    Hamburger lover!

    5 out of 5, reviewed on May 18, 2018

    This is the best local beef patty I have ever tasted. I usually cook two patties instead of one for my burger. I hope that Ramly will maintain its quality.

    5
  29. zamanhuri5176
    3 reviews

    Taste and price

    4 out of 5, reviewed on May 13, 2018

    I am ramly’s fan..
    For beef burger patty, Ramly is totally my choice as Muslim we are 100% sure it getting correct Halal cert, and the taste yet to be defeated by others brand.

    4
  30. Azeim27
    3 reviews

    Berger ramli

    4 out of 5, reviewed on May 11, 2018

    Berger ramli ni rase pun okey dan sedap, tapi kadang-kadang makan kene hati-hati sikit sebab ade jugak tulang dalam berger tu hari tu makan.

    4
  31. Nisa8884
    6 reviews

    Daging Burger yang sedap

    5 out of 5, reviewed on May 5, 2018

    Saya suka jenama daging burger Ramly, tebal , lembut dan berkualiti walaupun harga sangat berpatutan.
    Boleh didapati di kedai, pasar raya berhampiran. Boleh disajikan dengan pelbagai cara, dengan roti burger, dimakan begitu saja. untuk rasa yang lebih enak saya memasak dengan menggunakan marjerin menggantikan minyak.

    5
  32. abdulmutalib18
    6 reviews

    Burger daging Ramly memang sedap

    4 out of 5, reviewed on April 19, 2018

    Saya amat menyukai burger daging jenama Ramly kerana keenakan rasanya tetap sama tidak berubah sejak dulu lagi. Keenakan rasanya dengan dagingnya yang tebal tidak dapat ditandingi dengan jenama burger daging sejuk beku yang lain. Tetapi saya ingin memberi cadangan sekiranya di adakan semula burger daging dalam kuantiti 10 keping 70g.

    4
  33. Fieza Maulanah
    161 reviews

    Sedap dan tebal

    5 out of 5, reviewed on April 17, 2018

    Keluarga saya memang sukakan Ramly Beef Burger ini kerana rasanya yang sedap dan isinya juga tebal. Anak-anak sangat suka samada digunakan untuk membuat burger untuk mereka ataupun dimasak begitu saja. Suami saya suka menggunakannya untuk dicampur bersama nasi goreng ataupun mee goreng.

    5
  34. Arif41
    3 reviews

    ????

    5 out of 5, reviewed on March 15, 2018

    The only patties that we have at home. Other brands can’t compare to this. Really love it.

    5
  35. mazmohd51
    3 reviews

    Yummy

    5 out of 5, reviewed on March 13, 2018

    Best daging burger in town.. love to eat this and create my own super special burger.

    5
  36. jielah76
    3 reviews

    the best

    5 out of 5, reviewed on March 12, 2018

    kalau makan burger memang ramly sedap..compare to others..lembut..sedap x kering daging dia bila dah masak

    5
  37. AdamAmsyar95
    81 reviews

    Daging yg berjus & sgt berperisa

    5 out of 5, reviewed on March 12, 2018

    Jenama pilihan utama utk patty burger sy.Daging burger Ramly ni sgt sedap dan berperisa.Teksturnya juga tidak terlalu keras,cepat masak dan masih berjus isi dagingnya.Sedap dimakan sbgai patty burger,letak dlm nasi goreng, dan makan begitu saja dgn sos pun dah sedap.Ia juga tahan lama bila disimpan dlm frozen.Cuma harganya mmg lebih mahal berbanding jenama lain,tapi dgn kualitinya ia masih berbaloi utk dibeli bg sy.

    5
  38. Aien Zunnur
    41 reviews

    The best daging burger

    5 out of 5, reviewed on March 11, 2018

    Saya dah cuba macam-macam daging burger dan jenama ramly still terbaik. Daging dia tak keras dan tak lembik. Memang sedap. Kalau nak buat burger memang akan pilih jenama ramly walaupun harga sedikit mahal. Tapi yang best nya hampir semua tempat ada jenama ramly ni. Senang cari dan puas hati.

    5
  39. Hariz Newz
    3 reviews

    ramly meat

    4 out of 5, reviewed on March 9, 2018

    taste good , smooth and crispy
    good for lunch and dinner

    4
  40. zhikong0316568
    3 reviews

    好吃!

    4 out of 5, reviewed on March 8, 2018

    每次都super market一定会买一包回家!ramly这牌子值得我信赖和安心食用!口感不错美味!

    4
  41. Shamira86
    3 reviews

    My favorite

    5 out of 5, reviewed on March 7, 2018

    Ramlee patty is the best patty i ever tasted in my life. The taste cannot be forgotten. Pluss it very easy to be cook and can be used not only as patty bit i also used it as my bolonese ingrediant.

    5
  42. Ams1793
    3 reviews

    Senang disediakan

    5 out of 5, reviewed on March 7, 2018

    Selain patty burger yang lembut, Ramly burger lembu senang dimasak dan disediakan. Sesuai untuk buat sarapan pagi, daging hancur untuk spagetti & nasi goreng, dan bbq. Boleh juga buat burger segera dekat rumah bila-bila masa. Harga sangat berpatutan dan mudah dicari.

    5
  43. Farisha Raz
    4 reviews

    Burger Lover

    5 out of 5, reviewed on March 5, 2018

    Yang suka burger je yang faham betapa sedapnya daging burger ramlee. Siapa je tak kenal daging burger ramlee. Saya sangat suka beef dia sebab even tak makan dengan roti pun dah rasa sedap dia. Malam malam kalau rasa lapar kat rumah boleh buat burger sendiri je. Rasanya enak dan sesuai untuk cita rasa semua. Harganya pun sangat berpatutan.

    5
  44. xmchlldunsx17
    3 reviews

    Best patties

    5 out of 5, reviewed on March 3, 2018

    If i’m hungry during midnight & craving for burger, I wouldn’t go to Mcd or Kfc to find best burger. Instead, I’ll find any stallls burger that sell burger using Ramly beef patties. The juicy, tender & tasty part of the beef is amazing.

    5
  45. daging yang sedap hanya ramly

    5 out of 5, reviewed on March 3, 2018

    daging lembu jenama tak pernah mengecewakan saya dan keluarga malah daging ramly telah bnyk kali saya gunakan untuk makan sarapan sebelum peegi kerja dengan kualiti yg baik daging ramly memang mempunya kesedapan yg tersendiri

    5
  46. syuhada9205
    3 reviews

    Malaysian Favourite

    4 out of 5, reviewed on February 24, 2018

    Burger daging Ramly sangat enak dan rasanya sudah sebati dengan kami sekeluarga.
    Ramly menjadi pilihan kami sekeluarga sejak saya masih kecil.
    Ramly mudah didapati di pasaraya kecil hinggalah pasaraya besar.
    Rasanya juga tidak pernah berubah dan konsisten.
    Pastinya tiada produk lain setanding burger daging Ramly.

    4
  47. Rizqan Sulaiman
    3 reviews

    All time favourite patty!

    5 out of 5, reviewed on February 15, 2018

    Memang burger lembu yang terbaik di pasaran! Entah kenapa tekak saya tak boleh nak terima sangat daging burger yang lain. Mesti nak burger Ramly jugak. Kalau nak dibandingkan dengan burger lain di pasaran memang Ramly on top ? Daging cukup, seasoning cukup, saiz pun boleh tahan. Kalau kat luar pun mesti cari burger Ramly sebab banyak sangat gerai sekarang guna patty tak berkualiti. Overall sangat berpuas hati dengan kualiti Ramly dari dulu sampai sekarang?

    5
  48. Wan Setel
    3 reviews

    The Good ol' Beef Burger

    5 out of 5, reviewed on February 15, 2018

    The most favorable and desired of all burgers.

    Be it fried, steamed or grilled. Tastes good and even better with black pepper sauce.
    I personally preferred grill.

    The best all round, nuff’ said

    5
  49. HN1127
    4 reviews

    Burger yang terbaik

    5 out of 5, reviewed on February 13, 2018

    Ramli beef burger adalah patty burger yang memang sangat sinonim dengan saya dan rakyat Malaysia. Rasanya yang enak dan memenuhi citarasa tempatan sangat terbaik. Cara penyediaannya yang mudah dengan boleh terus dimasak sangat memudahkan urusan saya. Ramli beef burger memang terbaik

    5
  50. Maiemai91
    12 reviews

    Pilihan nombor 1

    5 out of 5, reviewed on February 10, 2018

    Sentiasa menjadi pilihan nombor 1 berbanding jenama lain kerana sedap dan terbukti halal. Saya suka gunakan daging cincang ini untuk membuat pizza, spagetti, nasi goreng dan digoreng dan dimakan begitu sahaja. Sedap juga dijamu dengan telur dan sos untuk dijadikan sarapan ringkas. Daging cincang ramly menjadi sentiasa menjadi tambahan dalam setiap masakan untuk menjadi makanan lagi sedap dan berkhasiat.

    5
  51. YFNgui51
    3 reviews

    Tasty burger made today

    5 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    I bought the Ramly beef burger yesterday and made a breakfast for my family this morning. My children love it. It is easy to cook and by using it i can prepares my family meal within 15 minutes. Unlike others brand, Ramly beef burger have nice flavour and smell when you cook it. I would definitely recommend this to my friends and family.

    5
  52. Zack43
    3 reviews

    Tasty burger by ramly

    5 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    Easy to make and it is super delicious.i like it very much.good product from local supplier.however the quantity is less for me as need to buy a lot once i need it

    5
  53. Jaden Chin
    3 reviews

    我的最爱

    5 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    从小就爱吃汉堡,每次都是买的Ramly,至今依然如此。我爱Ramly牛肉汉堡,没有更爱,只有最爱。

    5
  54. Afiza_Rahim60
    358 reviews

    Ramly Beef Burger

    5 out of 5, reviewed on January 19, 2018

    Keluarga saya memang meminati daging lembu.Mudah didapati di Pasaraya.Kalau nak makan burger mesti cari bahan dari daging lembu.Sudah banyak saya beli daging burger yang paling terbaik adalah daging burger lembu Ramly.Harga berpatutan dan mampu milik.Rasa lembunya bila di salai,di goreng,di kukus atau di rebus sekalipun tetap dapat rasa keenakkan daging lembu itu sendiri.Bukan hanya di buat burger.Malah boleh di pelbagaikan seperti buat sandwich,begedil,goreng biasa pun sedap

    5
  55. Rabiatul12391
    3 reviews

    DAGING BURGER RAMLY

    5 out of 5, reviewed on January 19, 2018

    Memang favorite kami sekeluarga.. Daging dia sedap, lembut dan mudah untuk disediakan. Terbaik lah ramly???

    5
  56. ajuezura75
    21 reviews

    Sangat sedap & ringkas

    5 out of 5, reviewed on January 18, 2018

    Saya sekeluarga sangat menggemari burger Ramly kerana rasanya yang sedap, senang disediakan dan simple. Juga produk ini mudah didapati di semua kedai dan dijamin halal

    5
  57. Yulianne16
    3 reviews

    Forever Ramly

    5 out of 5, reviewed on January 17, 2018

    Forever a Ramly fans. For me, the taste of the beef is really rich compared to some other brands.
    And I can use it in many ways, not just as burger with bread.
    Sometimes I use when cooking pasta with red sauce rather than minced beef because it already has some flavor.

    5
  58. Syarifah Fyairus
    104 reviews

    DAGING BURGER YANG SANGAT MENYELERAKAN

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2018

    Ramly Beef Burger AMAT SEDAP DAN SESUAI DIMAKAN UNTUK SEISI KELUARGA. DAGING BURGER YANG TERASA SEPERTI DAGING YANG SEGAR DAN RASA KEENAKAN DAGIN TERAMAT SEDAP. MAKAN SEKALI PASTI TERASA INGIN LAGI. PRODUK Ramly Beef Burger AMAT MUDAH DIDAPATI DAN HARGA PUN SANGAT BERPATUTAN. JENAMA RAMLY PASTI PILIHAN YANG TERBAIK

    5
  59. Syamimi Saifeni
    3 reviews

    Food Lover

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2018

    Ramly Beef Burger is my favorite and craving food. Very delicious and good taste ??

    5
  60. cikmistry_65
    3 reviews

    Membesar bersama Ramly

    5 out of 5, reviewed on January 15, 2018

    Sedari kecil, semasa bersekolah kami makan daging burger ramly semasa waktu rehat. Sekarang ayah selalu pastikan kami ada stok kerana banyak menu boleh dibuat dari bahan ini. Ibu boleh menyediakan meatball darinya, abang suka makan burger, dan adik suka memasak spaghetti dan guna daging burger dalam kuah. Memang sedap!

    5
  61. Faaaaarara09
    11 reviews

    Tak beli lain dah

    5 out of 5, reviewed on January 14, 2018

    Dari saya kecik memang parents guna brand Ramly. Jadi sampai sekarang pun tetap dengan Ramly. Kalau beli burger kat stall memana, dapat je detect kalau tak guna daging Ramly. Ramly the best!

    5
  62. DyaAlAien87
    8 reviews

    DAGING BURGER TERBAIK TURUN TEMURUN

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    Saya membesar dengan daging burger Ramly. Setelah berkahwin kami suami isteri buka perniagaan burger. Produk pilihan kami semestinya rangkaian Daging Burger Ramly. Ayam, daging, udang, ikan. Semuanya terbaik. Pelanggan pun puji daging burger Ramly memang sedap. Ada masa saya guna daging burger Ramly dalam masakan spagetti saya bila daging hancur dah out of stock. Daging burger Ramly memang sedap. Bertahun tahun kualiti dan rasa nya tak pernah berubah. Terbaik..!!

    5
  63. sal93
    12 reviews

    bijak berbelanja

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    tak perlu jelas kan lagi daging burger ramly ni memang sedap. ianya legend dan semua orang pun tahu. kalau beli burger kat gerai tepi jalan pun dia guna daging ramly kan. okay mungkin tak semua guna jenama ni . tapi kita boleh lihat majority. salah satu sebab saya suka beli frozen food macam ni sebab nak jimat duit. beli kat luar mahal . sebiji dah berapa ringgit. baik saya masak sendiri Burger. guna daging ramly jugak. zaman sekarang ni, kena bijak berbelanja.

    5
  64. cikwin79
    9 reviews

    The best burger in town

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    Always being my favourite burger for the whole family. Just can’t replace it with other brand. Whether buy the ready burger at the roadside stall or make it my own at home, only Ramly Beef Burger my choice. No doubt.

    5
  65. hanizazlan97
    7 reviews

    Comfort food

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    Senang dan mudah…

    5
  66. IzzAh AzIz
    3 reviews

    All time favorite!

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    The best burger with consistent taste, definitely Ramly Burger. Support your local product!

    5
  67. Ida Anum
    42 reviews

    Berbaloi

    4 out of 5, reviewed on December 6, 2017

    SAYA sangat Suka menggunakan daging burger rally kena tekster nya yg tebal brbanding dgn jenama yg lain.. Selain rasa daging nya yg sedap.. Ia bkn hanya sedap d Buat burger tetapi sy sangat Suka mgunakan daging burger ramly utk memasak spegatti..

    4
  68. DyaAlAien87
    8 reviews

    The Best Burger ever

    5 out of 5, reviewed on December 2, 2017

    Kami sekeluarga peminat daging burger jenama Ramly. Semasa membuka perniagaan burger beberapa tahun lalu, daging burger keluaran Ramly menjadi produk pilihan utama kami. Ramai pelanggan yang menjadi pembeli setia kami.

    5
  69. Shahrul64
    164 reviews

    Sedap dan lazat

    4 out of 5, reviewed on November 28, 2017

    Saya selalu membuat burger sendiri. Lebih menjimatkan. Dan pilihan utama saya adalah daging burger ramly. Baunya sudah membangkitkan aroma. Sedap sekali. Anak2 saya pun sukakannya. Ada pelbagai pilihan ketebalan dan berat sekeping daging. Harga yang berpatutan. Halal dan diyakini suci. Di buat oleh bumiputra.

    4
  70. owengtang59
    118 reviews

    加上其他配料也不会被抢掉那味道

    5 out of 5, reviewed on November 28, 2017

    记得大学时帮忙友族朋友的Burger档口时,他十分推荐这牌子的beef burger,自己试后真得很够味,加上其他配料也不会被抢掉那味道,反而配合得很好,宵夜时常自己煎来吃!

    5
  71. kcklon9028
    1 reviews

    daging burger ramly

    5 out of 5, reviewed on November 25, 2017

    majoriti rakyat malaysia suka akan daging burger jenama ini kerana kualiti,rasa,warna dan kelembutan yang jarang ada pada mana2 produk daging burger lain..boleh di makan dengan apa jua cara especially burger la top 1 in malaysia..keep support local item

    5
  72. Hewpikxin52
    5 reviews

    I love it

    5 out of 5, reviewed on November 24, 2017

    Everyday morning my mother will cook this give me bring to school!yummy yummy

    5
  73. HussinAnna25
    50 reviews

    Daging berjus

    4 out of 5, reviewed on November 4, 2017

    Saya suka guna dagin burger lembu ramley,rasa dagingnya sangat berjus selalu nya saya hidangkan sebagai breakfast pagi makan bersama roti keping dan sos cili memang sedap sangat,stok wajib beli kalau ke pasaraya.harganya juga berpatutan sangat berbaloi.

    4
  74. Efiza Kman
    40 reviews

    Sedap

    5 out of 5, reviewed on November 3, 2017

    Burger daging Ramly sememangnya sedap dan disukai oleh saya dan keluarga. Rasanya yang sedap dan diyakini bersih menjadi penyebab ia menjadi pilihan kami sekeluarga.

    5
  75. Atiqah21
    50 reviews

    Rasa Daging Asli

    5 out of 5, reviewed on November 1, 2017

    Burger ramly menjadi kesukaan suami dan anak2 sy kerana rasa daging yg asli dan sedap..Halal dan diyakini kebersihannya 100%..Kami makan burger ramly ketika bersantai pada hujung minggu..

    5
  76. ferdizetty37
    491 reviews

    Daging burger Ramly yg berjus & sangat berperisa

    5 out of 5, reviewed on October 28, 2017

    Daging burger jenama ramly ni mmg pilihan keluarga saya..rasa daging yg berjus dan sangat berperisa,lansung tiada bau hamis seperti jenama lain..saiznya pun besar dan tidak mengecil bila dimasak..harganya mmg berpautan untuk dibeli.

    5
  77. FARA34
    94 reviews

    DAGING BURGER PILIHAN SEKELUARGA

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2017

    Keluarga saya sangat menggemari daging burger ramly kerana rasa daging yang kaya, tebal dan rasanya yang sedap.
    Satu-satunya pilihan daging burger yg saya akan beli di pasaran.

    5
  78. CikSue38
    819 reviews

    Burger daging ramly

    5 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    Daging burger ramly ni seriusly paling sedap. Tiada daging burger lain yg dapat tandingi kesedapan daging burger ni. Ada pek besar dan pek kecik. Selalu kt pasaraya cepat sangat out of stock. Jadi bila jumpa mmg borong la. Boleh buat burger sendiri. Kalo tak pun sy buat bergedil guna daging burger ni. Sedap. Cukup perasa dalam kepingan burger ni. Makan mcm tu je pn boleh kenyang. Tapi kena makan banyak la. Bila start makan susah nk berhenti sbb rupa dan bau dia sangat tempting.

    5
  79. Shahrul64
    164 reviews

    Sedap dan lazat

    5 out of 5, reviewed on October 17, 2017

    Di rumah saya memang membuat burger untuk anak dan suami saya. Dan pilihan terbaik saya adalah burger Ramly. Ia menepati citarasa kami sekeluarga. Rasa nya yang lembut walau saya memanggang agak lama. Tidak seperti sesetengah jenama yang lain. Burger Ramly juga tebal isi nya dan tidak banyak campuran bahan lain. Memang enak di makan begitu saja atau di kapit dengan roti. Memang mudah memasak. Bau nya juga harum. Harga pun murah.

    5
  80. rosnah07
    177 reviews

    segar dari ladang

    5 out of 5, reviewed on October 15, 2017

    Ramly beef burger sangat segar dan bermutu tinggi.dagingnya yang lembut mudah dimakan.daging ini juga boleh dicampur dalam masakan Contahnya dibuat sandwish bebola daging dan bermacam macam lagi.cepat dimasak dan sedap.

    5
  81. noorazri07
    194 reviews

    Ramli Daging burger

    4 out of 5, reviewed on October 14, 2017

    Strukture daging burger ini menepati selera saya sekeluarga.Saya lebih suka membuat burger sendiri untuk keluarga saya kerana pilihan saya ialah jenama Ramly sejak dulu lagi.Terasa dagingnya dan lembut dalam setiap gigitan.Adakalanya anak saya suka digoreng begitu sahaja dan diratah tanpa roti.

    4
  82. NurulDeng08
    470 reviews

    Lansung tiada bau hamis

    5 out of 5, reviewed on October 11, 2017

    Jenama daging burger pilihan saya.Tekstur dagingnya sgt tebal & penuh rasa daging yg berjus.Rasanya juga tidak tawar,tapi diperasakan dgn sempurna.Lansung tiada bau hamis daging.Sedap dimakan sbgai daging dalam burger mahupun hanya dicicah dgn sos.Mmg saya selalu beli jenama tempatan ramly ni.Daging halal dgn harga yg berpatutan.

    5
  83. ctiey94
    134 reviews

    daging tidak keras dan sesuai untuk seisi keluarga

    5 out of 5, reviewed on October 7, 2017

    saya merupakan salah seorang penggemar daging lembu ramly. setiap kali membeli barang keperluan rumah, saya akan membeli daging lembu ramly. ini kerana daging yang tidak keras serta sesuai untuk seisi keluarga. saya menyukai daging lembu ramly juga kerana boleh dipelbagaikan seperti dimasukkan dalam bubur nasi dan serta diperbuat 100% dari daging yang halal.

    5
  84. Niki Tay
    996 reviews

    These burgers are awesome.

    4 out of 5, reviewed on September 20, 2017

    These burgers are awesome. My husband very like eat this beef burger always go out buy this beef burger

    4
  85. Nurirah13
    365 reviews

    Rasa daging sebenar dan sedap

    5 out of 5, reviewed on September 19, 2017

    Di rumah saya memang membuat burger untuk anak dan suami saya. Dan pilihan terbaik saya adalah burger Ramly. Ia menepati citarasa kami sekeluarga. Rasa nya yang lembut walau saya memanggang agak lama. Tidak seperti sesetengah jenama yang lain. Burger Ramly juga tebal isi nya dan tidak banyak campuran bahan lain. Memang enak di makan begitu saja atau di kapit dengan roti. Memang mudah memasak. Bau nya juga harum. Harga pun murah.

    5
  86. maryam18
    309 reviews

    TERBAIK

    5 out of 5, reviewed on September 9, 2017

    Apabila ingin membuat burger sendiri dirumah,saya akan memilih daging burger dari jenama ini..Ia merupakan pilihan terbaik saya setakat ini..

    5
  87. Nor Othman
    1346 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2017

    daging burger ramly adalah pilihan utama syaa dalam banyak2 daging burger yg ada,rasanya yg sedap,ianya juga mudah disediakan,jadi saya boleh mnyediakan burger homemade dgn mudah jika ada daging burger ramly

    5
  88. emilliakamarlis62
    210 reviews

    Isi padat dan sedap

    4 out of 5, reviewed on August 31, 2017

    Ramly burger lembu menjadi pilihan saya kerana isinya yang padat dan tebal. Hanya jenama ramly yang bermain difikiran saya kalau teringin memakan burger atau pasta. Dagingnya yang lembut juga merupakan faktor kegemaran terhadap jenama ini.

    4
  89. mizarifin91
    136 reviews

    daging burger ramly

    4 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    daging yang berkualiti dan sedap. daging lebih tebal berbanding jenama lain. cuma harga sedikit mahal berbanding jenama tempatan lain. selain digunakan untuk burger sy juga biasa gunakan untuk memasak nasi goreng

    4
  90. AieenDeen28
    899 reviews

    Pilihan Terbaik!!

    5 out of 5, reviewed on August 19, 2017

    Saya mmg pengguna setia jenama ramlee dari dgg,sos,dan brg frozen yg lain..sbgai penjual burger,dh bnyk cuba dgg jenama lain,tp tidak sesedap dgg burger ramlee..Dgn rasa 100% dgg sbnar,ianya juga halal & merupakan produk keluaran bumiputra..

    5
  91. Dayaniey Dahari
    16 reviews

    it taste really bombamstic

    5 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    as u know the ramly is the one name famous in this country, the quality is tip top. the taste of ramly beef burger like homemade, i always put in my cooking especially in spaghetti bolognese. sgt sedap boleh wt meatball, bagedil n mcm2 lg. ramly beef burger berlainan dgn dging burger lain , ia padat /tebal n juicy. 5 thumb for this lovely beef burger 🙂

    5
  92. RazaMat194
    30 reviews

    Isi daging 100%

    5 out of 5, reviewed on August 17, 2017

    Saya hanya makan daging burger ramly sahaja..Pernah cuba untuk makan jenama lain tapi tidak sesedap daging burger Ramly..dengan rasa isi daging 100% dan produk yang diyakini halal..Aroma dagingnya juga wangi selepas dimasak..Daging burger Ramly memang TERBAIK!!!

    5
  93. Ijah Mizah
    11 reviews

    Selamanya dengan Ramly

    5 out of 5, reviewed on August 15, 2017

    Inilah daging burger lembu pilihan saya sejak dari kecil sehingga sekarang. Dan sentiasa akan menjadi double daging burger saya dan sekarang keluarga saya.

    5
  94. sallyinlee93
    1004 reviews

    老公的最爱

    4 out of 5, reviewed on August 14, 2017

    Ramly burger是我们最爱的宵夜!
    老公喜欢吃牛肉,我喜欢吃鸡肉!
    加上蔬菜mayonise一级棒!

    4
  95. KJ Cheah
    224 reviews

    Taste Good

    5 out of 5, reviewed on August 9, 2017

    Ramly beef burger is my childhood memory. Once it was my supper every night during secondary school. It’s juicy and taste delicious. Feel grateful since it’s available at many places and easy to purchase.

    5
  96. Sal Arissa
    11 reviews

    Always a yummy filler

    3 out of 5, reviewed on August 4, 2017

    Always a yummy filler, after long day and enjoy this delicious burger between bun. Beef is really juicy.

    3
  97. nurhidayah04
    111 reviews

    daging burger pilihan dan diyakini halal

    5 out of 5, reviewed on August 4, 2017

    Saya jarang masak burger dirumah, tapi biasanya saya akan beli burger yang penjualnya memang menggunakan daging burger Ramly.Daging burger Ramly sedap, daging dan padat & tidak terlalu berlemak.dan yang paling penting diyakini halal.!

    5
  98. NURELINA89
    173 reviews

    Burger Daging RAMLY

    4 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    Burger daging ramly wajib ada di dalam peti sejuk rumah saya..Biasanya saya akan tambah dengan sos cili, mayonis dan roti..Mmg terbaik umphhhh!!Rasa daging yang sedap sangat2..Anak2 selalu minta tambah kerana satu daging sahaja tidak mencukupi..

    4
  99. Noorliana Dahari
    30 reviews

    Rasa yang enak

    5 out of 5, reviewed on July 28, 2017

    kami memilih burger ramly kerana rasanya yang enak dan di jamin halal untuk umat islam. keluarga saya penggemar sphagetti jadi saya gunakan daging burger ramly menggantikan daging cincang yang mahal sedikit berbanding daging burger.Rasanya yang cukup dan enak membuatkan kami menjadi pengguna tegar Ramly Beef Burger.

    5
  100. sedap dan mudah disediakan

    5 out of 5, reviewed on July 27, 2017

    saya pasti memilih daging burger jenama ramly,kerana rasaya yg sedap,tebal dan juga mudah utk disediakan

    5
  101. Tengku Nurashiha
    13 reviews

    KEGEMARAN KELUARGA

    5 out of 5, reviewed on July 17, 2017

    Suami saya pengemar setia produk dari Ramly. Dari kecil katanya memang menjadi pilihan keluarga. Kini berkeluarga, Ramly diteruskan dan saya kini penguna setia Ramly. Apa yang menarik daging burger Ramly daging ini kerana setiap kunyahan terasa kemanisan dagingnya. Burger ramly mudah dimasak, dan daging nya terasa sungguh lazat seperti home made. Pilihan citarasa keluarga!

    5
  102. sandlee51
    174 reviews

    Nice taste

    4 out of 5, reviewed on June 23, 2017

    This is my husband’s favourite. He loves the taste of this beef together with burger bread. During weekend, i will prepare for my husband with some tomatoes topping and chilies sauce.

    4
  103. RazaMat
    37 reviews

    Daging burger sedap

    5 out of 5, reviewed on June 13, 2017

    Ramly daging pilihan saya setiap kali beli burger.Baunya wangi ketika masak dan rasanya sangat enak.

    5
  104. Shahida21
    15 reviews

    Pelbagai kegunaan

    5 out of 5, reviewed on June 7, 2017

    Daging burger yang saya akan pilih kalau di kedai atau pasaraya. Daging ni sedap dibuat burger atau inti kebab. Pelbagai resepi boleh dicuba

    5
  105. Nur Arina
    812 reviews

    Daging burger pilihan no.1

    0 out of 5, reviewed on June 6, 2017

    Daging burger pertama yang akan saya pilih untuk dijadikan kudapan saya apabila lapang.memang sangat sukakannya kerana jus pada daging tersebut tetap ada walaupun dipanggang atau digoreng serta rasanya tidak bertukar walaupun goreng dengan lama

    0
  106. Mooi Leng
    39 reviews

    Yummu

    4 out of 5, reviewed on June 5, 2017

    Yummy….. ?

    4
  107. HaizanRaz
    112 reviews

    Daging burger Ramly

    4 out of 5, reviewed on May 26, 2017

    Daging burger Ramly yang terbaik antara semua.100% rasa daging sebenar dan diyakini halal.Selain digunakan untuk burger saya juga gunakan daging Ramly ini untuk sos spageti,begedil dan toping atas pizza.

    4
  108. geegee48
    43 reviews

    burger homemade

    5 out of 5, reviewed on May 25, 2017

    daging burger ramly adalah pilihan utama syaa dalam banyak2 daging burger yg ada,rasanya yg sedap,ianya juga mudah disediakan,jadi saya boleh mnyediakan burger homemade dgn mudah jika ada daging burger ramly

    5
  109. Zhongk3391
    144 reviews

    It’s like Krabby Patty, except it’s Ramly!

    5 out of 5, reviewed on May 19, 2017

    Boy oh boy, do I wish to steal the secret formula in making a Ramly burger patty. Except that it’s made available in all supemarkets already. The distinct beef Ramly burger that is used by street vendors are just heavenly. The smell and robust flavours that come out of that patty when it sizzles on the grill is equivalent to those made on Masterchef. But, this is the only frozen patty! It just tastes that good like a Burger Bakar. Easily comfort food that I make too at home.

    5
  110. miera97
    132 reviews

    SEDAP

    4 out of 5, reviewed on May 16, 2017

    sedapnya makan ramly beef burger, boleh dipelbagaikan ye sesiapa yang sangat sukakan daging burger ramly, saya suka grill dan hancurkan untuk saya campurkan kedalam spagethi carbonara saya,, sangat-sangat sedap, atau saya jadikan inti didalam wrap untuk sarapan pagi dicampurkan dengan salad, tomato dan black pepper sos.. umphh sedapnya

    4
  111. sabarina37
    378 reviews

    Daging Lembu Ramly

    0 out of 5, reviewed on May 13, 2017

    Keluarga saya memang meminati daging lembu.Kalau nak makan burger mesti cari bahan dari daging lembu.Sudah banyak saya beli daging burger,yang paling terbaik adalah daging burger lembu Ramly.Rasa lembunya bila di salai,di goreng,di kukus atau di rebus sekalipun tetap dapat rasa keenakkan daging lembu itu sendiri.Bukan hanya di buat burger.Malah boleh di pelbagaikan seperti buat sandwich,begedil,sebagai lauk untuk bubur anak kecil saya.

    0
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...