Habhal’s Cap Kipas Udang Sweet Soya Bean Sauce

Product Details

The Cap Kipas Udang sweet soya sauce is well-known around Malaysia and a favourite ingredient in Malay and Western foods and dishes.

Its high quality and natural taste are characterised by the sweet, distinct flavour extracted through the fermentation of the finest soya beans.

Cholesterol-free, it is also an excellent source of protein, fibre, vitamins and minerals for the body.

Cap Kipas Udang soya sauce is the natural choice tor most customers. Its makes a world of difference between a bland serving and delightfully tasty meal. Especially popular for enhancing stir-fried dishes or as condiment give it the additional flavour, Cap Kipas Udang sauce is a must in every kitchen.

*HALAL

INGREDIENTS
Soya Bean, Caramel, Sugar, Salt, Flour, Tomato Paste, Contains Thickener as Permitted Food Conditioner, All Additives are of Plant Origin

  1. Wan Nurdayana
    3 reviews

    A must have

    5 out of 5, reviewed on November 6, 2018

    This sweet soya sauce is a must have in all households. Eating rice does not seem right without it. Frequently added in cooking too and makes it delicious! What is life without it

    5
  2. Wajib ada di dapur

    5 out of 5, reviewed on November 4, 2018

    Benda wajib di beli setiap kali gaji
    Tanpa nya hidangan di meja mkn mnjd hambar

    5
  3. Avatar

    Nadia1947
    3 reviews

    Kicap paling sedap

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2018

    Sejak kecil kicap ini yang menjadi kegilaan saya dan adik beradik. Makan nasi lauk ikan goreng dan kicap ini. Cukup menyelerakan. Kicap yang sangat sedap. Masak atau makan begitu saja sangat sedap. Kicap dari jenama berbeza tidak dapat menandingi kesedapan kicap cap kipas udang ini. Walaupun harganya semakin tinggi tetapi kicap ini tetap menjadi pilihan nombor satu saya. Sangat sedap. ?

    5
  4. Avatar

    abidah63
    4 reviews

    kicap dari zaman kanak-kanak

    5 out of 5, reviewed on October 18, 2018

    dari kecil sehingga la sekarang saya masih guna kicap kipas udang.. sekarang saya perkenalkan kepada anak-anak saya pula… sambung generasi kicap kipas udang.. tambah hirisan cili dan perah sedikit limau.. aummm… soodapp!!

    5
  5. Avatar

    Nadianadeen86
    3 reviews

    Tasty 'Kicap'

    5 out of 5, reviewed on October 2, 2018

    The texture of the product makes cooking easier for any dish using soya bean sauce. It’s thicker compare to other product.

    5
  6. Avatar

    JuneyAng7709
    6 reviews

    万能酱料~~

    5 out of 5, reviewed on September 24, 2018

    只需一碗白饭,一粒煎蛋,就是美味的一餐!

    5
  7. Avatar

    Nad85
    3 reviews

    Love it

    5 out of 5, reviewed on September 8, 2018

    Our household has been using this product since forever. Really good taste. You can use it especially if there’ no soup for your rice. Just this soy sauce, rice and egg I’m good to go.

    5
  8. Avatar

    Yedda10
    3 reviews

    超喜欢的酱料

    5 out of 5, reviewed on July 30, 2018

    这是我们一家都很喜欢的酱料,甜甜酸酸的,很开胃,我最喜欢我爸爸拿他来做我最喜欢的料理,真的超美味的

    5
  9. Avatar

    cuyaduya35
    6 reviews

    Long relationship

    5 out of 5, reviewed on July 25, 2018

    I’ve started my love towards Habhals’ Sweet Soy Sauce since small. This soy sauce is originally from Johor and I remember the founder came to our house and gave it for free during the early years of business. Hard work paid off!! This soy sauce is not an alien to any household. It’s a must have soy sauce in the kitchen. Add on a good splash of it to any of your cooking or simply as dip. You’ll not regret to get this during your next grocery shopping!

    5
  10. Mai Sarah
    8 reviews

    Kegunanan zaman berzaman

    5 out of 5, reviewed on July 16, 2018

    Kicap manis cap kipas udang menjadi pilihan seisi keluarga bagi menambah perisa di dalam makanan atau di makan bersama nasi dan telur goreng panas . Tak pandang dah lauk lain . Saya gunakan kicap ni dari kecil sehingga sekarang sudah berumah tangga kicap manis cap kipas udang masih menjadi pilihan utama

    5
  11. Avatar

    Munirah170578
    4 reviews

    Sedap melekat

    5 out of 5, reviewed on June 1, 2018

    Kicap kipas udang manis semestinya menjadi pilihan kami sekeluarga. Sesuai digunakan untuk pelbagai jenis masakan. Timur, barat, utara, selatan memang memuaskan. Rasa lemak manis yang tidak keterlaluan memikat selera semua lapisan. Rasa yang tidak pernah ketinggalan zaman. Di mana saja tetap menjadi pilihan.

    5
  12. Avatar

    nadya_isa52
    32 reviews

    Tak Pandang Jenama Lain Dah! ?

    5 out of 5, reviewed on April 19, 2018

    Kicap kipas udang memang pilihan saya dulu,kini dan selamanya. Rasanya lebih enak,lemak dan ada rasa yang tersendiri. Walaupun banyak lambakan jenama tak lawanlah kicap kipas udang ni. Memang terbaik! Setiap kali makan mesti kena ada kicap kipas udang ni. Tak lengkap rasanya tanpa kicap kipas udang hari-hari saya. Walaupun agak mahal tapi rasa memang tiada tandingan.

    5
  13. Avatar

    Kerolnuar87
    3 reviews

    Sedap

    4 out of 5, reviewed on April 17, 2018

    Kicap cap kipas sedap dan mudah dinikmati sekeluarga sejak kecil. Sekarang anak-anak pula menjadi penyambung warisan. Berbeza dengan jalen,kicap cap kipas lebih sedap dan lemak sesuai untuk dimakan dengan apa sahaja lauk yang dihidangkan.

    4
  14. Avatar

    Cullen34
    10 reviews

    Childhood

    5 out of 5, reviewed on April 16, 2018

    Since i was a kid, this is a must have at home. The taste is very good and very nice. You can also mix it with other sauces and it will still taste nice

    5
  15. MissBella Tajima
    6 reviews

    x nak kicap jenama lain

    5 out of 5, reviewed on March 12, 2018

    dulu kecik2..suka mkn telur rebus dgn kicap cap kipas udang..klau p majlis kawen mesti mnx bunga telur bnyk sbb nk mkn ngn kicap ni..xde kicap ni x lalu mkan aihhh

    5
  16. Avatar

    Khairul_Rahman58
    95 reviews

    Habhal’s Cap Kipas Udang Sweet Soya Bean Sauce

    5 out of 5, reviewed on March 5, 2018

    saya suka Habhal’s Cap Kipas Udang Sweet Soya Bean Sauce sewaktu kecil lagi.Kicap cap kipas udang menjadi pilihan saya kerana ia cukup rasa manis dan lemaknya.Ibu saya selalu masak menggunakan kicap ini.Masakan saya bertambah sedap setiap kali menggunakan kicap ini. Saya juga suka menggunakan kicap ini sebagai pencicah untuk dimakan bersama buah-buahan.Halal dan suci.Harga mampu milik.Sedap dan lazat.

    5
  17. Avatar

    Liztsc48
    18 reviews

    A Must Have

    5 out of 5, reviewed on February 25, 2018

    This is a must have in every household. Our most loved Kicap Manis. It taste awesome when you add in the chicken rice chili, lovely dip for deep fried eggplants, or simply use it as rojak sauce for fruits rojak!

    5
  18. Avatar

    amirfarhan12
    3 reviews

    Sedap!!

    5 out of 5, reviewed on February 20, 2018

    Apabila tiba pasal kicap, saya memang guna jenama kipas udang sejak saya dari kecil lagi, dah terbiasa, rasanya juga sedap.

    5
  19. Alia Khan
    16 reviews

    Kicap Lemak Manis yang Sangat Sedap!

    5 out of 5, reviewed on February 17, 2018

    Kegemaran keluarga.. rasa lemak manis yang cukup. Tidak terlalu pekat mahupun cair. Sesuai dimakan dengan nasi sebagai penambah lauk. Sesuai juga untuk masakan. Paling sedap bila diperah limau kasturi dan hirisan cili api.

    5
    1
  20. Haznizzah Azmi
    11 reviews

    Pilihan keluarga..i love

    5 out of 5, reviewed on February 13, 2018

    Kicap pilihan keluarga saya. Pernah cuba pilihan yang lain, tapi tidak menjadi pilihan kami. Saya selalu gunakan untuk masakan atau makan begitu sahaja. Keluarga saya tak selera makan kalau tiada kicap. Mesti kena cepat-cepat restock, tak boleh tak ada di rumah.
    Pemudah hidup saya. Lebih-lebih lagi ketika tiada mood nak masak. Makan telur mata tambah kicap…. memang terangkat. Bertambah-tambah nasi.
    Terima kasih Kicap Kipas Udang.
    Terbaik.???

    5
  21. Avatar

    CikSue38
    427 reviews

    Kicap manis kipas udang terbaik 5⭐ ???

    5 out of 5, reviewed on February 13, 2018

    Kicap manis kipas udang mmg kicap terbaik tersedap yg saya suka. Makan nasi putih berlaukkan kicap manis ni saja pn da mencukupi. Kalo masak kicap atau goreng mee mmg tersedap la guna kicap ni. Tak perlu tambah garam gula lain lagi. Cukup rasa. Tak sama rasa kalo guna kicap lain. Kicap manis kipas udang ni ada rasa unik tersendiri. Simpan pn dlm gobok je. Elok dan selamat tak basi pn even berbulan simpan. Harga makin lama makin mahal. Grab lebih bila harga promosi yg murah2. Suka yg botol besar. Jimat.

    5
  22. Ida Anum
    42 reviews

    Sangat sedap

    5 out of 5, reviewed on February 7, 2018

    Dari sy Kecik sampai skrg sy sgt Suka Makan nasi dgn kicap cap Udang.. Rasa nya yg lemak manis sgt sedap.. Walaupon sy Makan nasi dgn telur blh membuat sy mkan bertambah 2..kini anak sy juga telan mengikut Jejak langkah Saya.. Tanpa kicap cap Kipas Udang dia xnk Makan nasi.. ? ?

    5
  23. Athirah Yusof
    9 reviews

    Tak selera makan tanpa kicap Cap Kipas Udang!

    5 out of 5, reviewed on February 7, 2018

    Sejak saya kecil lagi dah menggunakan kicap kipas udang ni. Bagi kami, x sah dan x selera makan kalau xde kicap. Dan yg pasti, xakan beli kicap cap lain. Sebab cap kipas udang ni rasa dia cukup rasa. X terlalu lemak, x terlalu manis, x terlalu masin. Senang cakap memang sedap la. Teringat dulu waktu kecil2, xnak makan kat restoran tu sbb xde kicap. Ayah pergi kedai runcit berdekatan beli kicap. Sbb kami adik beradik xnak min sbb xde kicap kipas udang. Rindu zaman kanak2.. Apa-apa pon, kicap kipas udang terbaik! Sedap tiada tandingan !

    5
  24. Mawar Biru SuJe
    14 reviews

    My best choice

    5 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    Wajib ada dan sedap dimakan dengan nasi

    5
  25. Avatar

    Khairul_Rahman58
    95 reviews

    Habhal’s Cap Kipas Udang Sweet Soya Bean Sauce

    5 out of 5, reviewed on January 29, 2018

    Kicap kegemaran saya menjadi kemestian dengan rasa lemak lemak manis.Sedap di makan bersama nasi juga dimasukkan dalam masakan.Stok tak pernah putus di rumah,Lebih sedap kalau perahkan asam limau ,potong bawang dan cili api.Keluarga saya juga tidak pernah berhenti membeli kicap jenama Kipas Udang ini walaupun telah ada banyak jenama kicap lain di pasaran.Rasa kicap ini begitu sedap manis dan berlemak.amat sesuai jika dimakan sebegitu sahaja atau sebagai bahan masakan.

    5
  26. Noor Azhar
    72 reviews

    Habhal's Cap Kipas Udang Sweet Soya Bean Sauce

    5 out of 5, reviewed on January 29, 2018

    Habhal’s Cap Kipas Udang Sweet Soya Bean Sauce is my favourite soy sauce for years?. A must-have item in my kitchen for cooking and on top of our dining table for eating?. I love Nasi Ayam, and this soy sauce is one of main ingredients that make my Nasi Ayam delicious till finger licking good!?. Although it’s quite pricey compared to others soy sauce, it’s worth for money as the quality and tasty of this soy sauce is uncomparable!?

    5
  27. Avatar

    adilahshamsuddin54
    9 reviews

    Kicap tersedap di alam semesta

    5 out of 5, reviewed on January 17, 2018

    Kicap pilihan keluarga saya. Pernah cuba pilihan yang lain, tapi tidak menjadi pilihan kami. Saya selalu gunakan untuk masakan, perapan atau makan begitu sahaja. Anak-anak saya tak selera makan kalau tiada kicap. Mesti kena cepat-cepat restock, tak boleh tak ada di rumah.
    Pemudah hidup saya. Lebih-lebih lagi ketika tiada mood nak masak. Makan telur mata tambah kicap bawang…. memang terangkat. Bertambah-tambah nasi.
    Terima kasih Kicap Kipas Udang.
    Terbaik.???

    5
  28. TAK LENGKAP TANPANYA !

    5 out of 5, reviewed on January 12, 2018

    Peneman setia ketika makan ! Sama ada telur mata, cili bawang + kicap, masak kicap, goreng mee, ikan goreng, ayam goreng atau apa sahaja hidangan, lebih lengkap dan sempurna dengannya sebagai peneman! Sedap sedap, makan bertambah..

    5
  29. Avatar

    rnees_zairee27
    16 reviews

    Must have!

    5 out of 5, reviewed on January 12, 2018

    Kicap yang mesti ada di rumah. Tak kira untuk masakan atau dimakan terus bersama nasi panas. Tanpanya rasa tak lengkap hidangan. Hari hari mau.

    5
  30. Avatar

    cntmase78
    3 reviews

    soy sauce that makes it so good

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    From fried rice to stir fried. Can be added after the dishes. Enhanced the flavor of the dishes and everyone would give a thumbs up. If the food a bit bland. A few drops, it makes a difference. A kitchen necessities.

    5
  31. Wan Jer
    5 reviews

    Kicap habhal pilihan keluarga

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    Kicap habhal’s manis ini sememangnya menjadi pilihan keluarga saya berbanding kicap masin kerana rasanya yang sangat sedap dan sesuai digunakan dalam masakan yang berasaskan kicap. Boleh juga digunakan ketika memakan makanan sup seperti bakso dan soto

    5
  32. Nur Arina
    812 reviews

    Pilihan sejak dulu lagi

    4 out of 5, reviewed on November 28, 2017

    Kicap Hablals kipas udang ni memang terbaik. Sedap dan tidak terlalu manis dan masin. Makan bersama nasi pun sedap. Tapi sekarang kurang beli dah sebab harga terlalu mahal.2x ganda dari harga kicap biasa. Rindu nak guna kicap kipas udang ni.

    4
  33. Efiza Kman
    38 reviews

    Kegemaran keluarga

    5 out of 5, reviewed on November 8, 2017

    Kicap yang wajib ada di dapur saya. Boleh digunakan dalam pelbagai masakan mahupun sebagai pencicah. Rasa yang sedap dan dijual dengan harga yang berpatutan sesuai dengan kualiti dan kuantiti yang diberi.

    5
  34. Avatar

    CikSue38
    427 reviews

    Kicap manis kipas udang terbaik!

    5 out of 5, reviewed on November 4, 2017

    Kicap manis kipas udang habhal’s mmg kegemaran saya dari kecik lagi. Makan nasi lauk ikan goreng,ayam goreng atau telur goreng pn cukup dengan kicap manis kipas udang ni. Sedap tak terkata. Tak payah lauk lain pn dah cukup sempurna hidangan utk saya. Kicap yg cukup pekat dan likat senang digaul bila makan dgn nasi. Botol pn kaca selamat drp bahan2 kimia. Selalu ada 2 cara saya buka kicap ni. 1 saya tebuk lubang kt ceper dia pastu simpan masuk peti. Dan satu lagi saya cabut ceper penutup botol kicap tu dan pasangkan cap penutup yg disediakan. Nk makan atau guna utk masak just tuang goncang2 je. Selain makan dgn nasi mcm tu je kicap manis kipas udang ni sedap jika dimasak lauk berkicap, buat sambal kicap dan juga black pepper sauce. Sedap giler. Biasa saya beli pek botol 645ml. Itu pun selalu je habis. Harga agak mahal tetapi sangat berbaloi dengan rasa dan kepuasan semasa makan.

    5
  35. Avatar

    Atiqah21
    50 reviews

    Kicap Pilihan Keluarga

    5 out of 5, reviewed on November 1, 2017

    Kicap cap kipas udang adalah kicap pilihan keluarga semenjak saya kecil lagi..Kicap yg sedap, pekat dan rasa soya yg sgt manis..Kami sekeluarga sgt sukakan kicap ini kerana tidak terlalu masin dan bole dimakan dengan pelbagai jenis makanan..Tidak lengkap jika makan tanpa kicap cap kipas udang..Mmg terbaik!!!

    5
  36. Kaushelia Shelia
    365 reviews

    Delicious and tasty sauce.

    5 out of 5, reviewed on November 1, 2017

    Habhal’s Cap Kipas Udang Sweet Soya Bean Sauce is my favourite product as it is cholesterol-free and also has an excellent source of protein, fibre, vitamins and minerals which provides great benefit for the health. The sauce taste really delicious and nice to cook noodle or fried rice. It provides a super taste which makes me feel so nice to eat with the sauce. The price also reasonable and worth to purchase. Can add with lime or lemon to make it extra taste according to your own preference. The packaging of the bottle also very nice and the Habhal’s Cap Kipas Udang Sweet Soya Bean Sauce can be used in long term.

    5
  37. Gee Gee
    321 reviews

    kicap pilihan ramai

    5 out of 5, reviewed on October 24, 2017

    kicap cap kipas udang habhals ni memang sedap sesuai dengan harganya..dari dulu lagi kicap ni memang terkenal dan menjadi kicap pilihan orang ramai..rasanya yang sedap dan boleh dimasak dengan bermacam jenis masakan antaranya ayam masak kicap,daging masak kicap,sambal kicap dan banyak lagi..rasanya memang buat saya dan keluarga xpilih yg lain..memang sedap dan terbaik

    5
  38. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    Kicap sedap di dunia Habhal’s Cap Kipas Udang Sweet Soya Bean Sauce

    5 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    Sedap di makan bersama nasi juga dimasukkan dalam masakan.Kalo stok putus rasa x sedap…Stok tak pernah putus di rumah,Lebih sedap kalau perahkan asam limau ,potong bawang dan cili api.Makan bersama nasi panas2..urmmmmm..Terangkat…Sedappp 🙂

    5
  39. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Kicap pilihan keluarga saya.

    5 out of 5, reviewed on October 19, 2017

    Kicap pilihan saya sejak dari dulu lagi..rasanya x pernah berubah..lemak manis dan cukup rasa..tekstur kicap habhal cap kipas udang ni juga x terlalu cair..sesuai dimakan sebagai pencicah dan ditambah dlm pelbagai masakan saya..harganya pun berpatutan untuk dibeli dan mudah didapati di kebanyakkan kedai.

    5
  40. Avatar

    mizarifin91
    136 reviews

    pilihan sekeluarga

    4 out of 5, reviewed on October 10, 2017

    kicap cap kias udang ni memang kegemaran keluarga dan suami saya. memang dari kecil lagi emak saya menggunakan kicap ni. suami saya pula setiap kali makan nasi tak kira la kuah apa sekalipun mesti dia akan letak skali kicap dan kicap pilihannya mestilah kicap ni. pada saya memang berbeza rasa.kicap ni dengan kicap lain. pendek kata kualiti yang jauh beza sebab tu harganya lebih mahal. dan disebabkan kemahalannya saya tolak 1 bintang

    4
  41. Avatar

    Adamadeeq05
    16 reviews

    Kicap lemak manis paling sedap

    5 out of 5, reviewed on October 10, 2017

    Kicap lemak manis cap kipas udang memang kegemaran kami sekeluarga.Rasanya yang lemak-lemak manis membuatkan anak-anak saya suka makan nasi putih bersama kicap dan telur mata.Memang kicap ini sedap dimakan begitu saja dan ianya juga sedap dibuat penambah rasa dalam masakan.

    5
  42. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Tekstur pekat & rasa lemak manis kacang soya

    5 out of 5, reviewed on September 26, 2017

    Mmg kena selalu ada kicap ni…sy mmg guna kicap jenama habhals cap kipas udang ni dlm masakan saya..kicap ni lebih sedap dgn rasa lemak manis kacang soya..teksturnya juga pekat & beraroma sgt wangi..masakan saya lebih sedap guna kicap ni..warna pun terang..mmg harganya agak mahal dari jenama kicap lain,tapi bagi sy mmg berbaloi beli krn rasa kicap ni sgt sedap,makan dgn telur & nasi putih pun dh sedap.

    5
  43. Fieza Maulanah
    161 reviews

    Sedap, pilihan keluarga tetapi agak mahal

    4 out of 5, reviewed on September 25, 2017

    Keluarga saya sangat sukakan kicap cap Kipas Udang ini dan pilihan pertama keluarga dan anak-anak. Membangkitkan selera makan dengan rasanya yang manis berlemak dan sangat sedap dibuat sambal kicap makan bersama nasi serta ikan goreng. Juga sedap makan bersama telur goreng mata, digunakan juga untuk masakan seperti ayam, daging dan ikan tetapi saya merasakan harganya pada masa kini agak mahal berbanding mula-mula dulu dan agak mahal berbanding jenama yang lain.

    4
  44. 溦溦 林
    473 reviews

    加进饭里面吃

    4 out of 5, reviewed on September 22, 2017

    以前读书时期我每次都会买马来鸡饭吃的,他们喜欢用这个Habhal’s Cap Kipas Udang Sweet Soya Bean Sauce来当酱料的,我也很喜欢这个酱的他的口感是甜甜的我每次都加很多进我的饭的

    4
  45. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    SEDAP

    5 out of 5, reviewed on September 20, 2017

    Habhal’s Cap Kipas Udang Sweet Soya Bean Souce amat sedap sekali..Ia merupakan kicap kegunaan kami sekeluarga setiap hari sejak bertahun dahulu..Namun harganya sedikit mahal,jadi tidak semua yang mampu untuk mengunakanya..Tapi bagi saya,walaupun harga nya sedikit mahal,namun saya tetap membelinya pada setiap bulan..Berbaloi..

    5
  46. Avatar

    CikSue38
    427 reviews

    Kicap manis kipas udang

    5 out of 5, reviewed on September 14, 2017

    Kicap manis paling sedap. Masak apa pn letak kicap ni mmg terbaik. Kepekatan yg agak pekat sedap manis2 lemak. Enak dimakan dengan nasi panas putih. Lauk masak kicap dan lain2

    5
  47. Avatar

    Nurirah13
    365 reviews

    Pilihan sekeluarga

    5 out of 5, reviewed on September 13, 2017

    Kicap ini sangat lazat di makan begitu saja atau di tambah dalam masakan. Rasanya yang lemak manis di jadi kan tambahan perisa dalam sup atau makanan bergoreng. Produk ini memang wajib ada dalam peti sejuk rumah saya. Anak2 saya amat menggemarinya. Macam masakan boleh di buat menggunakan kicap ini. Harganya juga berpatutan sentanding kualiti nya.

    5
  48. Nor Othman
    1343 reviews

    The best brand for kicap maniss

    5 out of 5, reviewed on September 10, 2017

    It’s Habhals sweet soya bean sauce, I like this because it is Cholesterol-free, it is also an excellent source of protein, fibre, vitamins and minerals for the body. Easy to use for cooking at home, just pour according to how much need to be use for cooking. It’s also nice to eat with rice and fried egg, just pour some on the rice for the taste.love it

    5
  49. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Kicap Pilihan saya

    5 out of 5, reviewed on September 6, 2017

    Sy mmg x pernh pakai kicap jenama lain selain habhals kicap cap kipas udang ni..rasa kicap yg lemak masin mmg sedap..sy juga slalu guna kicap ni dlm plbagai msakan sy & selalu ad di dapur sy..

    5
  50. Avatar

    emilliakamarlis62
    197 reviews

    Kicap yang tidak pernah mengecewakan!

    4 out of 5, reviewed on August 31, 2017

    Habhal’s kicap manis cap kipas udang selalu menambah selera saya. Walaupun hanya dimakan nasi bersama kicap manis habhal’s dan dihiris bersama bawang dan cili, ia tetap membuatkan saya amat menikmati hidangan saya!

    4
  51. Aisyaz Idrus
    82 reviews

    Kicap yang menambahkan selera ketika makan

    4 out of 5, reviewed on August 19, 2017

    Kicap kegemaran sejak dari kecil lagi. Rasanya yang sedap menambahkan selera ketika makan. Sedap dimakan walaupun hanya dengan nasi dan telur dadar sahaja. Harganya agak mahal, jadi saya sering beli ketika ada promosi sahaja.

    4
  52. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    kicap manis terbaik yang penah saya makan

    4 out of 5, reviewed on August 15, 2017

    kicap manis kipas udang memang tak asing lagi. rasanya lemak manis,sesuai digunakan sebagai pelengkap hidangan seharian. keluarga saya memang memilih kicap ini kerana rasanya yang sedap.pasti tidak rugi membelinya.

    4
  53. Isha Ismail
    13 reviews

    kicap feveret husbnd

    5 out of 5, reviewed on August 8, 2017

    Husband sy mmg suka mkn kicap ni. Brand lain tknk dah mcm ketagih dah dgn Habhals cap kipas udang ni. Klau sy beli kicap jenama lain mmg dy tk sentuh langsung. Hehe. Kicap kipas udang mmg sdp rasa lemak2 manis

    5
  54. Gee Gee
    321 reviews

    sedap dan memuaskan

    4 out of 5, reviewed on August 2, 2017

    saya memilih kicap habhals cap kipas udang kerana rasanya yg sedap,walaupon hnya makan dengan nasi dan telur,sangat memuaskan

    4
  55. Avatar

    NURELINA89
    173 reviews

    Kicap Pilihan Keluarga

    5 out of 5, reviewed on July 28, 2017

    Kicap pilihan keluarga semenjak dulu lagi..Anak2 sangat sukakan makan bersama nasi panas dan telur dadar..Sedikit sudah mencukupi..Rasa soya yang sedap..Buat nasi goreng dengan kicap cap kipas udang memang awesome…Sedap dan menyelerakan…

    5
  56. Avatar

    qisstiera75
    115 reviews

    Kegemaran

    5 out of 5, reviewed on July 27, 2017

    Penggemar kicap manis memang akan memilih untuk menggunakan kicap ini. Tekstur sedikit cair dan kurang manis.

    5
  57. Avatar

    Zaidalifah78
    25 reviews

    A Prickly And Very Delicious Kicap Kipas Udang

    5 out of 5, reviewed on July 25, 2017

    Kicap Kipas Udang every month must buy big bottle and small bottle for top up for just a month … even if our family is small … soKicap Kipas Udang should have stanby on the table if you do not have to go shopping shop just open a new one In the cupboard .. soy sauce is suitable for eating with whatever night or day.

    5
    1
  58. Miko Tan
    324 reviews

    Habhal’s Cap Kipas Udang Sweet Soya Bean Sauce

    4 out of 5, reviewed on July 20, 2017

    sweet soya bean sauce,i super like it ,i away sarve with chicken rice !!so yummy !!

    4
  59. Nur Arina
    812 reviews

    5 out of 5, reviewed on July 20, 2017
    5
  60. Avatar

    fionayyl03
    511 reviews

    Soy sauce that compliments well with savoury dishes

    4 out of 5, reviewed on June 26, 2017

    This soy sauce is ideal for cooking and marinating dishes and meats. I love using it to drizzle into my porridges as well as it always re-creates delicious dishes. I like the thickness of the soy sauce too. It is not too thick but the right consistency to be poured out easily. I especially like the tangy yet sweet taste of the product too. An ideal product that boasts quality and halal mark.

    4
  61. Kesuma Dewi
    147 reviews

    Kicap Cap Kipas udang

    5 out of 5, reviewed on June 26, 2017

    Sememangnya jenama kicap ini sedap dan menyelerakan.Saya suka menambah kicap ini di dalam masakan sebagai tambahan perasa terutama masakan mee dan bihun juga ayam atau daging masak kicap.Rasanya manis manis masin.

    5
  62. Avatar

    SalinaSalihudin
    76 reviews

    Rasa yang enak, sesuai untuk semua hidangan

    5 out of 5, reviewed on June 14, 2017

    Kicap Kipas Udang sangat sesuai dengan apa sahaja jenis masakan, ia juga mempunyai rasa lemak, manis dan masin yang seimbang. Saya gunakannya sebagai perasa untuk mee goreng, sayur goreng dan juga dimakan bersama nasi. Sebagai cecahan ikan bakar pun sedap.

    5
  63. Riduan Halim
    136 reviews

    Kicap kipas yang lazat

    4 out of 5, reviewed on May 12, 2017

    Kicap kipas udang sungguh sedap dari dulu rasanya tidak pernah berubah, malahan menjadi kegemaran kami sekeluarga apabila makan bersama.

    4
  64. Avatar

    roxanne
    36 reviews

    Kicap Pilihan Sekeluarga Sejak Dulu

    5 out of 5, reviewed on May 10, 2017

    Kicap Cap Kipas Udang ni tidak asing lagi buat keluarga die Malaysia. Keluarga saya juga tidak pernah berhenti membeli kicap jenama Kipas Udang ini walaupun telah ada banyak jenama kicap lain di pasaran. Rasa kicap ini begitu sedap manis dan berlemak. amat sesuai jika dimakan sebegitu sahaja atau sebagai bahan masakan. Kanak-kanak sudah semestinya suka akan produk ini.

    5
  65. Avatar

    Aimanhakimi85
    17 reviews

    Kicap cap kipas udang

    5 out of 5, reviewed on May 6, 2017

    Kicap cap kipas udang menjadi pilihan saya kerana ia cukup rasa manis dan lemaknya. Masakan saya bertambah sedap setiap kali menggunakan kicap ini. Saya juga suka menggunakan kicap ini sebagai pencicah untuk dimakan bersama buah-buahan.

    5
  66. Aznor Azizul
    153 reviews

    The Sweet Soya Sauce For All

    5 out of 5, reviewed on April 20, 2017

    One of the best thing about this soya sauce is the not too sweet taste that it has so it makes the sauce suitable for any kind of cooking and plus, it makes your fried noodles taste even better.

    The color however is not too dark so it helps the food to look more appetizing to those who loves spicy food but it balances the spiciness with the sweet taste that makes it a great cooking companion for everyone here!

    5
  67. Avatar

    Dalila36
    34 reviews

    Kicap pilihan kami

    4 out of 5, reviewed on February 28, 2017

    Kicap pilihan mak dan kami..
    Sejak dulu lagi memang setia dgn kicap ini..
    Suami gemar menikmati nya apabila makan bersama nasi..
    Sy pula selalu menggunakan kicap ini untuk memasak..
    Sy selalu menambah kicap ini sewaktu menggoreng mee, bihun, kueh teow atau nasi..juga apabila membuat masak kicap..

    4
  68. Avatar

    sherryever71
    216 reviews

    sweet soya bean sauce

    5 out of 5, reviewed on February 27, 2017

    It’s Habhals sweet soya bean sauce, I like this because it is Cholesterol-free, it is also an excellent source of protein, fibre, vitamins and minerals for the body. Easy to use for cooking at home, just pour according to how much need to be use for cooking. It’s also nice to eat with rice and fried egg, just pour some on the rice for the taste.

    5
  69. Avatar

    noorazri07
    194 reviews

    Kicap Cap Kipas Udang Berkualiti Tinggi

    5 out of 5, reviewed on December 21, 2016

    Kicap kegemaran anak anak saya dengan rasa lemak lemak manis.Sedap di makan bersama nasi juga dimasukkan dalam masakan.Stok tak pernah putus di rumah,Lebih sedap kalau perahkan asam limau ,potong bawang dan cili api.

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...