F&N High Calcium Sweetened Creamer

Product Details

Cholesterol & Trans Fatty Acid free
• High in Calcium and Vitamins B1 & D to help absorption of Calcium
• Added benefits to complement your everyday tea, coffee and chocolate malt drinks
• Available in 390g, 500g (with easy-open-lid) and 1kg (with cap)

  1. Yuan Qian Chong
    3 reviews

    Delicious

    5 out of 5, reviewed on December 6, 2018

    This product is very delicious, it can be added into beverage, or even used as jam on a slice of bread, if you have this in your house, you do not need to go out and find for jam anymore since this can replace jam!

    5
  2. Avatar

    Azirah38
    5 reviews

    Pemanis juadah

    4 out of 5, reviewed on November 28, 2018

    Susu tin f&n
    Banyak digunakan diserata tempat,
    Pemanis minuman sebagai pengganti gula,
    Dalam juadah juga kita boleh adaptasikan membuat kek juga boleh letak susu f&n mengenakkan lagi rasa kek.

    4
  3. Avatar

    ajip53
    7 reviews

    teh tarik menarik!

    5 out of 5, reviewed on November 22, 2018

    bila menggunakan susu pekat F&N teh tarik terasa lebih sedap dan lebih buih. ianya lebih pekat jika dibanding dengan menggunakan susu jenama lain. setakat ini, susu pekat F&N menjadi pilihan keluarha saya.

    5
  4. Avatar

    syafiqsabri7474
    6 reviews

    Susu pekat kegemaran ramai

    5 out of 5, reviewed on November 22, 2018

    Susu pekat lemak manis berkrim disukai ramai.. Rasa manis yang tidak keterlaluan oleh itu sesuai utk dicampurkan dgn air berperisa malt mahupun teh ataupun dimakan begitu sahaja dengan roti. Walaupun harga nya sedikit berbeza tinggi dari jenama lain, tetapi ianya sgt berkualiti dan sedap rasanya. Berbaloi utk dibeli

    5
  5. Avatar

    Fiqa1816
    6 reviews

    Susu pekat F&N

    5 out of 5, reviewed on November 2, 2018

    Kalau bancuh milo atau teh tarik memang tak cari susu lain, nak F&N jugak sebab rasanya yg pekat dan berlemak menyedapkan minuman. Suka susu pekat brand ni dari yg lain!

    5
  6. Zamri Ahmad
    3 reviews

    Enak rasanya

    5 out of 5, reviewed on October 31, 2018

    Saya pernah menggunakan produk susu ini untuk minuman perasa koko atau kopi. Rasanya memang berbeza dan lebih sedap dibandingkan jika menggunakan jenama yang lain dan saya suka rasanya.

    5
  7. Nas Nazneen
    2 reviews

    No 1 in malaysia

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2018

    My hubs peminat fanatik nescaffe susu tarik, takda susu pekat krimer lain yang lebih sesuai digunakan untuk melengkapkan rasa lazat tu melainkan susu pekat krimer manis f&n ni sahaja. Lemak, berkrim, tinggi kalsium & perfect! Juga sesuai sebagai pelengkap rasa bagi sajian kek dan kuih muih. 5 bintanggg

    5
  8. Fairuz Fadzil
    3 reviews

    Peningkat selera

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2018

    Susu pekat ini bukan sahaja boleh menjadi pemanis, ia juga meningkatkan selera saya? Ia juga digemari seisi keluarga saya kerana rasa manis dan lemaknya lebih baik dan lebih sedap berbanding gula. Gula boleh menjadi pemanis tapi tiada rasa lemak. Jadi, sangat direcommandkan untuk guna susu ni??

    5
  9. Avatar

    Yuanlong0243
    3 reviews

    F&N High Calcium Sweetened Creamer

    4 out of 5, reviewed on October 18, 2018

    This product is really surprised against me. I means this product have the cheaper price and it’s creamy , tasty and unique.I should be recommend my familiar people and friends to try it and it useful for our daily life.

    4
  10. Kext Bluxt
    3 reviews

    Everyone's favorite

    5 out of 5, reviewed on October 15, 2018

    The number 1 creamer choice for my entire family,yes its true! I’ll definitely will put in this creamer for each cup of my milo and tea. The creamy and sweetness taste that i cant resist. 🙂

    5
  11. Avatar

    Zizi1906
    6 reviews

    PEKAT, LEMAK DAN MANIS

    5 out of 5, reviewed on October 15, 2018

    Susu pekat manis F&N sangat sedap dna telah menjadi pilihan keluarga saya sejak dahulu lagi. Sangat sesuai digunakan ketika membancuh teh untuk minum petang bersama keluarga.

    5
  12. Avatar

    HO70
    4 reviews

    Krimer pilihan ramai

    5 out of 5, reviewed on September 20, 2018

    Rasa nya yang berlemak manis serta pekat adalah pilihan saya ketika menyediakan minuman panas atau pun sejuk pada bila-bila masa. Semestinya di dalam simpanan saya sama ada di pejabat atau pun di rumah. Dikongsi bersama atau menikmatinya seorang diri dengan minuman saya.

    5
  13. Avatar

    aremot10
    6 reviews

    Susu F&N

    5 out of 5, reviewed on September 9, 2018

    Susu F&N Pekat memang digemari. Anak-anak suka walaupun minum kopi dan teh mesti campur susu. Minum susu kosong pun F&N jadi pilihan. Rasa yang lemak dan berkrim buat saya sekeluarga tidak pilih susu lain.. Lagi pun harg memang berpatutan senang dan mudah d dapati.

    5
  14. Avatar

    zy69
    3 reviews

    奶茶里不可缺少的角色

    5 out of 5, reviewed on September 8, 2018

    甜而不腻,泡咖啡或奶茶时的必备。没有了它,咖啡就不叫咖啡,奶茶也不叫奶茶了。有了它,咖啡的味道更浓郁,让人喝了一杯再来一杯;有了它,奶茶的味道更飘香,让人一口一口地品尝,奶香味在脑海里挥之不去。

    5
  15. Avatar

    kevinliew41
    4 reviews

    冲咖啡的必配品

    5 out of 5, reviewed on August 13, 2018

    一杯浓浓的咖啡一定要配这个淡奶。喝了下去绝对包你喝了还会想要再喝

    5
  16. Avatar

    nuruldiyana1727
    3 reviews

    Susu pekat

    3 out of 5, reviewed on July 18, 2018

    Susu pekat yang sedap sesuai untuk semua minuman bersusu untuk menambah kemanisan. Cuma saya ada masalah saiz tin nya kecil, saya terpaksa pergi beli sekali banyak terus. Tapi rasanya sangat memuaskan.

    3
  17. Jasmine Lau
    6 reviews

    FN煉奶,你最佳的伙伴

    5 out of 5, reviewed on July 18, 2018

    咖啡配FN煉奶,天衣无缝,喜欢它的味道,不会太甜,市场上很多不同的牌子,可是偏偏我就喜欢它。

    5
  18. Ahmad Hanif
    9 reviews

    Susu F&N Pilihan Setiap Lapisan Masyarakat

    5 out of 5, reviewed on May 6, 2018

    Susu sejat yang mampu membuatkan minuman atau makanan menjadi sangat lazat. Susu F&N adalah susu sejat yang wajib digunakan oleh setiap orang kerana mampu memberikan rasa yang hebat dalam
    makanan atau minuman dan memberi kepuasan kepada selera masyarakat Malaysia.

    5
  19. Avatar

    fnormala74
    3 reviews

    Sedap dan sangat umph

    5 out of 5, reviewed on April 23, 2018

    Suka sangat bila di bancuh teh tarik, yang paling best sedap juga di tambah dalam bancuhan kuih dan kek.

    5
  20. Avatar

    nadya_isa52
    32 reviews

    F&N susu pilihan hati saya.

    5 out of 5, reviewed on April 20, 2018

    Saya sukakan susu F&N kerana rasanya lebih lemak dan berkalsium tinggi berbanding susu lain. Dah banyak susu saya cuba tapi belum lagi dapat puaskan kehendak hati saya. Dengan menggunakan F&N pekat manis air bancuhan dan makanan saya jadi lebih menyelerakan, sedap dan berkhasiat. Susu pekat manis F&N memang terbaik!

    5
  21. Avatar

    Khairul_Rahman58
    95 reviews

    F&N High Calcium Sweetened Creamer

    5 out of 5, reviewed on April 18, 2018

    Menambah rasa dalam minuman juga makanan yang disediakan oleh isteri saya.Kopi dan teh tarik sememangnya sedap dengan menggunakan susu ini.Lazat dan creamy.Sangat sesuai untuk semua peringkat umur kerana diperkaya dengan kalsium.Harga berpatutan.

    5
  22. Avatar

    hayachi121026
    9 reviews

    Ada ummm

    4 out of 5, reviewed on April 2, 2018

    Susu pekat lemak manis sesuai untuk membancuh air teh tarik kaw rasa yang manis dan lemak sangat sedap apabila diminum dan sesuai diminum seisi keluarga.. packaging yang menarik membuatkan tidak sabar untuk menikmati secawan teh tarik

    4
  23. Avatar

    CikSue38
    427 reviews

    Condensed milk for me

    4 out of 5, reviewed on March 6, 2018

    I use F&N high calcium sweetened creamer as i less prefer milk powder. this creamer doesn’t need to be added in high volume. just a little will enhance my drinks. it also can be used in baking. at home my hubby prefer pack of 1kg which comes with cap but i need to open the tin manually. for me 1kg will last for about a month unless i do bake cakes and cookies it shortened the time lasting in the fridge. the creamer is thick enough and easy to handle as it does not running in a flow. easy to get in market and price quite reasonable

    4
  24. Fahmi Hassan
    10 reviews

    terbaik

    5 out of 5, reviewed on February 25, 2018

    setiap kali buat air saya memang akan tambah susu pekat F&N sbb dari dulu memang family saya akan beli susu F&N . kandungan kalsium yang tinggi sesuai untuk minuman seisi keluarga . kalau buat air teh comfirm2 terangkat rasanya . teksturnya yang pekat tu lah yang membuatkan rasanya lebih sedap berbanding susu lain

    5
  25. Avatar

    Khairul_Rahman58
    95 reviews

    F&N High Calcium Sweetened Creamer

    5 out of 5, reviewed on February 21, 2018

    Saya suka minum teh o, kopi dan menambahkan susu F&N High Calcium Sweetened Creamer menjadikan minuman lebih sedap dan berkrim mengandungi vitamin dan kalsium untuk tubuh badan kita,Isteri selalu meminta saya membeli jenama ini untuk membuat kuih muihnya seperti sagu gula melaka manis,pes jagung dan bermacam aneka kuih muih,Harga mampu milik dan jenama dipercayai sehingga kini,Saya berpuas hati dengan kelazatan F&N High Calcium Sweetened Creamer yang tiada bandingannya.Boleh tambah bercawan cawan dengan rasa susu yang enak.

    5
  26. Avatar

    Wani41
    7 reviews

    Terbaik

    5 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    Susu pekat yg terbaik yg pernah saya gunakn setakat ini. Air jadi lebih sedap Kalau guna Susu pekat ini berbanding Susu pekat yg lain. Berbaloi dgn harga.
    Family saye yg lain pon gunekan Susu pekat ini.

    5
  27. Avatar

    joemcd2003200338
    8 reviews

    my favourite

    5 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    mmv terbaik pkai susu pekat f&n jika nk pkai susu pekat yang lain, harga agak tinggi tapi rasenye memang ngam kalau buat teh tarik atau nescafe tarik…rugi sangat kalau tak rase teh tarik guna susu pekat f&n ni..restoran mamak pun pakai, tu yg ramqi customer…

    5
  28. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    F&N High Calcium Sweetened Creamer

    5 out of 5, reviewed on January 29, 2018

    Susu pekat yang sedap,lemak dan manis bersesuaian.Saya gunakan untuk pembuatan kuih muih,kek saya,Sedap dan lazat.Digunakan dirumah untuk membancuh airteh tarik paling sedap.Menambah rasa dalam minuman juga makanan penambat selera seisi keluarga.Kopi dan teh tarik sememangnya sedap dengan menggunakan susu ini.

    5
  29. Lor Ma Loy
    31 reviews

    Pekat manis

    4 out of 5, reviewed on January 5, 2018

    Walaupun harga agak sedikit mahal berbanding susu pekat berjenama lain,susu pekat F&N ini jauh lebih jimat kerana letak sikit pun dah manis.Oleh kerana itu,susu boleh tahan lebih lama kerana teksturnya yang sangat pekat dan tidak mudah basi.Tinnya yang berkualiti susah kemik mahupun berkarat.

    4
  30. Avatar

    CikSue38
    427 reviews

    Susu pekat manis F&N

    5 out of 5, reviewed on December 11, 2017

    Saya suka beli pek 1kg. Siap ada penutup plastik. Tapi kena tebuk guna pembuka tin sbb tidak disediakan penutup berpenarik. Susu ni lebih pekat berbanding susu pekat lain. Letak sikit je da cukup manis. Tahan sebulan utk kegunaan sy sorg. Warna susu pn lebih gelap berbanding susu pekat lain. Rasa mmg terbaik bila buat minuman.

    5
  31. Avatar

    leekahseng12
    323 reviews

    convenience open lid

    4 out of 5, reviewed on November 30, 2017

    I love to buy F&N calcium sweetened creamer because the design of the lid is very convenience for us. No need to use any can opener to open it. The price is quite reasonable too! The sweet level easily to control.

    4
  32. Avatar

    Idawati87
    1 reviews

    Lemak berkrim

    5 out of 5, reviewed on November 24, 2017

    Bukan teh tarik namanya kalau tak guna susu pekat F&N. Rasanya yang berlemak, penuh nikmat. Tarik, tarik, lagi tinggi, lagi kaw. Kami sekeluarga memang gemarkan keenakkan susu ini. TERBAIK…

    5
    1
  33. Avatar

    Nurirah13
    365 reviews

    rasa pekat lemak berkrim dan sedap

    5 out of 5, reviewed on November 19, 2017

    ssus F&N High Calcium sweeted ini memang salah satu kegemaran keluarga saya. Boleh si gunakan sebagai pencicah roti canai. Boleh di jadi kan pemanis dalam masakan pencuci mulut. Dan yang paling keluarga saya suka buat ialah air minuman keluarga iaitu teh terik. memang sedap dan lemak berkrim rasanya. susu F&N ini memang pekat dan lemak. Berbaloi dengan harganya yang mahal sedikit. Selalunya saya akan membeli setengah dozen kerana harganya akan menjadi murah. Memang menjimatkan.

    5
  34. Avatar

    CikSue38
    427 reviews

    Susu pekat manis F&N ?

    4 out of 5, reviewed on November 14, 2017

    Setiap kali menggunakan susu pekat manis f&n ni saya mesti teruja. Susu dengan warna kuning2 golden dan apabila.siap.bancuh terasa lemak.manis. Sedap. Susu dengan kepekatan yg agak likat guna sedikit dah cukup. Menjadikan teh tarik, kopi, milo, bandung dan pelbagai lagi air lebih sedap. Best juga dimakan bersama roti keping atau roti canai. Nikmat yg amat. Sesuai juga dibuat kuih muih. Selalu bancuh yis dengan susu ni yis naik tinggi. Belian 1kg ada penutup tapi kena buka tebuk dengan penebuk tin. Lagi better kalau pembuka tin yg tarik tu. Lagi memudahkan. Susu pekat manis f&n ni juga tinggi kalsium jadi ia baik utk tulang.

    4
  35. Avatar

    Atiqah21
    50 reviews

    Susu Lemak Berkrim

    5 out of 5, reviewed on November 10, 2017

    Susu F&N sgt lemak berkrim ketika menyedikan air milo, teh tarik, dan bandung..Rasa susu yg asli dan tidak terlalu manis..Suami juga suka tekstur nya yg sgt ringan dan mudah dihadam..

    5
  36. Avatar

    ctiey94
    134 reviews

    berkrim dan sedap dengan f&n

    5 out of 5, reviewed on October 28, 2017

    Susu pekat manis merupakan pilihan kami sekeluarga sejak dulu lagi. saya meman wajib menggunakan susu pekat manis f&n jika menyediakan air seperti milo, teh dan nescafe. Ia menambah rasa sedap minuman saya dan membuatkan nescafe saya lebih berkrim. Selain itu, susu pekat manis f&n juga sesuai untuk digunakan dalam masakan.

    5
  37. Avatar

    cpyn18
    235 reviews

    my family's favourite creamer

    4 out of 5, reviewed on October 22, 2017

    My family has been using F&N creamer for many years already. I put some creamer into my milo or coffee. It is taste nice and taste mildly sweet. It can easily get at any supermarket with the affordable price

    4
  38. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    F&N High Calcium Sweetened Creamer

    5 out of 5, reviewed on October 16, 2017

    Susu pekat lemak manis buat teh tarik sodap…Sebagai penambah rasa dalam minuman..Jangan berlebihan,Seimbangkan had kalori gula didalamnya..Apa2 pun sedap lemak berkrim…. Berpenutup senang dibuka dan harganya pun berpatutan.

    5
  39. Avatar

    Aikoaiko25
    1053 reviews

    This is a must have in my home.

    4 out of 5, reviewed on October 12, 2017

    This is a must have in my home.My children constantly ask me to make something delectable and I use this every time we have friends over.This is ideal to make desserts and sweets.

    4
  40. Avatar

    tangicey15
    66 reviews

    泡茶的浓缩牛奶

    4 out of 5, reviewed on October 9, 2017

    只要泡咖啡/牛奶/奶茶我都会加这个浓缩牛奶,因为我不喜欢加糖的味道,加了牛奶甜甜的比较好喝

    4
  41. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    jenama susu pilihan

    5 out of 5, reviewed on October 8, 2017

    F&n susu pekat menjadi pilihan kami sekeluarga kerana rasanya yg lemak berkrim dan tekstur nya yang tidak terlalu cair memudahkan sy olah untuk digunaka di dalam minuman mahupun desert sy

    5
  42. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Susu yg lemak,berkrim,manis & sangat pekat

    5 out of 5, reviewed on October 8, 2017

    Saya sangat sukakan rasa susu f&n ni yg lemak berkrim..teksturnya juga sangat pekat dan manis..saya hanya perlu tambahkan sikit dalam masakan & minuman utk rasa susu yg sedap..paling penting susu ni juga kaya dengan vitamin..harga berpatutan & lebih jimat gunakan susu f&n ni.

    5
  43. Avatar

    Normala57
    17 reviews

    Susu pekat F&N high Calcium

    5 out of 5, reviewed on October 7, 2017

    Susu pekat F&N High Calcium memang pilihan kami sekeluarga.Setiap bulan kami akan beli banyak- banyak untuk buat stok sebulan di rumah.Apa tidak nya tanpa susu ini,minuman pagi dan petang kami ibarat air kosong.Susu ini rasa nya juga lain dari susu pekat yang lain,penuh berkrim rasanya.Kami boleh rasa kalau gunakan susu pekat yang lain.Pilihan kami sekeluarga sejak dulu lagi tambahan bila menggunakan susu ini segala makanan,kueh mueh tahan lama.

    5
  44. Nor Othman
    1343 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2017

    F&N High Calcium Sweetened Creamer is my first choice, I mix it with my Nescafe everyday!
    I like the design of the can, because it come with a ring that easy for us to open it!

    5
  45. pilihan turun - temurun

    5 out of 5, reviewed on August 28, 2017

    rasanya dari saya kecil , keluarga saya mengunakannya, dan kalau mebuat milo ais kaw kaw memamg sedap sangat. Manis, dan saya sangat menggemari.

    5
  46. Nor Othman
    1343 reviews

    susu pekat lemakkk manis

    5 out of 5, reviewed on August 23, 2017

    Susu pekat yang sedap,lemak dan manis bersesuaian.Digunakan dirumah untuk membancuh air juga masakan kuih muih.Menambah rasa dalam minuman juga makanan yang disediakan oleh isteri saya.Kopi dan teh tarik sememangnya sedap dengan menggunakan susu ini.

    5
  47. Avatar

    mizarifin91
    136 reviews

    susu krimer pekat

    5 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    susu krimer pekat manis ni saya memang akan pilih brand f&n. selalu guna untuk bancuh air dan juga kuih. sedap dan pekat teksturnya. saya pilih yang ini sebab ianya mengandungi tinggi kalsium dan tanpa kolesterol serta asid lemak trans

    5
  48. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    SUKA

    5 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    Saya dan keluarga amat sukakan susu ini..Ia amat mudah untuk dibeli,ia terdapat di semua pasaraya mahupun kedai~kedai runcit..Ia juga amat berkhasit..Harga nya juga mampu milik..Sesuai diminum oleh semua orang..TERBAIK

    5
  49. Jacklyn Jacky
    15 reviews

    Just The Right Texture

    5 out of 5, reviewed on August 16, 2017

    F&N High Calcium Sweetened Creamer is of good quality. Tried several other brands of Sweetened Creamer, but none can compare to this. It is neither too diluted, nor tasteless. Very suitable for home-made teh tarik or even home-made carrot juice. And the drinks prepared with it is smooth and silky. Definitely worth every penny getting this!

    5
  50. Avatar

    penny41
    407 reviews

    泡奶茶的好伙伴

    4 out of 5, reviewed on August 16, 2017

    泡奶茶或milo,可以加一点炼奶让饮料更甜更好喝,不止泡茶,这个炼奶也可以拿来做蛋糕哦

    4
  51. Avatar

    sitirohaida81
    44 reviews

    wajib ada di rumah

    5 out of 5, reviewed on August 15, 2017

    tak boleh move on creamer yang lain..FN ni terbaik

    5
  52. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    泡咖啡必备

    4 out of 5, reviewed on August 14, 2017

    每天早上泡咖啡都会放2小茶匙,味道更好更香浓!
    价钱也公道!而且拉环很方便不需要开罐器就可以轻松打开了!

    4
  53. Niki Tay
    996 reviews

    冲milo 时候会放

    4 out of 5, reviewed on August 11, 2017

    每次妈妈冲milo 时候都会放2 小spoon 的,加了进去有奶香味我喜欢。

    4
  54. PEKAT & LAZAT

    5 out of 5, reviewed on August 7, 2017

    Susu F&N yang tinggi kalsium, begitu pekat & hanya sedikit sahaja diperlukan untuk setiap kali membuat minuman,, menjadikan air / masakan lebih sedap & bekrim 😀

    5
  55. Avatar

    shahril7956
    112 reviews

    Tambahan rasa istimewa buat setiap minuman saya

    4 out of 5, reviewed on August 4, 2017

    Selalu meletakkan sedikit Krimer Susu Pekat F&N dalam setiap minuman seperti kopi & teh. Semulajadi manis rasanya. Untuk menambahkan sediakit kebaikan dari tabiat ni, saya memilih High Calcium sebagai nutrisi tambahan.

    4
  56. Avatar

    Fong Fong
    318 reviews

    Sweetened Creamer

    4 out of 5, reviewed on August 4, 2017

    Great Sweetened Creamer and it’s multi-purposed. I used it for milo, baking and as a spread on biscuit or bread. Really taste good.

    4
  57. Avatar

    dmass8360
    26 reviews

    Susu pekat pilihan ramai...mestilah F&N

    5 out of 5, reviewed on August 4, 2017

    Susus pekat manis F&N menjadi pilihan ramai termasuk keluarga saya. Ianya kaya dengan kalsium dan juga vitamin. Sangat sesuai untuk membuat minuman seperti teh tarik, kopi, milo ais dan juga horlicks. Saya juga gunakan untuk membuat kuih, puding, biskut dan kek. Sedap sekali!!

    5
  58. Avatar

    Nik Zulaikha Shah
    186 reviews

    Pemanis serbaguna

    4 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    Lemak berkrim, manis & pekat. Sebagai pemanis dalam minuman kegemaran seperti teh & kopi. Anak-anak memakannya bersama roti. Saya juga sering menggunakannya dalam membuat biskut, kek serta puding. Sempurna sekali.

    4
  59. Avatar

    leekahseng12
    323 reviews

    First Choice for Nescafe

    4 out of 5, reviewed on August 2, 2017

    F&N High Calcium Sweetened Creamer is my first choice, I mix it with my Nescafe everyday!
    I like the design of the can, because it come with a ring that easy for us to open it!

    4
  60. Avatar

    sandlee51
    174 reviews

    Best Choice for Teh Tarik

    5 out of 5, reviewed on June 22, 2017

    My choice when comes to making the best teh tarik in town. The price is affordable and suitable to make dessert as well.

    5
  61. Gee Gee
    321 reviews

    pilihan keluarga

    4 out of 5, reviewed on June 9, 2017

    susu pilihan keluarga,sangat sesuai utk smue jenis air yg besusu,rasenya yg sedap membuat ianya menjadi pilihan keluarga

    4
  62. Betty Liew
    263 reviews

    Make the best Teh Tarik with F&N milk

    5 out of 5, reviewed on May 28, 2017

    Do you know F&N Susu can bring a balance taste to your Teh Tarik? This is the secret of tasty Teh Tarik. Just pour 2 spoon of F&N evaporated milk to your Teh Tarik. Reasonable price and I have stick to this brand for almost 10 years.

    5
  63. Avatar

    Vicky Low
    241 reviews

    High calcium sweetener

    3 out of 5, reviewed on May 18, 2017

    Chose F&N sweetener simply because of it’s high calcium content. Knowing that drinking coffee might lower our calcium level and hopefully with F&N sweetener, can balance out the calcium in my body, kononnya.. hehe.

    3
  64. Avatar

    nurhidayah04
    111 reviews

    susu pekat pilihan keluarga

    5 out of 5, reviewed on May 18, 2017

    Dari kecil memang Mak guna brand F&N. Sekarang saya pun guna susu ini untuk sediakan teh tarik untuk suami setiap hari.pekat Dan sedap.terbaik dari dulu lagi

    5
  65. Kaushelia Shelia
    365 reviews

    Delicious coffee with F&N Creamer

    5 out of 5, reviewed on May 15, 2017

    F&N High Calcium Sweetened Creamer can be used to make coffee and also cookies which turn out to be so delicious. It is must have in everyone’s home as it is safe to use upin drinks that is free from Cholesterol and Trans Fatty Acid. Besides that it is high in calcium and vitamins B1 and D which is good for the health in absorption of the Calcium. It can easily get at any supermarket with the affordable price. The packaging of the tin is very neat and suitable to store at the cupboard in the kitchen. Highly recommend for those who love sweetness in their drinks.

    5
  66. Avatar

    sabarina37
    374 reviews

    susu pekat manis F&N

    5 out of 5, reviewed on May 13, 2017

    susu pekat manis F&N menjadikan minuman sedap & berkrim.Rasa pekat manisnya yang melekat dalam dinding-dinding mulut.Tanpa kolestrol yang membuatkan saya menjadi penggemar susu pekat manis F&N ini.Mengandungi vitamin selain rasa susu yang enak.

    5
  67. Avatar

    miera97
    131 reviews

    F&N

    4 out of 5, reviewed on May 4, 2017

    susu F&N menjadikan minuman lebih sedap dan berkrim, mengandungi vitamin dan kalsium untuk tubuh badan kita, saya menggunakannya untuk minuman seperti tea, kopi, nes, air jagung ,sirap, dan juga didalam kuih muih saya..

    4
  68. Rebecca Koay
    150 reviews

    Sweetened Milk

    3 out of 5, reviewed on May 4, 2017

    Looking at this reminds me of my next bowl of ice kacang or teh tarik! Recently used this to concoct my own recipe of Thai milk tea. Used 1 tablespoon of this with another tablespoon of condensed milk for a bubble tea-worthy texture.

    3
  69. Avatar

    Zhongk3391
    144 reviews

    Essential for every pantry

    5 out of 5, reviewed on March 24, 2017

    I love the way the hawker stalls would always make my drinks and desserts the way they do. I normally ask them what type of sweetened creamer they used in creating my ais kacang or my iced milo, and what they normally tell me the secret to creating good drinks and desserts is using the F&N High Calcium Sweetened Creamer in them. The taste is mildly sweet, with a pleasant aroma of milk that is very pleasant compared to using just ordinary milk in them. I used to eat it raw with some white bread in between when I was sick as a kid too. The flavor combo works surprisingly well, or at least for me anyway. Great to have but use the whole can one shot and try not to keep too long outside as it’s dairy and can easily spoil.

    5
  70. Avatar

    kesumadewi
    69 reviews

    Susu Pekat Memang Sedap

    5 out of 5, reviewed on March 19, 2017

    Susu F&N memang sedap untuk minuman dan juga kuih muih.Pilihan saya sejak dulu lagi.

    5
  71. Avatar

    Sarah
    133 reviews

    Jenama paling digemari

    5 out of 5, reviewed on February 24, 2017

    Susu pekat F&N sentiasa menjadi pilihn kerana rasanya yang manis berkrim menjadikan minuman yang dibancuh bertambah sedap. Tekstur susunya juga pekat berbanding jenama lain. Berbaloi dengan harganya.

    5
  72. Cekgu Norazimah
    136 reviews

    Menyedapkan teh tarik

    5 out of 5, reviewed on February 11, 2017

    Krimer manis faveret CN ! Rasa teh tarik lagi sedap dengan krimer manis F&N ni, lagi-lagi kalsium tinggi. Bukan sahaja rasa teh tarik bertambah sedap, malah ap-apa sahaja manisan yang menggunakan krimer ni menjadi lagi sedap.

    5
  73. Avatar

    SalinaSalihudin
    76 reviews

    Susu Pekat Manis F&N Berkalsium Tinggi

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2017

    Susu yang menjadikan minuman lebih sedap, manis dan berkrim. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur kerana diperkaya dengan kalsium. Mampu menjadikan minuman kegemaran bertambah enak seperti teh tarik, kopi dan sebagainya. Berpenutup senang dibuka dan harganya pun berpatutan.

    5
  74. Avatar

    noorazri07
    194 reviews

    Susu Pekat Manis F&N

    5 out of 5, reviewed on December 23, 2016

    Susu pekat yang sedap,lemak dan manis bersesuaian.Digunakan dirumah untuk membancuh air juga masakan kuih muih.Menambah rasa dalam minuman juga makanan yang disediakan oleh isteri saya.Kopi dan teh tarik sememangnya sedap dengan menggunakan susu ini.

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...