Pureen Liquid Cleanser

Product Details

Effective in removing milk fats and stains. Pureen Liquid Cleanser is specially formulated from plant-based surfactants and safe for cleaning baby accessories, fruits and also vegetables. For washing baby accessories as in feeding bottles, teats or pacifiers, just dilute Pureen Liquid Cleanser in water. Immerse the baby accessories into the solution and brush to clean it completely. Rinse well with water. You can use it to wash fruits and vegetables as well. Immerse the fruits and vegetables for around 5 minutes, clean them and rinse thoroughly with clean water.

  1. Avatar

    Vero9828
    143 reviews

    So strong orange smell

    5 out of 5, reviewed on July 30, 2019

    Kids love it as they thought i squeeze orange in the bath tub. They really loves playing with the foam and it leaves the skin soft and clean. No irritation to the skin and the scent is very nice and strong which made us feel fresh and the washroom smell good too.

    5
  2. Jessie Koo
    125 reviews

    To clean kids bottle

    4 out of 5, reviewed on July 12, 2019

    My kids are at school age now. I still use this pureen baby bottle cleanser to wash their water bottle everyday to keep it clean. This cleanser is mild unlike detergent. Good to use .

    4
  3. Avatar

    kkhcpy15
    52 reviews

    A must have item in my kitchen

    4 out of 5, reviewed on July 6, 2019

    I always use Pureen liquid cleanser to wash my kids’ drinking bottles, tumblers, and even fruits and vegetables. It can easily clean all the stubborn stains in the bottles. Last time i used it to wash all my baby’s bottles accessories, breast pump accessories etc. It is recommended liquid cleanser to all mummies. It is always my first choice of liquid cleanser.

    4
  4. Avatar

    haohao21
    178 reviews

    Effective in removing milk fats and stains

    4 out of 5, reviewed on July 5, 2019

    Pureen liquid cleanser is always my first choice in cleaning my baby’s bottles, my breastfeeding spare parts etc at home. There are three flavours of Pureen Liquid Cleanser but I prefer Orange flavour much as compared to Mint flavour. It is effectively in removing milk fats and stains in my baby’s bottles and my breastfeeding spare parts. I also use it to wash fruits and vegetables as well. Immerse the fruits and vegetables for around 5 minutes, then clean them and rinse thoroughly with clean water. The price of Pureen Liquid Cleanser is affordable and normally I will buy it from online shopping platform especially when have great sale.

    4
  5. Avatar

    Chinthat94
    93 reviews

    Kid loves oranges

    5 out of 5, reviewed on June 25, 2019

    The aromatic smell of orange is really attractive. The cleanser can easily form foam and kids love to play with the bubbles. It makes the whole shower room smell fresh and sweet. The smell last long as well on our body, and importantly the moisturizer effect that keep our skin moisture and fresh after taking it.

    5
  6. Avatar

    GKHong35
    66 reviews

    Recommended liquid cleanser

    5 out of 5, reviewed on June 2, 2019

    I have been using Pureen Liquid cleanser since my 1st baby was born in tear 2011. I like to use it to wash my baby bottles as it can easily remove the stains. It is ood as disinfectant. It is safe for kids. The price of the liquid cleanser is affordable.

    5
  7. Ezzati Fatima
    8 reviews

    The best

    5 out of 5, reviewed on December 22, 2018

    Saya suka kan Pureen Liquid Cleanser ini kerana sangat membantu membersihkan botol & kotoran susu yang melekat pada botol. Bukan sahaja ia selamat utk bayi dari segi kandungannya yang semulajadi malah ia juga selamat digunakan terhadap sayuran. Ia benar- benar meyakinkan saya… Dengan harganya yang murah & mudah didapati di mana-mana supermarket/ hypermarket. Yang paling penting ia selamat untuk bayi &tiada kesan sampingan.. sangat berbaloi…

    5
  8. Avatar

    Shaminhumairah51
    3 reviews

    Pencuci botol yang sangat berkesan

    5 out of 5, reviewed on November 24, 2018

    Saya mempunyai 3 orang anak yang menggunakan botol susu. Minyak yang melekat pada botol susu mudah dihilangkan dengan menggunakan pencuci botol pureen ini. Saya hanya menggunakan setitik untuk menghilangkan kesan minyak tersebut. Sangat- sangat jimat

    5
  9. Avatar

    lis_capri48
    6 reviews

    RASA SELAMAT

    5 out of 5, reviewed on November 8, 2018

    SAYA GUNA UNTUK MENCUCI BOTOL SUSU ANAK , PINGGAN MANGKUK ANAK, BOTOL AIR DAN BARANG MAINAN. RASA SELAMAT MENGGUNAKANNYA KERANA IA MENGANDUNGI RAMUAN YANG DIJAMIN SELAMAT. SANGAT MUDAH UNTUK MENANGGALKAN KOTORAN , TERUTAMA KERAK SUSU DI BOTOL SUSU ANAK.

    5
  10. Avatar

    Noreen45
    3 reviews

    Produk bagus

    5 out of 5, reviewed on October 30, 2018

    Saya gunakan pureen liquid cleanser ini untuk bersihkan segala pinggan,cawan,botol susu mainan anak saya…cleanser yang sangat bagus untuk hilangkan lemak susu atau sebarang kotoran bekas makanan yang melekat tanpa meninggalkan sebarang bau atau kesan..penggunaan nya dijamin selamat untuk anak berbanding menggunakan pencuci pinggan yang lain…sangat disyorkan untuk ibu2 diluar..

    5
  11. Avatar

    falinie98
    1 reviews

    Terbaik

    5 out of 5, reviewed on October 21, 2018

    Saya dan seisi keluarga menggunakan cecair pencuci botol ini pada botol susu anak-anak kami untuk menjaga kebersihan dari jangkitan kuman.. Selain itu , kami juga menggunakan pencuci ini untuk mencuci sayur-sayuran agar terjamin bersih.

    5
  12. Avatar

    fadinar8752
    12 reviews

    Good price

    5 out of 5, reviewed on October 20, 2018

    Good product. Harga berpatutan and ada refill pack. Love it!

    5
  13. Avatar

    hayasaka37
    6 reviews

    Membersihkan botol dengan berkesan

    4 out of 5, reviewed on October 20, 2018

    Saya merupakan pengguna setia pencuci botol Pureen sejak 4 tahun yang lalu sehinggalah sekarang untuk mencuci botol susu anak-anak saya. Harga memang berpatutan. Berkesan untuk menghilangkan kotoran dan minyak di botol. Ketiga-tiga flavour pun saya dah cuba. Paling saya suka mint flavour. Kadang-kadang saya guna untuk cuci sayur dan buah. Memang selamat digunakan.

    4
  14. Avatar

    Ridzer2145
    3 reviews

    Good Products

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2018

    I have been using this pureen liquid cleanser since my baby was in the first month. The price is affordable, it can clean both bottle and nipple easily. It also has a very pleasant smell. I keep using it continuosly without even look for other brand.

    5
  15. Avatar

    wanishah123
    6 reviews

    Best

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2018

    Harga yang berpatutan..bau yang wangi..saya gunakan liquid cleanser ini utk mencuci segala bottle2 susu anak sy dan juga segala peralatan mengepam saya..sgt bagus..

    5
  16. Avatar

    ummuarissa52
    6 reviews

    Produk berkualiti dan terbaik

    5 out of 5, reviewed on August 16, 2018

    Memang terbaik!

    5
  17. Avatar

    lpohyin8685
    3 reviews

    The best liquid cleanser

    5 out of 5, reviewed on July 29, 2018

    I’ve been using Pureen Liquid Cleanser since 2015 for washing all the feeding items such as milk bottles, fork and spoon, plates and bowls and breast pump. Not only this, the main reason i love this liquid cleanser is to wash and rinse all the fruits and vegetables. Using just a few drops can easily wash away all the milk stains and dirts.

    5
  18. Avatar

    Defnieyaya26
    6 reviews

    Tip top♥️

    5 out of 5, reviewed on July 27, 2018

    I’ve been using this product since 2017..
    Easily rinse off and reasonable price.keeo it up pureen…?

    5
  19. Avatar

    Swangsst49
    4 reviews

    Value for money

    5 out of 5, reviewed on July 22, 2018

    I uses it since my 1st baby born. Till now still using it for my 3rd. Its price is reasonable and it cleans very well. It also easily rinse off during washing.

    5
  20. Sandytang Sien
    5 reviews

    好用

    5 out of 5, reviewed on July 16, 2018

    奶瓶油油的,只要一滴就洗得干干净净的。

    5
  21. Norshalynna Razak
    3 reviews

    Remove th milk

    5 out of 5, reviewed on May 3, 2018

    I use it since my first daughter until now, which is almost 3year. This liquid cleanser can remove the dirty and milk inside my daughter bottle

    5
  22. Avatar

    Echa50
    4 reviews

    PENCUCI BOTOL SUSU PALING AWESOME !!

    5 out of 5, reviewed on May 1, 2018

    Saya telah menjadi pengguna setia pencuci botol jenama pureen ini sejak tahun 2009 lagi. Sejak anak pertama saya lahir, saya tidak pernah menggunakan jenama pencuci botol susu yang lain. Mula jatuh cinta dengan jenama ini bila saya dapat hamper barangan bayi yang diberikan oleh rakan sepejabat. Sejak itu hingga kini, anak ketiga, saya masih menggunakan jenama ini. Pergi travel ke mana-mana wajib bawa memandangkan pencuci botol ini ada dijual dalam botol yang lebih kecil. Jika tidak pakai, rasa tidak bersih botol susu anak. Jenama pureen memang terrbaik !!!

    5
  23. Nadhirah Mohamad
    2 reviews

    Cecair pencuci botol susu terbaik

    5 out of 5, reviewed on May 1, 2018

    Saya memang gunakan pureen untuk membersih botol susu anak. Kotoran mudah tanggal, tidak berbau,tidak berminyak.

    5
  24. Avatar

    nadya_isa52
    32 reviews

    Pencuci botol pureen terbaik.

    5 out of 5, reviewed on April 24, 2018

    Saya sukakan pencuci botol pureen kerana baunya tidak terlalu kuat dan hasil cuciannya juga bersih. Tiada minyak-minyak yang tertinggal dicelah2 botol susu dan pump. Sabunnya juga lebih pekat dan harganya berpatutan. Lebih jimat dan tahan lama. Dah pernah beli jenama lain tapi bertukar ke pureen balik sebab tak berpuas hati. Pureen terbaik. Sangat sesuai dan yakin dengan cuciannya pada botol susu,buah dan sayur-sayuran ☺

    5
  25. Avatar

    Yvonne70
    6 reviews

    Pureen liquid cleanser

    5 out of 5, reviewed on April 24, 2018

    With nice smell. Gentle and mild formula to clean baby items, vegetables and fruits. Any milk stain can be washed off thoroughly. Value for money for promotional pack which come with refill pack.

    5
  26. Avatar

    Annmizh49
    3 reviews

    洗很乾淨不會卡異味

    3 out of 5, reviewed on April 21, 2018

    奶瓶裝母乳總是會有油膩感,用這個洗就很乾淨。茶壺水瓶和寶寶的玩具都是用這個洗,就是還沒試過洗蔬菜。洗過一次葡萄感覺葡萄有點味道所以就沒拿來洗水果了。

    3
  27. Avatar

    Natasha80
    5 reviews

    Bersih wangi dan selamat untuk baby

    5 out of 5, reviewed on April 18, 2018

    Pncuci botol yang memang wajib ade dirumah..tanpa pureen cleanser ni memang tak lengkap bagi saya..sangat2 bagus dan selamat dari bahan2 kimia..i love this ?

    5
  28. Avatar

    lovivien52
    12 reviews

    Good to clean oily bottles

    5 out of 5, reviewed on April 17, 2018

    Can clean off oily textures that leave behind bottle from breastmilk. Can use to wash fruits and vegetables before eating. Prefer no fragrance. Been using it for 5 yes for 2 gals.

    5
  29. Avatar

    Wendy12351
    4 reviews

    Good product

    5 out of 5, reviewed on April 16, 2018

    Introduce from my friend,it can use to washing baby’s whatever clothes or napkin and so on,love it.

    5
  30. Avatar

    justinkahchun61
    6 reviews

    有效的清洁剂

    4 out of 5, reviewed on April 7, 2018

    我老婆每次会买这牌子来清洗孩子的奶瓶。

    4
  31. Avatar

    shanarusdi13
    6 reviews

    Pureen Liquid Cleanser

    5 out of 5, reviewed on April 3, 2018

    Sangat recommend untuk ibu-ibu. sangat berkesan untuk membersihkan lemak susu. Selamat untuk mencuci puting botol susu.botol susu, mainan, sayuran serta buah-buahan. Baunnya juga warna. Boleh guna untuk membasuh terus ataupun untuk rendaman.

    5
  32. Gogilah Jayaraman
    3 reviews

    Essential cleanser

    5 out of 5, reviewed on April 2, 2018

    Recommended for all moms.. Easy to remove stain and smell in feeding bottles. Sometimes I never brush..juz immerse the feeding bottles and nipple For hours.. Really very clean. I like it very much.

    5
  33. Avatar

    Juspine54
    4 reviews

    Gembira bila dapat memiliki

    5 out of 5, reviewed on March 27, 2018

    Setiap Bulan saya mesti membeli sabun pencuci botol ini dalam jumlah yang banyak. Nak tau kenapa?produk pureen ini sering kali habis. Kenapa ya? Kerana sabun pencuci ini sangat mudah digunakan. Senang untuk menyental botol dan buih sabun pun tak banyak.

    5
  34. Aien Nurul
    5 reviews

    senang n selamat

    5 out of 5, reviewed on March 17, 2018

    Mudah mencuci dengan menggunakan cecair pencuci pureen, kini tak risau LAGI pasal bau sabun pada botol Susu anak.. jimat masa sebab x payah nk bilas banyak kali untuk hilangkan bau sabun..selain botol Susu sy juga guna untuk cuci buah – buahan sebelum Di hidang kpada anak2

    5
  35. Avatar

    Norbahyah93
    9 reviews

    Mums must have

    5 out of 5, reviewed on March 5, 2018

    Sangat mudah menghilangkan kotoran dan minyak susu. Tidak meninggalkan bau terlalu wangi selepas digunakan.

    5
  36. Avatar

    nisa123452
    5 reviews

    Good and valuable

    5 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    I’ve used this product only 3 times since my kid just turn 2 years now. So it saves cost and affordable compared to other cleanser. The smell just nice. Not too strong and not too soapy. For parents who are in a hurry, well this cleanser is suitable. Like me, I use this cleanser once in the morning and again before sleep. It washes not only the bottles, but pacifier and other baby things. Overall I’m satisfied with this product.

    5
  37. Nadhirah Mohamad
    2 reviews

    Pureen liquid cleanser

    5 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    Sangat menyenangkan kerja saya. Sebelum ni mesti kena rendam air suam kalau nak bersihkan. Sekarang mudah, cepat dan selamat. Saya tidak was was untuk menggunakan pureen liquid cleanser. Sangat2 bersih. Satu botol tahan lama. Memang menjimatkan.

    5
  38. Avatar

    siffaz41
    6 reviews

    easy to use

    5 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    very senang and bersih basuh botol ank. and hilang semua lemak2 susu. and klu travel senang je bawak botol tu.

    5
  39. Xiao Long
    206 reviews

    Good disinfectant

    5 out of 5, reviewed on November 25, 2017

    Very good product. I love it!
    Always make a big bowl to soak all my kids toys, bottles or anything they use. Good as disinfectant. Very clean and importantly safe for the kids!

    5
  40. YenYen Dior
    30 reviews

    Wash anything

    5 out of 5, reviewed on November 24, 2017

    I use 1 bottle 1 month!I use this wash my baby milk bottle and fruit!

    5
  41. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    Untuk cucian serbaguna

    5 out of 5, reviewed on November 20, 2017

    Saya memilih Pureen Liquid Cleanser ni utk mncuci puting,mainan dan botol susu ank.la juga boleh digunakan utk mncuci pelbagai jenis buahan dan sayuran.Teksturnya sgt pekat dan mudah menanggalkan kotoran seperti lemak susu di botol ank sy,membasmi kuman di barangan mainan dan mncuci pelbagai barangan dgn bersih.Saya juga kadang2 mnggunakan liquid cleanser pureen ni utk mncuci berus make up saya.Selamat digunakan dan berbaloi dibeli,harganya mmg lebih murah berbanding jenama lain,tapi mmpnyai kualiti setanding jnama mahal.

    5
  42. Avatar

    Nurirah13
    365 reviews

    sesuai untuk rendaman botol dan apa jenis sayur

    5 out of 5, reviewed on November 20, 2017

    saya menggunakan Pureen Liquid Cleanser ini sudah lama. Sejak mendapat anak pertama lagi sehingga sekarang. Amat berkesan menghilangkan bau susu yang melekat pada botol. Hanya sebentar sahaja kita merendam. seperti juga untuk rendaman sayur atau buah buahan. Hanya perlu titik kan beberapa titik ke dalam air dan biarkan selama 10 minit. Hasilnya segala racun2 di buah itu akan hilang. amat menarik sekali. Saya suka membeli pek berkembar atau isian semula. Amat menjimatkan.

    5
  43. Avatar

    ctiey94
    134 reviews

    selamat untuk bayi dan serbaguna

    5 out of 5, reviewed on November 5, 2017

    Saya sudah lama menggunakan pureen liquid cleanser dan saya sangat berpuas hati dengan keberkesanannya dalam mencuci. Saya menggunakan pureen liquid cleanser untuk mencuci botol susu, peralatan bayi seperti bekas susu serta saya juga menggunakanya untuk mencuci buah dan sayur. Pureen liquid cleanser tidak mengandungi bahan yang berbahaya serta selamat. Dengan menggunakan pureen liquid cleanser juga saya dapati dapat menanggalkan susu beku yang melekat di puting botol dengan mudah.

    5
  44. Maawardah Mohamad
    69 reviews

    Menghilangkan bau botol susu

    4 out of 5, reviewed on October 9, 2017

    Pencuci botol susu pureen mampu menghilangkan bau kurang enak botol susu anak saya yang tidak dibasuh dengan segera. saya hanya rendam botol susu dengan beberapa titik sahaja pencuci ini yang dicampur dengan air. untuk lebih efektif saya gunakan air suam. walau bagaimanapun sisa susu yang terlekat di puting botol tidak semuanya tertanggal. Tapi harganya sedikit murah berbanding jenama fiffy, anakku.

    4
  45. Nor Othman
    1346 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 13, 2017

    Produk ini sangat baik untuk menanggalkan susu.
    Digunakan untuk membasuh botol susu dan membasuh pam susu.

    5
  46. Nor Othman
    1346 reviews

    sesuai untuk baby saya

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2017

    Pureen Liquid Cleanser for Feeding Bottles is very good and very , because i give breast milk the bottle is very oily so i use this brand can easy to clean it , i got try another brand but very clean and need use alot just can clean it

    5
  47. Avatar

    ainie67
    68 reviews

    pencuci botol dan puting terbaik

    5 out of 5, reviewed on August 31, 2017

    saya menggunakan liquid cleanser pureen untuk membersihkan sisa2 susu pada botol anak saya dan terbukti dapat menanggalkan sisa2 susu pada puting dan botol.selain itu saya juga menggunakannya untuk membasuh sayur dan buah buahan supaya tiada bakteria atau kotoran pada makanan tersebut.

    5
  48. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    Murah dan selamat digunakan

    4 out of 5, reviewed on August 25, 2017

    Pembersih pureen ni saya gunakan untuk bersihkan botol susu anak.
    Memang bagus dapat menanggalkan sisa-sisa lemak dari susu dan membuatkan botol bersih.
    Bahan yang digunakan juga organik dan tidak merbahaya.
    Harga juga berpatutan kerana ianya agak tahan lama.

    4
  49. Avatar

    jazlan59
    144 reviews

    Berkesan, botol susu jadi bersih

    4 out of 5, reviewed on August 21, 2017

    Pencuci serbaguna yang boleh mencuci botol susu,mencuci buah dan sebagainya.
    Saya gunakan untuk mencuci botol susu anak dan ternyata segala sisa-sisa susu dapat dibersihkan dengan mudah dan selamat.

    4
  50. Avatar

    Aikoaiko25
    1053 reviews

    Good and safe product

    4 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    Good and safe product,wash the baby milk botttle very clean , and i also use this to wash some fruit also can .

    4
  51. Teh Matsarin
    10 reviews

    multi purpose washing gel.

    5 out of 5, reviewed on August 17, 2017

    1)very effective to clean milk fat in the bottle and all baby tool.
    2)can be use to clean fruit and vegetables.(just soak for 5min).
    3)i also use this to hand wash the soft toy.
    4)Gentle and safe washing gel.
    5)And i love the scent!

    5
  52. Betty Liew
    263 reviews

    Safe to use on baby

    5 out of 5, reviewed on August 14, 2017

    Found a safe product to wash baby bottle and even the toy that they play. As it made from plant Base and not harmful chemical. Can be use to wash vegetable and fruit. Price is reasonable.

    5
  53. KJ Cheah
    225 reviews

    Safe to Use

    5 out of 5, reviewed on August 14, 2017

    Most importantly it’s safe to use especially feeding bottles. The price is reasonable too.

    5
  54. Avatar

    Reen89
    32 reviews

    Harga yang berbaloi & terbaik

    5 out of 5, reviewed on August 9, 2017

    Pureen liquid cleanser membunuh 99.99% bakteria ke atas barangan mainan dan botol susu anak saya. Ia juga selamat untuk mencuci sayuran dan buahan2an kerana ia di formulasi dari tumbuhan dan selamat utk bayi & kanak2.

    5
  55. Avatar

    Kellychan21
    502 reviews

    Perfect cleanser for baby bottles

    5 out of 5, reviewed on August 4, 2017

    It can clean milk fats and stains easily and thoroughly. Mommy no need to worry as it is safe for cleaning baby aceesories ie breast pump parts, pacifiers etc.

    5
  56. Avatar

    Chen2nat08
    52 reviews

    Good and safe product for washing all baby items

    4 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    This liquid cleanser is good for milk stain removal from bottles and nipples. Even for fruits and vegetables as it does not leave too much bubbles which makes you worry it might be unsafe. The only problem I find with this is that I do not like the mint flavor as it smells really weird. Maybe I am not used to washing liquid having scents to it but I really am not a fan of the fragrance. But their orange flavor smell okay though. Good to use as it is cheaper than other more expensive brands out there and does its job well!

    4
  57. Noorliana Dahari
    30 reviews

    Wangi dan cucian bersih

    5 out of 5, reviewed on July 28, 2017

    Saya menggunakan Pureen Liquid Cleanser Mint Flavour untuk membersihkan barangan keperluan menyusu anak saya.Kondisinya pekat dan tidak perlu menggunakan dengan banyak.Jimat dan memudahkan untuk proses pembersihan.Saya mengesyorkan pada umum.

    5
  58. BOTOL SUSU TIDAK LAGI MELEKIT

    5 out of 5, reviewed on July 26, 2017

    BEST SANGAT GUNA PENCUCI INI, SEBAB TIADA LLAGI LEKITAN PADA BOTOL SUSU, BERSIH. sangat berpuas hati.

    5
  59. Avatar

    sitisoffi25
    9 reviews

    All in one

    5 out of 5, reviewed on July 20, 2017

    Bukan sekadar pencuci botol, saya turut menggunakan untuk mencuci sayuran. Sangat menjimatkan.

    5
  60. Mohd Gz
    19 reviews

    TRY IT NOW!!

    5 out of 5, reviewed on July 20, 2017

    Very GOOD PRODUCTS.

    5
  61. Linda Husin
    3 reviews

    Bersih dan selamat

    5 out of 5, reviewed on July 20, 2017

    Saya akan gunakan pencuci pureen ni setiap kali bersih kan botol susu dgn buah-buahan kerana saya yakin ia selamat dah bersih….

    5
  62. Avatar

    wniezulkefli10
    2 reviews

    pencuci terbaik

    5 out of 5, reviewed on July 19, 2017

    saya suka sgt gunakan pencuci nie sbb die terjamin dari sgla bhn kmia dan pencuci yg khas utk kegunaan brg baby.

    5
  63. Luar biasa & berbaloi .....

    5 out of 5, reviewed on July 19, 2017

    Multipurpose wash!!!!!
    Boleh digunakan untuk mencuci peralatan bayi seperti botol susu alat mainan dan boleh juga digunakan untuk mencuci nuah-buahan dan sayuran sebelum dimakan ?
    Ianya memang terbaik!!!!!

    5
  64. Avatar

    jet68
    75 reviews

    worth of price

    5 out of 5, reviewed on July 18, 2017

    the liquid cleanser is worth of price, really works with the dirt inside my baby feeding bottle,recommend to all mummy & daddy

    5
  65. Avatar

    stepsoh26
    65 reviews

    The only brand I use

    5 out of 5, reviewed on July 18, 2017

    Reasonable price and Clean to use ! I got use others brand before , sample from baby fair ! At the end also feel puréen is the best ??

    5
  66. Avatar

    amyang76
    5 reviews

    Multi purpose cleanser

    5 out of 5, reviewed on July 17, 2017

    I use it to wash vegetables, fruits and my children’s milk/water bottles. Clean and safe. It comes in mint, orange and no flavor. I love the orange smell! And the price is affordable too!

    5
  67. Tengku Nurashiha
    13 reviews

    Tiada penganti !

    5 out of 5, reviewed on July 17, 2017

    Apa yang menarik tetang produk ini ialah ianya produk yang tiada kesan cecair pembersih lain. mudah digunakan, wangi, dan yang penting, bahan semulajadi digunakan dan selamat bagi bayi dan kanak-kanak. Setiap ibu pastinya mengunakannya bagi mencuci segala keperluan bagi bayi. Ianya produk yang dijamin selamat dan tiada ragu-ragu mengunakannya.

    5
  68. Avatar

    Siti26
    61 reviews

    Pencuci serbaguna

    5 out of 5, reviewed on July 15, 2017

    Pencuci Pureen Liquid cleanser ini sangat berguna untuk mencuci botol2 susu anak saya. Hanya sedikit saja ianya sudah cukup membersihkan kotoran dan kerak2 susu. Selain itu, buah-buahan dan sayur-sayuran juga saya cuci dengan pureen liquid cleanser ini. Ianya selamat digunakan kerana bahannya mengandungi sumber dari tumbuh-tumbuhan.

    5
  69. Avatar

    ARamalina2221
    18 reviews

    Bagus dan berkesan menanggalkan kerak susu

    5 out of 5, reviewed on July 14, 2017

    Kerja lebih mudah dengan adanya Pureen liquid cleanser ini. Kotoran kerak susu mudah ditanggalkan dan senang untuk bersihkan botol susu anak. Ianya juga berbau harum dan sgt berkesan utk menanggalkan kerak susu yg degil yang melekat di botol susu anak

    5
  70. Niki Tay
    996 reviews

    good and cheap

    5 out of 5, reviewed on July 14, 2017

    Pureen Liquid Cleanser for Feeding Bottles is very good and the price also cheap , i give breast milk so the bottle is very oily very hard to clean it so i need to use alot liquid just can clean it but use this brand just need use little bit only can clean it, last time i got try use other brand need use alot just can clean it.

    5
  71. Avatar

    leekahseng12
    323 reviews

    the only brand we use

    4 out of 5, reviewed on July 12, 2017

    This is the only brand of the bottles cleanser we use from my baby give birth until now, this is because their price is most reasonable. We always bought in promotion package which is come with a refill pack.

    4
  72. Avatar

    kockhong80
    90 reviews

    The best liquid cleanser

    5 out of 5, reviewed on June 16, 2017

    Pureen liquid cleanser can remove milk fats and stains easily. It is safe for cleaning baby accessories i.e. Baby bottles, breast pump’s accessories as well. It can be used to wash fruits and vegetables too! It is superb!

    5
  73. Sithambaran Kamachee
    131 reviews

    AMAZING

    5 out of 5, reviewed on June 7, 2017

    the products works just like what is says..it is very effective.thumbs up

    5
  74. Aisyaz Idrus
    82 reviews

    pilihan terbaik

    4 out of 5, reviewed on June 6, 2017

    Kerja lebih mudah dengan adanya Pureen liquid cleanser ini. Kotoran senang hilang dan senang untuk bersihkan botol susu anak.

    4
  75. Niki Tay
    996 reviews

    only use this brand to wash my baby milk bottle

    5 out of 5, reviewed on June 5, 2017

    Pureen Liquid Cleanser for Feeding Bottles is very good and very , because i give breast milk the bottle is very oily so i use this brand can easy to clean it , i got try another brand but very clean and need use alot just can clean it

    5
  76. Avatar

    HaizanRaz
    112 reviews

    Pembersih serbaguna

    5 out of 5, reviewed on June 1, 2017

    Saya memang gunakan pureen liquid cleanser ni untuk mencuci botol susu anak saya.Dapat hilangkan kesan2 degil yang ada di celah2 botol dan puting supaya botol bersih dan selamat dari kuman.Boleh juga gunakan untuk mencuci buahan dan sayuran.

    5
  77. Avatar

    Fong Fong
    318 reviews

    Safe for baby

    5 out of 5, reviewed on May 25, 2017

    I use it to clean all the baby items like oily bottle, pacifier, breast pump. I choose this because it can keep away all the bacteria and feel safe.

    5
  78. Avatar

    sabarina37
    374 reviews

    Cecair pencuci

    5 out of 5, reviewed on May 16, 2017

    Dengan adanya pencuci botol yang berasaskan buah-buahan dan sayur-sayuran ini amat selamat digunakan.Memudahkan saya untuk mencuci botol yang berlemak ataupun yang sudah basi.Ia meninggalkan kesan bau yag menyegarkan.Sekaligus menjadikan botol lebih bersih.Bukan botol kanak-kanak saja malah sebarang jenis botol mahupun pinggan mangkuk pun boleh digunakan.Bertindak dengan cepat dan tidak membuang masa sewaktu membilas barangan yang dicuci.

    5
  79. Avatar

    Dalila36
    34 reviews

    Pencuci Susu Terbaik

    4 out of 5, reviewed on February 28, 2017

    Produk ini sangat baik untuk menanggalkan susu.
    Digunakan untuk membasuh botol susu dan membasuh pam susu..

    4
  80. Cekgu Norazimah
    136 reviews

    Mudah membasuh dengan Pureen Liquid Cleanser

    4 out of 5, reviewed on February 21, 2017

    Item mesti ada untuk setiap rumah yang ada anak kecil. CN suka dengan Pureen Liquid Cleanser for Feeding Bottles, Nipples & Vegetables ni sebab proses membasuh botol susu anak menjadi mudah. Lagi-lagi susu ibu ni agak berlemak, memang berminyak botol tu. Bila guna Pureen Liquid Cleanser for Feeding Bottles, Nipples & Vegetables, hilang kesan minyak tu.

    4
  81. Carrie Zoey
    141 reviews

    Must - have for all mommy

    4 out of 5, reviewed on November 21, 2016

    All mothers out there should buy this product. It is a gentle and safe liquid cleanser for washing all babies feeding items. Just a little drop at a time goes a long way. Mothers can be rest assured when they wash babies bottles with this liquid; it cleanses the bottle thoroughly and easily rinsed off. I always wash my nephew’s drinking bottle with this liquid.

    4
  82. Avatar

    Radhia81
    21 reviews

    Penghilang kesan degil pada botol susu & puting

    4 out of 5, reviewed on November 5, 2016

    Mencuci botol dengan Pureen Liquid Cleanser mampu membersihkan botol susu anak saya sehingga 100%. Susu beku yang melekat-lekat pada celahan botol & puting botol boleh ditanggalkan & dihilangkan dengan mengunakan Pureen Liquid Cleanser. Selain itu, Pureen Liquid Cleanser juga boleh digunakan untuk membasuh makanan mentah seperti sayur-sayuran & buah-buahan daripada racun serangga/pesticide. Di samping itu, saya juga mengunakan pureen cleanser untuk mencuci payudara semasa breasfeeding dahulu. Ini adalah untuk menjaga kebersihan payudara saya dan seterusnya dapat mengelakkan anak saya tidak terkena apa-apa jangkitan ketika breastfeeding.

    4
  83. Afievy Ivy
    40 reviews

    Cecair Pencuci Botol Susu dan Puting Susu Terbaik

    4 out of 5, reviewed on October 18, 2016

    Saya paling suka dengan Pureen Liquid Cleanser Sebab bau dia tak busuk dan hasil cuciannya bersih.Anak-anak saya menggunakan botol susu avent dan biasanya bila basuh,sisa-sisa susu masih ada yang tertinggal di celah-celah puting.Dengan Pureen Liquid Cleanser,sisa susu tadi dapat ditanggalkan dengan mudah .Yang pasti, pilihan saya buat ni adalah yang saa suka. Terbaik di sini bukan bermakna terbaik dari segi ujian klinikal atau fakta tertentu. Hanya suka dan selesa untuk saya guna.

    4
  84. Avatar

    zazi_858663
    26 reviews

    All in one...

    5 out of 5, reviewed on September 8, 2016

    Gentle safe product for washing all items which go to your babys mouth. A “must buy” item in our grocery list! I’m doing the washing for all Baby feeding items, so I know that a little goes a long way. I always make sure that I wash the bottles squeaky clean because I’m very scared of a bacteria illness that Baby might get. Overall is really convenient..thumb up!!

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...