Agnesia Antibacterial Powder

Product Details

Traditionally used by Asian mothers for generations, a trusted household brand to reduce rashes and itchy skin due to prickly heat. Suitable for adults and children as well as babies.

Agnesia Antiseptic Dusting Powder is a medicated dusting powder that contains protectant and dermatological ingredients that are used to treat and prevent heat rash or prickly heat, nappy rash, cosmetic rash, caused by infections. It is best used to protect skin from being irritated and wet caused by sweat or diaper use.

Usage instructions: 

Apply powder to the affected area each time after bath and at bedtime. Best use after bathing to avoid the problem of inflammation of the skin and the freshness throughout the day.

 

  1. Avatar

    sally8781
    4 reviews

    Berkesan

    5 out of 5, reviewed on November 21, 2018

    Membantu meredakan gatal- gatal dan mengurangkan kesan melecet terutama pada paha dan kawasan yang lembab.Meninggalkan kesan lembut dan wangi pada kulit .Sangat sesuai digunakan pada bayi dan orang dewasa.

    5
  2. Avatar

    sally8781
    4 reviews

    terbaik

    5 out of 5, reviewed on November 21, 2018

    Mampu mengurangkan rasa gatal dan melecet terutama di kawasan paha dan kawasan badan yang mudah lembab. Saya dan keluarga telah turun temurun menggunakannya.Bedak ini memberikan rasayang halus pada kulit.

    5
  3. Siti Suhaila
    3 reviews

    Jerawat badan ibu mengandung

    5 out of 5, reviewed on November 13, 2018

    Sejak mengandung, saya mengalami jerawat badan yang teruk disebabkan oleh hormon yang tidak stabil. Bedak Agnesia ini sangat bagus untuk kurangkan bengkak pada jerawat dan akan mengeringkan jerawat dengan cepat. Walaupun masih ada parut tetapi jerawat semakin berkurangan. Bedak nie juga sesuai untuk gatal-gatal pada celah-celah lengan dan boleh kurangkan nappy rashes pada bayi. Sangat recommended untuk semua jenis umur dengan harga yang sangat berpatutan.

    5
  4. Amanda James
    3 reviews

    Mengurangkan gatal pada kulit

    5 out of 5, reviewed on October 30, 2018

    Saya guna bedak ini sejak 10 tahun yang lepas. Bedak ini sangat sesuai untuk jenis kulit yang bermasalah seperti gatal, gigitan nyamuk dan alergik. Iyanya mampu mengurangkan kesan gatal pada kulit.

    5
  5. Avatar

    Fahiza16
    9 reviews

    AGNESIA powder

    5 out of 5, reviewed on October 28, 2018

    Been using since childhood. The best ever powder to relieve rashes and give a be comfortable feelings after using it. A whole of my family are using this powder for it effectiveness.

    5
  6. Lisa Kelvin
    4 reviews

    Agnesia sesuai untuk masalah kulit ruam gatal

    5 out of 5, reviewed on October 27, 2018

    The best powder ever! Powder ni sesuai diguna seisi keluarga.Asal ada yang mengalami kulit gatal atau ruam. Powder nilah dicari untuk legakan gatal dan ruam.
    Dari bayi hi gga dewasa boleh pakai.

    5
  7. Avatar

    izuanahmad9621
    3 reviews

    Sangat berkesan

    5 out of 5, reviewed on October 26, 2018

    Saya mempunyai masalah keradangan kulit apabila berpeluh. Tapi bila saya sapukan bedak ini, keradangan saya berkurangan sehingga sembuh. Good value!

    5
  8. Avatar

    SalihahGhani51
    14 reviews

    Bagus untuk ruam kulit

    4 out of 5, reviewed on October 18, 2018

    Anak saya ada masalah ruam pada leher. Selepas saya sapukan bedak agnesia dia berasa selesa dan tidak menggaru lagi. Bedak agnesia terbaik

    4
  9. Nur Nadhirah Adam
    3 reviews

    Good for sensitive skin

    4 out of 5, reviewed on September 26, 2018

    Been using this powder everytime i got itchiness, redness around my body.
    I also used this on my face which area got a tiny bumbs (i read this on fb so i try for myself) works perfectly but takes time.

    4
  10. Avatar

    Liliey8006
    3 reviews

    Bedak berubat untuk semua

    5 out of 5, reviewed on September 25, 2018

    Mula menggunakan bila saya kena ruam dan gatal alahan.. Sekarang bedak ni mesti wajib ada di rumah untuk dipakaikn pada anak2 sekiranya ada gatal2 dan ruam2 di tubuh badan. Selamat digunakan oleh semua peringkat umur.

    5
  11. Avatar

    Afiqahsafri53
    3 reviews

    Agnesia antibacteria powder

    5 out of 5, reviewed on September 24, 2018

    Selepas saya menggunakan agnesia ni badan saya tidak gatal2 lagi

    5
  12. Nurul Zharfan
    3 reviews

    Suitable for all ages!

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2018

    I'm having sensitive skin issue. Therefore, I'm using this product as an alternative apart from using cream for example Zaricort cream. Recommend for a person who having allergies, iritation and etc.

    5
  13. Avatar

    Zuranok6926
    15 reviews

    Baik untuk ruam

    4 out of 5, reviewed on September 6, 2018

    Bedak antibakteria agnesia sesuai untuk bayi atau anak kecil yg kena ruam.cuma sapukan bedak dibadan.sesuai juga untuk golongan dewasa.

    4
  14. Cut Nurmastura
    3 reviews

    Good for itchiness

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2018

    I love this product because it really helps with my sensitive skin everytime i get a redness or itchy over seafood, dust and other. Besides, my family has been using this since i can remember

    5
  15. Dewi Putri
    7 reviews

    Go To Product For Body Itchiness

    5 out of 5, reviewed on August 15, 2018

    This product is a must have product in my house. Sometimes i do have Itchiness due to unknown reason from going outside the houze. After applying this product, it reducess the Itchiness and the red bumps will eventually gone by itself in few days time. Recommended for kids until adults. Price wise, very cheap if i want to comapre to the effctiveness of thw product.

    5
  16. Avatar

    Syanida15
    4 reviews

    Bedak yg sangat sesuai

    5 out of 5, reviewed on August 15, 2018

    Terima kasih kepada bedak Agnesia ni
    Sejak ada anak baru lah saya tahu kegunaan bedak ni kerana anak saya suka bermain di luar dan terdedah dengan cuaca panas yg boleh menyebabkan terjadi nya ruam.selepas mandi sy akan pastikan anak saya memakai bedak ni untuk elakan dari ruam bertambah banyak.bedak ni sangat sesuai untuk anak saya yang lasak.badan tidak lagi gatal selepas menggunakan nya.sy pasti akan menyediakan dan membawa bedak ni kemana yg sy pergi.bukan setakat anak saja yg menggunakan nya.saya pon memakai bedak ini utk elak daripada berpeluh.

    5
  17. Avatar

    Lydha03
    8 reviews

    Bedak kegemaran kami

    5 out of 5, reviewed on August 13, 2018

    Bedak agnesia…dikenali ramai dan sudah lama bersama dengan keluarga kami..
    Untuk mengekalkan kesegaran kami menggunakan bedak agnesia ke atas badan kami selepas mandi..kekadang anak saya mengalami kegatalan pada badan jika cuaca panas ..jadi kami selesa dengan penggunaan bedak agnesia keatas kami …kegatalan tu cepat hilang sebelum sempat bintik2 merah menjelma…terima kasih untuk bedak agnesia..lgi pon dari jauh sudah boleh nampak kerana botolnya warna merah..

    5
  18. Feyza Kamal
    4 reviews

    Bedak magic

    5 out of 5, reviewed on August 12, 2018

    Saya dah lama menggunakan bedak ini. Bedak ini sangat mujarab untuk menghilangkan gatal2 dan ruam pada badan..bedak ni bukan sahaja boleh hilangkan gatal dan ruam tapi boleh hilangkan jerawat pada muka. Apabila ade jerawat kat muka, sebelum tidur saya akan apply bedak ini dan pagi esk saya bangun jerawat dah pun kecut.. bedak ni sangat bestt..

    5
  19. Avatar

    claudiaxx76
    3 reviews

    BYE BYE REDNESS AND ITCHINESS

    4 out of 5, reviewed on August 10, 2018

    I have been using Agnesia since I was a baby and now my lil brother is also using it. Whenever there is any redness on our bodies, our mom will surely put Agnesia on our bodies. It is very cooling and light, extremely suitable for babies, toddlers and of course everyone can use it. If there is any mosquitoes bites, you can put on Agnesia on the bitten area and poof!! it will relieve the itchiness and heal faster. Those who haven’t try Agnesia, what are you waiting for? Hurry up and get yours now!!

    4
  20. Avatar

    eynroslan37
    4 reviews

    Kering selesa.

    5 out of 5, reviewed on August 6, 2018

    Saya dah guna Agnesia ni sejak kecil. Memang badan rasa kering dan selesa sangat bila guna agnesia walaupun aktif dan berpeluh. So memang tak ada masalah gatal-gatal dan kerengsaan kulit. Sesuai untuk baby jugak tau.

    5
  21. Avatar

    sitizan25
    3 reviews

    Household must have!

    5 out of 5, reviewed on July 21, 2018

    Been using this product ever since I was small! It is very effective especially for itchiness. Every home should have one!

    5
  22. Avatar

    Ellyfen18
    3 reviews

    Calm itchy skin

    4 out of 5, reviewed on July 19, 2018

    My brother having mild proriasis on his legs and will cause itchness. After apply this powder, the cool sensation quickly calm the itchiness

    4
  23. Avatar

    Shamimi04
    3 reviews

    Menyegarkan

    5 out of 5, reviewed on July 19, 2018

    Kami sekeluarga pengguna tegar agnesia antibacterial powder. Sangat berkesan menghilangkan kegatalan dan sangat menyegarkan. Love it so much??

    5
  24. Avatar

    SalihahGhani51
    14 reviews

    Selamat

    4 out of 5, reviewed on July 18, 2018

    Anak saya menggunakan agnesia jika ada ruam atau tidak selesa. Ia menyegarkan

    4
  25. 仪 玉
    3 reviews

    好用

    4 out of 5, reviewed on July 18, 2018

    味道清香,不错用,每次天气太热背部生小痘痘又痒涂一涂就好

    4
    1
  26. Avatar

    zura00906
    3 reviews

    Bedak ruam paling dipercayai

    5 out of 5, reviewed on July 17, 2018

    Sudah hampir 30 tahun menggunakan bedak ruam Agnesia. Menyerap peluh berlebihan dan menghalang terjadinya ruam. Sangat berkesan.

    5
    1
  27. Mai Sarah
    8 reviews

    Keberkesanan produk

    5 out of 5, reviewed on July 16, 2018

    Sangat berkesan menghilangkan masalah kulit seperti ruam , kegatalan , kerengsaan badan . Mudah didapati di mana – mana pasaraya atau farmasi dan sesuai digunakan oleh seisi keluarga dari yang kecil sehingga dewasa

    5
  28. Avatar

    Intanfarel06
    6 reviews

    Kering dan selesa

    5 out of 5, reviewed on May 29, 2018

    Superb, badan cepat peluh letak agnesia x byk peluh kluar, sukaaa ?

    5
  29. Avatar

    Abby20
    5 reviews

    Hilangkan gatal

    4 out of 5, reviewed on May 20, 2018

    Selepas saya menggunakan bedak ini, saya perasan dia sangat berkesan mnghilangkan gatal-gatal dan sangat mengeringkan .

    4
  30. Nur Wahidah
    3 reviews

    berkesan pada gatal-gatal

    5 out of 5, reviewed on May 19, 2018

    saya guna bedak agnesia ni untuk menghilangkan rasa gatal, ternyata ia berkesan. terima kasih agnesia..

    5
  31. Avatar

    quinnamanda9640
    9 reviews

    Produk bagus

    5 out of 5, reviewed on May 15, 2018

    Bedak yang sangat membantu dalam kehidupan seharian. Act, I used it from my childhoods until now. Bedak yang sangat berkesan untuk menghilangkan keradangan kulit. And I think I would use it for the rest of my life

    5
  32. Avatar

    Nooraqilah69
    1 reviews

    Elakkan keradangan kulit dengan bedak Agnesia

    5 out of 5, reviewed on May 6, 2018

    Bedak yang sangat membantu menghilangkan keradangan kulit terutama suhu di Malaysia. Saya mempunyai seorang anak yang sangat sensitif terhadap sebarang produk.Namun, apabila menggunakan bedak Agnesia , kulit ank saya yang kemerah-merahan beransur hilang. Bukan itu sahaja, saya turut sapukan bedak Agnesia di punggung anak saya dan ruam lampin anak saya turut hilang.Terima kasih bedak Agnesia.

    5
  33. Avatar

    EvieChang23
    1 reviews

    Cp值超高的爽身粉

    5 out of 5, reviewed on May 6, 2018

    每次洗完澡就必用它…爽身粉真的很爽身…流汗都不会黏腻….淡淡的香味不会很刺鼻 有些香精太多闻到都会狂打喷嚏尤其是敏感者…最重要的是还有抗菌功效…一家大小都适用…棒棒哒

    5
    1
  34. Avatar

    tingting189883
    3 reviews

    Takkan boleh tanpa bedak Amnesia

    5 out of 5, reviewed on April 23, 2018

    Apabila bayi saya yang bermumur 9 bulan terkena ruam lampin di bahagian celah paha nya, bedak amnesia yang akan saya sapu pada anak saya. Pasti amnesia tidak pernah mengecewakan saya. Keesokkan ruam akan beransur kering dan hilang!

    5
    1
  35. Elia Laily
    6 reviews

    Melegakan kegatalan..

    5 out of 5, reviewed on April 18, 2018

    Tidak perlu risau lagi bila badan mengalami ruam2 kegatalan.. bedak agnesia membantu meyelesaikan dan kekal begerak aktif dan selesa..

    5
  36. Avatar

    Jillz85
    15 reviews

    My Saviour

    4 out of 5, reviewed on April 16, 2018

    Since I was a kid, I use this product to help me overcome the problem of irritation. Until now, this talcum will be in my list. It help a lot.

    4
  37. Avatar

    Rina199101
    3 reviews

    Terbaik untuk melegakn ruam.

    5 out of 5, reviewed on April 16, 2018

    Saya merupakan pengguna bedak Agnesia antibacteria ini.. Sejak saya kecil ibu bapa saya sudah mendedahkan saya dengan bedak ini. Bedak ini amat bagus,terutamanya ketika musim panas. Kulit kita mudah terdedah dengan bakteria dan menyebabkan ruam gatal-gatal di bahagian tubuh kita. Pasti amat perit rasanya. Dengan adanya bedak Agnesia ini hanya perlu letakkan sedikit d bahagia yang mudah terkena ruam kulit kita pasti tidak akan mengalami kegatalan. Cubalah,anda pasti jatuh hati pada produk ini.

    5
  38. Avatar

    KathWen32
    3 reviews

    香又好用

    4 out of 5, reviewed on April 13, 2018

    宝宝每次洗澡完都会抹上这爽身粉。宝宝觉得凉爽因为他是易流汗体质。这爽身粉让他感觉清凉又没异味。

    4
  39. Avatar

    izzatiaziz9468
    10 reviews

    Agnesia

    5 out of 5, reviewed on April 11, 2018

    It is the best powder for sensitive skin.. It really work.. My daughter always feel not comfortable.. I will used this powder..

    5
  40. Avatar

    Afiza_Rahim60
    349 reviews

    Agnesia Antibacterial Powder

    5 out of 5, reviewed on April 10, 2018

    Kegatalan semakin berkurangan menggunakan bedak ini.Ternyata memberi kesan positif pada kulit saya.Harga mampu milik.

    5
  41. sitizuridah32

    sitizuridah32
    3 reviews

    Kurang rasa gatal akibat peluh dan allergic

    4 out of 5, reviewed on April 9, 2018

    Saya dan keluarga guna bedak Agnesia ni sejak dulu lagi. Kalau main di padang dan banyak berpeluh lepas tu kulit jadi gatal-gatal. Lepas mandi kami guna bedak ni. Kami suka rasa sejuk lepas letak bedak ni. Tak sama dengan bedak yang lain. Kulit saya yang gatal pun jadi kurang gatal dan selesa.

    4
  42. Avatar

    12356
    6 reviews

    Great for relieving itchy rash

    4 out of 5, reviewed on April 9, 2018

    I love this product. It helps get rid of itchiness everytime. The kids love it too.

    4
  43. Avatar

    tiqahlatip14
    3 reviews

    Tiada lagi kesan kemerah-merahan pada badan anak saya

    5 out of 5, reviewed on April 7, 2018

    cuaca yang panas seringkali mengundang peluh yang berlebihan.Terutama kepada sikecil,apabila muncul kesan kemerahan,adakala kulit kering yang menyebabkan kegatalan.Saya akan menggunakan bedak agnesia ini.Bau yang wangi dan tekstur mudah disapu ke badan.Menbuatkan badan terasa lebih selesa dan bebas melakukan aktiviti seharian.

    5
  44. Avatar

    Afiza_Rahim60
    349 reviews

    Agnesia Antibacterial Powder

    5 out of 5, reviewed on April 4, 2018

    Saya suka menggunakan Agnesia Antibacterial Powder sesuai menghilangkan kulit kulit gatal.Saya aktif bersukan di padang.Agnesia Antibacterial Powder berkesan untuk mengatasi peluh dan kurangkan bau badan selepas bersukan.Bau harum segar sesuai dibawa kemana mana.Harga mampu milik.Mudah didapati disemua pasaraya Tesco,Mydin dan kedai runcit berdekatan.

    5
    1
  45. Agnesia for pimple

    5 out of 5, reviewed on April 3, 2018

    I applied mixture of agnesia and water every night. And the results, awesome!!!! Pimples dissapered!!! Very easy.

    5
  46. Avatar

    BlackKitty75
    6 reviews

    Best suited for rashes

    4 out of 5, reviewed on April 3, 2018

    I remember that I used this when I was little. My mother used this whenever I sweat or having rashes or mosquito bites, and it relieves my body.

    4
  47. Avatar

    shafiqshahaimi06
    3 reviews

    Always the best!

    5 out of 5, reviewed on April 3, 2018

    Suitable for all. Not only for kids, but I also beend using this for years already. Rashes and itches easily gone.

    5
    1
  48. Avatar

    shanarusdi13
    6 reviews

    Digunakan sejak dulu

    5 out of 5, reviewed on April 3, 2018

    Bedak agnesia ini bukan sahaja dapat menghilangkan masalah ruam2 serta kegatalan,malah dapat juga menghilangkan bau badan. Harganya juga sangat berpatutan dan mampu milik. Bedak ini sesuai untuk semua golongan umur. Bedak ini lebih berbau herba.

    5
  49. Avatar

    m95
    4 reviews

    bedak turun menurun

    5 out of 5, reviewed on April 2, 2018

    bedak ni dari kecil sampai besar boleh guna. sesuai sangat untuk badan yang panas meruam, gatal miang, bedak ni akan buatkan kita rasa kurang gatal dekat kulit tu dan selesa sangat untuk relax.

    5
  50. Diana Wanawin
    3 reviews

    Anti-fungal

    5 out of 5, reviewed on March 21, 2018

    I had fungal infection when i was young. My mother recommended using this powder. I was surprised that it was really calm and sooth my irritation. Whenever I have discomfort and irritation I always have this on my keep.

    5
  51. Pojiepooh Abdullah
    3 reviews

    Helps Relief Skin Irritation

    5 out of 5, reviewed on March 15, 2018

    I suffered from jock itch due to the heavy sweat at my groin area. I used this powder after applying the fungus cream to keep that area dry. It really works. No more jock itch. Plus this powder got anti bacteria.

    5
  52. Avatar

    natasa29
    3 reviews

    Badan selesa walupon berpeluk

    5 out of 5, reviewed on March 13, 2018

    Agnesia Antiseptic Dusting Powder ini memang saya guna sejak umur 2 tahun lagi sampai sekarang. Setiap kali selepas mandi saya akan menyapu bedak ini di badan. Bedak ini memberikan keselesaan pada badan saya sepanjang hari walaupon berpeluh. Bedak ini sangat bagus, dan sesaui sangat digunakan bagi mereka yang ada masalah peluh dibadan.

    5
  53. Neyniey Noreni
    3 reviews

    Agnesia melegakan kegatalan pada kulit dengan serta merta.

    5 out of 5, reviewed on March 13, 2018

    Bedak Agnesia ini saya dan keluarga gunakan sejak dari kecil lagi. Apabila terasa ada kegatalan akibat hari panas, atau timbul ruam pada kulit, Agnesia ini bagus untuk digunakan disamping kesan pedas berangin apabila disapukan pada kulit boleh menghilangkan terus rasa kegatalan yang dialami.terima kasih Agnesia kerana jadi peneman kami sekeluarga sejak dulu lagi.

    5
  54. Avatar

    Lynn_azlinna67
    5 reviews

    Agnesia Melegakan Ruam Dan Gatal

    5 out of 5, reviewed on March 13, 2018

    Saya bersama keluarga saya menggunakan bedak agnesia ni. Bedak ini memang berkesan untuk melegakan kegatalan. Saya dan anak-anak mempunyai kulit sensitif, apabila berpeluh memang akan mengalami kegatalan dan ruam dengan pakai bedak agnesia ini dapat menghalang kegatalan dan ruam.

    5
  55. Avatar

    Muzalifa04
    9 reviews

    Family product

    5 out of 5, reviewed on March 9, 2018

    Pakai dari kecik. Satu keluarga pakai. Bila pakai bedak ni, tak payah pakai deodoran pun sebab bila berpeluh badan tak menghasilkan bau busuk pun. Bila ada ruam pun kami sekeluarga akan letak bedak ni. Cepat sembuh lepas pakai

    5
  56. Avatar

    XiiaoWu67
    4 reviews

    舒适爽身

    5 out of 5, reviewed on March 8, 2018

    有几次皮肤因为流汗脱皮?️
    上粉后就不会出现同样现象
    强力推荐 很喜欢这款粉
    对那种容易流汗?导致脱皮受伤的人 好像都蛮有效的

    *以上是本人用后的看法

    5
  57. Avatar

    Qiqi21
    3 reviews

    很好

    4 out of 5, reviewed on March 8, 2018

    小時候的最佳選擇,每次熱痱都是用它。到現在也會用。

    4
  58. Li Yien
    3 reviews

    长热痱的时候很有用啊

    5 out of 5, reviewed on March 6, 2018

    我小时候皮肤不好,背后常常会长热痱,又痛又痒,每次都是靠它,从小用到大了

    5
  59. Clarice Canisius
    1 reviews

    Produk yg berbaloi utk dibeli..

    5 out of 5, reviewed on March 4, 2018

    Sy menggunakan bedak in untuk anak-anak yg mengalami kulit sensitif dimana blh menghilangkan ruam,gatal-gatal dan kulit kering..sangat berbaloi utk dibeli.

    5
  60. Avatar

    hdeefrdaus52
    6 reviews

    Keeps you dry

    5 out of 5, reviewed on March 3, 2018

    When i go camping in the woods or anywhere, i would use powder such as talcum or the baby powder to keep my skin dry such as behind the knee or armpits but i used normal ones so when i do vigorous activity i would sweat and the powder would mix with my sweat and create an unpleseant feeling. But after i used agnesia antibacterial powder, i dont have those kinds of problems again. It keeps my skin dry at all time despite what am i doing and it last very long. It functions very well to keep your skin healthy. I loved it

    5
  61. Betty Fodry
    3 reviews

    Agnesia-Melegakan ruam

    5 out of 5, reviewed on February 17, 2018

    Sudah semestinya menjadi pilihan saya untuk melegakan ruam2 yg timbul terutamanya bila cuaca panas..selain itu ia dpt memberikan keselesaan pada tubuh badan.

    5
  62. Avatar

    Fiona63
    3 reviews

    Must have item for a family

    5 out of 5, reviewed on February 17, 2018

    I knew and use This talcum since forever. I still remember my mom put in on my body everytime after shower. IT helps a lot even until now. I always put IT on My feet before i Wear sneakers because IT prevents my feet from sweating and bad odour. Being overweight, my thighs always GOt blister and itch if i walk too much in a day. This Powder can ease the pain and prevent my skin getting scarred. Not to forfeit, i Also use This for my baby Napkin rashes. But then This powder has no Scent like other products like johnson and carrie junior powder. IT has no smell AT all.

    5
  63. Avatar

    fatihahshukri16
    4 reviews

    sensitive skin

    5 out of 5, reviewed on February 13, 2018

    i hv sensitive skin , allergic to seafood , my mom gv me this agnesia powder , its really work on my skin , no more gatal gatal , ?

    5
  64. Avatar

    Chloe
    6 reviews

    清爽

    4 out of 5, reviewed on February 13, 2018

    小时候经常使用这款爽肤粉,甚至现在家里的小朋友都在用,涂上后会感觉凉凉的,小朋友非常喜欢。

    4
  65. Avatar

    Aimyhisham70
    6 reviews

    Bagus

    5 out of 5, reviewed on February 9, 2018

    Saya pernah gunakan produk ini. Produk yg sgt bagus utk meredakan gatal gatal kulit atau radang kulit. Sesuai untuk semua peringkat umur even bayi. Melembutkan kulit, mewangikan, dan malah sgt baik utk kulit yang gatal atau melecet atau wam.

    5
  66. Syafiqah Filza
    7 reviews

    Gatal-gatal

    4 out of 5, reviewed on February 9, 2018

    Saya pernah menggunakan bedak ini. Ianya bagus pakai jika mempunyai allergi peluh. Sesetengah kanak-kanak akan mengalami gatal-gatal kerana peluh namun dengan memakai bedak ini, ia mampu melindungi kulit dari berpeluh dan membuatkan kulit sentiasa kering dan tidak gatal. Baunya wangi dan bau seperti kampung saya kerana pakcik saya kerap menggunakan bedak ini. Jika sesiapa yang memounyai kulit yang agak sensitif, bedak ini akan menjadi sedikit panas pada kulit namun ia juga merupakan ubat kepada gatal2 di kulit.

    4
  67. Nuri Rodzi
    7 reviews

    pelbagai guna

    5 out of 5, reviewed on February 7, 2018

    saya menggunakan produk ini kerana ia pelbagai guna.,saya gunakan pada anak saya bagi mengelakkan terkena ruam lampin(sapuan nipis). dan juga boleh juga digunakan sebagai pengganti deodorant di waktu kecemasan.

    5
  68. Avatar

    jessychoa32
    13 reviews

    Good

    5 out of 5, reviewed on February 7, 2018

    Product nie memang bagus, tak perlu banyak cerita. Kalau ada mana mana gatal? Guna product ni memang berkesan. Badan basah atau kering pun boleh guna.

    5
  69. Avatar

    Amiramira21
    7 reviews

    Elakkan dan rawat gatal gigitan nyamuk @ semut

    5 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    Bedak antiseptic ni saya memang akan sediakan kalau nak ke mana2. Senang.. tabur je dekat bahagian gatal kalau kena gigit nyamuk @ semut. Lagi satu. Badan saya memang jenis sensitif dan saya sediri malas nk sapu ubat cecair sebab ade certain time saya tak suka dgn rasa berminyak @ berair. Kalau guna yang jenis powder rasa selesa. Nak buat kerja pun tk rasa geli kalau nk peganb benda lain contoh bila gatal dekat tangan tp dlm masa yg sama nk buat kerja assignment. Tk suka sentuh pen @ keyboard laptop dlm keadaan tgn berminyak. Pakai powder lg best. Terima kasih antiseptic powder 🙂

    5
  70. Avatar

    Axle6876
    3 reviews

    Old school cure

    5 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    Hands down one of the best talc to cure any icthiness or mini rashes. All you need to do is just apply a small amount onto the affected area and try not to expose it to water. Recommended product!

    5
  71. Zuraidah Makmor
    7 reviews

    Agnesia Bedak ruam

    4 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    Saya selalu gunakan bedak ruam ni pada anak2 saya..kalo gatal je sapu je bedak ni mesti hilang gatalnye..untuk ruam pon bagus ni..kt rumah mesti ada 1 botol..kalo habis cepat2 la kena p beli…

    4
  72. Sharmini Sharm
    3 reviews

    The only solution for baby nappy redness and rash

    5 out of 5, reviewed on January 13, 2018

    My baby have a severe nappy and body rash before.only this product give me permanent solution after all the expensive products that i used..the must have product for all momies??

    5
  73. Avatar

    joanna7976
    6 reviews

    tiada lagi gatal dan ruam

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    Ruam dan gatal pada kulit yang sensitif kini tiada lagi setelah menggunakan bedak Agnesia Antibacterial ini. Suhu panas dan ruam pun sudah tidak menjadi masalah, dengan adanya bedak ini. Wajib dipakai selepas mandi.

    5
  74. Avatar

    Farrah12382
    3 reviews

    Terbaik!

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    I selalu guna for my adik. Tiap malam kadang2 dia gatal dkt certain part badan. I letak bedak ni, and adik i tk menggaru dah. Its really works. Ia juga boleh digunakan untuk ruam2. Memang elok. Pakai bedak ni esok harinya ruam dah berkurang.

    5
  75. Avatar

    Khairul_Rahman58
    95 reviews

    Kawal peluh dan bersih dengan Agnesia Antibacterial Powder

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    Agnesia produk berkualiti dan bau natural wangi.Tidak hapak dan tahan bau walaupun peluh main dipadang.Dengan harga ekonomi sangat sesuai untuk seisi keluarga saya bagi melegakan ruam akibat panas juga ruam lampin.Saya telah menggunakannya sejak dulu lagi.

    5
  76. Avatar

    Noraiedah91
    1 reviews

    Penyelamat si alergik ku

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    Antibacterial Powder, wajib ada dan wajib di bawa kemana mana sahaja. Ruam atau gigitan nyamuk boleh reda dengan hanya letak bedak agnesia. Anak-anak hanya boleh guna bedak agnesia dari baby hinggalah dah bersekolah. Kalau balik.kampung wajib di bawa ini kerana bedak agnesia penyelamat untuk anak- anak ku yang alergik. Boleh juga di jadikan bedak sejuk tau..hehehe…wajib ada dalam handbag

    5
  77. Avatar

    123404
    5 reviews

    清爽不黏腻

    4 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    我喜欢这个爽肤粉,它不黏腻而且又有好闻的味道。重点我涂了后不怕身体会发痒。

    4
  78. Avatar

    Maizatul05
    29 reviews

    Penyelamat di kala kegatalan melanda

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    Bedak agnesia sgt2 bagus pada sy..mengurangkan bau badan..gatal2 pada badan pun reda..sekarang sy guna kan agnesia pada ank kecil sy bila ruam lampin…sgt2 bagus dan akan terus guna kan khidmat bedak agnesia ini..harga yg murah dan mudah dapat..

    5
  79. Avatar

    izzatiaziz9468
    10 reviews

    Agnesia powder

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    Saya sangat suka menggunakan bedak Agnesia.. Apabila gatal-gatal di bahagian badan saya akan menggunakannya dan ia bertindak dengan pantas dalam mengurangkan rasa kurang selesa badan.. Saya turut menggunakan bedak ini pada anak saudara saya yang berumur 3 tahun yang selalu gatal badan.. Harganya yang berpatutan dan mudah untuk didapati di mana2 kedai dan pasaraya..

    5
  80. Avatar

    cties_8435
    32 reviews

    Fanily choices

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    My family uses this antiseptic dusting powder since I was a little kid.Now having my own children I continue using this powder to help with hot rashes , itchiness and nappy rash. It really help a lot and really recommended.

    5
  81. Avatar

    rozaliaalik56
    100 reviews

    SANGAT BERKESAN

    5 out of 5, reviewed on December 18, 2017

    Saya dan keluarga sangat sukakan produk ini. Agnesia adalah salah satu benda yang wajib ada dalam sebuah rumah. ini adalah kerana bedak agnesia ini boleh merawat gatal-gatal sebagai contoh bila digigit nyamuk atau semut. 🙂 Beli yang saiz kecil pun boleh tahan bertahun-tahun. 🙂

    5
    1
  82. Avatar

    Nurirah13
    364 reviews

    sesuai untuk kulit sensitif

    4 out of 5, reviewed on December 17, 2017

    Saya menggunakan bedak agnesia antibacterial powder ini untuk anak kecik saya. Amat sesuai dengan kulitnya yang mudah gatal dan kemerah merahan. Setiap kali selepas mandi saya akan menyapu bedak ini di keseluruhan kulitnya. Anak pun selesa menggunakan bedak berubat ini. Walaupun baunya tidak begitu wangi namun produk ini sungguh berkesan pada anak saya. Saya suka menggunakan produk ini. Memberi perlindungan yang terbaik untuk kulit anak saya.

    4
  83. Aishah Norjamaeyah
    88 reviews

    Pilihan saya

    5 out of 5, reviewed on December 16, 2017

    Sejak saya melahirkan anak pertama, saya telah menggunakan bedak ini. Sungguh bagus dan berkesan. Ia berfungsi mengurangkan atau mengelakkan ruam lampin pada bayi kerana kulit bayi sangat sensitif. Anak saya bebas daripada ruam lampin apabila saya menggunakan bedak ini. Ibu saya pun menyarankan saya menggunakan bedak ini juga. Ibu kata masa saya kecil pun ibu pakaikan bedak ini untuk mengelakkan ruam lampin.

    5
  84. Avatar

    Abidah198157
    1 reviews

    Amat Berkesan

    5 out of 5, reviewed on December 3, 2017

    Bedak Agnesia ni telah digunakan sejak zaman kecil lagi dan amat berkesan kepada kami adik – beradik untuk ruam dan gatal – gatal dikulit dan kini saya juga guna bedak ni untuk anak-anak saya.

    5
  85. Avatar

    emelycny09
    10 reviews

    Agnesia Antibacterial Powder 不错用

    5 out of 5, reviewed on December 2, 2017

    这个Agnesia Antibacterial Powder是我的婶婶介绍我使用的。那时我的孩子经常出热扉,很痒,时常需要瘙痒,瘙痒到整个背部伤痕累累。使用了这粉,它可以减轻我孩子身上的痒。值得推荐。

    5
  86. Avatar

    Shahrul64
    164 reviews

    Kurang berkesan pada kulit anak saya

    4 out of 5, reviewed on November 15, 2017

    Saya menggunakan agnesia antibacterial powder ini untuk merawat ruam pada kulit anak saya yang berumur setahun 10 bulan. Namun bedak ini kurang berkesan padanya. Ruam pada kulit tidak baik. Mungkin kulitnya tidak sesuai menggunakan produk ini. Jika ruam yang ringan boleh di gunakan. Anak saya mempunyai masalah kulit sensitif dan ezema. Agak kurang sesuai baginya walaupun sudah di cuba beberapa kali.

    4
  87. Avatar

    Afiza_Rahim60
    349 reviews

    Bedak berubat Agnesia Antibacterial Powder

    4 out of 5, reviewed on October 30, 2017

    Masa tu saya diperkenalkan bedak ni oleh sepupu saya dia pakaikan pada anak dia.Saya mencuba lah sbb packaging dia lawa..Berkesan juga merawat ruam2 pada badan yang peluh dan kegatalan.Pilihan Keluarga.

    4
  88. Adilla Dilla
    63 reviews

    mengurangkan ruam

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2017

    Saya sangat syorkan bedak berubat ini kerana saya telah mencubanya ke atas anak saya yang mempunyai ruam dan gatal-gatal.Saya telah menyapunya secara kerapdan hasilnya ruam semakin berkurangan dan anak pun selesa.Hanya guna sekerapmungkin untuk hasil yang memuaskan

    5
  89. Avatar

    Aikoaiko25
    1053 reviews

    热扉用的粉

    3 out of 5, reviewed on October 16, 2017

    这个Agnesia Antibacterial Powder是很久了的老招牌的粉小时候婆婆时常帮我擦的,现在到我有孩子了我也买了给孩子用,这个在我怀孕时候出热扉我拿来擦有点可以减轻我的痒度可是不是那么的见效的。

    3
  90. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Bedak berubat untuk seluruh keluarga

    5 out of 5, reviewed on October 12, 2017

    Saya mmg gunakan bedak berubat agnesia ni sejak lahirkan ank pertama.Bedak ni mmg sgt sesuai digunakan pada kulit bayi yg sensitif.Ruam merah pada badan,ruam lampin & gatal2 pada tubuh ank saya beransur pulih dgn cepat bila gunakan bedak ni.Sesuai utk seluruh keluarga.Baunya wangi dgn tekstur bedak yg sgt lembut.Saya sgt sukakannya,berbaloi utk dibeli,harganya pun berpatutan.

    5
  91. Avatar

    ctiey94
    134 reviews

    membantu mengatasi ruam

    5 out of 5, reviewed on October 11, 2017

    Ibu saya sentiasa memastikan agnesia antibacterial powder sentiasa ada di rumah. Ia sangat membantu dalam mengatasi ruam,nappy rash dan kesan merah akibat penggunaan pampers. Ia sesuai untuk peringkat umur. Ia juga mengandungi bahan yang tidak berbahaya.

    5
  92. Avatar

    Normala57
    17 reviews

    Pastikan stok bedak Agnesia sentiasa ada dirumah

    5 out of 5, reviewed on October 7, 2017

    Saya salah seorang ibu yang percayakan Agnesia untuk pastikan kulit anak-anak saya segar sentiasa.Anak dan suami saya mempunyai masalah ruam kulit apabila kerap berpeluh.Jadi saya akan pastikan bedak Agnesia sentiasa di bawa kemana- mana untuk memastikan mereka selesa walau berada dimana jua.Jangan jadikan alasan ruam di kulit untuk mengelakkan aktiviti riadah yang bermakna.Agnesia bedak yang dipercayai dari zaman berzaman.

    5
  93. Avatar

    amadzamani95
    8 reviews

    Bedak berubat terbaik

    5 out of 5, reviewed on October 5, 2017

    Bedak ni memang bagus untuk ruam dan gatal-gatal.. saya selalu guna masa panas sebab banyak ruam akan naik. Jadi saya letak siap-siap kat celah-celah lipatan untuk mencegah ruam naik.

    Bau bedak ni macam bedak berubat. Tak busuk dan tak wangi.. biasa-biasa ja..

    5
  94. Sayha Whosen
    43 reviews

    Kulit terasa segar dan nyaman...

    4 out of 5, reviewed on October 3, 2017

    Bedak anti-bakteria Agnesia ini amat sesuai dengan kulit saya yang mempunyai masalah gatal-gatal apabila berpeluh. Kulit saya terasa segar dan nyaman apabila digunakan dan mengurangkan peluh pada badan.

    4
  95. Avatar

    nadnaz02
    43 reviews

    Sangat berkesan

    5 out of 5, reviewed on October 1, 2017

    Sesuai untuk semua peringkat umur..saya sangat-sangat suka bedak ini..cepat hilang ruam-ruam panas..malah saya sendiri mengunakannya..bila anak kena gigit nyamyuk, just sapu bedak ini beberapa hari untuk hilangkan bengkak

    5
  96. Avatar

    Shidah8298
    16 reviews

    Sesuai untuk orang dewasa dan kanak-kanak serta bayi.

    5 out of 5, reviewed on September 30, 2017

    Saya gunakan untuk ruam lampin bayi saya.Kami sekeluarga juga menggunakan bedak agnesia kerana ia memang membantu menyembuhkan ruam pada kulit. Musim panas memang sesuai digunakan pada anak untuk menyejukkan kulit serta ada antiseptic yang membunuh kuman.

    5
  97. Fieza Maulanah
    161 reviews

    Sesuai untuk semua

    5 out of 5, reviewed on September 28, 2017

    Agnesia Antibacterial Powder sangat sesuai untuk semua peringkat umur. Keluarga saya menggunakan bedak ini dari dulu sampai sekarang. Dapat mengurangkan ruam gatal pada badan dan juga sesuai digunakan untuk orang yang kuat berpeluh bagi mengelakkan badan berbau.

    5
  98. Avatar

    Anelia23
    137 reviews

    Ruam hilang

    5 out of 5, reviewed on September 26, 2017

    Bedak agnesia ni memang turun temurun family kami guna. Ruam lampin, ruam leher, ruam kat mana-mana pon semua letak bedak ni saja. First apply automatic gatal2 hilang. Tinggal merah2 saja.

    2-3 hari tengok dah hilang ruam. Ada orang kata bedak ni busuk. Tapi saya suka pulak bau dia. Harga pon tak mahal. Kalau ada baby, memang wajib ada bedak ni kt rumah

    5
    1
  99. Nur Atikah
    66 reviews

    Hilangkan ruam

    5 out of 5, reviewed on September 22, 2017

    Sesuai untuk semua peringkat umur untuk menghilangkan ruam semasa musim panas. Selain itu, dapat melegakan kegatalan dan akan membuatkan seseorang lebih selesa disamping dapat menjaga kulit.

    5
  100. Avatar

    Shidah8298
    16 reviews

    Ruam hilang kulit bayi semakin baik

    5 out of 5, reviewed on September 21, 2017

    Ruam lampin berkurangan,bayi saya tidak lagi merengek kesakitan apabila saya menukar lampin

    5
  101. Avatar

    Mimi81
    177 reviews

    Jenama diyakini.

    5 out of 5, reviewed on September 13, 2017

    Kulit yang gatal kerana pelbagai sebab, saya selesaikan dengan talkum berubat Agnesia ini. Memberi kesan baik tanpa mudarat, sesuai digunakan untuk pelbagai peringkat umur juga. Tiada lagi kerisauan.

    5
  102. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Bedak Berubat Agnesia

    5 out of 5, reviewed on September 12, 2017

    Anak sy sering naik ruam di sekitar ruang lampin & bawah leher…sejak guna bedak agnesia ni,ruam di tubuhnya hilang..sangt suka bedak berubat agnesia ni,sesuai diguna semua pringkat umur..

    5
  103. Avatar

    NURELINA89
    173 reviews

    Ruam2 dan Bintik Merah Hilang

    5 out of 5, reviewed on August 27, 2017

    Kulit bayi saya amat sensitif dan kerap naik ruam dan bintik merah di badan dan leher..Saya telah mencuba bedak Agnesia pada beliau selama 10 hari..Ruam dan bintik merah hilang..Sehingga sekarang, saya masih setia dengan bedak agnesia..

    5
  104. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    Tak berkesan untuk anak saya

    3 out of 5, reviewed on August 25, 2017

    Saya pernah membeli bedak ini untuk menghilangkan ruam anak saya.
    Beberapa hari mencubanya namun dilihat tidak berkesan untuk anak saya.
    Mungkin pada orang lain iannya bagus,tpi tisdak serasi pada anak saya.

    3
  105. Avatar

    PRINCESS NURUL
    128 reviews

    Agnesia Antibacterial Powder

    4 out of 5, reviewed on August 25, 2017

    anak perempuan saya mudah terkena ruam bile bmain jadi saya gunakan Agnesia Antibacterial Powder untuk kurangkn kegatalan pada ank saya.

    4
  106. Avatar

    emphiyap70
    34 reviews

    No more prickly heat with Agnesia

    4 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    when I was delivered my 2nd baby, I was having bad prickly heat all over my stomach.
    tried few cream, but didn’t worked well with me,
    until I stumbled into Agnesia, and less than two weeks,
    all the itchy prickly heat disappeared …
    so happy with this product.

    4
  107. Nor Othman
    1343 reviews

    love it

    5 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    Sangat berkesan merawat ruam panas kanak-kanak. Dari kecil ibu menggunakan bedak ini untuk saya dan adik beradik yang lain. Sekarang saya pun guna untuk anak saya. Rasa sejuk dan nyaman setiap kali menggunakan nya.

    5
  108. really love it

    5 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    last time my mummy use for me and now iam using for my baby, really fast cure for rashes!

    5
  109. Nor Rushdiyati
    26 reviews

    Bedak berubat yang bagus

    5 out of 5, reviewed on August 23, 2017

    Saya sekeluarga gunakan bedak agnesia. Bau yang segar dan terasa lembut di kulit. Bagus untuk kulit yang sensetif.

    5
  110. 溦溦 林
    473 reviews

    热扉粉

    3 out of 5, reviewed on August 21, 2017

    这个热扉粉听妈妈说是很久了的爽身粉了可是我是在前年才知道的,那时身体出热扉妈妈买给我用的可是我用了还是觉得一样的痒没有帮助到我的。

    3
  111. Avatar

    Kellychan21
    502 reviews

    Effective in prevent heat rash, nappy rash and cosmetic rash caused by infection.

    4 out of 5, reviewed on August 17, 2017

    Agnesia Antibacterial Powder is effective in prevent heat rash, nappy rash and cosmetic rash caused by infection. Whenever my kids have heat rash, I will apply it on their body. It soothes their body well and they won’t feel itchy when having heat rash.

    4
  112. Niki Tay
    996 reviews

    老招牌的爽身粉

    4 out of 5, reviewed on August 11, 2017

    老招牌的爽身粉,这个如果有热扉也可以擦的用了清凉凉爽的不会那么的痒。

    4
  113. Avatar

    shahril7956
    112 reviews

    Menghilangkan gatal dengan berkesan

    3 out of 5, reviewed on August 7, 2017

    Dari kecil, biasa menggunakan bedak ini untuk hilangkan gatal2 badan. Sehingga kini, bedak ini masih berkesan digunakan terutama untuk anak2 yang dinaiki ruam panas.

    3
  114. GATAL-GATAL LEGA...

    5 out of 5, reviewed on August 2, 2017

    bedak yang perlu ada di setiap rumah sekiranya badan tidak selesa dan gatal-gatal
    selain menghilangkan gatal-gatal, baunya juga harum

    5
  115. Gee Gee
    321 reviews

    bedak pilihan utama untuk gatal2

    5 out of 5, reviewed on August 2, 2017

    saya memilih bedak agnesia kerana ia amat berkesan untuk menghilangkan kegatalan dan ruam2..bedak pilihan keluarga sejak dulu kala

    5
  116. Avatar

    naemzawawi
    22 reviews

    best agnesia

    4 out of 5, reviewed on June 1, 2017

    saya guna bedak agnesia ni untuk menghilangkan rasa gatal, ternyata ia berkesan. terima kasih agnesia..

    4

  117. Betty Liew
    263 reviews

    Soothing my sensitive skin

    4 out of 5, reviewed on May 27, 2017

    Sometime my skin get redness to over exposure to the dust n sun. I can’t stand the itchiness and I tend to scratch it. With Agnesia Antiseptic Dusting Powder helps to sooth the redness of My skin. Suitable for baby skin too.

    4
  118. Avatar

    Sarah
    133 reviews

    Bagus untuk ruam panas

    5 out of 5, reviewed on May 15, 2017

    Sangat berkesan merawat ruam panas kanak-kanak. Dari kecil ibu menggunakan bedak ini untuk saya dan adik beradik yang lain. Sekarang saya pun guna untuk anak saya. Rasa sejuk dan nyaman setiap kali menggunakan nya.

    5
  119. Avatar

    sherryever71
    216 reviews

    suitable for son's skin

    5 out of 5, reviewed on March 19, 2017

    it’s important to find suitable talc for my son, he sometimes feeling hot and sweat alot.
    I find this talc is suitable for him and it doesn’t give him uneasy feeling.
    Easy to use just pour on hand and then put on affected area.
    I also tried it and I like it.
    Can easy purchase form pharmacy or hypermarket.

    5
  120. Avatar

    noorazri07
    194 reviews

    AGNESIA PILIHAN SAYA

    5 out of 5, reviewed on December 17, 2016

    Agnesia produk berkualiti dengan harga ekonomi sangat sesuai untuk seisi keluarga saya bagi melegakan ruam akibat panas juga ruam lampin.Saya telah menggunakannya sejak dulu lagi.

    5
  121. Avatar

    mizah46
    69 reviews

    Melegakan ruam

    5 out of 5, reviewed on December 10, 2016

    Agnesia telah digunakan dari saya kecil lagi oleh emak dan sekarang saya menyambungnya untuk anak anak saya.Dapat melegakan ruam anak-anak

    5
  122. Acik Achik
    2 reviews

    Kawal Peluh Berlebihan dengan AGNESIA

    4 out of 5, reviewed on November 11, 2016

    Anak-anak saya saya sangat aktif setiap hari walaupun hingga hujung minggu dengan pelbagai aktiviti riadah dan kokurikulum. Kulit mereka juga agak sensitif dengan sinaran matahari jika terdedah terlalu lama. Jadi saya telah mencuba bedak anti- bakteriabakteria AGNESIA kepada mereka. Dan memang berkesan untuk mengatasi peluh dan kurangkan bau badan selepas bersukan.

    4
  123. Afievy Ivy
    40 reviews

    Elakkan ruam lampin dengan Agnesia Antibacterial Powder

    4 out of 5, reviewed on October 19, 2016

    Saya mempunyai seorang bayi lelaki 1 tahun yang terdedah kepada ruam lampin. Saya mula menggunakan Agnesia Antiseptic Dusting Powder pada bayi saya. Sekarang, setiap kali saya menukar lampin, saya melihat keadaannya telah bertambah baik dan dia gembira sekarang. Agnesia Antiseptic Dusting Powder sentiasa produk yang dipercayai dalam keluarga saya.

    4
  124. Lysan Low
    12 reviews

    好用

    4 out of 5, reviewed on September 27, 2016

    不错用的一款爽身粉,不过个人比较喜欢用了清凉凉爽的

    4
  125. Noor Mustaffa
    75 reviews

    Digunakan secara turun temurun bergenerasi.berkesan utk melegakan ruam2 gatal di kulit

    5 out of 5, reviewed on September 12, 2016

    Digunakan secara turun temurun bergenerasi.berkesan utk melegakan ruam2 gatal di kulit

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...