COLGATE Maximum Cavity Protection (CDC)

Product Details

With liquid calcium and Fluoride, Clinically proven to strengthen teeth & repair weak spots in the enamel.

Warnings

Children of 6 years and younger: use a pea size amount for supervised brushing to minimize swallowing. In case of intake of fluoride from other source consult a dentist or doctor.

  1. Norsabariah85
    138 reviews

    kegunaan sekeluarga

    5 out of 5, reviewed on October 12, 2020

    Kami dah jadi pengguna setia Colgate. Rasa yang sedap, bahan yang berkualiti & semestinya jenama yang dipercayai.
    Penggunaan yang sedikit sahaja mampu membersihkan keseluruhan mulut dengan berkesan. Saya jarang mendapat ulser mulut lagi.

    5
  2. Vero9828
    142 reviews

    The original mint

    5 out of 5, reviewed on July 30, 2019

    The original one also works as it claim. But i personally love darlie mint better. I feel the mint is stronger than this one from colgate. The effectiveness is the same and it keeps the oral cavity clean. But the freshness doesn’t las long compared to darlie mint.

    5
  3. Vero9828
    142 reviews

    Clean and white

    5 out of 5, reviewed on July 23, 2019

    it’s effective in eliminating the plaque forms within the teeth. Longer usage could also making the teeth more clean and white. I felt really fresh afte brushing my teeth with colgate and the freshness could last for about a day. Twice a day is sufficient to protect the tooth.

    5
  4. Xiao Long
    210 reviews

    Protecting the teeth

    5 out of 5, reviewed on July 20, 2019

    Love colgate so much as it protect the tooth and keep our mouth clean and fresh for the whole day. All my family members love using it. The small one is very useful to bring along when travel

    5
  5. efizazakeri25
    57 reviews

    A loyal fan of Colgate

    5 out of 5, reviewed on July 7, 2019

    I have been using colgate like years. The name colgate is always on mind whenever people mentioned other brand of toothpaste, I still call it as Colgate. It’s like a name to represent all toothpaste brands. No matter what type/flavour of Colgate, I just use it. It’s taste good on teeth. I’m truly loyal fan of Colgate.

    p/s: All reviews by me are not paid or sponsored, not copied from any source. The picture is attached as proving that I am using it.

    5
  6. haohao21
    177 reviews

    Good in preventing tooth decay

    4 out of 5, reviewed on July 5, 2019

    COLGATE Maximum Cavity Protection (CDC) is my family favourite toothpaste. It has been years we are using Colgate brand. We always buy it whenever got great deals or have gift with purchase such as plates/ bowls/ cups. My mum loves to collect the limited edition gifts like this. COLGATE Maximum Cavity Protection is good in preventing our tooth decay. It can clean our teeth thoroughly and I always feel fresh and refreshing after brush my teeth.

    4
  7. Chinthat94
    93 reviews

    Clean and Fresh

    5 out of 5, reviewed on June 24, 2019

    Been a loyal customer for Colgate for years. Can’t change to another brand once u have used to it. Great in cleaning the tooth and importantly last longer. Clean and fresh, always anticipated for the gift with purchase as the designs are cute and good for collections.

    5
  8. Sahira Nor
    5 reviews

    Menyegarkan Dan membersih plak Gigi

    4 out of 5, reviewed on December 8, 2018

    Mempercayai produk ini kerana mengeluarkan bau Yang Segar Dan membersihkan plak Gigi Dan bau mulut juga hilang serta tahan lama .

    4
  9. jaredlaijh72
    26 reviews

    Taste your bud with coolness of freshness.

    5 out of 5, reviewed on December 3, 2018

    It is my preferred toothpaste to use compared with the other, as it has stronger kick of fresh mint that last longer for the day. And I can use as little as possible to prolong the toothpaste use and save more since then. Brush with it after breakfast and I am good to go for the rest of the day.

    5
  10. Norlida Saaidin
    3 reviews

    Colgate Sentiasa Di Hati

    5 out of 5, reviewed on December 2, 2018

    Sejak dari kecil colgate dan keluarga saya tidak pernah berpisah umpama isi dengan kuku ataupun colgate dengan gigi. Colgate sentiasa dihati kami walaupun telah berpuluh tahun berlalu. Kesegarannya terus kekal di hati.

    5
  11. Jabson19
    7 reviews

    Colgate the protector of my mouth

    5 out of 5, reviewed on November 22, 2018

    Colgate toothpaste has always protected my mouth from bad breath and bacteria. I use it twice a day. It can last for hours and my breath smells fresh. Never used another product since I started using colgate. Fantastic product.

    5
  12. wongnn36
    6 reviews

    Effective product

    5 out of 5, reviewed on October 16, 2018

    I always use Colgate because it is really effective in preventing plaque. Besides that, my teeth feels ckean and fresh. In fact, I refer dental paste as Colgate. I will recommend to my relative and children.

    5
  13. Syifa10090
    3 reviews

    Favourite Toothpaste: Colgate MCP

    5 out of 5, reviewed on September 6, 2018

    Been using this for years and it is always in my bag as I feel like brushing my teeth with this after meal. Guaranteed fresh breath and most important, it truly protects from cavity. My dentist's comment after every session is always, "gigi you bersih and takde rosak langsung". So yeah, Colgate Maximum Cavity Protection is my favourite!

    5
  14. Lydiaphang23
    9 reviews

    Protect from sensitivity

    4 out of 5, reviewed on July 23, 2018

    I love this toothpaste

    4
  15. Must have!

    5 out of 5, reviewed on July 16, 2018

    This is a must have item in my household. Even my young boy also use this as his toothpaste. For nice breath and clean teeth, this is a must have item.

    5
  16. cleverest1464
    3 reviews

    Bau Nafas Segar

    5 out of 5, reviewed on June 6, 2018

    Colgate adalah jenama ubat gigi yang digunakan oleh kami sekeluarga. Jenis yang paling saya suka adalah yang berwarna hijau kerana bau dia ada pudina. Selain menguatkan gigi, ia juga membuat nafas saya berbau segar berbanding jenama yang lain. Setakat ini, saya telah menggunakan pelbagai jenis colgate termasuk Colgate Total, Colgate Whitening dan sebagainya. Saya amat berpuas hati dengan produk ini kerana ia tidak membuat gigi saya menjadi sensitif. Terima kasih.

    5
  17. Noor Azhar
    75 reviews

    COLGATE Maximum Cavity Protection

    5 out of 5, reviewed on April 25, 2018

    Colgate Maximum Cavity Protection Toothpaste is our family favourite oral care as at affordable price, we can get many benefits of healthy teeth and gums. It contains Calcium and Active Fluoride formula that helps to strengthen teeth, while its great mint taste simply freshen our breath. Having a sweet tooth, this maximum cavity protection also helps to repair early signs of cavities.

    5
  18. sidaotoh42
    5 reviews

    Membersih dan menyegarkan

    5 out of 5, reviewed on April 16, 2018

    Berkesan dalam memutihkan gigi dan membersih.Menguatkan gigi sehingga ke akar.Nafas menjadi segar dengan kesegaran pudina.Fungsi utama yang melindungi kerosakan gigi.Jenama yang sangat terpercayai seantero dunia.Harga yang setanding dengan kualiti.Tiada yang perlu dirungutkan!

    5
  19. Millyana05
    3 reviews

    Cool

    5 out of 5, reviewed on March 17, 2018

    This product is beyond amazing. I love how cool it feels like after brushing my teeth! It makes me wanna brush my teeth often, as it gives you the great vibes. Worth the money 🙂

    5
  20. Nana7785
    3 reviews

    Berkesan membunuh kuman!

    5 out of 5, reviewed on March 16, 2018

    Dulu saya jarang berus gigi, jadi gigi saya tambah rosak dan kekuningan. Lama- kelamaan saya rasa malu mahu senyum dengan orang lain. Apabila saya memggunakan setiap hari, gigi saya tambah Putih dan jarang mengalami kesakitan berbanding dulu.

    5
  21. CikSue38
    818 reviews

    kurang rasa mint berbanding dulu

    3 out of 5, reviewed on March 6, 2018

    baru2 ni saya beli pek buy2 free1 colgate maximum cavity protection (cdc) varian fresh cool mint dengan berat 175g per tiub. saiz sedang2 je. senang sbb penutup lekat kt kepala ubat gigi mcm pakai cap jadi penutup tak jatuh dan hilang. cuma rasa mint colgate ni dah tak berapa kick. rasa tak puas dan seperti gosok gigi tak bersih. harga boleh tahan dan mudah didapati di pasaran

    3
  22. Tashakamarudin03
    27 reviews

    Senyuman yang menawan

    4 out of 5, reviewed on March 3, 2018

    Dengan ubat gigi colgate ini, dapat membersihkan gigi dari kaviti. Kami seisi keluarga menggunakan colgate bagi menghilangkan bau nafas yang kurang enak dan seterusnya bagi memberikan senyuman yang menawan pada yang memandang.

    4
  23. Suumana38
    3 reviews

    Mengegarkan nafas

    5 out of 5, reviewed on February 14, 2018

    Ubat gigi colgate sangat bagus. Ianya boleh membuat nafas kita segar n berbau harum..

    5
  24. LadyNad83
    3 reviews

    Sesuai untuk seisi keluarga

    5 out of 5, reviewed on January 17, 2018

    Antara ubat gigi yang ada di pasaran ubat gigi colgate sahaja yang sesuai dengan keluarga saya. Pernah saya guna ubat gigi jenama lain tetapi tidak sebagus colgate kerana ubat gigi tersebut menyebabkan mulut berbau dan sakit gusi,tetapi tidak colgate. Memang pilihan terbaik untuk keluarga saya.

    5
  25. nurlyanakhan56
    12 reviews

    Colgate oral care toothpaste

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2018

    Ubat gigi yg sesuai digunakan seluruh ahli keluarga.. Mengurangkan bakteria didalam mulut serta memberj kesegaran yg berpanjangan.. Ianya merupakan ubat gigi yg digunakan secara turun temurun didalam keluarga saya..

    5
  26. Chi Gin
    16 reviews

    not bad

    2 out of 5, reviewed on January 12, 2018

    产品是不错,但是味道比较偏向有化学物品的感觉,用起来不是很舒服。相比snow white牙膏的话,snow white用起来比较自然

    2
  27. Shahsayeff46
    5 reviews

    Membersih dengan sempurna

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    Colgate mampu memberi kesegaran dan mengurangkan bau mulut dalam jangka masa 8 jam selepas penggunaannya.produk ini sangat berpatutan dan memberikan kualiti yang tinggi bebanding ubat gigi yang mahal.

    5
  28. CikSue38
    818 reviews

    Ubat gigi colgate. Segarkan mulut dan nafas!

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    Keluarga saya mmg amalkan penggunaan ubat gigi colgate. Baik utk mencegah kaviti dan ia juga berperisa mint yang sangat menyegarkan mulut dan nafas terutamanya selepas memberus gigi. Saya sukakan rasa mint ubat gigi ni. Rasa mint yg fresh. Pek yg saya lampirkan dlm gambar ni pek 175g x 3pcs. Belian buy 2 free 1 dengan harga dlm lingkungan RM15. Semasa memberus gigi juga ia sangat menyeronokkan kerana menghasilkan buih yg banyak. Ubat gigi colgate juga sedap rasanya. Rasa mcm makan je paste dia.

    5
  29. Fieza Maulanah
    161 reviews

    Pilihan keluarga saya

    5 out of 5, reviewed on December 18, 2017

    Ubat gigi jenama Colgate ini memang jadi pilihan keluarga saya sejak dahulu sampai sekarang kerana kualiti dan jenamanya yang lama dan dipercayai. Ianya juga mempunyai pelbagai pilihan serta harganya juga berbaloi dengan kualitinya.

    5
  30. AieenDeen28
    899 reviews

    Mncegah kaviti & mnyegarkan nafas

    5 out of 5, reviewed on December 6, 2017

    Ubat gigi colgate mmg pilihan utama saya utk keluarga.Colgate mmpunyai perlindungan maksimum yg mmpu mncegah pembentukan kaviti dan plak.Saya suka sensasi dingin mint ubt gigi ni yg mmbantu mnyegarkan nafas.Tekstur ubt gigi sgt lembut dan bnyak berbuih.Mmg pilihan terbaik,harganya pun berpatutan.

    5
  31. Efiza Kman
    40 reviews

    Pilihan utama keluarga

    5 out of 5, reviewed on October 27, 2017

    Sentiasa menjadi pilihan utama keluarga..Harga yang berpatutan dan pembungkusan yang menarik.

    5
  32. Chi Gin
    16 reviews

    2 out of 5, reviewed on October 26, 2017
    2
  33. HaizanRaz
    112 reviews

    Colgate menyegarkan

    5 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    Ubat gigi Colgate dengan perlindungan maksimum untuk mencegah kerosakkan gigi serta kaviti..Gigi juga semakin putih dan bersinar..Rasa pudina yang menyegarkan mulut dan menghilangkan nafas berbau..Colgate jenama yang dipercayai ramai..

    5
  34. Aikoaiko25
    1052 reviews

    I like this product it was really refreshing

    4 out of 5, reviewed on October 19, 2017

    I like this product it was really refreshing.And also how my mouth actually felt clean when I was done brushing. Works very well. Leaves my breathe minty fresh. I highly recommend

    4
  35. tangicey15
    66 reviews

    家庭必备的牙膏

    4 out of 5, reviewed on October 16, 2017

    和黑人牙膏一样,colgate是每个家庭的必备牙膏,泡泡也很多,洗完口气也很清新,可是我还是比较喜欢黑人牙膏的味道

    4
  36. cpyn18
    234 reviews

    My family favourite toothpaste

    5 out of 5, reviewed on October 15, 2017

    Colgate is one of my family favourite toothpaste. It is rich of bubbles and it can clean our teeth thoroughly. It prevents us from getting gingivitis. It also helps us to get rid of bad breath and I feel refreshing after I brushed teeth with it.

    5
  37. 溦溦 林
    473 reviews

    Its so refreshing!

    4 out of 5, reviewed on October 9, 2017

    I love this toothpaste from colgate! Its so refreshing! Its like you can feel the effectiveness as soon as it goes into your mouth! I have observed that I have a cleaner mouth, fresh breath and freshness lasts longer.

    4
  38. Fong Fong
    318 reviews

    Fresh

    4 out of 5, reviewed on September 22, 2017

    Colgate is a trusted brand in our house, we like this product. It’s leaves ur teeth, mouth n breath feeling clean and fresh.

    4
  39. Nor Othman
    1346 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 13, 2017

    Colgate jenama yang telah lama di pasaran. Ubat gigi ini digunakan oleh keluarga saya sejak lama dahulu.Jenama yang dipercayai kerana membersih dengan sempurna dan memberikan bau mulut yang harum dan segar.

    5
  40. Mimi81
    177 reviews

    Kebersihan gigi.

    5 out of 5, reviewed on September 12, 2017

    Ubat gigi pilihan sejak dahulu hingga kini. Tidak pernah betukar kepada yang lain kerana nilai eklusif yang ada padanya yang membantu menyah bau mulut, mempercantik warna gigi. Terbaik.a

    5
  41. mizarifin91
    136 reviews

    colgate sentiasa dihati

    4 out of 5, reviewed on August 31, 2017

    sejak kecil memang ubat gigi pilihan adalah colgate. suka colgate sebab rasa mint yang menyegarkan setiap kali berus gigi dan mulut kekal segar sepanjang hari. jenama yang diyakini seisi keluarga

    4
  42. cikbunga49
    659 reviews

    Memutihkan gigi saya sekeluarga

    5 out of 5, reviewed on August 27, 2017

    Saya sekeluarga suka menggunakan ubat gigi dari jenama colgate kerana dipercayai turun temurun lagi.
    Dengan colgate maximum cavity melindungi gigi sambil memutihkan gigi.
    Memang best guna rasa segar je mulut.

    5
  43. NURELINA89
    173 reviews

    Nafas Segar

    5 out of 5, reviewed on August 21, 2017

    Satu keluarga sangat suka menggunakan COLGATE Maximum Cavity Protection kerana gigi menjadi semkain putih..Nafas segar dan tiada bau mulut lagi..Kandungan florida nya juga baik utk mulut..

    5
  44. sallyinlee93
    1004 reviews

    Prefer Darlie

    2 out of 5, reviewed on August 10, 2017

    tried this out before, but I still prefer Darlie.
    Colgate bubbles is less than Darlie.

    2
  45. Niki Tay
    996 reviews

    干净牙齿也很白

    4 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    很好用,用了很干净的牙齿也很白而且冰冰凉凉很舒服…

    4
  46. Gee Gee
    321 reviews

    suka dari dulu lagi

    5 out of 5, reviewed on July 31, 2017

    saya suka meggunakan colgate kerana mulut terasa lebih segar dan bersih..dari dulu lagi saya memang menggunakan jenama colgate

    5
  47. alc340
    46 reviews

    牙齿洁白又干净

    4 out of 5, reviewed on July 28, 2017

    从小就用这牌子牙膏,牙齿干净又洁白。

    4
  48. kc_lau80
    2 reviews

    Fresh and clean

    5 out of 5, reviewed on June 27, 2017

    I find Colgate Maximum Cavity Protection to be very different than the rest of toothpaste as it does not have a very strong minty aftertaste. But it definitely cleans better, leaving me with a fresher breath and cleaner, whiter teeth. Will continue using this product.

    5
  49. sandlee51
    174 reviews

    Fresh

    5 out of 5, reviewed on June 23, 2017

    Feel refresh everytime after using this Colgate Maximum Cavity Protection. The price is reasonable and always come with free gift.

    5
  50. may576076
    92 reviews

    薄荷太多

    3 out of 5, reviewed on May 19, 2017

    不是很喜欢这款的味道,感觉薄荷味太重了,有点辣辣的…如果薄荷的分量可以减少点,冰冰凉凉会比较舒服…

    3
  51. Eugeniecyc
    31 reviews

    牙齿洁白明亮

    4 out of 5, reviewed on May 17, 2017

    这款牙膏拥有冰凉的薄荷口味,刷完牙后口气也很清新。膏体柔软且温和,不刺激口腔,家人也很爱使用,值得信赖的品牌。

    4
  52. roxanne
    36 reviews

    Mulut terasa segar

    4 out of 5, reviewed on May 10, 2017

    Selepas menggunakan Colgate Maximum Cavity Protection ini, mulut saya sentiasa terasa segar. produk ini sangat membantu kerana saya mengalami masalah gigi sensitif. sekarang gigi saya semakin sihat dan bersih. saya juga akan sentiasa membawa ubat gigi ini ketika berjalan jauh kerana ia mempuanya pelbagai saiz untuk kemudahan kita.

    4
  53. Zhongk3391
    144 reviews

    Colgate's the best for any date!

    5 out of 5, reviewed on March 23, 2017

    Colgate has long been in the industry dishing out revolutionary toothpaste that helps protect our teeth. Personally, I use the Maximum Cavity Protection because cavities can be build very easily on anyone’s teeth. It has a longer lasting protection than their other variants and it comes with a minty freshness after brushing. Not only do I get a fresher breath, but by promoting remineralization, I get to avoid those nasty cavities which can be a sore. I suggest trying out other variants to see your best fit. Overall, this is my go-to toothpaste. Here is me attending one of their product launches and as you can see in the picture. It is best to not just use toothpaste only to prevent cavities.

    5
  54. Kesuma Dewi
    147 reviews

    Colgate Cavity

    3 out of 5, reviewed on February 27, 2017

    Jenama yang telah sekian lama bertapak di Malaysia.Memberikan perlindungan terbaik untuk gigi saya sekeluarga

    3
  55. fionayyl03
    526 reviews

    Effectively Cleanses

    5 out of 5, reviewed on February 27, 2017

    The COLGATE Maximum Cavity Protection toothpaste has been my essential toothpaste since I can remember. I love that it’s affordable, and I can always count on clean, minty fresh breath to boost my confidence for the day, no matter what time of day. My teeth used to be filled with cavities, but ever since using this product, my overall oral health has improved its condition tenfold. I used to easily succumb to mouth ulcers whenever the slightest hard object would hit my gums, but I noticed a huge leap of difference now. My defense system for my gums has now strengthened thanks to COLGATE!

    5
  56. Betty Liew
    263 reviews

    My Teeth is Strong and Clean

    4 out of 5, reviewed on February 24, 2017

    If you looking for a good quality toothpaste, consider change to Colgate Maximum Cavity Protection. It able to strengthen your tooth and prevent the decrease in gum. A fresh feeling after brushing and help to protect our enamel tooth.

    4
  57. noorazri07
    194 reviews

    Jenama Ubat Gigi Yang Dipercayai

    4 out of 5, reviewed on December 23, 2016

    Colgate jenama yang telah lama di pasaran. Ubat gigi ini digunakan oleh keluarga saya sejak lama dahulu.Jenama yang dipercayai kerana membersih dengan sempurna dan memberikan bau mulut yang harum dan segar.

    4
  58. Noor Mustaffa
    75 reviews

    teeth and mouth feels clean and fresh, nice taste.

    5 out of 5, reviewed on September 13, 2016

    was nice made my teeth feel nice an d clean and had a nice fresh breath!

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...