Adabi Anchovies Fritter Flour (Tepung Cucur Ikan Bilis)

Product Details

Ingredient:

Wheat Flour, Anchovies (Fish), Baking Powder, Salt, Spices, Vegetables, Vitamin A, B1, B2, B3 and E.

  1. Avatar

    dhia19
    3 reviews

    Cucur yang mudah dan ringkas

    4 out of 5, reviewed on November 22, 2018

    Produk Adabi ini memang sedap. Sebulan atau dua bulan sekali mesti beli. Lagipun ia menjimatkan masa penyediaan. Hanya tambah air dan sudah sedia untuk digoreng. Saya sangat sarankan bagi orang yang sibuk dengan kerja dan anak-anak.

    4
  2. Avatar

    Tuyaakhbar21
    4 reviews

    Kegemaran keluarga

    5 out of 5, reviewed on November 22, 2018

    Adabi memang sedap . Dan yang paling sedap tepung ini . Tepung ini dapat memudahkan kerja ibu-ibu dekat dapur . Kebanyakannya tepung ini menang menjadi kegemaran keluarga terutama pada hujung minggu . Memandangkan tepung ini di reka kosong dengan rasa ikan bilis . Ibu-ibu boleh membuatkannya bertambah lagi sedap dengan menambah bahan-bahan lain seperti lada , lobak merah , daun sup , daun bawang , bawang merah . Boleh cuba dirumah masing-masing ya . Selamat mencuba

    5
  3. Avatar

    XiaoYing37
    3 reviews

    Great product

    5 out of 5, reviewed on November 21, 2018

    I make this my favourite flour to fry anything I want. This make the chicken crispy and delicious to eat. Definitely a good one to try !

    5
  4. Avatar

    Atiqahar79
    7 reviews

    mudah dan melazatkan

    5 out of 5, reviewed on October 31, 2018

    Dengan adabi cucur bilis anda boleh menjimatkan masa untuk menyiapkan sajian cucur bilis pada bila bila masa. Rasa cucur bilis cukup lengkap seperti air tangan ibu pasti mengubat kerinduan pada ibu. Dapatkan sekarang! Hanya cucur bilis ADABI.

    5
    1
  5. Avatar

    Waheeda08
    4 reviews

    Mudah dan lazat

    5 out of 5, reviewed on October 24, 2018

    Tepung ini sangatlah mudah digunakan. Hanya campurkan air dan kacau rata. Cukup lengkap semua rasa. Ikan bilis paling sedap sekali. Mudah dan cepat sesuai untuk kami anak ramai ni. Semua tak sabar nak makan. Pilihan kami sekeluarga!

    5
  6. Michelle Lew
    3 reviews

    Easy and delicious product

    4 out of 5, reviewed on October 20, 2018

    I love this product , it’s easy to make and taste delicious and crispy, just mixed it and put some prawns or fish fillets then fried it , it’s save time and my family love to eat

    4
  7. Avatar

    nabilazakeri41
    13 reviews

    Cucur yang giler sedap!

    5 out of 5, reviewed on October 19, 2018

    Pernah mencuba nak beli cucur ni dan buat. Senang je rupanya cara nak sediakan. Siap bagi arahan dan cara-cara nak buat. Memang simple. Dah siap, makan panas-panas, dia punya rasa memang ranggup dan sedap gila. My first impression. Dan sekarang memang beli cucur tu lah. Keluarga pun suka.

    5
  8. Avatar

    Rafie01
    3 reviews

    Adabi Tepung Cucur

    5 out of 5, reviewed on October 18, 2018

    Tepung cucur adabi memang mudah disediakan. Hanya tambah air, uli bagi rata dan goreng. Mudah cepat dan enak dimakan bersama keluarga dan rakan rakan. Cucur ikan bilis dan Cucur lemak manis menjadi kegemaran keluarga saya.

    5
  9. Avatar

    Wiwiwi72
    3 reviews

    Wajib beli

    5 out of 5, reviewed on October 17, 2018

    Tepung cucur ikan bilis ini adalah sangat mudah disediakan.. Bagi mereka yang bekerja amatlah mudah untuk disediakan kepada keluarga tercinta.. Ianya adalah satu hidangan yang sangat ringkas, mengenyangkan dan sudah tentulah sedap. Ianya menjadi kesukaan buat keluarga saya.. Terutamanya apabila dimakan ketika menonton televisyen besama keluarga.

    5
  10. Avatar

    syabil76
    3 reviews

    delicious!!

    5 out of 5, reviewed on October 16, 2018

    if you ever want to taste anchovies kinda foods but you didnt have anchovies. tepung cucur ikan bilis is the one for you. even if make cucur without any anchovies but using the tepung itself, u will be able to taste the delicious anchovies. it’s seriously a magic where it turns a usually tasteless flour to a delicious anchovies. definitely recommend for every afternoon snacks!

    5
  11. Che Rose Idayu
    3 reviews

    Mudah dan enak

    5 out of 5, reviewed on October 11, 2018

    Tepung cucur bawang sesui dimakan bersama keluarga mahupun teman. Baginsaya yang bekerja siang malam cucur bawang banyak membantu saya meyediakan makanan malam. Kami juga makan diawaktu petang mahupun malam.

    5
  12. Avatar

    ElaineYeo81
    3 reviews

    You doesn’t need to know how to cook to use this

    5 out of 5, reviewed on September 17, 2018

    Normally, we used to see only premixed cake flour or cookies but this is a premixed ver of cucur ikan bilis. It is easy! You just need to add in water and mix it.

    Easy to make at home and cheap as compared to buy all types of ingredients for making it.

    Besides, if you would could add in some cutting vegetables into it to make it even like the one we bought from kedai. Yum yum ?

    5
  13. Avatar

    falienra1019
    10 reviews

    Sungguh sedap dan enak

    5 out of 5, reviewed on September 14, 2018

    Setiap kali ke mini market untuk membeli keperluan dapur, pasti tepung cucur adabi tidak miss untuk dibeli kerana suami dan anak-anak memang sukakan nya.. saya akan gorengkan untuk mereka dan disajikan pada waktu sarapan dan pada minum petang.. pasti pinggan licin.. apabila ditanya tentang rasanya pada mereka, mereka kata sedap sangat.. saya pun turut menyukai rasanya. Sangat berbaloi untuk sajian keluarga..

    5
  14. Siti Mashah
    3 reviews

    Tepung cucur ikan bilis

    5 out of 5, reviewed on August 15, 2018

    Enak sangat dan tersangatlah mudah untuk menyiapkan hidangan minum petang . Semasa exchange program di negara lain, saya tak pernah lupa untuk bawak tepung cucur ikan bilis ni. Kegemaran saya setiap masa. ?

    5
  15. Avatar

    ekg54
    3 reviews

    Easy, cheap food for student

    5 out of 5, reviewed on August 6, 2018

    Great easy meal for student especially during exam week.

    5
  16. Jayalakshmi Jaya
    102 reviews

    Great packaging

    5 out of 5, reviewed on August 1, 2018

    Adabi Anchovies Fritter Flour (Tepung Cucur Ikan Bilis) is really nice and feel so good to try it as it is easy to do delicious “cucur” which my family loves it so much. I feel it is very easy to prepare and it makes me feel so happy to use it all the time. Definitely worth to try as the price also very reasonable and can purchase anywhere from the supermarket. Indeed healthy and good to serve during tea break.

    5
  17. Elly Rosly
    3 reviews

    Kini masak cucur lebih mudah

    5 out of 5, reviewed on July 17, 2018

    Saya tidak perlu risau lagi untuk menjamu selera cucur ikan bilis bersama keluarga. Mudah sahaja hanya perlu dibancuh mengikut sukatan yang diberikan dan goreng. Rasanya juga sedap dan sangat digemari oleh anak-anak. Kini kerja kerja di dapur menjadi lebih cepat dan mudah

    5
  18. Avatar

    httan45610
    9 reviews

    Easy and taste good

    4 out of 5, reviewed on July 16, 2018

    This flour make my life easier. I no need to buy at the stalls anymore after I bump into this flour. It’s really taste good and I like to add in more onions to make it more delicious. I always having this during weekend. By just adding water and onions, it’s really ease my life

    4
  19. Koleksi KanakKanak
    6 reviews

    Mudah,Cepat dan Sedap

    5 out of 5, reviewed on May 22, 2018

    Anak anak saya suka kan cucur ikan bilis ini. Mudah disediakan dan sedap.Hanya perlu tambah air secukupnya dan goreng. Menjimatkan masa penyediaan. Kini urusan di dapur lebih mudah

    5
  20. Avatar

    ningteddy84
    3 reviews

    Sangat sedap

    5 out of 5, reviewed on May 12, 2018

    Tekstur tepung sedikit kasar, perlu diletakkan air secukupnya agar tidak terlalu pekat dan cair. Tidak perlu campur perasa. Rasanya sangat sedap dan tidak terlebih masam,manis atau masin. Sesuai dihidangkan waktu petang dan sebelum tidur bersama teh panas. Jika diminum bersama teh susu, kuih akan terasa sedikit pahit.

    5
  21. Avatar

    dreen89
    12 reviews

    Mudah disedia I

    5 out of 5, reviewed on April 21, 2018

    Begitu mudah untuk menyedia minum petang..sangat ringkas dan anak- anak sangat suka akan rasanya.

    5
  22. Avatar

    puteri2371
    5 reviews

    senang!

    5 out of 5, reviewed on April 15, 2018

    wajib ada dlm fridge! kalau tetamu dtg sng, goreng ni cpt je siap & sedap!!

    5
  23. Avatar

    yunakamy94
    3 reviews

    自家做

    5 out of 5, reviewed on April 6, 2018

    最爱暇味和IKAN BILIS ,不是很喜欢炸葱的口味。最简单最方便的方式煮,只需加入水就可以了

    5
  24. Avatar

    Nurirah13
    365 reviews

    Senang dan lazat di makan

    4 out of 5, reviewed on February 20, 2018

    Perkara yang paling senang di masak adalah adabi anchovies fritter flovour ini. Mudah di buat Hanya perlu di bancur dengan air dan goreng. Tidak perlu menambah apa apa perisa lagi kerana ia sudah cukup lengkap. Sedap di makan begitu sahaja atau di cicah dengan SOS cili. Anak juga suka kudapan ini. Sesuai di hidangkan pada waktu petang.

    4
  25. Avatar

    amirahfarhah13
    6 reviews

    Sedap!

    5 out of 5, reviewed on February 14, 2018

    Cara penyediaan yang sangat mudah dan mengambil masa yang singkat untuk menyiapkan hidangan. Sesuai dimakan diwaktu petang atau menjamah tetamu yang datang ke rumah. Sedap makan macam tu saja, dicicah sos cili atau sambal kicap. Memang tak pernah mengecewakan.

    5
  26. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Cucur Ikan bilis Sedap,Mudah & Cepat

    5 out of 5, reviewed on January 28, 2018

    Setiap kali beli barang dapur tepung cucur ikan bilis Adabi ni mmg sy akan beli dlm kuantiti yg bnyak utk stok barangan dapur.Selain hidangan petang,ank2 sy pun suka mkn cucur ni waktu sarapan.Mudah disediakan & mnjimatkan masa sy utk mnyediakan tepung cucur sendiri.Rasa pun sedap & cukup rasa.Berbaloi dibeli,harga pun masih berpatutan dgn kuantitinya.

    5
  27. Avatar

    Khairul_Rahman58
    95 reviews

    Adabi Anchovies Fritter Flour (Tepung Cucur Ikan Bilis)

    5 out of 5, reviewed on January 19, 2018

    Sejak Adabi keluarkan tepung cucur segera,setiap kali beli barang dapur mesti ambil tepung cucur ikan bilis sebab rasanya sedap, dan cara mudah disediakan, tambah air sahaja dan harganya berpatutan. Makan panas-panas dengan sos cili dan teh.Saya syorkan Adabi banyakkan lagi varieti mungkin lebih menarik minat orang ramai. Adabi memang pilihan terbaik untuk hidangan sekeluarga.Sarapan,minum petang dan makan malam pun sedap menikmati bersahaja cucur ikan bilis.

    5
  28. Avatar

    Yuka07
    3 reviews

    Tea time favourite

    5 out of 5, reviewed on January 17, 2018

    In the tea time it is not perfect with some ikan bilis cucur from adabi. Taste really great. More prefect with one cup of teh tarik or Milo. Really delicious.
    Affordable price. Always bought it at mini market. But also buy in hypermarket.
    Also have many flavour. Do check them out.

    5
  29. Azwana Mohd Ayob
    46 reviews

    Memudahkan kerja saya

    4 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    Bahan yang mudah untuk waktu sibuk saya… Hanya gaul dengan air dan goreng

    4
  30. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    Adabi Tepung Ikan bilis

    5 out of 5, reviewed on December 5, 2017

    Tepung cucur ikan bilis adabi memang terbaik…Tambah air sahaja cukup sebati kemudian bulat bulatkan dan goreng sehingga keperangan…Makan panas-panas dengan sos cili dan teh.Sedap bila makan panas panas.Nostalgia sungguh..Anak anak sukakannya…Pilihan masa kini…

    5
  31. Avatar

    CikSue38
    434 reviews

    Cucur bilis kegemaran

    5 out of 5, reviewed on November 8, 2017

    Tepung cucur bilis adabi ni antara kegemaran saya. Hanya dengan tambah air sahaja dah boleh goreng. Goreng garing2 cicah sos cili atau makan mcm tu je. Panas2 sedap. Adik saya kalau nk balik rumah sewa pasti borong tepung cucur bilis ni buat stok. Mudah disediakan lagi2 utk org yg sibuk.

    5
  32. Avatar

    HussinAnna25
    50 reviews

    Kudapan semudah ABC

    5 out of 5, reviewed on November 3, 2017

    Tepung cucur bilis adabi memang sedap,rasanya yang cukuprasa makan macam tu pun sedap lagi lagi kalau cicah dengan sos.satu pek ni saya sorang pun habiskan.memang menjadi pilihan saya.

    5
  33. Avatar

    Anelia23
    137 reviews

    Kudapan petang hari

    4 out of 5, reviewed on October 28, 2017

    Tepung cucur ikan bilis adabi ni memang terbaik dari semua. Rasa dia memang sedap sangat2. Cukup sempurna. lemak, manis, masin semua cukup. Anak saya sangat sukakannya. Dia ada serbuk cili sikit2 so bila makan memang sedapla.

    Cara nak buat pun sangat senang. Cuma kena tambah air ikut sukatam yang dia dah bagi. Lepas itu kacau bagi rata dan boleh goreng. Satu bungkusan tu 3-4 orang boleh makan.

    Packaging dia warna biru dan menarik dilihat.

    4
  34. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    Adabi Anchovies Fritter Flour (Tepung Cucur Ikan Bilis)

    5 out of 5, reviewed on October 17, 2017

    Tepung cucur ikan bilis sebab rasanya sedap, mudah disediakan, tambah air sahaja dan harganya berpatutan. Goreng dan Makan panas-panas dengan sos cili dan teh. Kalau Adabi banyakkan lagi varieti mungkin lebih menarik minat orang ramai. Adabi memang pilihan terbaik untuk hidangan sekeluarga.Tak jemu makan..Sedap sangat….

    5
  35. Avatar

    ANNEVIEN
    28 reviews

    RECOMMENDED

    5 out of 5, reviewed on October 16, 2017

    Tepung cucur bilis yang sedap dan senang di sediakan..hanya menambah air,mix dan goreng..cucur bilis yang cukup perisa menjadi pilihan kudapan keluarga saya..rasa nya sangat sedap..makan sekali,nak lagi..

    5
  36. Avatar

    emilliakamarlis62
    197 reviews

    Cucur yang cukup rasa

    4 out of 5, reviewed on October 8, 2017

    Saya menggemari tepung cucur ikan bilis adabi ini sejak dulu lagi. Mudah disediakan dengan hanya mencampurkan air dan siap untuk digoreng. Bentuknya yang bulat dan teksturnya yang lembut membuatkan saya rasa seperti cucur yang dibuat sendiri. Semua bahan dalam cucur ini lengkap tanpa perlu ada bahan tambahan untuk menyediakannya.

    4
  37. Avatar

    ctiey94
    134 reviews

    menu wajib minum petang

    4 out of 5, reviewed on October 8, 2017

    Kami sekeluarga amat mengemari cucur ikan bilis. Dengan menggunakan tepung cucur ikan bilis adabi saya dapat menjimatkan masa kerana cara penyediaannya sangat ringkas iaitu dengan menambah air. Rasa ikan bilis juga sedap tidak seperti sesetengah yang lain. Harganya juga sangat murah.

    4
  38. Fieza Maulanah
    161 reviews

    Sedap dan mudah disediakan

    5 out of 5, reviewed on September 28, 2017

    Tepung cucur Adabi ini amat mudah disediakan cuma perlu tambah air sahaja dan rasanya juga sedap dan digemari oleh keluarga saya dan menjadi menu minum petang kami sekeluarga.

    5
  39. Avatar

    ainie67
    68 reviews

    Kegemaran semua

    5 out of 5, reviewed on September 16, 2017

    Tepung cucur ikan bilis adabi sangat mudah disediakan.Rasanya juga sedap hanya perlu tambah air sahaja dan siap untuk digoreng.Menjadi kegemaran keluaga saya kerana ia mudah,cepat dan sedap.

    5
  40. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    BARANGAN WAJIB BELI

    5 out of 5, reviewed on September 10, 2017

    Setiap kali berbelanja barang dapur,Tepung Cucur Ikan Bilis dari jenama Adabi ini menjadi barang yang wajib saya beli setiap bulan..Ia tepung segera,hanya tambah air dan terus goreng..Selain rasa yang sedap,ia juga menjimatkan masa dalam menyediakanya

    5
  41. Nor Othman
    1343 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2017

    Petang-petang nak-nak lagi hujan kan selalunya mesti lapar. Dari kecil lagi AJ diajar makan cucur goreng untuk menu minum petang. Pernah gunakan Tepung Cucur Ikan Bilis ni dahulu. Memang cepat dan mudah nak disediakan. Bahan semua dah ada, cuma bancuh dengan air dan goreng di dalam kuali panas . Rasanya pun sedap tau, cicah dengan sos cili. Tak perlu lagi nak potong bawang ,kupik ikan bilis semua tersedia. Perut pun cepat kenyang kan

    5
  42. Avatar

    jazlan59
    144 reviews

    Mudah dan sedap

    4 out of 5, reviewed on August 26, 2017

    Cucur ikan bilis adabi ni memang mudah.
    Isteri akan beli untuk buat stok dirumah jika kesuntukan memasak sarapan dia akan goreng cucur ni.
    Katanya sangat mudah,murah.
    Cuma tambah air dan boleh goreng.

    4
  43. Avatar

    nurhidayah04
    111 reviews

    cepat disediakan, sedap dimakan

    5 out of 5, reviewed on August 14, 2017

    Cucur ikan bilis adabi memang sedap.hanya tambah air dan sedia digoreng.sangat membantu ibu2 yang ada anak kecil dan mahukan sesuatu yang cepat disediakan. Cepat dan sedap.tak rugi mencuba.

    5
  44. Arshad Sani
    46 reviews

    Mudah dan Sedap

    5 out of 5, reviewed on July 31, 2017

    Bagi orang yang berkerja seperti saya memang amat mudah menyediakan cucur adabi ikan bilis ini.Cume tambahkan air secukupnya (lihat pada arahan di belakang plastik) dan sedia untuk di goreng. Memang rasanya yang sedap xperlu tambah apa-apa. Suka juga cucur adabi bawang dan udang. Wajib ada dalam simpanan kelaparan.

    5
  45. sedap!!

    5 out of 5, reviewed on July 25, 2017

    sedap sangat! dekat rumah saya memang kena ada stock ni, senang kalo tetamu datang.cuma tambah air sahaja..tersedia!

    5
  46. kegemaran semua!

    5 out of 5, reviewed on July 20, 2017

    ini adalah cucur yang sedap, murah , DAN mudah! sesuai sangat untuk minum ptg!

    5
  47. Avatar

    sabarina37
    374 reviews

    cucur kegemaran

    0 out of 5, reviewed on May 23, 2017

    Tepung cucur ikan bilis adabi,memudahkan saya menyediakan cucur dengan cepat.Amat senang disediakan untuk sarapan pagi.Cucur nya molek,gebu dan lembut.Rasa bilisnya yang enak.Mengandungi sayur-sayuran dan vitamin.Disediakan untuk makan petang bersama kopi o panas sangat lazat.Hidangan mudah yang mampat dan padu.

    0
  48. Avatar

    aizaman46
    219 reviews

    Cucur yang lazat

    4 out of 5, reviewed on May 23, 2017

    Cucur ikan bilis yang mudah hanya perlu tambahkan air sahaja.Sangat sesuai untuk mereka yang berkhemah atau menggembara tapi masih mahu merasa masakan negara.Rasa ikan bilis yang asli.

    4
  49. Avatar

    miera97
    131 reviews

    sangat mudah

    5 out of 5, reviewed on May 12, 2017

    Tepung Cucur Ikan Bilis adabi memang sangat sedap, 1 packet sememnagnya tidak cukup untuk kami 4 beranak, sangat mudah untuk memasaknya hanya buka tuang ke dalam mangkuk dan tambah sedikit air, ikutlah nak tambah isi didalam pun boleh,, lau nak cepat mcm tu pun sudah cukup sedap untuk di nikmati seisi keluarga., terlajak sedap..

    5
  50. Aznor Azizul
    153 reviews

    Cucur Bilis For All

    4 out of 5, reviewed on May 3, 2017

    Since I used to grow up in a village I am used to eating cucur billis prepared by my grandma and as I lived in town these days, the memory still linger so what is the best thing I can do? I get this cucur bilis mixture from Adabi and make my own bilis fritter that I can munch for breakfast or tea time.

    Although the taste doesn’t resemble 100% yet still it can keep me full and get a nostalgic taste from y cucur billis day with my grandma again.

    4
  51. Shaneeya Mos
    42 reviews

    Delicious taste

    5 out of 5, reviewed on March 24, 2017

    Easy to prepare and taste so good…..best to eat during any party or tea time..

    5
  52. Avatar

    anajingga
    20 reviews

    Rasa Lapar Cari Sahaja cucur ADABI

    3 out of 5, reviewed on February 24, 2017

    Petang-petang nak-nak lagi hujan kan selalunya mesti lapar. Dari kecil lagi AJ diajar makan cucur goreng untuk menu minum petang. Pernah gunakan Tepung Cucur Ikan Bilis ni dahulu. Memang cepat dan mudah nak disediakan. Bahan semua dah ada, cuma bancuh dengan air dan goreng di dalam kuali panas . Rasanya pun sedap tau, cicah dengan sos cili. Tak perlu lagi nak potong bawang ,kupik ikan bilis semua tersedia. Perut pun cepat kenyang kan 🙂

    3
  53. Jessie Koo
    47 reviews

    Easy to use for a quick cucur

    5 out of 5, reviewed on December 19, 2016

    Adabi cucur ikan bilis comes handy when I have family gathering. Just mix with water and fry it. Tasty and nice to eat on its own or with sauce. Easily available from hypermarket.

    5
  54. Avatar

    JURAINI CHE ISMAIL
    198 reviews

    Senang dan mudah

    5 out of 5, reviewed on December 15, 2016

    Senang untuk memasak kerana tidak perlu memikirkan bahan-bahan yang perlu dicampurkan kedalamnnya. Semuanya sudah tersedia. Hanya campurkan air mengikut sukatan dan kacau sahaja. Apabila sudah sebati terus goreng. Memang enak dimakan ketika panas-panas. Saya mula mencubanya ketika tinggal dirumah sewa bersama kawan-kawan suatu masa dahulu. Saya lah yang membeli dan memasakkan product itu untuk mereka. Mereka amat sukakannya.

    5
  55. Avatar

    kesumadewi
    69 reviews

    Sedap!

    4 out of 5, reviewed on December 10, 2016

    Hanya tambahkan air dan goreng,saya mendapat hidangan minum petan yang enak dan mudah

    4
  56. Carrie Zoey
    141 reviews

    Love at first try

    4 out of 5, reviewed on December 3, 2016

    This is a really good instant cucur ikan bilis by Adabi. I first tried this out when I was staying in hostel with some friends. My friend prepared this quick cucur ikan bilis, just by adding water to create a dough paste and ready to fry. It really tastes good and has the ikan bilis taste. Feel in love at the first bite. I will buy this whenever I have cravings for cucur ikan bilis.

    4
  57. Dyg Mass
    72 reviews

    tepung cucur ikan bilis memang terbaik..

    5 out of 5, reviewed on November 29, 2016

    Tepung cucur ikan bilis adabi memang terbaik..ianya mudah, sedap dan murah. Anak-anak saya memang sukakannya.. boleh dimakan waktu pagi atau minum petang.. sesuai di makan dengan soso cili atau sambal kicap. memang sedapp!!!

    5
  58. Aien Zunnur
    40 reviews

    Snek petang yang mudah!

    4 out of 5, reviewed on October 24, 2016

    Sejak Adabi keluarkan tepung cucur segera, setiap kali beli barang dapur mesti ambil tepung cucur ikan bilis sebab rasanya sedap, mudah disediakan, tambah air sahaja dan harganya berpatutan. Makan panas-panas dengan sos cili dan teh. Kalau Adabi banyakkan lagi varieti mungkin lebih menarik minat orang ramai. Adabi memang pilihan terbaik untuk hidangan sekeluarga.

    4
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...