Safi Shayla Smooth & Manageable

Product Details

Wearing hijab should not be the cause of hair becoming unmanageable and tangled.

SAFI Shayla Smooth and Manageable Shampoo, enriched with multivitamins and Habbatus Sauda moisturize, smoothen and protect the hair.

 

  1. Avatar

    Shika43
    380 reviews

    Melembutkan rambut..

    5 out of 5, reviewed on July 13, 2019

    Saya gembira menggunakan Safi Shayla Smooth & Manageable kerana mampu selesaikan masalah rambut kusut serta rambut yang berbau akibat bertudung seharian… Safi Shayla Smooth & Manageable diformulasi dengan teknologi tinggi dan menggunakan ingredients semulajadi seperti habbatussauda dan dengan kebaikkan multivitamin mampu masalah rambut dengan sangat baik… Bau haruman bunga mampu berikan keselesaan kepada saya ketika bertudung… Rambut lembut dan wangi serta mudah disikat…

    5
  2. Avatar

    Raja_nat70
    5 reviews

    Smells good

    4 out of 5, reviewed on November 15, 2018

    I love this shampoo because it had good smell but not totally smoothen my hair. But it still a good shampoo for hijabist that do not have any problem itchy head, dandruff or else to try it.

    4
  3. Avatar

    Ami05
    4 reviews

    Produk yang wangi dan bagus

    4 out of 5, reviewed on November 2, 2018

    Produk ini membuatkan rambut senang disikat walaupun rambut telah kering dan rambut kekal wangi walaupun memakai tudung seharian dari pagi sampai ke malam. Produk ini sangat disyorkan untuk para wanita bertudung yang ingin menjaga kesihatan rambut dan mengekalkan kesegaran rambut. Saya sangat berpuas hati dengan produk penjagaan rambut dari safi shayla ini kerana ia telah berjaya menyelesaikan masalah rambut saya. Tambahan pula, harganya adalah mampu milik. ?

    4
  4. Avatar

    te312465
    2 reviews

    Shayla Khas untuk wanita bertudung

    3 out of 5, reviewed on October 31, 2018

    Shampu ini sangat wangi dan membuatkan rambut anda licin dan mudah terurus.

    3
  5. Avatar

    hidayahyusof85
    4 reviews

    Rambut terurus dan tiada masalah!

    5 out of 5, reviewed on October 16, 2018

    SAFI Shayla Smooth and Manageable Shampoo, diperkaya dengan multivitamins dan Habbatus Sauda membuatkan rambut saya lurus terurus serta sgt lembut dan wangi. Walaubagaimanapun, produk ini tidak sesuai untuk pengguna yang bermasalah kelemumur kerana ianya tiada rumusan yang sesuai untuk mengatasi masalah tersebut.

    5
  6. Lyanna Bakar
    3 reviews

    Quite okay

    3 out of 5, reviewed on October 5, 2018

    The scent is quite good and long lasting but maybe because of someone who bleached and got dandruff are not really suitable because it made the dandruff became a lot. To people who have no problem with their scalp can use it, but to dandruff hair people, i would say a no.

    3
  7. Avatar

    NajihahZa06
    3 reviews

    Syampoo yang wajib dimiliki

    5 out of 5, reviewed on September 24, 2018

    Syampoo safi shayla membuatkan rambut saya wangi, lembut dan terurus setiap kali penggunaan. Syampoo ini juga mempunyai harga yang berpatutan dan mudah dimiliki. Syampoo ini sangat sesuai untuk wanita bertudung kerana boleh kekal segar sepanjang hari.

    5
  8. Avatar

    Rajaashraf9490
    3 reviews

    Safi Shampoo Shayla

    5 out of 5, reviewed on September 21, 2018

    Safi shayla menjadikan rambut saya kekal dengan wangiannya dan tidak ada lagi masalah rambut berbau bila mengenakan hijab berjam2 .. selain itu dengan khasiat habatul sauda rambut saya kekal kuat dan kurang rambut gugur . Sangat sesuai untuk semua jantina.

    5
  9. Haziqah Haron
    3 reviews

    Syampu yang sangat wangi!

    5 out of 5, reviewed on August 9, 2018

    Syampu safi shayla adalah syampu terbaik yang pernah saya gunakan. Baunya yang sangat wangi mampu bertahan untuk jangka masa yang lama. Baunya juga adalah bau kegemaran saya. Harga yang berpatutan dan mampu dibeli oleh semua orang. Sangat sesuai untuk wanita bertudung untuk memastikan rambut berbau harun sentiasa.

    5
  10. Avatar

    Villosa76
    3 reviews

    Wangi sangat

    5 out of 5, reviewed on August 2, 2018

    Shampoo pilihan kami sekeluarga.. saya jatuh cinta dengan wangiannya.. harga berpatutan dan mudah didapati di mana-mana pasaraya..

    5
  11. Zue Eika
    5 reviews

    Selesa sepanjang hari

    5 out of 5, reviewed on July 19, 2018

    Pelbagai jenama syampu telah daya gunakan, namun syampu shayla berjaya menawan hati saya untuk terus kekal bersamanya.. Selain harga yang murah, terdapat banyak pilihan, baunya juga harum dan kekal..saya sukakan syampu safi shayla

    5
  12. Syafina Aina
    3 reviews

    Silky and straighten

    5 out of 5, reviewed on July 17, 2018

    I alreadyw use this for a year. It give my hair silky and less hair fall. I love the fragrance. Worth to buy with affordable price!

    5
  13. Avatar

    AY08
    3 reviews

    Smell good but dandruff appear

    3 out of 5, reviewed on May 23, 2018

    This syampoo was once my favorite syampoo because of the smell. It is totally smell good eventhough if you are wearing hijab! But bad side bout this product, it makes dandruff appear on my scalp!

    3
  14. Avatar

    IntanHartinie59
    7 reviews

    wangi!

    5 out of 5, reviewed on April 15, 2018

    syampu ini sangat wangi dan tahan lama,sesuai untuk saya yang berhijab.

    5
  15. Nur Afiqah
    5 reviews

    Rambut wangi dan segar

    4 out of 5, reviewed on April 10, 2018

    Saya pengguna shampu safi shayla.. memang best shampu ni,,dah la wangi,pastu segar je lepas pakai..wangi dia tu tahan dalam 3 ke 4 hari jugak la..pastu rambut rase licin,lembut dan mudah disikat..memang terbaik shampu ni..saya seisi keluarga pakai shampu ni..lepas start pakai shampu ni memang tak tukar dah..shampu shayla best.

    4
    1
  16. Avatar

    Nurul_AG27
    3 reviews

    Shampoo Rambut yang Terbaik

    5 out of 5, reviewed on April 7, 2018

    Shampoo Safi Shayla merupakan shampoo kegemaran saya kerana ia memberikan kesegaran rambut yang tahan lama.. Bila pakai shampoo ni, kepala saya rasa segar dan berangin Dari pagi hingga petang. Haruman shampoo yang tahan lama biarpun saya bertudung dari pagi hingga ke petang membuatkan rambut saya sentiasa wangi dan segar

    5
  17. Avatar

    nnmjs56
    9 reviews

    Shampoo kegemaran

    5 out of 5, reviewed on April 6, 2018

    Shampoo terbaik pernah sy jumpa yg sesuai dgn wanita bertudung.. membuatkan rambut sy sntiasa lembut dan wangi. Walaupun berpeluh dan terperap seharian, rambut sy tetap terasa segar dan x rasa gatal..

    5
  18. Avatar

    Yoko12361
    3 reviews

    Smells for days

    5 out of 5, reviewed on April 5, 2018

    This shampoo has the best smells ever. Period. After my trials with all kinds of shampoo, I have finally found one that has the best smell and doesnt harm my hair in any way. Wearing hijab could be a way for my hair to become smelly easy and this shampoo has totally solved my problem. Just after one wash, the smell lasts for as long as 3 days without me shampooing my hair again. My hair feels and smells great now thanks to safi shayla!!

    5
  19. Avatar

    Noordayah89
    3 reviews

    Haruman kekal lama

    4 out of 5, reviewed on March 14, 2018

    Saya suka menggunakan syampu rambut ini kerana baunya yang harum serta kekal lama berbanding produk syampu yang lain yang pernah saya gunakan sebelum ini. Rambut saya juga terasa lembut dan senang diuruskan. Sangat sesuai untuk yang bertudung.

    4
  20. Fyza Dani
    46 reviews

    Safi Shayla Loves it

    5 out of 5, reviewed on March 9, 2018

    Wangian memikat.Rambut tidak kusut lagi dan sangat sesuai dengan saya yang bertudung.Harganya pun berpatutan.Loves it

    5
  21. Avatar

    Nurramiroh04
    9 reviews

    Shampoo Safi Pink

    5 out of 5, reviewed on March 6, 2018

    Saya mengunakan shampoo safi ini dgn begitu yakin status halal nya. rambut sy sngt lembut dan wangi. Ia tidak merosakkan rambut sy dan kekal wangi dengan pengunaan setiap hari..saya wanita bertudung dan saya selesa menggayakan tudung saya tanpa kegatalan kulit kepala

    5
  22. Jayalakshmi Jaya
    102 reviews

    Must try Safi Shayla Smooth & Manageable Shampoo

    5 out of 5, reviewed on March 5, 2018

    Safi Shayla Smooth & Manageable Shampoo is really a good shampoo as it softens my hair and it is so easy to comb my hair. Day by day I feel my hair is so smooth and less frizzy. I feel so happy to use the shampoo as it does not has very strong smell. At the same time, the price also very reasonable and easy for me to bring along anywhere. The packaging also very nice and suitable to use anytime without any worries. It is also enriched with multivitamins and Habbatus Sauda moisturize which is really great to smoothen and protect my hair. It is also suitable for those who wear hijab too.

    5
  23. Avatar

    Fatin4752
    3 reviews

    Produk berkualiti

    4 out of 5, reviewed on March 4, 2018

    Saya tak pakai tudung tapi pakai shamppo safi shayla ni dah lama jugak and memang bagus sesuai jugak untuk yang tak pakai tudung. Rambut rasa lebih ringan dan tak berminyak. Rambut rasa tak terlalu kering and tak terlalu lembab. Memang sesuai lagi lagi untuk yang rambut panjang. Rambut gugur pun berkurangan, kelemumur pun berkurangan. Sangat recommended tak kira yang pakai tudung atau tak pakai tudung, sesuai untuk semua plus wangi sangat!

    4
  24. Avatar

    hdeefrdaus52
    6 reviews

    It was better

    3 out of 5, reviewed on March 3, 2018

    I used safi shampoo for a long time. I used it since around 2013 and my hair was manageable and i liked safi’s shampoo because of the smell and the effect to my hair. But now i tried using safi shayla as it may be a better version than the 2013 one but it made my hair coarse and i did not like it. It was better last time but now it gives a negative impact on my hair.

    3
  25. Avatar

    ely_9130
    9 reviews

    Safi Shayla

    5 out of 5, reviewed on February 14, 2018

    hi korang ok sebenarnya tgh xcited nk review psl safi shayla ni sbb apa ? sbb ia nya untuk wanita bertudung ? lgi 1 ada habatus sauda dlm ramuan safi shayla ni untuk yg ada kelimumur better pakai safi shayla ni sbb mmg best kelimumur pun hilang

    5
  26. Avatar

    NFA2360
    3 reviews

    Wangi

    4 out of 5, reviewed on February 10, 2018

    rambut saya selalu gugur semenjak ni. tp i suka shampoo ni, sbb lepas dh pakai few weeks, rambut i jd mkin lembut, terurus and wangi. harga pun berpatutan! sangat2 berbaloi n highly recommended!!

    4
  27. Avatar

    Aleeda101975
    3 reviews

    Menyebabkan kepala berkelemumur

    1 out of 5, reviewed on February 9, 2018

    Sy telah menukar kepada shampoo ini kerana sy adalah wanita bertudung tetapi selepas saya memakai produk ini kulit kepala saya menjadi gatal,berminyak dan berkelemumur..

    1
  28. Erma Sandakan
    3 reviews

    pilihah safi shayla

    5 out of 5, reviewed on February 7, 2018

    rambut lembut jeww walaupun bertudung. tidak lagi tergantung di skala 6. wangi gtuu jeww.

    5
  29. Fatin Zaidi
    7 reviews

    harum kekal lama

    4 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    Salah satu syampu yang saya selalu pakai. Baunya sangat wangi dan kekal lama. Sangat sesuai untuk wanita bertudung. Rambut lebih segar dan kurang berminyak. Rambut juga jadi kurang gatal walaupun berjam-jam memakai tudung.

    4
  30. Avatar

    Diyana501012
    6 reviews

    safi shaila

    5 out of 5, reviewed on January 18, 2018

    safi shaila sgt wangi dan sgt sesuai bgi muslimah yg brtudungg .kepala tidak lagi gtal ..dan berkelemumur ..sentiasa rasa segar sepanjang harii ..sy pengguna setia safi shaila laa. love it !!

    5
  31. Soda Bachin
    6 reviews

    Lembut

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2018

    Syampoo ni membuatkan rambut saya lembut dan senang d uruskan. Yang paling saya suke syampoo ni berbau wangi sehingga 3hari. Harga pon berpatutan

    5
  32. Avatar

    izzatiaziz9468
    10 reviews

    Safi shayla

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    Syampu ini sangat sesuai untuk wanita yang bertudung kerana baunya yang sangat wangi dan tahan lama. Rambut tidak akan mudah berbau hapak. Melembutkan rambut dan kesan yang cukup menyerlah jika memakai dengan konsisten. Harga yang sangat berpatutan dan mudah didapati di pasaraya. Sangat best dan sangat menyarankan pengguna bertudung menggunakannya.

    5
  33. Aishah Norjamaeyah
    138 reviews

    Tidak sesuai dengan saya

    2 out of 5, reviewed on December 17, 2017

    Saya baru sahaja mencuba syampu Safi Shayla Smooth & Manageable ni. Haruman bau syampu ni sungguh wangi. Tetapi malangnya syampu ni tidak sesuai dengan kulit kepala saya. Kulit kepala saya jadi berkelumumur pula.

    2
  34. Syera Syera
    137 reviews

    Love it

    5 out of 5, reviewed on November 8, 2017

    Despite it being a shampoo brand for those in hijabs or in scarfs, I can confidently understand the reason why. Those in hijabs usually would require extra care especially when your head is all covered. And with SAFI SHAYLA, you can guarantee that your hair smells of Habbatus Sauda (a flower) and also provides your hair with the nutrients it needs. Perfect! Despite not wearing a hijab, I would have to say that I love the results! It leaves my hair smelling fresh from day to night and it’s labeled as safe and pure, which I assume that they use natural ingredients possible to make this. Of course, it would be one of the most suitable shampoos for those in hijabs, but I wouldn’t say that it limits to only those in hijabs. *wink* And that’s all from me! A personal preference to me would be the Itchy Scalp Control and Hair fall control which i have scheduled my hair wash routine to take alternate turns on which shampoo to use. Hehe. Thank you for reading my humble post, and be sure to check out their social sites if you want to keep yourself updated with SAFI SHAYLA. xx

    5
  35. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    Shampoo Berhijab Safi Shayla Smooth & Manageable

    4 out of 5, reviewed on October 27, 2017

    Shampoo Berhijab Safi Shayla Smooth & Manageable diperkaya dengan multivitamin dan habbatus sauda.rambut lebih lembut dan mudah dirurus. Memberikan keselesaan kepada saya di waktu panas terik dan keadaan rambut bertudung seharian.Harga sangat berpatutan dan mudah didapati seperti di kedai,pasaraya berbau segar nyaman sepanjang hari.

    4
  36. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    Shampoo Berhijab Safi Shayla Smooth & Manageable

    5 out of 5, reviewed on October 27, 2017

    Shampoo Berhijab Safi Shayla Smooth & Manageable diperkaya dengan multivitamin dan habbatus sauda. Ianya menjadikan rambut lebih lembut dan mudah dirurus. Harga sangat berpatutan dan mudah didapati seperti di kedai,pasaraya berbau segar nyaman sepanjang hari.

    5
  37. Avatar

    ctiey94
    134 reviews

    safi shayla smooth manageable my choice

    5 out of 5, reviewed on October 7, 2017

    saya memilih safi shayla sebagai pilihan saya kerana merupakan syampu yang dirumus khas untuk wanita bertudung seperti saya serta baunya yang sangat harum mampu mengekalkan rambut saya kekal wangi tanpa perlu risau lagi rambut berbau. harganya juga sangat berpatutan. setelah menggunakan syampu shayla rambut saya lebih lembut dan terurus.

    5
  38. Jenn Jeng
    13 reviews

    Rambut lembut dan wangi

    3 out of 5, reviewed on October 5, 2017

    Berdasarkan dengan penggunaan Safi Shayla Smooth & Manageable, rambut saya yang kasar lebih lembut dan mudah diurus. Tetapi agak kurang senang sedikit dengan wangian nya yang terlalu kuat bagi saya.

    3
  39. Suriana Ismail
    3 reviews

    Syampoo pilihan hijabista

    4 out of 5, reviewed on October 4, 2017

    Saya sering keliru utk memilih syampoo yang sesuai kerana sya memakai tudung.Setelah diperkenal dengan syampoo ini ,sy tidak memilih yang lain.Rambut sy yang selalu kusut tidak sekusut dahulu lagi.Apatah sekarang masalah rambut bercabang sudah pun selesai setelah menggunakannya selama 2 bulan. Saya selalu mengesyorkan syampoo ini kepada kawan2 hijabista yang lain

    4
  40. Efiza Kman
    40 reviews

    segar dan harum

    5 out of 5, reviewed on September 19, 2017

    syampu safi shayla berbau sangat harum. Rambut berbau segar dan lebih mudah diurus.

    5
  41. Avatar

    Nurirah13
    365 reviews

    Wangi dan hilang gatal kepala

    5 out of 5, reviewed on September 13, 2017

    Shampoo ini amat sesuai untuk wanita bertudung. Ia menyegarkan kulit kepala dan menghilangkan kegatalan. Saya menggunakan shampoo ini setiap dua hari sekali. Memang berbau wangi dan harum walaupun saya memakai tudung seharian. Rambut juga lembut dan mudah di sikat.

    5
  42. Nor Othman
    1346 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on August 29, 2017

    Tak dinafikan lagi Safi Shayla la syampu pilihan yang paling baik untuk wanita bertudung seperti saya. Segar sepanjang hari dan memelihara akar rambut dengan pelbagai formulasi yang membantunya kuat dan menghalang keguguran. Bayang kan kulit kepala wanita berhijab sentiasa tertutup dan memerlukan formula yang sesuai agar ia sentiasa sihat dan tidak berbau. saya hanya yakin dengan safi Shayla untuk rambut saya

    5
  43. Kaushelia Shelia
    365 reviews

    Controls frizzy hair

    5 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    Safi Shayla shampoo is a good hair care product as it makes my hair so soft and manageable. Besides that, it smells so good and makes me so nice to use it most of the time. I use the Safi Shayla everyday as it makes me easy to comb my hair. I do not need to worry when I use the Safi Shayla as it controls the frizzy hair. It is suitable to use for everyone as it controls the oil and hair fall too. It makes my scalp so healthy and fresh always. The price also very affordable and worth to purchase. Highly recommend and fell the beautiful long hair.

    5
  44. Nur Arina
    812 reviews

    Rambut lebih sihat

    5 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    Syampoo yang menjadikan kulit kepala saya begitu segar dan hilang segala kegatalan pada kulit kepala. Ianya juga sangat sesuai dengan kulit kepala saya dan saya tidak mengalami apa-apa masalah dengan pemakaiannya seperti kelemumur. Saya suka dengan syampoo ini kerana menjadikan rambut saya lebih kuat dan sihat

    5
  45. Avatar

    RYANIZ93
    11 reviews

    Hilang Rasa rimas

    5 out of 5, reviewed on July 27, 2017

    Safi shayla memang terbaik untuk wanita terutama yang bertudung. Boleh hilangkan rasa rimas sebab kewangian dan kesegarannya bertahan lebih lama. Masalah rambut gugur dan kelumumur pun berkurangan. Sekarang saya rasa lebih yakin dan selesa.

    5
  46. sesuai untuk muslimah bertudung

    5 out of 5, reviewed on July 14, 2017

    shampoo ini sangat sesuai untuk muslimah bertudung. wangi sepanjang masa, balik kerja, rambut masih wangi& segar.

    5
  47. Avatar

    aizaman46
    219 reviews

    Shampoo wangi

    4 out of 5, reviewed on May 12, 2017

    Rambut saya selalu gatai mungkin sebab sehari memakai tudung di luar.Shampoo ni sangat sesuai untuk mereka yang bertudung kerana kaya dgn nutrisi untuk rambut kekal segar dan wangi sepanjang masa.

    4
  48. Avatar

    miera97
    131 reviews

    syampoo safi

    4 out of 5, reviewed on May 11, 2017

    syampoo ini dikhaskan untuk yang memakai tudung, saya juga turut serta memakainya, memang tida bau rambut yang kurang menyenangkan, rambut kekal wangi walaupun bertudung, rambut juga lmbut dan halus mudah untuk diurus.

    4
  49. Avatar

    NorizanMatJunoh68
    17 reviews

    Safi Shayla

    5 out of 5, reviewed on May 6, 2017

    Saya suka menggunakan syampu Safi Shayla kerana ia membuatkan rambut saya lembut dan senang untuk diurus. Baunya yang wangi kekal lama dan saya sangat selesa setiap kali selepas menggunakannya ketika mandi.

    5
  50. Kesuma Dewi
    147 reviews

    Safi Shayla Smooth&Manageable

    3 out of 5, reviewed on February 27, 2017

    Baunya wangi dan memastikan rambut boleh disisir rapi.

    3
  51. Avatar

    anajingga
    20 reviews

    Terbaik untuk wanita berhijab

    5 out of 5, reviewed on February 23, 2017

    Tak dinafikan lagi Safi Shayla la syampu pilihan yang paling baik untuk wanita bertudung seperti ana. Segar sepanjang hari dan memelihara akar rambut dengan pelbagai formulasi yang membantunya kuat dan menghalang keguguran. Bayang kan kulit kepala wanita berhijab sentiasa tertutup dan memerlukan formula yang sesuai agar ia sentiasa sihat dan tidak berbau. Ana hanya yakin dengan safi Shayla untuk rambut ana.

    5
  52. Avatar

    JURAINI CHE ISMAIL
    198 reviews

    Mudah Di urus

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2017

    Syampoo Safi Shayla menjadikan rambut saya mudah di urus dan sesuai untuk wanita yang memakai tudung. Rambut semakin lembut dan tidak kasar.

    5
  53. Avatar

    noorazri07
    194 reviews

    Syampu Safi Shayla

    4 out of 5, reviewed on December 17, 2016

    Syampu Safi Shayla membuatkan rambut lebih terurus dan berbau segar sesuai dengan harganya yang berpatutan

    4
  54. Shampoo Safi Shayla Smooth&Manageable

    4 out of 5, reviewed on October 30, 2016

    Shampoo Safi Shayla dirumus khas untuk wanita bertudung kerana ianya diperkaya dengan multivitamin dan habbatus sauda. Ianya menjadikan rambut lebih lembut dan mudah terurus. Harga yabg berpatutan dan mudah didapati seperti di kedai,pasaraya

    4
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...