Nestle Nestum Original

Product Details

Nestlé® NESTUM® is a much-loved Malaysian brand providing delicious and nutritious multi-grain cereals to Malaysian families for more than 50 years.  NESTUM® provides a great selection of wholewheat, change to multi-grains, rice and corn and fortified with 13 vitamins and minerals for your well-being. We’ve perfected the art of encapsulating the aroma and taste in every NESTUM® flake. You can prepare it any way you want – as a drink or porridge. Add in fresh or dry fruits to make it more nutritious and exciting!

  1. Avatar

    kkhcpy15
    51 reviews

    My favourite cereals

    4 out of 5, reviewed on July 13, 2019

    Nestum is my favourite cereals as its taste is nice and it can give me full feeling after a cup of cereal. It is so convenient as I only need to pour in hot water into the cereal and can drink it immediately.

    4
  2. Avatar

    BumbleBee34
    108 reviews

    Popia nestum sedap

    5 out of 5, reviewed on July 11, 2019

    Untuk buat popia nestum saya memang memilih untuk menggunakan Nestle Nestum original flavor. Bau nestum dia pun dah cukup wangi dan menyelerakan. Nestum jangan bagi kena angin sangat nanti cepat lemau tak rangup dan jangan bagi kena air nanti dia kembang. Kalau nak minum air dengan nestum ni takpe bancuh dengan air susu. Sedap je. Rasa lemak2 manis gitu. Tak berapa sedap kalau bancuh dengan coklat atau milo. Kadang2 goreng udang pun saya salut dengan nestum ni. Sedap tak boleh nak kata.

    5
  3. Avatar

    Sarah
    147 reviews

    Fast Breakfast to Prepare

    5 out of 5, reviewed on July 4, 2019

    I am currently 6 months pregnant. This is the period when I easily get so tired even when I’m doing nothing! Waking up from sleep every morning, I just want to have something that is very fast and easy to prepare. Of course, I want it to be delicious too. Luckily I have this Nestle Nestum. I can easily prepare it by myself and I really love how it taste and it also smells so good! I tend to get hungry very easily during my pregnancy, so I have to eat frequently. Good to have Nestum as my breakfast, I can do works and cooking and can last until noon before I feel hungry again.

    5
  4. Avatar

    haohao21
    176 reviews

    My energy booster

    4 out of 5, reviewed on July 4, 2019

    I love to drink Nestum Original as its taste is yummy and it gives me energy after drinking it. I drink it every morning during breakfast time. It gives me full feeling after a cup of nestum. I also bring Nestum Original 3-in-1 pack to office as I can drink it anytime whenever I am hungry. The price of the Nestum is affordable.

    4
  5. Avatar

    Chinthat94
    93 reviews

    Nestum the best cereal

    5 out of 5, reviewed on June 25, 2019

    Been loving thid products for years. This is the best cereal to add in into the daily drinks. Goes well with the coffee, milo and even milk. Can even add it into daily cooking. Goes well as the nestum prawn!

    5
  6. Avatar

    CikSue38
    611 reviews

    Yummy

    5 out of 5, reviewed on April 1, 2019

    Suka sangat dengan Nestle Nestum ni. Sedap buat sarapan. Minum dengan susu. Tapi tak boleh buhuh banyak2 nestumnya sebab nnt dia kembang. Muak pulak kan. Selain tu best jugak nestum ni buat popia nestum. Rasa dia memang terbaik la. Bau harum nestum ni hidu je pun dah menyelerakan. Kalau goreng ayam boleh buat breaded ayam tu guna nestum ni je pun sedap. Kalau raya mmg biskut nestum la kegemaran ramai. Banyak kegunaan nestum ni. Selalunya jadi alas perut la time lapar. Jimat sangat sbb harga dia tak mahal pun. Kuantiti da la banyak.

    5
  7. Eddie Tay
    6 reviews

    Nestum always be my first choice

    5 out of 5, reviewed on November 21, 2018

    Nestum nutritious multi-grain cereals always be my first choice of my breakfast, Nestum with me since I was kid, my mom always prepare me a cup of nestum every morning, I gain a lot of healthy benefits from it and now I always prepare a cup of this to my family. Cheers

    5
  8. Avatar

    wanct2104
    6 reviews

    Bijirin pengganti minum pagi

    5 out of 5, reviewed on November 19, 2018

    Sy dan ank² sangt² suka dengan nestum.. Kalau tak sempt masak, kami semua bancuh nestum dgn susu pastu minum ramai2 sementara tunggu makanan berat lain.. Ank2 pun tak meragam.. Mmg selalu spare nestum byk².. Sebb kami semua suka rasa dia..

    5
  9. Bijirin mudah sihat sedap.

    4 out of 5, reviewed on November 10, 2018

    Bijirin sarapan pagi yang sedap dan mudah disediakan serta menyihatkan untuk seisi keluarga.

    4
  10. Avatar

    Alvin39
    1 reviews

    Nestum sedap

    4 out of 5, reviewed on November 7, 2018

    Sedap dan lazat.sesuai dijadikn menu sarapan pagi.

    4
  11. Avatar

    Missbeth45
    4 reviews

    ALAS PERUT KETIKA LAPAR

    5 out of 5, reviewed on October 29, 2018

    Wajib beli Nestum untuk mak. Selalu dia minum untuk alas perut sebelum makan ubat waktu pagi dan sebelum tidur malam. Jadi tak payah risau kalau nak makan ubat nak kena makan nasi dulu. Minum nestum pun dah cukup

    5
  12. Avatar

    Abibah69
    3 reviews

    Nestum original

    5 out of 5, reviewed on October 18, 2018

    Makanan yg bagus diambil waktu pagi dan nestum ini sgt mengenyangkan..selain daripada buat minuman,nestum ini juga boleh dibuat biskut..ia cukup berkhasiat bg org yg mengamalkan diet yg seimbang

    5
  13. Avatar

    Jacklin08
    12 reviews

    Usual breakfast and supper

    5 out of 5, reviewed on October 17, 2018

    I like this .One spoon of the cereal adding into milo is tasting nice. So this easy step making me always choose it to be my breakfast and supper list. So can try it and taste it. ?

    5
  14. Avatar

    ainzahira59
    3 reviews

    kurangkan rasa lapar

    5 out of 5, reviewed on October 2, 2018

    nestum akan membuatkan kita kenyang dari pagi hingga ke petang. ianya sangat sesuai untuk orang yang sedang berpuasa atau diet atau tiada selera makan. amat mudah untuk menyediakan dan boleh buat dia mana mana sahaja termasuk di pantry pejabat.

    5
  15. Avatar

    alynoren39
    3 reviews

    A cup in the morning is enough!

    5 out of 5, reviewed on September 23, 2018

    Easy and takes a short time to prepare. A cup of nestum in the morning is enough to make you full until noon. Perfect for person who always in rush to work and doesn’t like coffee.

    5
  16. Wan Nornadzira
    3 reviews

    Penyelamat pagi!

    5 out of 5, reviewed on September 17, 2018

    Terima kasih nestum kerana selalu memudahkan pagi saya. Setiap pagi saya sentiasa sebuk sehingga lupa untuk mengambil sarapan. mujur ada nestum yg mudah dan lazat serta mengenyangkan. Kini pagi saya sentiasa kenyang dengan adanya nestum!

    5
  17. Avatar

    Lynelty53
    18 reviews

    Nestle Nestum Original

    4 out of 5, reviewed on September 6, 2018

    NESTUM® All Family Cereal Original is a comforting time that is also amazingly nutritious. Source of wholesome Fibre, Protein, Vitamin A & C and Iron
    Best served with dried fruits for extra natural sweetness.

    4
  18. Avatar

    Skj2756947
    12 reviews

    New day with Nestum

    4 out of 5, reviewed on July 21, 2018

    Having new day with delicious cereal and healthy breakfast. Easy to prepare, just at 4 ? of Nestum, add hot milk and ready to drink.

    4
  19. Ch Chong
    3 reviews

    A good choice for your breakfast

    5 out of 5, reviewed on July 18, 2018

    This nestum is definitely a good choice for your breakfast, it is healthy and it taste very good. For all the people who does not like to eat breakfast, you guys can drink this in the morning and it also provide energy for you.

    5
  20. Avatar

    hemala81
    5 reviews

    Nestle nestum

    3 out of 5, reviewed on June 17, 2018

    Really nice.fullfilling breakfast. nutritious and good for fast breakfast. taste nice.

    3
  21. Avatar

    Wocholas65
    3 reviews

    不错的早餐选择

    4 out of 5, reviewed on May 30, 2018

    是不错的早餐选择 但是建议可以加多一点燕麦下去 这样可以提升顾客的饱足感 以及维持早上的能量

    4
  22. Avatar

    gigibebu65
    3 reviews

    健康的早餐

    5 out of 5, reviewed on May 26, 2018

    Nestum麦片饮料是一个非常好的早餐选择。很多时候大家早上都赶着上班,匆匆忙忙的。而这个时候,只需一杯Nestum便可充饥,让自己更有活力,是早餐饮品的最佳选择。

    5
  23. Teow Chew Ying
    3 reviews

    Yummy

    4 out of 5, reviewed on May 22, 2018

    To be honest, I like it so much. Not just because of its delicious taste but also its convenience! For those who have to rush with time, it is a good choice to start your day!

    4
  24. Avatar

    Skhr74
    7 reviews

    YUMMMM

    4 out of 5, reviewed on May 11, 2018

    honestly one of the best grab and go drinks I’ve tried! I used to just substitute this for breakfast if i was short on time and still be able to fill up my stomach. Took one star off because of the sugar content, don’t think thats too good for anyone diabetic

    4
  25. Avatar

    Skhr74
    7 reviews

    Such a good substitute for oats!

    4 out of 5, reviewed on May 11, 2018

    Honestly one of my favourite drinks to grab and go if I have no time to make breakfast. Super fast and easy and I love eating the oats.

    4
  26. Avatar

    jaredlaijh72
    25 reviews

    Instant And Keep Hunger At Bay

    5 out of 5, reviewed on May 3, 2018

    Nestle Nestum Original is my favourite beverage especially for breakfast as it was quick to prepare once waking up. It has a creamy texture and smell tasty to my liking although the volume in the packet is quite low. To solve the low quantity, I add instant oats and milk powder to increase the creamy texture. A quality breakfast drinks.

    5
  27. Avatar

    Tengteng82
    5 reviews

    Simple breakfast

    4 out of 5, reviewed on April 19, 2018

    Kick start for my day! Use to have this as my healthy serving of breakie before leave home for work.

    4
  28. Avatar

    Junior535517
    3 reviews

    Nestle Nestum Cereal

    5 out of 5, reviewed on April 15, 2018

    NESTLE Nestum ni wajib ada dekat ofis. Senang nak disediakan. Pagi-pagi benda pertama buat masa sampai kat ofis adalah bancuh Nestle Nestum ni. Minum panas-panas dalam kesejukan aircond memang perghhh. Sedap sengat sampai kadang-kadang tak perasan ada bos kat belakang. Rasa dia memang lain macam. Kenyang terus sampai tengahari. Terbaik.

    5
  29. Avatar

    Khairul_Rahman58
    95 reviews

    Nestle Nestum Original

    5 out of 5, reviewed on April 10, 2018

    Bijiran sarapan berkhasiat yang sedap dan lazat.Saya suka Nestle Nestum Original mudah disediakan diwaktu pagi dan berkesan untuk suri rumah yang sibuk bekerja.Harga mampu milik dan mudah didapati di semua Pasaraya.

    5
  30. Aznor Azizul
    153 reviews

    Something to fill you up in the morning

    4 out of 5, reviewed on April 9, 2018

    As a working adult i need something instant to fill me up in the morning and lucky I trust this brand as my source of energy. Just mix with milk I am up for few more hours later.

    4
  31. Avatar

    Salamahrahman28
    5 reviews

    Bukan untuk budak2 sahaja..

    5 out of 5, reviewed on April 7, 2018

    Snack sarapan atau supper yang sedap! Bancuh susu panas dan tambah kismis atau kurma.. pergh memang layan…

    5
  32. Avatar

    emilliakamarlis62
    197 reviews

    Sedap dan mengenyangkan

    4 out of 5, reviewed on March 10, 2018

    Nestle Nestum Original ini merupakan antara makanan pagi kegemaran saya. Saya gemar meminumnya kerana ia sangat mengenyangkan. Semasa belajar di universiti, saya selalu mengambilnya untuk sarapan. Memang sedap apatah lagi dinikmati ketika panas.

    4
  33. Avatar

    Hamizan76
    2 reviews

    Sesuai untuk yang sibuk

    5 out of 5, reviewed on February 16, 2018

    Nestum sesui buat waktu pgi sebelum pegi kerja.kadang-kadang bangun lambat senang buat he nestum.senang nak buat lagipun kenyang boleh la nak isi perut .

    5
    1
  34. Avatar

    shahira72
    11 reviews

    Sarapan pilihan dihati

    5 out of 5, reviewed on February 10, 2018

    Nestum dipagi hari merupakan hidangan yang terbaik.Nestum dicampur dgn susu pekat sangat lazat.Tambahan pula ia sangat mengenyangkan sangat sesuai saya yang sedang diet.

    5
  35. Avatar

    Aya8929
    3 reviews

    Kenikmatan dalam secawan

    5 out of 5, reviewed on February 9, 2018

    Setiap hari tak kira pagi atau pun petang, secawan nestum akan sentiasa menemani saya. Rasanya yang enak ditambah pula dengan susu pekat sudah cukup membuatkan saya kenyang dan bertenaga. Selain itu, saya akan masukkan nestum ke dalam adunan kuih yang akan membuatkan kuih itu bertambah sedap dan wangi ?

    5
  36. Avatar

    ahsha96
    20 reviews

    wholesome goodness for the family

    5 out of 5, reviewed on February 8, 2018

    Our mornings always start with Nestle Nestum. It fills our tummy & our mornings are energetic. We are always ready to kick start the day after having Nestle nestum for breakfast.

    5
  37. Avatar

    fong_jk9679
    21 reviews

    Good for breakfast

    5 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    This is my breakfast for every morning and the taste is very nice. Very suitable for those who wan to have healthy breakfast but in the mean while can save time

    5
  38. Avatar

    emilliakamarlis62
    197 reviews

    Tidak pernah mengecewakan

    4 out of 5, reviewed on January 25, 2018

    Nestle Nestum Original ini memang kegemaran saya. Bila bungkusan dibuka, bau wangi nestum terus menusuk hidung saya. Saya sukakan teksturnya yang lembut serta mudah dihadam. Ditambah pula dengan sedikit susu pekat, ia menjadikannya lebih sedap. Saya suka meminumnya ketika masih panas kerana ia memberi satu kepuasan buat saya.

    4
  39. Hao Xian Lew
    3 reviews

    快捷方便

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2018

    麦片是很健康的饮料,喝起来令人有满足感。除此之外三合一的令人更方便,一倒即溶。

    5
  40. Avatar

    Edly32
    2 reviews

    THE BEST BREAKFAST DRINK ON EARTH

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2018

    This is my 1st choice of breakfast drink and one of the best source for nutrition for your healthy diet lifestyle. Most recommended!

    5
  41. Avatar

    Meimei73
    12 reviews

    小小一杯也能填饱肚子

    5 out of 5, reviewed on January 13, 2018

    别看它泡出来以后只是一小杯的饮料,它却能填饱肚子,成为营养丰富的一餐!赶时间时喝上一杯,不仅快捷方便,也让你有饱足感,不怕饿肚子!绝对是上班族的必备良品!

    5
  42. Avatar

    RenNurfatihah50
    137 reviews

    Sedap dan mengenyangkan

    5 out of 5, reviewed on December 15, 2017

    Saya sangat suka menjadikannya bubur atau tuangkan sedikit di smoothie buah. Rasanya sedap dan anak² pun suka. Buat biskut popia nestum pun best. Rangup. Boleh juga dijadikan sarapan ketika berdiet kerana ia sangat mengenyangkan.

    5
  43. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    Tidak memuakkan tapi mngenyangkan.

    5 out of 5, reviewed on December 13, 2017

    Saya suka minuman bijirin Nestum Original ni krn ia tidak membuat sy mudah muak seperti susu dan jenama lain.Mngenyangkan bila diminum ketika sarapan & perut kosong.Rasa pun sgt sedap,rasa bukan seperti susu biasa dan kepingan bijirinnya menambahkan kenikmatan.Senang disediakan,saya hnya bancuh dgn air panas.Sedap diminum begitu saja ataupun dicicah roti atau biskut.Harga pun berpatutan,berbaloi dibeli.

    5
  44. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    Nestle Nestum Original

    5 out of 5, reviewed on December 12, 2017

    Nestle Nestum Original merupakan bijirin yang amat saya sukai dengan rasanya yang sedap dan mudah di bancuh, saya semestinya memilih nestum dan saya membancuh nestum ini bersama susu untuk merasai lemak manis… sekarang saya akan membeli nestum ini setiap bulan sebagai bekalan di rumah dan di dalam kereta…Murah dan sedap…enak…

    5
  45. Avatar

    CikSue38
    611 reviews

    Sedap dan mengenyangkan

    5 out of 5, reviewed on December 11, 2017

    Minuman dengan bijirin nestum ni sedap dan mengenyangkan. Dengan bubuh dalam air susu biasa je sudah cukup. Nestum cepat kembang dan mudah disediakan. Sedap juga dibuat popia nestum dan biskut nestum. Bau harum je nestum ni.

    5
  46. Nur Arina
    812 reviews

    Minuman bijirin kami sekeluarga

    5 out of 5, reviewed on November 28, 2017

    Minuman bijirin ni sangat sedap dan selalu buatkan untuk suami dan anak-anak pada waktu pagi. Memang sangat sedap,rasanya yang tidak keterlaluan juga menjadi pilihan saya. Lagi sedap kalau ditambah dengan sedikit susu manis.

    5
  47. Fieza Maulanah
    161 reviews

    Pilihan saya

    5 out of 5, reviewed on November 5, 2017

    Nestum cereal original menjadi pilihan saya kerana rasanya yang sedap dan ianya sarapan segera saya jika tidak sempat menyediakan sarapan pagi. Anak-anak juga sukakannya. Boleh disediakan dalam bentuk minuman atau untuk dimakan, cuma tambahkan susu ianya sudah cukup lazat.

    5
  48. 溦溦 林
    473 reviews

    you're full of energy

    4 out of 5, reviewed on October 27, 2017

    This product is great and can be made with hot water or hot milk. Its a great source of vitamins for your child and love it . and you know you’re full of energy to kick start your day

    4
  49. Avatar

    cpyn18
    235 reviews

    Healthy cereal

    4 out of 5, reviewed on October 24, 2017

    Original Nestum is easy to prepare. Just need to pour hot water into the cereal and it can serve already. If I am rushing of time and feel hungry on the same time, I will just drink Nestum original to fill up my tummy first. It contains of nutrients which is good for health.

    4
  50. Noor Suria Che Din
    84 reviews

    Bijirin yang sangat lazat

    5 out of 5, reviewed on October 24, 2017

    Tidur malam saya tak akan lengkap kalo saya tidak minum nestum ini
    Saya suka bancuh pekat pekat bersama susu suam,selain dr minum bersama susu,saya selalu salutkan nestum diatas ayam,dan goreng..sangat2 sedap…minuman wajib semasa didalam pantang…menambahkan air susu badan saya

    5
  51. Avatar

    rosnah07
    177 reviews

    SEDAP DAN KENYANG

    5 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    Nestle nestum original sangat sedap, anak anak saya sangat sukakanya.mudah dibancuh dan mudah dibawa kemana saja.cepat mangenyangkan dan menambah tenaga.campuran bahan bahan yang berkhasiat dan boleh dipelbagaikan dalam pembuatan kuih ataupun biskut.

    5
  52. Avatar

    noorazri07
    194 reviews

    BIJIRIN NESTUM ORIGINAL

    5 out of 5, reviewed on October 14, 2017

    Bijirin Nestum Original sentiasa di hati saya kerana terimbau detik zaman kanak kanak dulu.Saya sukakan bijirin ini samada dibancuh bersama susu ataupun di makan begitu sahaja.Apabila dibancuh,harumnya sangat segar dan membuatkan perut yang kosong terasa semakin lapar.Kini anak anak saya juga menyukai bijirin nestum original ini.

    5
  53. Sayha Whosen
    43 reviews

    Campuran minuman dan masakan...

    4 out of 5, reviewed on October 3, 2017

    Nestle nestum original ini adalah pilihan keluarga saya untuk campuran dalam minuman terutamanya minuman panas dan juga dalam masakan. Nestum ini amat berkhasiat dan boleh mengenyangkan kita.

    4
  54. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    KENYANG

    5 out of 5, reviewed on September 20, 2017

    Nestle Nestum Original ni boleh dimakan dengan pelbagai variasi oleh keluarga saya..Bagi saya,saya suka memakannya sebagai bubur pekat,,tambah sedikit gula dan air panas sudah sedap..Bagi suami pula,dia lebih gemar mencampurkan kedalam minuman milo..Walau macam mana pun cara makan kami,Nestum ini dapat mengenyangkan kami..

    5
  55. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Sarapan pagi mudah

    5 out of 5, reviewed on September 20, 2017

    Sarapan pagi yg mudah untuk sy..senang utk disediakan,hnya tambah air panas,& saya boleh nikmati sbg bubur @ air..cukup ambil nestum ni setiap pagi,ia mngenyangkan saya utk tempoh yg lama..perisa original adalah kegemaran saya..aromanya mmg mmbangkitkan selera & menceriakan pagi saya..

    5
  56. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    Kurang suka kerana agak muak tapi mengenyangkan

    3 out of 5, reviewed on August 31, 2017

    Nestle nestum original ni saya kurang suka rasanya kerana agak muak jika diminum.
    Tapi ia sangat mengeyangkan dan juga sangat mudah disediakan. Hanya tambah air panas saja.

    3
  57. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    BIJIRIN MENGENYANGKAN

    5 out of 5, reviewed on August 17, 2017

    Sangat suka bila nestum dicampurkan kedalam minuman coklat panas,,Sangat sedap dan amat mengenyangkan..

    5
  58. Avatar

    PRINCESS NURUL
    132 reviews

    Nestle Nestum Original

    5 out of 5, reviewed on August 17, 2017

    biasa mengandung2 ni biasa akan lapar waktu malam Nestle Nestum Original la pbantu perut saya ketika lapar pada waktu mlm.

    5
  59. Avatar

    RazaMat194
    30 reviews

    Bijirin berkhasiat

    5 out of 5, reviewed on August 17, 2017

    Makanan utama saya ketika sarapan..Bijirin yang berkhasiat dan kaya dengan vitamin dan fiber..Sangat mengenyangkan selain rasanya yang sedap..Saya sering bawa bijirin nestum ini ketika bercuti di luar..

    5
  60. Jacklyn Jacky
    15 reviews

    HEALTHY GOODNESS

    5 out of 5, reviewed on August 16, 2017

    A comfort drink especially in a cold day. Aromatic and tasty. Suitable as a drink or even for cooking & Baking. Good dose of fibres and nutrients. A yummy healthy goodness that is highly recommended for all young and old!

    5
  61. Avatar

    Kellychan21
    502 reviews

    Healthy drinks

    4 out of 5, reviewed on August 13, 2017

    I love this delicious and nutritious multi-grain cereals. I always drink it in the morning before i go to work. It can make you feel full.The taste is yummy and i like the cereal aroma.I will drink it whenever I am feeling hungry.

    4
  62. Avatar

    penny41
    407 reviews

    早餐的好伙伴

    4 out of 5, reviewed on August 12, 2017

    早餐习惯喝milo或牛奶的人可以加一点nestum进去,保证好吃又饱

    4
  63. simply make my morning breakie

    5 out of 5, reviewed on August 7, 2017

    normally i will mix wiih howt chocolate or milk! ita really yummy and can be great breakie in the morning! awesome! really love the taste! must have inside my office locker!

    5
  64. Avatar

    shahril7956
    112 reviews

    Nestum serbaguna.

    5 out of 5, reviewed on August 4, 2017

    Saya amat sukakannya. Diminum bersama susu panas. Dibancuh sederhana pekat.
    Boleh juga dibuat biskut nestum yang menjadi kegemaran saya bila tiba hari raya.

    5
  65. Gee Gee
    321 reviews

    sarapan pagi saya

    4 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    saya pasti mengambil sarapan dengan nesturm original,dibancuh panas dan tambah sedikit saja susu,akan buat saya kenyang dan boleh tahan sampai tengah hari..

    4
  66. Aisyaz Idrus
    82 reviews

    Sedap dan berkhasiat

    5 out of 5, reviewed on July 28, 2017

    Saya sangat suka campuran bijirin dengan air milo. Rasanya yang sedap dan sesuai diminum tak kira masa.

    5
  67. Niki Tay
    996 reviews

    香香的麦片

    4 out of 5, reviewed on July 27, 2017

    香香的麦片配上一杯牛奶是超配的,每次都放多多结果变成麦片都多过牛奶了。

    4
  68. Nur Arina
    812 reviews

    5 out of 5, reviewed on July 20, 2017
    5
  69. Avatar

    Siti26
    61 reviews

    Aromalicious Nestum

    5 out of 5, reviewed on July 15, 2017

    Nestum original makanan yang berkhasiat pilihan keluarga kami. Selain rasanya yang lazat, nestum original ni sangat mengenyangkan. Nestum ni boleh buat kek, biskut dan macam- macam lagi sebab tu lah ianya menjadi pilihan ka mi dari dulu hingga sejakarang.

    5
  70. Kesuma Dewi
    147 reviews

    Minuman bijirin seisi keluarga

    5 out of 5, reviewed on June 26, 2017

    Nestum sememangnya minuman bijirin kegemaran keluarga sejak dulu.Rasanya sedap dan mengenyangkan,HArganya juga berpatutan dari dulu hingga sekarang.Saya juga suka menggunakan bijirin nestum dalam masakan bergoreng seperti udang dan juga biskut.Rasanya lebih enak dan menyelerakan

    5
  71. Avatar

    Fong Fong
    318 reviews

    Healthy breakfast

    4 out of 5, reviewed on June 22, 2017

    With a cup of nestum, we gain 13 vitamins and mineral. I like original flavor and add in some fruits, yummy yummy !!!

    4
  72. Avatar

    sabarina37
    374 reviews

    Tiada rasa lapar

    5 out of 5, reviewed on June 10, 2017

    Nestle Nestum Original adalah makanan kegemaran dalam pantang saya sehingga kini.Rasa empingnya yang sedap,rangup membuatka saya setia beesamanya.Best sangat untuk dibuat sarapan.Tahan lama dan kurang rasa lapar.Aroma yang harum menjadikan saya mengamalkan nestum ini.Mengandungi 13vitamin yang baik untuk badan.Ia diperbuat dari gandum sebenar, jagung dan beras.Perut rasa selesa dan tiada rasa lapar.

    5
  73. Sithambaran Kamachee
    131 reviews

    Full

    4 out of 5, reviewed on June 9, 2017

    Really a good breakfast.I fill full after eating it .

    4
  74. Aznor Azizul
    153 reviews

    The Original Nestume

    4 out of 5, reviewed on May 15, 2017

    I simply love this original flavor of nestum because the mixed flavor sometimes cause me to gag but the original flavor will taste just as good as we pour it on a glass of milk and stir it. It makes the drink seems healthier and fill you up till the afternoon without you knowing it.

    Trust me as I love this nestum as part of my morning diet as it keep you full and going for the rest of the morning.

    4
  75. Avatar

    roxanne
    36 reviews

    Sangat sesuai sebagai sarapan pagi

    4 out of 5, reviewed on May 13, 2017

    Nestum merupakan bijirin yang amat saya sukai. dengan rasanya yang sedap dan mudah di bancuh, saya semestinya memilih nestum. sekarang saya akan membeli nestum ini setiap bulan sebagai bekalan di pejabat mahupun ketika berjalan ke luar daerah.

    4
  76. Annette Rowena
    30 reviews

    A Cup of Goodness in Minutes

    5 out of 5, reviewed on May 9, 2017

    One cup of Nestum gives a good dose of fibre and 13 vitamins to its eater. It can be taken as is, or with milk. I prefer the latter. My kids also love Nestum, and it’s a must-have in my pantry!

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...