Clorox Original Bleach

Product Details

With Whitest Whites technology! Clorox Bleach kills flu virus and 99.9% of household germs. Use to whiten your whites, remove stains, and disinfect.

  1. Avatar

    Vero9828
    143 reviews

    White like a snow white

    5 out of 5, reviewed on July 23, 2019

    Thanks to clorox, all the white cloth could be well maintained. Just a small cap and mixed with water could remove stains especially on the collar or armpit areas. I often used it as a disinfectant as well, Just mix it with water to mop the floor.

    5
  2. Avatar

    haohao21
    178 reviews

    Good product. Multi-purpose bleach

    4 out of 5, reviewed on July 10, 2019

    Clorox is good in removing stubborn stains on white clothes. It also can be used to clean toilet bowl or toilet wall. I use it to bleach my kids’ school white clothes as there is sweat stains which is difficult cleaned by normal detegent. My maid is using Clorox to clean toilet bowl and toilet walls. All yellowish stains can be removed easily in just few seconds. The price of the CLorox is affordable. A recommended bleach for everyone!

    4
  3. Avatar

    efizazakeri25
    57 reviews

    Trusted bleach

    4 out of 5, reviewed on July 7, 2019

    It’s a multi-purpose bleach. I use it to soak the dirty with stains clothes, and it’s removed the stains just in a minute. I also use it as a toilet cleaner to remove the stubborn stain in the toilet (like on the sink, floor, & toilet bowl). It works! Just beware to wear a glove if using to avoid my hand from exposed to the content. At cheap price, it’s beneficial alot.

    p/s: All reviews by me are not paid or sponsored, not copied from any source. The picture is attached as proving that I am using it.

    4
  4. Avatar

    ctrohmah18
    6 reviews

    sangat berkesan!!

    5 out of 5, reviewed on November 9, 2018

    saya menggunakan clorox untuk mencuci pakai putih, selain itu saya guna clorox utk mencuci lantai rumah juga..memberi kesan yang sangat bagus..menyental dan membersih lebih mudah dengan adanya clorox.recommended!

    5
  5. Avatar

    YY70
    4 reviews

    the brand i like

    4 out of 5, reviewed on November 3, 2018

    this is one of the brand that i like, it very powerful and clean.it very suitable to wash the white shirt,i will continue to use it,like it!

    4
  6. Nurul Syakilah
    25 reviews

    Bau kuat tapi sangat berkesan

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2018

    Bau yang sangat kuat tapi cukup berkesan untuk menanggalkan kotoran degil di baju terutama baju yang berwarna putih. tak sesuai bagi baju berwarna ye. saya banyak pakai untuk tanggalkan bintik2 hitam di telekung solat. sangat berkesan, putih berseri kembali telekung solat. saya jugak pakai untuk bersihkan tandas, kotoran degil di lantai tandas habis hilang. pakai sedikit pun dah cukup, sangat jimat.

    5
  7. Avatar

    aisyhmardhiah64
    5 reviews

    The best!

    5 out of 5, reviewed on September 21, 2018

    Clorox ni bagus sangat!! Letak sikit je fuh hilang. Cuma bau je tk best. Overall nice.

    5
  8. Kasih Liza
    12 reviews

    Cepat dan Mudah

    5 out of 5, reviewed on September 8, 2018

    Hanya perlu siram sikit dan gosok gosok manja. Hilang kesan degil pada baju sekolah anak dan lantai juga menjadi kilat.

    5
  9. Hanna Farhana
    17 reviews

    Cara terbaik untuk memutihkan pakaian atau tandas anda

    5 out of 5, reviewed on September 6, 2018

    Untuk tandas..jangan lupa pakai sarung tangan, mask dan buka segala tingkap dan pintu supaya anda boleh bernafas ketika membersihkan tandas. Sebab bau dia terlalu kuat. Untuk pakaian putih kalau dah kekuningan tu boleh guna clorox bleach untuk putihkan. tapi jangan lupa selepas rendam bersama clorox, bilas bersih dan celup pakaian tadi dalam air campuran nila baju (yang pewarna baju warna biru tu).. letak sedikit saja.. and tadaa.. baju anda akan jadi warna putih kebiruan sedikit.. macam baju baru.. sesuai untuk baju sekolah.. Sila jauhi dari kanak2 atau haiwan peliharaan anda.

    5
  10. Yvonne Yong
    3 reviews

    multipurpose

    4 out of 5, reviewed on July 22, 2018

    Every time I use it to wash the toilet, when the white clothes are stained with the stains that can’t be washed, I can use it.

    4
  11. Avatar

    naanard37
    3 reviews

    Stay white

    5 out of 5, reviewed on July 21, 2018

    1 for all! Using this for my white clothes, toilet bowl, toilet wall and floor. Very powerful thing. No need to scrub so hard.

    5
  12. Avatar

    92022411541672
    6 reviews

    Peluntur paling ajaib

    5 out of 5, reviewed on May 17, 2018

    Saya dan keluarga turun temurun menggunakan brand peluntur pakaian dari clorox bleach ini kerana kesannya amat baik sekali untuk melunturkan bintik-bintik hitam yang degil di pakaian. Terutama sekali pada pakaian berwarna cerah.

    5
  13. Avatar

    Nini92
    18 reviews

    Berkesan

    4 out of 5, reviewed on May 5, 2018

    Saya menggunakan clorox ketika membasuh kain buruk dan baju yang berwarna putih. Sangat bagus dan boleh menghilangkan kotoran dengan berkesan. Kain buruk juga tidak berbau hapak dan tiada bau yang tidak menyenangkan.

    4
  14. Avatar

    NISYA57
    3 reviews

    sangat berkesan

    4 out of 5, reviewed on May 1, 2018

    clorox sangat berkesan membasmi kuman dan membersih kotoran tanpa perlu menyental.. pelbagai guna.. saya selalu gunakan peluntur clorox untuk mencuci pakaian putih agar putih berseri dan peluntur clorox membersih tandas dengan sangat berkesan ??

    4
  15. Avatar

    hafizul75
    9 reviews

    all the times

    5 out of 5, reviewed on April 2, 2018

    my mother never missed used clorox to help she doing the house cleaning.

    5
  16. Lor Ma Loy
    31 reviews

    Pilihan sekeluarga

    5 out of 5, reviewed on March 30, 2018

    Peluntur yang sangat berkesan untuk memutihkan disamping membunuh kuman.Sesuai dicampurkan dengan sabun untuk kesan yang maksimal.Baunya mungkin sangat kuat dan tidak wangi.Harga yang murah dan mampu milik bagi semua isi rumah.Bagi pakaian ianya terlalu kuat sehingga melunturkan warna yang terang,warna putih menjadi kekuningan jika kerap digunakan dan kain menjadi nipis dan jarang kerana peluntur ini sangat kuat sehingga memberi iritasi kepada kulit manusia .Mungkin pihak Clorox perlu mencari inisiatif yang efektif dalam hal ini.Walhal,ianya masih menjadi pilihan sekeluarga dalam produk membersih.

    5
  17. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    Tinggalkan kesan kuning pada baju putih

    3 out of 5, reviewed on March 16, 2018

    Saya hanya mnggunakan peluntur pakaian Clorox Original ni utk mmbersihkan lantai rumah,sinki,jubin tandas dan kotoran degil pd benda lain.Utk pakaian,sy kurang suka kesannya.Sy pernah merendam pakaian sekolah ank2 dgn clorox ni dan ia meninggalkan kesan kuning dan merosakkan fabrik sesetengah pakaian sy.Kesannya pun terlalu kuat hingga sering mnyebabkan iritasi pada tangan sy.Perlu handle dgn glove.Tapi ia sememangnya peluntur terbaik utk kotoran degil dgn harga yg sgt berpatutan.

    3
  18. Avatar

    norafizah_9329
    3 reviews

    BEST

    5 out of 5, reviewed on March 11, 2018

    Recommended for house that have pet for example cat. If you wanna make sure your cat to avoid parvo virus, make sure to use this product to clean atleast twice a week.

    5
  19. Avatar

    CikSue38
    616 reviews

    peluntur paling berkesan

    5 out of 5, reviewed on March 9, 2018

    clorox satu2 jenama peluntur yg sangat diyakini memutihkan dan melunturkan segala kotoran. mmg paling terbaik terutama utk pakaian berwarna putih. sila asingkan baju berwarna kerana clorox sangat kuat dan berkesan utk melunturkan sebarang pakaian berwarna. jika menyentuh dgn tangan perlu dibilas dengan air yg banyak. sesetengah tangan kalah dengan clorox ni akan cepat mengelupas dan rasa pedih. sedikit sudah mencukupi. sangat berkuasa. bukan setakat baju2 putih yg boleh dicuci malah toilet yg berdaki tebal pn boleh dibersihkan.

    5
  20. Moh Haziman AR
    4 reviews

    terbaik

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2018

    sejak kecil ibu selalu menggunakan produk ini untuk membuang kekotoran yang susah dihapuskan oleh sabun biasa pada baju dan seluar. selain itu Clorox juga boleh digunakan untuk membersih tandas dan bilik air kerana produk ini dapat membasmi kekotoran dan kuman yang terdapat di bilik air dan mandi dan yang penting ianya selamat digunakan.

    5
  21. Avatar

    soolayhoon82
    142 reviews

    soak for my children school uniform

    3 out of 5, reviewed on November 30, 2017

    use this for soak for my children school uniform and any of our white shirt. The result is very obvious and fast, but can’t soak over 2 night, if not the fabric will spoil. The smell is quite strong, better wear mask and wear hand glove when apply this.

    3
  22. Avatar

    Blqshqr9081
    25 reviews

    Multi Purpose Cleaner

    4 out of 5, reviewed on November 29, 2017

    It’s a great cleaner. i use it to clean my husband dirty cloth.Its easily removes the stubborn dirt. Just need to soak several hours, rinse and you are done. Beside that, i use the bleach to clean my toilet bowl and floor also. The one things i dont like about this Clorox bleach is the smell. The smell is too strong. But its okay, the price is still cheap.

    4
  23. Avatar

    CikSue38
    616 reviews

    Clorox peluntur terbaik

    5 out of 5, reviewed on November 10, 2017

    Saya hanya percayakan jenama clorox jika memilih peluntur. Hanya sedikit saja diperlukan utk menghilangkan pelbagai kesan kotoran terutama pada uniform.sekolah dan telekung putih. Kotoran degil.pada lantai tandas juga mudah tanggal dengan adanya clorox bleach ni. Saya mmg pilih original varian. Jika.dihidu agak.sengit baunya. Warna agak.kekuningan dan sangat cair. Perlu berhati2 kerana clorox ni peluntur yg tajam lagi2 pada kulit kita. Clorox bleach ni merupakan peluntur pelbagai guna bagi saya. Mencuci pakaian, lantai dan lain2. Ia juga membersih dan juga membasmi kuman. Lantai yg agak hitam pn boleh berkilat putih seperti baru. Agak menyedihkan jgk apabila ada peluntur jenama lain yg mengeluarkan produk.yg hampir mirip clorox. Pernah tersalah belj masa tengah nk.cepat
    Sekali balik tengok jenama lain. Nama pn hampir sama. Kecewa sedikigt disitu. Penggunaan clorox.ni jimat. Tak perlu guna dalam kuantiti yg banyak. Sedikit sudah mencukupi. Harga pn tak.mahal. Berbaloi la.

    5
  24. Avatar

    ctiey94
    134 reviews

    efektif dalam menanggalkan kesan degil

    4 out of 5, reviewed on October 14, 2017

    Saya sukakan clorox original bleach kerana ia mampu menanggalkan kesan kotoran degil dengan hanya disapukan pada kotoran dan dibiarkan untuk seketika.tetapi ia tidak sesuai untuk digunakan pada pakaian yang berwarna serta baunya yang sangat kuat.Saya juga menggunakan clorox original bleach untuk mencuci bilik mandi. Harganya sangat murah dan mudah didapati di kedai-kadai kecil.

    4
  25. Nurul Ain Shaari
    32 reviews

    Pemutih Pakaian Clorox terbaik

    5 out of 5, reviewed on October 14, 2017

    Pakaian keluarga saya yang berwarna putih sentiasa nampak seperti baru, putih bersih bebas dari sebarang kotoran. Kasut sekolah anak saya pun saya basuh dan rendam dengan Pemutih Clorox ini dan sememangnya segala kotoran akan tanggal memudahkan kerja saya sebagai ibu dan suri rumah. Saya sentiasa pastikan pakain keluarga saya sentiasa bersih.. saya juga gunakan pemutih clorox ini untuk membersih lantai dan tandas rumah saya.

    5
  26. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    peluntur pilihan

    5 out of 5, reviewed on October 9, 2017

    Saya memang pengguna peluntur berbagai jenama telah saya guna tetapi hanya jenama clorox yang tidak memedihka mata saya.saya tidak akan mengunakan jenama lain lagi.kerana inilah peluntur pilihan saya!!

    5
  27. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    Berkesan putih jernih

    5 out of 5, reviewed on September 20, 2017

    saya guna clorox ni zaman sekolah lagi..lepas clorox semua baju sekolah…dah putih rendam tu terus campo dengan nila warna biru dan sidai…warna seakan2 baru beli baju tu..putih bawah sinaran matahari,,,sy sukakanya..setiap bulan wajib beli kt kedai atau supermarket 🙂

    5
  28. Nor Othman
    1346 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on August 30, 2017

    Baunya agak tajam tapi ia boleh menghilangkan kesan kotoran pada baju. Hanya perlu rendam semalaman dan esoknya baju jadi putih bersih. Kelemahannya adalah ia tidak sesuai digunakan untuk baju berwarna. Selain itu, saya selalu guna clorox untuk membersihkan bilik air.

    5
  29. Arshad Sani
    46 reviews

    Dari Dulu Sampai Kini

    5 out of 5, reviewed on August 25, 2017

    Clorox original bleach ini memang wajib ada dari zaman kanak-kanak dahulu hingga sekarang. Sudah berkeluarga dan masih menggunakan clorox untuk pakaian putih kerja juga untuk basuhan bilik air. Memang tidak pernah mengecewakan keberkesanannya memutihkan pakaian.Terbaik!

    5
  30. Jieyfa Mh
    13 reviews

    Wajib ade sebotol clorox dirumah

    5 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    Saya guna clorox ni dr zaman sekolah lagi.. jenama paling meletop kan..sangat membantu menanggalkan kotoran degil..bagi saya setiap rumah wajib ade sebotol clorox..

    5
  31. Frankie Tung
    23 reviews

    Clorox bleach

    3 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    虽然可以有效的漂白衣物但是用了过后手有粗粗的感觉药水很重

    3
  32. Aisyaz Idrus
    82 reviews

    Peluntur terbaik

    5 out of 5, reviewed on August 20, 2017

    Baunya agak tajam tapi ia boleh menghilangkan kesan kotoran pada baju. Hanya perlu rendam semalaman dan esoknya baju jadi putih bersih. Kelemahannya adalah ia tidak sesuai digunakan untuk baju berwarna. Selain itu, saya selalu guna clorox untuk membersihkan bilik air.

    5
  33. Avatar

    jazlan59
    144 reviews

    Bau agak tajam

    4 out of 5, reviewed on August 19, 2017

    clorox ini memang sangat terkenal. sejak dari saya kecil ibu saya menggunkan clorox untuk menghilangkan kotoran degil pada baju putih. tetapi,awas,hanya baju putih saja. kalo terkena pakaian berwarna akan luntue warna dan baju menjadi tidak cantik lagi.
    Walaupun ia berkesan,tapi saya tidak berapa suka kan baunya yang sedikit tajam. boleh pening kepala dibuatnya.

    4
  34. Avatar

    deniseW28
    121 reviews

    It does what it needs to do

    4 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    This is a bottle of bleach. It’s a cleverly marketed bottle of bleach. So cleverly marketed that some people call bleach ‘Clorox’ instead of what it should be called … bleach. It does what it’s supposed to do. No fuss, no fragrance, no colour, no commitments except the be a bleachy as bleach can be. Use sparingly.

    4
  35. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    for school uniform

    4 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    this is a must have item to wash off children’s school uniform.
    the only brand in market for white shirt!

    4
  36. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Penghapus Kotoran Degil

    4 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    Clorox mmg efektif menghapuskan kotoran degil.Saya gunakan clorox untuk membasuh baju dan kasut skolah anak2 sy..Hanya rendam semalaman dan bilas,kotoran degil hilang tanpa harus menyental dgn kuat.Sy juga gunakan clorox untuk tandas,mgkuk tandas dan mengemop lantai rumah krn clorox membunuh 99% kuman.Tp sy kurang berminat degan baunya yg agak kuat.Harga pon sangat murah dan berbaloi dgn kualitinya.

    4
  37. Avatar

    RazaMat194
    30 reviews

    Menanggalkan kesan kotoran

    4 out of 5, reviewed on August 17, 2017

    Selain digunakan untuk menghilangkan kotoran pada pakaian putih,saya juga gunakan clorox untuk mencuci mangkuk tandas..Tuang dan biarkan seketika sebelum mencuci..Tandas menjadi bersih dan berkilat tanpa perlu susah menyental..Memang sangat berkesan..

    4
  38. Avatar

    shahril7956
    112 reviews

    Pencuci serbaguna

    5 out of 5, reviewed on August 5, 2017

    Selain digunakan untuk menghilangkan kesan degil pada pakaian putih, saya & isteri gunakannya untuk mencuci lantai, bilik air, kasut sekolah & pelbagai lagi kegunaannya. Bersih & membunuh kuman.

    5
  39. Avatar

    qisstiera75
    115 reviews

    Lebih berkesan

    5 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    Berkesan untuk membunuh kuman pada pakaian. Bau yang sangat kuat. Baju putih yang kotor perlu direndam dengan Clorox terlebih dahulu kemudian barulah dibasuh.

    5
  40. Niki Tay
    996 reviews

    家里必有的

    5 out of 5, reviewed on July 21, 2017

    家里必有的东西,每次妈妈都会拿来漂白一些白色的毛巾和衣服的,有时衣服有惹到其他的颜色我也会拿来用漂白的干净了。

    5
  41. Avatar

    Siti26
    61 reviews

    Clorox bleach

    5 out of 5, reviewed on July 18, 2017

    Walaupun tidak tahan dengan bau clorox ni, saya tetap menggunakannya untuk mencuci tandas. Bagi saya hanya clorox bleach yang mampu menghilangkan kuman dan kotoran degil yang terdapat.di dalam tandas. Hanya letak sikit sahaja dan biarkan seketika sudah cukuo untuk menjadikan bilik mandi.dan mangkuk tandas bersih bersinar.

    5
  42. Avatar

    Victoria Low
    242 reviews

    Clorox Original Bleach

    3 out of 5, reviewed on July 17, 2017

    Clorox Bleach is a good and trusted brand and i use it mainly as disinfectant purposed. I will pour some into toilet bowl and let it soak for about 15 minutes and minimal brushing need, toilet bowl was surprisingly clean. I used it to clean my kitchen sink too (diluted). But bear in mind that, make sure good air flow while cleaning with Clorox Bleach.

    3
  43. Avatar

    sandlee51
    174 reviews

    Effective in Removing Stubborn Stain on White shirt

    5 out of 5, reviewed on June 23, 2017

    I will apply somd clorox whenever I want to remove stubborn stain on white shirt. It really help to remove the stain. One thing I do not like is the smell of it. So normally I will use glove to protect my hands.

    5
  44. Avatar

    kockhong80
    90 reviews

    Clean stubborn stains easily

    4 out of 5, reviewed on June 22, 2017

    It is very effective in cleaning stubborn stains on white colour fabric. However the smell is too strong and unbearable to me. It would be great if the smell is not that strong.

    4
  45. Kesuma Dewi
    147 reviews

    Clorox origina

    3 out of 5, reviewed on June 5, 2017

    Bahan ini berkesan menanggalkan kotoran degil pada pakaian.Tetapi saya tidak berapa sukakan baunya yang menyengit dan adakalanya akan tinggal pada pakaian yang dibasuh setelah kering dan diangkat.Saya perlu menggunakan pelembut kain yang wangi untuk menghilangkan bau clorox original apabila digunakan

    3
  46. Avatar

    geegee48
    43 reviews

    menghilangkan kotoran degil

    5 out of 5, reviewed on May 25, 2017

    dirumah saya sentiasa ada clorox bleach untuk menghilangkan kotoran degil yg melekat dibaju,terutama baju berwarna putih,dengan adanya clorox bleach ni saya xperlu menyental dengan kuat lagi

    5
  47. Annette Rowena
    30 reviews

    Hard Worker But Tough on the Nose

    4 out of 5, reviewed on May 11, 2017

    I love it as it truly disinfects my bathrooms after I wash, but it can be overpowering on the nose at times. A decently priced cleaning product that has lived up to its name all the while. Recommended but handle with care.

    4
  48. Avatar

    fionayyl03
    511 reviews

    Pungent

    4 out of 5, reviewed on February 27, 2017

    Clorox has always been the leading number 1 brand of bleach brands in the markets, but I really feel that it’s too pungent for my liking. The smell of this is really unbearable especially if you have kids, babies or even pets. If they can make a product that is less toxic smelling, then I think I will re-consider purchasing it again. But other than that, this product helps with whitening clothes and ridding of stubborn stains on clothes

    4
  49. Dyg Mass
    72 reviews

    Clorox menanggalkan kesan degil

    5 out of 5, reviewed on November 21, 2016

    Saya mempunyai anak lelaki yang aktif di sekolah. Kesan degil di baju susah ditanggalkan tetapi dengan hanya merendamkan baju bersama Clorox, kesan degil pun hilang. Tidak perlu untuk memberus dan menyental. Pakaian pun bertambah putih.

    5
  50. Kekal putih dan basmi kuman

    5 out of 5, reviewed on October 31, 2016

    Saya menggunakan Clorox Bleach kerana ianya membantu membasmi kuman, menanggalkan segala kotoran, memutihkan pakaian putih. Saya juga menggunakan clorox untuk membersihkan sinki, bilik air serta tandas. Bagus untuk kegunaan harian dengan harga yang berpatutan.

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...