Libresse Maxi Non Wings Pad

Product Details

Libresse Maxi Non Wings is here to help you stay confident! Comes with the exclusive secure fit with a deep flow channel that uniquely shaped to securely stay in place and hug your curves comfortably, it directed the fluid quickly into the pad to prevent leakage. The pad is made from cottony softness with Aloe Vera extract, making it easy to wash. Soft fabric for a comfort wears all night long.

  • Easily washed
  • Secure fit with DFC Quick absorption
  • Cottony softness with Aloe Vera extract

 

 

 

  1. Avatar

    Lindajai46
    4 reviews

    Libresse pilihan utama saya

    5 out of 5, reviewed on November 23, 2018

    Saya sangat menyukai libresse sebab sangat selesa apabila digunakan dan cepat menyerap.Apabila melakukan akitiviti diluar saya tidak lagi berasa bimbang kerana ada libresse.Pilihan yang terbaik.

    5
  2. Avatar

    Lindajai46
    4 reviews

    Libresse pilihan yang terbaik

    5 out of 5, reviewed on November 23, 2018

    Libresse menjadi pilihan utama saya apabila memilih tuala wanita.Kerana libresse sangat selesa digunakan dan cepat menyerap.Saya bebas melakukan aktiviti diluar rumah kerana ada libresse.

    5
  3. Avatar

    Nadhis06
    6 reviews

    Lifesaver

    5 out of 5, reviewed on November 15, 2018

    This pad is my lifesaver as the coverage is so maximum and it gives me extra protection. I don’t need to worry anymore about my active lifestyle as this pad helps me a lot

    5
  4. Nurul Ayuni
    4 reviews

    Selesa bersama libresse

    4 out of 5, reviewed on November 7, 2018

    Libresse maxi non wings pad has always been my all time favourite. Besides its affordable price, it offers a good quality product. The pad is absorbable and comfortable to be wore during both heavy and medium flow. I love it as it fits well and helps prevent leakage. It is also easy to be washed and most importantly no gels inside which i like it!

    4
  5. Nurul Ayuni
    4 reviews

    Selesa bersama libresse

    4 out of 5, reviewed on November 7, 2018

    Libresse maxi non wings pad has always been my all time favourite. Besides its affordable price, it offers a good quality product. The pad absorbable and comfortable to be wore during both heavy and medium flow. I love it as it fits well and helps prevent leakage. It also easy to be washed and most importantly no gels inside which i like it!

    4
  6. Avatar

    Linz32
    3 reviews

    Libresse non wing

    5 out of 5, reviewed on October 24, 2018

    Sejak da guna jenama libresse ni..memang tak cari jenama lain dah.sebab librasse ni selesa.tahan walaupun period banyak tak bocor.bila di cuci pun tak mudah koyak.harga pun murah.sangat selesa dan puas hati dengan produk ni.termasuk panty liner librase pun best.

    5
  7. Avatar

    lizz 03
    3 reviews

    Love it

    4 out of 5, reviewed on October 20, 2018

    I’m a libresse user for a long period of time. It’s so comfortable to use it. And the thinkness are able to absorb the heavy flow. Leakage problem will not occur. The quality and the price is good too.

    4
    1
  8. Avatar

    Dianamokhtar27
    2 reviews

    Pilihan terbaik

    5 out of 5, reviewed on October 18, 2018

    Pilihan terbaik setakat ini. Bentuk yang sangat selesa dan tidak mudah bocor. Harganya juga murah berbanding kualiti.

    5
  9. Avatar

    Aida199364
    7 reviews

    Selesa dan Yakin

    4 out of 5, reviewed on October 18, 2018

    Libresse Maxi non wings memang sudah menjadi pilihan tetap saya sejak pertama kali saya menggunakan nya hampir 10 tahun lepas. Harga yang murah tetapi memberi keselesaan dan keyakinan pada tahap maksima. Saya langsung tidak risau memakainya ketika heavy-flow. Saya juga memakai produk ini ketika dalam berpantang. Sangat selesa walaupun aliran haid yang sangat banyak.

    4
  10. Avatar

    zatinisrin74
    3 reviews

    Terbaik!

    5 out of 5, reviewed on October 12, 2018

    I have been using this product since I first tried it and never change my brand. It is very affordable with good quality material. Easy to wash. My whole family is using this brand.

    5
  11. Avatar

    deylalala68
    12 reviews

    DAYA SERAPAN YANG TERBAIK

    5 out of 5, reviewed on October 6, 2018

    Berbeza dengan jenama pad yang lain, Librese sangat selesa di pakai kerana mempunyai daya serapan yang baik. selain tu, tidak mengakibatkan kegatalan di bahagian sulit. Tidak mudah bocor dan sangat mudah untuk di cuci. Tapi bahagian pelekat tak berapa kuat. Harap boleh di perbaiki masalah gam tu.

    5
  12. Avatar

    Lely2230
    3 reviews

    Penggunaan yang selesa

    5 out of 5, reviewed on July 16, 2018

    Sangat selesa terutama sewaktu permulaan period. tidak bocor jika menggunakannya mengikut had. Selesa bergerak waktu lasak.

    5
  13. Avatar

    nadya_isa52
    32 reviews

    Libresse memang terbaik!

    5 out of 5, reviewed on May 17, 2018

    Saya telah banyak mencuba jenama tuala wanita untuk dapatkan yang terbaik. Libresse adalah tuala wanita terbaik untuk saya. Selesa, mudah dicuci, senang didapati di mana-mana dan tiada lansung masalah kebocoran walaupun 2 hari yang pertama \’period\’ . Memang pilihan bijak dan sangat berbaloi ! Permukaan selembut kapas bukan saya kekal aktif dan ceria sentiasa ?

    5
  14. Avatar

    CikSue38
    396 reviews

    sesuai utk flow normal

    4 out of 5, reviewed on March 14, 2018

    jenama libresse mula menjadi pilihan saya kerana mmg mudah banyak terdapat dipasaran. pek biru ni utk maxi non wing. rekaan best tapi sesuai utk flow normal je. bils heavy flow mmg akan bocor sebelah belakang terutamanya. pada sy 24cm x cukup panjang lg. penyerapan bagus dan senang dicuci. harga mahal sikit berbaloi dengan kualiti. senang sbb peket individu dituliskan mana depan mana belakang. bila pakai rasa melekap xde rasa mcm nk tertanggal.

    4
  15. Avatar

    ida948954
    3 reviews

    Tak bocor

    4 out of 5, reviewed on March 7, 2018

    Bukan pengguna tetap,tapi pernah beli,memang tak bocor,tapi rasa mcam tebal dari pad jenama yang biasa guna.sesuai la untuk yang jenis kerap bocor.pada saya kurang selesa sikit.

    4
  16. Avatar

    Lorra224641
    6 reviews

    A good product

    4 out of 5, reviewed on March 6, 2018

    This is a very comfortable product. I really like how it stayed and fit for long. And also had a green tea odour which makes the product smells nice. Really handy tough because i will find it anywhere.

    4
  17. Hashafidah Azmi
    2 reviews

    Senang dicuci

    5 out of 5, reviewed on March 5, 2018

    Mudah dicuci dan tidak mudah bocor

    5
  18. Avatar

    linda9672
    3 reviews

    Libresse no 1

    5 out of 5, reviewed on March 3, 2018

    Libresse amat selesa digunakan kerana mempunyai kadar penyerapan yang baik.Anda tidak perlu bimbang libresse sememangnya tuala wanita yang benar² terbaik saya pernah temui.When i was first wearing you i already know that im very love u libresse.

    5
  19. Avatar

    clwyemily01
    3 reviews

    Easy to bring

    4 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    This product had been designed to be bring out easily for every single female. The pad is packed in handy packaging, this made convenience for me to put into handbag everytime when I go out during the period. The glue is non over sticky and it is soft to my skin. I love it.

    4
  20. Noor Azhar
    72 reviews

    Libresse Maxi Non Wings Pad

    5 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    I love its secure fit features – Wider front, narrower middle, split rear back and deep flow channel to prevent leakage especially during heavy flow?. While the green tea scents helps to keep the odour away. With Libresse Maxi Non Wings Pad, I can stay comfortable, fresh, odourless and confidence on-the-go??.

    5
  21. Avatar

    masliza92
    3 reviews

    i love libresse

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2018

    libresse sangat bagus… saya sukanya kerana reka bentuk yg mesra alam… selesa dan libresse ada di mana mana sahaja…

    5
  22. Avatar

    rozaliaalik56
    100 reviews

    Sesuai untuk semua wanita

    5 out of 5, reviewed on December 18, 2017

    Libresse ini sangat sesuai untuk digunakan oleh semua wanita dan ia juga sesuai digunkan untuk wanita yang tidak beraktiviti lasak sepanjang hari. Penyerapan yang baik dan memberi keselesaan kepada wanita sepanjang masa agar sentiasa berasa yakin untuk bergerak dan melalukan aktiviti seharian. 🙂

    5
  23. Avatar

    ctiey94
    134 reviews

    Pad pilihan saya

    5 out of 5, reviewed on November 5, 2017

    Saya menggunakan libresse sejak dulu dan sangat berpuas hati dengan pad keluarannya. saya sering menggunakan libresse maxi non wings ketika aliran perlahan dan pada siang hari.Ia membuat saya selesa dan bebas tanpa perlu risau kebocoran serta ia dapat menjimatkan. libresse pad sangat senang untuk dicuci dan harganya sangat murah.

    5
  24. Avatar

    CikSue38
    396 reviews

    Librese non wings maxi pad

    4 out of 5, reviewed on October 26, 2017

    Baru2 ni saya beli pad libresse maxi non wings ni 20keping x 3 pek dengan harga RM12.90. Murah bukan dengan free gift hot/cold flask utk demah. Dengan panjang 24cm dan rekaan yg mengikut bentuk badan yg cukup fit ia mampu utk menampung kitaran haid yg mengalir tanpa kebocoran walaupun ia tanpa wing. Bila dipakai ia juga lembut pada bahagian intim tidak berasa keras atau kesat. Pek bungkusan libresse maxi non wing ni berwarna biru. Sangat cantik dengan corak abstrak. Senang juga nk menanggalkan pad dr bungkusan individu dia. Hanya tarik dan lekatkanpada panties. Tiada pelekat lain yg perlu ditanggalkan lagi. Memudahkan kerja. Ia juga nipis dan mudah utk dibawa dalam beg tangan sebagai spare utk kegunaan kecemasan. Ia langsung tidak mengembungkan handbag sy. Selepas diguna ia juga mudah dicuci. Hanya lalukan air paip sahaja dan isi pad langsung tidak terburai. Mudah utk digulung kembali utk dibungkus dan dibuang. Perbezaan warna utk pek libresse ni memudahkan utk saya jika mengirim pad ini pada seseorang. Cuma ada satu aspek yg saya cuba tolenrasi dengan pad libresse ni. Bila mula2 dipakai ia seakan menghasilkan bunyi seperti plastik bergesel. Agak tak selesa tapi lama2 sikit pakai ia senyap mungkin sudah lembut dan serasi dengan pemakai. Mcm mana pn saya tetap sukakan pad libresse maxi non wing ni. Selalu juga dapat free gift bila beli produk libresse. Salah satu cara ia memikat hati pelanggan.

    4
  25. Gee Gee
    321 reviews

    murah dan selesa

    5 out of 5, reviewed on October 26, 2017

    saya menggunakan libress maxi non wings ni sepanjang datang bulan,kerana ianya sangat selesa dan dapat mengawal kebocoran meskipun non wings..selain itu ia juga sering dijual dalam value pack dengan harga yg murah..bukan setakat selesa malah murah pula..saya memang sukakan jenama libress ni kerana hari2 saya lebih selesa tanpa ada kerisauan tentang kebocoran dan ketidakselesaan

    5
  26. Fieza Maulanah
    161 reviews

    Pilihan saya

    5 out of 5, reviewed on October 16, 2017

    Jenama Libresse memang menjadi pilihan saya kerana keselesaan semasa memakainya dan tiada kebocoran. Rekabentuknya sangat selesa bila dipakai dan tidak berubah kedudukan, tiada rasa gatal dan tiada rasa basah. Harganya juag sangat berpatutan dan seringkali ianya didatangkan dengan ‘gift’ yang menarik.

    5
  27. Avatar

    syaza84
    15 reviews

    Semestinya pilihan saya!

    5 out of 5, reviewed on October 11, 2017

    Menjadi pilihan ketika waktu malam. Walaupun tebal, tetapi ianya tidak terasa apabila dipakai. Melekat dengan elok, dan selesa untuk dipakai tanpa risaukan kebocoran walaupun di tengah malam.

    5
  28. Avatar

    Sarah
    133 reviews

    The Best so far

    5 out of 5, reviewed on October 11, 2017

    This brand is the best pad I’ve been used so far. Worth the price, and the quality is the same with other brand which is far more expensive than this brand. Comfortable, soft and perfect fit. The most important point is, this pad will not give any itchy feel even on heavy flow day.

    5
  29. Avatar

    Anelia23
    137 reviews

    Good performance

    5 out of 5, reviewed on October 10, 2017

    I love this pad. Makes me feel like I’m not wearing a pad. It’s really comfortable for me. This pad stick at panties perfectly. So I don’t have to worry about falling.

    This pad makes me feels dry.

    5
  30. Avatar

    Kaness96
    13 reviews

    Comfortable and compatible with prices

    5 out of 5, reviewed on September 26, 2017

    Product ini sangat selesa untuk digunakan. Saya telah mengunakan produk ini sejak berumur 18 hingga sekarang. Harga yang sangat berpatutan dan mampu untuk dibeli. Jarang kebocoran dan boleh melakukan aktivti bersukan.

    5
  31. Avatar

    Nurirah13
    364 reviews

    Kegunaan setiap bulan

    5 out of 5, reviewed on September 21, 2017

    Setiap bulan saya memang penggunakan tuala wanita libress ini. Walaupun tanpa sayap ia tidak mudah bocor. Saya suka gunakan produk ini. Murah dan berpatutan. Tuala wanita ini juga tebal dan selesa di pakai. Getahnya juga kuat. Kualiti nya memang terjamin. Pek jimat membuatkan ia tahan lama. Mudah di dapati di mana2 pasaraya berdekatan. Selesa dan harga murah..

    5
  32. Fieza Maulanah
    161 reviews

    Selesa

    5 out of 5, reviewed on September 18, 2017

    Saya sangat sukakan jenama libresse kerana ianya sangat selesa, tiada kebocoran dan tiada rasa gatal selain sentiasa rasa kering. Bila memakainya saya tidak risau untul bergerak aktif kerana tuala wanita ini tidak mudah mengalami kebocoran.

    5
  33. Nor Othman
    1343 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2017

    Kulit tidak mudah melecet @ jadi ruam. Tak menganggu pergerakan.

    5
  34. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Kebocoran di tepi

    2 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    Mugkin kurang sesuai dengan orang yg lebih gempal..sy lebih prefer yg ad wings..mudah bocor di kawasan tepi..tpi berbaloi dgn harga yg amat murah..

    2
  35. Avatar

    penny41
    407 reviews

    柔软,不过得小心leakage

    4 out of 5, reviewed on August 6, 2017

    Libresse 的pad都蛮柔软的,不过因为是non wing的,所以得小心leakage

    4
  36. JIMAT & AMAT BAGUS

    5 out of 5, reviewed on July 29, 2017

    Harganya yang berpatutan berbanding jenama-jenama lain.. Ianya menepati citarasa saya yang tidak menggemari tuala wanita yang mempunyai sayap.. Bukaan di bahahian belakang iaitu di bahagian pinggul amat selesa sekali…

    5
  37. Avatar

    cherrylee
    72 reviews

    value for money & comfortable

    5 out of 5, reviewed on July 13, 2017

    This Libresse is value for money compared other brand. It’s quite comfortable & no leakage problem. Feel fresh all day. I already switched other brand to this. Good!

    5
  38. Rebecca Koay
    150 reviews

    Libresse Maxi

    5 out of 5, reviewed on May 5, 2017

    I have high sensitivity towards the kind of sanitary napkins that I use. Even some fully cotton ones can give me skin irritations and rash. However, this was not the case when I switched to Libresse. I am truly impressed by its quality, wearability at its affordable price.

    5
  39. Nur Arina
    812 reviews

    Bertukar ke libresse sekarang

    5 out of 5, reviewed on April 24, 2017

    Sekarang saya sudah bertukar kepada libresse. Bagi saya walaupun non-wing,tapi libresse ni mampu menampung cecair. Saya juga suka guna libresse sebab harganya tidak terlalu mahal & senang dicuci

    5
  40. Avatar

    Kaness96
    13 reviews

    Libresse is our saviors

    4 out of 5, reviewed on January 31, 2017

    I choose libresse compare to others product because it very comfortable, soft, make my life energetic as well as economic cost.

    4
  41. Avatar

    SalinaSalihudin
    76 reviews

    Libresse Maxi Non Wings.. Value for your money

    5 out of 5, reviewed on December 27, 2016

    I love using Libresse Maxi Non Wings because it is super-absorb from light to heavy flow, comfortable and anti-leakage. It is also soft, not too thick and the All-round barrier feature makes you confidence to do your routine or activities. The price.. affordable and value for money.

    5
  42. Fieza Sani
    6 reviews

    I Love Libresse

    5 out of 5, reviewed on September 20, 2016

    Saya memang pengguna setia Libresse..Sejak menggunakan Libresse, tak pernah bertukar ke tuala wanita jenama lain. Kenapa saya setia dengan Libresse?Size tuala wanita yang agak tebal dan tidak menyebabkan kebocoran..Selesa..Tuala wanita kekal statik di seluar dalam walaupun saya bergerak aktif..

    5
  43. Noor Mustaffa
    75 reviews

    bebas dalam bergerak

    5 out of 5, reviewed on September 13, 2016

    Kulit tidak mudah melecet @ jadi ruam. Tak menganggu pergerakan.

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...