Bonjela For Teething and Mouth Ulser

Product Details

Bonjela is a pleasant tasting gel that provides relief from the pain and discomfort associated with mouth ulcers, sores and dentures.

  1. Jiawen Sew
    3 reviews

    Bonjela

    5 out of 5, reviewed on November 24, 2018

    Bonjela is most probably the best product to relieve pain from ulser. Especially when it comes to people who wear braces like me, it turns out to be a saver where by it will truly relieve your pain from ulcer.

    5
  2. Terbaik sepanjang masa....penyelamat keluarga saya.

    5 out of 5, reviewed on October 17, 2018

    Bonjela menjadi salah satu item di dalam peti kecemasan saya.. sangat bagus untuk ulser dan mata ikan di dalam mulut.
    Ahli keluarga saya mudah terkena ulser,lebih2 lagi bila musim panas.. bonjela adalah penyelamat keluarga saya

    5
  3. Avatar

    Puppetz93
    6 reviews

    Best medicine for ulcer!

    5 out of 5, reviewed on October 16, 2018

    Recommended by my friend when i suffered from my ulcer pain. I would say this is the BEST medicine for curing ulcer despite the price might be slightly expensive. It’s definitely worth it!

    5
  4. Avatar

    Izzat9069
    2 reviews

    Good product??????

    4 out of 5, reviewed on October 2, 2018

    Since i was a kid,my mom already use this on me.Until now if i have any ulser on my mouth,i will use BONJELA and surprisingly my mouth heal very fast. Surely i’ll be using it until whenever

    4
  5. Fahmi Abdullah
    3 reviews

    Bonjela terbaik

    5 out of 5, reviewed on September 24, 2018

    Kawasan oral saya kerap mengalami ulser. Dengan BONJELA, ulser cepat hilang.. Terboekkk!!

    5
  6. Nurul Ain Shaari
    32 reviews

    Bonjelan the best

    5 out of 5, reviewed on September 24, 2018

    Keluarga sy sering diserang ulser tambahan di musim panas ni. Penyelesaian nya adalah dengan menggunakan bonjela, sapu beberapa kali sahaja ulser sudah tiada. Mmg sgt2 berkesan.

    5
  7. Avatar

    Ammelia12019
    3 reviews

    Berkesan!

    5 out of 5, reviewed on September 20, 2018

    Bonjela sangat berkesan pada saya dan keluarga saya. Kalau ada simptom simptom ulser nak keluar,terus letak bonjela. Terbantut dia nak jadi ulser.

    5
  8. Aien Nurul
    5 reviews

    Aid for kids

    4 out of 5, reviewed on September 10, 2018

    Bagus sangat membantu waktu anak kena ulser…melegakan sakit….

    4
  9. Avatar

    Nad85
    3 reviews

    A must have

    4 out of 5, reviewed on September 8, 2018

    I get mouth ulcers a lot, so I always have this available. It makes my life so much comfortable during those time. Plus it has a reasonable price and you can get it easily at any supermarket.

    4
  10. Norlina Zaman
    7 reviews

    Bonjela

    5 out of 5, reviewed on August 10, 2018

    Good & recommended from age 2 to adult.

    5
  11. Avatar

    aqlymaosman17
    3 reviews

    Your Ulcer Remedies

    5 out of 5, reviewed on July 26, 2018

    It tastes a bit saline-like but a very effective remedies for your ulcer. If you apply this thrice a day onto your medium size ulcer, the ulcer can heal within 2days (max.). Quick and highly effective!

    5
  12. Avatar

    92022411541672
    6 reviews

    Ubat sakit mulut terbaik

    5 out of 5, reviewed on May 17, 2018

    Bonjela sangat berkesan untuk memberi kesan kebas di tempat ulser di dalam mulut saya. Ubat ini juga mampu menyembuhkan ulser yang dihadapi oleh saya. Produk ini tidak pernah mengewakan saya dari dulu hingga sekarang.

    5
  13. Avatar

    NISYA57
    3 reviews

    sesuai untuk semua

    4 out of 5, reviewed on May 1, 2018

    bonjela memberi kelegaan untuk ulser mulut.. sesuai untuk dewasa juga kanak-kanak.. seisi keluarga saya memang yakin dengan bonjela ??

    4
  14. Avatar

    Alex08
    12 reviews

    Heal my ulcer real quick!

    5 out of 5, reviewed on April 21, 2018

    Once applied, my painful ulcer got soothed. And I can feel my ulcer is healing the next day, that I’m able to eat snacks again huhu…. Bonjela did wonders to me!

    5
  15. Avatar

    jaredlaijh72
    25 reviews

    Ultimate cure for mouth ulcer

    5 out of 5, reviewed on April 20, 2018

    This is one of the single best invention in history. Mouth ulcers are a pain when it happen as the person most probably could not eat happily and talk smoothly, even movement may cause discomfort. There is a sense of relieve when apply Bonjela on the ulcer and is will subdue after a day.

    5
    1
  16. Avatar

    zuriana21
    3 reviews

    tak perlu ubat lain, bonjela pun dah cukup

    5 out of 5, reviewed on April 17, 2018

    guyss ,bonjela is the best !! harituh baru pakai bracess pastu kena ulcer ? tak tahu nak buat mcm mana then tak tahan sangat masa tuh. sakit dia ??? Nasib ada org suggest utk beli bonjela. bila letak je dkt tempat ulcer tuh , sejuk je rasa then rasa sakit tuh hilang sikit. then pakai terus ulcer pun hilang ?? senang je hati rasa ! makan pun senang hati pun senang ! bonjela the best . thank you bonjela ????

    5
  17. Avatar

    syxzleen56
    3 reviews

    Pemakai bracess mesti kena ada!

    5 out of 5, reviewed on April 5, 2018

    Saya selalu kena ulser sbb kadang bibir tersangkut dekat getah braces. Dawai braces pun kadang tercucuk dekat bahagian dalam pipi. Jadi bila guna bonjela ni senang sikit sebab cepat baik! Nak makan pun tak rasa sakit.

    5
  18. Avatar

    radiogurl2223
    3 reviews

    ulser cepat baik

    5 out of 5, reviewed on April 4, 2018

    anak saya pernah alami ulser dalam mulut yang agak menyakitkan, saya baru letak bonjela semasa keadaan ulser anak saya teruk dan keesokkan paginya ulser anak saya dah kurang dan dia boleh makan dan minum tanpa merasa sakit.

    5
  19. Avatar

    syaa200883
    3 reviews

    A good choice

    4 out of 5, reviewed on March 10, 2018

    Due to lack of the habits of drinking water, I always get ulcers in my mouth. Sometimes on the lips, sometimes on the gums, and once I even got it in front of my tongue. At first, i didn’t know about bonjela, so i tried the old way, which is by applying salt on the ulcers. and of course, it sting as hell. So one of my friend recommended this product to me. I tried it on and it really help relieving the pain. This is a very highly recommended products!

    4
  20. Avatar

    nurhasikenraman13
    9 reviews

    Melegakan kesakitan user mulut

    5 out of 5, reviewed on March 7, 2018

    Bonjela membantu saya melegakan kesakitan disebabkan ulser di mulut. Selain itu, hanya perlu menggunakan sekali atau dua kali, ulser saya dapat sembuh lebih cepat dari biasa.

    5
  21. Avatar

    AdamAmsyar95
    81 reviews

    Mmpu melegakan kepedihan & merawat ulser

    5 out of 5, reviewed on March 3, 2018

    Sy ada seorg ank lelaki berumur 4 tahun yg sering sgt kena ulser dan bengkak gusi.Dan gel ulser Bonjela ni mmg sgt mbantu melegakan kepedihan ulser.Ulser juga semakin mngecut dan cepat sembuh bila gunakan gel ni.Kesan dingin dari mintnya membantu melegakan kepedihan.Tekstur gel tiada rasa ataupun bau,hanya gel jernih yg selamat jika tertelan.Ank sy pun selesa bila sy mnyapu gel ni pada ulsernya krn ia x pahit sprti ubat lain.Sy sgt syorkan gel ni utk pesakit ulser.Harga pun mampu milik dan mudah didapati.

    5
  22. Fahmi Hassan
    10 reviews

    LEUKEMIA

    5 out of 5, reviewed on February 25, 2018

    saya pesakit leukemia jenis ALL . apabila selepas kimoterapi , saya akan mengalami simptom ulser di mulut yang amat teruk . jadi saya menggunakan bonjela untuk merawat ulser tersebut . bila sapu memang agak pedih sikit tapi dapat mengurangkan sakit dan mempercepatkan untuk sembuh . #prayforwakmie #leukemiasurvivor

    5
    1
  23. Avatar

    Farhanafz94
    3 reviews

    Favourite all the time

    4 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    I use bonjela whenever I was in pain. I will choose bonjela as my medicine because it can hold my pain. The price is reasonable with the size also good. It can reduce my pain. Easy to bring anywhere.

    4
  24. Avatar

    Merv68
    1 reviews

    100% healed

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    Well what can I say about bonjela? Since small till now have been using this gel whenever I have an ulcer on my lip or any slight cut on my tongue..This is a 100% cure for those who have ulcers..Would be the best gel that I would recommend out there..

    5
  25. Avatar

    CikSue38
    616 reviews

    Gel bonjela utk rawatan terbaik ulser mulut dan bengkak gusi

    5 out of 5, reviewed on October 26, 2017

    Sejak dr kecil lagi emak yg pernah keje kt dental clinic ajar guna gel bonjela ni bila ulser mulut atau bengkak gusi. Utk ulser mulut hanya picit sikit bonjela ni dan sapu pada ulser dan jika bengkak gusi saya akan picit lebih sikit dan sapu sebanyak 2 kali kerana gusi saya agak teruk jika bengkak. Gigi geraham hujung kecil menyebabkan ada lebihan gusi yg sentiasa berlaga dan membengkak dan luka. Apabila kita sapu bonjela ni akan rasa pedih sikit dan rasa menyengat tapi dalam tempoh waktu yg sangat singkat je lepas tu ok balik. Rasa bonjela ni mcm ada rasa masin2 mint dan akan buat tempat sapu bonjela tu berangin cooling sensation. Best pada saya feeling tu. Ya masa sapu gel bonjela ni mmg kita akan tertelan sekali gel tu. Tapi gel tu bukan kita buat makan mcm makanan pulak. Just sapu2 dan biar kalo tertelan secara semulajadi. Jgn risau dan berpuluh tahun saya guna alhamdulillah masih selamat bernyawa sihat tubuh badan. Utk 1 tube 15g saya beli pada harga RM16.90. Mmg agak mahal tapi saya tak kisah asalkan mulut saya gusi saya mendapat rawatan terbaik. Sesiapa yg pernah mengalami ulser atau bengkak gusi pasti tahu betapa ketidakselesaan kerengsaan itu menggangu keseluruhan hari yg berlalu. Nk makan minum pn payah. Terasa pedih dan sakit yg amat sangat dlm mulut. Dngan adanya gel bonjela ni dalam sehari dua ulser mulut dan bengkak gusi surut reda dan mula pulih. Tube kecil 15g ni senang nk.dibawa kemana2. Cuma 1 je yg sy tidak berapa suka gel ni cepat terkeluar bila uncapped tudung tube. Lepas guna kena tutup cepat2 utk elakkan gel bonjela melimpah terkeluar. Senang je nk kenal bonjela ni. P farmasi atau mana2 pn sebut je gel biru utk ulser mulut semua org tahu ia bonjela. Pada tube pn ada cara penggunaan. Mudah bagi yg baru pertama kali mahu menggunakan.

    5
  26. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Sangat efektif merawat ulser

    5 out of 5, reviewed on October 24, 2017

    Sangat efektif merawat ulser..saya hanya sapukan sikit dan kesannya terasa serta merta..kurang rasa sakit dan tidak selesa..ulser juga cepat kering dan sembuh..saya sukakan tekstur gel benjola ni yg tidak berperisa dan berwarna jernih..bila disapu ia tidak meninggalkan kesan dan iritasi kepada saya..mmg berbaloi dan mesti sentiasa saya beli,harganya pun berpatutan dan mudah didapati di kebanyakkan farmasi dan kedai ubat.

    5
  27. 溦溦 林
    473 reviews

    帮助我的嘴巴口腔溃疡立即的缓解

    4 out of 5, reviewed on October 9, 2017

    Bonjela真的很有效可以很快的帮助我的嘴巴口腔溃疡立即的缓解。使用过后有凉爽的感觉,并暂时可以减轻疼痛。如果没有Bonjela的帮助,我猜我应该很难可以吃的下东西了。

    4
  28. Nurul Ain Shaari
    32 reviews

    Bonjela

    4 out of 5, reviewed on October 7, 2017

    Saya selalu kena ulser dimulut . ubat abg mampu merawat kesakitan ulser adalah dgn Bonjela.. di rumah saya selalu ada untuk persediaan sekiranya mulut dijangkiti ulser. Bila sapu bonjela kesakitan segera hilang.

    4
  29. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Efektif merawat Ulser mulut

    5 out of 5, reviewed on September 16, 2017

    Mmg sy selalu diserang ulser mulut,terutama ketika cuaca yg panas..dgn adanya krim ulser Bonjela ni,sy x perlu menahan sakit yg lama..sngt efektif merawat ulser,hnya sapu sedikit & ulser kering & sembuh dgn cepat..

    5
  30. Nor Othman
    1346 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 13, 2017

    Kalau kena ulser, saya akan mencari bonjela. Sedikit pedih bila disapu tapi cepat melegakan. Wajib ada pada semua orang sekiranya terkena ulser. Seperti yang kita sedia maklum, ulser menyebabkan hilang selera makan akibat pedih ketika bergesel antara ulser dan gigi sewaktu aktiviti mengunyah makanan. Dengan bonjela, melegakan kesakitan itu.

    5
  31. Avatar

    CikSue38
    616 reviews

    Untuk sakit dalam mulut (ulser, mata ikan, bemgkak gusi dsb)

    5 out of 5, reviewed on August 31, 2017

    Menahan sakit dalam mulut merupakan satu seksaan. Tahap sakit yg tak terkata. Bila mulut ada ulser atau mata ikan nak makan pn susah lagi2 makan makanan pedas. Sakit pd ulser/mata ikan akan membantutkan selera. Dengan menyapu bonjela semasa tumbuh ulser/mata ikan atau sakit bengkak gusi sekejap saja akan sembuh dan masa untuk menikmati selera. Saya sudah menggunakan bonjela ini dari zaman saya kanak2 sejak diperkenalkan emak. Sehingga kini stok bonjela sentiasa ad dibawa kemana2 kerana gusi sy mudah luka. Gigi geraham tumbuh senget.

    5
  32. Syera Syera
    137 reviews

    Good

    5 out of 5, reviewed on August 25, 2017

    We love using this product. There is no yucky taste with this. I have been using this even before I had my little one for minor tootheaches.

    5
  33. Avatar

    jazlan59
    144 reviews

    sangat bagus

    5 out of 5, reviewed on August 20, 2017

    Saya selalu kalo kekurangan air di dalam badan pasti akan timbul ulser ataupun bahasa mudah orang di tempat saya “mata ikan”.
    Kalau kena ” mata ikan” ni memang sakit oo nak makan,berus gigi dan bukak mulut.
    Tapi bila sapu bonjela ni memang cepat baik, boleh makan dan gelak dengan gembira. hahaha

    5
  34. Avatar

    RazaMat194
    30 reviews

    Ulser mulut berkurangan

    4 out of 5, reviewed on August 17, 2017

    Anak2 saya kerap mengalami ulser mulut menyebabkan mereka tidak mahu makan kerana sakit..Saya sapukan bonjela pada ulser untuk mengurangkan rasa sakit dan bengkak..Walaupun agak pedih tetapi ulser cepat hilang..Saya telah gunakan bonjela sejak dari dulu lagi..Memang terbukti berkesan..

    4
  35. Miko Tan
    324 reviews

    很好用

    4 out of 5, reviewed on August 10, 2017

    很好用,一搽就会消痛,不过希望可以有小点的包装,因为每次买来用都用不完,等下次要拿来用是就过期。

    4
  36. Syera Syera
    137 reviews

    Eye wateringly painful but effective

    4 out of 5, reviewed on June 10, 2017

    The only thing that made my eyes water as much as this treatment, was reading these reviews afterwards. Perhaps I’m suffering from some kind of post-traumatic stress disorder, but the previous reviews reduced me to fits, and tears, of laughter; they reflected my experience so precisely. The pain on applying bonjela once is hard to describe, it knocked the wind out of me. Having used it previously a year or so ago, i thought I was prepared, but nothing can prepare you for the bonjela “slight stinging sensation” experience; it’s difficult to describe; although the previous reviewer comes very close when explaining that they had to sit on the edge of the bath to recover. It does get rid of the ulcer in my experience, and is a very useful product when you really need it, but i wouldn’t go near this stuff unless the ulcer was really causing significant discomfort and stopping you eating etc.

    4
  37. Avatar

    Vicky Low
    242 reviews

    Bonjela gel

    4 out of 5, reviewed on May 23, 2017

    Suitable for mouth ulcer (adults or children) and also for teething baby, can just rub the gel on gum to reduce teething pain

    4
  38. Avatar

    HaizanRaz64
    112 reviews

    Ulser cepat hilang

    4 out of 5, reviewed on May 10, 2017

    Saya suka guna krim bonjela bila ada ulser mulut.Rasa sejuk dan melegakan.

    4
  39. Avatar

    miera97
    131 reviews

    Bonjela melegakan

    5 out of 5, reviewed on April 24, 2017

    bila gosok gigi terlalu kuat, atau tergigit mulut bila mengunyah mesti boleh mengakibatkan terjadinya ulser pada mulut.. rasa yang pedih, sakit dan tidak selesa, oleh itu saya sejak dari kecik memang telah menggunakan bonjela sesuai untuk seisi keluarga. rasa yang sejuk dan tidak terlalu pedih amat melegakan berbanding meletakkn garam pada ulser.. sapuan beberapa hari sahaja dapat menyembuhkan ulser pada mulut saya. #mestiadauntuksetiapkeluarga.

    5
  40. Syera Syera
    137 reviews

    Recommended

    5 out of 5, reviewed on January 18, 2017

    I get mouth ulcers all the time. Every time I work too hard, get sick, bite my mouth – always an ulcer.
    I have lived off this stuff for the last few years now – boots used to have their own (cheaper) brand that looks like it got ditched. Bonjela once is now my saviour and I cannot rate it highly enough.
    I was mortified this week to find that every branch of boots seems to have sold out, but replaced it with an awful replacement product that doesn’t work at all.

    As the other reviews say time and time again – you literally cannot underestimate just how painful this stuff is to apply. We are talking picking up a hot pan, salt in a wound, chilli in the eye levels of pain. However, the pain lasts only seconds and then it is gone forever (until the next one).

    Other big tips – don’t hold it there for too long and definitely don’t reapply (unless straight away). These only prolong the ulcer and ruin the surrounding tissue.
    If the ulcer is between the tongue and teeth (ie, those uber-painful ones that make eating impossible) make sure you really really dry the ulcer first with the other end of the stick – the saliva in your mouth will otherwise make it useless.

    5
  41. Carrie Zoey
    141 reviews

    Relieves the mouth ulcer

    4 out of 5, reviewed on November 23, 2016

    Bonjela really helps in instantly relieving the mouth ulcer. Upon application, there is a cooling sensation and temporary reduce the pain. This makes it easier for me to consume food. Without the application of Bonjela, sometimes it gets so painful that it’s hard to eat.

    4
  42. Avatar

    carerynn
    18 reviews

    Soothing Relief for Ulcers

    4 out of 5, reviewed on August 19, 2016

    Since I was a kid, I’ve always trusted Bonjela as I tend to get ulcers frequently. It doesn’t sting as much as other ulcer medicine or remedies out there, but still does the job pretty well to heal the ulcer. The sweet and refreshing taste is kinda addictive too! But, it can get a little sticky and unhygienic to apply with fingers. Don’t apply too much though, it is a form of medicine after all.

    4
  43. Avatar

    haziq36
    3 reviews

    produk yang berkesan

    4 out of 5, reviewed on August 19, 2016

    produk yang sangat berkesan untuk ulser.

    4
  44. Ayu Rafikah
    10 reviews

    Meditasi yang boleh melegakan

    4 out of 5, reviewed on August 19, 2016

    Bagi saya Bonjela For Teething and Mouth Ulser antara ubatan yang wajib ada di setiap rumah. Ini kerana ianya benar-benar bertindak sebagai meditasi yang boleh melegakan kesakitan seperti ulser mulut. Rasanya agak dingin/sejuk mampu mengurangkan kesakitan pesakit. Cuma saya perhatikan ubat Bonjela For Teething and Mouth Ulser sudah semakin terhad di pasaran. Ini mungkin kerana permintaannya agak tinggi.

    4
  45. Avatar

    busyra takiyudin
    30 reviews

    Bonjela sesuai untuk ulser mulut

    4 out of 5, reviewed on August 19, 2016

    saya pernah mencuba bonjela semasa sakit ulser dulu. kesannya yang agak baik walaupun ketika saya sapu dimulut ia terasa agak pedih. saya menggunakannya ketika waktu pagi dan malam untuk kelegaan yang lebih cepat. walaupun ia agak pedih tetapi saya suka menggunakannya kerana terasa berangin apabila disapu di bahagian ulser. sesuai di bawa kemana saja.

    4
  46. Noor Atiqah
    22 reviews

    Sakit tapi mujarab

    3 out of 5, reviewed on August 19, 2016

    Pedih bila gunakan di bibir yang ulser. Huhu tapi kalau nak baik mesti la kena guna hari2. Pedih tu sampai nak menagis macam org kata no pain no gain hahah.

    Dalam rumah Ika wajib ada. Kalau tak ada. Tak lengkap. Boleh di simpan di peti ice.

    3
  47. Aien Zunnur
    40 reviews

    Wajib ada

    3 out of 5, reviewed on August 19, 2016

    Saat mulut menahan pedih dek ulser, inilah yang dicari-cari. Sapu je, nanti hilanglah ulser tu. Kat rumah wajib ada satu, kalau di hostel pun perlu ada as back up. Ulser naik tanpa amaran, cepat sapu bonjela dan lama-lama beransir hilang. Tapi terpaksa tahan rasa pedih tu.

    3
  48. Yaya Mohd
    8 reviews

    Baik untuk ulser

    4 out of 5, reviewed on August 19, 2016

    Memedihkan tapi itu yang paling baik jikamahu luka sembuh dengan cepat dan bila terkena ulser dimulut, memang akan segera mencari bonjela. Selalu pakai waktu sebelum tidur. Memang rasa lega apabila luka mulai berkurang.

    4
  49. Avatar

    carerynn
    18 reviews

    Soothing Relief for Ulcers

    0 out of 5, reviewed on August 18, 2016

    Since I was a kid, I’ve always trusted Bonjela as I tend to get ulcers frequently. It doesn’t sting as much as other ulcer medicine or remedies out there, but still does the job pretty well to heal the ulcer. The sweet and refreshing taste is kinda addictive too! But, it can get a little sticky and unhygienic to apply with fingers. Don’t apply too much though, it is a form of medicine after all.

    0
  50. Fadzi Razak
    20 reviews

    Packaging Sesuai vs Tidak Berkesan

    2 out of 5, reviewed on August 18, 2016

    Apa yang saya suka:
    1. Rasa berangin
    2. Packaging dalam bentuk tiub yang mudah digunakan

    Apa yang saya tak suka:
    1. Kurang berkesan bila disapu
    2. Rasa pedih yang agak kuat

    Overall, saya tidak lagi menggunakan bonjela kerana kurang berkesan kepada saya. Saya lebih selesa menggunakan cara semula jadi iaitu menggunakan garam

    2
  51. Cekgu Norazimah
    136 reviews

    Melegakan untuk ulser mulut

    5 out of 5, reviewed on August 18, 2016

    Bila kena ulser pada mulut memang seksa rasanya. Tapi bila guna Bonjela ni, cepat je hilang rasa sakit. Tak seteruk letak air geram yang memedihkan, Bonjela ni agak ‘mesra’ dengan CN. Sudah gunakan jenama ni dari kecik hingga sekarang.

    5
  52. Ain Nadzri
    10 reviews

    Bonjela For Teething and Mouth Ulser kegemaran semua

    4 out of 5, reviewed on August 18, 2016

    Saya telah menggunakan Bonjela For Teething and Mouth Ulser sedari zaman sekolah lagi. Tinggal di asrama memerlukan saya berdikari dan sentiasa mempunyai ubatan yang sesuai. Jika di rumah mungkin ulser boleh dirawat secara tradisional dengan berkumur menggunakan air garam, tetapi keadaan di asrama memerlukan saya mencari jalan yang lebih efektif. Mujurlah adanya Bonjela For Teething and Mouth Ulser. Dengan hanya menyapukan sedikit Bonjela, ulser semakin sembuh dan hilang dalam masa beberapa hari. Walaupun rasa sedikit berangin dan pijau apabila menyapu bonjela di dalam mulut, ianya sangat berkesan dan berbaloi.

    4
  53. Azlinda Alin
    12 reviews

    Rawatan Ulser dan Sakit mulut

    4 out of 5, reviewed on August 18, 2016

    Rawatan Ulser dan Sakit mulut sangat berkesan kepada kami sekeluarga. Selamat di gunakan.Rasanya agak tak sedap, sedikit pahit dan sangat pedih bila disapu ke ulser, juga ada rasa berangin. Dulu bonjela ni sangat serasi dengan saya, bubuh sekali dua dah ok. Tapi sejak-sejak dah meninggalkan sekolah menengah ni, letak bonjela pun dah tak jalan dah. Kalau maupun, ambil masa yang agak lama baru nak sembuh. Bonjela ni juga boleh digunakan untuk meredakan sakit gigi, nak redakan sakit bayi nak tumbuh gigi.

    4
  54. Azlinda Alin
    12 reviews

    Rawatan Ulser dan Sakit mulut

    4 out of 5, reviewed on August 18, 2016

    Rawatan Ulser dan Sakit mulut. sangat berkesan !

    4
  55. Fieza Sani
    6 reviews

    Melegakan

    0 out of 5, reviewed on August 17, 2016

    Kalau kena ulser, saya akan mencari bonjela. Sedikit pedih bila disapu tapi cepat melegakan. Wajib ada pada semua orang sekiranya terkena ulser. Seperti yang kita sedia maklum, ulser menyebabkan hilang selera makan akibat pedih ketika bergesel antara ulser dan gigi sewaktu aktiviti mengunyah makanan. Dengan bonjela, melegakan kesakitan itu.

    0
  56. Nor Azilah
    2 reviews

    Sesuai utk ulser mulut

    4 out of 5, reviewed on August 17, 2016

    Bila terkena jangkitan ulser mulut, saya akan gunakan bonjela. Bila disapu, rasa sejuknya mengurangkan rasa sakit. Pastikan bonjela ada dalam simpanan anda.

    4
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...

Sorry, no similiar product found.