Staedtler Luna Colour Pencils

Product Details

  • Coloured pencil in classic hexagonal shape
  • Easy to sharpen with all sharpeners
  • Up to 24 brilliant colours
  1. Avatar

    Nik Zulaikha
    280 reviews

    Warna yang cantik & susah patah

    5 out of 5, reviewed on March 17, 2020

    Dari kecil lagi sememangnya setia dengan Staedler Luna. Warna yang cantik, terang, pekat & susah patah. Sekarang anak-anak pula meneruskan penggunaan warna ni.

    5
  2. Jessie Koo
    127 reviews

    Good quality colour pencil

    5 out of 5, reviewed on July 12, 2019

    When it comes to colour pencil for the kids, one of my favourite is Luna colour pencil. Its durable and not easily break when my younger sometimes accidentally drop on the floor. The colour is solid when colour on white paper.

    5
  3. Wui Kathy
    15 reviews

    Pigmented colours

    5 out of 5, reviewed on July 3, 2019

    Affordable and good quality for my kids to use it at school or at home. Rich and brilliant colour with smooth in drawing and colouring. My boys are using this colour pencils for their daily school works.

    5
  4. Avatar

    Nurfarahinrajeli29
    3 reviews

    Warna yang cantik

    5 out of 5, reviewed on November 12, 2018

    Since sekolah rendah smpi dah kerja luna still the best brand ever. Warna yng sgt terang.. xperlu tekan sgt pensil warna utk hasilkn warna yang terang dan cantik. Plus pensil dia sgt tahan.. even dah terjatuh bnyak kali pun.. lead warna tetap xpatah mcm stgh bran color oencil yang lain.. harga pon berpatutan stnding dgn qualiti.

    5
  5. Avatar

    khairulhafizi95
    3 reviews

    Tak pernah mengecewakan

    5 out of 5, reviewed on November 9, 2018

    Dari zaman sekolah tadika sampai dah bekerja, saya masih pakai untuk lukisan dan nota saya. Memang sesuai untuk lukisan bangunan dengan warna yang terang dah x mudah rosak.
    Saya pun beli untuk anak2 saya pakai di sekolah. Setahun sekali beli pun masih tahan dan elok.
    Memang berbaloi!

    5
  6. Avatar

    erriolwinter68
    4 reviews

    Good quality

    5 out of 5, reviewed on October 21, 2018

    My boy love coloring very much, and this is the brand which price reasonable and affordable color pencils for my boy

    5
  7. Avatar

    mickygoh83
    11 reviews

    安全的颜色笔

    5 out of 5, reviewed on October 19, 2018

    我女儿很喜欢涂颜色,这个牌子的颜色笔可以让我放心给她使用,而且这个牌子已经是老字号,价钱公道,颜色也很出色,我觉得非常值得推荐。

    5
  8. Nurul Atika
    3 reviews

    Warna yang mengagumkan

    5 out of 5, reviewed on October 12, 2018

    Sebagai seorang guru tadika, saya sangat mementingkan warna yang cantik dan terang bagi meransang perkembangan anak murid saya, LUNA tidak pernah mengecewakan saya dengan produm yang berkualiti. Saya juga penguna LUNA sejak saya berada di tadika sehingga sekarang. Warna yang cantik serta unik berbeza dengan kualiti yang saya dapati dengan pensil warna yang lain.

    5
  9. Avatar

    MuHdAzRi9271
    6 reviews

    Kegemaran Saya

    5 out of 5, reviewed on October 11, 2018

    Saya dari kecik sampai ke besar menggunakan kaler pensel ini.Sebab kaler pensel sangat cantek dan membuatkan lukisan bila berkaler menjadi cantik.Saya suggest untuk isteri saya jugak sebab dia suka lukis kartun2 comel dan bila dia guna kaler pensel ni memang dia sangat suka.

    5
  10. Nur Aishah Azriy
    23 reviews

    Bright your day

    5 out of 5, reviewed on October 2, 2018

    This is my absolute favorite color pencils when I was 10. I love to drawing with it so it looks stunning. Now I’ve been use it again for adults colouring book.

    5
  11. Clara Wong
    16 reviews

    彩色笔首选

    5 out of 5, reviewed on September 18, 2018

    颜色丰富且浓厚。其他品牌颜色总是不如想象地显色,不如预期。反而Staedler彩色笔能够让使用者控制力度,来达到不一样的效果。

    5
  12. Avatar

    Spring268
    6 reviews

    All time favorite

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2018

    My all time favorite color pencils. The color is vibrant and sharp. The pencil is easy for children’s little hands to use as the color comes on easily. The pencil lead does not break easily too thus can be used longer.

    5
  13. Avatar

    Sharon43
    3 reviews

    Favorite colors pencil

    5 out of 5, reviewed on July 25, 2018

    从小到大最爱的颜色笔品牌。大爱这牌子的颜色笔。颜色鲜艳。涂的时候很滑顺。

    5
  14. Avatar

    jaredlaijh72
    26 reviews

    The best colour pencils without comparison

    5 out of 5, reviewed on July 21, 2018

    Staedtler Luna Colour Pencils is the best product of all the colour pencil brands. When applied, the colours are stronger than the well known competitor brand, so the drawings look ‘alive’. The only minor problem is the cylinder shape of the pencil making it roll around and drop from the desk easier which result in the lead breaking.

    5
  15. Avatar

    nurulyonz16
    9 reviews

    Steadler Luna Color Pencil Always The Best

    4 out of 5, reviewed on July 18, 2018

    Pensil warna Luna ini memang menjadi pilihan saya sejak zaman kanak-kanak lagi. Ia sangat tahan lama dan tidak mudah patah. Tona warnanya sangat terang dan cantik apabila diwarnakan di atas kertas. Sangat berbaloi berbanding pensel warna jenama lain yang mudah patah, tidak tahan lama malah tona warnanya juga pudar dan tidak menarik.

    4
  16. Avatar

    paulachantya65
    7 reviews

    steadler jenama pilihan

    5 out of 5, reviewed on May 16, 2018

    Menjadi jenama pilihan no 1 sejak zaman kanak kanak sehinggala anak anak saya sendiri menyukai pencil warna steadler kerana ia terang dan berkualiti serta tidak mudah patah

    5
  17. Avatar

    qisstiera75
    118 reviews

    Selamat untuk kanak-kanak

    5 out of 5, reviewed on May 4, 2018

    Warnanya terang dan kanak-kanak suka mewarna menggunakan warna Luna. Banyak pilihan warna disediakan Dan harga mampu milik. Beli sebab anak-anak tak perlu warna dengan menekan pensel warna secara kuat dan hasil warna sangat cantik.

    5
  18. Avatar

    Priscilla80
    9 reviews

    Trusted brand

    5 out of 5, reviewed on May 2, 2018

    Staedtler Luna Colour Pencils is my childhood best friend when colouring. Staedtler Luna Colour Pencils is a trusted brand to all parents. The colour is sharp and good.

    5
  19. Avatar

    Jana98
    3 reviews

    Stay connected

    5 out of 5, reviewed on April 25, 2018

    I like to stay connected with my neices and nephews. They are always my source of joy. What I will do to connect with them? Colouring with Staedtler Luna Colouring Pencil will be my Choice. Where my parents trusted the brand and so do it. Giving me the best memories~

    5
  20. Afiffudin Ariffin
    3 reviews

    warna yang menarik

    5 out of 5, reviewed on April 9, 2018

    sejak kecil hingga dewasa, daripada zaman cover perahu layar ke burung nuri, staedtler luna pensel warna menjadi pilihan peribadi saya yang terbaik kerana memiliki tekstur warna yang terang dan tepat selain proses penggunaan yang mudah tanpa perlu terlalu menekan pensel warna semasa mewarna. semestinya saya amat yakin dengan produk ini.

    5
  21. Avatar

    Koi21
    3 reviews

    Brilliant colours

    5 out of 5, reviewed on April 8, 2018

    I’ve always loved doing art, and colour pencils are one of my favourite mediums hands down. Staedtler Luna is one of the few colour pencils that really bring out the bright and darker colours without having that plasticky feel, allowing it to mix and blend well in between colours. 24-colours is one of the better packs to get as it has a decent number of colours to use without it being too bulky to carry around.

    5
  22. Nurin Adlina70
    3 reviews

    best brand for coloring

    5 out of 5, reviewed on March 19, 2018

    good quality pencils color to use. not messy to use . recomended for prinary to secondary school student and even for anyone that do art

    5
  23. Avatar

    Gisselle05
    3 reviews

    Good colour quality

    5 out of 5, reviewed on March 16, 2018

    This brand’s colored pencils is very nice. Its colors are very bright and we only need to color gently and the colors come out already. While in some other brands, the colors could hardly come out even I color it using a great strength. So I would recomend this brand to my colleagues.

    5
  24. Avatar

    Wong59
    9 reviews

    Sharp colour

    5 out of 5, reviewed on March 10, 2018

    It is one of my favourite colour pencils as the colours are very sharp. I like colouring and Luna colour pencils never disappoint me. My mum always buy this Luna colour pencil for me. It is always my mum’s choice, she thinks the quality is good.

    5
  25. Yong Wei
    3 reviews

    luna颜色笔

    5 out of 5, reviewed on March 7, 2018

    这颜色比我从小就使用,耐用颜色很多,而且非常鲜艳。真的很喜欢这颜色笔

    5
  26. Ida Anum
    42 reviews

    Sejak dulu lagi

    5 out of 5, reviewed on March 5, 2018

    Warna pencil yang paling Saya Suke Sejak Zaman Sekolah dulu lg.. Kini anak Saya juga menggunakan Warna pencil Luna.. Kami Suka kn nya kerana Warna nya yang cantik Dan Terang.. Berbaloi Dengan Harga Dan Kualiti nya..

    5
  27. Avatar

    edmundpan95
    3 reviews

    The best colour pencil

    5 out of 5, reviewed on March 4, 2018

    This is the best colour pencil i have been use while im still a student. The colour pencil is good quality and the colour apply on the drawing paper is perfect. The pencil lead is soft and easy to apply for most of the paper.

    5
  28. Avatar

    Wanhazimi18
    2 reviews

    Tidak sah kalau tiada Luna

    5 out of 5, reviewed on March 2, 2018

    Pensil warna Luna sememangnya sangat disukai dek kerana terang dan berkualiti..Zaman persekolahan dahulu jika tiada pensil warna ini dianggap lekeh..warnanya terang dan tahan lama amat berbaloi utk dimiliki.

    5
  29. Chun Mun
    3 reviews

    买给孩子

    5 out of 5, reviewed on February 24, 2018

    第一次买颜色笔给孩子,当然要选择这牌子的。孩子也很喜欢,下次要买比较多种颜色的。

    5
  30. Avatar

    Anep89
    8 reviews

    Kenangan

    3 out of 5, reviewed on February 7, 2018

    Luna yang menggamit kenangan persekolahan.kat kelas masa subjek lukisan luna la yang paling popular.hampir setiap orang guna waktu tu.kalau sebatang hilang boleh naik marah masa tu.bila warna je memang cantik.bila nak asah la paling malas.kadang-kadang sampai pendek dibuatnya tu pun masa boleh digunakannya.

    3
  31. Nadzirah Zulkifli
    3 reviews

    Terbaik Colour Luna Staedtler

    5 out of 5, reviewed on January 15, 2018

    Memang dah menjadi pilihan utama di tempat kerja saya iaitu Pusat Pemulihan Dalam Komuniti Nur Kasih akan membeli dengan jumlah yang banyak colour luna untuk diberikan kepada anak-anak istimewa iaitu (OKU) bila masuk tahun baru.Anak-anak oku perlukan pensil warna yang sangt terang untuk menarik minat mereka mewarna jadi dengan warna yang berkualiti dan mempunyai banyak pilihan warna pensil luna staedtler telah menjadi pilihan utama kami setiap tahun.Terima kasih Pensil warna Luna Staedtler kerana mbuatkan anak-anak oku happy bila menggunakannya.

    5
    1
  32. Avatar

    syafiah97
    65 reviews

    pensil warna yang menarik

    4 out of 5, reviewed on December 7, 2017

    saya suka menggunakan staedtler luna colour pencil. Ia mempunyai banyak colour yang menarik. Warnanya juga terang dan cantik. Anak2 juga apabila menggunakan pensil warna ini akan menjadi lebih bersemangat. Ini kerana pensilnya tidak mudah patah dan tahan lama. warna yang menarik. Mempunyai 24 batang pensel dan berlainan warna.

    4
  33. Avatar

    CikSue38
    818 reviews

    Pensel warna luna staedtler

    5 out of 5, reviewed on November 22, 2017

    Pensel warna kegemaran saya. Best sebab 1 box ada 24 warna yg cantik. Pensel warna pn menghasilkan warna2 yg cukup menyerlah. Lukisan yg diwarnakan pn jadi cantik. Anak2 pun sukakan nya. Mudah diasah dengan pengasah pensel. Saya lebih suka pelan2 berhati2 sbb taknak bg mata pensel warna patah. Sayang kalau patah. Tahan lama pensel warna ni. Lg seronok sbb dlm box pensel warna ni da disediakan pengasah siap2. Asal patah mata pensel atau sudah tumpul hanya perlu ambil pengasah pada kotak dan asah. Dah boleh guna. Setiap pensel warna saya label dengan nama saya sbb nnt tertukar atau org curi. Senang nk detect bila pensel warna tak cukup sbb box ada lubang yg kita boleh tengok pensel2 warna yg ada dlm box. Box bercorak menarik. Kanak2 mmg suka corak menarik sebegitu. Harga mampu milik mudah didapati di pasaran.

    5
  34. Efiza Kman
    40 reviews

    warna yang cantik

    5 out of 5, reviewed on November 8, 2017

    Sejak dari zaman sekolah saya menggunakan pensil warna jenama LUNA. Kini anak-anak saya pula menggunakan pensil warna jenama LUNA. Saya dan anak-anak sukakannya kerana warna-warna yang cantik dan terang.

    5
  35. Gee Gee
    321 reviews

    pensel warna pilihan saya

    5 out of 5, reviewed on October 27, 2017

    sejak dari sekolah lagi sememangnya saya akan memilih pensel warna staedtler luna ni,kerana warna nya yg terang dan kualitinya yg memang puas hati..meskipun zaman saya kecil harganya murah tetapi ibu ayah saya hanya mampu membelikan yang kecil sahaja,dan sudah cukup untuk saya,tapi sekarang alhamdulillah saya boleh memiliki yg besar untuk kerja2 saya dan untuk anak2 saya juga..memang best sangat pensel warna luna ni

    5
  36. Avatar

    sabarina37
    378 reviews

    Warna yang terang dan menarik

    5 out of 5, reviewed on September 28, 2017

    Melukis memerlukan kesenian. Ia baik ditambah sedikit warna untuk menyerupai pemandangan atau sesuatu benda yang sebenar. Pensil berwarna dalam bentuk heksagonal klasik amat mudah digunakan. Malah warnanya terang dan menarik. Mudah ditebaskan dengan semua pengasah. Ia terdapat 12 atau sehingga 24 warna cemerlang dan menawan. Menjadikan lukisan lebih tampak kelainan.

    5
  37. Avatar

    AieenDeen28
    899 reviews

    Jenama pilihan dari zaman sekolah.

    4 out of 5, reviewed on September 16, 2017

    Dari zaman sy sekokah lg mmg sentiasa guna pensil warna luna ni,skrg giliran anak2 pula..dulu kualitinya mmg terbaik,sangat terang & boleh digunakan sbgai warna air…skrg ia agak kurang terang sprti dulu.Tapi masih boleh digunakan..

    4
  38. Avatar

    Nurirah13
    365 reviews

    Pensel warna yang bagus

    5 out of 5, reviewed on September 12, 2017

    Steadtler luna memang bagus. Warna nya yang terang dan menarik menjadi tarikan pada anak saya. Di lenkapi dengan 24 batang pensel dan ada pengasah pensel di dalam nya memang memudahkan anak2 membuat kerja sekolah dengan baik. Harga nya memang murah. Setanding dengam kualitinya.

    5
  39. Nor Othman
    1346 reviews

    Recomended

    5 out of 5, reviewed on September 8, 2017

    Quality warna ni Jenama yang Saya gunakan sejak kecil lagi.Warnanya lebih jelas Dan terang deNGAN pelbagaI varians warna.Saya belikan untuk kedua Dua anak Saya,harganya pun berpatutan.

    5
  40. KJ Cheah
    224 reviews

    Staedtler Luna Colour Pencils

    5 out of 5, reviewed on August 28, 2017

    This color pencils quality are good. My daughter always use it for coloring.

    5
  41. Avatar

    jazlan59
    144 reviews

    Warna terang dan berkualiti

    4 out of 5, reviewed on August 27, 2017

    Staedtler Luna memang legend.
    Sejak saya kecil memang ni jenama terbaik untuk pensel warna.
    Warna terang,tak perlu nak tekan kuat ketika warna. Warna pun cantik jer tak pudar.

    4
  42. Niki Tay
    996 reviews

    小时候的回忆

    4 out of 5, reviewed on August 11, 2017

    在我小时候就用的牌子的颜色笔而且我妈妈都是买这个牌子的颜色笔给我用,颜色鲜艳的拿来画图画很顺的不会卡着。

    4
  43. Avatar

    shahril7956
    112 reviews

    Susah patah & warna terang.

    5 out of 5, reviewed on August 10, 2017

    Saya suka apabila anak saya memilih untuk menggunakannya kerana ia susah patah selain warnanya cantik serta tidak comot apabila diwarnakan.

    5
  44. Avatar

    alc340
    46 reviews

    颜色鲜艳又好用

    5 out of 5, reviewed on July 28, 2017

    我家宝贝儿子超喜欢用这款颜色笔,颜色涂起来鲜艳又美丽。

    5
  45. Kesuma Dewi
    147 reviews

    Staedtler Colour Pencil

    4 out of 5, reviewed on June 9, 2017

    Jenama yang Saya gunakan sejak kecil lagi.Warnanya lebih jelas Dan terang deNGAN pelbagaI varians warna.Saya belikan untuk kedua Dua anak Saya,harganya pun berpatutan.

    4
  46. Avatar

    HaizanRaz
    112 reviews

    Pensil warna LUNA

    5 out of 5, reviewed on June 1, 2017

    Dari kecil saya memang gunakan pensil warna Luna sebab warna nya yang pekat dan tidak mudah patah.Mudah untuk mengasah dan tahan lama.Kini saya beli untuk anak2 pula.

    5
  47. Betty Liew
    263 reviews

    Use it as Water color

    4 out of 5, reviewed on May 29, 2017

    Beside use it for coloring, you can mix the pencil color with water. It will turn into a water color and the tone is more sharp. Contain different type of color.

    4
  48. Avatar

    sherryever71
    265 reviews

    colored pencils

    4 out of 5, reviewed on March 22, 2017

    good quality color pencils for my sons to use.
    One in kindergarten another in primary school.
    Both need color pencils for their school works.
    Making art fun using the color pencils, so many colors to choose from.
    Easy to use and safe for children. It has free pencil box.

    4
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...