Ramly Chicken Frankfurter

Product Details

Chicken Frankfurter Ingredients: Chicken Meat, Soy Protein, Modified Corn Starch and Spices. Contains Permitted Flavour Enhancer (E450, E451, E452) and Preservatives (E250, E252).

  1. Mari Amiin Mutalib
    6 reviews

    Kenyang dan menyelerakan

    3 out of 5, reviewed on November 12, 2018

    Saya sememangnya penggemar nombor dua hotdog dan jenama ini memang tidak perlu diketengahkan lagi. Rasanya lemak-lemak sedikit manis memang sesuai untuk anak buah saya.

    3
  2. Nurul Syakilah
    25 reviews

    Rasa Ayam sebenar

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2018

    Rasa ayam sebenar dalam Ramly Chicken Sausage. Sedap ! tak pilih sosej lain dah sejak cuba beli produk Ramly. walaupun harga dia mahal sedikit berbanding jenama lain tapi sangatlah berbaloi dengan rasa yang sedap, isi ayam padat. paling best bila goreng dia x kecut macam jenama lain. complete tasty. paling penting HALAL.

    5
  3. 政宏 陈
    3 reviews

    我最喜欢吃的热狗

    5 out of 5, reviewed on October 18, 2018

    一直以来,我都非常喜欢吃热狗,试过不少牌子,但是,我最喜欢的,还是这一个牌子的热狗,差不多每一次去购物都会买这一个牌子的热狗。

    5
  4. Avatar

    arhsiow9584
    3 reviews

    只吃Ramly牌子

    5 out of 5, reviewed on October 5, 2018

    一直以来都只吃Ramly牌子的hotdog,虽然对比其他牌子有点小贵,可是还是每个星期都买!

    5
  5. Avatar

    ishnurnurisha72
    6 reviews

    Sosej Sedap, Best dan semestinya halal

    5 out of 5, reviewed on August 16, 2018

    Suka beli sosej ni sebab sosej ni sedap.
    Walaupun harga agak tinggi tapi yang penting halal. Itu yang dicari.
    Memang suka beli jenama ni. Kalau tak jumpa mesti tak beli sosej lain.

    5
  6. Avatar

    Anthony49
    6 reviews

    独特的味道

    5 out of 5, reviewed on August 10, 2018

    ramly 就是有他独特的味道,其他品牌的味道没那么喜欢
    味道这东西就是很特别,喜欢就是喜欢。没有为什么

    5
  7. Ira Iera
    16 reviews

    Sedap...

    5 out of 5, reviewed on March 6, 2018

    Tak pernah tukar ke jenama lain…memang berbeza dari segi rasa…padat dengan isi ayam..

    5
  8. Nur Husna
    3 reviews

    Excellent bumiputera's product!!!

    5 out of 5, reviewed on February 19, 2018

    You can actually make a comparison between Ramly’s products and other imported brand. The quality of sosej is really good and its flavour is not focus only the flour but rich in flavour. Not many people like to buy it bcs of the prices but heyyy its our Malaysian product, be proud and support it!

    5
  9. Avatar

    mimiliasin05
    3 reviews

    Delicious !

    5 out of 5, reviewed on February 7, 2018

    Yang ni memang favourite sosej dari dulu sampai sekarang. Rasanya kena dengan selera dan boleh dimakan begitu sahaja. Saya juga percaya dengan kebersihan dan kualiti proses membuat sosej Ramly ini, justeru ianya tetap menjadi pilihan.

    5
  10. Avatar

    Zack43
    3 reviews

    Tasty product by ramly

    5 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    Easy to make and it is very delicious.i like it very much.good product from local supplier.however the quantity is less for me as i can eat the whole package all by myself.suitable to serve for barbeque

    5
  11. Avatar

    syafiah97
    65 reviews

    Sedap dan enak di makan

    4 out of 5, reviewed on January 22, 2018

    Saya suka makan ramly chicken franfurter ini. Rasanya yang enak lagi lazat. Pebagai jenis masakan boleh di buat. Seperti di makan dengan roti. Di jadikan inti pizza.produk ini juga sedap di makan begitu saja. Boleh di goreng atau di panggang sehingga garing. Di kapit dengan roti. Sungguh lazat sekali. Anak2 juga menggemari nya.

    4
  12. Avatar

    ctiey94
    134 reviews

    my first choice

    5 out of 5, reviewed on January 14, 2018

    sosej ayam ramly memang menjadi pilihan kami sekeluarga kerana rasanya yang sangat enak dan mudah disediakan. ia juga sesuai untuk dimakan oleh semua peringkat umur serta harga yang sangat berpatutan.Ia sesuai untuk dimakan bila-bila masa dan dimana sahaja.Ia juga boleh disediakan dalam pelbagai kaedah. saya sering menggunakan sosej ayam ramly untuk menyediakan roti gulung.

    5
  13. Avatar

    hanizazlan97
    7 reviews

    Sedap

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    Sedap dan mudah

    5
  14. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    Jenama tempatan yg Halal

    5 out of 5, reviewed on November 29, 2017

    Saya lebih memilih Sosej ayam jenama Ramly ni berbanding jenama lain krn ia merupakan jenama tempatan yg diperakui halal oleh Jakim.Rasa sosej aym ni juga sgt sedap berjus,tidak mudah kering bila dimasak.Saya gunakan utk topping pizza dan pelbagai masakan.Dimakan begitu saja brsama sos pun sedap.Berbaloi dibeli,harganya pun masih berpatutan.

    5
  15. Avatar

    Nurirah13
    364 reviews

    sosej pilihan saya

    5 out of 5, reviewed on November 18, 2017

    sosej yang sedap dan berkualiti. ia juga di jamin halal. di kilangkan oleh bumiputra. walaupun harga agak mahal tetapi produk ini sangat berkualiti. Namun kebanyakan pasaraya selalu kehabisan stok. produk yang di sukai ramai. saya selalu membeli yang 1000g. Boleh tahan selama seminggu. Boleh di buat topping pizza dan jadi kan lauk di dalam nasi goreng. anak2 pula suka makan sosej goreng.

    5
  16. Efiza Kman
    38 reviews

    Sedap

    5 out of 5, reviewed on November 3, 2017

    Mempunyai rasa yang sedap dan digemari oleh anak-anak. Rasa daging yang asli dan sedap.

    5
  17. Avatar

    CikSue38
    396 reviews

    Sosej buatan bumiputera dijamin halal

    5 out of 5, reviewed on October 24, 2017

    Sosej ayam ramly mmg terbaik. Sedap dan mudah disediakan. Selalu saya terus je goreng atau masuk dlm air fryer. Sosej yg da masak sangat lazat dengan tekstur yg pejal2 kenyal lembut. Terasa cukup masin perasa. Produk yg meyakinkan sbb dibuat oleh muslim bumiputera. Kawan sy ada kerja di kilang ramly ni. Selalu out of stock di pasaran. Kena grab awal2 kalo ternampak. Setakat ni sy jumpa pek 1000g atau pek 10ketul. Senang nk buka dan simoan semula. Produk ni di vacuum pack utk memastikan kesegaaran sosej. Selalu 1 pack x kira pek besar atau kecil tak sempat nk tunggu sejuk. Nggap panas2. Mmg terbaik. Boleh dimakan begitu saja juga dijadikan lauk atau dipelbagaikan mengikut kreativity. Selalu juga saya buat popia cendawan ditambah sosej ni ataupun ditambah dalam kuah spagethi. Pergghh. Menjilat jari sedapnya. Quality terjamin. Ada cop sijil halal.

    5
  18. Avatar

    Afiza_Rahim60
    349 reviews

    Ramly Chicken Frankfurter favourite food

    5 out of 5, reviewed on October 20, 2017

    Ramly chicken Frankfurt sangat sedap dan enak. ila masak magie saya campurkan chicken Frankfurtur ni supaya se enak enaknya makanan yg dihidangkan,,,Walau harga nya agak mahal berbanding produk lain , tetapi kualiti dan kesedapannya memang terbaik.Harga mampu milik dan kanak kanak sukakannya…

    5
  19. Avatar

    emilliakamarlis62
    197 reviews

    Sedap dibuat barbeku

    4 out of 5, reviewed on October 16, 2017

    Sosej Ramly ini sangat enak dimasak dengan menu yang pelbagai. Namun, pada pandangan saya, sosej dari Ramly ini sedap dibuat barbeku. Dengan menggunakan bahan perapan bersama sosej ini, rasanya sangat sedap dan sosej juga rasa lembut tika memakannya. Boleh juga dibuat burger atau untuk dimasak bersama spagetti.

    4
  20. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Sosej ayam ramly

    5 out of 5, reviewed on October 8, 2017

    Saya selalu gunakan dan beli sosej ayam jenama ramly ni..rasanya sangat sedap..tekstur juga lembut dan cukup rasa..dapat rasa kesegaran isi ayam dalam sosej ni..mmg saya selalu tambah kan dalam pelbagai masakan saya..kadang saya gantikan isi ayam dalam masakan guna sosej ni..sangat senang utk dimasak dan dinikmati..ianya juga bersih dan diperakui halal..harganya pun berpatutan

    5
  21. Opa Snow
    5 reviews

    sedap

    5 out of 5, reviewed on September 18, 2017

    saya gemar guna sosej ni untuk buat pizza..suami suka kannya..selain tu ia halal dan mudah didapati di pasaraya

    5
  22. Rogayah Abdullah
    3 reviews

    HALAL

    5 out of 5, reviewed on September 18, 2017

    Ramly Frankfurter Ayam sememangnya menjadi pilihan keluarga saya sejak dari dahulu yakin.Yakin dengan kualiti produknya yang sememangnya halal,rasanya juga sedap dan lazat.

    5
  23. HaFiza AizZawa
    15 reviews

    Halal dan sedap

    5 out of 5, reviewed on September 13, 2017

    Jenama Chicken Frankfurter yang tidak perlu diragui dan sedap. Sesuai dimasak untuk sarapan mahupun bahan tambahan dalam masakan untuk menggoreng mee, bihun atau mi segera.

    5
  24. Nor Othman
    1343 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2017

    served with my instant noodles, this is so yummy & easy!

    5
  25. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    BAKAR

    5 out of 5, reviewed on August 29, 2017

    Saya suka makannya dengan cara bakar..Rasaya amat enak walaupun tanpa sos pencicah..Keluaran terbaik dari Frankfurter

    5
  26. Avatar

    mizarifin91
    136 reviews

    frankfurter ayam

    5 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    rasa yg sedap dan berkualiti tinggi. sedap sangat dicampur bersama dalam menu hidangan sayur sayuran sebagai pelengkap hidangan. sedap juga jika dibakar dan dmakan bersama sos cili

    5
  27. Avatar

    jazlan59
    144 reviews

    Kurang sedap

    3 out of 5, reviewed on August 20, 2017

    Sosej dari jenama ramly ni bukan kegemaran tekak saya. Saya pernah membelinya beberapa bulan lalu,tapi tak berapa gemar dengan rasanya dan bau sesejnya juga tak berapa enak.
    Kurang menepati kehendak selera saya.

    3
  28. KJ Cheah
    225 reviews

    Ramly Chicken Frankfurter

    5 out of 5, reviewed on August 14, 2017

    Fried a few Ramly sausage and it makes my great lunch ! Taste perfect

    5
  29. Avatar

    nurhidayah04
    111 reviews

    sosej yang sedap dan diyakini halal

    5 out of 5, reviewed on August 7, 2017

    Ramly chicken Frankfurt sangat sedap. Walau harga nya agak mahal berbanding produk lain , tetapi kualiti dan kesedapannya memang terbaik.

    5
  30. Avatar

    leekahseng12
    323 reviews

    Ramly Sausage

    4 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    Ramly Sausage is my favorite sausage when I cook for Maggi Mee.
    I will use it to make make big breakfast some times. Just add an egg, ham & sausage will do!

    Easy & fast! Delicious!

    4
  31. Gee Gee
    321 reviews

    terbaik

    4 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    sosej ayam jenama ramly ni memang terbaik,ia juga sedap…saya selalu menggunakannya untuk membuat spaghetti,sandwich,roll,goreng dan macam2 lagi…memang terbaik

    4
  32. Avatar

    Fong Fong
    318 reviews

    Favourite Frankfurter

    4 out of 5, reviewed on August 1, 2017

    I love Ramly Chicken Frankfurter because is so delicious and yummy, always used it to cook with maggi mee, spaghetti, bake with bread.

    4
  33. Avatar

    Aikoaiko25
    1053 reviews

    Ramly Chicken

    4 out of 5, reviewed on July 27, 2017

    Ramly Chicken the taste is yummy and easy to cook ,when cook maggie mee i will add this together is so delicious ~

    4
  34. Avatar

    AfiqFauzi67
    23 reviews

    Tastyyyy......

    4 out of 5, reviewed on July 21, 2017

    Easy, tasty and can be prepare with bread, make as corn dog, or my personal favorite spaghetti with hot dog

    4
  35. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    my favorite Hotdog

    4 out of 5, reviewed on July 17, 2017

    my favorite Hotdog, cook for breakfast, for bread, for burger, for instant noodles! Yummy!

    4
  36. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    easy served

    4 out of 5, reviewed on June 23, 2017

    served with my instant noodles, this is so yummy & easy!

    4
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...