Milo Nutri G

Product Details

MILO® Nutri G™ is the latest breakthrough product from MILO®.

A first of its kind in the world, MILO® Nutri G™ is crafted with a wholesome selection of 4 whole grains: oats, barley, brown rice and wheat, perfectly blended with PROTOMALT®, milk and cocoa for a rich, delicious goodness that will fuel you towards all that you can be.

It is delicious when consumed chilled as it brings out the great MILO® taste loved by Malaysians.

  1. Avatar

    Vero9828
    143 reviews

    Convenient and taste a good as fresh made

    5 out of 5, reviewed on July 30, 2019

    Often grab this during my lunch in the convenient shops. It’s really taste like serving of the milo truck. The bottle design is cute too and easy to grab. kids also love having it. The sweetness is still acceptable at my range.

    5
  2. Suzanne Fong
    74 reviews

    rich taste

    5 out of 5, reviewed on July 24, 2019

    taste is stronger, sweeter

    5
  3. Avatar

    Mikitan0379
    10 reviews

    Convenient

    5 out of 5, reviewed on October 3, 2018

    Rich taste

    5
  4. Avatar

    Khairul_Rahman58
    95 reviews

    Milo Nutri G

    5 out of 5, reviewed on April 18, 2018

    Saya suka milo dari kecil sehingga dewasa.Milo Nutri G sememangnya bernutrisi tinggi kepada kita.Rasa Milo yang hebat dan enak memang menjadi kesukaan semua orang. Apetah lagi Milo memberikan tenaga yang jauh lebih baik.Hidangan sejuk amat menyegarkan bila diminum.Mudah disediakan.Sedap dan enak.

    5
  5. Chun Justin Ong
    6 reviews

    Milo瓶装水

    5 out of 5, reviewed on March 16, 2018

    这款milo瓶装和罐装的milo有着明显的分别,这款的味道有加入了一些麦片的味道,并且甜度刚刚好,是马来西亚人早餐的首选。

    5
  6. Sheikh Firdaus
    4 reviews

    Memang bertenaga

    5 out of 5, reviewed on February 7, 2018

    Minuman berkhasiat milo ini memang sesuai bagi pekerja yang sibuk untuk mengambil sarapan kerana dalam sebotol ini, sudah cukup untuk membekalkan tenaga seharian. Harganya yang murah serta mudah didapati menjadikan ia sebagai sarapan wajib bagi orang yang sibuk.

    5
  7. Avatar

    jesspeneh43
    3 reviews

    milo

    5 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    memberikan saya tenaga yang lebih berbanding minuman lain…rasanya juga pekat dan asli.Saya lebih suka minum milo tidak kisah lah dalam paket,kotak atau botol…milo pilihanku!

    5
  8. Avatar

    Chloelim57
    5 reviews

    good

    5 out of 5, reviewed on December 1, 2017

    包包里总会随身带着一瓶!无论是塞车或是公园散步,绝对少不了!浓郁的香味,无法抗拒,超级好喝!

    5
  9. Avatar

    leekahseng12
    323 reviews

    Very rich in Milo

    3 out of 5, reviewed on November 30, 2017

    i bought this Milo Nutri G because of the mini size bottle, this is so cute! I have tried it out and found that this is very rich in Milo coco taste and also very milky . For those who like milky can have a try.

    3
  10. Shiila Man
    10 reviews

    sedap diminum mudah dibawa

    5 out of 5, reviewed on November 10, 2017

    rasa milo yang lazat dan bentuk bekasnya yang cantik memberi nilai tambah untuk lebih menikmati rasa milo walau dimana sahaja anda berada

    5
  11. Avatar

    May Mei12345
    104 reviews

    Good Taste

    4 out of 5, reviewed on November 9, 2017

    The taste is more thicker, and delicious as usual. I like the drink, but compare the money value it a bit costly. but overall, it’s very nutritious and keep us full of energy and a very good breakfast in the morning.

    4
  12. Avatar

    Aikoaiko25
    1053 reviews

    好喝的

    4 out of 5, reviewed on October 20, 2017

    MILO®Nutri G™采用4种全谷物:燕麦,大麦,糙米和小麦的都是健康的材料所做成的,这个milo 拥有很丰富的可可粉milo味道很浓郁的,很多大人小孩都会喜欢这个因为超好喝的。

    4
  13. Avatar

    CikSue38
    616 reviews

    Rasa milo kawww

    5 out of 5, reviewed on October 19, 2017

    Produk milo ready to.drink mmg sangat sedap berbanding bancuhan sendiri. Rasa coklat dan lemak berkrim cukup lengkap. Milo nutri g ni.pn x terkecuali. Dah la.botol.comel.je dengan rasa yg uummphh bila diminum sejuk2. Hilang dahaga penat segala.bagai. Mudah juga dibawa kemana2

    5
  14. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    Milo Nutri G yg lebih mudah utk dinikmati

    4 out of 5, reviewed on October 17, 2017

    Saya sukakan rasanya..milo yg kaw dan x terlalu manis..paling suka kerana lebih mudah untuk dibawa dalam botol yg kecil ni..boleh nikmati dimana jua..saya selalu minum time rasa lapar dan lesu tiada masa untuk makan..bila minum sebotol milo nutri G ni,saya rasa kenyang dan kembali aktif..anak2 saya pun sgt sukakannya..harganya mmg berpatutan dan mudah didapati.

    4
  15. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Sesuai untuk aktiviti luar,boleh nikmati milo kegemaran.

    5 out of 5, reviewed on October 14, 2017

    Rasanya mmg x perlu digambarkan lagi.Rasa milo yg manis berkrim dan sangat kaw.Yang paling saya suka dgn milo nutri G ni ialah ia dipek dlm botol kecil yg mudah dibawa.Saya x perlu risau kan air tertumpah bila diletak dlm beg.Mmg sgt sesuai utk aktiviti luar.Saya boleh nikmati minuman kegemaran saya dimana jua.Harganya pun berpatutan utk dibeli.

    5
  16. Avatar

    Mimi81
    177 reviews

    Pilih untuk sihat.

    5 out of 5, reviewed on October 4, 2017

    Minuman Milo adalah perasa yang sangat saya gemari. Ianya yang disertakan pelbagai khasiat didalamnya menjadi sesuatu kemestian kepada saya untuk mengambilnya pada setiap hari. Seumpama penjana tenaga harian saya.

    5
  17. Avatar

    AizaMan
    219 reviews

    Botol yang comel

    5 out of 5, reviewed on September 28, 2017

    Minuman botol milo ini kegemaran anak2 saya..mereka lebih sukakan milo botol berbanding milo kotak..Botol yang comel dan menarik dan boleh digunakan semula selepas dibasuh..Minum milo anda jadi sihat dan kuat!!!

    5
  18. Kaushelia Shelia
    365 reviews

    Good for health

    5 out of 5, reviewed on September 27, 2017

    Love the milo taste and easy packaging which is convenient to drink anytime anywhere. The price is reasonable and worth to buy this Milo Nutri G as it gives all the nutrients that our body needs. Boost my energy and makes me stay strong as well as healthy always. I normally drink it when I feel very tired as it makes me stay active and I do not feel hungry too. Really nice to drink with family and friends. Besides that, the packaging is really nice and good. Highly recommend.

    5
  19. Fieza Maulanah
    161 reviews

    Sedap

    5 out of 5, reviewed on September 27, 2017

    Saya sukakan rasanya yang sedap dan tidak terlalu manis…boleh \’grab\’ sebotol untuk bekalan ke pejabat. Anak-anak saya juga sangat sukakan rasanya.

    5
  20. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Milo dalam botol yg lebih mudah dibawa

    5 out of 5, reviewed on September 27, 2017

    Sangat suka rasa milo nutri G ni yg bagi saya sngt pekat & berkrim..rasa milo yg kaw dengan pelbagai khasiat semulajadi protomalt…mmg sesuai utk bekalkan pada anak2 ke sekolah..sy lebih sukakan milo nutri g ni krn ia dalam botol yg mudah dibawa utk kanak2,jadi ia x mudah tumpah & boleh disimpan kalau x habis minum..harga berbaloi utk beli..milo sememangnya x pernah mngecewakn sy..

    5
  21. Humairah Zawadi
    7 reviews

    Sangat sedap.. mudah dibawa

    5 out of 5, reviewed on September 22, 2017

    Minuman wajib setiap pagi kami seisi keluarga. Tambah tenaga dan cergas sepanjang hari

    5
  22. Avatar

    Izzana
    35 reviews

    Bagus

    5 out of 5, reviewed on September 19, 2017

    Saya sangat menyukai Milo Nutri-G kerana rasanya kurang manis dan pekat selain itu milo nutri G senang di bawa kemana-mana kerana milo nutri G di bekalkan di dalam botol tidak perlu risau jika tertumpah..untuk anak-anak kecik senang di bawa ke sekolah dan sangat-sangat memberi tenaga kepada anak-anak kekal aktif di sekolah
    Saya seisi keluarga amat mengemari milo Nutri-G

    5
  23. Nur Atikah
    66 reviews

    Healty drink

    5 out of 5, reviewed on August 31, 2017

    It consist a lot of benefits in one bottle. It can be consumed by all stage of age. Really convenient to bring it anywhere.

    5
  24. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    Anaka saya sangat suka

    5 out of 5, reviewed on August 25, 2017

    Milo Nutri G ni saya selalu belikan untuk anak setiap kali ke kedai atau supermarket.
    Dia sangat suka kan rasanya.
    Botolnya juga mudah dipegang oleh anak dan memudahkannya untuk minum.

    5
  25. Niki Tay
    996 reviews

    很香浓

    4 out of 5, reviewed on August 25, 2017

    Milo Nutri G很香浓的,早上有时会拿来当早餐饮料来喝的,喝了可以充饥的

    4
  26. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    KEGEMARAN

    5 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    Minuman kegemaran kami sekeluarga..Dari dulu hingga selamanya..Tiada yang berubah..Love it ?

    5
  27. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    香浓的milo

    4 out of 5, reviewed on August 14, 2017

    这小小一支的milo很香浓,很好喝!很creamy!

    4
  28. Avatar

    deniseW28
    121 reviews

    Thick, yummy....sweet

    3 out of 5, reviewed on August 14, 2017

    Like most things by Nestle, this product is yummy (it’s Milo…of course it’s yummy!!!). However, I find this product option unnecessary because it’s too sweet, the value-add is nothing to shout about (protomalt…so?) and it’s really overpriced.

    3
  29. KJ Cheah
    225 reviews

    Best Drink

    5 out of 5, reviewed on August 10, 2017

    Milo become my daily breakfast. It’s perfect to contain oat, barley, brown rice and wheat which helps to reduce cholesterol level.

    5
  30. Avatar

    Kellychan21
    502 reviews

    My kid favourite

    4 out of 5, reviewed on August 9, 2017

    My kid loves this milo so much. I let her drink one bottle in the morning before she goes to school. I also let her to bring one bottle to school as well. She loves the taste much. However, it must be drink finished the soonest possible as it might turn to bad taste after a while.

    4
  31. iam milo lover!

    5 out of 5, reviewed on August 8, 2017

    this milo tasty and easy to keep inside bag ! very usefull in the morning, as breakie, normal i can have it while driving! And easy to handle depends cans!

    5
  32. Kahpui Soong
    63 reviews

    Milo whole grain

    5 out of 5, reviewed on August 5, 2017

    很纯的麦,我的孩子每次看到都吵着要买来喝。

    5
  33. Avatar

    owengtang59
    95 reviews

    最精神状态迎接新一天

    5 out of 5, reviewed on July 28, 2017

    营养谷粮如纯麦、薏米和糙米、维他命和矿物质,让我们以最精神状态迎接新一天,也很方便,赞!

    5
  34. Avatar

    nadzatul72
    19 reviews

    My choice of healthy drinks

    5 out of 5, reviewed on July 20, 2017

    This is my recent favourite. It’s thick, smooth and grainy texture makes it so filling. I absolutely love it as a snack drinks while waiting for meal time.

    5
  35. Avatar

    sabarina37
    374 reviews

    Aktif dengan Milo

    5 out of 5, reviewed on July 19, 2017

    Milo Nutri G sememangnya bernutrisi tinggi kepada kita. Rasa Milo yang hebat dan enak memang menjadi kesukaan semua orang. Apetah lagi Milo memberikan tenaga yang jauh lebih baik. Hidangan sejuk amat menyegarkan bila diminum. Dibuat dengan pemilihan bijirin seperti gandum, barli, beras merah dan dicampur dengan Protomalt susu serta koko. Ia bertambah sedap dan lagi disukai oleh setiap lapisan masyarakat.

    5
  36. Avatar

    Fong Fong
    318 reviews

    Milo

    4 out of 5, reviewed on July 18, 2017

    I like Milo, I’ll bring this ready to drink Milo every time going out for work and drink it when feel hungry. Like to drink it in chilled, taste good.

    4
  37. Avatar

    qisstiera75
    115 reviews

    Boleh tahan sedap

    4 out of 5, reviewed on July 18, 2017

    Rasa macam Milo biasa cuma kurang sedap berbanding Milo tin dan Milo kotak.

    4
  38. Avatar

    PRINCESS NURUL
    132 reviews

    Milo

    4 out of 5, reviewed on July 16, 2017

    Milo membantu memberi tenaga kepada anak saya. setiap pagi saya akan bancuhkan secawan milo untuk anak saya. saya akan belikan sekotak or 1 tin milo utk anak2 ketika bermain di luar

    4
  39. Riduan Halim
    136 reviews

    Rasa milo yang menyegarkan

    4 out of 5, reviewed on June 15, 2017

    Milo mengeluarkan pelbagai bentuk pembungkusan, saya suka minum milo sebab rasa malt coklat yang asli dan membuatkan saya hilang dahaga.

    4
    1
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...