MAGGI® 2-Minute Noodles Asam Laksa

Product Details

Tags: MaggiNoodles

MAGGI® 2-Minute Noodles Asam Laksa is a tangy experience that teases your tongue with traditional home-made flavours.

  1. PRINCESS NURUL
    128 reviews

    MAGGI® 2-Minute Noodles Asam Laksa

    4 out of 5, reviewed on December 22, 2018

    makanan simpingan ketika kami mls nk masak MAGGI® 2-Minute Noodles Asam Laksa adalah perasa kegemaran saya.

    4
  2. abidah63
    4 reviews

    kegemaran kami sekeluarga

    5 out of 5, reviewed on October 18, 2018

    rasa masam asam laksa maggi mmg best, kalau buat ni semua tak sabar nak makan .. tambah isi ikan tenggiri, tambah lagi cili potong… walla… slurrrpp!!!

    5
  3. Venishka Salvatore
    3 reviews

    Satisfies my craving

    5 out of 5, reviewed on October 6, 2018

    Any Maggi will instantly make your tummy full! The asam laksa Maggi has just the right amount of sour and savory.. It satisfied my cravings! Yummy!

    5
  4. Ezah57
    14 reviews

    Sesuai juga dimasak goreng.

    5 out of 5, reviewed on October 5, 2018

    Selain memasak mee maggi sup ianya boleh juga digoreng bersama telur, sayur dan bahan bahan yang sesuai. produk keluaran maggi amatlah dibanggakan kerana semua produknya tidak menghampakan dan diharap maggi mengeluarkan lebih banyak lagi produk yang bagus dan sesuai untuk dimakan oleh kanak kanak dan bayi. Saya suka maggi! Ianya tersangat lah mudah untuk disediakan dan menjimatkan lagi perbelanjaan untuk pelajar yang tinggal di hostel dan sesiapa sahaja.

    5
  5. Hsiu Wei
    6 reviews

    方便麵

    4 out of 5, reviewed on October 2, 2018

    這我很喜歡Maggie的面,耐嚼,asam laksa味很香,很厚,在吃的時候加蛋,肉丸,味道更棒,而且便宜,容易買到

    4
  6. khalis96
    3 reviews

    Best Maggi product

    5 out of 5, reviewed on September 18, 2018

    Maggi has released many varieties of flavours throughout their reign of products. However, I can surely assure you this asam laksa product is the best one yet or at least among the best ones. The flavour is just perfect as an assam laksa with its blend of sour and spicy taste coming together.

    5
  7. Hy528187
    3 reviews

    Yummy

    5 out of 5, reviewed on August 12, 2018

    Extremely delicious as it just need few minutes to cook but get a big satisfaction. The sourness suit my taste and worth to try. You won’t regret for buying this product.

    5
  8. Adryana34
    4 reviews

    Yummy..yummy

    5 out of 5, reviewed on July 23, 2018

    Tips untuk lebih lazat…campurkan limau nipis dan maggie ni masak pekat sikit. Yang paling penting sekali makan panas2. Di jamin puas hati. Hehe

    5
  9. Hellen Chan
    22 reviews

    方便面

    4 out of 5, reviewed on July 17, 2018

    这个口味啊,想吃laksa的时候都不用到处去找哪里有卖laksa,超市就有啦,买回家煮个几分钟就可以有满足感了。

    4
  10. Mawarbiru94
    3 reviews

    My fav food

    5 out of 5, reviewed on June 1, 2018

    I always support maggie product but not this flavour, the flavour is abit blend and not enough sour to me. The only flavour i like is maggie curry and also tomyam flavour, this two flavour is my favourite flavour of all product

    5
  11. Ahben241294
    3 reviews

    Night partner

    5 out of 5, reviewed on May 13, 2018

    I always have this Maggi Asam instant noodle as my supper when i staying up late in the night. For me, it taste more delicious than the other brands instant noodle.

    5
  12. Nniesamoy14
    3 reviews

    Maggi Legend

    5 out of 5, reviewed on May 3, 2018

    Tengok gambar pun dah terliur nak makan maggi asam laksa nie, sebab nie memang favorite! ? Kalau bab-bab masak maggi nie memang tak pernah masak macam tue ja, kurang ommphhh rasanya! Campur isi ikan..perrgghhhhhh! Memang terbaik la!

    5
  13. nabihah59
    6 reviews

    Pilihan saya

    4 out of 5, reviewed on May 2, 2018

    Maggi asam laksa memang menjadi pilihan saya. Rasa nya yang masam itu membangkitkan selera selain mudah untuk disediakan.

    4
  14. Sakurahime70
    10 reviews

    Mudah dan cepat di sediakan

    5 out of 5, reviewed on April 14, 2018

    Tak kira masa dan tempat ianya sangat mudah dan pantas disediakan.boleh ditambah pelbagai bahan untuk menmbah rasa dan nutrien.maggi asam laksa merupakan salah satu perisa pilihan kami sekeluarga

    5
  15. Shing Khai
    3 reviews

    Nice flavor.

    4 out of 5, reviewed on April 12, 2018

    好喜欢这个新出的口味,酸咸的味道…煮了再打一粒鸡蛋下去真的很好吃! 感觉百吃不厌!棒棒哒~

    4
  16. LauraSquare9431
    2 reviews

    Love it a lot

    5 out of 5, reviewed on April 5, 2018

    This maggi noodle is just my favourite, and asam laksa flavour is the second best flavour I like amongst all maggi flavour. The first best flavour is tom yam!!!! Support Maggi

    5
  17. Afiza_Rahim60
    349 reviews

    MAGGI® 2-Minute Noodles Asam Laksa

    5 out of 5, reviewed on March 12, 2018

    Maggie asam laksa rasa magie yang tidak tidak lembik.Kekenyalan padat dan kuah yang super sedap.Hanya masak 2 minit untuk rasa ketebalan magie dan kekenyangan.Terasa seperti makan asam laksa sebenar.Harga mampu milik.Sesuai dibawa travel bagi yang gemar makan masam dan pedas manis.Mudah didapati di Tesco,Giant,Mydin,Speedmart dan kedai runcit berdekatan.

    5
  18. kenwong199281
    3 reviews

    Taste not that good

    3 out of 5, reviewed on March 8, 2018

    I always support maggie product but not this flavour, the flavour is abit blend and not enough sour to me. The only flavour i like is maggie curry and also tomyam flavour, this two flavour is my favourite flavour of all product

    3
  19. Mawar Biru SuJe
    14 reviews

    Kegemaran saya

    5 out of 5, reviewed on March 4, 2018

    Asam laksa yang palinh sedap

    5
  20. evonchong17
    3 reviews

    always my choice when go to instant noodle

    5 out of 5, reviewed on March 3, 2018

    maggi asam laksa was my most favuorite instant noodle. whenever craving for instant noodle,i will go for maggi asam laksa. the taste was so special and appetizing, even i can finish eating 3 loose pack of maggi asam laksa for dry or with soup.

    5
  21. araeryna17
    3 reviews

    ASAM LAKSA NO 1

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2018

    Banyak2 jenama mee segera. Saya paling suka maggi asam laksa. Sebab rasanya yg sangat unik dan xada di mana2 jenama mee segera yg lain. Hanya MAGGI

    5
  22. BlackRose75
    20 reviews

    PILIHAN HATIKU

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    Maggie asam laksa menjadi pilihan nombor satu saya kerana saya sangat sukakan rasa masam pedas yang memikat. Melihat bungkusan maggie ini sudah cukup menyelerakan. Rasanya yang cukup sempurna tanpa perlu banyak paket perancah. Cepat dimasak dan mudah dibawa kemana saja. Pengembaraan atau bercuti saya sentiasa membawa maggie untuk menjimatkan masa dan menjimatkan duit.

    5
  23. Wan Jer
    5 reviews

    Maggi asam laksa penyelamat ketika kering

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    Maggi ini selalu menjadi penyelamat ketika tiada duit poket dan kering di hujung bulan. Rasanya yang sedikit masam sememangnya menambah selera bagi saya dan mungkin sesiapa sahaja yang menikmati maggi asam lalsa ini.

    5
  24. Nur Arina
    812 reviews

    Tidak suka

    2 out of 5, reviewed on November 28, 2017

    Saya tidak sukakan maggi asam laksa ni. Ketika hamil anak kedua sampailah sekarang saya masih tidak boleh telan maggi asam laksa dan akan muntah. Mungkin tidak sesuai dengan selera saya

    2
  25. Siti Sarah Musa
    45 reviews

    Citarasa Berbeza

    3 out of 5, reviewed on November 28, 2017

    Bagi saya yang tak suka masam2 ni memang kurang kick ye kalau makan MAGGI® 2-Minute Noodles Asam Laksa ni.. so solutions ye.. saya akan buat maggi kawen… saya akan kawinkan dengan maggi kari.. pedas dan ada sedikit rasa masam.. letak sayur-sayuran (timun, salad,cili padi dan bawang) serta telur rebus memang rasa maggi terbaik dalam dunia..

    3
  26. Amalina Darif
    23 reviews

    I love it!

    5 out of 5, reviewed on November 8, 2017

    MAGGI® Asam Laksa has always been my favourite as I love the sour taste as I am a huge fan of sour-tasting food. Sadly, I always buy the curry flavour as Tom Yam and Asam Laksa are sold at a higher price compared to the others.

    5
  27. FARA34
    94 reviews

    MY FAVOURITE MAGGI ASAM LAKSA

    5 out of 5, reviewed on October 31, 2017

    Kegemaran saya maggi asam laksa. Mesti beli walau harga mahal berbanding dengan perasa lain, rasanya yang unik dan menepati selera saya.

    5
  28. soolayhoon82
    142 reviews

    Not bad but prefer Tomyam

    2 out of 5, reviewed on October 30, 2017

    The taste of Asam Laksa is not bad but it is more close to Malay style Asam Laksa but not Penang Asam Laksa. So, I’m quite disappoint in the taste but it is still can accept. I will more prefer to Kari & Tomyan flavor. Honestly I will not going to buy this Asam Laksa flavor anymore.

    2
  29. Aikoaiko25
    1053 reviews

    我不喜欢反而我老公喜欢的

    2 out of 5, reviewed on October 17, 2017

    这个laksa我觉得味道超奇怪的我不喜欢这个口味反而我老公很喜欢的,我觉得这个是这个牌子里面那么多的口味最不好吃的,偏偏我老公喜欢吃的。

    2
  30. Nik Zulaikha Shah
    186 reviews

    Suka rasa masamnya

    4 out of 5, reviewed on October 11, 2017

    Boleh dimakan pada bila2 masa. Suka rasa masamnya. Pedas yang tidak keterlaluan. Boleh dicampur sayur, cili, telur, daging atau makanan laut. Boleh dimasak secara rebus, digoreng, dibuat murtabak & pelbagai lagi.

    4
  31. Gee Gee
    319 reviews

    mengimbau zaman kanak2

    5 out of 5, reviewed on October 10, 2017

    maggi asam laksa ni membuatkan saya mengimbau zaman kanak2 sya,ia adalah maggi kesukaan kwn saya dan saya,sehingga kini saya masih beli,sedap sangat

    5
  32. Khalil Anas
    66 reviews

    RASA ASLI TURUN-TEMURUN

    5 out of 5, reviewed on October 5, 2017

    MAGGI® 2-Minute Noodles Asam Laksa MUDAH DIMASAK DAN SEDAP DIMAKAN. RASANYA ASLI SEPERTI TURUN-TEMURUN.

    5
  33. maryam18
    309 reviews

    ASAM LAKSA ORI

    5 out of 5, reviewed on September 20, 2017

    MAGGI 2~Minute Noodle Asam Laksa memang terbaik..Rasanya seperti asam laksa original..Saya suka masak ditambah isi ayam telur dan sedikit sayu..Juga cili padi..Rasanya pasti terangkat dengam masam pedas..

    5
  34. 溦溦 林
    473 reviews

    很难吃

    1 out of 5, reviewed on September 19, 2017

    我第一次买到那么难吃的maggie mee, 还以为他会像夜市里面售卖的 asam laska 味道一样结果不是的,太让我失望了没有下次

    1
  35. Nurizzahsafie34
    28 reviews

    Rasa yang unik

    5 out of 5, reviewed on September 17, 2017

    Saya sukakan rasanya yang unik. Gabungan rasa masam dan sedikit pedas cukup membangkit selera. Ia juga tidak muak dan sentiasa menjadi kegemaran saya

    5
  36. emilliakamarlis62
    197 reviews

    Satu-satunya asam laksa kegemaran saya

    4 out of 5, reviewed on September 12, 2017

    Saya suka rasanya yang agak masam dan cuma perlu ditambah air untuk memasaknya. Sungguh mudah dan ringkas caranya!

    4
  37. AieenDeen28
    900 reviews

    Kuah Asam Laksa Kaw

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2017

    Kuahnya sngat sedap..mmg kaw rasa asam laksanya,masam2 & pedas..kadang sy tmbahkn perahan asam limau & daun limau kasturi..mmg terangkat..

    5
  38. emphiyap70
    34 reviews

    Mi asam laksa yang superb!

    4 out of 5, reviewed on September 7, 2017

    Sesekali terasa nak makan asam laksa,
    senang dan mudah, makan maggi asam laksa jer.
    letak hirisan serai dan sedikit perahan limau kasturi
    bersama telur rebus, pergh … memang awesome.

    4
  39. Kaushelia Shelia
    365 reviews

    Delicious MAGGI® 2-Minute Noodles Asam Laksa

    4 out of 5, reviewed on September 6, 2017

    MAGGI® 2-Minute Noodles Asam Laksa tastes very delicious and nice to eat during hungry time as it makes me feel full. The ingredients is already there in the pack as I just need to cook in few minutes and it ready to be served. The only matter is this MAGGI® 2-Minute Noodles Asam Laksa contains preservatives so it is not encouraged to eat daily. I make sure to add few vegetable when I cook the MAGGI® 2-Minute Noodles Asam Laksa as it gives nutrients for my body. The soup of the MAGGI® 2-Minute Noodles Asam Laksa is very tasty and yummy. The packaging is nice and the price also reasonable. Highly recommend.

    4
  40. cikbunga49
    660 reviews

    Kegemaran sekeluarga

    5 out of 5, reviewed on August 30, 2017

    Mee segera asam laksa jenama manggi ni memang sedap. Mudah dan senang untuk disediakan. Boleh dimasak atas dapur atau hanya direndam dalam air panas. Dah boleh makan. Mee nya kenyal,sedap dan tak muak. Rasa perencahnya jua sedap,masam dan pedas sedikit. Memang kegemaran saya sekeluarga.

    5
    1
  41. jazlan59
    144 reviews

    Memang terbaik

    5 out of 5, reviewed on August 26, 2017

    Mee segera Asam laksa jenama Maggi ni memang kegemaran saya.
    Rasa masamnya cukup,rasa pedas juga sesuai dan mee juga kenyal dan tak muak kalau makan.
    Sedap dan mudah,terbaik!!

    5
  42. RazaMat194
    30 reviews

    Maggi Asam Laksa Terbaik

    4 out of 5, reviewed on August 17, 2017

    Saya sukakan Maggi Asam Laksa ini..Rasa yang cukup menyelerakan dan aroma yang wangi..Mi tidak terlalu lembik dan mudah dimasak..Selain rencahnya yang sedap harganya juga berpatutan..

    4
  43. Fong Fong
    318 reviews

    Asam laksa

    4 out of 5, reviewed on August 15, 2017

    The noodles are nice firmness and the broth is great – it is indeed sour, spicy and has a hit of seafood taste, very delicious.

    4
  44. deniseW28
    121 reviews

    I love it!

    5 out of 5, reviewed on August 14, 2017

    I have fond childhood memories of sneaking downstairs at midnight to cook up a packet of Maggi Asam Laksa. I know it actually tastes nothing like the real asam laksa but this taste…it’s got a hook on me. Nothing comes close to matching the level of comfort and happiness I get when I eat a bowl. It’s been a favourite of mine and will forevermore, be my go-to instant noodle flavour #foreverlove #togetherforever

    5
  45. Kellychan21
    502 reviews

    The taste is so so only

    3 out of 5, reviewed on August 13, 2017

    The Asam Laksa flavour taste is so so only. May be I am not Asam Laksa fan, thus I wont buy it again after tried once.

    3
  46. Jeff Tung
    72 reviews

    不好吃

    1 out of 5, reviewed on August 10, 2017

    这是我吃过最不好吃的maggi 面,不知道怎么形容他的味道。
    总之就是不会想再吃第二次了!

    1
  47. leekahseng12
    323 reviews

    Not Nice at all

    2 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    This Maggie Asam Laksa not nice at all, totally different with the Asam Laksa taste that I want.
    I will not going to buy this flavor anymore.

    2
  48. Niki Tay
    996 reviews

    taste no good

    2 out of 5, reviewed on July 27, 2017

    i like to eat asam laska but the maggie asam laska the taste is different with i bought at pasar malam 1, i prefer maggie kari only.

    2
  49. PRINCESS NURUL
    128 reviews

    maggi

    4 out of 5, reviewed on July 20, 2017

    maggi selalu saya akan simpan stok kat rumah kerana jika lapar pada waktu malam maggi la penyelamat saya…. maggi asam laksa adalah kegemaran saya.

    4
  50. aizaman46
    219 reviews

    Mi segera terbaik

    5 out of 5, reviewed on May 24, 2017

    Mi segera yang sedap dan tidak lembik..Hanya masak 2 minit untuk mi yang kenyal dan mengenyangkan..Terasa seperti makan asam laksa sebenar..

    5
  51. Macy59
    30 reviews

    asam laksa

    3 out of 5, reviewed on May 17, 2017

    酸酸辣辣吃起来很开胃,喜欢吃酸辣得人可以试试看。

    3
  52. Aznor Azizul
    153 reviews

    Pretty Good For Asam Laksa Lover

    3 out of 5, reviewed on May 3, 2017

    Sadly I am not one of them who fancy Asam Laksa at all and this is just adding a little interest for me to try out what sort of taste it has. However it has the slightest Asam Laksa taste in my opinion yet it is still edible to most.

    For Asam Laksa lovers I am sure that many will not be disappoint by its taste but for people like me, it just come out as convenient when you has nothing else in your fridge or cabinet.

    3
  53. Zhongk3391
    144 reviews

    As close as hawker fare

    5 out of 5, reviewed on March 24, 2017

    There is a difference between good asam laksa and plain bad ones. The distinction lies in the strength of the asam taste and use of fragrant spices such as laksa leaves and galangal. MAGGI somehow magically made this work to my disbelief. I am not against eating asam laksa in a cup because the broth is the most important aspect of the dish. This maggi noodles has hints and bits of laksa leaves in it as well as chilis and ginger, so it does stay true to the original way of making it. It is on the thicker side which is exactly the way I like it. The sour profile is there and is generally a really good made product. Two thumbs up!

    5
  54. sherryever71
    216 reviews

    Maggi asam laksa

    5 out of 5, reviewed on February 27, 2017

    Maggi with so many flavour of instant noodles, I like to tell you another favourite of mine is the Asam Laksa.
    I like the taste of Asam Laksa of this instant noodles, it’s delicious when I added in the meatballs, vegetables and an egg while cooking. I enjoy my meal with this, this is easy to purchase at hypermarket too.

    5
  55. Suraya8678
    91 reviews

    rasanya sangat sedap

    4 out of 5, reviewed on February 27, 2017

    Maggi asam laksa salah satu makanan kegemaran saya. sangat mudah dimasak dan mengenyangkan. rasanya membangkitkan selera

    4
  56. Betty Liew
    263 reviews

    Best Asam Laksa Noodle

    5 out of 5, reviewed on February 23, 2017

    When come to instant noodle, I always stick to Maggi due to their chewy Noodle and the nice gravy. The Asam Laksa is thicker and the soury is just nice. The Maggi Asam Laksa brings back my appetite.

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...