AYAMAS Crispy Nuggets

Product Details

The Crispy Nuggets is intended to satisfy your stomach when hunger strikes! Convenient and easy to prepare, this snack has no Trans Fat, Preservatives or MSG making it the best snack choice for all.

 

  1. Avatar

    Lynelty53
    18 reviews

    Ayamas crispy nugget

    4 out of 5, reviewed on November 21, 2018

    My Son like to eat crispy nugget. This crispy nugget is convenient and easy to prepare, this snack has no Trans Fat, Preservatives or MSG making it the best snack choice for all.

    4
  2. Avatar

    evimei7971
    10 reviews

    简单好吃

    5 out of 5, reviewed on November 5, 2018

    孩子指定我一定要买ayamas nuggets,因为这是他的最爱,一个人可以吃12片?? 听不了口

    5
  3. Avatar

    Shamsuhai10
    13 reviews

    Nuget ayamas crispy terbaik

    5 out of 5, reviewed on October 28, 2018

    Anak-anak saya amat menyukai nuget ayamas crispy dengan rasa ranggupnya, sedap bila saya menyediakan sarapan pagi.Bila saya ke pasaraya saya pasti beli nuget ayamas crispy ini serta sentiasa ada stock dirumah.Keranggupan nuget ayamas crispy ini sesuai dimakan juga pada masa terluang bersama keluarga bila waktu cuti kerja dan sambil mengeratkan kekeluargaan.Nuget ayamas crispy pilihan saya dan keluarga sampai bila-bila.

    5
  4. Avatar

    arhsiow9584
    3 reviews

    还是Ayamas牌子的最好吃

    5 out of 5, reviewed on October 5, 2018

    每次去逛街都会买这个,之前试过买别的brand,可是最后还是觉得Ayamas牌子的最好吃!

    5
  5. Cheney Chai
    28 reviews

    Good choice of junk food

    4 out of 5, reviewed on September 6, 2018

    Ayamas crispy nuggets is my favourite choice of junk food especially during party time.

    4
  6. Avatar

    Amelin2380
    1 reviews

    AYAMAS NUGGET terbaik dikalangan yang baik

    5 out of 5, reviewed on August 12, 2018

    Mutu kebersihan dan kualiti produk yang dijamin 100% terbaik dari kalangan produk Nugget yg ada dipasaran disamping ianya Halal . Pilihan seisi keluarga kami

    5
  7. Avatar

    shuixian84
    3 reviews

    香脆又好吃的鸡块

    5 out of 5, reviewed on August 11, 2018

    它是我周末必备的食物,无论是我看球赛,追戏剧,看电影,听歌,或者朋友来家里聚会,它都是我的首选,非常美味又香脆,方便招待客人,超级好吃!

    5
  8. Wani Othman
    3 reviews

    RANGUP, SEDAP & LEMBUT

    5 out of 5, reviewed on July 28, 2018

    Nugget Ayamas sentiasa menjadi kesukaan keluarga sejak mula produk Ayamas muncul di pasaran. Ayamas Nugget Crispy adalah antara produk yang terbaik, tetap rangup walaupun kita goreng untuk tempoh masa yang lama. Goreng dan makan ia dengan nasi panas beserta kicap dan sos, memang terbaikkk!

    5
  9. Avatar

    akma199483
    11 reviews

    seperrrrbb

    5 out of 5, reviewed on July 23, 2018

    hidangan kegemaran seisi keluarga. memang sedap.

    5
  10. Avatar

    Elainne71
    12 reviews

    周末在家看电影必备

    4 out of 5, reviewed on July 20, 2018

    周末特别不喜欢出门 到处都人山人海的 宅在家看部喜剧 爱情剧 悲剧 恐怖剧更好呢 哈哈哈 这款nugget!是我周末的必备 非常爽口 沾上辣椒酱/番茄酱根本就是赞赞赞?炸至金黄色 热腾腾的 放到口里咬 那滋味儿真的很赞 哈哈

    4
  11. Avatar

    Zuranok6926
    15 reviews

    Ayamas sedap

    4 out of 5, reviewed on July 18, 2018

    Ayamas sedap dimakan bersama nasi.digoreng hingga rangup kekuningan dan dimakan bersama sos.memang sedaplah.

    4
  12. Avatar

    Wmeng97
    9 reviews

    Yummy food

    5 out of 5, reviewed on July 16, 2018

    My younger brother and I like to eat ayamas nuggets very much.my mother always cook it for us as lunch.it is crispy and delicious.i also love other food from ayamas brand

    5
  13. Avatar

    Farihah96
    3 reviews

    Kegemaran semua

    4 out of 5, reviewed on May 23, 2018

    Ayamas bukanlah nama asing bagi kita semua,produk-produk yang dihasilkan sangat memuaskan hati terutama sekali kanak-kanak malah golongan dewasa juga.Produk yang bermutu tinggi dan berkualiti enak dinikmatk seisi keluarga.

    4
  14. Avatar

    Sakurahime70
    10 reviews

    Cepat dan mudah

    5 out of 5, reviewed on May 11, 2018

    Menu paling senang dan ringkas disajikan untuk tetamu dan seisi keluaraga tanpa mengira waktu. Lebih enak dimakan sewaktu panas dan menjadi sajian sewaktu menonton atau bersantai bersama keluarga.

    5
  15. Avatar

    mustanks19
    3 reviews

    Rangup

    5 out of 5, reviewed on May 5, 2018

    Nugget yg sedap sekali. Macam nugget McDonalds. Sekali rasa susah nak berenti makan.

    5
  16. Avatar

    Neko25
    6 reviews

    Ayamas nuggets

    5 out of 5, reviewed on May 1, 2018

    This nuggets were so tasty and it is suitable for any occasions like Chinese New Year, birthday party, Christmas and etc. It was crispy and children like it so much. It is convenient and delicious. Love it

    5
  17. Avatar

    vimalmaran199641
    6 reviews

    Excellent food for supper

    5 out of 5, reviewed on April 5, 2018

    I love Ayamas products as it is very tasty if compared to other brands. This product is suitable for everyone who loves crispy nuggets especially during supper time.

    5
  18. Dilla Amir
    3 reviews

    sedap

    5 out of 5, reviewed on March 15, 2018

    Berbaloi untuk beli dan rasa.. Sedap sebagai snek harian.. Kalau xpandai goreng sgt pown, masih sedap utk di makan.. Agak mengenyangkn jugak..

    5
  19. Avatar

    Adraina35
    6 reviews

    Crispy and tasty

    5 out of 5, reviewed on March 6, 2018

    All the nuggets are flavored nicely. You just need to fry the nuggets to golden colour. Then you can have whole plates of delicious nuggets.

    5
  20. Avatar

    NCL60
    4 reviews

    Yummy

    4 out of 5, reviewed on March 4, 2018

    Easy to prepare, does not required defrosting. Just remove from freezer and put into air fryer and 10mins after, it’s dine. My kids like it very much. Suitable as snack or as a meal.

    4
  21. Yummy nuggets

    4 out of 5, reviewed on March 3, 2018

    Ayamas crispy nuggets are my favourite as it is very delicious. The texture and the taste is really amazing. Everyone should try it as it simply tastes awesome !!!!!

    4
  22. Ng Yan Yan
    3 reviews

    Perfect for lunch and dinner

    5 out of 5, reviewed on March 3, 2018

    This product only take a few minutes to fry it and perfect for a simple lunch and dinner. It is simple and easy to cook. Most importantly all my children loves to eat the nuggets.

    5
  23. Avatar

    Qifa121259
    3 reviews

    Jajan

    5 out of 5, reviewed on February 14, 2018

    Memang hi-tea saya setiap petang, walaupun kadang-kadang terasa malas hendak goreng, tetapi perut saya tetap memaksa saya untuk goreng nugget ni, biasala, da sedap nak buat macam mana?

    5
  24. Avatar

    amirahfarhah13
    6 reviews

    Rangup

    5 out of 5, reviewed on February 14, 2018

    Mudah digoreng dan tidak mengambil masa yang lama untuk menyiapkannya. Paling best makan masa panas dan cicah sos cili. Kalau berjalan kemana mana mesti bawak bekal nugget untuk makan dalam perjalanan. Dan mesti bawak sepeket atau lebih untuk digoreng semasa bercuti untuk dibuat sarapan atau makan petang.

    5
  25. crispy snack

    5 out of 5, reviewed on February 7, 2018

    having something as crispy as this nugget for late night ‘snack’ is the best thing ever. people know me as one of the laziest person to take my butt off the ground to take some snack at the kitchen. but i couldnt resist to prepare these ‘snacks’ for me and also my friends. the taste is fantastic and you couldnt stop at one. once you start, you cant stop. it may take some of your time to prepare it, but hell yeah it is worth it. really recommend my friends to have this at their home, so that i will always can eat this whenever i spend my time with them.

    5
  26. Avatar

    YFNgui51
    3 reviews

    Good choices for supper

    5 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    I knew it is radiculous when you frying the nuggets at midnight 11p.m but I just can’t resist it. It is too delicious and definitely affordable snacks compared to others fast food. The crispy taste when you bite it and it won’t stick all together with each other. Would recommend to my family and friends.

    5
  27. Avatar

    Cheryltiramisu27
    8 reviews

    Best nuggets

    4 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    I started to love it since I was young. It brings back my primary memories when my mom love to fry it for me after school, I eat it with chillies sauce and tomato sauce. Too good as the texture of nuggets very tender.

    4
  28. Raymond Heng
    3 reviews

    The best Malaysian choice

    4 out of 5, reviewed on January 22, 2018

    Makan dengan nasi atau makan di party bila bila sedap

    4
  29. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    Rangup AYAMAS Crispy Nuggets

    5 out of 5, reviewed on January 19, 2018

    Kami sekeluarga suka nuggets ayamas memang sedap rangup di luar lembut didalam,Dimakan tidak kira dimana.Sesuai dalam penyediaan majlis hari jadi kanak kanak,mudah dihadam dan rasa yang ayam yang lazat.Mudah didapati di Pasaraya Maydin,Tesco dan kedai kedai berhampiran.Harga mampu milik.Ramai menggemarinya.

    5
  30. K Ren Ln
    7 reviews

    ayamas sedap

    5 out of 5, reviewed on January 14, 2018

    sesuai untuk sarapan pagi sedap dan mudah digoreng. ayamas ni la pilihan keluarga saya. kena cuba. sedap sehingga menjilat jari

    5
  31. Avatar

    Leeleeteck98
    3 reviews

    Delicious nudget

    4 out of 5, reviewed on January 12, 2018

    I like to eat this since I was a kid, it is really nice to eat and the taste is so good. It is really convenient to fried it and can keep it in the refrigerator for months.

    4
  32. Avatar

    qissy_A15
    5 reviews

    From childhood to adulthood

    5 out of 5, reviewed on January 12, 2018

    This is my No 1 choice for chicken nugget. I love the crispy outer layer coating, the juicy and tender chicken filling inside. It just to die for. It really good to eat when hot and better when sharing with family.?

    5
  33. Avatar

    Michelle103180
    9 reviews

    Nugget Slurpp!

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    The delicious brand of nugget I have ate and will buy it until today. It was so much crunchy! Love ayamas nugget so much!

    5
  34. Avatar

    JoAnnLim8868
    3 reviews

    To die for !

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    It’s something that I grew up with. Nostalgic and delicious, I always have one pack at home. Easy and can be used to supplement a meal, for bites when you have guests and just to when you miss having some comfort food.

    5
  35. Avatar

    Miomio04
    1 reviews

    Yummy nugget

    5 out of 5, reviewed on December 2, 2017

    Whole my family like to buy this brand nugget because its crispy and yummy,everytime have party or gathering i alson will buy this nugget cook n serve to my friend…sometime i will cook some for my son’s lunch box to bring to school…this nugget is very delicious.

    5
  36. Avatar

    HussinAnna25
    50 reviews

    Nugget pilihan

    5 out of 5, reviewed on November 4, 2017

    Nugget ayamas menjadi pilihan kami sekeluarga rasanya sangat sedap berjus dan rangup diluar.sangat mudah di goreng tidak melekat.selalu nya kalu beli sekejap je licin.

    5
  37. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Nuget ayam yg lembut berjus di dalam dan ranggup di luar

    4 out of 5, reviewed on November 2, 2017

    Sedap dinikmati setiap waktu.Rasa nuget ayam dgn isi ayam yg lembut berjus di dalam dan ranggup keemasan di luar.Rasanya juga cukup berperisa,sedap dinikmati dengan pelbagai jenis sos mahupun dimakan begitu saja.Tapi mgkin saya rasakan isi ayamnya semakin nipis,tidak seperti dulu lagi.Namu,harganya masih berbaloi utk dibeli.

    4
  38. Avatar

    aifaahuda08
    2 reviews

    Sedap tidak terhingga dengan ayamas nuget crispy

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2017

    Nuget crispy ayamas sedap, keluar frezeer boleh terus masak. Rasa nuget sedap di dalam mulut. Rasa makan bertambah.

    5
  39. Avatar

    CikSue38
    434 reviews

    Ayamas crispy nugget

    5 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    Nuget ayam ayamas sedap dimakan. Rangup diluar dan lembut didalam. Perlu gorengan dengan minyak yg cukup panas sehingga kekuningan. Tidak perlu dinyah beku. Keluar2 freezer terus goreng atau masuk dlm air fryer. Mudah sangat. Nugetnya pn cukup rasa. Yg menarik nuget berbentuk pelbagai. Saya gemarkan bentuk drumstick dan segitiga pokok pine. Lebih enak dimakan panas2. Harga boleh tahan tapi berbaloi bila beli time promosi. Selalu beli banyak jika harga jatuh bawah RM10. Sangat jimat. Boleh dibuat sarapan, makan begitu saja sbg snek atau dibuat lauk.

    5
  40. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    AYAMAS Crispy Nuggets

    5 out of 5, reviewed on October 20, 2017

    AYAMAS Crispy Nuggets kepingan emas yang disalut menhasilkan rasa yang yummy….Makan panas2 lebih sedap dengan kelembutan isi tiada tandingannya,..Bila sejuk rasa kurang bagi saya… Ayamas nudget rangup ini adalah kegemaran anak-anak saya dan sebab tiada lemak tersembunyi ia juga menjadi kegemaran saya juga.Terbaik…

    5
  41. Nor Juliana Mawarni
    129 reviews

    AYAMAS nugget crispy

    4 out of 5, reviewed on September 24, 2017

    Mudah dan cepat.Hanya menggoreng sahaja.Rasa ayam yang padat seakan-akan tempura ayam.Memang sedap.Anak-anak saya begitu menyukainya.Ranggup dan boleh dinikmati bila2 masa sahaja.Harga tidak terlalu mahal,berpatutan sahaja.Saya akan mengesyorkan pada kawan saya kerana ianya sedap dan mudah disediakan.Ayamas Nugget Crispy berbaloi dibeli.

    4
  42. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Nuget yg sangat sedap

    5 out of 5, reviewed on September 16, 2017

    Jenama pilihan saya…nuget ayamas ni sangat sedap,bnyak isi ayam & ranggup bila digoreng..ianya ranggup dgn warna keemasan yg cantik di luar & lembut berjus di dalam..anak 2 mmg suka makan nuget ni..saya juga bekalkan nuget ni utk anak ke sekolah..harga pon berpatutan.

    5
  43. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    RANGUP

    5 out of 5, reviewed on September 9, 2017

    Saya amat sukakan AYAMAS Crispy Nugget ini..Rasanya amat enak sekali..Rangup di luar,lembut dan berjus di dalam..Pasti beli setiap kali ke pasaraya

    5
  44. Nor Othman
    1343 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2017

    I love these nuggets as they taste very well and are loved by the whole family. It is not overly-seasoned and dips well into ketchups and mustard. It’s easy to store as well as to prepare as this product takes little to no time at all to prepare and cook. The crispiness also stays fresh for a few hours even after its been cooked. It’s an amazing product and loved by generations!

    5
  45. Avatar

    Aikoaiko25
    1053 reviews

    鸡块

    4 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    这个鸡块是大人小孩都喜欢吃的,每次妈妈一煮我会立刻去拿来吃因为实在是太美味了

    4
  46. Avatar

    PRINCESS NURUL
    129 reviews

    AYAMAS Crispy Nuggets

    5 out of 5, reviewed on August 17, 2017

    byk2 jenis nuggets jenama AYAMAS Crispy Nuggets la yg paling suka.. selain itu saya jgk suka jenis nuggets jns tempura…

    5
  47. Avatar

    penny41
    407 reviews

    4 out of 5, reviewed on August 17, 2017

    要买nugget一定会买有牌子的,因为有牌子的保证好吃,ayam mas的nugget香脆扎实,好吃

    4
  48. Ijah Mizah
    11 reviews

    THE BEST CHOICE

    5 out of 5, reviewed on August 15, 2017

    kami sekeluarga selalu beli pelbagai jenis nugget. Tapi hanya ini yang kami rasakan paling terbaik. Rangup diluar dan padat dengan isi di dalam. Paling penting menjadi pilihan anak kami. Memang berbaloi kalau beli.

    5
  49. Avatar

    jazlan59
    144 reviews

    Nugget yang sedap

    5 out of 5, reviewed on August 14, 2017

    nugget ayamas memang kegaran saya sekeluarga. bila digoreng aroma memukau dan dihidangkan panas bersama sos cili. sangat sedap.

    5
  50. Avatar

    Kellychan21
    502 reviews

    Crispy nuggets

    4 out of 5, reviewed on August 14, 2017

    My kids love this crispy nuggets much. They like to dip it in tomato sauce during their meal. It is easy to prepare and it is yummy after fried it. The price of the nuggets is reasonable too.

    4
  51. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    小孩的最爱

    3 out of 5, reviewed on August 14, 2017

    Ayamas Nuggets是小孩的最爱,我小时候也常叫妈妈炸给我吃!
    点tomato sauce更好味!

    3
  52. Miko Tan
    324 reviews

    AYAMAS Crispy

    4 out of 5, reviewed on August 10, 2017

    AYAMAS Crispy 的Nuggets最好吃的,吃几多次都不会吃腻,也可以夹面包吃超方便的。

    4
  53. Avatar

    Nik Zulaikha Shah
    186 reviews

    Segera, sedap & berkhasiat

    4 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    Bagi kanak- kanak yang sukar untuk makan, amatlah sesuai dihidangkan Ayamas Crispy Nuggets untuk memenuhi selera mereka. Sesuai juga digandingkan dengan sayur serta sos pilihan. Mengenyangkan serta sesuai untuk pelbagai majlis.

    4
  54. Aisyaz Idrus
    82 reviews

    Nuget ayam yang rangup dan menyelerakan

    5 out of 5, reviewed on August 2, 2017

    Nuget ayam ini menjadi pilihan keluarga saya. Senang disediakan dan rasanya yang rangup memang enak dimakan dengan sos.

    5
  55. Avatar

    Sarah
    133 reviews

    Sedap dan cepat disediakan

    5 out of 5, reviewed on July 31, 2017

    Paling saya suka dengan Nugget Ayamas adalah sebab kita tidak perlu thaw dulu nugget sebelum goreng. Keluar je dari freezer boleh terus goreng. Senang, cepat dan sedap. Walaupun dah goreng lama pun nugget masih rangup.

    5
  56. Niki Tay
    996 reviews

    AYAMAS Crispy Nuggets

    4 out of 5, reviewed on July 21, 2017

    最爱吃AYAMAS Crispy 的Nuggets的,每次去super market我都会买回家要妈妈炸给我吃,吃几多次都不怕吃腻的越吃越好吃的一口接一口的吃。

    4
  57. tastyy!

    5 out of 5, reviewed on July 20, 2017

    tasty nugget! really my children love it soo much! 1 packet finished in 1 day!! love!!

    5
  58. Avatar

    Fong Fong
    318 reviews

    favourite nuggets

    5 out of 5, reviewed on July 18, 2017

    My kid favorite nuggets, they can eat a lot of rice every time i cook this nuggets. A must side dish during party time.

    5
  59. Jason Lim
    106 reviews

    AYAMAS Crispy Nuggets

    4 out of 5, reviewed on July 16, 2017

    AYAMAS Crispy Nuggets 可以当早餐夹面包,也可以做晚餐,超方便的

    4
  60. Avatar

    sandlee51
    174 reviews

    Nice and Easy to prepare

    4 out of 5, reviewed on June 23, 2017

    My son loves to eat this brand of nuggets. It is easy to prepare. Just take out from fridge and put some into the air fryer and after about 10 minutes, it is well serve hot.

    4
  61. Avatar

    Keroro8271
    1 reviews

    Nugget Keemasan

    0 out of 5, reviewed on June 22, 2017

    Nugget dengan rasa ayam sebenar. Apabila digoreng keemasan sedap dimakan begitu sahaja atau dicicah dengan sos kegemaran.

    0
  62. Avatar

    fionayyl03
    511 reviews

    Nuggets of deliciousness

    5 out of 5, reviewed on June 17, 2017

    I love these nuggets as they taste very well and are loved by the whole family. It is not overly-seasoned and dips well into ketchups and mustard. It’s easy to store as well as to prepare as this product takes little to no time at all to prepare and cook. The crispiness also stays fresh for a few hours even after its been cooked. It’s an amazing product and loved by generations!

    5
  63. Nur Arina
    812 reviews

    Kembalikan rasa yang dulu

    0 out of 5, reviewed on June 6, 2017

    Saya pernah membeli ayamas dan pendapat saya tentangnya, nuget ayamas tidak seperti dahulu lagi. Dahulu saya sangat sukakan nuget ayamas ni kerana rasanya yang asli dan agak tebal. Tapi sekarang kualiti pada rasanya agak sedikit kurang dan juga terlalu nipis jika dibandingkan dahulu.

    0
  64. Sithambaran Kamachee
    131 reviews

    delicious

    4 out of 5, reviewed on June 6, 2017

    very soft and tender.I really love the texture.

    4
  65. Avatar

    nurhidayah04
    111 reviews

    sedap dan menjadi pilihan

    4 out of 5, reviewed on May 25, 2017

    Ayamas crispy nugget sedap menjadi kesukaan anak2. Jika tak sempat sediakan breakfast, nugget ayamas lah menjadi penyelamat.sedap dan harga berpatutan

    4
  66. Avatar

    geegee48
    43 reviews

    nuget seisi keluarga

    5 out of 5, reviewed on May 25, 2017

    seisi keluarga amat menyukai nuget crispy ayamas.setiap bulan bila gaji kami mesti memastikan nuget crispy ayamas diambil untuk simpanan,kerana ia amat mudah disediakan,sesuai untuk majlis2 kecil,santai2,dengan rasanya yg lazat smue menggemarinya

    5
  67. Avatar

    cties_8435
    32 reviews

    Real chicken flavor nuggets

    5 out of 5, reviewed on May 23, 2017

    My husband and son love this nugget really much. A very time savvy snack for my family. You can even fry it as soon as you get it out from freezer without defrost first. The taste is delicious and you can even taste the chicken.

    5
  68. Avatar

    aizaman46
    219 reviews

    Nuget isi ayam sebenar

    4 out of 5, reviewed on May 23, 2017

    Nuget ayamas dengan isi ayam sebenar.Rangup dan kaya dengan protein dan khasiat.Anak2 memang suka dengan nuget ini.

    4
  69. Avatar

    Vicky Low
    241 reviews

    Ayamas Crispy Nuggets

    4 out of 5, reviewed on May 18, 2017

    Ayamas crispy nuggets, always keep in my freezer and ready for fry for my kids. Suitable to fry with air fryer too. Snack that can be prepared easily for whole family.

    4
  70. Avatar

    marytan64
    30 reviews

    最爱ayamas

    5 out of 5, reviewed on May 16, 2017

    ayamas的每一款nuggets我都喜欢吃。优惠的时候买的最多~炸的脆脆热热最好吃了~

    5
  71. Kaushelia Shelia
    365 reviews

    Let's eat the delicious and crispy AYAMAS Nuggets together

    5 out of 5, reviewed on May 16, 2017

    AYAMAS Crispy Nuggets is one of my most favourite as it taste so delicious the moment my I mother fried for me. It is so convenient and easy to prepare as it contains no trans-fat, and preservatives or MSG, which is very good for the health that make it the best choice for everyone to eat this AYAMAS Crispy Nuggets. The price is reasonable and worth. It should be eaten when the nuggets are hot because you can feel the crispy taste. It is not only my favourite choice but also my family favourite choice. Let’s eat together.

    5
  72. Avatar

    sabarina37
    374 reviews

    Nudget Ayamas yang rangup

    5 out of 5, reviewed on May 13, 2017

    Ayamas nudget rangup adalah snek paling digemari oleh semua lapisan masyarakat.Oleh kerana rasanya yang sedap,enak & rangup membuatkan kita terliur dengan nudget ayamas.Bila majlis hari lahir yang akan tiba ataupun majlis-majlis keramaian nudget ayamas yang rangup ini sering menjadi tumpuan pembeli & pemakan.Nudget yang sangat mudah untuk dihidangkan menjadi kegilaan pada para ibu-ibu.Hanya tinggal panaskan minyak,goreng & angkat.Perrghhh!!! makan panas-panas memang kaw.. Ayamas nudget rangup ini adalah kegemaran anak-anak saya dan sebab tiada lemak tran ia juga menjadi kegemaran saya juga.

    5
  73. Avatar

    miera97
    131 reviews

    AYAMAS Crispy Nuggets

    5 out of 5, reviewed on May 12, 2017

    nuggets ayamas memang sedap, rangup di luar lembut didalam,, siap berjus lagi, dalam peti ais saya memang mesti ada nuggets ayamas, sebabnya anak-anak saya sukakannya, dimakan x kira waktu, pagi, malam atau petang.. sesuai juga di hidang untuk para tetamu.. ha bila hari raya stocks nuggets ayamas wajib ada..

    5
  74. Avatar

    atikah1059
    25 reviews

    Super Delicious

    5 out of 5, reviewed on March 24, 2017

    Makan panas2 tidak kira waktu memang enak.

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...