Axion Lemon

Product Details

Provides powerful grease removal performance in the fresh aroma of lemon.

  1. Avatar

    PRINCESS NURUL
    128 reviews

    Axion Lemon

    4 out of 5, reviewed on December 24, 2018

    Axion Lemon dia jenis x cepat lembik jika terkena air..

    4
  2. Ido Marcello
    6 reviews

    The polisher that shines dirty dishes

    4 out of 5, reviewed on November 21, 2018

    Axion is not only special by its name but also its performance. Regardless of plastics, glasses or even woods, this soap really cleans dirts that are so burdensome to be cleaned. I recalled dirts like rendang dishes, colouring like syrup, oily leftovers, and also curry. The length of time to clean can be shortened and less energy required. It’s not only good for household, but food and beverages industry.

    4
  3. Norain Nordin
    3 reviews

    Wangi semerbak

    4 out of 5, reviewed on October 19, 2018

    Sabum pencuci pinggan Axion Lemon ni betol-betol membantu surirumah yang perlukan pembantu untuk mencuci pinggan dengan lebih cepat. Kesan minyak lebih cepat hilang

    4
  4. Avatar

    awang83
    3 reviews

    sabun axion wangi semerbak

    4 out of 5, reviewed on October 18, 2018

    Sabun axion sesuai digunakan untuk membasuh pinggan mangkuk atau menghilangkan segala kekotoran. Ini kerana faktor buihnya yang banyak dapat menghilangkan segala kekotoran yang melekat di pinggan atau barang-barang lusuh. Ditambah dengan bauan yang wangi dan tidak busuk. Ayah atau ibu saya selalu menggunakan sabun axion sebagai sabun utama untuk mencuci pinggan mangkuk di dapur.

    4
  5. Avatar

    Marsha180707
    4 reviews

    The Greatest of Axion Lemon

    5 out of 5, reviewed on September 15, 2018

    Since I child until adult my mom love to use any type of Axion, it doesn’t matter as long the brand is Axion. But, the most she love to used is Axion Lemon and Axion Lime. This is because these two type of Axion very good to clean oily dishes. Suitable for any kind dishes. More prefer Axion Lemon and Axion Lime.

    5
    1
  6. Jolene Wong
    3 reviews

    Powerful

    5 out of 5, reviewed on September 9, 2018

    Clean all dirty dishes effectively and smells good too. 1 small tub can use a long time, for me lah.. Cuma perlu sikit sudah cuci banyak pinggan mangkuk and pots and pans.

    5
  7. Avatar

    Khairilrasyidi76
    4 reviews

    Axion sangat disyorkan

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2018

    Sejak saya masih kecil, ibu saya seringkali menggunakan sabun pencuci pinggan Axion untuk membasuh pinggan. Kami sekeluarga lebih gemar menggunakan sabun pencuci yang bersifat paste berbanding jenis cecair kerana jenis ini akan lebih keras dan lambat habis. Selain itu, sabun ini akan menghilangkan semua kotoran minyak yang melekat dan akan meninggalkan bau yang menyegarkan. Apa yang penting, sabun Axion ini pastinya tidak merosakkan kulit tangan selepas penggunaannya sepertimana sesetengah sabun pencuci pinggan yang lain.

    5
  8. Avatar

    Shahir97
    3 reviews

    Pencuci pinggan jimat dan efektif

    5 out of 5, reviewed on August 17, 2018

    Saya suka gunakan pencuci pinggan jenis paste berbanding jenis cecair . Axion pilihan saya sejak dahulu lagi . Sebabnya dia jimat dari segi penggunaan kerana kualiti paste dia bagus berbanding produk pencuci pinggan jenis paste yang lain .paste Axion keras sedikit . Paste jenama lain terlalu lembik membuatkannya cepat sangat habis dan kurang efektif untuk mencuci .dengan axion tahan lama hampir berbulan boleh pakai . Jenama lain hanya sebulan sahaja boleh tahan selepas saya mencuba .

    5
  9. Syaiful Fadzly
    3 reviews

    Lagend

    5 out of 5, reviewed on July 21, 2018

    This brand this product … has been use all over my generation since my late late late grandparents… very suite with our skin not give any reaction to our skin

    5
  10. Avatar

    norhayati17
    10 reviews

    Saya sukakan Axion

    5 out of 5, reviewed on April 18, 2018

    saya telah mencuba pelbagai produk untuk mendapatkan hasil pencucian terbaik dan akhirnya mencuba Axion lemon. Setelah menggunakan produk ini saya mendapati ianya amat berkesan untuk menghilangkan segala kesan minyak dan cara penggunaanya amat mudah kerana ianya merupakan cecair pencuci yang telah dibekukan bagi memudahkan saya untuk menggunakannya. Baunya juga amat menyegarkan dan yang penting sekali tidak merosakkan kulit tangan saya. sebelum itu ada beberapa produk yang menyebabkan kegatalan pada kulit tangan saya. Pinggan mangkuk juga bersiah dan mempunyai kesan-kesan bau yang tidak menyenangkan.

    5
  11. Avatar

    RulhazliRazak47
    6 reviews

    Kurang berbuih

    3 out of 5, reviewed on March 12, 2018

    Dah lama sy guna pencuci pinggan Axion ni dan sy perasan kualitinya semakin berkurang.Sy mmg lebih suka pencuci jenis paste berbanding jenis liquid.Tapi ia semakin kurang efektif mbersihkan kesan berminyak pd cucian sy terutamanya bekas plastik.Sy perlu basuh bnyak kali utk hilangkan kesan minyak.Ia juga semakin kurang berbuih,bau pun kurang wangi.Tapi sy suka pastenya yg x mudah mncair dan lembik bila terkena air sprti jenama lain.Harga pun berpatutan,cuma kualiti pembersihannya semakin berkurang.

    3
  12. Yazmin Zakaria
    3 reviews

    The very best!

    5 out of 5, reviewed on March 11, 2018

    This has always been my go to dishwasher. I always buy the large size and it can last for more than 2 months at my house. I love that it makes cleaning dishes very easy and fast even if the dishes are very oily. Lastly it is also very gentle on the hands causing no damage on my hands.

    5
  13. Avatar

    CikSue38
    396 reviews

    pencuci pinggan mangkuk dulu kini dan selamanya

    5 out of 5, reviewed on March 6, 2018

    pencuci pinggan mangkuk jenama axionmmg menjadi pilihan saya dr dulu sehingga kini. semangkuk size besar boleh tahan 2-3 bulan penggunaan. bila cuci kesan minyak dan kotoran mudah tanggal. bau lemon pn wangi dan tidak melekat bau sabun pada pinggan mangkuk. yg paling seronok tangan saya tidak mengelupas seperti mrnggunakan prncuci pinggan mangkuk jrnama lain. harga agak mahal berbanding jenama lain dan mudah didapati di pasaran.

    5
    1
  14. Avatar

    BumbleBee34
    25 reviews

    pencuci pinggan mangkuk handal

    5 out of 5, reviewed on February 20, 2018

    pencuci pinggan mangkuk axion mmg antara yg paling bagus saya guna. kesan minyak, warna kunyit dan macam2 lagi lebih mudah ditanggalkan dan dibersihkan menggunakan axion. alas bontot periuk pn terbaik guna axion ni bila nak guna api kayu terutamanya. harga sedikit mahal berbanding jenama lain tapi kualiti mmg tip top.

    5
  15. Avatar

    Anep89
    8 reviews

    Wangi

    4 out of 5, reviewed on February 7, 2018

    Kat rumah memang selalu guna axion ni.dah la banyak isi buih wangi pulak tu..kadang2 basuh tangan pun guna axion.kalau axion abis je memang x selesa nak basuh pinggan.ia senang guna sekali buka penutup terus sapu dah macam je rasa nak makan je

    4
  16. Avatar

    Afiza_Rahim60
    349 reviews

    Axion Lemon

    5 out of 5, reviewed on January 15, 2018

    Sejak kecil lagi saya melihat ibu saya menggunakan jenama Axion Lemon sebagai pencuci pinggan mangkuk kami seisi keluarga.Bau lemon asli pekat selepas membasuh masih wangi lagi. Axion Lemon dengan secalit penggunaan buihkan dalam bekas mangkuk kesannya amat TERBAIK..Walaupun bekas plastik,tapi dapat mencuci kesan minyak dengan sekali cucian sahaja.Mengagumkan.Sesuai seisi keluarga.Mesra kulit.

    5
  17. Avatar

    JoAnnLim8868
    3 reviews

    My absolute favourite

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    My favourite and my go to dish washers. Smells great and it lasts very long. Lemons smell is extremely refreshing and cleans extremely well too. Price is extremely reasonable as it lasts me a long time. Definite thumbs up.

    5
  18. Xiao Long
    190 reviews

    Like advertise

    5 out of 5, reviewed on November 26, 2017

    Still remember the advertisement? As advertise, it really effective in term of cleaning the plates with oils/ grease. However, it doesn\’t treat my skin good. I\’m having sensitive skin, and this would cause my skin to dry and breaks. So, the only way is to use with gloves. Anyhow a every good product, cheap and effective.

    5
    1
  19. Avatar

    mizarifin91
    136 reviews

    kualiti dah berubah

    3 out of 5, reviewed on October 10, 2017

    dulu saya menggunakan saun axion ni untuk membasuh pinggan tapi sekarang saya dh berhenti guna sebab saya alergik degn sabun ni. kulit jari jdi kering da gelups, sagat pedih. saya rasa.mungkin sebab kandungn kimia yang tinggi. selain tu saya perasan sabun axion ni dh kurang buih dan sangat keras berbanding dulu. dah jatuh kualiti dah

    3
  20. Maawardah Mohamad
    43 reviews

    axion sudah kurang bermutu

    2 out of 5, reviewed on October 9, 2017

    Pencuci pinggan axion dalam bentuk paste ni sudah kurang berbuih berbanding keluaran dahulu. teksturnya juga keras berbanding jenama labour, zap, win. saya sudah tidak menggunakannya sekarang. harganya agak mahal berbanding jenama lain

    2
  21. Avatar

    Mimi81
    177 reviews

    Tahan lama.

    4 out of 5, reviewed on October 5, 2017

    Pencuci yang dapat menanggalkan minyak serta kotoran dengan bermutu. Penggunaan yang dapat menjimatkan wang. Hanya colet sedikit, mampu mencuci jumlah yang banyak kerana buihnya. Harumannya dapat menghilangkan bau kotoran.

    4
  22. 溦溦 林
    473 reviews

    This is a very good cheap brand soap.

    3 out of 5, reviewed on September 19, 2017

    It really does a great job of clearing the grease from our dishes. We cook a lot of greasy ground meat and the soap will totally cut right through it.This is a very good cheap brand soap.

    3
  23. Nor Othman
    1343 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on August 30, 2017

    my grandma first choice is this type of cleansing cake, but I prefer liquid type. anyway this type of cleansing cake is more unsanitary for me.

    5
  24. Avatar

    jazlan59
    144 reviews

    Tangan jadi kasar dan kering

    3 out of 5, reviewed on August 26, 2017

    Pencuci pinggan jenama Axion ni saya beli untuk mencuba.
    Setelah mencuci pinggan mangkuk beberapa kali,isteri mengadu tangannya menjadi kering,kesat dan kasar kerana menggunakan Axion.
    Saya tidak kisah jika tangan kasar kerana saya lelaki,tapi bagi wanita seperti isteri saya,mereka mungkin merasa kurang kenyakinan diri akibat tangan kasar. Mungkin isteri saya tidak sesuai menggunakannya. Bagi orang lain mungkin ok kerana tiada alahan.
    Saya tidak lagi membeli selepas itu walaupun harganya agak murah.

    3
  25. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    TERBAIK

    5 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    Saya amat suka mengunakan pencuci pingan ini..Hanya guna sedikit sahaja,tapi kesannya amat TERBAIK..Walaupun bekas plastik,tapi dapat mencuci kesan minyak dengan sekali cucian sahaja..Mengagumkan

    5
  26. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Kurang Berbuih?

    2 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    Saya lebih suka pencuci pinggan yg jenis cecair sperti joy dan sunlight..Pencuci pinggan Axion kurang berbuih,kurang berbau wangi dan kurang berkesan ke atas minyak dan kerak di bawah periuk.Harga pon setanding pencuci pinggan yang lebih berkualiti.

    2
  27. Avatar

    penny41
    407 reviews

    超普通的洗碗块

    2 out of 5, reviewed on August 16, 2017

    因为是沾取式的洗碗块,所以菜渣容易粘在上面,有点不卫生,而且我不是很喜欢沙沙的感觉,喜欢后手很干

    2
  28. Gee Gee
    321 reviews

    sesuai untuk mencuci barangan berminyak

    4 out of 5, reviewed on July 31, 2017

    saya pasti menggunakan jenama axion untuk mencuci barangan yg berminyak seperti kuali,besen dan sebagainya,ia akan lebih bersih,jadi ia menjadi pilihan saya

    4
  29. Niki Tay
    996 reviews

    不好用

    2 out of 5, reviewed on July 21, 2017

    这个洗碗膏我觉得很不好用,洗了碗碟也不是很干净的,而且每次都会有水在那个桶那边还是液体的比较好用。

    2
  30. Avatar

    sandlee51
    174 reviews

    Price Reasonable and Affordable

    5 out of 5, reviewed on June 23, 2017

    My mother’s favourite dishwasher. For her, this have very strong aroma of lemon. She just love the smell of it. The price is very reasonable and affordable.

    5
  31. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    old generation like to use

    3 out of 5, reviewed on June 13, 2017

    my grandma first choice is this type of cleansing cake, but I prefer liquid type. anyway this type of cleansing cake is more unsanitary for me.

    3
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...