Tefal BL3051 BlendForce Blender

Product Details

Using unique Tripl’Ax Technology, the Tefal BL3051 BlendForce Blender brings you blending perfection the likes of which you’ve never seen before.

Key Features

  • Six blades combine with three combined actions to bring you the most effective blending yet with this powerful Tefal blender’s Tripl’Ax technology.
  • The secure lock system on the safe BlendForce blender gives you total peace of mind.
  • The detachable blades make cleaning a cinch on this easy clean Tefal blender
  1. Avatar

    Wanc25110
    3 reviews

    Enjin senyap

    4 out of 5, reviewed on December 4, 2018

    Blender tefal ni enjinnya senyap. Tak bising macam blender lain. Cuma model ni tak disertakan batang pengacau tengah tu. Susah la nk kacau kalau x lumat

    4
  2. Ong Jie
    3 reviews

    Good product

    4 out of 5, reviewed on November 26, 2018

    Nice blender which blends food nicely and thoroughly. Price is reasonable. Easy to use and user friendly.

    4
  3. Haizu Azura Yusoff
    3 reviews

    TEFAL JENAMA BERKUALITI

    5 out of 5, reviewed on October 23, 2018

    Kerja lebih cepat dengan mata pengisar yang tajam dan panjang. Hasil kisaran hancur halus. Sesuai untuk buat kisar buah dan bahan tumisan masakan. Motor yang tak cepat panas, tak perlu banyak kali berhenti waktu mengisar.

    5
  4. Riduan Halim
    136 reviews

    Blender pelbagai guna.

    5 out of 5, reviewed on October 15, 2018

    Sebut saja blender tefal saya suka yang ini, kerana boleh digunakan untuk mengisar jus, dan bahan-bahan masak yang lain. Kisaran yang membuatkan bahan menjadi halus dan menggunakan masa yang amat singkat dan mempermudahkan kerja.

    5
  5. Avatar

    nurunnajwa85
    3 reviews

    Blender Terbaik

    5 out of 5, reviewed on October 11, 2018

    Sy sudah mengguna blender ini selama 4 tahun dan ia masih berfungsi dengan sangat baik. Mata pisau yang mampu menghancurkan apa-apa bahan dengan baik. Bahan bekas yang tidak menyerap dan meninggalkan bau, para pengguna boleh mengisar bawang dan buah tanpa perlu risau bercampur bau dan rasa.

    5
  6. Kingsley Soh
    3 reviews

    方便

    5 out of 5, reviewed on October 1, 2018

    太方便了 不会花太多时间 打出来的果汁都渣不会太粗 喝了很顺口 也很容易清洗

    5
  7. Avatar

    syerah9374
    3 reviews

    durable

    5 out of 5, reviewed on April 2, 2018

    Been use this blender for almost 2 years n still working like new , the blade still in good condition, love this tefal blender ?

    5
  8. Noor Azhar
    73 reviews

    Tefal BlendForce

    5 out of 5, reviewed on March 14, 2018

    Tefal BlendForce is perfect for ultimate and quality blending result. Fitted with removable stainless steel of 6 blades with 3 combined actions (cyclone booster, extreme mixing and chunks killer) for quick and easy cleaning. The blades perfomed to create a cyclone effect for smooth and homogenous preparation; finely mix and crush all kinds of ingredients; and ensure no chunks are left at the bottom of jar. Operated with 400W, 2 speeds and pulse; and secure with lock system as the blender will not operate if the jug is not fitted properly or not in correct position. It comes with 1.5L plastic jug with 1.25L useful capacity to cater for optimum capacity of ingredient for blending. In addition, it also comes with extra jug to switch quickly and easily from one preparation to another.

    5
  9. Azrul Ibrahim
    3 reviews

    Blender jus buah..

    5 out of 5, reviewed on March 13, 2018

    Blender tefal ni mempunyai mutu kuanliti yang bagus juga..

    5
  10. Avatar

    ida948954
    3 reviews

    Dah pakai 3 tahun

    5 out of 5, reviewed on March 7, 2018

    Beli blend ni pasal member cakap bilah dia boleh tahan.dah tiga tahun la lebih kurang pakai.daging je la yang belum pernah blend.woha.tapi bile motor dia panas tu dia akan shut down kejap.nnti dah sejuk dia ok la semula.aku balun blend cili kering masa buat kenduri kat rumah.shut down sekejap blend ni,mujur bile sejuk dia ok balik.rasenye semua blend camtu bile motor panas.

    5
  11. John Slumber
    1 reviews

    Nice blender

    5 out of 5, reviewed on February 13, 2018

    Blender terbaik yang pernah saya gunakan. Harga yang sangat berpatutan dengan kualiti . Saya syorkan anda cuba untuk tahu kelebihan blender ini

    5
  12. H Jun Quan
    3 reviews

    Good product!

    5 out of 5, reviewed on February 12, 2018

    This is a very useful blender for house kitchen.it can blend any type of food, whatever is nuts or fruits. It help me to make out a lot of delicious food for my family

    5
  13. Avatar

    Marshaliza84
    11 reviews

    Berkualiti dan Berbaloi Dengan Harga

    5 out of 5, reviewed on February 11, 2018

    Pengisar Tefal ini sangat memudahkan kerja saya dalam persiapan makanan untuk memasak. Tak rugi memiliki dengan standard kualiti yang terbaik.

    5
  14. Avatar

    Fong Fong
    318 reviews

    Value for money

    4 out of 5, reviewed on September 20, 2017

    It does an excellent job of preparing smoothies and soups. The only downsides are that it’s quite noisy. It still works perfectly after using one year. Great value for money and very pleased with the quality.

    4
  15. Avatar

    nurhidayah04
    111 reviews

    berkualiti

    5 out of 5, reviewed on September 20, 2017

    Blender Tefal ni berkualiti dan harga berbaloi. Sangat mudah digunakan. Bahan kisar juga hancur sempurna. Juga tidal bergerak bila blender berfungsi. Stabil dan tidak bergegar

    5
  16. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    Memang terbaik

    4 out of 5, reviewed on September 17, 2017

    Blender tefal ni memanv terbaik kerana membuatkan tugas memasak menjadi mudah.
    Tidak perlu tumbuk lagi jika ingin membuat sambal.
    Gunakan blender tefal dan tekstur makanan yang dikisar halus,cantik dan masakan bertambah sedap.

    4
  17. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Kisaran halus & cantik

    5 out of 5, reviewed on September 15, 2017

    Pengisar yg sngt tahan lasak..sy suka guna blender ni krn memudahkan kerja memasak..kisaran lebih halus & cantik..sesuai utk kisaran kering & basah..mmg berbaloi guna pengisar ni..

    5
  18. Aisyaz Idrus
    82 reviews

    Good value

    4 out of 5, reviewed on September 15, 2017

    It works well with powerful blades. Not to noisy.Easy to use and clean. It’s not too bulky so wouldn’t take much space on your kitchen.

    4
  19. Avatar

    sabarina37
    374 reviews

    Bahan mudah lumat

    5 out of 5, reviewed on September 13, 2017

    Menggunakan Blender Tefal memang terbaik bagi saya kerana sistem Tripl’ Ax yang membuat bahan mudah lumat. Tidak perlu kisar berulang kali. Jimat tenaga dan masa. Mempunyai 6 mata pisau dan mudah dicuci. Ini kerana blender yang mudah ditanggalkan dan dibersihkan. Mempunyai ciri keselamatan iaitu menggunakan sistem pengunci sewaktu pemprosesan sedang dijalankan.

    5
  20. Avatar

    elianimaisarah51
    42 reviews

    Jenama yang bagus

    5 out of 5, reviewed on September 9, 2017

    Senang untuk blender pelbagai jenis seperti bawang, cili kerana ia mudah hancur dan tidak perlu menumbuk lagi bila hendak memasak

    5
  21. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    Cili hancur dan sambal jadi cantik dan elok.

    4 out of 5, reviewed on September 9, 2017

    Pengisar tefal ni saya gunakan untuk kisar cili kering untuk masakan sambal.
    Ianya sangat tajam kerana dapat menghaluskam cili kerimg sehingga biji pun turut hancur.
    Memang masakan sambal jadi cantik dan sedap.

    4
    1
  22. Nor Othman
    1346 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 9, 2017

    Masa mula-mula duduk rumah sewa ada blender lain yang mak bagi..
    Tapi mata blender tu kecik jadi benda yang nak di blend lambat hancur..Terutamanya cili..
    So beli blender ni..

    5
  23. Avatar

    irfan12345696
    96 reviews

    worth of buying

    5 out of 5, reviewed on September 9, 2017

    suami memang suka makan-makanan yg pedas2,opkos lah cili,xlarat nak tumbuk cili hari2,jadi sya beli blender tefal ni,amat mudah digunakan dan bahan yg diblend pon hancur rata je,so kerja memasak sy menjadi mudah xperlu menumbuk lagi jika suami nak makan sambal-sambal tumis ni

    5
  24. Arshad Sani
    46 reviews

    hadiah kawen yang awesome

    5 out of 5, reviewed on September 8, 2017

    Saya mendapat hadiah Tefal blendforce Blender ini semasa perkahwinan kami pada 2 tahun lepas. Saya sukakan performancenya yang cepat menghancurkan apa yang di blend. Tahan lama dan sangat lasak..:)

    5
  25. Nur Arina
    812 reviews

    Tefal jenama yang dipercayai

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2017

    Saya suka guna blender jenama Tefal ni. Boleh dikatakan semua produk daripada Tefal adalah terbaik dan memuaskan hati. Mata pengisar sangat tajam dan bahan kisar juga mudah hancur dan tidak berketul.

    5
  26. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    cheap and nice

    3 out of 5, reviewed on September 7, 2017

    My father use this for blended chili paste for Sambal.
    The result is good and the price is adorable too!

    3
  27. Avatar

    UmarHarraz10
    116 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2017

    sangat bagus blender ni saya dapat hadiah masa kawen, senang nak guna

    5
  28. Nazirah Khairani
    21 reviews

    Tefal blender helps me a lot!

    5 out of 5, reviewed on August 12, 2017

    Blends ingredients fast and smooth without leaving big chunks behind. The safety features really help a lot because it ensures that the jar is properly locked before I can start the blending process. The motor doesn’t make much noise, which is perfect for families with babies or small kids. The jar and the blades are easy to clean too. Bought this blender at promo price which was a great deal and I’m satisfied with its exceptional function.

    5
  29. Avatar

    mizarifin91
    136 reviews

    blender tefal

    5 out of 5, reviewed on August 12, 2017

    sangat memudahkan kerja memasak didapur. dengan 6 bilah pisau hasil bahan selepas diblend mnjadi halus sekata dengan cepat. rekebentuk juga simplendan ergonomik.

    5
  30. Avatar

    geegee48
    43 reviews

    memudahkan kerja saya

    4 out of 5, reviewed on May 25, 2017

    suami memang suka makan-makanan yg pedas2,opkos lah cili,xlarat nak tumbuk cili hari2,jadi sya beli blender tefal ni,amat mudah digunakan dan bahan yg diblend pon hancur rata je,so kerja memasak sy menjadi mudah xperlu menumbuk lagi jika suami nak makan sambal-sambal tumis ni

    4
  31. Avatar

    Dalila36
    34 reviews

    Blender yang Bagus

    5 out of 5, reviewed on February 28, 2017

    Beli blender ni selepas kawin..
    Masa mula-mula duduk rumah sewa ada blender lain yang mak bagi..
    Tapi mata blender tu kecik jadi benda yang nak di blend lambat hancur..Terutamanya cili..
    So beli blender ni..
    Harga agak comparable berbanding blender lain yang ada masa tu..
    Selepas guna blender ni sangat berpuas hati..
    Bahan yang di blender cepat hancur dan motor tak cepat panas..

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...