Softlan Lavender Fresh Fabric Conditioner

Product Details

Softlan Lavender Fresh Fabric Conditioner has a special Fabric Care treatment that protects your fibres by coating and nourishing them. It leaves your clothes softer, fresher, easier to iron, static free, more comfortable to wear, with less wrinkles and a soft Floral Fantasy scent. Great for use with hand washing or machine washing.

Product Description

  • Has a special Fabric Care treatment that protects your fibres by coating and nourishing them.
  • It leaves your clothes softer, fresher, easier to iron, static free, more comfortable to wear, with less wrinkles and a soft Floral Fantasy scent.
  • Great for use with hand washing or machine washing.
  1. Jessie Koo
    125 reviews

    love the smell

    5 out of 5, reviewed on July 11, 2019

    My hubby use to complain about the clothing smell even after I wash it on washing machine. I was recommended to Softlan conditioner and love the lavender smell. It indeed gives my laundry smelling good.

    5
  2. Avatar

    zulsyah9787
    3 reviews

    Softlan Lavender !

    5 out of 5, reviewed on October 29, 2018

    Saya dah pakai produk Softlan sejak bertahun lamanya. Dan sejak Softlan Lavender dipasaran, produk ini telah memikat hati saya. Baunya yang sungguh haram sehinggakan baju saya kekal wangi utk jangka masa yang lama selain teksturnya yang tidak melekit kepada pakaian cukup menjadi syarat kenapa saya tidak pergi kepada produk lain.

    5
  3. Avatar

    rnees_zairee27
    16 reviews

    Harum semerbak

    5 out of 5, reviewed on October 26, 2018

    Softlan lavender memang terbaik. Baru harum semerbak dan tahan lama. Pakaian terasa lebih lembut dan mudah digosok. Wajib digunakan selepas membasuh pakaian.

    5
  4. Avatar

    khalisha03
    3 reviews

    sangat wangi

    4 out of 5, reviewed on October 24, 2018

    Softener paling feveret. Bau dia memang sedap and lepas basuh baju memang bau dia tahan lama kalau tertinggal lama dalam mesin basuh. Cuma, lepas dah sidai untuk keringkan pakaian, bau dia akan hilang.

    4
  5. Avatar

    Nuurul93
    5 reviews

    Bau yang sangat wangi

    5 out of 5, reviewed on September 25, 2018

    Saya sangat suka softlan . Menjadikan pakaian anda berbau wangi semerbak harum. Tekstur kelembutan dapat dirasai pada pakaian selepas cucian. Berbau wangi hingga ke petang melekat pada pakaian anda. Softlan anti wrinkle memudahkan kerja harian anda. Baju boleh dipakai tanpa digosok. Berpatutan dengan hargan dan wang anda.

    5
  6. Avatar

    Ekasabri1203
    6 reviews

    Softlan Lavender Fresh Fabric Conditioner

    5 out of 5, reviewed on September 12, 2018

    I always love the smell and softness of my clothes after using this product! Its great for my laundry especially for my scarfs and children clothes. The smell last longer than ofhers product. The price also very reasonable. Easy to iron my clothes because Its anti-wrinkles and less time when ure rushing go to work. Highly recommended??

    5
  7. Avatar

    Suria8895
    6 reviews

    harumnya bau.

    4 out of 5, reviewed on September 5, 2018

    Sudah seminggu baju saya ini dicuci.Wah,sampai sekarang bauan soflan ini masih melekat dkt baju saya.Ank2 pun suka akn bau nya sampai memuji mama nya ini.hihihi..Suami pun asyik memuji katanya wangi je.??

    4
  8. Avatar

    XINROU111294
    6 reviews

    Nice smell

    5 out of 5, reviewed on August 15, 2018

    I have been using this product for more than 10 years. I usually used it when after i washed my blankets or towel. It gives a nice smell even after using it for few days. It makes our blankets and towels softer too. Even the whole room smells good when your blankets has that smell.

    5
  9. Avatar

    aleenacbc73
    6 reviews

    Good!

    5 out of 5, reviewed on August 14, 2018

    Softlan lavender is really good as the smell is long lasting even after drying my clothes for a few hours! I really love this especially the lavender ones because they are my favourite smell. It also makes my clothes feel smoother!

    5
  10. Avatar

    Niknajwa25
    16 reviews

    Softlan-Melembutkan kain

    3 out of 5, reviewed on July 18, 2018

    Kalau nak komen pasal bau, baunya taklah kuat dan harum sangat. Biasa-biasa je. Dah cuba guna yang concentrated punya pun sama. Tapi bila letak softener ni dalam mesin basuh baju, kain jadi lembut dan senang untuk digosok. Yang bahagian ni memang puas hati.

    3
  11. Avatar

    hsquak94
    9 reviews

    Softlan Lavender Fresh Fabric

    5 out of 5, reviewed on June 6, 2018

    薰衣草的柔软液味道芳香,使衣物散发出淡淡的薰衣草味道,让人心情放松。适合用于洗衣机或手洗,衣物也不会那么容易皱。

    5
  12. Avatar

    niniegurlz56
    7 reviews

    Haruman yang mendamaikan

    4 out of 5, reviewed on May 16, 2018

    Bauan lavender yang mendamaikan hati. Menaikkan mood di waktu pagi supaya dapat bekerja dengan lebih semangat. Pakaian kekal berbau wangi meskipun baju disidai di dalam rumah. Baju jadi lebih lembut, mudah diseterika dan mewangikan rumah.

    4
  13. Avatar

    Nik Zulaikha Shah
    186 reviews

    Wangi & mengurangkan kedut.

    4 out of 5, reviewed on April 30, 2018

    Pakaian kekal wangi walau dijemur jauh dari cahaya matahari. Mudah diseterika selain tiada lagi tarikan elektrostatik yang sentiasa membuatkan pakaian melekap padavbadan terutama di dlm persekitaran berpenghawa dingin.

    4
  14. Fieza Maulanah
    161 reviews

    Wangi dan kekal lama

    5 out of 5, reviewed on April 25, 2018

    Saya sukakan pelembut Softlan haruman lavender ini kerana baunya yang lembut dan sangat menyegarkan. Selepas membasuh baju saya rendamkan seketika menggunakan pelembut softlan lavender dan baunya akan kekal serta meninggalkan bau yang segar pada pakaian serta pakaian juga menjadi lembut selesa dipakai.

    5
  15. Ida Anum
    42 reviews

    Bau yang lembut

    4 out of 5, reviewed on April 16, 2018

    Sejak kebelakangan ini Saya sangat Suka menggunakan pelembut ini.. Bau lavender yg sangat menenangkan Dan tahan lama.. Buat pakaian kami sekeluarga sentiasa harum sepanjang hari.. ?

    4
  16. Avatar

    Neko25
    6 reviews

    Softlan

    5 out of 5, reviewed on April 12, 2018

    This softlan is very fragrant and yet makes our clothes so soft and the price is cheaper than other brand like downy. I like the smell of lavender. Thumbs up for this!

    5
  17. Avatar

    Nini92
    18 reviews

    Wangi

    4 out of 5, reviewed on April 3, 2018

    Wangian yang tahan lama dengan harga yang berpatutan. Baunya tidak terlalu kuat dan lembut. Saya juga tidak perlu menyeterika lama dan dapat menjimatkan penggunaan elektrik di rumah. Saya merokemenkannya kepada adik beradik saya.

    4
  18. Pee Thang Tan
    6 reviews

    nice smell

    5 out of 5, reviewed on April 2, 2018

    i love lavender fragant Softlan and only my choice. The price is cheap and just 1/4 cap of the softlan can make clothes smell good and long lasting.

    5
  19. Avatar

    Hasliana76
    3 reviews

    Soothing smell

    5 out of 5, reviewed on March 18, 2018

    Softlan is alway my favourite softener especially those with lavender fragrance. It has such a soothing aroma on the fabric. Sometimes, I don’t even were perfumes because of the lavender smell on my cloths is already act as my perfumes.

    5
  20. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Jimat dari segi penggunaan.

    4 out of 5, reviewed on March 9, 2018

    Sy suka haruman Softlan Lavender ni krn baunya sgt wangi,berbau lembut sesuai utk bayi & seluruh ahli keluarga sy.Baunya juga tahan lama pd pakaian,tiada masalah baju berbau hapak walaupun dijemur dlm rumah.Sy gunakan dlm cucian mesin,basuhan tangan dan rendaman sy.Hanya perlukan 1 penutup penuh utk muatan penuh mesin basuh,jadi agak jimat la dari segi penggunaan walaupun harganya agak mahal berbanding pelembut pakaian jenama lain.Sy juga selalunya beli yg pek refill utk lebih jimat,hnya perlu isikan dlm botol sedia ada.

    4
  21. Avatar

    Hippo201705
    12 reviews

    Good smell

    4 out of 5, reviewed on March 4, 2018

    Softlan Lavender Fresh Fabric Conditioner is a good product that protects and leaves all my clothes softer, fresher, easier to iron, static free and more comfortable to wear, It is great for use with hand washing or using washing machines. I will recommend it to all my friends.

    4
  22. Avatar

    Nurulshammimi27
    2 reviews

    Haruman Tahan Lama dan Wangi

    0 out of 5, reviewed on February 12, 2018

    Soflan lavender sangat wangi dan baunya sungguh mengharumkan baju apabila dipakai ke tempat kerja. Selain itu, soflan ini juga dapat melembutkan dan senang digosok. Harumannya tahan lama macam saya pakai minyak wangi. Soflan ni sangat bagus dan terbaik.

    0
  23. Avatar

    syafiah97
    65 reviews

    Bau yang sungguh harum

    4 out of 5, reviewed on January 22, 2018

    Saya suka menggunakan softlan Lavendar fresh ini. Bau nya sungguh lembut dan harum. Keharuman nya juga tahan lama dan menjadikan pakaian mudah di gosok. Pakaian menjadi wangi. Saya menggunakan sepenutup soflan ke dalam rendaman kain. Bau wangi yang kekal lama. Harganya murah. Mempunyai isian semula dengan harga yang sungguh berpatutan sekali. Keluarga saya juga haruman lavendar ini.

    4
  24. Ida Anum
    42 reviews

    Wangi

    4 out of 5, reviewed on December 13, 2017

    Soflan lavender fresh fabric conditions mempunyai bau yg sangat wangi Dan tahan lama.. Pertama kali sy menggunakan nya sy sgt Suka dgn bau lavender yg Lembut.. Setiap kali Mbasuh kain sy pasti menggunakan nya.. Pakaian kami sentiasa wangi.. Keluarga sy juga sgt mnyukai nya

    4
  25. Avatar

    Shahrul64
    164 reviews

    Bau harum lavendar

    4 out of 5, reviewed on December 12, 2017

    Isteri selalu menggunakan pewangi kain jenama soflan ini. Baunya amat harum dan kekal lama. Walaupun kain lambat di jemur namun bau harum nya tidak hilang. Harga soflan ini berpatutan sekali. Botol besarnya lagi menjimatkan. Hanya perlu masuk kan setudung penutup soflan. Ia amat pekat sekali. Bau lavendar ini wangi.

    4
  26. Avatar

    soolayhoon82
    142 reviews

    rich in floral smell

    4 out of 5, reviewed on November 30, 2017

    Softlan Lavender is very rich in floral smell. I use Softlan many years already, Softlan is my only choice. The soften result is very satisfied and the clothes washed with Softlan is very comfortable! The most important is the price is very valuable!

    4
  27. Xiao Long
    206 reviews

    Nice Scent of Lavendar

    5 out of 5, reviewed on November 26, 2017

    Was amaze with the technology. No need to iron anymore. This softener really helps to reduce the wrinkle following washing, especially pure cotton cloth. The smell is nice and really make you feel calm and relax. However, the smell doesn\’t last very long compared to the other brand. Price wise a bit expensive but still worth as it really effective.

    5
  28. Avatar

    CikSue38
    616 reviews

    Bau lavender kekal lama

    5 out of 5, reviewed on November 14, 2017

    Bilasan baju dengan softlan lavender ni membuatkan baju berbau wangian lavender dan sentiasa lembut. Mudah utk digosok selepas kering. Setiap cucian baju saya akan letak 1 penutup botol softlan ni. Kena jemur tengah panas baru wangian kekal lama da berbau harum. 1 botol 3liter berbulan2 tahan. Jimat dan baju pn tak hapak.

    5
  29. Avatar

    emilliakamarlis62
    197 reviews

    Softlan pelembut kegemaran saya

    4 out of 5, reviewed on November 1, 2017

    Softlan haruman lavender sangat saya gemari kerana baunya yang segar dan lembut. Saya menggunakannya sejak zaman belajar lagi. Semasa mencuci, saya akan mencampurkan sedikit Softlan ini untuk mengekalkan bau haruman pada pakaian. Sangat disyorkan untuk semua yang ingin kekalkam haruman pada pakaian.

    4
  30. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Wangian tahan lama dan baju lebih lembut

    5 out of 5, reviewed on September 30, 2017

    Baunya sangat tahan lama..walaupun dh lama dibasuh,baju tetap masih berbau wangi..walaupun baju dijemur dalam rumah,tp ia tetap harum..cucian yg dibasuh juga jadi lembut dan kurang berkedut..sy sgt sukakan tekstur pelembut softlan ni yg sgt pekat dan jimat,satu penutup untuk cucian mesin..harga pun berpatutan..mmg berbaloi utk dibeli

    5
  31. Kaushelia Shelia
    365 reviews

    Amazing!

    5 out of 5, reviewed on September 4, 2017

    Softlan Lavender Fresh Fabric Conditioner smells good and nice to use every day as it makes the clothes easy to wash. The clothes also become very soft and very comfortable to iron the clothes. The smells also last for long hours. The price also very reasonable and worth to purchase. The packaging is very nice and easy to use it every day. Highly recommend.

    5
  32. Nor Othman
    1346 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on August 30, 2017

    Bau yang wangi dan tahan lama. Bau Lavender yg harum dan menenangkan. Pakaian jadi senang digosok dengan adanya soflan

    5
  33. Hazel Wong
    38 reviews

    Softlan lavender

    5 out of 5, reviewed on August 29, 2017

    很清新的薰衣草香味,用了之后布料也变得柔软了…

    5
  34. KJ Cheah
    225 reviews

    Smell good

    5 out of 5, reviewed on August 29, 2017

    Great smell and my clothes become softer, fresher, easier to iron, static free and more comfortable to wear

    5
  35. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    Haruman wangi dan fabrik jadi lembut

    3 out of 5, reviewed on August 25, 2017

    Saya suka haruman lavendar softlan ini kerana baunya sungguh lembut dan tenang.
    Ia membuatkan fabrik menjadi lembut dan mudah digosok seterika juga.

    3
  36. Avatar

    deniseW28
    121 reviews

    Soothing lavender smell

    4 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    The smell of this product is relaxing and stays on your clothing for a long time. It freshens up my wardrobe and lifts up my mood. Also easy to use and suits all fabric

    4
  37. Avatar

    penny41
    407 reviews

    味道香,布料柔软

    4 out of 5, reviewed on August 16, 2017

    lavendar让人很放松,而且放了Softlan的衣服都很变得比较柔软

    4
  38. Miko Tan
    324 reviews

    Softlan Lavender Fresh Fabric Conditioner

    4 out of 5, reviewed on August 11, 2017

    i like use Softlan Lavender Fresh Fabric Conditionerr,because smells is great and cloth Very soft after using this expecially less wrinkles i no need to iron my cloth ..lol

    4
  39. Avatar

    shahril7956
    112 reviews

    Wangi kekal lama.

    4 out of 5, reviewed on August 5, 2017

    Ini adalah salah satu kegemaran isteri saya. Semua pakaian menjadi lembut, senang diseterika & yang paling utama tiada tarikan elektrostatik apabila saya berada dalam suasana penghawa dingin. Situasi yang tidak selesa bila ia berlaku. Lagipula, baju kekal wangi walau seharian saya di pejabat.

    4
  40. Avatar

    qisstiera75
    115 reviews

    Wangi

    5 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    Wangi baunya. Bau lavender yang menenangkan perasaan. Tetapi tekstur sedikit cair. Kena guna lebih sikit untuk dapatkan wangian yang berpanjangan.

    5
  41. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    Lavender more rich in smell

    4 out of 5, reviewed on July 17, 2017

    Lavender more rich in smell, I add in one cap of softlan every time I wash my clothes. Very soft & comfortable with good smell every time after wash!

    Softlan is very valuable for money!

    4
  42. Avatar

    Fong Fong
    318 reviews

    smell good

    4 out of 5, reviewed on June 24, 2017

    Used it when I wash towel and clothes. Clothes become soft and smell good when wear it.

    4
  43. Avatar

    LiLian39
    148 reviews

    Softlan ??

    5 out of 5, reviewed on May 16, 2017

    Our hair need conditioner, our cloths need it too!!! Just put washing powder or detergent is not enough, i like to put softlan to make cloths more nice smell and softer. The soft will be easy to iron if put softlan

    5
  44. Love the smell

    5 out of 5, reviewed on May 4, 2017

    Bau yang wangi dan tahan lama. Bau Lavender yg harum dan menenangkan. Pakaian jadi senang digosok dengan adanya soflan

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...