Saji Cooking Oil

Product Details

Saji cooking oil brands made of the finest and superior quality Refined Bleach Deodorized (RBD) Palm Olein. The product is seen as a clear golden liquid at room temperature. It is an extremely versatile frying and cooking medium and is used in the food industry.  Its rich with Vitamin E and no cholesterol.  No after taste when using Saji Cooking oil.

  1. Avatar

    CikSue38
    434 reviews

    Minyak masak pilihan saya

    5 out of 5, reviewed on April 1, 2019

    Dirumah memang gemarkan masakan yang menggunakan minyak jadi saya memilih Minyak Masak Saji sebagai pilihan utama. Terasa lebih berkhasiat. Masakan bergoreng juga lebih rangup. Jika menumis bau satu rumah. Bila menggoreng minyak tidak berbuih. Boleh ulang guna menggoreng utk beberapa kali. Minyak lambat hangit dan hitam. Sesuai utk menggoreng lauk, menumis masakan, menggoreng kuih muih, membuat kuih muih dan pelbagai lagi. Yg penting minyak tidak berkeladak dan bersih crystal clear.

    5
  2. Avatar

    tila76986
    2 reviews

    Masak lebih seronok

    4 out of 5, reviewed on November 28, 2018

    Saya menggunakan minyak masak jenama Saji dlm setiap masa kan saya.lebih sihat dan ceria dengan minyak masak bebas kolesterol..masak Tampa was was untuk hidangan yg enak untuk keluarga tercinta

    4
  3. Yeap Chie Yang
    3 reviews

    Best brands to cook

    5 out of 5, reviewed on October 20, 2018

    My parents always use this brand to cook as it brings more delicious to food with just a small amount of cooking oil. We always buy once a three month, a fan of SAJI cooking oil 🙂

    5
  4. Norlina Zaman
    7 reviews

    Minyak Masak Saji

    5 out of 5, reviewed on July 26, 2018

    Bagus & boleh digunakan untuk menggoreng 2-3 kali. Tidak berbau tengik.

    5
  5. Avatar

    Sara58
    18 reviews

    Minyak masak kegemaran

    5 out of 5, reviewed on July 22, 2018

    Minyak masak saji memang bagus. Boleh pakai 2-3 kali tanpa bau tengit. Nak goreng ayam ke atau makanan frozen elok je semua. Kalau goreng makanan frozen tu minyak tahan sampai 4 kali. Sangat jimat dan berbaloi. Rasa makanan pun sedap. Tak mengubah rasa makanan dan tak ada rasa kekacangan seperti minyak lain. Sesuai kalau nak buat kek atau biskut yang pakai minyak.

    5
  6. Avatar

    ajuezura75
    21 reviews

    Pilihan Saya

    5 out of 5, reviewed on May 9, 2018

    Merupakan Pilihan minyak masak utama semua.Minyak saji ni mmpunyai kualiti setanding minyak jenama mahal. Ia adalah produk bumiputera dan di jamin halal.Warna minyaknya tak mudah berubah dan tiada bau mudah hapak walaupun setelah diguna bnyak kali.Sesuai digunakan untuk pelbagai jenis masakan. Berbaloi-baloi

    5
  7. Pilihan Keluarga Saya

    5 out of 5, reviewed on April 19, 2018

    Minyak Masak yang mempunyai Vitamin E semulajadi dan tanpa kolestrol, Produk daripada FGV memang menjadi pilihan utama keluarga saya. Tidak perlu risau kerana semestinya produk keluaran FGV ini halal dan bersih, kerana ianya ditapis.

    5
  8. Avatar

    Sakurahime70
    10 reviews

    Jenama pilihan

    5 out of 5, reviewed on April 14, 2018

    Di yakini halal dan bersih.jenama tempatan yang terbaik.seisi keluarga saya menggunakannya tanpa was was.harga yang berpatutan.

    5
  9. Syarifah Farhana
    3 reviews

    Pilihan keluarga

    5 out of 5, reviewed on April 10, 2018

    Minyak masak yg berkualiti dan harga pun berpatutan. Masakan menjadi sedap, minyak saji juga boleh menggoreng dua kali sbb tak berbau tengik.. Minyak masak saji juga sedap utk buat kulit kuih karipap… Rasa dia mmg superb !!

    5
  10. Noor Azhar
    72 reviews

    Saji Cooking Oil

    4 out of 5, reviewed on March 14, 2018

    A quality product from Felda Global Venture (FGV) that using refined olein palm oil, rich with natural Vitamin E and guaranteed certified Halal, Saji Cooking Oil is one of my favourite to cook various dishes for the whole family without jeopardize the authentic taste of the cooked foods.

    4
  11. Demi Ladyana
    9 reviews

    Pilhan keluarga

    5 out of 5, reviewed on March 11, 2018

    Minyak masak pilihan keluarga sejak dari dahulu lagi.. minyak bermutu tinggi dan lebih lebih elok dari pilihan yang lain..

    5
  12. Avatar

    AdamAmsyar95
    81 reviews

    Bau dan warna minyak tidak mudah berubah

    5 out of 5, reviewed on March 6, 2018

    Merupakan Pilihan minyak masak utama keluarga sy.Minyak saji ni mmpunyai kualiti setanding minyak jenama mahal.Warna minyaknya x mudah berubah dan bau x mudah hapak atau berbau walaupun dh guna bnyak kali.Sesuai digunakan untuk pelbagai jenis masakan.Harga pun berpatutan dgn kualitinya.

    5
  13. Avatar

    CikSue38
    434 reviews

    minyak yg best

    4 out of 5, reviewed on March 6, 2018

    setiap kali masak menumis atau menggoreng menggunakan minyak saji ni mmg terasa kelainan.minyak yg jernih dan lmbat hngit kehitaman. minyak yg ringan dan hasil gorenan cantik dan rangup. semasa menggoreng pn minyak tidak berbuih dan minyak lmbat berbau tengik. harga lebih kurang je dgn harga2 minyak masak lain

    4
  14. Avatar

    Sara58
    18 reviews

    Minyak yang sangat sedap

    5 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    Saya pengguna setia minyak masak saji ni. Sangat berbaloi. Harga murah dan bila guna untuk masak, masakan sedap. Takde rasa tengik dan sebagainya. Pernah guna jenama lain tapi rasanya lain. Bila goreng ayam atau ikan atau makanan frozen pun amat puas hati. Boleh guna 2-3 kali. Tak cepat hitam minyaknya. Lagi-lagi kalau masak makanan frozen. Jernih cerah je minyaknya.

    5
  15. Avatar

    Shafawie32
    3 reviews

    minyak yang banyak khasiat

    5 out of 5, reviewed on January 18, 2018

    sesuai utk digunakan utk orang orang yg ingin menjaga keluarga

    5
  16. Avatar

    zulaikhasma82
    9 reviews

    Minyak tanpa kolestrol

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    Minyak saji merupakan minyak kesukaan keluarga saya.Ia mengandungi vitamin E semulajadi dan tanpa kolestrol. Harganya juga sangat berpatutan dan juga menjimatkan.Ia merupakan minyak pilihan keluarga dan segala masakan dengan minyak ini membuatkan hidangan bertambah sedap dan lazat.

    5
  17. Efiza Kman
    38 reviews

    Pilihan utama keluarga

    5 out of 5, reviewed on November 3, 2017

    Minyak masak saji adalah minyak pilihan utama keluarga saya. Ia mudah didapati dimana-mana pasaraya mahupun kedai. Ia merupakan salah satu jenama yang amat digemari oleh keluarga saya.

    5
  18. Avatar

    Atiqah21
    50 reviews

    Minyak Masak Tanpa Kolestrol

    5 out of 5, reviewed on November 1, 2017

    Minyak masak saji menjadi pilihan utama memasak,mengoreng,menumis ..Minyak masak saji juga kurang kolestrol dan juga boleh di pakai dalam kuantiti yang banyak..Saya sangat gembira kerana kesihatan diri dan suami terjamin dengan menggunakan minyak saji ini..

    5
  19. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Minyak saji yg berkualiti tinggi.

    5 out of 5, reviewed on October 20, 2017

    Minyak jenama pilihan saya..minyak saji ni mudah didapati di kebanyakkan kedai dgn harga yg lebih rendah berbanding jenama lain..paling saya suka ialah kualiti minyak saji ni yg sngt berkualiti..minyak boleh digunakan banyak kali,x mudah keruh..warna gorenga mnjadi kuning keemasan dan tiada bau hapak minyak..Minyak saji juga tanpa kolestrol dan kaya dgn vitamin E..sememangnya pilihan saya sekeluarga.

    5
  20. Avatar

    RenNurfatihah50
    137 reviews

    Always available and affordable

    5 out of 5, reviewed on October 17, 2017

    This cooking oil is just an ordinary cooking oil. But the reason I love this is this cooking oil is always available on the shelf when I need to buy cooking oil.Other than that the price is cheaper and everyone can afford it.What is important things is this cooking oil contains vitamin E and no cholesterol. ???..Can use for any cooking methods.

    5
  21. Avatar

    emilliakamarlis62
    197 reviews

    Tahan lama dari minyak yang lain

    4 out of 5, reviewed on October 10, 2017

    Minyak saji merupakan pilihan saya berbanding minyak yang lain kerana warnanya lebih tahan lama; dalam masa yang sama boleh diguna pakai berulang kali tanpa menjejaskan kualiti hidangan tersebut. Malah, minyak saji ini boleh dipelbagaikan penggunaannya, sama ada untuk menggoreng atau memasak hidangan yang menggunakan minyak.

    4
  22. Avatar

    cpyn18
    235 reviews

    One of my family's favourite cooking oil

    4 out of 5, reviewed on October 9, 2017

    Minyak Saji cooking oil is One of my family’s favourite cooking oil. It is rich of Vitamin E and it doesn’t have cholesterol which is good for health. My mom loves to use it to fry fish/ chicken as it is not so oily after fried. The taste of the food is yummy too.

    4
  23. Avatar

    noorazri07
    194 reviews

    Minyak masak saji

    4 out of 5, reviewed on October 8, 2017

    Minyak masak SAJi senang didapati di pasaraya pasaraya.Saya menggunakannya dalam masakan setiap hari.Masakan terasa sedap.Minyak halal dan suci sesuai untuk kegunaan semua.Saji pilihan saya untuk menyediakan hidangan buat keluarga tersayang.

    4
  24. Efiza Kman
    38 reviews

    Pilihan utama keluarga

    5 out of 5, reviewed on October 5, 2017

    Minyak Masak saji adalah minyak masak pilihan utama keluarga saya. Minyak masak Saji mudah didapati dimana-mana pasaraya dan kedai runcit. Setiap kali berbelanja untuk minyak masak, sudah pasti Saji akan menjadi pilihan utama.

    5
  25. Avatar

    Shahrul64
    164 reviews

    Minyak masak yang bersih dan suci

    5 out of 5, reviewed on September 16, 2017

    Keluarga saya menggunakan minyak masak saji ini. Kaya dengan vitamin e dan kurang kolestrol. Walaupun harga sudah meningkat mahal namun saya tetap menggunakannya kerana ia di jamin suci dan halal. Di yakini bersih. Boleh di gunakan dua tiga kali tanpa rasa was2. Minyak nya lambat hitam. Memang jimat berbanding dengan minyak lain.

    5
  26. Nor Juliana Mawarni
    129 reviews

    minyak masak bermutu

    5 out of 5, reviewed on September 15, 2017

    Minyak masak saji bermutu kerana tidak mengandungi kolestrol dan kaya dengan vitamin E adalah sebab mengapa saya memilih minyak masak ini.Warna yang kekuningan tidak berubah warna jikakalau mengoreng ayam.Ayam menjadi lebih sedap dan lazat.Saya menggunakan minyak saji dalam pembuatan kek lembap kukus.Memang sedap!!

    5
  27. Avatar

    Nurirah13
    365 reviews

    Pilihan dulu dan kini

    5 out of 5, reviewed on September 13, 2017

    Saya menggunakan minyak saji ini sudah lama. Ibu dan ayah saya di kampung juga menggunakan produk saji. Minyak nya yang bermutu tinggi. Warna nya yang kekuningan. Kaya dengan vitamin. Memang pilihan terbaik untuk keluarga saya. Walaupun sekarang harga minyak mahal. Namun kami tetap menggunakan jenama saji ini untuk sajian sekeluarga.

    5
  28. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Minyak Saji pilihan keluarga..

    5 out of 5, reviewed on September 8, 2017

    Minyak pilihan keluarga…warna kuning keemasan yg cantik & tiada bau…minyak tahan lama,tidak mudah keruh & boleh guna bnyak kali…senang digunakan untuk masakan goreng..minyak yg tiada kolestrol & mngandungi vitamin E..minyak ni juga x berbuih ketika digunakan..

    5
  29. Nor Othman
    1343 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2017

    Pilihan keluarga kerana mengandungi vitamin E dan tiada kolestrol. Bila guna goreng ayam dan sebagainya minyak lambat menjadi keruh dan hitam. Masakan juga jadi bertambah lazat.

    5
  30. Avatar

    CikSue38
    434 reviews

    Minyak masak saji kaya vitamin E dan tanpa kolestrol

    5 out of 5, reviewed on August 31, 2017

    Dengan khasiat vitamin E dan bebas kolestrol menggunakan minyak saji dalam setiap hidangan menjadikan kami sekeluarga sihat dan menambah selera makan. Masak dan menggoreng tanpa was-was dengan minyak saji. Kebersihan terjamin dengan status halal yg diyakini. Minyak saji dengan warna kuning keemasan yg cantik clear bersih sangat mudah dikendalikan. Masakan berbau harum dan tidak berbuih2 minyak semasa digunakan untuk menggoreng. Harga dipasaran antara yg berpatutan. Sangat sesuai digunakan untuk menggoreng, menumis masakan dan dibuat kek. Minyak masak serba guna terbaik

    5
  31. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    SUKA

    5 out of 5, reviewed on August 19, 2017

    Minyak masak kegemaran kami sekeluarga..Warna yang jernih dan tiada bau yang kurang menyenangkan..Recommend ?

    5
  32. Aisyaz Idrus
    82 reviews

    Minyak masak yang berkhasiat

    5 out of 5, reviewed on August 16, 2017

    Minyak masak yang berkualiti tinggi dan berkhasiat serta bebas dari kolestrol. Ianya jadi pilihan saya untuk samaada untuk menumis ataupun menggoreng. Masakan lebih enak dengan adanya minyak masak Saji ini.

    5
  33. Avatar

    shahril7956
    112 reviews

    Minyak pelbagai guna

    5 out of 5, reviewed on August 8, 2017

    Menggoreng antara masakan yang biasa kita masak tidak kira apa bangsa sekalipun. Dengan harga yang berpatutan, dan dapat diulang goreng sehingga 2 kali. Berbaloi menggunakannya.

    5
  34. Noorliana Dahari
    30 reviews

    Tanpa kolestrol

    4 out of 5, reviewed on July 28, 2017

    Saji minyak masak antara minyak masak tanpa kolestrol daripada minyak Sawit Olein bertapis. Sesuai untuk tujuan menggoreng ataupun bersup dalam kuantiti yang sedikit. Di perkaya dengan vit E dan selamat digunakan oleh semua. Minyak Saji juga di jamin halal kebersihannya.

    4
  35. Kesuma Dewi
    147 reviews

    Minyak Saji

    4 out of 5, reviewed on June 24, 2017

    Minyak masak yang diperbuat daripada kelapa sawit bebas kolestrol.Sesuai digunakan untuk masakan bergoreng dan juga menumis.Masakan berbau harum apabila ditumis mengguknakan minyak keluaran SAJI.

    4
  36. Avatar

    Sarah
    133 reviews

    Pilihan keluarga saya

    5 out of 5, reviewed on May 15, 2017

    Pilihan keluarga kerana mengandungi vitamin E dan tiada kolestrol. Bila guna goreng ayam dan sebagainya minyak lambat menjadi keruh dan hitam. Masakan juga jadi bertambah lazat.

    5
  37. Avatar

    roxanne
    36 reviews

    Minyak masak Saji terbaik

    4 out of 5, reviewed on May 13, 2017

    minyak masak saji sangat berkualiti dan sesuai untuk digunakan dalam apa jua jenis masakan sama ada masakan bergoreng dan menumis. Minyak ini juga dijamin halal dan selamat. Kandungannya juga baik untuk menjaga kesihatan kami sekeluarga.

    4
  38. Avatar

    Ain_Nasuha79
    12 reviews

    Minyak masak saji

    5 out of 5, reviewed on May 6, 2017

    Minyak masak saji sangat sesuai digunakan kerana ianya dijamin halal dan selamat. Ianya sangat berkualiti dan sesuai untuk digunakan dalam apa jua jenis masakan sama ada masakan bergoreng, untuk menumis, dan juga sebagai bahan perapan.

    5
  39. Aznor Azizul
    153 reviews

    No 2 In My Essential Cooking List

    4 out of 5, reviewed on April 20, 2017

    Since I favor Seri Murni earlier, I decide to give Saji cooking oil a try because there could be any slightest difference that you can notice from too different brand, right? I guess I am wrong at all score, Saji is different by its own term and it works like miracle to any of my cooking.

    From fried food to the dishes that require on a little use of oil, Saji makes the food taste and smells appetizing to everyone. That makes the dining time even more anticipating than before.

    4
  40. Avatar

    atikah1059
    25 reviews

    Good cooking oil

    5 out of 5, reviewed on February 20, 2017

    Saji cooking oil is best product i use in for my cooking. The oil contain with vitamin. My cooking be easy with have this oil

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...