Kellogg’s Corn Flakes

Product Details

Kellogg’s® Corn Flakes is the original Kellogg’s® cereal. Across Australia and New Zealand, it is one of the first brands most people think of when they think of breakfast cereal. Corn Flakes are crisp, light flakes of sun-ripened corn, that not only taste good but give you a nutritious start to the day!

  1. Avatar

    CikSue38
    427 reviews

    Kellogg's Cornflakes 👍

    4 out of 5, reviewed on April 1, 2019

    Kellogg’s Cornflakes mmg antara brand cornflake kegemaran saya. Selalu beli pek jumbo atau yg ada percuma beberapa gram. Berbaloi sangat. Cornflake dia rangup dan besar2. Sedap makan bersama susu sebagai sarapan. Rasa dia sedap pada tekak. Tak masin dan tak tawar. Ada rasa cornflakes. Seronok rasa bila ada resepi disertakan pada packaging.

    4
  2. Avatar

    low12351
    3 reviews

    A good crunchy cereal

    3 out of 5, reviewed on November 29, 2018

    I like this product due to it is easy to bite since it is veey crunchy. Besides that, it is not too sweet and thr flavour is suit for me.

    3
  3. Avatar

    Zeniph48
    3 reviews

    My Good Start to the Day with Kellogg’s

    5 out of 5, reviewed on November 22, 2018

    Extremely convenient to prepare a great nourishing cereal breakfast meal with just low fat milk, saving huge amount of time. Kellogg’s corn flakes is also great for replenishing energy before morning workout, a little portion for more energy to burn during exercise routine. Kellogg’s power!

    5
  4. Avatar

    Yvette82
    3 reviews

    Good and Healty

    5 out of 5, reviewed on November 21, 2018

    It is perfect for breakfast and will be eaten every morning before i going to school.It also nutritious and convenient for me. My sister also like to eat it as a breakfast.

    5
  5. Yeap Chie Yang
    3 reviews

    Crunchy food

    4 out of 5, reviewed on October 20, 2018

    A good breakfast cereal for all kids but as well as adult too…It can be served as snacks as well instead just consuming it at morning

    4
  6. Avatar

    jacquelinetan84
    6 reviews

    Always the best!

    4 out of 5, reviewed on September 21, 2018

    My childhood breakfast memories and now my girl’s turn!! Both of us like it’s crispy bite and best served with milk.

    My girl likes to eat it on it’s own too. I always prepare a tub of Kellogg’s cornflakes in her bag as snacks. Kids love crunchy food!!

    4
  7. Avatar

    farahdiyana1476
    7 reviews

    Pengganti nasi yg sgt sedap

    5 out of 5, reviewed on August 16, 2018

    Kellogga cornflakes ini merupaka salah satu pengganti nasi yg sangat sedap, mudah dan ringkas. Cuma tuangkan cornflakes dan susu, tadaaaaaaa dah siap!

    5
  8. Michael Jun Hong
    1 reviews

    Healthy and Crunchy

    4 out of 5, reviewed on August 15, 2018

    It\’s good to have a bowl of corn flakes with different style early in the morning to light your day up.

    4
  9. Avatar

    Hy528187
    3 reviews

    Healthy breakfast

    5 out of 5, reviewed on August 12, 2018

    It is good to consume corn flakes in the morning especially consume with fresh milk,I am addicted to this product and it will always be my first choice in my entire life.

    5
  10. Avatar

    Tashakamarudin03
    27 reviews

    Ranggup dan sedap

    4 out of 5, reviewed on July 17, 2018

    Selain dijadikan makanan untuk sarapan. Cornflakes juga dijadikan bahan untuk kuih raya. Rasa emping jagung yang enak sudah semestinya menjadi daya tarikan bagi sesiapa sahaja yang suka mengunyah seperti saya. Waktu pagi saya kebiasaannya akan mengambil cornflakes dan susu atau madu. Sangat membantu perut dari berbunyi sampai ke tengahari.

    4
  11. Avatar

    cindycsy3707
    3 reviews

    Cereal Juice

    5 out of 5, reviewed on July 16, 2018

    1 of my favourite recipe! A must-add-on ingredients into my juice, make it more crunchy and sustainable energy to startup a blessed morning!

    5
  12. Avatar

    zailyshafiq62
    6 reviews

    sarapan yang enak

    5 out of 5, reviewed on May 27, 2018

    this cereal is very yummy. corn flakes yg rangup membuatkan selera utk sarapan bertambah. jenama Kellogg merupakan jenama yg dipercayai di malaysia. memang terbaik

    5
  13. Azzy Aziz
    12 reviews

    Sangat rangup

    4 out of 5, reviewed on May 15, 2018

    Saya sangat suka corn flake brand ini berbanding brand nestle sbb rasanya yang sangat sedap,nipis dan sangat rangup apabila dimakan.. Paling sedap kalau makan dengan susu,boleh dimakan bila2 masa sahaja.. Makan sahaja pun sangat sedap.. Boleh dibuat kuih raya semasa hari raya kerana rasanya sangat rangup

    4
  14. Avatar

    KL8820
    6 reviews

    Delicious and healthy

    4 out of 5, reviewed on May 12, 2018

    This product known to us since we are small. We can use it to make cookies or just eat it as breakfast or snacks. From small till now, I like this product as it is delicious and healthy.

    4
  15. Avatar

    Jasantajinor50
    3 reviews

    The best and healthiest breakfast cereal

    5 out of 5, reviewed on May 10, 2018

    This is perfect for people like me who don’t really prefer sweet cereal in the morning. It is filling and energizing too!

    5
  16. Tan HuiThing
    3 reviews

    好吃

    5 out of 5, reviewed on April 3, 2018

    好吃又营养,很棒的早餐。谷粮的厚度刚刚好。脆口,好吃,又方便。重要的是不会太甜腻,一口接一口,停不下来。

    5
  17. Avatar

    Maizatul05
    29 reviews

    Sarapan yang bermakna setiap pagi..

    5 out of 5, reviewed on April 3, 2018

    Kellogg’s corn flakes sarapan setiap hari untuk keluarga saya. Sangat mengenyangkan..setiap kali buat kuih raya,Kellogg’s corn flakes menjadi pilihan kerana akan membuat kuih raya rasa rangup..pilihan utama saya

    5
  18. Avatar

    emilliakamarlis62
    197 reviews

    Kudapan yang sedap

    4 out of 5, reviewed on January 25, 2018

    Kellog’s corn flakes ini adalah salah satu emping jagung kesukaan saya. Berbanding dengan dulu, rasa sekarang lebih enak. Ini disebabkan rasanya yang agak sedikit manis berbanding dulu dimana rasanya sangat tawar. Sejenis kudapan yang berkhasiat untuk dimakan dan dijadikan snek. Saya suka menggunakan corn flakes ini untuk membuat biskut raya. Tidak pernah jemu memakannya.

    4
  19. Yuki Yong
    3 reviews

    Good Choice of Breakfast

    4 out of 5, reviewed on January 17, 2018

    Kellogg’s corn flakes is so crunchy with aromatic corn flavour. I usually mix it with 250ml HL Low Fat Milk as my breakfast. It is delicious, fulfilling and suitable for those who are on diet and want to maintain a good body shape.

    4
  20. Nur Arina
    812 reviews

    Bijirin sarapan harian

    3 out of 5, reviewed on November 28, 2017

    Kelloggs memang saya suka sebab harga dia murah.hehe..tapi kepingan jagung dia terlalu nipis bagi saya. Dan sekotak besar tu mampu bertahan sehari je sebab nipis jadi sekali makan 2,3mangkuk. ? saya suka makan dengan susu manis.. Makan sejuk2 best..kalau guna air panas cepat kembang kepingan jagung ni

    3
  21. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Tekstur lebih ranggup & berperisa

    5 out of 5, reviewed on November 13, 2017

    Emping jagung yg sgt ranggup & berperisa.Saya lebih memilih cornflakes jenama kellogs kerana tekstur emping jagunnya lebih ranggup & berperisa.Sedap dimakan begitu saja ataupun dimakan dgn susu.Saya juga gunakan cornflakes kellogs ni dlm pmbuatan biskut dan topping kek saya.Biskut cornflakes madu mmg lbih sedap mnggunakannya.Harganya pun sgt berpatutan utk dibeli,semestinya berbaloi.

    5
  22. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    Bijirin sarapan berkhasiat Kellogg’s Corn Flakes

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2017

    Saya memilih bijirin untuk sarapan sekeluarga. Kerangupannya sentiasa membangkitkan selera. Bukan setakat untuk sarapan, sesuai dicampur dengan air panas mahupun susu sejuk. Fresh campur susu sejuk makan sedap teramat .Saya juga tidak akan pernah terlepas dari membuat biskut cornflakes untuk jamuan hari raya.Pasti digemari ramai…

    5
  23. Noor Suria Che Din
    84 reviews

    Terlalu nipis

    2 out of 5, reviewed on October 24, 2017

    Saya pernah mencuba cereal jenis ni…saya xsukakan cereal jenis ini kerana ianya sgt nipis,mudah masuk angin dan cepat lembik bila dimakan bersama susu
    Bila beli tak boleh simpan lama…cepat sangat masuk angin…x sukaaaa

    2
  24. Avatar

    nadnaz02
    43 reviews

    Pilihan terbaik

    4 out of 5, reviewed on October 18, 2017

    Memenuhi perut kami sekeluarga setiap pagi sebelum pergi kerja..menjadi rutin harian kerana rasanya yang enak dan ranggup bila ditambah susu..malah sedap dimakan begitu saja dan sangat sesuai untuk semua peringkat umur

    4
  25. Avatar

    Aikoaiko25
    1053 reviews

    very rich in protein and vitamins.

    4 out of 5, reviewed on October 11, 2017

    Corn Flakes are one of my favorite cereals. They’re the best when you just want something plain to eat. I usually eat them when I have an upset stomach.And very easy to prepare too. And I love how it’s very rich in protein and vitamins.

    4
  26. 溦溦 林
    473 reviews

    very rich in protein and vitamins.

    5 out of 5, reviewed on September 19, 2017

    I love cereals, and this one’s my favorite. I really love the crunchy taste and I eat it without milk as a snack,And I love how it’s very rich in protein and vitamins.

    5
  27. Avatar

    Stevenphuah04
    34 reviews

    Kellogg’s Corn Flakes: BEST SNACK

    4 out of 5, reviewed on August 22, 2017

    i’ll eat this as snack in my office. It’s very healthy and filling.

    4
  28. Avatar

    Kellychan21
    502 reviews

    crispy and tasty cereal

    4 out of 5, reviewed on August 13, 2017

    My kids love to eat this cereal much. They like to dip it into their milo or milk. It can be eat as snacks too. I will let them bring it to school as snacks. If I am travelling far with kids, I will bring it along too and give them to eat as snack in the car.

    4
  29. Niki Tay
    996 reviews

    早餐

    4 out of 5, reviewed on August 12, 2017

    方便简单的早餐最适合我天天赶时间的人,如果没有牛奶也可以当零食来吃又健康的。

    4
  30. Avatar

    Victoria Low
    241 reviews

    Kellogg’s Corn Flakes

    4 out of 5, reviewed on August 11, 2017

    Kellogg’s Corn Flakes are good for kids as alternative to junk food, my kids take it as snack or mix with milk. Very filling and easy prepared breakfast. I use corn flakes for baking cookies during CNY time too.

    4
  31. KJ Cheah
    225 reviews

    Kellogg’s Corn Flakes my favourite

    5 out of 5, reviewed on August 11, 2017

    Kellogg’s Corn Flakes is my breakfast. It’s perfect to take together with milk

    5
  32. semestinya pilihan untuk sarapan saya

    4 out of 5, reviewed on July 27, 2017

    kellogs corn flakes menjadi pilihan sarapan saya kerana ia lebih ringan dan mudah disediakan,hanya perlu tambah susu dan buahan2 segar saja sdah mencukupi

    4
  33. Avatar

    penny41
    407 reviews

    My favourite junk food

    5 out of 5, reviewed on July 21, 2017

    Instead of buying the junk food, I prefer to take the Kellogg’s Corn Flakes as snack. The corn flakes is so crispy and tasty for me. sometimes I eat corn flake as my breakfast too.

    5
  34. Gee Gee
    321 reviews

    untuk biskut dan sarapan yg mudah

    4 out of 5, reviewed on July 16, 2017

    saya gunakan kelloggs cornflakes untuk membuat bermacam jenis biskut,dan saya dan keluarga juga pasti akan menyediakan cornflakes kelloggs sebagai sajian utama sewaktu sarapan pagi..harga nya juga murah dan pastinya sedap

    4
  35. Avatar

    sandlee51
    174 reviews

    Healthy and Tasteful

    4 out of 5, reviewed on June 22, 2017

    One of my son’s favorite cereal for breakfast. He loves to take it with chocolate drink. Tasteful and healthy breakfast it makes.

    4
  36. Kesuma Dewi
    147 reviews

    Bijiran Seisi Keluarga

    4 out of 5, reviewed on June 12, 2017

    Bijirin yang sedap di makan bersama susu.Juga sesuai untuk diolah menjadi bahan utama dalam masakan lain seperti biskut dan kek.Saya gemarkan campuran bijirin ini bersama madu,kekacang dan juga kismis.Rasanya sangat sedap,harganya berpatutan kepada semua

    4
  37. Avatar

    aizaman46
    219 reviews

    Bijirin rangup

    4 out of 5, reviewed on May 25, 2017

    Bijirin pilihan anak2 saya..Mereka suka rasa dan kerangupan yang ada pada corn flakes ini.Kaya dengan khasiat dan vitamin..

    4
  38. Avatar

    yenhock31
    34 reviews

    Kellogg's

    3 out of 5, reviewed on May 16, 2017

    Breakfast won\’t be complete without Kelloggs. Whenever I am lazy to cook breakfast or not, Kellogs seems to be the best option for my breakfast. Just add a little milk and munch on the crunchy cornflakes and I\’m usually ready to go knowing what I\’m eating is packed with energy carbohydrates and proteins.

    3
  39. Avatar

    LiLian39
    148 reviews

    Good

    4 out of 5, reviewed on May 16, 2017

    I like to eat this as my breakfast with chocolate milk, this is the best gather! I like the hard case boxes i dont have to take other tupperware to store the corn flakes.

    4
  40. Avatar

    roxanne
    36 reviews

    Pilihan sarapan saya

    4 out of 5, reviewed on May 10, 2017

    Nestle Corn Flakes adalah pilihan utama saya dalam memilih bijirin untuk sarapan sekeluarga. Kerangupannya sentiasa membangkitkan selera. Bukan setakat untuk sarapan, sesuai dicampur dengan air panas mahupun susu sejuk. Saya juga tidak akan pernah terlepas dari membuat biskut cornflakes untuk jamuan hari raya.

    4
  41. Aznor Azizul
    153 reviews

    A Wholesome Breakfast For Everybody

    4 out of 5, reviewed on May 8, 2017

    A truly wholesome breakfast for everybody and I used to eat them along with fruits, sugar and honey mixed together in a bowl of milk. It taste like a fresh meal coming straight from the farm and I can’t stop having it until the last crisp of the cereal.

    If you want to enjoy a wholesome cereal that this one would be a perfect choice for the whole family because it keeps you full the whole morning.

    4
  42. Annette Rowena
    30 reviews

    A Bowl of Crunchy Goodness

    5 out of 5, reviewed on May 8, 2017

    Nothing beats a bowl of this with chilled milk when you have no time for breakfast. There hardly any sugar and it’s a healthy choice for kids, adults and even seniors. Kellogg’s all the way!

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...