Paddle Pop Rainbow

Product Details

Ingredients : Sugar, Glucose Syrup, Palm Oil, Whey Protein Concentrate, Maltodextrin, Whey Powder, Contains Permitted Emulsifier (E471 – plant origin), Stabilisers (E410, E412, E407) , Flavouring and Colouring (Tartrazine) Substances of Plant and Synthetic Origin. Contains milk. May contain traces of soybean and cereal containing gluten.

  1. It gives Rainbow to my life

    5 out of 5, reviewed on December 3, 2018

    Paddle Pop Rainbow is a really must try ice cream in your whole life. This is my favourite Ice cream since young age until now. You will never too old to enjoy ice cream when it comes about this Paddle Pop Rainbow.. Go give it a try!

    5
  2. Avatar

    tiqasri78
    9 reviews

    Forever favorite

    5 out of 5, reviewed on November 24, 2018

    Its a legend ice cream back then when we’re still young. Thank god its still selling out there in the mart or any groceries shop and of course with AFFORDABLE PRICE not getting expensive at all! The taste remain the same. I’m loving it!! You will not regret after eat this. Trust me!!

    5
  3. Avatar

    Mrtugix8390
    3 reviews

    Aiskrim paddle pop

    5 out of 5, reviewed on October 24, 2018

    Aiskrim berwarna warni yang sangat sedap bila di makan. Bila makan teringat kembali waktu kecil dulu dan mengimbau kenangan lalu yang mengusik jiwa… Highly recommend untuk sesiapa yamg ingin menghilangkan dahaga stress dan emosi yang terganggu..

    5
  4. Avatar

    Mrtugix8390
    3 reviews

    Aiskrim paddle pop

    5 out of 5, reviewed on October 24, 2018

    Aiskrim yg sedap lemak puas bile makan..

    5
  5. Avatar

    dayahIshak90
    7 reviews

    Favourite Aiskrim

    5 out of 5, reviewed on October 20, 2018

    Favourite ice cream since my childhood. Zaman kanak-kanak selalu beli selepas pulang dari sekolah. Aiskrim yang dapat hilang kan dahaga dan harga pun berpatutan:)

    5
  6. Avatar

    fiera110963
    1 reviews

    Pilihan Semua Generasi

    5 out of 5, reviewed on October 15, 2018

    Lebih dikenali dengan nama aiskrim “paddlepop” atau aiskrim pelangi. Mempunyai lebih daripada satu perisa dan antara aiskrim yang paling popular dikalangan kanak-kanak mahupun golongan dewasa. Ianya tidak memuakkan walaupun dimakan lebih daripada satu. Sesiapa yang mencuba aiskrim ini untuk kali pertama pasti akan mencubanya untuk kesekian kalinya. Harga dipasaran juga sangat berpatutan. Mudah didapati di mana-mana kedai runcit, serbaneka, stesen-stesen minyak dan sebagainya.

    5
  7. Siti Abdullah
    3 reviews

    Love by All

    5 out of 5, reviewed on September 16, 2018

    This is the most hillarious delicous all time favorite for all ages. From grandfather to grandaughter all them love this paddle pop rainbow ice cream. Eating it by sing along the paddle pop song was a real memorable moment for all.

    5
  8. Juliet Yung
    6 reviews

    满足感

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2018

    以前小时候,每当在选冰淇淋口味的时候,头脑都是这么想的:单单选一种味道,那其它味道都尝不了吗,感觉像吃亏了,当看到了这口味的,眼睛和口水很明显的已经出卖了我的表情,让我的头脑做了选择,选择了能让我满足和感觉不会吃亏尝试任何一个味道,不得不承认当时有几贪吃,哈哈。

    5
  9. Avatar

    yannise91
    3 reviews

    Good choice for me

    5 out of 5, reviewed on July 30, 2018

    First, I don’t like to eat any ice cream that has mix the milk. Besides, I wouldn’t buy ice cream that tend to be expensive. This is reason why I love it very much because it is cheap and delicious.

    5
  10. Wani Othman
    3 reviews

    GIGITAN KENANGAN

    5 out of 5, reviewed on July 28, 2018

    Aiskrim Paddle Pop sentiasa menjadi kenangan yang terbaik sejak kecil. Mula kenal bila uncle aiskrim lalu depan rumah dengan iringan muzik evergreen paddle pop. Warna aiskrim yang menarik, kelembutan dan lemak aiskrim boleh terasa sehingga kini. Aiskrim Paddle Pop layak dikategorikan sebagai aiskrim sepanjang zaman!

    5
  11. All Time Favourite

    5 out of 5, reviewed on July 24, 2018

    This ice cream is the best. I remember of loving Paddle Pop Rainbow ice cream since i was a kid. The soft texture, the colour and the creamy taste of the ice cream always attracting me to buy them. And now, i am thinking about to start my car, go to the mart and buy this ice cream.

    5
  12. Avatar

    akma199483
    11 reviews

    sedap . tapiiii...

    4 out of 5, reviewed on July 23, 2018

    aiskrim ni memang sedap la. tapi sayaang. cepat cair.

    4
  13. Avatar

    Shermain54
    3 reviews

    Childhood Memory

    4 out of 5, reviewed on May 6, 2018

    This ice cream is all my childhood. When I was young, the paddle pop song make me and my brothers so excited and happy as it’s our time to chilled and have a ice cream. The colourful ice cream make us feel happy with acceptable sweetness.. love it!

    4
  14. Avatar

    Weeda_esther13
    3 reviews

    The best childhood memory

    5 out of 5, reviewed on April 25, 2018

    Since childhood until now, this is the best ice cream i will take whenever im in bad mood ?

    5
  15. Avatar

    fnormala74
    3 reviews

    Sedap dan warna warninya menarik

    5 out of 5, reviewed on April 23, 2018

    Walau dah besar tetap makan aiskrim yang sedap ni dan sangat best melihat warna warninya yang mengiurkan

    5
  16. Shahid Rusli
    3 reviews

    Brings back my childhood memory

    5 out of 5, reviewed on March 7, 2018

    When i was a child, i really loves to buy this ice cream after the schooltime. The stick i used to play a game with my friends. I like to collect it and redeem prizes from paddle pop. It tastes really good too. The sweetness makes me wanna buy it everyday. The combination of flavour in it were really good.

    5
  17. Avatar

    Adraina35
    6 reviews

    Childhood memory

    3 out of 5, reviewed on March 6, 2018

    My favorite ice cream during my childhood. Colourful and sweet. But now I feel it is too sweet for my age now

    3
  18. Jing Fen
    10 reviews

    My childhood memory

    5 out of 5, reviewed on March 2, 2018

    This is the ice cream which my parent always bought for me when i still a kid. It is so colourful, nice to eat and fun! Whenever i wan to eat ice cream, i will look for paddle pop!

    5
  19. Athirah Yusof
    9 reviews

    Fav all the time

    5 out of 5, reviewed on March 2, 2018

    Rainbow paddle pop ni antara aiskrim kegemaran saya. Dari kecil sampai sekarang masih suka aiskrim ni. Teringat masa kecil2 dulu. Bila motor aiskrim walls tu lalu. Dengar lagu paddle pop je dah jerit suruh berhenti. Mmg godaan yg x leh ditepis. Tiap kali lalu mesti beli.

    5
  20. Avatar

    HN1127
    4 reviews

    Aiskrim pilihan utama

    5 out of 5, reviewed on February 13, 2018

    Aiskrim paddle pop rainbow adalah aiskrim yang menjadi pilihan utama saya sejak dahulu lagi. Rasanya yang sedap dan berlemak ditambah dengan harga yang berpatutan. Sudah semestinya aiskrim ini akan terus menjadi pilihan utama saya sampai bila-bila.

    5
  21. Avatar

    JoeySaw35
    3 reviews

    Paddle pop rainbow

    1 out of 5, reviewed on February 12, 2018

    这个冰淇淋好吃?很容易找到这个冰淇淋,大概就在杂货店就有了。我有时会去买这个冰淇淋。

    1
  22. Jaden Chin
    3 reviews

    童年回忆

    5 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    还记得小时候买冰淇淋就只买这款,这习惯维持了好多年。长大以后不再爱吃甜食,但偶尔还是会买这款冰淇淋来吃。吃的都是满满的回忆… …

    5
  23. Avatar

    cikwin79
    9 reviews

    Family affairs

    4 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    Kids loves it, parents too. A perfect snack to bring the whole family together is by eating ice cream. And for sure paddle rainbow is the first choice. So yummy.

    4
  24. Avatar

    hanizazlan97
    7 reviews

    Delicious

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    Everyone love this

    5
  25. Avatar

    acyaquinn41
    4 reviews

    paddle pop rainbow-must eat paddle pop rainbow

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    ais krim paddle pop rainbow ni tersangat sedap,tak cukop satu bila makan,harga sangat berpatutan,setiap orang mesti pernah makan ais krim paddle pop rainbow ni tak kira umur,bungkusan yang sangat menarik hati untuk kanak-kanak dan juga dewasa,

    5
  26. Avatar

    yoonrc43005
    11 reviews

    Childhood memory!

    5 out of 5, reviewed on November 25, 2017

    Seeing this product reminds me of my childhood memory! With the paddle pop song running in my mind. It used to be one of my favourite ice cream till today! It means happiness =)

    5
  27. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    Ais krim pelangi kesukaan

    5 out of 5, reviewed on November 5, 2017

    Anak mmg sgt terlalu sukakan ais krim ni.Warnanya yg berwarna warni dan terang mmg menarik minat ank sy,rasa ais krim paddle pop rainbow ni pun mmg sedap.Manis berlemak dan diperisakan dgn smpurna.Harganya pun murah dan mudah didapati di kebanyakkan kedai2.

    5
  28. Avatar

    HussinAnna25
    50 reviews

    Kegemaran sekeluarga

    5 out of 5, reviewed on November 3, 2017

    Aiskrim padelpop memang sedap ank saya kalau beli aiskrim memang jenama dan jenis ni je diulang.harga pun murah dengan rasanya yang lemak berkrim memang terbaik.

    5
  29. Madu Biru
    1 reviews

    aiskrim yang paling sedap antara pilihan

    5 out of 5, reviewed on October 26, 2017

    aiskrim tang saya sangat gemari dari kecil dan antara pilihan dari aiskrim2 yang lain rasa dari dulu sampai sekarang tak berubah dan anak2 saya juga sangat menggemari aiskrim paddle pop ni. meleleh air liur bila teringat.. huhu

    5
  30. Avatar

    FARA34
    94 reviews

    MY FAVOURITE

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2017

    Antara aiskrim kegemaran saya dari saya kecil.. Sekarang anak saya juga menggemari aiskrim paddle pop ni rainbow ni. Yummy

    5
  31. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Ais krim pelangi yg lemak berkrim

    5 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    Ais krim kegemaran anak saya..tertarik dengan warna pelangi ais krim ni..rasanya juga sgt sedap,lemak berkrim..tekstur ais krim juga sangat lembut..setiap petang mesti beli ais krim paddle pop ni untuk anak2..Harganya pun masih berpatutan untuk dibeli.

    5
  32. Avatar

    CikSue38
    396 reviews

    Eskrim pelangi

    5 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    Aiskrim paddle pop rainbow ni mengamit memori betul. Dulu selalu ada apek jual aiskrim naik moto pasang lagu ‘paddle pop’. Duk ulang2 lagu tu. Bila dengar bunyi lagu paddle pop tu mesti berlari kuar nk beli aiskrim tu. Murah je harga. Rasa creamy paddle pop ni mmg unik disamping kombinasi warna yg menarik seperti pelangi. Itu yg buat budak2 suka. Tapi aiskrim ni cepat cair. Kena makan elok2 kalo tak meleh2 kt baju dan melekit2. Macam mana pun tetap sedap. Tak manis sangat. Sampai sekarang masih mengilai aiskrim paddle pop ni. Tapi haga tak murah macam dulu lagi.

    5
  33. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    aiskrim citarasa sekeluarga

    5 out of 5, reviewed on October 8, 2017

    Aiskrim padelpop memang sedap dengan rasanya yang unik lemak berkrim,cair di mulut.rasa nya tidak berubah walaupn telah sekian lama dan kini ia menjadi pilihan anak anak saya.

    5
  34. Avatar

    emilliakamarlis62
    197 reviews

    Kegemaran sejak kecil

    4 out of 5, reviewed on September 22, 2017

    Paddle pop rainbow ini memang menjadi pilihan saya kerana rasanya yang berlemak dan kurang manis. Namun bagi saya, rasanya tidak seenak dulu. Rasa sekarang agak manis berbanding dulu. Tapi, aiskrim ini tetap tiada tandingannya dengan aiskrim yang lain.

    4
  35. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Ais krim Pelangi cantik & sedap

    5 out of 5, reviewed on September 12, 2017

    AIs krim paddle pop rainbow ni mmg kegemaran sy dari kecil lg..tertarik dgn warna pelangi yg cantik..aiskrim ni juga sngt lembut..rasanya pon sedap & berlemak..x berubah rasanya dari dulu hingga skrg..

    5
  36. Nor Othman
    1343 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2017

    Aiskrim kesukaan saya sejak dulu lagi. Memang sangat sedap,sampai sekarng saya masih lagi menjadi penggemar aiskrim ini. Rasanya dan kelembutannya membuatkan saya tidak pernah cukup dengan sekadar 1 batang aiskrim je

    5
  37. 溦溦 林
    473 reviews

    a bit sweet

    3 out of 5, reviewed on August 30, 2017

    Paddle Pop Rainbow the taste is nice but is a bit sweet for me . a lot kids very like eat this because the colour is rainbow .

    3
  38. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    WARNA WARNI

    5 out of 5, reviewed on August 29, 2017

    Saya amat sukakan Paddle Pop Rainbow..Warnanya yang bewarna warni amat menarik,,rasanya juga tak terlalu manis,,Amat sesuai bagi orang seperti saya yang kurang suka manis..

    5
  39. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    Kegemaran saya sejak kecil

    4 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    Aiskrim pelangi paddle pop ni memang terbaik dar dulu lagi.
    Rasanya lemak manis,sungguh sedap dinikmati pada cuaca panas.
    Warna juga ceria dan menarik minat sesiapa saja untuk makan.

    4
  40. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    童年的回忆

    5 out of 5, reviewed on August 14, 2017

    Paddle Pop的雪糕车的歌我到现在都记忆深刻!
    而且这雪糕好好吃!颜色也好漂亮!
    只是它溶化得很快,小孩子总会吃的满身都是。

    5
  41. yummy!

    5 out of 5, reviewed on August 8, 2017

    i think iam soo love with rainbow paddle pop since iam in scholl! and now my nephew love it soo much! same taste ever!

    5
  42. Jayalakshmi Jaya
    102 reviews

    Delicious Paddle Pop Rainbow

    5 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    When ever I bought the Paddle Pop Rainbow for my children, I eat together with them. It tastes so nice and delicious. Even though it is very sweet but I love the taste. It is so colourful as it has the rainbow colours. Sounds amazing ya. Each time I look at the Paddle Pop Rainbow I got attracted to it. The packaging also very nice and full of colours. It can be easily purchased from any stores and the price is very cheap. Lets try it together.

    5
  43. Avatar

    Fong Fong
    318 reviews

    colourful

    4 out of 5, reviewed on August 1, 2017

    My childhood ice cream, the rainbow colour can brightens up my day and is delicious.

    4
  44. Avatar

    NURELINA89
    173 reviews

    Paddle Pop Yang Sedap

    4 out of 5, reviewed on July 31, 2017

    Semenjak dari zaman sekolah memang saya gemar makan ais krim paddle pop rainbow..Rasa yang tidak berubah dan tidak terlalu manis..Anak2 juga sgt sukakannya..

    4
  45. Niki Tay
    996 reviews

    Paddle Pop Rainbow

    3 out of 5, reviewed on July 21, 2017

    Paddle Pop Rainbow比较适合小孩子吃他们每次看到这个雪糕都超开心的要我买给他们吃,我自己觉得有点太甜了不大爱吃。

    3
  46. Jason Lim
    106 reviews

    小孩超爱

    4 out of 5, reviewed on July 16, 2017

    小孩看到Rainbow colour 都超爱,价钱也很便宜。

    4
  47. Avatar

    Vicky Low
    241 reviews

    Paddle Pop Rainbow Icecream

    3 out of 5, reviewed on July 11, 2017

    Paddle pop, paddle pop, you’re my favorite.. this is my childhood song and we can’t wait for the ice cream motorbike to come every evening. Even now, I will still keep some paddle pop rainbow ice cream in my freeze, for myself and of course to those kids who visiting.

    3
  48. Avatar

    RazaMat
    37 reviews

    Aiskrim pelangi

    5 out of 5, reviewed on June 13, 2017

    Anak saya suka dengan aiskrim paddle pop rainbow ni..Selain rasanya yang sedap warna pelanginya juga menarik..

    5
  49. Nur Arina
    812 reviews

    Aiskrim kegemaran

    0 out of 5, reviewed on June 6, 2017

    Aiskrim kesukaan saya sejak dulu lagi. Memang sangat sedap,sampai sekarng saya masih lagi menjadi penggemar aiskrim ini. Rasanya dan kelembutannya membuatkan saya tidak pernah cukup dengan sekadar 1 batang aiskrim je

    0
  50. Riduan Halim
    136 reviews

    Aiskrim Terbaik

    4 out of 5, reviewed on June 1, 2017

    padlepop rainbow sudah lama dipasaran dan saya amat menyukainya sejak saya mengenali dunia icecream. Bila ada motosikal menjual aiskrim lalu depan rumah saya akan beli aiskrim ini.

    4
  51. Avatar

    snloke3191
    16 reviews

    Paddle pop Rainbow ice cream

    2 out of 5, reviewed on May 30, 2017

    My kids not really like it.. for me I ok with the taste.. they said got very Funny Taste … maybe they like the chocolate flavour.

    2
  52. Avatar

    geegee48
    43 reviews

    aiskrim pilihan utama

    5 out of 5, reviewed on May 16, 2017

    aiskrim paddle pop rainbow ni memang pilihan utama saya kalau pergi ke mana2 saja dan sentiasa menjadi bekal simpanan dirumah

    5
  53. Avatar

    HaizanRaz64
    112 reviews

    Aiskrim sedap

    5 out of 5, reviewed on May 16, 2017

    Aiskrim kegemaran anak2 saya.Rasanya yang sedap dan warna pelanginya menarik perhatian kanak2.Paddle pop pun selalu je buat peraduan.love it.

    5
  54. Avatar

    sabarina37
    374 reviews

    paddle pop pelangi

    5 out of 5, reviewed on May 13, 2017

    Dari jauh ku lihat warna -warni menawan memikat hati.Apabila dimakan sejuk dan perlahan-lahan mencair ke dalam mulut.Rasanya yang manis dan nyaman,sejuk yang memukau.Makan ais krim paddle pop pelangi membuat hati menjadi happy.

    5
  55. Avatar

    miera97
    131 reviews

    Paddle Pop Rainbow

    5 out of 5, reviewed on May 12, 2017

    Paddle Pop Rainbow sedapnya, rasa yang sangat lembut dan berkrim.. anak saya setiap kali pergi ke kedai mesti nak ais krim paddle pop, rasa nikmatnya tidak terkata, warna pelangi itu juga adalah salah 1 tarikan juga untuk kanak-kanak..

    5
  56. Avatar

    atikah1059
    25 reviews

    Nostalgia

    5 out of 5, reviewed on April 7, 2017

    Love eat this ice cream since i’m was kid. Until now, i’m still eat this ice cream. The taste never change…

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...