Kawan Chapatti

Product Details

Chapatti with a slightly grainy texture and a more robust flavor, this flat bread is made from whole wheat flour with water and is a traditional Indian bread. Chapatti requires no oil when pan-fried and is widely consumed daily as a healthy, everyday staple. Also available flavour Chapatti Oat. Chapatti Oat with oat added, this chapatti is enriched with oat soluble fibre.

  1. AkuHudHud27
    158 reviews

    Menyesal beli ?

    2 out of 5, reviewed on December 10, 2021

    Pertama kali beli capati kawan ni rasa menyesal. Dah lah asalnya tersalah ambil. Nak beli pratha rupanya terbeli capati. Redha jela. Beli pek besar pulak tu. Makanya tersadai jela dlm peti ais. Capati Kawan ni dia nipis tp mengambil masa yg lama utk masak. Kurang masak capati rasa mentah mcm makan doh. Dah tu siap je masak bila dah sejuk capati tak sedap sbb keras. Maknanya capati ni sesuai atau sedap makan semasa panas.

    2
  2. AieenDeen28
    899 reviews

    Tekstur roti agak keras & kering

    3 out of 5, reviewed on September 25, 2017

    Saya mncubanya sekali & kurang suka dgn tekstur roti chapati kawan ni yg bagi sy agak keras & kering,ia jadi lebih keras bila dh sejuk..ia juga ambil masa yg agak lama utk masak sepenuhnya selepas dikeluarkn dari peti sejuk..rasanya agak tawar,sesuai dimakan dgn pncicah..

    3
  3. cikbunga49
    659 reviews

    Mengenyangkan

    4 out of 5, reviewed on September 23, 2017

    Saya suka makan capati dan selalu beli kawan chapatti ni.
    Rasanya sedap dan mudah disediakan .
    Hanya panaskan dalam kuali dah boleh makan.
    Sebiji pun sudah cukup kenyang kerana saiznya besar.

    4
  4. King87
    15 reviews

    Ready made.

    3 out of 5, reviewed on June 29, 2017

    High fiber and fat free diet.

    3
  5. Gee Gee
    321 reviews

    sedap dan mudah

    4 out of 5, reviewed on June 15, 2017

    saya memilih capati jenama kawan untuk membuat twister ala2 kfc,ianya mudah disediakan dan jimat masa..selain itu ia juga sedap,selain mencicah dgn kuah ia juga sesuai dibuat apa sja..

    4
  6. Zhongk3391
    144 reviews

    Best to order than buy frozen

    1 out of 5, reviewed on May 19, 2017

    This is my first time buying a frozen chapatti because making it yourself is just a load of work to do. After defrosting it, I placed it on the pan on medium heat to let it crisp up. It did harden, but to the point where it became so dry, it was not really edible. My jaw hurt a lot after taking some time to chew each bite. It’s safe to say, better leave it to the professionals to make fresh batter for you to see and enjoy the crispiness and gooeyness of a chapatti. I am not sure whether other brands are better, but I’m sticking to knowing who makes it best. Also, it’s more affordable that way.

    1
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...