Jack n’ Jill Nips Peanut

Product Details

Experience the double delight of crunchy, freshly roasted peanuts wrapped up in rich chocolate – all in one bite. So delectable, one is never enough!

  1. Avatar

    sitiikha89942
    3 reviews

    Nips kegemaran keluarga

    5 out of 5, reviewed on November 12, 2018

    Bagi peminat kacang sangat sesuai untuk memilih nips. Keluarga saya amat sukakannya. Rasanya yang enak dan ranggup membuat ianya menjadi kegemaran keluarga kami. Kacang nya di dalam dan coklat dan disaluti dengan pelbagai warna. Boleh dinikmati ketika menonton tv dan pelbagai.

    5
  2. Avatar

    Amy8553
    3 reviews

    Teman memandu saya

    5 out of 5, reviewed on November 5, 2018

    Mengantuk adalah masalah utama saya dalam pemanduan jarak jauh. Apabila singgah di RNR semestinya jack ‘n jill NIPS untuk menemani saya sepanjang pemanduan. Hanya perlu buka pek dan nikmatinya anda juga perlu berhati2 semasa memandu.

    5
  3. Avatar

    Mt03
    18 reviews

    喜欢!

    5 out of 5, reviewed on October 28, 2018

    这个Nips 真的很好吃。从中学时期就常买來解馋,因为我喜欢巧克力,又爱吃花生,它就是结合这两种美味的零食,因为我不大喜欢吃糖果,所以这nips很适合我的口味,而且以前的价钱真的很便宜,零用钱不多的我可以常买來吃到爽!

    5
  4. Avatar

    irzaazmi02
    3 reviews

    My mom likes it a lot!

    5 out of 5, reviewed on October 19, 2018

    She likes snacks with nuts inside, and since it’s tasty and affordable, my mom likes to buy it a lot!

    5
  5. Hidayah Mahat
    5 reviews

    Simple & sedap

    5 out of 5, reviewed on May 18, 2018

    Packaging yang mudah dibawa ke mana sahaja. Rasa coklat yang sedap

    5
  6. Avatar

    Jane40
    10 reviews

    嘴馋时的最爱

    4 out of 5, reviewed on May 1, 2018

    一颗一颗的五颜六色的巧克力,看了心情也会很开心。味道不错,不会太甜,大人小孩都爱。看戏,温习时随时都可以吃来解馋。

    4
  7. Ida Anum
    42 reviews

    Nips pilihan kami

    5 out of 5, reviewed on April 16, 2018

    Sudah menjadi pilihan kami sekeluarga.. ? kami mmg Suka kacang Dan coklat.. Jadi nips adalah pilihan Kami sebagai snack Tidak Kira di mana2.. Seandai nya trjumpa pasti akan terus beli.. ?

    5
  8. Avatar

    sleepyq2l94
    3 reviews

    Childhood Memory

    4 out of 5, reviewed on April 5, 2018

    Like the peanut coated with chocolate in outer layer. Childhood memory whereby the outer layer chocolate will be segregated and finished up first before tasting peanut inside the chocolate. It’s delicious. 🙂

    4
  9. Azzy Aziz
    12 reviews

    My favourite

    4 out of 5, reviewed on March 14, 2018

    Saya sangat suke coklat ni sebab ada kacang.. Saya sangat2 suka kacang so sbb tu la saya suka coklat ni.. Boleh makan coklat dan kacang sekalai, rasa kacangnya sangat berlemak, tak jemu makan.. Sekali buka je terus habis 1 paket.. Walaupun nips ada perasa lain, perasa kacang ni memeng wajib saya beli kalau pergi pasaraya.. Harganya sangat berpatutan walaupun harga dah naik berbanding dulu yang lagi murah?

    4
  10. Zee Jian
    10 reviews

    A good snack when you feel tired

    4 out of 5, reviewed on March 10, 2018

    It still a good chocolate based snack for me since I was a child. The sweetness of Nips chocolate is not too sweet compared to other brands of chocolate. Luckily, the price is still affordable after so many years. But, I don’t really like other flavours of NIPS chocolate.

    4
  11. Noor Azhar
    72 reviews

    NIPS Peanut

    5 out of 5, reviewed on March 3, 2018

    When you start a bite of NIPS Peanut, you simply cannot stop until it finished?. I love the crunchy of peanuts and milky taste of coated chocolates. Simply irresistable and delicious, perfect for on-the-go snack??. My kids love it too!

    5
  12. Avatar

    Khairul_Rahman58
    95 reviews

    Jack n’ Jill Nips Peanut

    5 out of 5, reviewed on March 2, 2018

    Saya suka coklat Coklat nips yang sangat sedap dengan padanan coklat yang byk.Kami sekeluarga amat gemar dan sukakannya.Sesuai dihias deco diatas kek dan Boleh dinikmati ketika berehat bersama keluarga sambil mononton televisyen.Harga mampu milik dan kanak kanak suka termasuklah golongan dewasa,Mudah didapati disemua pasaraya dan Petronas berdekatan.

    5
  13. Avatar

    CikSue38
    434 reviews

    Sedap dan menyeronokkan

    5 out of 5, reviewed on February 14, 2018

    Nips peanut snack yg menyeronokkan pada saya. Dah la sedap. Rasa coklat dengan kerangupan kacang ditengah sangat yummy. Coklat tak terlalu manis. Menarik sbb ada banyak warna. Setiap kali ambil mesti teka warna apa yg dpt. Warna pn tak cepat melekat pd tangan. Harga pn tak mahal. Sedap dan best buat kudap2.

    5
  14. Kent Kian Soong
    3 reviews

    中意

    5 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    口感十足。巧克力带上花生的香味真的是绝配。吃多了也不会觉得厌。真的好吃。

    5
  15. Avatar

    chacha12734
    7 reviews

    Snack kegemaran

    4 out of 5, reviewed on January 26, 2018

    Nips ni dah jadi mcm peneman setia. Slalu ada dlm handbag. Bawa ke ofis, makan sambil buat keje. Coklat yg ada kacang kat tengah. Sedap mengunyah, sampai tak perasan habis satu pack. Paling suka yang warna purple.

    4
  16. Avatar

    Safara21
    3 reviews

    All time favourites

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2018

    I’ve been eating this sweet candy beans since my uni day. It has been my sweet saviour when I’m feeling sleepy during classes. Now I’m still eating it while driving. ?

    5
  17. Avatar

    Bob8945
    15 reviews

    Best snacks

    5 out of 5, reviewed on January 13, 2018

    Ini memang terbaik la. Kuantiti coklat yang menyaluti kacang pun tak terlalu banyak. So aku rasa tak manis sangat macam snacks lain. Memang aku makan banyak NIPS peanut ni. Yang raisins tu aku tak makan sebab manis sangat raisins dia. Ni memang best makan time tengok movie, sampai tak perasan dah habis. Selalu berebut kalau makan ni. So kena beli yang besar punye. Tapi kalau naik jerawat, jangan complain. Sendiri cari pasal. Haha

    5
  18. Azzy Aziz
    12 reviews

    Sedap dan murah

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    Coklat ni sedap sangat…saya ni memang gila kacang so coklat nips ni memang antara coklat kegemaran saya..rasa kekacang yang rangup menambahkan kesedapan coklat ni..sekali makan memang terus abis 1 paket??Harga pun berbaloi berbanding dengan coklat lain

    5
  19. Nor Juliana Mawarni
    129 reviews

    Nips

    4 out of 5, reviewed on November 13, 2017

    Pilihan kegemaran saya dan anak-anak kerana rasa coklat nya yang sangat sedap dan lazat.Tidak terlalu manis tidak terlalu tawar sesuai dengan citarasa saya.Kacang yg disaluti coklat pun ranggup.Apabila menikmati Nips ini membuatkan saya terleka.Harga nya yg murah dan mudah dibeli dikedai2 brhampiran.Mempunyai pelbagai variati tetapi Nips bersalut kacang menjadi kesukaan saya.Bentuk nya tidak terlalu besar mudahkan saya menikmati nya.Warna pembungkusan yang menarik perhatian.Cuma jika dapat ditingkatkan lagi mutu coklat ini saya berharap agar pewarna dpt dikurangkan.Ini kerana lidah akan bertukar mengikut warna2 di dalam itu.Mungkin jika diperbaiki saya percaya produk ini akn lebih disukai oleh ramai org lagi.

    4
  20. Avatar

    Atiqah21
    50 reviews

    Coklat Nips Sedap

    5 out of 5, reviewed on November 6, 2017

    Coklat Nips terasa2 coklat di dalam mulut..Rasa coklat juga tidak terlalu manis dan sesuai utk kanak2..Anak2 sgt sukakan coklat nips dan selalu bawa ke sekolah utk dimakan bersama kawan2

    5
  21. Avatar

    RenNurfatihah50
    137 reviews

    All time favourite

    5 out of 5, reviewed on November 6, 2017

    Jack n’ Jill Nips Peanut menjadi kegemaran seluruh keluarga saya. Rasanya sangat menarik dengan kacang yang di panggang sempurna dan rangup disalut pula dengan coklat yang rapuh..the yummmies combination. Satu sahaja yang saya tidak suka iaitu coloring yg ada pada luar coklat itu akan meninggalkan kesan berwarna di lidah ?. Tapi it’s OK.. Boleh didapati di semua pasaraya dgn harga yg murah..

    5
  22. Precinia Patrick
    1 reviews

    My old time favourite

    5 out of 5, reviewed on October 27, 2017

    Whenever i need a kick of chocolate, and some protein, nips peanut is always my choice. It is cheap, great energy booster on the go. The downside of it is the food coloring. Sometimes when i eat it, the thought of food coloring is just overwhelming.

    5
  23. Avatar

    cpyn18
    235 reviews

    coated peanuts with chocolate coating

    3 out of 5, reviewed on October 25, 2017

    I have bought one pack to try it before. I feel that this one not that tasty as M&M brand. Some of the NIPS chocolate is not that fresh and the taste is a bit weird. It has colouring which is not good for health if eat too much. My daughter tried it and don’t like it too. Stop buying it after we tried once.

    3
  24. Gee Gee
    321 reviews

    jajan kegemaran saya

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2017

    saya memang sangat2 sukakan jack n jill nips peanut ni sejak kecil lagi..saya memang sukakan jajan yg berkacang,jadi salah satunya adalah nips peanut ni..kalau makan memang tak cukup 1 paket,mesti 2paket atau lebih,tambahan pula ketika menonton tv ataupun di dalam kereta..rasanya sedap dan warna2 nya membuatkan saya seperti kanak2 semula..i really love it!!!!

    5
  25. Avatar

    CikSue38
    434 reviews

    Nips kekacang

    5 out of 5, reviewed on October 15, 2017

    Jack n jill nips penut ni mmg sedap. Kacang yg disaluti coklat luar dalam crunchy. Suka makan pilih2 warna. Menarik terutamanya pd kanak2. Pek pn comel2 je senang nk manage. Makan sikit pn blance masih selamat dlm bungkusan even ikt pakai getah tempe je. Coklat tak mudah cair. Sedap dibuat kudap2

    5
  26. Avatar

    IntanDzarina47
    29 reviews

    Saya amat menyukainya kacangnya sangat berlemak

    5 out of 5, reviewed on October 11, 2017

    Coklat kacangnya sangat berlemak dan sangat banyak isinya… Saya amat menyukainya begitu juga suami saya.

    5
  27. Avatar

    mizarifin91
    136 reviews

    crunchy peanut

    4 out of 5, reviewed on October 11, 2017

    nips peanut ni kudapan kegemaran saya sejak zaman sekolah lagi. selalu beli untuk dimakan dalam kelas untuk hilangkan mengantuk. suka pilih2 warna sebelom makan, walaupun tahu setiap warna rasanya tetap sama.. ?.. suka kerangupan kacang peanut dan rasa coklat. gabungan coklat dan kacang memang kesukaan saya. tapi kalau tergigit kacang yang rotten punya memang spoil. dan saya perasaan pewarna makanannya agak kuat sebab boleh melekat pada jari. so tolak 1 bintang for the strong artificial color

    4
  28. Avatar

    NURELINA89
    173 reviews

    Rasa Kacang

    5 out of 5, reviewed on September 15, 2017

    Coklat nips yg sgt sedap dengan padanan coklat yg byk..Kami sekeluarga amat gemar dan sukakannya..Boleh dinikmati ketika berehat bersama keluarga sambil mononton televisyen..

    5
  29. Nor Othman
    1343 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2017

    Sedap dan rangup. Terasa kacang apabila dimakan.

    5
  30. Nur Atikah
    66 reviews

    Snack since kids

    5 out of 5, reviewed on August 31, 2017

    This is my snack since I was kids. Really love the taste. The colorful of the peanut make it as a factor of the attractiveness to child. I still eat it until now.

    5
  31. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    Sedap,coklat rapuh dan kacang dalamya lemak masin

    5 out of 5, reviewed on August 30, 2017

    saya suka membelinya untuk anak dan anak sedara setiap kali pergi ke pasaraya kerana harga tidak mahal ia juga sangat sedap.
    Rasa kacangnya lemak masin memang sedap.
    Coklat luar yang rapuh bila digigit memang nikmat.

    5
  32. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    口感很好

    4 out of 5, reviewed on August 16, 2017

    口感很好的巧克力零食,如果你喜欢吃花生你一定会爱上这个!
    重点价钱也不贵!

    4
  33. Avatar

    Kellychan21
    502 reviews

    Crunchy chocolate

    4 out of 5, reviewed on August 16, 2017

    I like the crunchiness of the peanuts. The combination of peanuts and chocolate is so yummy. It is one of my favourite snack in the car while travelling for long distance.

    4
  34. Avatar

    qisstiera75
    115 reviews

    Rangup

    4 out of 5, reviewed on July 18, 2017

    Sedap dan rangup. Terasa kacang apabila dimakan.

    4
  35. Avatar

    fionayyl03
    511 reviews

    Crunchy coated peanuts with a hard chocolate coating

    5 out of 5, reviewed on June 26, 2017

    These chocolate coated peanuts are my absolutely favorite as a kid and as an adult now too. I really like the crunchiness of the peanuts combined with the sweetness of the chocolate coating. The colours are so fun to look at too! Each peanut is perfectly coated with a hard chocolate coating and coloured, so it looks visually appealing whilst tasting ultimately great as a treat for yourself every once in a while. Love it, love it, love it!

    5
  36. Avatar

    AfiqFauzi67
    23 reviews

    Collage Partner

    4 out of 5, reviewed on June 23, 2017

    Jack n’ Jill Nips Peanut can be your partner during collage times for when midnight study or waiting someone since it crunchier treat and it cheaper than M & M

    4
  37. Avatar

    May Mei12345
    104 reviews

    Very delicious

    5 out of 5, reviewed on May 25, 2017

    I bought many Jack `n Jill Nips peanut because I know how Jack `n Jill Nips Peanut is very delicious and has a great taste.

    5
  38. Avatar

    Zhongk3391
    144 reviews

    Artificial color stains the tongue

    3 out of 5, reviewed on March 24, 2017

    I remember where I used to have tons of NIPS during my primary school parties and everyone used to rush to get a piece of it. The peanuts are dipped in chocolate and comes in small bite sized pieces. It has a very good crunch to it but as I am getting older, I notice the amount of artificial coloring used in each coating of chocolate which can stain the tongue and teeth pretty badly, especially if your eating a whole pack of them. Besides, the taste is as you expect. Nutty and chocolatey, so eat in moderation. Overall, it’s still sold widely in supermarkets and convenient stores so you can grab a quick bite when neccessary.

    3
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...