Dettol Air Wick

Product Details

Air Wick Freshmatic Automatic Spray puts you in control, ensuring your home always smells fresh and welcoming. Simply set the fragrance intensity control to match the needs of your home and Air Wick Freshmatic will automatically release bursts of fresh fragrance. Each refill lasts up to 60 days.

  1. Avatar

    JAYCHONG071491
    24 reviews

    方便,使用

    4 out of 5, reviewed on October 6, 2018

    有了这个仪器,随时可以喷出芳香,不需要手动,而是自动。

    4
  2. 溦溦 林
    473 reviews

    家里的空气比较清香了不会再臭臭的了

    5 out of 5, reviewed on April 24, 2018

    我的家有养很多宠物的而且要工作的所以家都是关闭起来空气不流动,每次回到家的时候都很重的宠物臭味的,自从放了Dettol Air Wick家里的空气比较清香了不会再臭臭的了。

    5
  3. Yuki Lum
    3 reviews

    芳香舒适

    5 out of 5, reviewed on April 8, 2018

    超棒!自动喷雾的设计非常方便
    只需开扭 每隔一段时间就自动喷出
    屋子全天都能保持清新芳香!

    5
  4. Hariz Newz
    3 reviews

    air wick freshener

    4 out of 5, reviewed on March 9, 2018

    smells really good and good for home, office,dining place

    4
  5. Avatar

    musera76
    12 reviews

    wangian yg menyegarkan

    5 out of 5, reviewed on March 8, 2018

    wangian yg menyegarkan.. mewujudkan suasana yang harmoni..

    5
  6. Zuraida Ishak
    3 reviews

    Sangat menceriakan hidup sy!!!

    5 out of 5, reviewed on March 2, 2018

    Produk yg bagus, senang digunakan Dan effektif.. hnya semburan automatik.. walaupon diletakkan di ruang tamu yh luas, keharumannya menyeluruh ke semua kwsn.. denganya, kami dpt hirup udara dlm rumah yg segar dn wangi sentiasa..

    5
  7. Pang Stephy
    5 reviews

    Good for sleep

    4 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    Can release stress and feel comfortable in my living room. Easy to fall into sleep at night. Clear all odour smell in my house.

    4
  8. Avatar

    mirulharon31
    6 reviews

    Must Have

    5 out of 5, reviewed on February 2, 2018

    Menyegarkan ruang bilik dan rumah..no stress..

    5
  9. Avatar

    JoAnnLim8868
    3 reviews

    Interesting addition to my place

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    It’s easy to use, settings are simple and great for keeping house smelling fresh and sweet. Definitely something I will recommend. The refills are easy to find and not too pricey, good for long term.

    5
  10. Avatar

    AdamAmsyar95
    81 reviews

    Tahan 60 hari

    4 out of 5, reviewed on December 1, 2017

    Dettol air wick ini sangat berkesan menyegarkan udara di dalam rumah saya,berfungsi secara automatik dan boleh dilaras sangat mentenangkan.udara lebih segar sepanjang hari.Bekas yang sangat menarik dan muda diletakan ataupun digantung di dinding.harumanya tahan sehingga 60 hari,memang berbaloi untuk dibeli.

    4
  11. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Pewangi & hiasan rumah

    5 out of 5, reviewed on November 28, 2017

    Lebih mudah dengan mnggunakan semburan automatik dettol airwick ni.Semburan automatiknya Mnjadikan rumah sy sentiasa berbau harum dan segar.Haruman pun tahan lama.Design bekasnya pun cantik,sesuai utk hiasan rumah.Mmg sgt berbaloi dibeli,harga pun masih berpatutan krn 1 refill tahan 60 hari.

    5
  12. Avatar

    CikSue38
    396 reviews

    Airwick semburan lavender automatic boleh laras

    5 out of 5, reviewed on November 13, 2017

    Dirumah saya mmg ada menggunakan semburan airwick.lavender. Saya mmg gemarkan bau lavender yg dikeluarkan. Wangi dan segar serta menyamankan ruang. Kekerapan utk semburan berlaku juga boleh dilaras samada kita inginkan kekerapan rendah, tinggi atau sederhana. Yg bagusnya semburan spray juga kuat. Jadi bau wangian bolej.pergi jauh. Saya juga sukakan corak pada badan penyembur airwick.ni. Nampak cantik dengan ukiran dan elegan. Harga berpatutan dan refill juga mudah didapati di pasaran. Airwick ni juga ada lubang penyangkut kt belakang senang nak.sangkut kt tempat tinggi atau seperti saya letakkan dicelah2 tempat tinggi. Senang dan mudah sbb ia kecik.comel je.

    5
  13. Avatar

    NURELINA89
    173 reviews

    Haruman Menyegarkan

    5 out of 5, reviewed on November 10, 2017

    Saya sgt sukakan haruman segar lavender air wick kerana dpt menenangkan jiwa dan menghilangkan tekanan..Sgt bagus kerana setiap 4-5 minit sekali semburan akan kelaur secara automatic..Rumah saya menjadi wangi dan segar juga tidak berbau hapak lagi

    5
  14. Avatar

    HussinAnna25
    50 reviews

    Menyegarkan ruang rumah

    5 out of 5, reviewed on November 5, 2017

    Dengan adanya air wick rumah Saya sentiasa segar dan wangi sepanjang masa.Balik kerja penat penat mesti lega bila dapat hidu bauan dari air wick ni.kalau tidur pun rasa nyaman je.memang recomen sangat produk ni walaupun harganya sedikit mahal tapi percayalah ianya berbaloi!

    5
  15. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    semburan automatik

    5 out of 5, reviewed on November 5, 2017

    Dengan adanya semburan automatik dettol air wick ni,rumah saya sentiasa berbau harum.Tiada lagi masalah rumah berbau hapak.Mmg sgt sesuai untuk org yg sibuk bekerja dan tiada masa utk selalu mnyembur pewangi dlm rumah.Tahan lama,satu botol tahan 2 bulan dan saya hnye perlu tukarkan refill yg baru bila dh habis.Wangiannya pun sgt wangi,bau kesegaran bunga lavender yg mnyamankan seluruh rumah,bau juga tahan lama.Mmg berbaloi dibeli walaupun harganya agak mahal.

    5
  16. Avatar

    HaizanRaz
    112 reviews

    Semburan pewangi

    4 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    Semburan pewangi Air Wick sangat segar dan harum..Dengan masa yang dapat diselaraskan pastinya kediaman anda wangi sepanjang hari..Sebotol boleh bertahan sehingga 60 hari..Jika habis boleh diganti dengan refill sahaja..Jadi ianya menjimatkan..Saya suka wangian bungaan dan lavender..

    4
  17. Avatar

    ctiey94
    134 reviews

    Bau yang menyegarkan dan wangi

    5 out of 5, reviewed on October 14, 2017

    Saya sangat sukakan dettol air wick kerana baunya yang menyegarkan dan aroma lavender yang sangat menenangkan mengisi setiap sudut di dalam rumah. Saya sangat sukakannya.Dettol air wick juga mampu bertahan selama 60 hari serta menyembur secara automatik.

    5
  18. Anna Zack
    15 reviews

    Segar dan nyaman

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2017

    Bauannya yang sangat menyegarkan dan nyaman. Sesuai untuk mood rumah yang ingin ketenangan ketika pulang dari kerja

    5
  19. Avatar

    UmarHarraz10
    116 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2017

    Setiap bulan pasti beli saya suka kesegaran bau lavender ni….
    Baunya sangat segar dan nyaman

    5
  20. Kaushelia Shelia
    365 reviews

    Fresh and nice smell

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2017

    Just one spray by using the Dettol Air Wick it makes my room so fresh with the Lavender scent. It gives great calming smells which makes me feel good. The packaging is indeed good but the price is quite expensive. It is worth to purchase as I only need to change the refill. Overall good ones.

    5
  21. Kitaro Ishima
    11 reviews

    Recommended

    4 out of 5, reviewed on September 4, 2017

    Senang digunakan. Letak sahaja di ruang yang diinginkan. Automatik spray akan semburkannya. Asalkan ada bateri.

    4
  22. Aishah Norjamaeyah
    88 reviews

    Recommended

    4 out of 5, reviewed on September 4, 2017

    Rumah berbau harum sentiasa. Ia sembur sendiri kerana sudah disetkan. Jadi kita tak perlu bersusah payah semburkan

    4
  23. Avatar

    irfan12345696
    96 reviews

    5 star for this perfume

    5 out of 5, reviewed on September 4, 2017

    Setiap 4 ke 5minit automatik spray sendiri… bau lavender yg sangat menyegar kan.. dapat mengurang kan bau hapak.. rumah sentiasa bebau segar

    5
  24. Avatar

    elianimaisarah51
    42 reviews

    Bau yang menyegarkan

    5 out of 5, reviewed on September 2, 2017

    Saya suka guna dettol Air Wick ini kerana aroma bau yang menyegarkan dan nyaman. Malah mengelakkan bau2 yang tidak menyenangkan..

    5
  25. Avatar

    UmiAna34
    15 reviews

    bilik sentiasa wangi

    4 out of 5, reviewed on September 2, 2017

    Dettol Air wick mampu membantu para ibu di luar sana untuk mengatasi masalah bau hapak dan untuk menghilangkan bau yang kurang enak untuk dihidu…contohnya bagi saya yang sibuk menguruskan anak,kadang sampah bahan buangan baby seperti pampers pun lambat dibuang sehingga mampu mengeluarkan bau yang menyebabkan kita sendiri tak selesa..mujur ada air wick ni..selain mampu membantu dalam menyegarkan kembali udara yang telah tercemar, tidur pun akan lebih nyenyak dan selesa kerana aroma dari dettol air wick ini juga mampu membuatkan kita yang menghidunya menjadi tenang?

    4
  26. Waniy Yusoff
    6 reviews

    rumah bebau segar

    5 out of 5, reviewed on August 31, 2017

    Setiap 4 ke 5minit automatik spray sendiri… bau lavender yg sangat menyegar kan.. dapat mengurang kan bau hapak.. rumah sentiasa bebau segar

    5
  27. Avatar

    Norasime57
    6 reviews

    Automatic Refill Spray ?

    5 out of 5, reviewed on August 31, 2017

    For me this product are very special designed for home and office use. Battery-powered timer switch automatically releases scent in user-selectable 9-, 18- or 36-minute intervals. Consistent release method provides a light, fresh fragrance to an entire room. Runs on two AA batteries. Wall mountable. Refillable.

    5
  28. Avatar

    ainie67
    68 reviews

    memberi kesegaran dan udara yang nyaman

    5 out of 5, reviewed on August 31, 2017

    Bau yang segar dari lavender memberi ketenangan semasa berada di rumah.Penyembur automatik yang senang dipasang memudahkan kita untuk mendapatkan bau yang menyenangkan didalam rumah sendiri.

    5
  29. Noor Suria Che Din
    84 reviews

    Love this produk

    5 out of 5, reviewed on August 31, 2017

    Setiap bulan pasti beli saya suka kesegaran bau lavender ni….
    Baunya sangat segar dan nyaman

    5
  30. Azwana Mohd Ayob
    46 reviews

    Segar dan membunuh kuman

    5 out of 5, reviewed on August 31, 2017

    Sangat bagus untuk rumah comel saya ia mengharumkan rumah saya sepanjang hari dan saya percaya ia jugak membunuh kuman

    5
  31. Avatar

    Lorma15
    50 reviews

    Menyegarkan

    5 out of 5, reviewed on August 30, 2017

    Saya percaya wangian daripada Dettol ini boleh membunuh kuman d udara kediaman saya.

    5
  32. Nor Othman
    1343 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on August 30, 2017

    I like it because it can set the time how long to spray once again. I dont like is u need to change the battery everytime and its fast finish. If the battery stay inside the air wick also become oily and make the whole thing spoil.

    5
    1
  33. Niki Tay
    996 reviews

    strong chemical smell

    2 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    Don’t like this Dettol Air Wick smell , is Works but strong slightly unpleasant chemical smell

    2
  34. Frankie Tung
    23 reviews

    Air Wick

    5 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    Boleh menyegarkan udara sepanjang masa,ia boleh berfungsi secara automatik,Ia juga mempunyai pelbagai jenis bau boleh dipilih.

    5
  35. Avatar

    Aikoaiko25
    1053 reviews

    keep refresh at house

    4 out of 5, reviewed on August 23, 2017

    my house got 2 dog and always closed the door when i working ,sometimes go back home got a bad smell so after use this my house is can keep refresh and good smell .

    4
  36. Avatar

    Reen89
    32 reviews

    Memberi kesegaran tanpa bau hapak

    4 out of 5, reviewed on August 8, 2017

    Air Wick automatic spray memberi kesegaran lavender yang segar dan nyaman serta mengurangkan bau2an yang tidak menyenangkan diruang tamu

    4
  37. Betty Liew
    263 reviews

    Refreshing Moment with One Spray

    4 out of 5, reviewed on July 28, 2017

    With only one spray, my room smell nice Lavender scent. So soothing smell and one spray can last up to 60 days. A bit pricey but worth to invest as you only need to change the refill.

    4
  38. Avatar

    LiLian39
    148 reviews

    Refresh the air

    3 out of 5, reviewed on May 15, 2017

    I like it because it can set the time how long to spray once again. I dont like is u need to change the battery everytime and its fast finish. If the battery stay inside the air wick also become oily and make the whole thing spoil.

    3
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...