Adabi Thai Tom Yam Paste

Product Details

Adabi Thai Tom Yam Paste

  1. Avatar

    Fizahtiada93
    6 reviews

    Perencah Tom Yam Sedap

    5 out of 5, reviewed on November 19, 2018

    Perencah Tom Yam adabi dapat menbantu meningkatkan selera makan anda dengan tahap kelazatan perencah untuk mengenyangkan perut anda.

    5
  2. Avatar

    Wiwiwi72
    3 reviews

    Lebih ummph bersama perencah tomyam adabi

    5 out of 5, reviewed on October 17, 2018

    Perencah tomyam adabi ini adalah salah satu bahan wajib jika membuat tomyam.. Tanpa perencah tomyam ini membuatkan rasa tomyam itu tak terangkat.. Perencah tomyam ini juga membuatkan tomyam yang disediakan menjadi lebih pekat dan sedap lebih lebih lagi ianya disediakan oleh ibu tercinta.

    5
  3. Hanisah Salihin
    13 reviews

    My mom and I using this since I was child

    5 out of 5, reviewed on May 13, 2018

    This tom yam paste is good and almost can beat the thai tom yam paste. This pste is sour, spicy and all taste is good and balance after all. This product from Malaysia and you can proud of.

    5
  4. Avatar

    CikSue38
    434 reviews

    Sedap buat nasi goreng tomyam

    4 out of 5, reviewed on March 12, 2018

    Saya pernah beli perencah tomyam adabi ni. mula2 mmg ingt nak masak tomyam tapi kekurangan bahan jadi saya buat nasi goreng tomyam. mmg sedap. nasi goreng perisa tomyam dengan bau tomyam yg kuat. yg tak best masa nak keluarkan paste ia seakan2 melekat pada bungkusan. kena picit betul2. harga pn murah tak mahal.

    4
  5. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Bau kuat tapi rasa kurang kaw

    3 out of 5, reviewed on February 23, 2018

    Bau Pes tomyam adabi ni terlalu kuat bagi saya.Bau kuat tapi rasa kurang kaw.Kuah tom yam yg dibuat mnggunakan pes ni juga jadi berminyak.Saya mmg perlu tambahkan bnyak bahan perisa lain utk mnyedapkan kuah.Mmg lebih mudah mnggunakannya,tapi mgkin sy lebih memilih jenama lain utk mnyediakan tom yam.

    3
  6. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Pes kurang kaw

    3 out of 5, reviewed on December 9, 2017

    Bagi saya pes tom yam segera adabi ni mmg memudahkan saya utk menyediakan tom yam.Tapi rasanya agak kurang kaw,saya perlu tambahkan banyak bahan untuk mnyedapkan rasa kuah tom yam saya.Tekstur pes pun agak berminyak.Tapi masih berbaloi dibeli dgn harganya.Ia juga mudah didapati di kebanyakkan kedai2 biasa.

    3
  7. Avatar

    Afiza_Rahim60
    350 reviews

    Pes Tomyam cukup Enak dengan Adabi Thai Tom Yam Paste

    5 out of 5, reviewed on December 6, 2017

    Adabi Thai Tom Yam Paste memang menjadi kegemaran saya dan pes ni sangat sedap.Saya dan keluarga sememangnya mengunakan perencah Thai Tod Yam Paste dari keluaran Adabi ini sejak dahulu lagi..Selain mudah didapati di kedai~kedai runcit mahupun pasaraya,rasanya juga sedap dan pekat..Pes ini sangat~sangat terbaik..Rasa masam cukup dan enak.Jika saya masak seperiuk besar tomyam saya akan masukkan 2 paket pes ini sudah memadai…

    5
  8. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    Mudah didapati

    4 out of 5, reviewed on November 29, 2017

    Pes tomyam adabi adalah pilihan utama dalam masakan tomyam saya,rasanya sangat sedap apabila diolah dengan pelbagai sayur dan makanan laut.samgat kena dengan selera keluarga saya. Pes tomyam adabi ini juga sangat mudah didapati hampir semua kedai ada menjualnya.Dan yang paling best harganya sangatlah murah,sesuai dengan ekonomi sekarang.

    4
  9. Avatar

    HN1127
    4 reviews

    Perencah Tomyam Pilihan Utama

    5 out of 5, reviewed on November 24, 2017

    Perencah Tomyam adabi memudahkan saya dan keluarga dalam menyediakan makanan kegemaran kami iaitu Tomyam. Sangat mudah disediakan dan rasanya sangat sedap. Harganya juga sangat berbaloi disamping pembungkusannya yang mudah dibawa kemana sahaja. Ia akan sentiasa menjadi produk pes tomyam pilihan saya.

    5
  10. Nur Arina
    812 reviews

    Kegemaran saya

    5 out of 5, reviewed on November 6, 2017

    Perencah tomyam ni memang kegemaran saya dari dulu lagi. Rasanya begitu sedap dan sudah cukup untuk menyedapkan tomyam. Luarbiasa rasanya. Cuba sekali pasti nak lagi

    5
  11. Avatar

    Shahrul64
    164 reviews

    Sedap lazat dan menyelerakan

    5 out of 5, reviewed on October 17, 2017

    Saya suka guanakan produk ini. Jimat dan mudah.Pes tomyam adabi ini sangat sedap dan lazat. Cara memasak juga amat mudah. Semua bahan telah tersedia di dalam pes ini. Rasa nya yang masam juga menaik kan selera kami sekeluarga. Tidak perlu di tumis lagi. Hanya perlu campak2 kan ke dalam periuk dan tunggu sehingga masak. Harga nya hanya seringgit lebih sahaja. Sekali guna. Memang berbaloi.

    5
  12. Avatar

    NURELINA89
    173 reviews

    Menjimatkan Masa

    5 out of 5, reviewed on October 11, 2017

    Saya sgt suka menggunakan Adabi Thai Tom Yam Paste kerana sgt mudah dan menjimatkan masa..Rasanya juga sgt sedap dan aroma baunya yg sgt memikat..Rasa pedas dan masam yg cukup..Mmg recommend utk org yg tiadamasa dan ingin masak dlm masa yg singkat tp sedap!!!

    5
  13. Avatar

    mizarifin91
    136 reviews

    tomyam jadi mudah

    5 out of 5, reviewed on October 10, 2017

    pes tom yam adabi ni memang memudahkan kerja. kalau guna pes ni dh xperlu lagu nk blend bawang, cili serai lengkuas belacan dan sebagainya lagi dah. cukup sekadar dengan pes ni n tambahkan bawang ,cili, sayur, serai, lauk yang diinginkan dan perasa secukup rasa. sekejap je dh siap tom yam. rasa pn sedap. pes ni juga sesuai kalau nak.masak secara rebus mahupun masak secara tumis.

    5
  14. Avatar

    ctiey94
    134 reviews

    aroma memikat

    5 out of 5, reviewed on October 9, 2017

    Adabi thai tomyam paste menjadi pilihan hati saya apabila memasak tomyam. Ini kerana rasanya yang sekata antara masam,pedas dan tomyam seperti menikmati tomyam di restoran terkemuka.Ia juga senang didapati serta sangat murah.

    5
  15. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    Mudah dan cepat tugas memasak

    5 out of 5, reviewed on September 30, 2017

    Saya dapat jimatkan masa memasak kerana tak perlu lagi untuk blend dan buat perencah sendiri.
    Hanya guna paste tom yam adabi ni semua sudah lengkap dalam satu peket.
    Rasa cukup masam,pedas dan sedap macam tom yam di kedai makan.
    Bau aroma limau purutnya juga menaikkan selera dan membuat masakan tambah sedap.
    Perencahnya juga pekat dan tidak perlu masukkan banyak bila memasak. Hanya guna dua peket perencah saja,tomyam dah cukup menjadi dengan sedap.
    Orang kurang mahir masak memang disyorkan guna kerana sangat mudah,hanya masukkan perencah,bahan-bahan dan masakkan sebentar sehingga semua empuk dah boleh dihidangkan. Cara-cara memasak juga ada disediakan di belakang peket.????

    5
  16. Nor Juliana Mawarni
    129 reviews

    Adabi Tom Yam Thai Paste

    4 out of 5, reviewed on September 24, 2017

    Menjadi pilihan saya untuk masak tomyam.Ia nya mudah dan cepat.Aroma terus memikat rasa.Tidak pernah menggunakan perencah lain selain Adabi Tom Yam paste ini.Menjimatkan masa saya untuk memasak.Harganya murah dan mudah didapati dikedai.Masakan tom yam akan menjadi sedap jika menggunakan paste ini.Saya berpuas hati!!

    4
  17. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    TERBAIK

    5 out of 5, reviewed on September 14, 2017

    Saya dan keluarga sememangnya mengunakan perencah Thai Tod Yam Paste dari keluaran Adabi ini sejak dahulu lagi..Selain mudah didapati di kedai~kedai runcit mahupun pasaraya,rasanya juga sedap dan pekat..Pes ini sangat~sangat terbaik..

    5
  18. Avatar

    Nurirah13
    365 reviews

    Sangat senang menyediakan

    5 out of 5, reviewed on September 13, 2017

    Pes tomyam adabi ini sangat sedap dan lazat. Cara memasak juga amat mudah. Semua bahan telah tersedia di dalam pes ini. Rasa nya yang masam juga menaik kan selera kami sekeluarga. Tidak perlu di tumis lagi. Hanya perlu campak2 kan ke dalam periuk dan tunggu sehingga masak. Harga nya hanya seringgit lebih sahaja. Sekali guna. Memang berbaloi.

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...