Abbott PEDIASURE®

Product Details

Descriptions

Usage

With the Sure3 System, PediaSure® Complete provides complete and balanced nutrition for children ages 1 to 10 years old with feeding concerns. Some common examples of children who are hard to feed include:

  • Eats very little.
  • Very active but eats little
  • Accepts only a few types of food.
  • Highly selective in food intake
  • Eats few fruits and vegetables.
  • Refuses to try new foods.
  • Disrupts or prolongs mealtimes.
  • Poor appetite.

PediaSure® Complete is also suitable for children who:

  • need a nutritious snack or supplement.
  • are lactose intolerant.
  • are recovering or have recovered from medical conditions.
  1. Eycha Irwan
    1 reviews

    Abbott Pediasure Susu Terbaik Untuk Kanak-Kanak

    5 out of 5, reviewed on March 17, 2021

    Susu Abbott Pediasure memberikan tenaga serta menaikkan berat badan anak saya…sebelum ni anak saya kurang makan dan berat badan tak mencapai dengan padanan umur..selepas mencuba susu ini..berat badan anak saya ada peningkatan walaupun kurang makan..susu ini memang terbaik yang pernah anak saya minum…rasa vanila yang sedap membuatkan anak saya lebih kerap meminta menbuat susu..Terima Kasih Pediasure dan 100comments… Abbott Pediasure is OHSEM🥰🥰🥰
    #AbbottPediasure
    #100Comments
    #Giveaway

    5
  2. Lily
    1 reviews

    Abbott Pediasure® 100comments giveaway!

    5 out of 5, reviewed on February 19, 2021

    Terima kasih 100comments kerana memberi peluang saya untuk menang susu Pediasure ini.

    Saya ada anak yang berumur 4 tahun dan mempunyi masalah berat badan, setiap kali berjumpa doktor untuk pemereksaan berat badan anak berat sentiasa sama sahaja.😔 tetapi setelah minum susu Pediasure dalam masa dua minggu saja berat badan anak saya bertambah, dan itu sangat membuat hati saya sebagai ibu gembira. 🥰 Terima kasih Pediasure dan 100comments
    #AbbottPediasure #100comments #giveaway

    5
  3. Kacy Law
    2 reviews

    GIVEAWAY

    5 out of 5, reviewed on February 19, 2021

    Thanks 100Comments giveaway😍
    PediaSure® is a nutritional supplement that provides complete, balanced nutrition for children from age 1 to 10 – those special years of rapid growth and mind development.

    5
  4. Tengkubutang Miaw
    6 reviews

    Selera anak bertambah

    5 out of 5, reviewed on January 13, 2021

    Sejak anak minum susu Pediasure ni, berat badan dia bertambah. Makan berselera tak macam sebelum ni, asyik memilih makanan. Lega rasa dia pun dah suka makan macam-macam. Dari segi kesihatan, dia nampak lebih aktif dan jarang demam. Untuk parent yang mencari susu untuk perkembangan optimum anak, boleh try pediasure ni.. Bagus sangat.. Lagipun dah ada perisa Asli.. Zero Sukrosa…

    5
  5. Avatar

    prettypink
    22 reviews

    Nutritional milk powder that supports growth

    5 out of 5, reviewed on January 13, 2021

    Pediasure is a quality milk powder that provides a complete and balanced nutrition. My child is a picky eater. It worries me a lot as sometime she chooses to only drink milk and eat less. I let her tried Pediasure Original flavor and she loved it since first try! Since then I noticed improvement in her diet and lifestyle. Her appetite has increased significantly and seemed more energetic. Although it is quite costly, but you can give it a try and see if it works for your child.

    5
    1
  6. Pediasure best!

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2021

    Anak-anak saya agak cerewet bila tiba waktu minum susu, pelbagai jenama dicuba dan mereka selalunya minum sedikit sahaja. Lain pula apabila tiba minum susu Pediasure, terus mereka menyukai minum susu dan minum dengan kerap kerana rasa asli yang sedap! Berat mereka juga mula bertambah dengan baik serta sihat. Saya yakin dengan Pediasure apatah lagi ia penuh dengan khasiat bermanfaat. Terima kasih Pediasure!

    5
    1
  7. Avatar

    dianawahid_09
    5 reviews

    Susu terbaik untuk membantu pertumbuhan anak

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2021

    Susu Pediasure Complete ini pernah disarankan oleh doktor untuk anak saya yang underweight. Anak saya menyukai rasa susu ini walaupun baru pertama kali mencubanya. Kami telah mencuba perisa coklat dan asli dan kedua-duanya sungguh lazat sekali. Paling penting tiada sukrosa dan kaya dengan nutrisi bagi membantu perkembangan dan pertumbuhan anak. Walaupun harganya agak mahal, tetapi berkualiti dan membantu pertumbuhan anak yang aktif tetapi picky eater seperti anak saya.

    5
  8. chuiyan
    4 reviews

    Abbott Pediasure

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2021

    Good product for helping children grow up. Even though the price of the product a little bit high but I will continue to buy it for children. After the first try in this product, my children always ask me and want to drink against and against. I am very grateful for Pediasure because my children can consume the nutrition from the product and grow up quickly. Thanks.

    5
  9. Avatar

    Liewsoohui
    30 reviews

    A complete nutritional supplement for optimal growth

    5 out of 5, reviewed on January 5, 2021

    This is a complete nutritional supplement that support optimal growth. My child is a picky eater and he become thinner after I enrolled him in kindergarten. I m worried he might not be getting the nutrients he needs. I tried offering my child Pediasure. He enjoys drinking PediaSure so much. And I can see he has obvious weight gain after 8 weeks. I m very happy about it!

    5
  10. Avatar

    Syudda91
    68 reviews

    Pediasure bantu naikkan selera makan anak saya

    5 out of 5, reviewed on January 4, 2021

    Terima kasih Pediasure, selepas 3 hari minum susu Pediasure anak saya dh berselera makan pon xpayah paksa..macam xpercaya tengok anak dah ada selera..suap ja apa-apa semua dia makan…syukur sangat..susu yg sedap perisa asli pon sedap 😋 anak suka sangat tiap kali buat susu dia xsabar nak minum…terbaik Pediasure ❤️❤️❤️

    5
  11. Avatar

    Shika88
    687 reviews

    nutrition terbaik...

    5 out of 5, reviewed on March 13, 2020

    anak kekal aktif bertenaga serta mendapatkan berat badan ideal… my kids susah sedikit nak makan, buat Abbott PEDIASURE® saya tidak perlu risau waktu makan mereka dan selepas minum Abbott PEDIASURE® mereka juga tidak memilih makanan cume makan tidak la kerap ,rasa vanilla yang sedap boleh buat mereka kerap minta buatkan susu… khasiat terbaik untuk tumbesaran mereka tanpa kita perlu bimbang… Abbott PEDIASURE® mampu berikan yang terbaik untuk kesihatan anak2…

    5
  12. Avatar

    haohao21
    177 reviews

    Improve my daughter's appetite

    4 out of 5, reviewed on July 2, 2019

    Doctor recommended me to let my girl to try Pediasure after she didn’t gain much weight and she did not have much appetite to eat when she was 2 years old. I bought Pediasure from pharmacy and started to feed her with Pediasure. Every morning and night I let her drink once. After few months, I can see she has more appetite to eat meals and her weight apparently had increased after she took the milk for months. We were so happy to see her weigh gain and decided to continue let her to drink it although the price of the formula milk is expensive.

    4
  13. Jasmin YH
    26 reviews

    We are very happy that my daughter sick days reduced

    5 out of 5, reviewed on June 24, 2019

    My daughter is four years old and she has asthma. We are working hard to keep the home environment clean and very focused on her diet.
    The doctor asked my daughter how to have an appetite? Why she didn’t gain weight! I said that my daughter doesn’t like to drink milk. She has a normal diet, but she doesn’t grow up!
    The doctor advised me to buy PediaSure for my daughter. The doctor said that PediaSure scientifically proven my daughter nutritional supplement to help her catch up growth, and also improve her immunity, so that she will not get sick from time to time! PediaSure consistently demonstrated to improve child’s height, weight, and less sick days.
    My daughter started drinking PediaSure, she love it very much. Every day, she reminded me to let her drink PediaSure.
    After we went to the hospital for a review, the doctor was very satisfied that my daughter’s growth had increased significantly and asthma did not recur. We are very happy that my daughter sick days reduced.

    5
  14. Avatar

    Fyzadani01
    69 reviews

    Terbaik untuk anak2 yg cerewet makan!!!!

    5 out of 5, reviewed on December 4, 2018

    Sangat2 bagus susu PediaSure utk anak2 yg cerewet makan.Dengan nutrien2 yg terkandung dalam susu PediaSure ini membantu tumbesaran dan menambah keringgian anak2.Anak2 tidak sembelit dan senang membuang najis.Corak pemakanan anak2 berubah sejak minum susu ini.Anak2 bertambah berat badan dengan ketinggiannya.

    5
  15. Hanis Zain
    6 reviews

    Pediasure

    5 out of 5, reviewed on November 22, 2018

    Both my kids have been consuming this brand, Vanilla flavour. They are quite picky eater at first. Suprisingly, after consuming this product, they have develop a significant changes to their apetite. They eat quite a lot now and it makes me happy seeing the positive changes.

    5
  16. Avatar

    ashaalias91
    3 reviews

    awesome product!

    5 out of 5, reviewed on July 30, 2018

    My son has been consuming this product for 3 months and gained almost 1kg after 3 months. This milk does wonder for his weight gain.

    5
  17. Pinky Bibi
    44 reviews

    喝了差不多几个星期她体重真的增加了一点了

    4 out of 5, reviewed on April 6, 2018

    我的宝宝体重很不理想的很轻的,一些家长有建议我给宝宝喝这个牌子的说会增加体重的,本来我也不相信的就买了回家给宝宝试看效果如何的,喝了差不多几个星期她体重真的增加了一点了。只是味道甜度会比较高些的

    4
  18. Azura Hanim Bahari
    3 reviews

    Juga baik sebagai makanan tambahan..

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    Pertama kali cuba Pediasure masa anak usia 6 bulan. Sebab anak saya selalu ada masalah, susah buang air besar, selalu demam, kurang selera makan. Berat badan pun hampir ke tahap yang tidak memuaskan.. Sejak dari itu, hingga sekarang umur 7 tahun saya masih berikan dia pediasure.. Antibodi badan makin kuat, masalah kesihatan dah tiada.. Walaupun dia kurang makan, tapi saya pasti dia dapat nutrien dari susu ini.. Harga mahal, tetapi sangat berbaloi..

    5
  19. Avatar

    Weiwei120145
    1 reviews

    很喜欢

    5 out of 5, reviewed on December 2, 2017

    对岁后就为宝贝换上这个牌子的奶粉,他非常喜欢…而且体重也有明显的增加,人也很活泼聪明,而且这个牌子的奶粉非常的香,我老公有时都会偷偷的拿来喝…

    5
  20. Avatar

    cpyn18
    234 reviews

    Expensive formula milk but good for kids who are poor appetite

    4 out of 5, reviewed on October 9, 2017

    Pediasure is very expensive. However, it is good for kids who are poor in appetite. It can help to increase their appetite. It contains complete and balanced nutrition for children ages 1 to 10 years old with feeding concerns. I let my son to try it as he is a small eater. After tried it, i can see he started to eat more. Will continue to let him drink as his daily supplement.

    4
  21. Avatar

    ctiey94
    134 reviews

    pilihan terbaik untuk anak-anak

    5 out of 5, reviewed on October 7, 2017

    Dapat membantu dalam proses menaikkan berat badan anak-anak yang aktif.anak saya mengalami masalah kekurangan berat badan. doktor telah menyarankan supaya saya memberikan pediasure kepada anak saya bagi membantu menaikkan selera serta berat badan kepada berat badan yang stabil.Masalah anak saya dapat dibantu dengan beransur-ansur. sekarang saya masih lagi memberinya pediasure.

    5
  22. Avatar

    AieenDeen28
    899 reviews

    Membantu menaikkan berat badan anak yg aktif

    5 out of 5, reviewed on October 1, 2017

    Berat badan anak sy semakin bertambah sejak minum susu pediasure ni..ank sy seorg yg sgt aktif,kurang ambil makanan berzat dan jarang minum susu,saya risau tumbesarannya yg agak kecil brbnding sepupunya..tapi selepas sy mmberinya susu pediasure ni ia mula mnunjukkan perubahan pada tumbesarannya..Dia juga suka minum susu ni yg sgt sedap dan x muak bila diminum..harganya mmg agak mahal,tapi berbaloi utk dibeli bagi sy krn kebaikan susu yg mmbntu pembesaran anak sy yg aktif.

    5
  23. Avatar

    Siti26
    61 reviews

    Pediasure

    5 out of 5, reviewed on July 20, 2017

    Walaupun harga susu Pediasure ni agak mahal berbanding susu jenama lain tapi ianya sangat bagus buat anak saya. Saya mempunyai anak yang berumur 3tahun lebih, dia memang susah untuk makan dan memilih dalam bab-bab makan. Sebagai ibu saya inginkan anak saya mendapat khasiat dan zat yang secukupnya untuk dia membesar dengan sihat dan bertenaga sebab itulah saya memilih Susu Pediasure ini untuk anak saya.

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...