Naturel Margarine

Product Details

A range of healthy and cholesterol free soft margarine and spreads to meet today’s healthy eating lifestyle. Best used as a spread, for cooking or baking.

Naturel range of margarine and spreads consists of :

  • Naturel Soft margarine
  • Naturel Reduced Salt margarine, contains 44% less salt
  • Naturel Lite, contains 33% less fat
  • Naturel Olive Spread, formulated with Extra Virgin Olive oil and has 33% less fat
  1. Avatar

    Shika43
    380 reviews

    Rasa yang lebih sedap

    5 out of 5, reviewed on July 31, 2019

    Naturel Margarine sangat berkhasiat dan mempunyai rasa yang sedap juga Mengandungi ingredients yang sihat untuk kesihatan…. Naturel Margarine boleh dinikmati pelbagai cara dan juga sajian… Saya selalu makan dengan roti atau membuat kek serta kuih, texture kek juga lebih gebu dan sangat sedap… Naturel Margarine lambat untuk jadi hangus so sesuai dimasak sausage atau burger juga …Naturel Margarine sesuai disimpan dalam peti sejuk…jika tangan melecur terkena minyak pun saya hanya oleskan Naturel Margarine dan luka tersebut tidak tinggalkn bekas hitam pada skin …

    5
  2. Avatar

    Vero9828
    143 reviews

    Soft marjerin for bread

    5 out of 5, reviewed on July 30, 2019

    Very good as it easily spread on the bread. I love buying this as it comes with omega 3. It give extra vitamin to the kids. Apply a layer on the bread and slightly baked it over the oven gives a very nice smell taste to the white bread. Can add tuna flakes or even fried eggs.

    5
  3. Avatar

    CikSue38
    616 reviews

    Terliur

    5 out of 5, reviewed on July 5, 2019

    Naturel Margarine Soft paling best utk spread roti. Dengar nama pun dah terliur. Marjerin yg sangat lembut dan sedap. Makan macam tu saja pun tak ada masalah. Saya simpan dalam peti sejuk. Nak sapu atas roti memang lembut je. Memang dibeli khas utk spread roti. Sedap makan buat sarapan. Kudapan masa lapar pun memang terbaik. Stok wajib dalam peti ais kami. Kaya dengan omega 3 dan 6 dan juga bebas kolesterol.

    5
  4. Avatar

    haohao21
    178 reviews

    Healthy eating lifestyle with Naturel Margerine

    4 out of 5, reviewed on July 4, 2019

    My mum loves to use Naturel Margerine to bake cakes. She said the texture of cakes is nicer and the aroma of the cake is better if use Naturel Margerine. I love to spread Naturel margarine on bread to eat as it taste yummy.

    4
  5. Avatar

    azila65
    3 reviews

    Majerin Lembut Naturel

    5 out of 5, reviewed on October 15, 2018

    Pilihan seisi keluarga kami. Antara yang terbaik kerana majerin Naturel tidak mudah rosak menjadikan kuih lebih sedap & lembut. Didatangkan dalam pelbagai variasi dan kurang kolesterol, ianya selari dengan trend masyarakat masakini yang mengamalkan gaya hidup sihat.

    5
  6. Avatar

    MissQ60
    4 reviews

    Recommended

    4 out of 5, reviewed on April 23, 2018

    recommended because the margarine are soft itself and not so oily.so delicious when spread with bread and also affordable even comes with various types.

    4
  7. Avatar

    nazirah16
    5 reviews

    Marjerin Lembut

    5 out of 5, reviewed on April 19, 2018

    Selepas diperkenalkan oleh rakan sekerja dengan Naturel saya terus terpikat. Teksturnya yang lembut dan mudah disapu pada roti. Rasanya pun enak, tidak terlalu berlemak dan menyihatkan. Berbeza betul dengan marjerin jenama lain. Makan begitu sahaja bersama roti sudah memadai. Pilihan pertama dan terakhir saya..memang terbaik!

    5
  8. Avatar

    ahsha96
    20 reviews

    Marjerin Pelbagai Kegunaan

    5 out of 5, reviewed on April 18, 2018

    Selalunya Keluarga saya menggunakan marjerin Naturel untuk sapuan atas roti dan biskut. Saya pula menggunakannya untuk masakan seperti kuih-muih dan kek…. Memang lembut sapuannya atas roti. Marjerin Naturel ini memang pilihan seisi keluarga saya.

    5
  9. Pinky Bibi
    44 reviews

    health margarine

    5 out of 5, reviewed on April 6, 2018

    This margarine spreads well on a piece of toast. I also like to use this to oil my pan, when I am making scrambled eggs, pan cake or some food. the price also reasonable .

    5
  10. Avatar

    virgiecpl15
    4 reviews

    Good product

    4 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    Love this brand of margarine compare to other brands. Love its taste and texture. My family member love to apply it on bread and biscuit. The taste become more tastier and delicious

    4
  11. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Marjerin lembut NATUREL

    5 out of 5, reviewed on December 7, 2017

    Saya mmg gunakan marjerin lembut naturel utk baking.Tekstur marjerinnya yg lembut mmg lebih mudah digunakan.Kek dan biskut yg dibuat mnggunakannya juga naik gebu dan cantik serta kurang berminyak seperti marjerin jenama biasa.Beraroma wangi dan mmberikan rasa berlemak.Untuk sapuan roti pun sedap guna marjerin ni.Mmg berbaloi dibeli walaupun harganya agak mahal berbanding jenama biasa.

    5
  12. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    Marjerin rendah kandungan lemak

    4 out of 5, reviewed on November 21, 2017

    Yg selalu saya beli ialah marjerin kurang garam naturel.Rasanya lebih berlemak dan beraroma butter yg asli.Mmg sgt sesuai digunakan dlm masakan dan utk sapuan roti.Selalunya sy gunakan dlm masakan,rasanya yg kurang masin mmg lebih mudah diolah & digunakan.Harga berpatutan & mgg sgt berbaloi dibeli krn marjerin naturel juga merupakan pilihan yg lebih sihat krn rendah kandungan lemaknya.

    4
  13. Avatar

    Aikoaiko25
    1053 reviews

    比较的香

    4 out of 5, reviewed on October 17, 2017

    这个牛油比起planta 牛油更加的好吃的,我很喜欢用来做pancake ,烤面包的时候涂一层厚厚的牛油超美味的,而且这个的牛油也比较少盐的吃的比较健康点。

    4
  14. Azwana Mohd Ayob
    46 reviews

    Sangat sedap untuk sapuan setiap pagi

    5 out of 5, reviewed on October 16, 2017

    Sapuan ini sangat sedap untuk dijadikan menu sarapan pagi. Kurang masin dan ringan.

    5
  15. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Marjerin naturel kurang masin

    5 out of 5, reviewed on October 10, 2017

    Saya sukakan marjerin naturel ni,terutama marjerin kurang masin dalam bekas berwarna biru ni..mmg kurang garam dengan rasa berlemak yg sgt sedap..teksturnya mmg lembut dan sgt mudah digunakan..aroma bau marjerinnya sangat mmbangkitkn selera saya..saya selalu gunakan sbgai sapuan roti saya..mmg berbaloi untuk dibeli walaupun harganya agak mahal berbanding marjerin jenama biasa kerana vitamin naturel ni mmpunyai bnyak vitamin yg penting utk tubuh.

    5
  16. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Naturel marjerin kurang masin

    5 out of 5, reviewed on October 10, 2017

    Paling saya suka naturel marjerin kurang garam dlm bekas biru ni..tekstur marjerin sangat lembut..rasa sangat lemak dan sedap,mmg kurang masin seperti jenama lain..yg paling penting marjerin naturel ni mmg mngandungi pelbagai vitamin yg penting utk tubuh badan & tanpa lemak..sangat sukakannya,selalu saya gunakan untuk sapuan roti saya..mmg berbaloi walaupun harganya mmg agak mahal berbanding jenama biasa.

    5
  17. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    Menyihatkan

    4 out of 5, reviewed on October 1, 2017

    Saya suka makan bersama rori marjerin jenama naturel ni kerana ianya kurang masin dan sedap bila disapu roti.
    Menyihatkan kerana kurang kolesterol dan kurang lemak.
    Mudah juga disimpan selepas digunakan kerana penutupnya kemas dan rapi.

    4
  18. Nor Othman
    1346 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2017

    Sesuai untuk orang yang pentingkan kesihatan. Kurang berkolesterol dan sihat. Sedap dimakan dengan roti.

    5
  19. Nur Atikah
    66 reviews

    Delicious taste even when eating with bread

    5 out of 5, reviewed on August 30, 2017

    The original taste of naturel margerine very convincing even though I eat with bread. The price also affordable with the best quality.

    5
  20. 溦溦 林
    473 reviews

    擦面包

    4 out of 5, reviewed on August 21, 2017

    早上去上班前我都会用Naturel Margarine来擦几片面包来充饥的,这个牛油比较香的

    4
  21. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    NATUREL

    5 out of 5, reviewed on August 17, 2017

    Rasa asli Naturel Margarine amat mengagumkan..Walau hanya makan dengan roti sahaja,rasa tidak mengecewakan..Bila guna dalam pembuatan kek dan biskut,rasanya amat enak sekali

    5
  22. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    Better than Planta

    5 out of 5, reviewed on August 14, 2017

    Naturel margarine taste is better than Planta brand.
    The coloring is natural and more tasty if apply on plain bread.
    Use if to bake cookies also very nice!

    5
  23. Avatar

    Kellychan21
    502 reviews

    Healthy and cholesterol free soft margarine

    4 out of 5, reviewed on August 13, 2017

    I love this Naturel margarine as it is cholesterol free soft margarine which is good for health. I use it to bake cakes and biscuits especially during festive season. My kids love to spread it on the bread too.

    4
  24. Miko Tan
    324 reviews

    Naturel Margarine

    5 out of 5, reviewed on August 10, 2017

    拿这个来煮mushroom soup 超香的,再拿来涂面包拿去烧,超香超好吃

    5
  25. Kahpui Soong
    63 reviews

    Naturel margarine

    5 out of 5, reviewed on August 5, 2017

    涂上naturel margarine在玉蜀黍在拿来烧烤味道会更加香甜。

    5
  26. Avatar

    qisstiera75
    115 reviews

    Sedap

    4 out of 5, reviewed on July 27, 2017

    Sesuai untuk orang yang pentingkan kesihatan. Kurang berkolesterol dan sihat. Sedap dimakan dengan roti.

    4
  27. Avatar

    sabarina37
    374 reviews

    33% kurang lemak

    4 out of 5, reviewed on July 11, 2017

    Naturel Margarine adalah marjerin yang paling enak dan nilai-nilai kesihatan ada terselit didalamnya. Marjerin ini bebas kolesterol dan 33% kurang lemak. Marjerin ini baik untuk dibuat kuih-muih, memasak mahupun dibakar. Rasa yang kekal enak tersirat dibalik rasa marjerin Naturel. Marjerin Naturel ini juga ada tambahan dari minyak zaitun.

    4
  28. Avatar

    sandlee51
    174 reviews

    Less Oily

    5 out of 5, reviewed on June 26, 2017

    This is one of my family’s favourite spread. Will normally buy the natural lite margarine. Sometimes I use it as a cooking oil for scramble eggs. It is healthy and not oily.

    5
  29. Avatar

    Fong Fong
    318 reviews

    bread spread

    4 out of 5, reviewed on June 21, 2017

    I like Naturel margarine because is cholestro free and healthy. Almost everyday i’ll used it as a spread on bread together with kaya as my breakfast.

    4
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...