Maggi 2 Minute Noodles

Product Details

Malaysia’s no 1 bag noodles and voted as best Performing brand by Readers Digest Readers Survey (2000 / 2001 / 2002). Good range of great tasting popular flavours

Servings:
Serves 1

Serving Suggestions:
Add suggested garnishings shown on pack for a more complete meal

Tips:
MAGGI noodles can also be made into many other dishes. Refer to MAGGI Recipe for ideas

Comes in the following variant:

  • MAGGI BIG Ayam
  • MAGGI BIG Kari
  • MAGGI 2-Minute Noodles Chicken
  • MAGGI 2-Minute Noodles Curry
  • MAGGI 2-Minute Noodles Asam Laksa
  • MAGGI 2-Minute Noodles Tom Yam
  1. Avatar

    GKHong35
    66 reviews

    Taste nice but cannot eat too much

    3 out of 5, reviewed on June 4, 2019

    Maggi Noodles Curry Chicken is easy to prepare and only need 2 minutes, it is ready to serve. The soup is taste nice but we cannot eat too much as it is not healthy. Consume too much seasoning is not healthy. The price of the mee is cheap and can easily get it from hypermarkets.

    3
  2. Avatar

    Emir9674
    4 reviews

    Penyelamat Manusia Sejagat di Malaysia

    4 out of 5, reviewed on November 22, 2018

    Boleh dikatakan makanan wajib yang mesti dibeli setiap bulan untuk menyelamat poket di hujung bulan. Terima kasih Maggi Malaysia kerana membawa masuk produk ini sejak lama dahulu sehingga kini, saya membesar dengan makanan ini sewaktu dari kecil hingga saya sudah dewasa. Harga yang sangat berpatutan dan rasa yang sangat sedap. Sesuai untuk semua orang yang seperti saya.

    4
  3. Ido Marcello
    6 reviews

    Really 2 Minutes!

    5 out of 5, reviewed on November 15, 2018

    Whenever I don’t know what to eat when my pocket is nearly empty, jobless, scattered like a stray bulldog, I always stumble with Maggie mee. Fetch a fresh egg, a few sliced onions and chillies, cook until the aroma control all my nerves, energy and particularly… concentration. Umph! Straggling on the floor with a cup of Hang Tuah tea [Melaka made], I sip, slowly eat this noodle. With full of concentration and clear mind. And the last I prepared 3 days ago was astoundingly 2 MINUTES!

    5
  4. Avatar

    ooichunxi74
    3 reviews

    Maggie Curry Instant Noodle

    5 out of 5, reviewed on October 28, 2018

    Super love this product. I usually will use this cook Maggie Curry goreng and is very tasty. Then add on an egg and some vegetables will be perfect.

    5
  5. Avatar

    faizahzaki20
    3 reviews

    Kari monster

    5 out of 5, reviewed on October 10, 2018

    Among the best flavour of maggi that I love. For this flavour I love to eat them with hot water only since the taste really nice. The must stock that I need in my kitchen. Can eat everytime I craving for it.

    5
  6. Avatar

    Jeane52
    3 reviews

    童年的回忆

    5 out of 5, reviewed on October 10, 2018

    从小吃到大的快熟面。最喜欢吃了,尤其是加颗鸡蛋,味道更美味。虽然美极出产了不同口味的快熟面,但就独爱加哩口味

    5
  7. Nor Asiah
    10 reviews

    Forever my favourite

    5 out of 5, reviewed on September 25, 2018

    Malaysian’s most favourite instant food. Im sure i do not overclaim this. Perfect taste with extra ingredients like eggs, sawi, and cili padi. I love how i dont get “bored” of the food.

    5
  8. Avatar

    rbqistinaa15
    3 reviews

    Delicious !

    5 out of 5, reviewed on September 21, 2018

    One of my childhood’s food. I still eat them until today. It has a reasonable price and always under budget. Nothing can compete the taste if this maggi curry. It tastes good when you put egg. Easy to cook and the food can be ready less than 5 minutes. Just boil it in a boiling water for a few minutes and your maggi is ready to eat. Very recommended if you dont have enough money to eat for the week !

    5
  9. Ashikin Abdillah
    1 reviews

    Easy and Fast

    5 out of 5, reviewed on September 16, 2018

    mudah dan cepat dimasak. harga yang berpatutan untuk dibeli. salah satu kebaikkannya, salah satu makan yg mampu dibeli ketika kemerosotan belanja bulanan sebgai seorang pelajar ?

    5
  10. Avatar

    alvaris198
    3 reviews

    Comfort food for university students

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2018

    No university student can survive without one of this. This is the source of life of everyday broke university student. You can get creative with Maggi too. Combine ot with other flavor, you got Maggi kahwin (asam laksa + kari is bae). If you're adventureous, mixed it with Milo or even worst, Nescafe or any coffee. Or you have extra money and managed to buy sardine or even better tuna, you can mixed into this. Or anything… But my point is there is no absolute right way to make a Maggi.

    5
  11. Avatar

    Zhening52
    3 reviews

    curry curry yumm

    5 out of 5, reviewed on August 16, 2018

    Love this instant noodles very much every time I run out of time and this always chill me up when having this. The curry soup will let you more addicted when you had 1 try and will continue to eat finish with satisfied feels.

    5
  12. Avatar

    ashleyabel16
    3 reviews

    Malaysian diet

    5 out of 5, reviewed on August 4, 2018

    I like maggi so much because it fast, delicious and cheap. Eventhough it cause cancer based on worldwide research. Still ill choose maggi as my weekly diet. Hee

    5
  13. Avatar

    aziatiabidin8587
    3 reviews

    Sedap

    5 out of 5, reviewed on July 30, 2018

    Mudah dan cepat untuk menyediakan..sesuai juga untuk membuat maggi goreng!

    5
  14. Avatar

    dyanahrosie57
    3 reviews

    Maggi Kari

    0 out of 5, reviewed on June 4, 2018

    Perisa karinya penuh kick. Tiada perisa kari lain yang boleh lawan kari Maggi. Sangat senang, dan cepat masak dengan hanya 2 minit je! Lagi sedap kalau masak tambah telur udang dan ketam, memang addicted! Sangat versatile, boleh buat maggi goreng, makan dengan steamboat dan juga murtabak ?

    0
  15. Avatar

    aininarasidan42
    2 reviews

    Sedap dan senang

    5 out of 5, reviewed on June 4, 2018

    Perisa maggi kari adalah perisa yang paling saya gemari. Rasanya yang sedap, pedas malah mengenyangkan dalam tempoh yang lama.

    5
  16. Avatar

    arrnovva35
    3 reviews

    Perisa Yang Menjadi Kegemaraan

    5 out of 5, reviewed on June 4, 2018

    Mee segera berjenama Maggi memiliki satu perisa yang sering tidak akan dilupakan. Iaitu perisa kari. Berbanding kebanyakan perisa lain, kari menjadi pilihan kegemaraan kebanyakan pengguna di Malaysia kerana rasanya dekat dengan selera rakyat Malaysia sendiri yang terdiri daripada pelbagai kaum.

    5
  17. Avatar

    hayachi121026
    9 reviews

    Mudah dan senang

    4 out of 5, reviewed on May 16, 2018

    Maggie kari sangat mudah untuk di makan boleh saja direndam dengan air panas atau masak didapur rasa kari nya yang sebenar dan mee nya yang kenyal mudah di makan dan boleh dibawa ketika travel ke luar negara. Maggie juga kesukaan saya ketika saya belajar di asrama dahulu

    4
  18. Avatar

    TKG199820
    12 reviews

    Wow. Maggie curry.

    5 out of 5, reviewed on May 10, 2018

    I’m student and live in the hostel. Sometimes I lazy to cook and go out to take away. I just take 2 to 3 minutes to prepare and cook it. Save my time and can easily cook and quit delicious.

    5
  19. Avatar

    abdulmutalib18
    6 reviews

    Senang di masak sedap di makan

    4 out of 5, reviewed on May 3, 2018

    Mee Maggi perisa kari ni memang sedap di makan seisi keluarga samada dihidangkan dengan masakan berkuah atau cara goreng. Kedua-duanya cara sedap dinikmati dicampurkan dengan telur, sayur, udang atau sotong dan lain-lain. Ia juga kegemaran anak-anak saya setiap masa. Pasti saya tidak lupa membeli mee maggi kari setiap kali membeli barang-barang keperluan dapur di pasaraya terdekat.

    4
  20. Avatar

    ysanphang60
    6 reviews

    The best!

    5 out of 5, reviewed on May 1, 2018

    The best noodle ever!
    I like the taste very muchh

    5
  21. Avatar

    Hfztalip31
    3 reviews

    Easy cook, and good taste

    5 out of 5, reviewed on April 7, 2018

    As a university student, I used to study until late night. During my study break, maggi product will always be there to save the day. I don’t have to look for foods at cafes or restaurants when I feel hungry. The curry flavour really suits my taste and I always have maggi products stock in my hostel locker. Apart from that, it is very easy to prepare.

    5
  22. Hellen Chan
    22 reviews

    快熟面

    4 out of 5, reviewed on April 4, 2018

    有时候我会很好奇怎么只有快熟面,而没有慢熟面呢?应该只是它快而方便吧。就很多人常说它没营养,不过有时它也是很有用处,让人无忧三餐吃什么,而且对赶时间的时候特别有用处,能温饱,又有味道,吃东西不就如此吗,有味道就是好吃了,不过煮法也是有技巧的,不可以太熟面才会QQ的。

    4
  23. Tey Wen Hui
    3 reviews

    My favorite Instant Kari mee

    5 out of 5, reviewed on March 8, 2018

    I love Maggi brand Kari mee so much since the taste is really delicious. I eat this brand of instant noodles since I was young until now. And then it is really easy to cook, no need wait for long time. Love it.

    5
  24. Avatar

    AqemAMH30
    3 reviews

    Maggie

    4 out of 5, reviewed on March 3, 2018

    Mee segera pilihan kami sekeluarga. Sentiasa menemani ketika perut lapar. Mee yang kenyal, dan rempah yang pedas.

    4
  25. Avatar

    Niesa05
    9 reviews

    Cepat dan menepati selera

    5 out of 5, reviewed on February 3, 2018

    Bila tgh2 malam lapar dan malas nak masak, maggi la penyelamat dan semestinya cepat, mudah dan menepati selera.

    5
  26. Avatar

    Khalil Anas
    66 reviews

    PASTI MAU LAGI

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2018

    Maggi 2 Minute Noodles INI ADALAH PILIHAN SAYA KETIKA SAYA TENGAH POKAI, MEMANDANGKAN GAJI HANYA PERLU TUNGGU HUJUNG BULAN. JENAMA MAGGI PERISA KARI MEMANG SEDAP DAN PELBAGAI MENU RESEPI KITA BOLEH MASAK SEPERTI CONTOH, MURTABAK MAGGI, MAGGI KARI GORENG DAN SEBAGAINYA. MAKAN KETIKA PERUT LAPAR, MEMBUATKAN SATU PAKET MAGGI KARI TIDAK MENCUKUPI. MAKAN SEKALI PASTI MAHU LAGI. AWESOME.

    5
  27. Avatar

    dhilabahrin40
    4 reviews

    Maggi Kari best!

    5 out of 5, reviewed on January 13, 2018

    Saya dah cuba macam2 jenis mi segera tapi maggi tetap menjadi kegemaran saya. Antara yang menjadi kegemaran saya, maggi berperisa kari selain asam laksa, ayam. Maggi ayam pun best makan time demam, sebab tekak tak boleh nak terima selain dari sup panas. Maggi enak di makan masa hujan. And ofcourse saya akan repeat beli dimasa hadapan! Terima kasih maggi sentiasa ada disaat saya kelaparan. ?

    5
  28. Xiao Long
    206 reviews

    The best curry mee

    5 out of 5, reviewed on November 20, 2017

    No other brand could really beat Maggi curry. It taste superb and the fragrance while cooking make you mouthwatering. Cheap and affordable. Anyhow, for health concern, take it occasionally. Oh ya, add in an egg will do to enhance the flavo! Love it.
    Tips: i used the seasoning powder (make into paste) to marinate chicken, and grilled it with little oil. Trust me, it taste really good!

    5
  29. Avatar

    soolayhoon82
    142 reviews

    My favorite Kari Mee

    5 out of 5, reviewed on October 30, 2017

    My favorite Kari Mee! Maggi 2 minute noodles is easy and fast! I used to add an egg and some vegetables in to the soup, it will become more delicious and full. Super low cost meal! Everyone can cook and afford it. My kitchen sure will have stocks any time!

    5
  30. Avatar

    Aikoaiko25
    1053 reviews

    maggie curry

    5 out of 5, reviewed on October 19, 2017

    这个是我从小吃到大的牌子,maggi curry怎样都是吃不腻的,每次晚上肚子饿我都会加一个鸡蛋来煮的超好吃的,而且又方便便宜的

    5
  31. Avatar

    RenNurfatihah50
    137 reviews

    hot & spicy

    4 out of 5, reviewed on October 17, 2017

    I don’t think 2 minute is enough for this noodle to cook. My way to cook this noodle is let the water boil first then I’ll put the noodle into it with extra eggs or fish ball and vegetables. Don’t forget the bawang goreng. Texture is good and chewy.. The curry aroma is really good.. Love it. And the taste is hot and spicy.Delicious,very affordable and found in all major supermarkets.????

    4
  32. Avatar

    cpyn18
    235 reviews

    Taste good but cannot always eat

    3 out of 5, reviewed on October 11, 2017

    Maggi curry is very easy to cook and it is taste good if you add some vegetables and egg inside. Do not put so much seasonings as it is not good for health. You can buy maggi curry from most of the convenience store and hypermarkets. The price is reasonable.

    3
  33. Sayha Whosen
    43 reviews

    Mudah disediakan, digemari keluarga...

    4 out of 5, reviewed on October 3, 2017

    Mee maggi 2 minit ini amat mudah dan cepat untuk disediakan, sedap dengan perisa yang pelbagai dan digemari seisi keluarga saya. Kami menyukai perisa kari, ayam dan tomyam.

    4
  34. Fieza Maulanah
    161 reviews

    Menepati selera

    5 out of 5, reviewed on September 19, 2017

    Saya bukan lah seorang penggemar kari tetapi mee segera maggi kari ini mampu menarik selera saya kerana rasanya yang sedap dan pedas. Masakan juga boleh divariasikan sama ada goreng atau sup, boleh dicampur dengan sayur, ayam atau seafood seperti udang memang sangat-sangat menyelerakan dan menjadikannya berkhasiat.

    5
  35. Nor Othman
    1346 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2017

    As a working mother, sometimes I don’t have enough time to cook for my family and I didn’t realize that something simple can become delicious meal. Maggi 2 minutes noodles really helps me while preparing meals for my family. Just add into boiling water, put some vegetables, shrimp and eggs and noodles. Simply delicious and healthy too.. Love it!

    5
  36. Avatar

    Nurizzahsafie34
    28 reviews

    Cepat, mudah, lazat!

    5 out of 5, reviewed on August 29, 2017

    Maggi 2 Minutes Noodles sentiasa menjadi penyelamat saya ketika kesuntukan masa mahupun ketika ketandusan idea untuk memasak. Hanya 2 minit yang diperlukan untuk saya menyediakan hidangan yang enak ini. Kegemaran saya dan keluarga semestinya mee maggi perisa kari. Dengan perencah yang diadun sempurna membangkitkan rasa yang sungguh memikat.

    5
  37. Syarifah Fyairus
    104 reviews

    MANTAP

    5 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    Maggi 2 Minute Noodles AMAT MUDAH DISEDIAKAN DAN TIDAK PERLU TUNGGU LAMA. HANYA PANASKAN AIR DAN RENDAM SELAMA BEBERAPA MINIT. TAARAA MAKANAN PUN SEGERA DAN SIAP DIHIDANG. JIKA MAHU RASA LEBIH SEDAP LAGI, PANASKAN ATAS PERIUK DAN LETAK BAWANG, CILI DAN PALING SEDAP LETAKKAN TELUR. AWESOME TIDAK TERKATA.

    5
  38. Senang dimasak

    4 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    Saya suka memasaknya dalam jangka masa agak lama di atas gas dan akan memastikan untuk menambah cili padi, bawang, belacan, limau kasturi dan apa sahaja jenis sayur. Lebih nikmat andai di makan waktu cuaca sejuk

    4
    1
  39. Nur Arina
    812 reviews

    Sedap dan mudah

    5 out of 5, reviewed on August 16, 2017

    Cara penyediaan bagi Maggi kari ini tidak lah sesukar mana. Ianya juga sedap dan mempunyai rasa kari yang asli dan saya sukakannya. Ia menjadikan hari-hari saya semakin bersinar. Makan begitu sahaja juga sedap.

    5
  40. Avatar

    penny41
    407 reviews

    辣度还可以接受

    4 out of 5, reviewed on August 13, 2017

    对于不是很会吃辣的我来说这个mee kari的辣度还可以接受,加一些鱼丸hotdog 鸡蛋更好吃

    4
  41. Jeff Tung
    72 reviews

    最好吃的Kari面!

    5 out of 5, reviewed on August 10, 2017

    Maggi Kari是最好吃的快熟面!方便快熟,只需2分钟!
    我喜欢加鸡蛋,青菜还有香肠!好吃!

    5
  42. Avatar

    shahril7956
    112 reviews

    Senang & Cepat

    4 out of 5, reviewed on August 5, 2017

    Pada waktu malas untuk memasak @ keluar membeli makanan tetapi lapar, Maggi Kari memang penyelamat. Sentiasa ada stok dirumah untuk waktu2 yang tidak terduga. Memang sedap.

    4
  43. Avatar

    leekahseng12
    323 reviews

    The Best Kari Noddles

    5 out of 5, reviewed on July 24, 2017

    Maggi Kari is the best kari noddles that everyone can cooked!
    My favorite supper! Add an egg, a sausage & some vegetables!! Super delicious!

    5
  44. Niki Tay
    996 reviews

    半夜的宵夜好帮手

    4 out of 5, reviewed on July 20, 2017

    半夜的时候懒惰出门买东西吃。这个maggie mee 就是我的宵夜好帮手,好吃又快加上一粒鸡蛋更加完美的赞!

    4
  45. Avatar

    Ayuni
    83 reviews

    Really easy and suit my taste

    4 out of 5, reviewed on July 20, 2017

    Feeling hungry and want to eat instantly is my biggest problem. Thus, this maggi show up ang solve my probs. With an addition of one nos of egg, i can slurp its gravy until the last drop. The curry and chicken flavour is superb. Only one thing i do not like about this, my satiety does not last long. I can really feel hungry again after 2 hours eating 1 bowl of maggi curry. : D

    4
  46. Kesuma Dewi
    147 reviews

    MAggi kari

    5 out of 5, reviewed on June 26, 2017

    Memang Maggi perisa kari ini banyak nostalgia sejak zaman belajar hingga kini.KEenakan sentiasa sama dan menyelerakan.Cukup pedasnya dan rasa garamnya.Pecahkan sebiji telur pasti rasanya lebih terangkat.Kalau rajin boleh tambahhan sayur sayuran di dalamnya

    5
  47. Avatar

    SalinaSalihudin
    76 reviews

    Easy to prepare, delicious to eat

    5 out of 5, reviewed on June 14, 2017

    As a working mother, sometimes I don’t have enough time to cook for my family and I didn’t realize that something simple can become delicious meal. Maggi 2 minutes noodles really helps me while preparing meals for my family. Just add into boiling water, put some vegetables, shrimp and eggs and noodles. Simply delicious and healthy too.. Love it!

    5
    1
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...