Innolac Probiotics Powder
Innolac Probiotics Powder

Innolac Probiotics Powder

Product Details

Innolac Probiotics Powder is a special supplement designed to support the body’s gastrointestinal system and stimulate the immune system. It does so by delivering large amounts of probiotics into the intestinal tract, which replenishes the good bacteria strains inside the gut and ensures that the bad bacteria is kept in check.

It can be either taken directly in powdered form or mixed into water, fruit juice, milk or yogurt. The powder is sugar-free and contains a yummy grape flavor that the kids will love. Take it regularly to keep your loved ones as healthy and active as ever.

  • Stabilization of intestinal microflora
  • Vitamin/ enzyme synthesis
  • Organic acid production
  • Immune system protection
  • Suppress proliferation of harmful bacteria

  1. haohao21
    177 reviews

    My kids' favourite supplement

    4 out of 5, reviewed on July 6, 2019

    Innolac supplement is best for kids to boost their immune system. The powder is sugar-free and contains a yummy grape flavor which my kids love it so much. I let them take the probiotic in the morning. Their immune system apparently has some improvement after they start taking the probiotic. Lesser cough and flu nowadays.

    4
  2. CikSue38
    818 reviews

    Probiotik comel

    4 out of 5, reviewed on July 4, 2019

    Innolac Probiotic powder ni datang dalam sachet yg comel sangat. Jari dewasa kelingking mcm tula size dia. Satu sachet pun kuantiti dia sikit. Kami lebih suka makan begitu saja kemudian baru minum air. Sedap rasa anggur. Kami sekeluarga makan Innolac ni dr dewasa sehingga lah kanak2. Bagus utk perut dan usus. Lawas je membuang. Kami amalkan setiap hari dua kali sebelum sarapan pagi dan juga sebelum makan malam.

    4
  3. GKHong35
    76 reviews

    boost up immune system

    5 out of 5, reviewed on June 3, 2019

    my kids love to eat Innolac Probiotic Powder as it taste nice. They always eat it in the morning. Innolac Probiotic Powder is good in boost up kids’ immune system and prevent them in getting sick easily. The price of one box of Innolac Probiotic Powder is about RM40. It can be found at pharmacies.

    5
  4. CikSue38
    818 reviews

    Sedap, mudah dan berkesan

    5 out of 5, reviewed on April 1, 2019

    Innolac Probiotics Powder ni sebenarnya mula2 sy dpt sebagai hadiah. Tak tahu pun utk apa. Bila dah dpt tu baca2 dulu. Wow. Bagusnya produk ni. Sesuai utk kanak2 dan juga dewasa. Rasa dia sedap dan mudah utk disediakan. Boleh makan begitu saja atau campurkan dlm makanan atau minuman. Pantang dia air panas dan makanan panas. Cuma guna air biasa je. Kanak2 1sachet sehari dewasa 1sachet pagi dan 1 sachet ptg. Perut mmg sedap je rasa. Pembuangan air pun lawas takde masalah. Lama2 menjadi 1 produk wajib dlm rumah utk seisi keluarga.

    5
  5. syafiah97
    65 reviews

    Sesuai untuk kembung perut

    4 out of 5, reviewed on March 2, 2018

    Di rumah produk innolac probiotics powder sentiasa Ada di simpanan saya. Saya makan setiap pagi sebelum sarapan. Sesuai untuk masalah kembung Perut atau penghadaman tidak sihat. Saya juga penghidap ezzema. Produk ini Amat sesuai untuk saya. Rasa yang masam Manish dan perisa oren. Senang di makan. Hanya perlu koyak dan terus makan. Dan selepas itu minum segelas air. Rasa sangat selesa selepas mengamalkan produk ini. SATU kotak ini tahan sebulan. Hanya perlu makan SATU sachet sahaja untuk SATU hari.

    4
  6. Aikoaiko25
    1052 reviews

    味道甜甜的

    4 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    这个Innolac Probiotics Powder 我觉得很好吃的,他的味道甜甜的的相信小孩子也一定会喜欢吃的,吃了后我发觉我比较容易的排便了。

    4
  7. sitisoffi25
    9 reviews

    Innolac Powder

    4 out of 5, reviewed on August 2, 2017

    Anak saya agak cerewet dalam meminum susu. Percubaan saya memberikan Innolac powder pd dia amat berkesan. Saya bancuh dengan air suam dan hbs secawan..???

    4
  8. RazaMat
    37 reviews

    Sedap dan berkhasiat!

    5 out of 5, reviewed on August 2, 2017

    Kaya dengan nutrisi yang membantu melancarkan sistem penghadaman dalam badan.Saya bancuh dengan air suam dan minum setiap pagi.Badan terasa ringan dan bertenaga dengan pengambilan Innolac Probiotics Powder ini.Paket yang mudah untuk di bawa ke mana2.

    5
  9. HaizanRaz
    112 reviews

    Baik untuk kesihatan

    5 out of 5, reviewed on August 2, 2017

    Anak2 saya sukakan rasa anggur pada Innolac Probiotics Powder ini..saya campurkan pada minuman buahan mereka..selain khasiat dan nutrisi yang terdapat pada suplemen ini paket yang kecil dan comel juga memudahkan untuk di bawa ke mana sahaja.

    5
  10. AizaMan
    219 reviews

    Suplemen tambahan

    5 out of 5, reviewed on August 2, 2017

    Suplemen tambahan untuk kanak2 dan dewasa dengan rasa anggur.Boleh di makan begitu sahaja atau dicampur dengan air.Dapat melawaskan sistem pembuangan dengan teratur dan baik untuk kesihatan.

    5
  11. Mohd Gz
    19 reviews

    good for your body

    4 out of 5, reviewed on August 1, 2017

    It really works in our digestion system

    4
  12. Mohd Gz
    19 reviews

    IT MUST TRY IT

    4 out of 5, reviewed on July 20, 2017

    Very GOOD PRODUCTS. TRY IT NOW!!

    4
  13. Niki Tay
    996 reviews

    Innolac Probiotics Powder

    4 out of 5, reviewed on July 19, 2017

    this Innolac Probiotics Powder the packaging is so cute and small is very easy to keep at the bag , and the taste grape flavour is good , my kids and me also like to eat this probiotics .

    4
  14. sallyinlee93
    1004 reviews

    Grape Flavor

    4 out of 5, reviewed on July 14, 2017

    Thanks to 100comments for the trial pack of Innolac. I have tried to mixed it with plain water and give my little one (19 months) to try it out. He only drink few of it then rejected.

    But for me, im love the Grape flavor. I mixed it with my red bean soup. It really works in our digestion system!

    4
  15. may576076
    92 reviews

    不错!

    4 out of 5, reviewed on July 14, 2017

    这款益生菌的味道很不错,而且包装的设计也很好,很容易携带…自从喝了这款益生菌后,我不再有便秘的问题了…

    4
    1
  16. leekahseng12
    323 reviews

    mixed with drinks

    4 out of 5, reviewed on July 13, 2017

    i mixed Innolac’s with my drinks every time before my meal. It really works in our digestion system. I love the grapes taste!

    4
  17. SalinaSalihudin
    80 reviews

    Perut sihat, Rasa pun lazat

    5 out of 5, reviewed on July 12, 2017

    Pertama kali merasai Innolac Probiotic, saya mencampurkan ia ke dalam minuman jus oren saya.. tidak sangka rasanya sangat sedap dan membantu menyihatkan sistem penghadaman saya. Masalah sembelit saya dapat diatasi selepas beberapa sachet menggunakannya. Malah, kadang-kadang saya hanya letakannya di lidah dan hisap.. rasa manis masam yang lazat. Saya dan anak-anak sangat sukakannya.. pasti saya akan terus memberikan anak saya Innolac Probiotics!

    5
  18. Gee Gee
    321 reviews

    sedap dan semua suka

    4 out of 5, reviewed on July 6, 2017

    saya suka innolac probiotics powder kerana rasanya yg sedap,bukan saya dan suami je suka,anak pon suka dgn rasa nya yg sedap mcm anggur..anak pon mudah nak makan innolac probiotics powder ni,pakaging yg kecil dan mudah dibuka dan di makan

    4
  19. sabarina37
    378 reviews

    Rasa anggur

    4 out of 5, reviewed on July 3, 2017

    Innolac probiotics powder adalah makanan tambahan untuk anak-anak. Innolac juga boleh di makan terus atau dibancuh dengan air. Anak-anak saya sukakan rasa anggur yang terkandung dalam innolac probiotics powder ini. Bertindak menghalang bakteria berbahaya masuk ke dalam badan anak-anak.

    4
  20. LiLian39
    148 reviews

    Nice taste

    3 out of 5, reviewed on July 1, 2017

    I actually scare of like This kind of things because i scare its has a bitter taste, but when i opened it, woah its smell nice, so i decide just taste it without water, but actually hard to consume all. So i recommended to drink it with water or some juice.

    3
  21. lysleoi
    93 reviews

    good for health

    5 out of 5, reviewed on July 1, 2017

    i use it as a health supplement, one sachet twice daily before food. It dissolves instantly in the mouth and easy to bring it everywhere.
    it really helps me to improve immune system and also to maintain a healthy gut.

    5
  22. Sithambaran Kamachee
    131 reviews

    WORKS LIKE A CHARM

    5 out of 5, reviewed on June 27, 2017

    SAY BYE BYE TO CONSTIPATION WITH THIS PRODUCTS.iT REALLY INCREASES MY BOWEL MOVEMENT.THE TASTE IS GREAT.IT CAN BE INDULGE BY KIDS AND ADULT.IT IS A GREAT PRODUCT TO TR.

    5
  23. Elizabeth Kam
    52 reviews

    Taste nice and I feel that my digestive system better

    5 out of 5, reviewed on June 23, 2017

    I personally like the taste and frankly it improves my bowel movement and my digestive system getting better.

    5
  24. PRINCESS NURUL
    141 reviews

    Innolac Probiotics Powder

    5 out of 5, reviewed on May 17, 2017

    terima kasih atas hadiah contest dari pihak 100comments.com. saya dpt mencuba prduk Innolac Probiotics Powder utk ank saya. ia amat sesuai sgt dgn ank saya. jns takut mkn ubat. x selera mkn. tp dgn adanya Innolac Probiotics Powder si manja asyik2 nak mkn innolac & mula bselera nk mkn.

    5
    1
  25. chanhoiyee36
    75 reviews

    Innolac Probiotic Powder?

    5 out of 5, reviewed on May 16, 2017

    Innolac Powderis an organic product. It is safe to to kids. It is protects our immune system and full of vitamins and enzymes.

    5
  26. Riduan Halim
    136 reviews

    SEDAP DAN LAZAT

    4 out of 5, reviewed on May 4, 2017

    Anak buah sangat suka innolac ni sebab rasa yang sungguh lazat dan sedap. Boleh dibawa kemana sahaja sebab pek mudah dan kecil malah ringan juga. Saya sokong innolac sebagai makanan yang terbaik untuk sikecil.

    4
  27. Vicky Low
    254 reviews

    Innolac Probiotics Powder

    4 out of 5, reviewed on May 1, 2017

    Innolac Probiotics powder comes in 1gram powder of good bacteria for intestine. My kiddo prefer to dilute the powder with about 2 oz of plain water and it tastes like grape berries, very nice to drink. My kids usually refuse sour food but they are okay with Innolac Probiotics powder because it’s not sour at all. 1 good thing about Innolac is, it do not need to keep in fridge like other brands does, very convenient.

    4
  28. Mio Mio
    5 reviews

    Immune system protection ❤️

    5 out of 5, reviewed on April 25, 2017

    Yummy flavor that kids love. Easy to consume. Good for whole family. Digestive issues occur when there is an imbalance of good and bad bacteria in your intestinal tract. Innolac adds good bacteria to your body, destroys and protects from bad bacteria and therefore restores a healthier intestinal microflora.
    Highly recommended??

    5
  29. Genie Chen
    1 reviews

    No more digestive disorder, no more bloating, no more constipation

    5 out of 5, reviewed on April 25, 2017

    My son always suffering digestive disorder. After I let him consume INNOLAC Probiotic Powder he don’t have digestive problem anymore. No more indigestion, no more bloating, and no more constipation. This supplement contains probiotics. It is said that probiotics can treat diarrhoea, relieve inflammation, treat and prevent digestive disorders like indigestion, bloating, irritable bowel syndrome and constipation.

    5
  30. summerlim17
    10 reviews

    Innolac Probiotic Powder?

    4 out of 5, reviewed on April 24, 2017

    The Innolac Probiotic Powder is a daily health supplement, suitable for children and adult.I love it. It helps to support intestinal environment, stimulate immune system and prevent growth of harmful bacteria.
    And can be taken orally with or without fluids. It’s that easy! ?

    4
  31. miera97
    132 reviews

    Innolac Pribiotics Powder

    5 out of 5, reviewed on April 23, 2017

    innolac probiotics powder membantu anak saya melawaskan pembuangan air besar, senang di bawa kemana-mana hanya buka dan masukkn ke dalam mulut, rasanya yang sedap membuatkan anak saya suka untuk menikmatinya setiap hari.. sihat bersama innolac probiotics powder…

    5
  32. jet68
    75 reviews

    good for child

    5 out of 5, reviewed on April 20, 2017

    good taste, easy to eat for small child, It is safe to kids because its organic product.. It is protects our immune system and full of vitamins and enzymes. It helps to stabilization of intestinal microflora too.the packaging is neat and easy to bring out of the house.

    5
  33. Koo Yee
    9 reviews

    good immune

    4 out of 5, reviewed on April 20, 2017

    the product gives me a good digestive system for both adult and kids. giving us strong immune system and easy to use product. love it so much. the packaging is neat and easy to bring along especially for our family trip and short vacations too. probiotics is essential in our family needs of course

    4
  34. Chriss26
    4 reviews

    Highly recommend!!

    5 out of 5, reviewed on April 20, 2017

    Saya sangat menyukai innolac probiotic powder ini kerana sesuai untuk orang dewasa dan kanak-kanak berumur 1 tahun ke atas. Product ini sangat sesuai untuk kesihatan usus anak saya yang berumur 5 tahun, kerana anak saya tidak mengemari memakan sayur-sayuran menyebabkan dia mudah terkena penyakit seperti demam , selesema dan sembelit.saya sangat gembira kerana anak saya juga sangat menyukai innolac probiotic powder ini kerana rasanya yang sedap kerana selalunya anak saya tidak mau memakan ubat-ubatan..

    5
  35. herneenazir31
    1 reviews

    Review Innolac Powder Makanan Tambahan Untuk Anak-anak

    5 out of 5, reviewed on April 18, 2017

    Bila dah jumpa Innolac Powder ni Ummi excited nak bagi adik. Rasa manis-manis buah, perisa blackcurrant. 1 sachet 1 gram Innolac Powder. Anak makcik ni payah sikit nak makan ubat serbuk-serbuk sendiri. Jadi haruslah dijadikan cecair dan masukkan di picagari. Yeay! senang je. Adik Syamil sebelum ni memang ada masalah radang parau-paru, harap-harap Innolac Powder membantu.

    Review Innolac Powder Makanan Tambahan Untuk Anak-anak
    http://herneenazir.com/2017/04/18/review-innolac-powder-makanan-tambahan-untuk-anak-anak/

    5
  36. Racy12
    9 reviews

    Innolac Probiotic Powder ?

    5 out of 5, reviewed on April 18, 2017

    I and the nephew are like Innolac Powder, because it’s taste the grape flavor, eat Innolac Powder after my nephew appetizer, like to eat, it prevents us away from the disease, so that we better than before, is a very good product,Like ???

    5
  37. kelvinchew16
    11 reviews

    Good for bowel movement!

    5 out of 5, reviewed on April 17, 2017

    Taste good and feels nice as the powder dissolves automatically in the mouth. Taking 1 pack in 2 days was good enough to smoothen my bowel function and helps remove all toxins in the body. Highly recommended product to help smoothen and ease bowel movement.

    5
  38. Ying Eve
    10 reviews

    I will buy this consistently

    5 out of 5, reviewed on April 17, 2017

    My two kids ate this probiotic 3 month ago. I feel their allergic coryza(rhinitis) is much better. I will buy this consistently. Thanks for this!

    5
  39. Nik Zulaikha Shah
    280 reviews

    Kesan seawal pertama kali pengambilan

    4 out of 5, reviewed on April 16, 2017

    Bagi yang memiliki masalahbsusah kerana seperti saya, Innolac Probiotics Powder amat membantu & berkesan daripada cara saya mengamalkan minuman Yakult sebelum ini yang mana saya perlu letakkan ia dalam suhu tertentu. Ia senang diamalkan. Boleh diambil pada bila2 masa dan dimana jua. Dengan pertama kali pengambilan, ia berkesan secara serta merta serta rasa buahnya amat sedap.

    4
  40. amanihappy38
    3 reviews

    Innolac Probiotics Powder

    5 out of 5, reviewed on April 13, 2017

    I love Innolac Probiotics Powder because easy to bring anywhere and good taste my kid said.

    5
  41. Adeline Lim
    18 reviews

    Innolac Powder

    5 out of 5, reviewed on April 13, 2017

    Innolac Powderis an organic product. It is safe to to kids. It is protects our immune system and full of vitamins and enzymes. It helps to stabilisation of intestinal microflora too. Kids like it very much.

    5
  42. Siti26
    61 reviews

    Innolac Powder baik untuk imunisasi anak

    0 out of 5, reviewed on April 11, 2017

    Anak saya 3tahun amat suka Inolac probiotic ni. Rasanya yang sedap dan mudah untuk di mkn, buka sachet dan terus tuang ke dalam mulut. Kesihatan anak saya juga semakin baik dan makan dengan berselera.

    0
  43. Jennychin62
    3 reviews

    Innolac Power

    5 out of 5, reviewed on April 10, 2017

    I love Innolac Powder because its taste grape flavour thats make my kids love to eat and its prevent us away from sickness, makes us more stronger than before.

    5
  44. rohanaawanglong23
    1 reviews

    Innolac Probiotic Powder

    5 out of 5, reviewed on April 10, 2017

    Saya suka innolac probiotics powder kerana ia senang di bawa ke mana sahaja.Senang untuk di makan kerana terdapat dalam paket yang kecil.Perisa yang sangat sedap dan di sukai oleh anak-anak.Tq 100Comments.com for the gift

    5
  45. Ariel
    266 reviews

    Great Gut Health While On the Move!

    5 out of 5, reviewed on April 3, 2017

    I love Innolac’s convenient sachet packaging which makes it a breeze to bring it along with me everywhere I go. The powder is very edible even without water and has a subtle grape flavour. The recommended dosage of one sachet (1g) twice a day before food works well from Day 1 itself. I experienced great digestion and had no more bloating after meals. I also noticed improved immunity as I was coming down with a sore throat but it quickly went away. Love it!

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...

Sorry, no similiar product found.