Ellgy Plus Cracked Heel Cream

Product Details

Ellgy Plus is an intensive dual-action moisturising system that is specially formulated to treat dry, cracked feet and heels. It works both on and below the surface of the skin through 2 key ingredients: Saccharide Isomerate acts like a ‘water magnet’ that attracts and retains moisture. Portulaca Extract is a rich natural plant source of Essential Fatty Acids which works by strengthening the epidermal layer, thereby sealing in the moisture. Together they act to provide long lasting moisturisation. Apply Ellgy Plus to your feet and heels 2 – 3 times daily. Suitable for Diabetic footcare.

  1. Avatar

    Heartchloe41
    3 reviews

    Good product

    5 out of 5, reviewed on October 9, 2018

    Ellgy Plus是一种强效双效保湿系统,专门用于治疗干燥,龟裂的脚和脚跟。它非常好用。它提供持久的滋润。每天2至3次将Ellgy Plus涂抹在脚和脚跟上。可以试看看使用。

    5
  2. Fyza Dani
    46 reviews

    Melembutkan Tapak Kaki dan Kulit Yang Kasar

    5 out of 5, reviewed on October 3, 2018

    First time cuba dapat sample dan ternyata berkesan dapat menghilangkan permukaan kulit yang kasar.Melembutkan tapak kaki yang semakin kasar dan menberi kelembapan yang berterusan.Sebelum tidur pasti menyapu di seluruh tapak kaki untuk memberikan kesan yang diingini.

    5
  3. Haizum Mahfuzah
    3 reviews

    Good

    5 out of 5, reviewed on July 29, 2018

    I apply this ellgy to my feet before get sleep. The result next morning makes my day is happy.

    5
  4. Avatar

    suet9958
    9 reviews

    Good product

    5 out of 5, reviewed on April 15, 2018

    Ellgy Plus is a great product to me. It works both on and below the surface of the skin.my feet become moisture after apply this ellgy plus . I usually apply Ellgy Plus to my feet and heels daily . This is very very good product.

    5
  5. Azie Layla
    105 reviews

    Ellgy Plus Cracked Heel Cream

    5 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    I have received some samples from Ellgy Plus Malaysia last few months and I just had the opportunity to try this product about 3 weeks ago.

    What i found was, this cream is very thick and rich. At first applied, my heel gets really slippery but it absorbed quickly and leaving your skin feel moisture and softener. I use it twice a day and will keep using it.

    What i like about this product is it have 2 Key Ingredients which is very good and formulated for effective care and protection against dry & cracked heels.

    Saccharide Isomerate that is similar to the skin structure with a high affinity to water molecules and also attract & retain the moisture to the skin and keep the skin moisturized longer & lasting.

    Portulaca Extract which is rich in Omega 3 Fatty Acids and powerful antioxidants. Its strengthens structure of the skin and sealed all the moisture into the skin to maintain it.

    Repurchase?? Absolutely!!

    5
  6. Avatar

    ctiey94
    134 reviews

    sangat membantu masalah kulit kaki merekah

    5 out of 5, reviewed on February 3, 2018

    krim kaki ellgy plus sangat membantu bagi memulihkan masalah kaki merekah saya. saya sangat berpuas hati dengan kualiti produk ini. ia mampu menyelesaikan masalah kaki saya kurang daripada 2 minggu. selain itu kulit kaki saya juga menjadi lembut dan halus malah tidak lagi kaki saya kasar dan menggelupas.

    5
  7. Avatar

    rozaliaalik56
    100 reviews

    SANGAT BERKESAN

    5 out of 5, reviewed on January 18, 2018

    Antara cream kaki merekah yang terbaik ? Saya tidak mempunyai masalah kaki merekah yang sangat teruk , cuma selepas mengandung dan bersalin kaki saya mula merekah sedikit. Saya telah mencuba sample Ellgy ni dan ternyata ia amat berkesan untuk kaki saya. Saya sangat teruja dengan kebersanan yang sangat cepat. Saya sapu sedikit sahaja di kawasan kaki saya yang merekah tersebut di waktu malam sebelum tidur dan bila saya bangun, saya agak terkejut bila tengok kawasan kulit kaki saya yang merekah tu dah okay ?

    Memang terbaik ! Sesiapa yang ada masalah kaki merekah,saya sangat – sangat rekomen ELGGY ni. Boleh didapati dimana-mana drugstore/farmasi berdekatan 🙂

    Dan yang paling penting , ia selamat untuk digunakan ! ?

    5
  8. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Cepat meresap dan berkesan

    5 out of 5, reviewed on January 18, 2018

    Ketika hamil ank pertama,kulit dan tumit kaki sy jadi berkerak dan sakit utk berjalan.Sy telah mnggunakan krim Ellgy Plus Cracked ni dan ia mmg mmbantu melembutkan kembali kulit kaki sy.Tumit yg merekah juga pulih dgn cepat dan kembali sihat.Tekstur krim ni pun selesa digunakan,cepat meresap dan tidak berminyak,selalunya sy sapu sebelum tidur.Kesannya juga cepat,hanya 3 kali sapuan pun dh nmpak perubahan.Berbaloi mnggunakannya,harga pun masih berpatutan utk dibeli.

    5
  9. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Kulit kaki kembali sihat

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2018

    Saya baru mncuba sample krim Ellgy Plus Cracked Heel ni.Utk tekstur krim,sgt cepat mnyerap dan x mninggalkan kesan melekit atau berminyak bila mnyapunya.Tiada bau yg kuat dan sy selesa mnggunakannya.Utk kesan,mmg sgt mmbantu melembutkan kulit kaki sy yg keras dan berkuping.Hanya dengan 3 kali penggunaan pun sy dh nmpak hasilnya,kulit kaki semakin sihat dan lembut.Mmg sy akn meneruskan penggunaannya lepas ni.Harga pun masih berpatutan utk dibeli.

    5
  10. Avatar

    Nurirah13
    365 reviews

    mengelakkan kan tapak kaki merekah

    4 out of 5, reviewed on December 13, 2017

    saya sudah beberapa kali menggunakan ellgy plis cracked heel cream ini. Memnag berkesan pada kaki saya. Dapat mengurangkan tumit kaki saya pecah. Ini disebabkan saya tidak memakai selipar apabila berjalan atas simen. Ia menyebabkan kulit kaki merekah dan pecah. Setelh menggunakan produk ini. Nampaknya tapak kaki saya sudah kembali pulih. produk ini sudah mengurangkan rekahan pada tapak kaki saya. Saya suka menggunakan produk ini. Memberi kesan dengan cepat dan pantas sekali.

    4
  11. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    Better than other brands

    4 out of 5, reviewed on November 29, 2017

    This is very good product, can see the result in very short period. I have tried Aiken brands when I couldn’t bought Ellgy Plus, the result is so-so only. I will still prefer use Ellgy Plus (Orange packing) because Ellgy Plus can see the result immediately.

    4
  12. Syera Syera
    137 reviews

    Goodd

    5 out of 5, reviewed on November 8, 2017

    Unlike the others, Ellgy Plus was really different. With its moisturizing system that worked both on and below the skin, this Malaysian product successfully carried out. Firstly I hesitated it could work well. Just like the others did. But the fact was awfully great. Ellgy Plus was so soft and fragrant with its white cream. In about a week time, my heels soon got recovered with only very less crust. I loved them so much. Then right away I went through my wedding very fashionably…

    5
  13. Avatar

    Azneem71
    1 reviews

    Tumit keras tiada lagi..

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2017

    Sejak saya mengamalkan krim Ellgy Plus Cracked Heel ini, saya tidak perlu lg risau untuk memakai kasut tumit tinggi.. ternyata krim ini sangat bagus dan berkesan walau penggunaan yang sedikit, kesannya amat besar. Tumit kaki saya licin dan lembut. Tiub yang mudah dibawa kemana sahaja serta bau yang sangat menyenangkan.

    5
  14. Avatar

    CikSue38
    427 reviews

    Ellgy plus cracked heel cream

    5 out of 5, reviewed on October 22, 2017

    Produk ellgy ni yg paling serasi pd sy utk tumit dan tapak kaki sy yg merekah teruk akibat kerap pijak simen tanpa pakai kasut. Tube mmg kecil tapi sangat berkesan. Senang dibawa kemana2. Odourless dan meresap dengan cepat. Cream yg likat memudahkan sapuan dan berkesan dengan pantas. Semasa tumit kaki dan tapak kaki saya merekah teruk dan pedih setiap kali berkesempatan sy akan sapu cream ni lagi2 lepas solat. Dlm 2-3hari rekahan yg keras2 mula lembut dan kulit mula cantum semula. Utk keyakinan sy beli ellgy ni di farmasi. Harga berpatutan dgn kualiti produk.

    5
  15. 溦溦 林
    473 reviews

    I absolutely love this stuff

    4 out of 5, reviewed on October 9, 2017

    I absolutely love this stuff! I have suffered from dry cracked feet since I was little. This actually works really good to prevent painful cracking! Best foot lotion ever!

    4
  16. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Menyelesaikan masalah tumit kaki pecah

    4 out of 5, reviewed on September 25, 2017

    Dari semua krim kaki yang sudah saya coba, yang paling saya suka adalah Ellgy. Baunya netral, krimnya juga lembut dan mudah meresap. Dan kaki pecah-pecah beberapa hari dioles Ellgy langsung sembuh.Harga pun berpatutan. Kekurangannya hanya agak susah mencari produknya.

    4
  17. Nor Juliana Mawarni
    129 reviews

    Ellgy Plus Cracked Heel Cream

    5 out of 5, reviewed on September 19, 2017

    kaki saya mempunyai kerekahan yang amat teruk.saya menggunakan krim ini dan ternyata ia terbukti berkesan.kulit saya tidak lagi ada kerekahan dan menjadi lebih melembut.produk yang sungguh berkualiti.Memang berbaloi membeli.Saya menyukainya.Harg berpatutan setanding dengan jenama yang lain.Kaki saya semakin halus dan elok.Mari lah kita mencuba produk ini andai ada kerekahan dikaki.Terbaik!!!

    5
  18. Nor Othman
    1343 reviews

    Recomended

    5 out of 5, reviewed on September 10, 2017

    The cream is very thick and rich and it doesn’t really scented since I don’t notice any smell from it. I use it twice a day, in the morning after bath an in the evening before going to bed. When I first apply it to my heel it gets really slippery but it will absorb in a while and leaving your skin feel softer.

    5
  19. Avatar

    leekahseng12
    323 reviews

    Result better than Alken brand.

    4 out of 5, reviewed on September 8, 2017

    Result better than Alken brand.
    Skin become softer & smoother after applied it but you have to keep on to apply for better result.

    4
  20. Avatar

    irfan12345696
    96 reviews

    i like this

    5 out of 5, reviewed on September 4, 2017

    Krim tumit Ellgy bagus untuk perawatan untuk tumit kaki merekah,kering dan kasar.Krim yang terkandung ekstra semulajadi lagi bagus pada si pemakai.Tumit kaki saya sangat sensitif berendam dengan air terlalu lama.contoh ketika saya basuh kain,memang mengambil masa kerana mesin cucian saya berada di dalam bilik air.Saya sering ada masalah tumit kaki sakit dan keras.Oleskan sedikit krim sebelum membuat aktiviti ternyata berkesan.Sekarang saya amalkan krim Ellgy.sesuai dengan saya.Bukan itu sahaja,malah tumit saya lembut dan lembab sentiasa

    5
  21. Avatar

    NURELINA89
    173 reviews

    Masalah Tumit Kaki Merekah Selesai

    5 out of 5, reviewed on August 27, 2017

    Tumit kaki buruk dan kerap merekah disebabkan selalu berkasut tinggi..Saya telah mencuba krim Ellgy Plus selama seminggu dan hasilnya sangat
    menakjubkan..Kaki menjadi licin dan tiada langsung kesan tumit kaki merekah..Memang terbaik!!!

    5
  22. Avatar

    Aikoaiko25
    1053 reviews

    good moisturizing

    4 out of 5, reviewed on August 23, 2017

    it is light, feels like ordinary lotion without the added burden.This has good moisturizing because it heals the sole in as few days.

    4
  23. Avatar

    owengtang59
    82 reviews

    It is my nice foot wear!

    5 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    My uncle need Diabetic foot care,
    It is best helper with less fare,
    I have cracked feet and always walk until shout blare,
    It is my nice foot wear!

    5
  24. Niki Tay
    996 reviews

    脚底龟裂明显改善了

    4 out of 5, reviewed on August 15, 2017

    经过朋友的介绍下买了来用,我的脚底龟裂明显改善了不在为了每次穿裤子的时候拉到我的那个死皮不舒服而生气。

    4
  25. Avatar

    sallyinlee93
    1006 reviews

    很见效!

    4 out of 5, reviewed on August 1, 2017

    这药膏真的很有效!才搽两天就明显改善了!
    可是必须勤劳搽,因为我有时懒惰几天没有搽,干裂又回来了。

    4
  26. Avatar

    may576076
    92 reviews

    有效!

    5 out of 5, reviewed on May 19, 2017

    才涂了两次,脚跟龟裂明显改善了!很喜欢这款产品的质感,不油腻,容易吸收,而且很滋润和有效!

    5
  27. Avatar

    sabarina37
    374 reviews

    sayang krim Ellgy

    5 out of 5, reviewed on May 15, 2017

    Krim tumit Ellgy bagus untuk perawatan untuk tumit kaki merekah,kering dan kasar.Krim yang terkandung ekstra semulajadi lagi bagus pada si pemakai.Tumit kaki saya sangat sensitif berendam dengan air terlalu lama.contoh ketika saya basuh kain,memang mengambil masa kerana mesin cucian saya berada di dalam bilik air.Saya sering ada masalah tumit kaki sakit dan keras.Oleskan sedikit krim sebelum membuat aktiviti ternyata berkesan.Sekarang saya amalkan krim Ellgy.sesuai dengan saya.Bukan itu sahaja,malah tumit saya lembut dan lembab sentiasa.

    5
  28. Avatar

    May Mei12345
    104 reviews

    very soft

    5 out of 5, reviewed on May 13, 2017

    The cream is very thick and rich and it doesn’t really scented since I don’t notice any smell from it. I use it twice a day, in the morning after bath an in the evening before going to bed. When I first apply it to my heel it gets really slippery but it will absorb in a while and leaving your skin feel softer.

    5
  29. Shaneeya Mos
    42 reviews

    Awesome cream for crack heel

    5 out of 5, reviewed on March 24, 2017

    I started applying this cream 2 times a day sometimes even 3. I used to pride myself in having heels that never crack so this was driving me nuts. So nearly a month later, I must report this cream works! I have but a tiny crack on my right heel and completely none on my left heel now. Now I just apply once or twice a day Morning and Night but there are nights that I had no time to do it. I have not even finished a tube and it has already worked. After this, I might just use another tube and then start taking good care of my heels again. Cracked heels are not only disgusting, they can be painful too! Imagine all the dirt and sweat that enters your body through the big cracks…ewwwww.

    5
  30. Avatar

    Sue70
    22 reviews

    ELLGY that comes to your solution.

    4 out of 5, reviewed on March 15, 2017

    I have cracked heel I need a good cream to clear them. When Ellgy has came to me, I applied it and my heel feels better that helps much.

    4
  31. Avatar

    fionayyl03
    511 reviews

    Moisturizes with Healing Properties that Work

    5 out of 5, reviewed on February 27, 2017

    Being a victim of cracked heals (or cracked anything on our skin) isn’t fun. It’s normally painful and bring distress to our mental and physical state. However, Ellgy Plus Cracked Heel Cream is really a heaven sent product as its healing formula smoothes on with ease onto stressed heels, providing the opportunity for our skin to heal and regenerate. What’s more is that the formula isn’t sticky, and helps your skin absorb and soak into all its goodness from the inside out without leaving a mark on your sheets or floors.

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...

Sorry, no similiar product found.