Sign in to write, likes and manage reviews, and add products to your favourite list.
Forgot password? Reset here.
Recent review: Sos tomato Saji datang dengan gabungan sempurna rasa manis dan masam tomato. Ia lebih sesuai dijadikan sebagai sos masakan. Ia diperbuat daripada pes tomato berkualiti tinggi yang memperkayakan rasa hidangan. Rasanya boleh meliputi lauk pauk yang nak dimasakkan. Ia datang…
sabarina37Recent review: my family and i really like sweet soy from adabi compare with other brands. Its has really nice taste and delicious especially when taken with rice. Eat rice, half cokked fried egg and put this kicap enough make my lunch…
noratikah63Recent review: Sos mayonis ramly ni kurang sedap bagi saya..rasanya agak masam & kurang lemak..harganya juga mahal berbanding sos mayonis jenama lain..jarang guna mayonis ni utk burger sy.
AieenDeen28Recent review: 喜欢用在烤鸡或烤鸭上,有一些海鲜的味道,很香很美味,妈妈有时用在炒菜也不错的效果
owengtang59Recent review: This sauce can go with any type of pasta. Another way to use this sauce is to use it with some other ingredients as a stuffing for chicken.
Niki TayRecent review: Selalu orang masak taucu ni dgn ikan tapi saya kurang gemarkannya. Saya lebih suka letak taucu ni dalam bihun goreng. Lebih mantap rasa. Kadang saya hancurkan separuh kacang soya dia sbb sebiji². Bila dah letak taucu ni memang tak bubuh…
AkuHudHud27Recent review: I love boosting my dishes' flavours as they add a whole level of depth into my dishes. With chicken and meats, the array of possiblities are endless and marinating it just makes it extra yummy. This product is a quick…
fionayyl03Recent review: I love the idea of this sambal tumis sauce , it is like a life saver when you need to prepare meal for the unplanned guests at anytime in a split second ! Not to forget the taste which is…
Lynn81380Recent review: Hot spicy dressing Kewpie sangat menyenangkan kerja saya di dapur, tak perlu untuk saya membuat sos lain untuk di makan bersama steak..Rasa yang sedap, pedas, cheezy,yang penting halal.. Dressing ini juga sesuai untuk dicicah dengan cucur, kentang goreng, popia goreng…
nurul_zayana8767