Enchanteur Eau De Toilette Romantic

Product Details

Take pleasure in falling in love with ENCHANTEUR ROMANTIC Eau De Toilette. An uplifting fragrance with feminine notes of Bulgarian Rose, White Jasmine, Mandarin and Violet infused with rich Vanilla that you can fall head over heels with. Perfect for a sunny picnic with your sweetheart.

Directions

Hold & Spray 15cm from body

Ingredients

Ethanol, Fragrance, PPG-20 Methyl Glucose Ether, Water, BHT, Benzophenone-3, Cl 14700.

  1. Nieza Monavie
    4 reviews

    Jenama dari bangku sekolah lagi

    5 out of 5, reviewed on November 24, 2018

    Ni parfume first-first masa kat bangku sekolah menengah..setiap kali nak pergi sekolah mesti sembur minyak wangi ni..bukan sahaja sembur masa pergi sekolah je ..masa nak keluar pergi tuisyen ke or nak kuar pergi mana-mana wajib pakai..bau dia wangi giler..walaupun baju tu dah basuh..tempat tu masih ada bau wangi..terbaik la weh

    5
  2. Ester Madial
    5 reviews

    haruman yang sangat lembut

    4 out of 5, reviewed on October 24, 2018

    Dari dulu sampai sekarang sis sangat suka dengan haruman ni, tidak terlalu tajam dan sangat lembut sahaja. Saya pun sentiasa konfiden saja keluar ke mana2 guna perfune ni..Recomended

    4
  3. Fatin Dayana
    4 reviews

    Best perfume ever

    5 out of 5, reviewed on October 19, 2018

    I used this perfume since high school until now. Enchanteur perfumes make me feels more irrestible hahaha . but believe me, this products very good

    5
  4. Avatar

    sykrh31
    4 reviews

    Lovely smell

    5 out of 5, reviewed on October 8, 2018

    I have used this perfume since high school and get addicted to the smell. I just love the sweet smell left on me. It makes me feel confident to walk around and when with my loved one.

    5
  5. Avatar

    Chrisandra73
    9 reviews

    Simple but lovely

    4 out of 5, reviewed on September 13, 2018

    I like it because of it fragrance smell, it taste really sweet. Make people attracted by you. Its affordable, last long, and have a beautiful glass bottle.

    4
  6. Avatar

    Villosa76
    3 reviews

    ❤️

    5 out of 5, reviewed on August 2, 2018

    Fall in love all over again with the uplifting and feminine notes of Enchanteur’s Romantic Eau De Toilette.It’s elegant and subtle without being generic, reminding me of the smoothness and soulful notes of dance and love.

    5
  7. Aida Abass
    9 reviews

    terpikat dengan haruman

    5 out of 5, reviewed on May 16, 2018

    enchanteurs perfume adalah pilihan utama saya. dalam byk2 haruman, sy lebih menggemari haruman ini kerana baunya yang lembut, romantic dan tahan lama. harganya juga mampu milik.

    5
  8. Avatar

    nurulyonz16
    9 reviews

    Haruman Romantik Memikat

    4 out of 5, reviewed on May 3, 2018

    Haruman yang tidak asing lagi bagi saya. Wangin pilihan utama. Aromanya memang memikat hati selain tahan lama. Sesuai untuk wanita dan gadis yang inginkan kelembutan bau haruman bunga . Hanya semburkan secara sederhana sahaja aroma wangiannya mampu kekal lama.

    4
  9. Avatar

    lenny24
    3 reviews

    Kelembutan haruman meningkatkan suasana romantik

    5 out of 5, reviewed on April 12, 2018

    Enchanteur Eau De Toilette Romantic merupakan haruman yang lembut, romantik dan menyenangkan. Enchanteur Eau De Toilette Romantic juga sangat senang di dapati di supermarket yang berdekatan. Saya merupakan peminat tegar perfume ini kerana ia menepati citarasa saya dan harga yang sangat berpatutan.

    5
  10. Avatar

    AdamAmsyar95
    81 reviews

    Haruman ros dan jasmin

    4 out of 5, reviewed on March 15, 2018

    Utk penggemar haruman ros yg feminim dan segar sprti sy,Enchanteur Eau De Toilette Romantic ni pilihan terbaik.Campuran Bau rose,jasmin dan vanilla yg sgt wangi dan lembut.Sesuai utk kegunaan harian sy.Tidak berbau terlalu manis,tapi “romantik” kata suami sy.Botol pun comel sgt,ada sekuntum bunga ros di bhgian tudung.Yg terbaik semestinya harga,murah & berpatutan sgt beli.

    4
  11. Avatar

    Muzalifa04
    9 reviews

    Bau yang lembut

    5 out of 5, reviewed on March 9, 2018

    Bau dia yang lembut buat saya kekal pakai perfume ni semenjak zaman belajar sampai sekarang. Bau dia yang tak kuat sangat, sesuai nak bawak pegi jumpa orang sebab ada orang yang sensitif dengan bau perfume.

    5
  12. Avatar

    nurhamizahayat49
    9 reviews

    menyegarkan

    5 out of 5, reviewed on March 4, 2018

    bau yg menyegarkan

    5
  13. Avatar

    nfimr37
    3 reviews

    Very good smell ?

    5 out of 5, reviewed on February 22, 2018

    I love it cause it have a floral smell that make me confident while using it because I feel that the people around me also love the smell of this perfume. Seriously, it has romantic floral scent that anybody would fall in love with. It’s very good for everyone especially a teenage girl like me.?

    5
  14. Avatar

    Nurirah13
    364 reviews

    Bau yang kuat

    4 out of 5, reviewed on December 17, 2017

    saya juga pernah menggunakaan perfume Enchanteur Eau De Toilette ini.. Memang bau agak romantik namun bau nya juga menusuk di hidung. Saya cuma memakai jarang2 sahaja. Kadang kala peluh bercampur dengan perfume ini menjadikan kepala saya sakit. Namun saya amat tertarik dengan botol minyak wangi ini. Sungguh cantik dan romantik sekali. Penutupnya berbunga2. Jarang perfume bentuk botol macam ini. Saya suka menyimpan botol perfume. Boleh mencuba pelbagai jenis haruman.

    4
  15. Avatar

    Afiza_Rahim60
    349 reviews

    Haruman lembut dan memukau

    5 out of 5, reviewed on November 30, 2017

    Segenap 10 tahun yang lepas bauan Enchanteur Eau De Toilette Romantic menyemarakkan ruang bilik tidur dan bilik makeup saya dari kecil hingga kini.Terutamanya warna kuning best sangat.Jika watson atau guardian buat promosi saya tidak teragak2 untuk membeli sebagai koleksi tambahan.Tahan sepanjang hari.Mudah dibawa kemana mana…Saya suka kannya…

    5
  16. Nor Rushdiyati
    26 reviews

    Jatuh cinta pandanv pertama

    5 out of 5, reviewed on September 20, 2017

    Perfume ni la yang buatkan suami saya jatuh hati pandang pertama. Saya memang sukakan perfume. Saya akan beli sekali dengan losyen,deodorant dan perfume sekali. Bila pakai memang harum semerbak. Bagi yang tak suka kan bau keras akan cakap pening kepala.

    5
  17. simple to all

    4 out of 5, reviewed on September 6, 2017

    one of my simple perfume, for simple outing, smell not soo strng, but one of my favourite too! and the price is cheap. really worth to buy to makesure variety of perfume in dressing table.

    4
  18. Nor Othman
    1343 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    Jika inginkan haruman yang tidak keterlaluan namun memikat, ini adalah yang terbaik. Lembut, menawan, romantis, mempesonakan.

    5
  19. Avatar

    Aikoaiko25
    1053 reviews

    have a beautiful carved rose cap

    3 out of 5, reviewed on August 23, 2017

    The perfume the glass bottle have a beautiful carved rose cap that looks very feminine! but the smell is very strong cannot spray too much , spray little bit is enough already.

    3
  20. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Bau Sangat Kuat

    2 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    Sy kurang berminat dengan Enchanteur Romantic krn baunya sangat kuat,dan agak kasar seprti minyak wangi lelaki..
    Namun botolnya sangat menarik perhatian sy..

    2
  21. Avatar

    Nik Zulaikha Shah
    186 reviews

    Haruman lembut yang mempesonakan

    5 out of 5, reviewed on August 2, 2017

    Jika inginkan haruman yang tidak keterlaluan namun memikat, ini adalah yang terbaik. Lembut, menawan, romantis, mempesonakan.

    5
  22. Avatar

    Ayuni70
    83 reviews

    Strong fragrance

    3 out of 5, reviewed on June 22, 2017

    Enchanteurs perfume is too strong for me. It stings my nose and i does not feel confortable wearing it. But this one is quite soft.

    3
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...