Adabi Fried Rice Vermicelli Paste

Product Details

Adabi Fried Rice Vermicelli Paste

  1. Avatar

    CikSue38
    617 reviews

    Tertarik dengan pes ni

    4 out of 5, reviewed on July 4, 2019

    Mulanya tak terniat pun nak beli. Tp beli jugak sbb tertarik dgn perencah ni. Nak masak bihun pun senang je sebenarnya. Bila guna perencah pes adabi ni lagi memudahkan. Cuma utk kuantiti yg sikit jela. Dicadangkan 100g bihun je. Utk sekali makan. Hanya perlu tumiskan pes dan masukkan bahan2 lain yg diperlukan bersama bihun. Siap utk dihidangkan. Senang, mudah dan cepat. Rasa, warna ok. Sama macam bihun goreng biasa. Sedap.

    4
  2. Encik Jimbo
    3 reviews

    Mudah dan terbaik

    5 out of 5, reviewed on March 2, 2018

    Sangat senang utk memasak memudah kn waktu dan yg paling penting sedap

    5
  3. Avatar

    araeryna17
    3 reviews

    BUKAN SEKADAR BIHUN GORENG

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2018

    Bau dan rasa perencah bihun goreng ini bau dan rasanya sangat sedap dan lazat. Saya selalu masak dgn makaroni. Maka jadilah makaroni goreng

    5
  4. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Perencah bihun goreng segera ADABI

    5 out of 5, reviewed on December 19, 2017

    Tekstur paste perencah bihun goreng adabi ni mmg lebih mudah digunakan berbanding perencah jenis serbuk.Saya juga sukakan rasanya yg sgt berperisa dan tidak pedas,sesuai utk seisi keluarga sy.Lebih mudah utk sy mnyediakan bihun goreng,hnya perlu tumis paste dan tambah lauk serta sayuran.1 paket perencah juga cukup utk 1 bungkus bihun.Berbaloi dibeli,harga pun sgt berpatutan & mudah didapati.

    5
  5. Siti Sarah Musa
    45 reviews

    Ringkas dan Sedap!

    5 out of 5, reviewed on November 16, 2017

    Zaman sekarang semuanya Mudah dengan adanya Adabi Fried Rice Vermicelli Paste membuat bihun goreng untuk sarapan pagi lebih senang dan cepat.. hanya perlu tambah beberapa bahan sampingan yang lain masukan paste kemudian masukan bihun semudah 123! Tidak pedas dan kanak2 juga sangat suka!

    5
  6. Nur Arina
    812 reviews

    Membangkitkan selera

    4 out of 5, reviewed on November 6, 2017

    Saya lebih gemarkan guna perencah bihun gpreng ni. Memang sedap dan mudah disediakan. Tidak terlalu rumit untuk memasak dan tidak ambil masa yang lama untuk disediakan

    4
  7. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Mihun goreng bertambah sedap & mudah utk disediakan.

    5 out of 5, reviewed on September 25, 2017

    Mmg mudah utk sediakan mihun goreng yg sedap dgn adanya pes bihun goreng segera Adabi ni..suka dgn tekstur pes yg lebih sng utk guna..rasanya sedap,mmudahkn kerja memasak,x perlu tambah bnyk bahan perisa utk sediakn mihun goreng yg sedap..sy mmg selalu beli,hrga pon murah & senang didapati

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...