Twisties BBQ Curry Dude! Corn Snacks

Product Details

Twisties BBQ Curry Dude! Corn Snacks

  1. Ziqah Malek
    5 reviews

    Essential snack of malaysian

    5 out of 5, reviewed on October 14, 2018

    What more can I said thay others haven’t?
    The spiceness of the bbq flavour
    The crunchiness of the corn sticks
    Not to mention its cheap
    It’s so addicting and you can’t even stop eating it. And then you realize that it’s gone ??

    5
  2. Avatar

    Ac620465
    3 reviews

    很喜欢的口味

    5 out of 5, reviewed on October 8, 2018

    很好吃的口味 这是twisties里面 我最喜欢的一个口味了 从以前很小吃到大的口味 但是一直都没变 赞

    5
  3. Avatar

    gig0568579885
    15 reviews

    Twisties BBQ curry

    3 out of 5, reviewed on September 18, 2018

    Rasanya yang rangup dan sedap. Boleh dimakan pada bila-bila masa dan dimana jua. Jenama yang telah dikenali sejak dulu. Walaubagaimanapun, tidak sesuai dimakan secara banyak dan kerap kerana ia adalah makanan ringan yang tidak berkhasiat kerana mempunyai kadar garam yang tinggi. Saya hanya makan ketika menonton wayang dan ketika menunggu bas.

    3
  4. Avatar

    Aminfirdaus81
    6 reviews

    Best snack

    5 out of 5, reviewed on May 3, 2018

    Selalu time kecik2, snek ni la yang menjadi kegemaran.. x perisa bbq, perisa tomato.. asal singgah r&r konpem cari snek ni dulu.. sekarang ni saya buat snek ni untuk tonton drama ataupon anime sebab nak mengunyah.. hargenye pon x mahal sbb slalu kalau gi giant, saya amik je 2-3 perisa sbb kat giant slalunye ade promotion bagai

    5
  5. Avatar

    Nadiraaziz17
    3 reviews

    The best snack ever

    5 out of 5, reviewed on April 17, 2018

    As student i always stay late at night in order to finished my assignment or project and in the middle of the brainstorming session i tend to get hungry and twisties bbq curry are the perfect snack to eat as the perfect spicy taste could keep me out from drowsiness

    5
  6. Lela Bakri
    1 reviews

    Twisties Perisa kari

    5 out of 5, reviewed on April 15, 2018

    Memang menjadi kegemaran kami seisi keluarga ketika bersantai /beriadah bersama sudara mara…bila makan memang tak cukup 2 pek

    5
  7. Avatar

    TING14
    10 reviews

    Twisties爱好者

    4 out of 5, reviewed on April 12, 2018

    众多twisties口味中最喜欢bbq还有番茄口味!有着令人开胃的烧烤味外加辣中带咸,简直满足我们的味蕾,吃了一口还想再吃根本停不了口!

    4
  8. Avatar

    kylam65
    6 reviews

    Nice taste

    5 out of 5, reviewed on February 7, 2018

    Twisties has been my favourite snack since childhood especially this BBQ curry flavour. It tastes just so nice and addicted till you must finish the whole big packet once you open it.

    5
  9. Hui Sz
    3 reviews

    Taste good

    4 out of 5, reviewed on February 6, 2018

    I like the BBQ flavor because it just a bit spicy and crispy.I will buy few package when I shopping.I like eat twisters when I watch tv or after lunch.This is nice snack food.

    4
  10. Avatar

    Aliceqiao12
    20 reviews

    Snek Jagung Twisties perisa spiced BBQ curry ni cukup rasa, sangat sedap.

    4 out of 5, reviewed on December 13, 2017

    Snek Jagung Twisties perisa spiced BBQ curry sangat sedap rasanya. Rasanya yang masin-masin dan perisa kari yang pekat sangat sedap serta sesuai dengan citarasa saya sukakan snek yang masin. Semakin makan semakin suka snek ni, rasa saya tak dapat berhenti makan. Harganya juga berpatutan dan rasa sneknya yang lebih pekat berbanding dengan snek yang lain.

    4
  11. Avatar

    emilliakamarlis62
    197 reviews

    Rasa pedas asli

    4 out of 5, reviewed on December 11, 2017

    Twisties BBQ curry memang terasa kepedasannya. Walaupun rasanya pedas, tapi saya tetap sukakannya kerana rasa sneknya yang sangat rangup dan rapuh. Walaupun rangup, bila dikemam sneknya, snek ini akan mencair dengan sendirinya dalam mulut. Kanak kanak pun boleh memakannya. Harganya juga murah.

    4
  12. Clara Wong
    16 reviews

    Good taste

    5 out of 5, reviewed on November 24, 2017

    Bbq flavour would always be my favourite of Twisties. Crunchy and awesome taste makes can’t stop eating once I tried. I will strongly recommend Twisties BBQ flavour to my friends and family.

    5
  13. KJ Cheah
    225 reviews

    Twisties BBQ Curry

    4 out of 5, reviewed on November 21, 2017

    很喜欢twities的零食,基本上twisties所有的口味都吃过,最喜欢还是BBQ Curry 和cheese的。BBQ Curry的口味很特别,不会很辣,六岁的女儿也敢吃。每次有大减价就会买多多来收。

    4
  14. Avatar

    CikSue38
    434 reviews

    Twisties curry

    4 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    Snek kudapan daripada jagung ni tak terasa jagung tapi sangat jelas terasa kari dan masin2 perasa. Bentuk twist2 sangat unik kerana dengan hanya melihat kandungan saja org da boleh tau ya ini twisties. Bila makan banyak2 terasa masin makin kuat. Kena makan sikit2 baru syok. Terdapat pelbagai saiz. Pek besar pek kecil dan juga multipek. Pek juga senang dibuka. Senang nk simpan balance yg tak habis. Yang tak best kuantiti per pek sikit. Kadang2 tu rasa mcm 1/3 pek je isi twistiesnya.

    4
  15. Avatar

    rosnah07
    177 reviews

    PEDAS TAPI SEDAP

    5 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    Twisties bbq curry sangat sedap perisa kari sebenar dan rasa pedasnya yang sempurna, tidak terlalu pedas.snack corn nya yang rangup menghiburkan kami sekeluarga apabila menonton tv.bungkusan yang menarik dan mudah didapati dimana mana saja.

    5
  16. Nor Juliana Mawarni
    129 reviews

    Twisties BBQ Curry

    4 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    Rasa ranggupnya membuatkan saya tidak dapat melupakannya Twisties BBQ Curry merupakan snek pilihan saya sejak dahulu lagi.Saya akan membelinya setiap seminggu.Temani saya ketika menonton tv ataupun sewaktu bersantai.Rasa kari nya yang pedas sesuai dengan citarasa saya.Harga nya murah dan mudah didapati dikedai-kedai.Terdapat 2 jenis pek iaitu pek kecil-kecil ataupun pek besar.Mudah dibawa untuk perjalanan yang jauh kerana ianya ringan.Saya syorkan untuk sesiapa yang inginkan snek yang betul-betul pedas boleh la mencuba produk ini.Saya berpuas hati dengan tahap kepedasan nya!

    4
  17. Avatar

    Mimi81
    177 reviews

    Pilihan sejak berzaman.

    5 out of 5, reviewed on October 5, 2017

    Makanan ringan paling digemari kerana rasanya seperti BBQ yang asli. Snek jagung yang ditaburi dengan serbuk bbq yang banyak didalam pek. Sedikit pedas snek jagung ini tetapi rangup bila dikunyah.

    5
  18. Niki Tay
    996 reviews

    Twisties我还是最喜欢这个口味的

    5 out of 5, reviewed on September 26, 2017

    Twisties里面所有的口味我都吃过了,吃来吃去的我还是最喜欢这个口味的,从小学吃现在的还是那么的喜欢吃这个零食的

    5
  19. Nur Arina
    812 reviews

    Twisties BBQ curry

    5 out of 5, reviewed on August 28, 2017

    Twisties BBQ curry ni merupakan kesukaan saya sejak dulu lagi. Serbuk yang digunakan sangat sedap dan rasa yang begitu lain. Saya sangat sukakannya. Ianya juga mempunyai rasa pedas yang boleh membangkitkan lagi kenikmatan.

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...