Togi D’Glutea
Togi D’Glutea

Togi D’Glutea

Product Details

Togi D’Glu Tea, a brand of instant dark tea, helps lower the level of blood pressure, blood sugar and blood cholesterol. It is 100% natural, and it helps to prevent lifestyle diseases such as atherosclerosis, heart disease and stroke.

Togi D’Glutea uses Golden Flower probiotics (scientifically known as “Eurotium Cristatum”) as the main ingredient, it aids in digestion, reduces fat, detoxifies and regulates one’s sugar metabolism and oxidation, effective in changing and improving one’s overall body metabolism.

Facebook Page

  1. Avatar

    glorylee195060
    20 reviews

    Owesome💖

    5 out of 5, reviewed on January 13, 2021

    At first my blood sugar reading were between 8-10, I realised some changes after 5 days taking D’Glutea, the reading seems going down, than I co time taking it until almost a month everyday for 1 sachet , taste was good, I love it, feels just like normal Chinese tea but just have a slight bitterness but I like the taste though. Everyday I check my blood and the reading making me happy as it’s reducing and reducing. And generally I feel very light. I surely believe this product is really works on me. Discovering this situation I ask my mom to consume it as she a diabetic . Guess what , it’s reduce her own too, it’s remarkable and I recommend those have it’s high sugar level, please try it and I surely assure you no regrets but rather a smile that full of happiness and joy and satisfaction.

    5
  2. Avatar

    hasniee47
    1 reviews

    No side effects

    5 out of 5, reviewed on January 5, 2021

    I am very pleased to use this product. My fasting sugar has reduced down to an average of 7.2. I will continue to consume the tea to lower my blood sugar further, which tastes good, as it brought me a new level of satisfaction. It is a wonderful thing that I have noticed no negative effects from D\’Glutea.

    5
  3. Avatar

    Evie Feroza
    2 reviews

    Good for grandma

    5 out of 5, reviewed on January 5, 2021

    At first, my grandma\’s blood sugar readings were between 20 to 18. She made some changes to her diet but she did not notice any difference. After discovering D\’Glutea, she started consuming the tea as instructed. After using this product for around a month, her blood sugar levels plummeted to 4.7. We are thrilled that this has just taken place in a very short amount of time.

    5
  4. Avatar

    wanni92
    7 reviews

    Gula darah menurun

    5 out of 5, reviewed on January 5, 2021

    Saya mencuba produk ini kerana tidak dapat menurunkan kadar gula darah saya. Saya juga mengalami masalah dengan mata saya dan dalam masa seminggu, gula darah saya menurun dan berada dalam jarak normal. Saya telah menggunakan ubat lain untuk beberapa tahun tanpa hasil; tetapi D’Glutea lah yang saya percayai sekarang.

    5
  5. Avatar

    shiya
    8 reviews

    Berkesan!

    5 out of 5, reviewed on January 5, 2021

    Sistem anda akan mengambil masa lebih kurang dua minggu. Kesihatan saya mula berubah menjadi lebih baik selepas itu. Pada pemeriksaan saya bulan lalu, gula darah saya menurun dari 7.9 hingga 4.1. Doktor saya sangat gembira semasa saya minum teh ini.

    5
  6. Nannie Isa
    1 reviews

    Badan Ringan & Bertenaga

    4 out of 5, reviewed on December 20, 2020

    Kite jenis yang ambil masa untuk mencuba sesuatu produk.
    Tetapi bila dah nampak bagusnya produk itu pasti kongsi dengan rakan-rakan.

    Pertama kali mencuba agak was-was takut ada kesan sampingan. Rupanya tidak ye!
    Ambil dengan konsisten dengan secara tidak langsung akan terasa perubahannya.

    Yang penting badan kita tidak lagi rasa penat. Bertenaga untuk seharian dan yang paling kite suka adalah ringan. hihii….

    Nak cuba kurangkan gula pada mereka yang baru mulakan diet, boleh cuba produk ini.
    Di rekomen kan kerana bagus untuk kurangkan gula dalam darah , singkirkan lemak dan pelbagai lagi

    Rasa pahit, ala nak cantik kekadang kena makan yang pahit. Untuk kesihatan diri tidak salahkan. Tetapi diingatkan juga ye lain orang lain penerimaan .. Yang penting jangan lupa minum air kosong banyak

    4
  7. Fatin Diana
    1 reviews

    Produk yang terbaik !

    4 out of 5, reviewed on December 17, 2020

    Kesihatan orang tua kite sangat penting untuk kite jaga. So saya bagi abah saya cuba minum Togi DGlutea untuk cuba rawat masalah tekanan darah tinggi dan alhamdulillah, teh ni serasi dengan dia. Abah kata rasanya macam teh herba, sangat bagus untuk kesihatan. Bacaan tekanan darah pun dah cantik 😍 bacaan dari 128 jadi 114, lega sangat rasanya dengan result

    4
  8. Tengkubutang Miaw
    5 reviews

    BAPA SUKA RASA D GLUTEA

    4 out of 5, reviewed on December 16, 2020

    Bapa saya telah mencuba DGlutea ini dan mengatakan bahawa rasa tea ia boleh diterima dan dia sukakannya.. Ia boleh membantu menurunkan kadar gula dalam darah dan menjadikan badan berasa segar.

    4
  9. Avatar

    Afiza_Rahim60
    357 reviews

    Togi D’Glutea

    5 out of 5, reviewed on December 15, 2020

    Setelah mencuba kesedapan teh Togi F’Glutea rasa seperti teh cina dah membantu menstabilkan hormon dalam badan lebih ringan dan aktif. Teh ini dapat membantu menurunkan tahap tekanan darah, gula darah dan kolesterol di dalam darah.Saya akui dengan keberkesanan teh ini kerana 100% semula jadi, dan membantu mencegah penyakit seperti penyakit jantung dan strok.
    Selain daripada itu, ia juga dapat membantu tubuh kita mengawal metabolisme yang secara langsung dapat menurunkan lemak di dalam badan kita.Kebaikan dan manfaat dalam satu sachet memberi kelegaan bagi tubuh seharian.Terima Kasih.

    5
  10. Avatar

    nurulrazali27
    1 reviews

    DGlutea Terbaik

    5 out of 5, reviewed on December 11, 2020

    Terima kasih kerana sudi beri peluang untuk saya review produk bagus ni.
    Setelah hampir seminggu lebih saya konsisten minum teh hitam ini diwaktu pagi sebelum sarapan, badan saya ringan dan bertenaga.
    Walaupun rasanya pahit, tapi saya dah terbiasa memandangkan saya sedang mengamalkan diet kurang gula.
    Saya sangat rekemen untuk sesiapa yang cuba mengamalkan gaya hidup sihat segera dapatkan teh hitam ini.
    Ia sangat bagus dalam mengurangkan kolesterol, paras gula dalam darah, menyingkirkan lemak dan pelbagai lagi kelebihan.

    5
  11. Avatar

    Ilakhalisya8987
    45 reviews

    Membantu mengawal paras gula dan kolestrol dalam darah

    5 out of 5, reviewed on December 10, 2020

    Setelah seminggu mencuba Togi D’Glutea ini, saya sangat sukakan aroma dan khasiatnya. Memang tak dinafikan ianya sedikit pahit, tetapi saya sudah biasa dan namanya pun teh herba kesihatan. Mestilah pahit kan?? Walaupun pahit, ianya tidaklah keterlaluan, sedap diminum dengan air suam. Saya biasanya mengamalkan pengambilan teh ini di awal pagi sebelum sarapan dan waktu malam, sebelum tidur. Alhamdulillah, sejak mengamalkan meminum teh ini, sakit kepala saya tiada. Sebelum ini, setiap minggu pasti saya akan mengalami sakit kepala. Mungkin sebab angin dan darah dalam darah tak ok. Tetapi sepanjang meminum teh ini, Alhamdulillah tiada masalah sakit kepala. Syukur sangat. Selain itu, teh ini juga mampu mengawal kadar gula dalam darah, mengawal kolestrol dan juga mengawal tekanan darah. Sangat bagus di amalkan. Anda juga tidak perlu bimbang dan ragu-ragu dengan teh ini kerana ianya mempunyai pengesahan HALAL dan hanya menggunakan bahan semulajadi, iaitu hanya teh dan herba terpilih. Selain itu, teh ini juga mampu melawaskan sistem pembuangan saya. Setiap pagi, pasti akan membuang. Perut pun kempis jer bila sistem pembuangan kita lancar tanpa masalah. Teh terbaik yang pernah saya cUba.. 👍💚

    5
  12. Avatar

    Niknoraty59
    3 reviews

    Togi D'Glutea

    4 out of 5, reviewed on December 10, 2020

    Setelah seminggu saya mencuba Togi D’Glutea saya dapat rasakan sedikit perubahan pada diri saya.Rasanya agak pahit tapi saya okey je boleh minum.Lepas minum tekanan darah saya semakin baik dan pembuangan saya cukup lawas.Togi D’Glutea ini amat sesuai di minum pagi atau malam.Selain itu ia dapat mengawal metabolisma badan kita dan menurunkan berat badan.Anda patut mencubanya sendiri.

    4
  13. Avatar

    Norsabariah85
    137 reviews

    Herbs Black Tea!

    5 out of 5, reviewed on December 8, 2020

    Sebelum ini, saya agak kerap diserang migrain. Kata doktor disebabkan angin terkumpul dalam badan.
    Hampir 10 hari saya mencuba Togi Glutea secara konsisten, pembuangan saya cukup lawas. Saya mengambilnya 1 sachet 1 jam sebelum sarapan secara suam.
    Selepas sarapan, saya akan kerap kentut & sendawa sehingga saya rasa lega. Teh ini membantu saya melegakan angin dalam badan. Mungkin jika saya berterusan mengamalkan produk ini, saya mampu mendapat bentuk badan ideal semula!
    Terima kasih Togi Glutea!

    5
  14. Avatar

    ciklilyputih
    2 reviews

    Bagus Untuk Kurangkan Gula Dalam Badan

    4 out of 5, reviewed on December 4, 2020

    Setelah beberapa hari saya mencuba Togi D\’Glutea ini saya dapatkan rasakan perubahannya.
    Togi D’Glutea ini merupakan ‘black tea’ memang ianya the tapi agak pahit sedikit tapi saya boleh menerimanya. Teh ini dapat membantu menurunkan tahap tekanan darah, gula darah dan kolesterol di dalam darah. Seriously saya kagum dengan teh ini.
    Kalau nak tau ianya adalah 100% semula jadi, dan membantu mencegah penyakit juga eperti penyakit jantung dan strok.
    Selain daripada itu, ia juga dapat membantu tubuh kita mengawal metabolisme yang secara langsung dapat menurunkan lemak di dalam badan kita.
    Setelah beberapa hari saya mencuba Togi D\’Glutea ini saya dapatkan rasakan perubahannya dan saya boleh rasakan kurangnya berat badan saya ni, walaupun tidak nampak dengan mata kasar.
    Anda patut mencubanya jugak

    4
  15. Avatar

    Lea_Az25
    1 reviews

    Amazing D'glutea

    5 out of 5, reviewed on November 28, 2020

    A good health is precious nowadays. Luckily i have Togi D’Glu Tea. This actually dark tea. After i consuming this tea, it helps to lower the level of blood pressure, blood sugar and blood cholesterol. Amazing right. What i love most is, it is 100% natural, and it helps to prevent diseases such as, heart disease and stroke.

    Togi D’Glutea also using natural ingredients. This can help our body controlling its metabolisme which directly we can lossing fat in our bodies. Which mean this tea also help me to reduce my weight. You should try one.

    5
  16. Avatar

    jeanchin82
    9 reviews

    More than Healthy Tea

    5 out of 5, reviewed on October 27, 2020

    I gave this tea as a birthday present to my mother in law who has diabetes. She loves it so much not only that she is a tea lover but it brings improvement to her blood sugar level after continuous consumption in two weeks. She used to be easily getting extreme fatigue, sleepy and struggling with a low mood during mid-day. This tea helps to boost metabolism by keeping her awake, active and energetic to cope up the daily demands of the family.

    This tea is in powder form. Super convenient, easy to prepare and dilute. Comes with natural tea flavour and bitterness. Good to take this healthy tea to stay healthy in the long term!

    5
  17. Avatar

    saran97sri16
    5 reviews

    The best diabetic product

    5 out of 5, reviewed on October 17, 2020

    My sugar level was uncontrollable for a few months ago. My friend suggested this tea and I gave a try. Surprisingly, my diabetic level is under control in just a few weeks. As for taste, I would say that it tastes like black tea and everyone can consume it like tea every morning. I take this tea twice a day and it gave an unbelievable result. Thank you DGlutea!!

    5
  18. Avatar

    vanithaa
    14 reviews

    Amazing result

    5 out of 5, reviewed on October 17, 2020

    My dad has been using this tea for almost a month and the result is really amazing. His sugar level has reduced. I felt happy as our family doesn’t have to worry about his diabetic anymore.

    5
  19. Avatar

    jeremy93
    7 reviews

    Awesome

    5 out of 5, reviewed on October 14, 2020

    Good taste, similar with Chinese tea, its dark tea,a little bit bitter .
    It’s lower down your blood pressure, blood sugars d blood cholesterol. 100% natural and prevent atherosclerosis, heart disease and stroke. It can improve our body metabolism.

    5
    1
  20. Avatar

    Alsuimin51
    35 reviews

    Good for me👍

    5 out of 5, reviewed on October 14, 2020

    It\’s a dark tea,taste like normal tea, nice but a little bit bitter yet it\’s still my taste.
    It\’s helps to lower down your blood pressure, blood sugars d blood cholesterol. It\’s also 100% natural.
    It\’s can prevent atherosclerosis, heart disease and stroke. It\’s really help me because my blood pressure level is high. I hope I will see more positive sign ASI continue to consume it.
    Overall it\’s also improving our body metabolism.

    5
  21. Avatar

    glorylee195060
    20 reviews

    Good for health

    5 out of 5, reviewed on October 14, 2020

    The taste is just like normal Chinese tea. Got some bitterness and nice to drink while it\\\’s hot. Used to have it after meal to aid with digestion and reduces fat from the oily foods.
    This Togi D’Glu Tea (instant dark tea) can help lower the level of blood pressure, blood sugar and blood cholesterol.Its also improve your metabolism.

    5
  22. Avatar

    honeydew81
    1 reviews

    D'Glutea prevents "The Three Highs" Blood Lipids, Blood Sugar & Blood Pressure

    5 out of 5, reviewed on October 5, 2020

    Usually, I prefer to make Togi D’Glutea in my tumbler by adding 1 sachet to 400ml water and take it with me to work or drink after my meal. The tea is in powder form, it dissolved very fast and ready to be consumed. Sometimes, I prefer to drink my tea a bit more diluted, so add 1 sachet of Togi D’Glutea to 1 liter of water in my tumbler. It has a soothing and aromatic tea taste, for me a cup of Togi D’Glutea after my meal is pleasant and calming. Depending on how I prefer to drink my tea, sometimes thicker after my meal and sometimes I drink it as water throughout the day. This tea helps to ease my digestion and I don’t feel so bloated.
    The first week, I consumed 1 sachet a day after lunch. I felt fresher and more energetic especially after 3pm I don’t get lethargic and I don’t crave for sugary food. The tea also helps to boost my metabolism and ease my digestion too.
    The second week, my constipation problem improved, therefore, my body is lighter and I felt more energetic. I also felt that I don’t crave for oily or sweet food that much. Thus this tea also helps to reduce my weight by 1kg on the second week.
    Togi D’Glutea uses Golden Flower probiotics, scientifically known as ‘Eurotium Cristatum’ as its main ingredient. It aids in digestion, reduces fat, detoxifies & regulates sugar metabolism & oxidization, then changing & improving overall body metabolism.

    5
  23. Avatar

    Chia Yen
    20 reviews

    Great Taste. Natural. Healthy.

    5 out of 5, reviewed on October 3, 2020

    Love the natural fragrant scent of tea emitted while preparing the drink. It tastes great with a natural tea flavor, not too bitter, and just nice. My husband said he loves it so much. After drinking he instantly feels more awake and energetic! Good to have after a meal to aid with digestion and reduces fat from the oily foods.

    This Togi D’Glu Tea (instant dark tea) can help lower the level of blood pressure, blood sugar and blood cholesterol. Good to know that something healthy tastes great too. Tea Lovers will definitely love to drink this tea!!!

    5
  24. Avatar

    Chris100say87
    1 reviews

    D'Glutea -Tea With A Difference

    5 out of 5, reviewed on October 2, 2020

    Love the similar taste to OoLong Tea. After a week consumption, my husband noted that he is less lethargic & could skip his afternoon nap plus noted bowel improvement. l feel more alert and energetic. Excellent drink after consuming oil-rich food eg mooncakes – sort of take the ‘oiliness’ away.

    5
    1
  25. Avatar

    Nik Zulaikha
    279 reviews

    Love the taste. Not so bitter. Just nice...

    5 out of 5, reviewed on October 1, 2020

    My husband and I drank this tea for more than 3 days. First, the taste just nice. Not so bitter. I can feel my body more lighter after I drank it continuously for more than 3 days.

    5
  26. wwko17
    36 reviews

    D'Glutea Black Tea, See the difference.

    5 out of 5, reviewed on September 29, 2020

    This black tea is not an ordinary tea, but it is intended to be formulated specifically for patients posed with diabetes. If diabetes is not taken seriously through their lifestyle and diet, they will likely not able to do good.

    D’Glutea tea can be added into our diet. It helps to decrease the three highs which are Blood Lipids, Blood Sugar, and Blood Pressure. Let’s put aside the statement and put it into test instead.

    I have consumed one sachet daily for a little one week and a half. It tasted like normal tea. I tested my blood sugar level every 4 days and noticed a slight difference. It would be better if I test it daily. Diabetes patients may try for themselves for a longer period to balance out without over drinking it (max 3 per day). Certainly, it kinda works even in the short term term. Hence, I would suggest this product. Having tea is also a change in your diet.

    5
  27. Ai Fen
    28 reviews

    Prevents “The Three Highs” Blood Lipids, Blood Sugar, and Blood Pressure

    5 out of 5, reviewed on September 21, 2020

    As age catching up, I am more of health conscious. I have a bad habit that I couldn’t get rid till now, which is having a sweet tooth. I love to eat sweet things and yes, I am worried about my blood glucose and cholesterol that is pilling up. Togi D’Glutea is an instant dark tea to reduce ‘The Three Highs’ such as Blood Lipids, Blood Sugar, and Blood Pressure. I have to take extra precaution to prevent myself from falling into these diseases e.g. atherosclerosis, heart disease, and stroke. On the other hand, I usually have a hectic day, and have bad eating habits. This tea is in powder form, it dissolved very fast and ready to be consumed.

    TOGI D’Glutea is enriched with,
    1. Catechin ~ Will increase the fat burning rate during exercise
    2. Quercetin A & B ~ Will adjust & improve the body metabolism
    3. Tea Polysaccharide ~ Will reduce the transformation of glucose & blood sugar
    4. Tea Polyphenol ~ Will burn body fat through oxidisation & reduce cholesterol
    5. Theanine ~ Will help to prevent the increase of blood pressure
    6. Theaflavins ~ Will remove substances within the blood vessel wall

    This certainly helps in my diet and keeping myself in a more healthier lifestyle

    5
  28. Avatar

    chanhoiyee36
    74 reviews

    effective in lowering and improving these health issues

    5 out of 5, reviewed on September 19, 2020

    It tastes just like normal tea! D’glutea is effective in lowering and improving these health issues, whereas who do not suffer from it, could still benefit from it by maintaining one’s health condition.

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...