Daia Excellent Washing Power Powder

Product Details

New Daia Powder Detergent comes with a new formulation of Magical Crystal perfume via its own R&D technology. This personalized technology is an enhancement from previous Daia fragrance technology to make new Daia fragrance stays longer and for more well rounded performance and without compromising great cleaning efficacy. Each perfume particle is crystallized to blend into powder detergent particles. Using this technology, it enables the perfume particles to dissolve better together with powder detergent during washings. When perfume particles dissolve with powder detergent, it can deeply penetrate into clothes’ fiber, each of the perfume particles will unleash pleasant fragrant scent. Through this enhance technology, your laundry will be well fragrant.

  1. Juliet Yung
    6 reviews

    一买就买2.5kg

    5 out of 5, reviewed on August 10, 2018

    要买就直接买2.5kg,买一盒,里面就会送一个小碗,我家就特别喜欢收集产品赠送的碗或杯,不懂,只要产品有特定的赠送,就特别的高兴。此外,我会喜欢这个牌子,由其是手洗时,不大会洗伤手指。

    5
  2. Avatar

    kay960901
    3 reviews

    Daia excellent washing powder

    5 out of 5, reviewed on July 20, 2018

    Super like the smell, and must use together with its softerner. Always bought 3.9kg together with one plate. My daily meal is filled using plate sponsored by daia. ^.^

    5
  3. Avatar

    Fisa30
    3 reviews

    Satu rumah bau wangi

    5 out of 5, reviewed on July 18, 2018

    Suka sangat sabun daia ni. Bila sidai Dalam rumah, satu rumah berbau wangi. Baju pun tak berbau. Baju Putih bertambah Putih. Baju berwarna pun tak luntur bila guna sabun ni. Terbaik….

    5
  4. Avatar

    Ying199296
    6 reviews

    Daia excellent washing powder

    5 out of 5, reviewed on April 19, 2018

    I choose Daia excellent washing powder fit my daily laundry needs.Daia have magical crystal perfume so it can long-lasting fragrance and anti malodor.I use it on hand wash and machine wash.

    5
  5. Avatar

    92022411541672
    6 reviews

    Sabun citarasa saya

    4 out of 5, reviewed on April 14, 2018

    Sabun ini adalah sabun pilihan keluarga saya kerana sabun ini tidak berbauk hapak walaupun baju yang telah siap dibasuh tetapi tidak sempat menjemurnya dalam masa beberapa jam. Saya sukakan wangian sabun berkenaan.

    4
  6. Avatar

    CikSue38
    616 reviews

    saya suka bau tapi sekarang pakaian gelap mudah capuk

    3 out of 5, reviewed on March 9, 2018

    serbuk pencuci daia wangian floral ni mmg menadi kegemaran saya. sebelum ni ok je penggunaan. sekarang ni bila suami ambil alih sesi mmbasuh pakaian habis pakaian menjadi capuk dek serbuk2 sabun terutama pakaian berwarna gelap. lebih2 lagi seluar kerjanya. tak tahu la apa masalahnya. harga boleh tahan. penggunaan pn jimat

    3
  7. Noriyati Abd Kahar
    3 reviews

    Wangi

    5 out of 5, reviewed on March 9, 2018

    Sabun ni buat baju saya jadi lebih wangi tanpa perlu guna sebarang pelembut pajaian. Harga sangat berbaloi dengan kualiti produk yang tinggi. Memang terbaik.

    5
  8. Jaslyn Tnek
    3 reviews

    i love daia

    5 out of 5, reviewed on March 6, 2018

    sabun daia 是我见识这么多sabun 里面最好用又经济有好用的一个了。我第一次知道这个产品是在朋友的身上闻到香味,就开始爱上他了。
    价钱公道又好用。

    5
  9. Avatar

    Cikezan6467
    6 reviews

    Sabun basuh baju Daia

    4 out of 5, reviewed on March 4, 2018

    Sebelum nih pakai jenama laen tak berapa nak masuk. Cube pakai sabun nih dah setahun. Alhamdulillah pakaian berbau wangi

    4
  10. Avatar

    rozaliaalik56
    100 reviews

    WANGIAN YANG BERPANJANGAN

    5 out of 5, reviewed on February 23, 2018

    Daia adalah serbuk pencuci yang terkenal dengan wangiannya yang tahan lama. Memang tidak dinafikan wangiannya mampu bertahan sehingga seminggu walaupun selepas membasuhnya. Selain itu, ia juga sepenuhnya membersihkan baju. Sangat memuaskan hati menggunakan serbuk pencuci daia ni. Harga pun boleh tahan murah. ???

    5
  11. Xiao Long
    206 reviews

    Very Nice smell

    5 out of 5, reviewed on November 29, 2017

    Powerful detergent. A little bit of detergent powder and able to produce alot of bubble foam. The smell is very and pleasant. Even you hang your cloth indoor, only air dry, it won’t have unpleasant smell. It is also very effective in term of removing the strong stained. Price also cheap compared to other brand.

    5
  12. Avatar

    Yuan85
    1 reviews

    Breeze

    4 out of 5, reviewed on November 25, 2017

    It smell quite nice and if I didn’t dry my clothes after wash it also smell good.

    4
  13. Avatar

    Aikoaiko25
    1053 reviews

    fresh smells.

    3 out of 5, reviewed on October 23, 2017

    My mom uses this religiously every time she does her laundry so i also use this brand . The smell is so wonderful it leaves your clothes cleaned and also with a burst of fresh smells.

    3
  14. Avatar

    hidayuyusoff91
    11 reviews

    wangi tetapi tidak sesuai untuk kulit

    3 out of 5, reviewed on October 22, 2017

    tidak di nafikan produk daia wangi, berkesan dalam membasmi kotoran pada pakaian. Tetapi produk ini tidak sesuai dengan saya kerana tahap pH yang agak tinggi. Secara tidak langsung memberi kesan kepada individu yang mengalami masalah kulit sensitif seperti saya.

    3
  15. Nadia Syamira
    3 reviews

    The best ever

    5 out of 5, reviewed on October 1, 2017

    Sabun daia pilihan kami sekelurga kerana baunya sangat wangi pelbagai variasi wangian boley dpilih disamping baju kelihatan sangat bersih dan kelihatan seperti baru.

    5
  16. Nor Othman
    1346 reviews

    recommended

    5 out of 5, reviewed on August 30, 2017

    one of my parents favourite product because they like the smell of floral freshness.
    The product always come with freebies of a plate in the box.
    Suitable for household laundry either use hand wash or washing machine.
    Easy to purchase from hypermarkets.

    5
  17. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Bau sangat sedap

    4 out of 5, reviewed on August 25, 2017

    Sy mmg sngt sukakan sabun Daia krn ia berbau sngt harum & melekat di pakaian yg dbasuh.Dgn magical crystal perfume,bau tahan lebih lama.Kotoran degil juga tanggal tanpa perlu menyental.Harga juga berpatutan.

    4
  18. Avatar

    jazlan59
    144 reviews

    wangi dan ada pinggan percuma

    5 out of 5, reviewed on August 19, 2017

    Isteri saya sangat suka dengan sabun pencuci baju jenama Daia ini. Dia telah meggunakannya hampir 5 tahun.
    Selain bau nya wangi,setiap pembelian kotak akan diberikan percuma pinggan di dalamnya. Harganya murah,berbau wangi,ade barang percuma. Memang saya rekomen lah..

    5
  19. Avatar

    penny41
    407 reviews

    清洁力不错,芬香差了一点

    3 out of 5, reviewed on August 17, 2017

    daia价钱比普通的便宜蛮多的,它的清洁力蛮不错的,只不过洗好的衣服没有那么香

    3
  20. Betty Liew
    263 reviews

    Economic powder Detergent

    3 out of 5, reviewed on August 7, 2017

    Daia offers different size of powder Detergent. Is economic pack and worth for money. Can use in washing machine or hand wash. Clothes smell nice.

    3
  21. Aznor Azizul
    153 reviews

    Powerful washing powder works like magic

    5 out of 5, reviewed on April 17, 2017

    A truly powerful washing powder that works like magic to all of my household clothing without leaving any stain and the smell is definitely pleasant for everyone. As if you don’t need to put perfume after that.

    Besides it is easy to use and produce a lot of bubbles, it makes your clothes look like new and smell fresh like you just brought them out from the laundry shop.

    Give this thing a try as you will not going to be disappointed, trust me.

    5
  22. Shaneeya Mos
    42 reviews

    Best powerful washing powder

    5 out of 5, reviewed on March 24, 2017

    With magical crystal perfume, Amazingly clean, Long-lasting fragrance, Anti-malodour, Suitable for hand wash & machine wash, Suitable for indoor drying, “Triple-enzyme” technology, Rich in active bubbles, Blast away stubborn stains, Refreshing fragrance, No soaking needed, Soft on hands, Environmentally friendly Floral Freshness Excellent Washing Powder…..

    5
  23. Avatar

    sherryever71
    216 reviews

    floral freshness

    4 out of 5, reviewed on February 20, 2017

    one of my parents favourite product because they like the smell of floral freshness.
    The product always come with freebies of a plate in the box.
    Suitable for household laundry either use hand wash or washing machine.
    Easy to purchase from hypermarkets.

    4
  24. Betty Foo
    42 reviews

    good

    4 out of 5, reviewed on November 15, 2016

    Good

    4
  25. Aien Zunnur
    40 reviews

    Sabun daia best!

    3 out of 5, reviewed on October 27, 2016

    Salah satu sabun powder kegemaran saya adalah Daia sebab yang utama adalah harga mampu milik dan selalu dapat free gift. Ada macam-macam bau walaupun baunya tak wangi sangat. Tapi kalau basuh baju sangat sesuai dan baju pun bersih. Cuma kalau powder tak sesuai guna mesin basuh sebab nanti akan lekat sabun yang tak larut dekat baju. Untuk cucian tangan atau rendam Daia pilihan terbaik sebab ada buih banyak jadi seronok pula membasuh!

    3
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...