Citrex Memoria

Product Details

Citrex Memoria is ready-to-drink anytime.

Citrex Memoria™ is an orange flavor instant memory booster drink formulated with an unique combination of memory booster herbs. The active ingredients of Memoria™ such as French Technology the well-known memory enhancer – American Ginseng Cereboost™ and the powerful cognitive enhancer for people of all ages – Bacopa BacoMind® and Vitamin C that is designed to improve your memory, mood, concentration and cognitive processes.

Citrex Memoria™ is a functional food product. All the ingredients used are natural, well-recognized, backed by proven scientific researches to provide cognitive support for adults and teenagers. It is safe for regular consumption and without any known side effects.

Citrex Memoria™’s Target:

  • Students
  • Stressful /Overworked executives
  • Individuals with active lifestyle and unhealthy diet
  • Ageing seniors

Natural, effective and easy to consume

Peace of mind

Calm the Mind

Suitable for students and stressful executives

Optimum dosing for fast result

Does not take months or years to see the results, acute solution suitable for those who want to boost their memory urgently

Scientifically proven to boost memory

Proven efficacy value for money

Award winning ingredient

Recognition by experts

French Technology

Standardized extract for quality and safety assurance vs. expensive herbs sold in Chinese Medical Halls from unknown origin.

 

Each Bottle of CITREX MEMORIA Contains:

American Ginseng Cereboost™ 200mg

Bacopa BacoMind® 100mg

Vitamin C 50mg

 

Serving Suggestion:

Citrex Memoria™ is ready-to-drink anytime.

Shake well before drink. Tastes excellent when chilled

Facebook Page

  1. AzrxTeen8868
    3 reviews

    Good for memory

    5 out of 5, reviewed on September 26, 2018

    Before meeting with client,i take it and the taste is ok. I will remember everything about my project and explain it to my client. Very happy about it.

    5
  2. Joon Hiong Goh
    3 reviews

    good

    5 out of 5, reviewed on September 11, 2018

    nice

    5
  3. CikSue38
    396 reviews

    supplement utk otak

    4 out of 5, reviewed on March 12, 2018

    memoria perisa oren ni pernah diberikan kpd adik bongsu saya semasa berada di tingkatan 5. walaupun rasa dan bau oren dan mudah saja hanya perlu buka dan minum namun adik saya kurang gemarkannya. agak mahal harganya.

    4
  4. syafiah97
    65 reviews

    Dapat membantu menguat daya ingatan

    4 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    Saya telah lama mengamalkan citrex Memoria ini. Rasa sedap dan berperisa oren. Dapat membantu menguatkan daya ingatan saya. Sebelum mengamalkan citrex memoria ini saya sering terlupa apa saja yang di buat pada hari ini. Seperti barang2 saya juga terlupa letak di mana. Semenjak mengamalkan produk ini ingatan saya semakin kuat. Rasanya amat sedap dan senang di minum. Anak2 saya pun mengamalkan produk ini. Boleh di amalkan sesiapa sahaja.

    4
  5. Loong Loong
    3 reviews

    Bagus

    5 out of 5, reviewed on January 14, 2018

    Selain pengambilan makanan yang betul makanan tambahan seperti ini perlu untuk saya kekal lebih sihat dan bertenaga. Didapati dengan perisa oren dan saya hanya perlu goncang dan minum semudah 1,2 & 3 untuk kekal sihat sepanjang masa.

    5
  6. kiey7747
    3 reviews

    Awesome

    4 out of 5, reviewed on January 13, 2018

    Citrex Memoria sangat terbaik..Sesuai untuk semua golongan terutamanya pelajar,sebab ia dapat meningkatkan daya ingatan dan menenangkan fikiran..Ia juga diperkaya dengan American Ginseng Cereboost,Bacopa BacoMind dan juga Vitamin C!!

    4
  7. Irachann1528
    3 reviews

    It is really work.

    5 out of 5, reviewed on January 13, 2018

    My parents forced me to consume this. First I dont believe it. But after a week consuming it . I can see the different . I am more alert and can focus more than before in classroom

    5
  8. Winnie01
    3 reviews

    Good

    4 out of 5, reviewed on January 12, 2018

    Saya menghadapi masalah kurang dapat fokus terutamanya semasa mengulang kaji sebelum ujian. Saya juga sukar untuk mengingati isi yang saya belajar. Selepas saya mengenali produk ni, ingatan saya meningkat dan lebih dapat berfokus semasa belajar. Keputusan saya juga meningkat. Memang membantu dan berkesan!

    4
  9. Winnie01
    3 reviews

    Good

    4 out of 5, reviewed on January 12, 2018

    Citrex Memoria sangat terbaik..Sesuai untuk semua golongan terutamanya pelajar,sebab ia dapat meningkatkan daya ingatan dan menenangkan fikiran..Ia juga diperkaya dengan American Ginseng Cereboost,Bacopa BacoMind dan juga Vitamin C

    4
  10. Azizah Amirhamzah
    19 reviews

    Terbaik

    5 out of 5, reviewed on January 12, 2018

    Saya rasa produk ini terbaik. Jom guna produk ini. Sebagai seorang yang berkerja. Produk ini bagus untuk kegunaan saya.

    5
  11. nursyazwana01
    2 reviews

    Help myself to focus more

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    As a student myself, I really recommend this product. It helps with my problem on focusing for a long time. This product also help to lessen my stress. Apart from that, this product taste really good. It is delicious that it is suitable for almost everyone’s taste.

    5
  12. Randy61
    3 reviews

    Keeps me focus in class

    5 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    When my parents first bought me this I don’t really think it would help. But as i consume it every single day I realize that it actually helps me to stay focus in class than usual.

    5
  13. Tan Camille
    3 reviews

    Effective

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    My mum buy this for me try and after try these, I feel that it really very effect and I can remember my note more easier than before. I take one per day when I wake up in the morning

    5
  14. Mic24
    3 reviews

    Great product

    4 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    This product improves my memory and concentration.. really good product!

    4
  15. Badan lebih sihat

    4 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    Selain pengambilan makanan yang betul makanan tambahan seperti ini perlu untuk saya kekal lebih sihat dan bertenaga. Didapati dengan perisa oren dan saya hanya perlu goncang dan minum semudah 1,2 & 3 untuk kekal sihat sepanjang masa.

    4
  16. Janice Loh
    3 reviews

    Good

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    Good product quality and good services. Good value for money. The price is reasonable. My family like it very much. We love the product. We highly recommend it. Thank you.

    5
  17. Tchong14
    3 reviews

    Good for our skin

    5 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    Make sure our skin alway s health

    5
  18. Cody John
    6 reviews

    Bagus untuk minda

    4 out of 5, reviewed on January 10, 2018

    Bagus untuk menambahkan lagi daya ingatan dan membantu kita untuk terus fokus.

    4
  19. Kang Andy
    22 reviews

    Getting more and more focus

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    I am a university postgraduate student, and I work part time to pay my fee. But it’s very hard to concentrate back after a few hours of non stop teaching and it really slow my research down. After taking this, it really feel that I can stay focus longer than usual.

    5
  20. Athirah78
    2 reviews

    Remember better

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    I can remember a lot of things lately..i wonder why?.oh bummer! I had purchased memoraxia past few weeks and my memory had improved.

    5
  21. Rourou75
    3 reviews

    Best Product For Students

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    Saya merupakan seorang pelajar universiti dan menghadapi masalah kurang dapat fokus terutamanya semasa mengulang kaji sebelum ujian. Saya juga sukar untuk mengingati isi yang saya belajar. Selepas saya mengenali produk ni, ingatan saya meningkat dan lebih dapat berfokus semasa belajar. Keputusan saya juga meningkat. Memang membantu dan berkesan!

    5
  22. Missfiza65
    11 reviews

    Best product

    5 out of 5, reviewed on December 2, 2017

    Its most valueable to had and to buy because its a such gpod vitamin C .. make me easy to remember , to focus

    5
  23. 6828856747
    1 reviews

    Value for kids

    5 out of 5, reviewed on December 1, 2017

    Been using this product for my sister’s daughter in ways to gain her focus in class and even during her self revision, resulted massive improvement on her concentration besides seeing her more energetic and seldom feels sleepy

    5
  24. Elly5654
    2 reviews

    Must have

    5 out of 5, reviewed on October 27, 2017

    This product is really good supplement for those working adult whom stress from work like me. This product able to help us to calm our mind at the same time boost up our productivity. It taste good and do provide us vitamin c….must try it.

    5
  25. Collin54
    1 reviews

    Best product

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2017

    Took a bottle a day three days before I had a presentation. It tasted sweet and orange flavour. It was very useful and important for me during the presentation or before the exam. This is the best product I have seen as it contain full of nutrition such as American ginseng cereboosy, BacoMind and Vitamin C.

    5
  26. SitiNurjalina48
    54 reviews

    IBU SAYA SANGAT SUKA

    5 out of 5, reviewed on October 16, 2017

    Ibu saya kata produk ni sangat bagus untuk kesihatan dan minda disebabkan ibu saya kadang kadang cepat lupa sesuatu..

    5
  27. NurulDeng08
    470 reviews

    Membantu mnghafal dengan lebih baik

    5 out of 5, reviewed on October 7, 2017

    Saya memberikan anak saya citrex memori ni.Sangat efektif,kesannya dah nampak walaupun hanya baru minum 4 botol.Anak saya lebih mudah mngingati dan menhafal dengan lebih mudah.Fikirannya juga lebih tenang dan bernas sejak minum citrex ni.Sangat senang diminum,dibotolkan dalam botol yg menarik,hanya perlu goncang dan minum.Rasanya juga sangat sedap,rasa oren yg manis.Berbaloi untuk dibeli.

    5
  28. IntanDzarina47
    29 reviews

    Sangat bagus untuk anak-anak yang sedang menghadap peperiksaan.

    4 out of 5, reviewed on October 1, 2017

    Memberikan daya ingatan yang baik sangat senang digunakan hanya shake Dan terus minum. Sungguh sedap..

    4
  29. Jayalakshmi Jaya
    102 reviews

    Super tonic drinks to boost the memory for students and adults

    5 out of 5, reviewed on September 29, 2017

    Citrex Memoria is a super drink which makes me feel good and calm down my mind when each time I have this delicious drink. It has no preservatives, no colouring and very suitable to drink anytime, anywhere. I usually drink it in the morning as it helps to absorbs the nutrients well and makes me feel active throughout the day. I do not feel the sleepy mood and makes me stay alert all the time. Besides that, the packaging is very good and suitable for the children too as it will makes them focus in their studies. It is really safe to drink without any worries. It will boost the memory to concentrate well and do well in exam. Highly recommend and must try.

    5
  30. Nurirah13
    364 reviews

    Sesuai untuk saya

    5 out of 5, reviewed on September 29, 2017

    Saya mengamalkan 3 botol minuman ini sudah nampak hasilnya. Jarang terlupa barang atau kunci kereta. Rasa nya agak sedap. Tidak pahit. Berperisa oren. Di minum sejuk lagi sedap. Amat sesuai untuk orang yang mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat. Mereka yang tertekan dengan kerjaya. Minuman ini boleh menenang kan jiwa dan boleh menguat daya ingatan. Di dalam nya terkandung vitamin c. Mudah untuk di sediakan. Tidak perlu di bancuh atau di campur dengan air lain.

    5
  31. qisstiera75
    114 reviews

    Mengurangkan Stress

    5 out of 5, reviewed on September 29, 2017

    Setelah mencuba Citrex MemoriA ni memang rasa lain sangat. Kepala berasa lebih ringan dan tenang. Daripada mood nak marah-marah boleh menjadi tenang. Kesan boleh terasa seawal 3 minit selepas minum. Kesan lainnya ialah kita tidak mudah mengantuk di siang hari dan senang bangun pagi. Untuk orang yang stress kerana banyak berfikir, dengan Citrex MemoriA ini ia seakan menghalang kita untuk berfikiran negatif dan seterusnya membantu kita mengawal stress.

    Didatangkan dalam bentuk botol dan sangat mudah dibawa. Untuk lebih keberkesanan minum ikut dos yang ditetapkan. Inilah produk terbaik saya pernah cuba dan sangat membantu saya dalam kehidupan harian.

    5
  32. Anelia23
    137 reviews

    Boost memory

    4 out of 5, reviewed on September 26, 2017

    Sebelum ni saya sangat pelupa. Kadang benda yg baru letak di mana pun saya dah tak ingat. Tapi sejak amalkan citrex memoria ni ingatan saya makin baik.

    Suami saya jugak perasan saya mcm lebih bertenaga. Rasanya sedap. Kalau letak dlm peti ais lagi best minum sejuk2.

    4
  33. sallyinlee93
    1006 reviews

    Easy Maintenance

    4 out of 5, reviewed on September 19, 2017

    received 3 bottles from 100comments so I take the suggestion 2 which is \”Memoria Easy Maintenance\”.
    take 1-3 bottles a week (limited 1 bottle a day).
    I put in fridge and it really more tasty in chilled. The taste is sour orange, for me it is very sour >.< It really can make your\'s spirit lifted XD So far I still no see any improvement after 3 bottles, I think maybe have to continuous to drink it only can see the improvement.

    4
  34. connienee30
    122 reviews

    Better focusing and concentration

    5 out of 5, reviewed on September 19, 2017

    I’m years I have relied on coffee to make it through grad school and now my job. I wanted to break that habit and use something more natural to keep me going at work. Citrex Memoria exceeds expectations. I could feel a change in my concentration and alertness after only 2 days. It is week 1 and I’m down to only 2 cups of coffee a week and hopeful I can say goodbye to caffeine in the near future thanks to this product!! I have not experienced any negative side Effects and will continue buy it for my daily consuming in the future.

    5
  35. FARA34
    94 reviews

    MEMORY BOOSTER

    5 out of 5, reviewed on September 15, 2017

    Umur semakin hari semakin meningkat,tahap kecerdasan otak dan ingatan juga akan pudar sedikit demi sedikit. Dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dapat meningkatkan lagi daya ingatan kita. Dengan pengambilan Citrex Memoria dapat membantu saya untuk lebih mengingati sesuatu.

    5
  36. Nor Juliana Mawarni
    129 reviews

    Terbaik

    5 out of 5, reviewed on September 12, 2017

    Membantu supaya lebih fokus dan bertenaga.Membuat badan kita lebih cergas dan menguatkan daya ingatan.Terbukti berkesan dan selamat untuk diminum bila-bila masa sahaja

    5
  37. Aishah2856
    13 reviews

    PRODUK yang sangat BAGUS

    4 out of 5, reviewed on August 29, 2017

    Sangat bagus untuk pelajar. Membantu MENINGKATKAN daya ingatan.

    4
  38. Lorma15
    50 reviews

    BAIK UNTUK SEISI KELUARGA

    5 out of 5, reviewed on August 25, 2017

    Saya berkongsi minuman kesihatan ini seisi keluarga.Sifat pelupa semakin berkurangan,budak sekolah pun semakin cerdik dan kerja tidak lemas lagi.Amat berbaloi.

    5
  39. MEMORY BOOSTER

    4 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    i enjoy this kind of nutritious drink while give good effect to my memory system!

    4
  40. sabarina37
    374 reviews

    Meningkatkan Ingatan saya

    5 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    Umur semakin hari semakin meningkat,tahap kecerdasan otak dan ingatan juga akan pudar sedikit demi sedikit. Dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dapat meningkatkan lagi daya ingatan kita. Dengan pengambilan Citrex Memoria dapat membantu saya untuk lebih mengingati sesuatu. Kaya dengan vitamin C seperti oren, enak dan sedap diminum. Ia sangat sesuai diberi kepada pelajar kerana pelajar banyak untuk menghafal sesuatu subjek.

    5
  41. maryam18
    309 reviews

    TERBAIK

    5 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    Citrex Memoria sangat terbaik..Sesuai untuk semua golongan terutamanya pelajar,sebab ia dapat meningkatkan daya ingatan dan menenangkan fikiran..Ia juga diperkaya dengan American Ginseng Cereboost,Bacopa BacoMind dan juga Vitamin C..Ia sesuai diminum pada bila~bila masa sahaja,hanya perlu goncang & minum

    5
  42. Ariel
    116 reviews

    Boosts productivity

    5 out of 5, reviewed on August 13, 2017

    Took a bottle a day three days before I had a presentation. It tasted palatable – sweet and orange flavour. During the presentation, I managed to remember every crucial point, no memory blank outs at all. During conversations with friends, I found myself being able to recite past snippets of conversations in great detail, which was an improvement to previously vague recollections of long ago events. The only thing I did differently was consuming Citrex Memorial. With just 3 bottles, I could see results. Love it!

    5
    1
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...