Twisties Duh! Tomato Corn Snacks

Product Details

Twisties Duh! Tomato Corn Snacks

  1. BumbleBee34
    321 reviews

    Twisties tomato masam

    4 out of 5, reviewed on July 30, 2019

    Jajan dengan rasa masam macam twisties ni kalau makan sekali sekala memang sedap. Rasa dia lain daripada yg lain. Rasa masam tomato dia macam puri tomato. Bau tomato yg masam2 tu pun ada. Saya layan je makan twisties tomato ni. Makcik saya paling gemar perisa tomato ni. Selalu rembat dia punya je.

    4
  2. gig0568579885
    15 reviews

    Twisties Tomato Corn Snacks

    3 out of 5, reviewed on September 18, 2018

    Walaupun Twisties Tomato Corn Snacks ini agak sedap dimakan, saya agak kurang meminatinya kerana rasanya yang masam sedikit berbanding dengan perisa Twisties yang lain. Jika tiada pilihan perasa lain ketika membeli Twisties, barulah saya akan membeli perisa ini untuk dimakan ketika menonton wayang. Untuk penggemar rasa masam munggkin Twisties Tomato Corn Snacks ini sangat sesuai untuk dimakan.

    3
  3. Wp Champ
    17 reviews

    Most wanted snacks in Malaysia

    5 out of 5, reviewed on July 16, 2018

    This is one of my all time favourite snacks. It has acccompany me since childhood. It is best while watching movie, doing revision and party! I remember this snack was the main in children’s day goodie bag.

    5
  4. Jessie Hls
    4 reviews

    Great Snack

    4 out of 5, reviewed on July 16, 2018

    No matter you are rushing assignments… having a nice movie… driving for a long long journey… it will always be the first choice… this is my most most favourite flavour for twisties… not too spicy not too salty but just moderate… as a advice, please drink more water when consume this… will continue to show big support

    4
  5. Nadiraaziz17
    3 reviews

    Perfect taste

    4 out of 5, reviewed on April 17, 2018

    This flavour of twisties i think are the most perfect masterpiece snack that had been invented. As a matter of fact this snack can be eaten if i having a long trip journey while driving on the road as it can avoid the drowsiness with the perfect sour taste

    4
  6. AieenDeen28
    899 reviews

    Snek jagung berperisa tomato masam

    4 out of 5, reviewed on February 10, 2018

    Selain perisa cheese,Twisties Duh! Tomato ni mmg pilihan snek kegemaran sy.Snek jejari jagung yg ranggup dgn perisa tomato masam mmg sgt sedap.Ank2 pun boleh makan krn x pedas.Sesuai utk aktiviti luar,snek petang & snek ketika menonton movie.Snek twisties ni juga ada 2 saiz,yg saiz individu & saiz besar.Berbaloi dibeli,harga pun berpatutan & mudah didapati di kebanyakkan kedai.Cuma x boleh makan selalu,x elok utk ank & kesihatan krn kandungan msg nya tinggi.

    4
  7. nurlyanakhan56
    12 reviews

    Twisties sedap

    5 out of 5, reviewed on January 16, 2018

    Rasa yang sangat sedap.rasa tomato yg sangat menyengat sehingga menjilat jari.. Sesuai dimakan utk semua peringkat umor.. Rasa yang tidak terlalu masin.. Harga yang berpatutan.. Ianya juga sesuai dijadikan sebagai kudapan ketika menonton tv atau sesuai dimakan ketika melakukan aktiviti bebas… Senang dibawa kerana mempunyai pelbagai jenis size.. Semestinya menjadi pilihan no1 saya dan keluarga..

    5
  8. Masrura Masrufi
    12 reviews

    Menghilangkan loya tekak

    5 out of 5, reviewed on January 15, 2018

    Twisties perisa tomato ni memang best.selalu sy akan beli bila balik kg..dlm perjalanan makan twisties ni bole menghilang kan rasa loya tekak…masa alahan pregnant pun sy makan twisties ni…aduhhh terliur sudahhh…??

    5
  9. emilliakamarlis62
    210 reviews

    Rasa masam yang agak ketara

    4 out of 5, reviewed on December 11, 2017

    Twisties perisa tomato memang salah satu kegemaran saya. Rasa sneknya yang mempunyai rasa masam yang agak ketara. Saya sukakan sneknya kerana rasa yang rangup dan sangat sebati rasa rempahnya. Harganya juga murah dan boleh dibeli oleh sesiapa saja. Memang tidak rugi mencubanya.

    4
  10. CikSue38
    818 reviews

    Twisties tomato masam2 sedap

    5 out of 5, reviewed on October 24, 2017

    Twisties snek perisa tomato ni antara kegemaran saya selain perisa keju. Rasa masam2 tomato cukup terasa dengan setiat gigitan dan kunyahan. Ia akan membuat kita sentiasa mahu lagi. Perisa tomato ini juga tidak berapa masin. Rangup bila gigit disertai rasa masam tomato merupakan sensasi yg mengasyikkan. Ya saya suka kannya. Pek senang dibuka. Terdapat dalam pelbagai saiz kecik saiz besar atau pun multipek. Sesuai sangat dibuat kudap2an semasa menonton tv atau melakukan aktiviti bebas. Yg lagi best bila makan ramai2. Tengok reaksi mereka yg pelbagai. Ada yg suka ada yg tak tahan masam. Best. Jarang jumpa snek kudapan perisa tomato masam2 mcm ni. Semestinya mudah didapati di pasaran dengan harga mampu milik

    5
  11. NurulDeng08
    470 reviews

    Perisa twisties kegemaran saya

    5 out of 5, reviewed on October 20, 2017

    Snek kegemaran saya..rasa Twisties DUH tomato ni lebih sedap..gabungan snek jagung yg manis dengan perisa tomato yg sangat sedap..tidak terlalu masin..sememangnya perisa twisties kegemaran saya..harganya pun murah,sesuai dinikmati oleh seisi keluarga dan pada pelbagai acara.

    5
  12. Niki Tay
    996 reviews

    Twisties Duh! Tomato Corn Snacks

    4 out of 5, reviewed on September 26, 2017

    Twisties Duh! Tomato Corn Snacks is one of my favorite snacks, perfect for a meeting between friends or just for a girls night watching movies, I really like the eat this snacks.

    4
  13. KJ Cheah
    224 reviews

    Twisties

    5 out of 5, reviewed on August 28, 2017

    Twisties with tomato favor is my favorite! Perfect match during watching movie.

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...