Ramly Minced Chicken

Product Details

Tags: ChickenRamly

Ramly Minced Chicken is the best ingredient for Spaghetti Gravy, Chicken Pie, Sheppard Pie, “Care Berlauk” (An Oriental Traditional Savoury) Murtabak (An Oriental Traditional Dish), Roti John and Pizza.

  1. Nurul Syakilah
    25 reviews

    the best chicken minced

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2018

    Setiap kali nak buat spaghetti carbonara mesti beli daging ayam kisar Ramly ni. best sangat sebab x berminyak sgt, ada separuh daging kisar ni dia berminyak sangat. tapi produk Ramly tak sebegitu. suka sebab sedap dan rasa ayam sebenar. buat sandwich ayam pun sedap, letak dalam bubur ayam pun sedap. Produk Ramli yakin bersih dan halal.

    5
  2. Avatar

    Nabylaaaaa37
    3 reviews

    Daging Ayam Kisar

    4 out of 5, reviewed on September 5, 2018

    Senang dicari
    Senang dimasak
    Sedap dimakan

    4
  3. Avatar

    Banu102764
    6 reviews

    Chicken on the way

    3 out of 5, reviewed on August 3, 2018

    Are u feeling hungry?Feeling down.A bite will boost your mood .Ramly minced chicken the best choice of your day.Have ramly minced chicken with ramly burger bun or fry it and eat it.It delicious taste will make one’s mout water

    3
  4. Hayachi Fiteri
    7 reviews

    Sangat mudah

    5 out of 5, reviewed on July 17, 2018

    Saya amat mentukai chicken minced ramly untuk membuat lasagna. Saya menyukai kerana teksturnya yang amat lembut dan mudah. Kami juga boleh membuat bebola ayam menggunakan chicken minced ramly untuk membut bebola bakso. Ia sangat mudah dibentuk dan sedap dimakan

    5
  5. Avatar

    Nurirah13
    364 reviews

    Memudahkan kerja dan senang

    4 out of 5, reviewed on February 20, 2018

    Saya suka menggunakan ramly minced chicken ini. Pelbagai jemis masakan yang boleh di guna pakai. Saya boleh buat bebola ayam. Nuget ayam. Produk ini juga boleh di buat inti popia. Cepat dan mudah sekali. Menjimatkan masa saya di dapur. Walaupun untuk nyah beku nya mengambil masa yang agak lama sedikit. Isi ayam cincang ini Amat segar sekali. Harga yang berpatutan.

    4
  6. Avatar

    CikSue38
    396 reviews

    Ayam cincang ramly

    5 out of 5, reviewed on February 17, 2018

    Daging ayam cincang ramly mmg best. Dulu payah sikit sbb bulk gitu. Skang mudah sbb da dibahagikan beberapa portion. Boleh ambil portion yg kita nak dan simpan balance tanpa kacau bahagian balance yg tak nak diguna tu. Daging ayam sedap tak hancur sangat. Tak pernah lagi dapat yg ada tulang ayam dalam daging ayam cincang ramly ni. Boleh dipelbagai dalam masakan. Buat nasi goreng, mi goreng, inti pastri dan pelbagai masakan termasuk bahan tambahan dalam masakan sayur. Yummy. Sedap sangat. Harga berpatutan tetapi stok selalu sikit je. Menjadi pilihan org ramai.

    5
  7. Avatar

    Husna848618
    20 reviews

    Mudah dan sedap

    5 out of 5, reviewed on February 5, 2018

    Daging ayam kisar Ramly merupakan penghuni tetap peti sejuk saya sejak dahulu lagi. Bila nak guna saja terus ambik dan masak. Menjimatkan masa dan mudah digunakan. Pelbagai menu boleh dihasilkan dengan menggunakan daging ayam kisar Ramly ini. Antaranya sebagai bahan utama untuk memasak spaghetti dan kuih muih seperti karipap dan sebagainya. Harga berpatutan dan boleh dibeli oleh semua lapisan masyarakat. Dijamin halal dan bersih.

    5
  8. Avatar

    emilliakamarlis62
    197 reviews

    Boleh dipelbagaikan menu

    4 out of 5, reviewed on November 19, 2017

    Ramly Daging Ayam Kisar memang memudahkan kerja saya yang suka membuat bebola ayam homemade. Dagingnya yang dah dikisar memudahkan kerja saya dengan hanya mencampurkan bahan yang diperlukan dan hanya gaul sebati sebelum membuat bentuk bulat. Tapi, proses penyahbekuan ayam kisar ini mengambil masa yang agak lama. Jadi, ia perlu dikeluarkan awal daripada peti sejuk jika ingin memasaknya.

    4
  9. Avatar

    CikSue38
    396 reviews

    Ayam kisar ramly

    5 out of 5, reviewed on November 19, 2017

    Sebagai pengguna tegar daging ayam kisar ramly ni saya berpuas hati sbb tak perlu susah2 nk kisar ayam sendiri bila nk guna. Contohnya bila.nk buat bebola ayam atau inti karipap dan popia. Memudahkan kerja saya. Hanya perlu keluarkan dr peti.beku dan thawing sekejap dan boleh dimasak. Mudah digunakan.kerana.ia mudah nyah beku dan sudah siap2 dibahagi keping2 besar. Perlu ambil yg nak.diguna je. Balance boleh simpan semula. Halal dan.meyakinkan. Mudah didapati di pasaran dengan harga yg berpatutan.

    5
  10. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Harga berpatutan dgn kuantiti & kualitinya

    5 out of 5, reviewed on November 17, 2017

    Saya gunakan ayam kisar ramly ni utk buat kuah spagetti dan meatball ayam.Sangat mudah krn saya x perlu kisar isi ayam sdri yg agak memakan masa utk dibuat.Isi aym juga segar dan berjus,sama seperti baru dikisar.Tekstur sgt halus dan mudah utk dimasak,cuma perlu keluarkan awal dari peti sejuk beku sblum dimasak.Sangat berbaloi dibeli,harganya pun berpatutan dgn kuantiti dan kualitinya.

    5
  11. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    Tekstur melekat dan sukar digunakan

    3 out of 5, reviewed on November 16, 2017

    Saya pernah mncuba ayam kisar ramly ni utk kuih popia basah sy yg memerlukan isi ayam kisar di dlmnya.Rasanya mmg sedap,tidak terlalu tawar dan berperisa.Tapi mgkin saya agak kurang sukakan teksturnya,walaupun sy dh keluarkan dari peti sejuk lebih awal namun teksturnya masih melekat dan tidak cantik bila dimasak,agak sukar utk digunakan.Harga masih berbaloi dibeli tapi kadang2 sukar didapati.

    3
  12. Avatar

    FARA34
    94 reviews

    like it!!!

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2017

    memudahkan kerja di dapur, tekstur juga mudah digunakan, saya slalu menggunakan dalam masakan saya. anak2 saya sgt menggemarinya..

    5
  13. Avatar

    rosnah07
    177 reviews

    MUDAH DAN CEPAT

    5 out of 5, reviewed on October 22, 2017

    Saya sangat suka membeli Ramly minced chicken kerana isi ayamnya yang siap di cicang tanpa bersusah payah untuk mengasingkan lemak dan kulit lagi.mudah digunakan dan cepat dimasak.boleh juga dipelbagaikan dalam masakan lain.sedap dan berpuas hati.

    5
  14. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    Mengambil masa lama untuk defrost

    2 out of 5, reviewed on September 2, 2017

    Ramly minced chicken ni bagi saya agak kurang praktikal kepada sesiapa yang tidak banyak masa untuk memasak.
    Kerana ia agak mengambil masa yang lama sebelum boleh dimasak.
    Rasanya ok,cuma mengambil masa yang lama untuk difrost.

    2
  15. Avatar

    CikSue38
    396 reviews

    Ramly Minced Chicken

    4 out of 5, reviewed on August 24, 2017

    Daging ayam cincang yang memudahkan kerja saya tanpa perlu mengisar daging ayam untuk penyediaan makanan. Perlu dinyahbekukan awal sebelum digunakan. Biasanya saya akan letak dalam chiller selepas dilekuarkan dari freezer malam sebelum digunakan. Agak terhad terdapat dipasaran. Ada masa tiada stok bila diperlukan

    4
  16. easy to me!

    5 out of 5, reviewed on August 15, 2017

    very-very easy to make, to make spageti, no need to blend or mash the chickentender. its easy and tasty. really ok for quick spageti!

    5
  17. Avatar

    fionayyl03
    511 reviews

    Not too ideal if you want a quick fix to your meals

    2 out of 5, reviewed on June 22, 2017

    Although the meat has already been minced for you, the meat takes like what seems to be FOREVER to defrost. The meat is packed into a condensed, tightly-knit pack and sold to consumers in the frozen aisle. But once you purchase it and take it back home to place it back into the freezer, the meat will take at least 3 hours to defrost in room temperature. It’s convenient in a way I suppose for the fact that the meat has already been minced for you, but the time taken to wait for it till you’re able to use it to marinate/cook it takes far too long. I don’t recommend purchasing this as the meat does not taste fresh either.

    2
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...