Ramly Chicken Burger

Product Details

Ramly Chicken Burger was first introduced in Malaysia in 1979 and it was the first chicken product ever produced by Ramly.

Chicken Burger Ingredients: Chicken Meat, Soy Protein, Spices and Salt, Contains Flavouring and Permitted Food Conditioner.

  1. Avatar

    Ramli04691
    3 reviews

    Pastikan ada dipetiais anda

    5 out of 5, reviewed on November 30, 2018

    Rasa ayam yang sempurna…senang dan mudah dipelbagaikan dalam menu dan resipi… Harga yang berpatutan…pastikan ramly baru beli

    5
  2. Avatar

    ziana7270
    3 reviews

    Burger pilihan seisi keluarga

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2018

    Burger terbaik pilihan keluarga kami sejak tahun 1997. Sangat enak dan menepati citarasa kami sekeluarga.

    5
  3. Nurul Syakilah
    25 reviews

    Tak Pernah cukup

    5 out of 5, reviewed on October 25, 2018

    Rasa ayam sebenar dalam Ramly Chicken Burger. Sedap ! tak pilih chicken burger lain dah sejak cuba beli produk Ramly. walaupun harga dia mahal sedikit berbanding jenama lain tapi sangatlah berbaloi dengan rasa yang sedap, isi ayam padat. complete tasty. paling penting HALAL.

    5
  4. Avatar

    nhmi8360
    3 reviews

    Sedap dan terbaik

    5 out of 5, reviewed on October 24, 2018

    Saya memang menggemari burger ramly ayam. Rasanya sgt sedap n padat. Puas makan. Yang penting bersih dan halal. Item wajib dalam peti ais.

    5
  5. Avatar

    Nabil99012
    15 reviews

    Sedappp

    4 out of 5, reviewed on July 17, 2018

    Setiap kali kepasar raya, sya kadang² akan membeli burger ramly ini kerana, rasanya yg sedap serta isi ayamnya padat.. Selain itu setiap gigitan burger ramly ni ia sangat crunchy

    4
  6. Avatar

    katlynooi73
    9 reviews

    最好吃的burger

    5 out of 5, reviewed on July 16, 2018

    Ramly 的burger 是我最喜欢的burger。非常好吃,很香,我最喜欢ramly burger当宵夜或者晚餐,搭配面包蔬菜和酱料后,味道一级棒。

    5
  7. Avatar

    SunnyHere08
    11 reviews

    Favourite burger ever

    5 out of 5, reviewed on May 16, 2018

    The most burger I like is ramly burger ??
    I like to go stall outside and order the ramly burger as my dinner.
    Ramly burger is the best burger ever and more affordable than McDonalds burger.

    5
    1
  8. Avatar

    ouchuiyee65
    5 reviews

    tasty burger patty

    4 out of 5, reviewed on May 14, 2018

    ramly burger is a lagend n many malaysian is proud of it. even foodie is purposely look for this burger ramly which has juicy patty in between.

    4
  9. Avatar

    zamanhuri5176
    3 reviews

    Economy

    3 out of 5, reviewed on May 13, 2018

    Previously, i am super fan for Ramly’s patty, but now i have tried Dindings Brand for chicken patty, and it was super delicious.
    I thinks ramly need to learn few things as to compare taste and price value. For now, ramly price have increase and that one of the reason i am switching to Dindings

    3
  10. Muhammad Aiman
    2 reviews

    daging ayam

    5 out of 5, reviewed on April 5, 2018

    Rasa ayam yang padat dan sedap pada setiap burger ayam.Burger ayam ini juga tidak mengecut apabila digoreng.Masih kenyal dan berjus.Menjadi pilihan saya kerana burger ayam ini tidak mengecewakan.Peratusan daging ayam yang banyak daripada tepung menyebabkan saya dapat merasai ayam itu sendiri.Burger ayam ini tidak terlalu masin atau tawar kerana ini sudah sedap dengan sendirinya.Saya akn menggorengkan burger ayam ini untuk hidangan petang buat anak-anak saya.Harganya berpatutan dan senang diperolehi.Saya telah menyesorkan pada sanak saudara saya kerana kualiti burger ayam tidak diperlu dipertikaikan lagi.

    5
  11. Avatar

    Waihou9851
    3 reviews

    Best burger patty

    4 out of 5, reviewed on April 2, 2018

    It’s crunchy outside and soft inside, strong in flavour and suitable for breakfast.

    4
  12. 敏 颖
    9 reviews

    真材实料

    4 out of 5, reviewed on March 2, 2018

    第一次买的时候是想做早餐 试看能不能做和外面卖的一样味道
    结果口感和外面卖的超接近 味道很香 吃起来口感一级棒

    4
  13. Avatar

    BumbleBee34
    25 reviews

    Saya penggemar burger ayam ramly

    5 out of 5, reviewed on February 20, 2018

    Kepingan burger daging ayam ramly dlm sepeket ada 6 keping dgn setiap keping mempunyai berat 50g. pada saya sangat berbaloi. masa grill atas kuali tanpa minyak pn daging burger ayam ramly ni masak sempurna. makan gitu je tanpa bubuh perasa lain pn sudah memadai. size selepas dimasak tak banyak perubahan. ia tidak mengecut dengan banyak. bila makan masih terasa daging ayam pada kepingan burger. mudah nak disediakan kerana setiap kepingan daging burger dilapiskan dengan kertas plastik lapisan yg memisahkan setiap kepingan daging burger. harga berbaloi dengan kuantiti dan kualiti daging burger yg diperoleh. kat pasaran banyak tapi selalu kena rebut.

    5
  14. Avatar

    jessychoa32
    13 reviews

    Good

    5 out of 5, reviewed on February 7, 2018

    Daging Ayam ini memang sedap. Saya pergi beli burger ? ,meraka biasa guna daging brand nie. Senang makan, Dan tidak ada bau yang pelik… Cuma Kalau Ada yang design besar dan tebal sikit, lagi bagus!!

    5
  15. Avatar

    Seira34
    4 reviews

    最爱❤️

    5 out of 5, reviewed on January 17, 2018

    最爱这牌子的burger肉,一家人都喜欢,每次去supermarket都要求妈妈买,然后做burger!即使是在外面买burger,也会去找专门用这个牌子的burger~绝对好吃?

    5
  16. Nor Juliana Mawarni
    129 reviews

    Burger Ayam Ramly

    4 out of 5, reviewed on November 13, 2017

    Rasa ayam yang padat dan sedap pada setiap burger ayam.Burger ayam ini juga tidak mengecut apabila digoreng.Masih kenyal dan berjus.Menjadi pilihan saya kerana burger ayam ini tidak mengecewakan.Peratusan daging ayam yang banyak daripada tepung menyebabkan saya dapat merasai ayam itu sendiri.Burger ayam ini tidak terlalu masin atau tawar kerana ini sudah sedap dengan sendirinya.Saya akn menggorengkan burger ayam ini untuk hidangan petang buat anak-anak saya.Harganya berpatutan dan senang diperolehi.Saya telah menyesorkan pada sanak saudara saya kerana kualiti burger ayam tidak diperlu dipertikaikan lagi.

    4
  17. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    Patty buger ayam pilihan utama

    5 out of 5, reviewed on November 3, 2017

    Patty buger ayam jenama ramly ni mmg pilihan keluarga saya.Rasa isi ayam yg sedap dan diperisakan dgn baik dan tidak tawar sprti jenama lain.Patty juga sgt berjus dan tidak terlalu mngecut bila digoreng.Harganya pun berpatutan dan berbaloi dibeli.Pilihan terbaik untuk patty buger saya.

    5
  18. Avatar

    CikSue38
    434 reviews

    Pilihan penggemar burger ayam

    5 out of 5, reviewed on October 24, 2017

    Selaku penggemar burger ayam brand ramly menjadi pilihan saya. 1 pek ada 6 keping setiap keping 50g. Burger ayam ramly ni biarpun da goreng atau grill tetap rasa juicy dengan secukup rasa masin perisa semua. Tak perlu tambah yg lain2 pn sudah sedap. Kalau saya tak tahu nk masak apa kadang2 saya makan daging burger ayam ni saja dan ia mmg mengenyangkan. Lagipun senang nk handle produk ramly ni. Setiap lapisan kepingan burger dilapis dengan a sheet of layer yg memisahkan kepingan2 burger daripada melekat. Bila da keluarkan ambil 1 atau 2 keping balance masih boleh.disimpan begitu saja tanpa perlu risau kepingan2 burger bercantum sesama mereka. Bila grill atau goreng saya mmg tidak menggunakn minyak kerana kepingan burger ini mmg akan mengeluarkan minyak. Yg lebih menguntungkan setelah daging burger ayam ni masak peratusan mengecut sangat kecil. Burger ayam tetap nampak seperti saiz asal san bulat. Bila2 masa saja boleh menikmati burger ayam. Cepat mudah dan ringkas.

    5
  19. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Diperisakan dgn sempurna

    5 out of 5, reviewed on October 12, 2017

    Pilihan utama saya kerana rasa tidak tawar seperti jenama lain.Daging Burger ayam Ramly ni Diperasakan dgn sempurna.Terasa isi ayam segar & lembut.Bila digoreng,ia garing diluar & maaih lembut berjus didalam.Saya selalu gunakan sbgai patty burger saya,sedap juga walaupun hanya dicicah sos.Harga berpatutan utk dibeli & mudah didapati.

    5
  20. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    TERBAIK

    5 out of 5, reviewed on September 9, 2017

    Burger Ayam dari Ramly memang terbaik..Sangat sedap dan lembut..Rasa yang amat lazat pabila dimakan

    5
  21. Nor Othman
    1343 reviews

    sedap saya suka

    5 out of 5, reviewed on September 5, 2017

    Despite the fact that many Malaysians like having their Ramly burgers, I do not prefer it because of the thin patty. The patty is too thin that it does not allow you to sandwich it between the burger buns. Taste wise, it is not too overwhelmingly salty however, I would not recommend eating it on its own.

    5
  22. Rasanya sangat sedap

    5 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    Boleh dipelbagaikan kegunaanya dalam masakan,tapi andai dimasak begitu sahaja ia masih sedap. Rasanya yang enak tanpa meninggalkan rasa muak sedikit pun seperti jenama lain. Dijamin kualiti terbaik,pilihan utama saya!

    5
    1
  23. Avatar

    cikbunga49
    660 reviews

    mudah disediakan dan sedap

    4 out of 5, reviewed on August 15, 2017

    suami saya amat menyukai ramly chicken burger ini. selain mudah disediakan,rasanya juga sedap.pasti tak rugi membelinya.

    4
  24. Avatar

    leekahseng12
    323 reviews

    Ramly Burger my favorite

    5 out of 5, reviewed on August 3, 2017

    Ramly Burger Chicken is my favorite for supper.
    Malaysian very easy to get this delicious local food at night time every where.

    I always recommended to my foreign friends our Ramly Burger supper culture!

    5
  25. Avatar

    Fong Fong
    318 reviews

    Perfect meal

    4 out of 5, reviewed on August 1, 2017

    The sauce and the patty and the unique blend of flavors, with egg, margarine and mayonnaise gives huge satisfaction to your taste buds and the price are affordable.

    4
  26. Niki Tay
    996 reviews

    做BURGER 最适合的。

    4 out of 5, reviewed on July 21, 2017

    Ramly Chicken Burger做BURGER 最适合的,有时候妈妈也会拿这个BURGER 来当做菜煮给我们吃不用烦恼煮什么菜的而且我们也爱吃的。

    4
  27. Avatar

    AfiqFauzi67
    23 reviews

    DINNER REPLACED

    4 out of 5, reviewed on July 13, 2017

    Sometimes when not in mood eating heavy meal like rice or to busy to go restaurant to eat, I often eat burger since it easy to prepare and can be eat while doing job specially Ramly burger not only it taste delicious also then thin layer of burger made it easily to be cook fast for someone in hurry.

    4
  28. Avatar

    sandlee51
    174 reviews

    Prefect Breakfast

    5 out of 5, reviewed on June 23, 2017

    My husband likes the Ramly Beef Burger whereas I prefer the Ramly Chicken Burger. I love to eat it with egg and bacon. Prefect breakfast for me!

    5
  29. Avatar

    fionayyl03
    511 reviews

    Too thin for a burger patty

    3 out of 5, reviewed on June 17, 2017

    Despite the fact that many Malaysians like having their Ramly burgers, I do not prefer it because of the thin patty. The patty is too thin that it does not allow you to sandwich it between the burger buns. Taste wise, it is not too overwhelmingly salty however, I would not recommend eating it on its own.

    3
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...