Munchy’s Marie

Product Details

Have a yummy break with Marie

The perfect complement for your tea or coffee break, Munchy’s Marie biscuits come packed with our essential elements of fun and yummylicious goodness. Made for savouring by yourself or with friends and family, Marie is the delightful crunchy sweet taste for every teatime party or mid-day break. So pick up a pack today and enjoy one (or two or three) of this scrumptious biscuit!
Flavours:
Original, Cappucino

  1. zahiragk31
    9 reviews

    Biskut dikegemari orang ramai

    5 out of 5, reviewed on February 15, 2018

    Isteri saya selalu minat dengan biskut ini sebab ia sangat sedap tambah kalau dicelup kopi atau milo ..memang sedap dan ia juga biskut kegemaran dari dulu lagi.sesuai untuk makan bila hilangkan stress dan makan bila tengok cite drama akasia memang best..mudah dimakan begitu sahaja

    5
  2. Anelia23
    137 reviews

    Lembut dan sedap

    4 out of 5, reviewed on January 11, 2018

    Anak saya suka makan biskut marie ni sebab dia lembut. Rasa dia sangat lemak dan sedap. Saya pulak suka makan bersama air teh atau milo panas waktu petang. Memang menyelerakan. Biskut marie ni jugak sesuai untuk bayi yang belum tumbuh gigi sebab dia akan lembut bila dihisap.

    4
  3. NurulDeng08
    470 reviews

    Biskut lemak manis

    4 out of 5, reviewed on December 10, 2017

    Tekstur biskut marie munchy’s ni mmg kurang ranggup,tapi rasanya sgt sedap berlemak.Selalunya saya suka cicah dgn milo utk sarapan ataupun minum petang.Biskut marie ni juga boleh diolah mnjadi kek dan puding.Harga pun mmg murah dan masih berbaloi dibeli dgn kualiti dan kuantitinya.

    4
  4. mizarifin91
    136 reviews

    kegilaan terbaru

    5 out of 5, reviewed on November 5, 2017

    saya baru je mencuba biskut marie jenama ni. sangat suka sebab ada rasa lemak-lemak, rangup dan tidak terlalu manis. sekarang biskut ni jadi kegemaran saya setiap kali sarapan dan dinner. selalunya saya cicah bersama air milo panas. lembut je bile makan dengam air milo. pengganti nasi tapi tetap kenyang

    5
  5. Nor Othman
    1343 reviews

    i like this

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2017

    Saya suka makan biskut marie dengan teh atau kopi pada waktu sarapan atau minum petang.Biskut yang rangup dan sedap.Enak juga dibuat kek batik.Biskut marie munchy’s terbaik.

    5
  6. cikbunga49
    660 reviews

    Tak sedap,rasa tak ranggup

    3 out of 5, reviewed on August 30, 2017

    Biskut marie munchy’s ni pada pendapat saya kurang sedap kerana ianya macam lemau dan tidak ranggup.
    Saya pernah cuba membuat kek batik menggunakannya,hasilnya kek batik saya kurang sedap.
    Saya tidak membelinya lagi selepas itu.

    3
  7. CikSue38
    396 reviews

    Biskut marie munchys

    5 out of 5, reviewed on August 25, 2017

    Biskut marie antara pilihan utama saya untum dimakan cicah bersama kopi, teh dan milo. Begitu juga bikut marie munchys menjadi pilihan sayan untuk dibuat kek batik. Terdapat aroma yg tersendiri. Sedap

    5
  8. jazlan59
    144 reviews

    lembut, sesuai untuk anak saya

    3 out of 5, reviewed on August 19, 2017

    biskut ni kegemaran anak saya. saya kurang menggemari nya kerana terlalu lembut apabila dicicah didalam air. tetapi anak2 saya sangat suka. Rasanya juga tidak terlalu manis,sesuai untuk diet kanak-kanak.
    Mereka menggelar sebagai biskut bulat,mungkin sebab dia bulat.. hehehe

    3
  9. Syarifah Fyairus
    104 reviews

    MENGULIT KENANGAN

    5 out of 5, reviewed on August 18, 2017

    BISKUT Munchy’s Marie INI SELALU MEMBUATKAN SAYA TERINGAT KENANGAN ZAMAN KANAK-KANAK SAYA BERSAMA KELUARGA DAN RAKAN-RAKAN. MAKAN BISKUT KETIKA WAKTU PAGI DAN PETANG. SAYA AMAT MERINDUI ZAMAN ITU

    5
  10. fionayyl03
    511 reviews

    Tea time cookies made easy

    5 out of 5, reviewed on June 26, 2017

    Tea time would not be the same without some Marie biscuits to accompany with your tea, coffee or hot chocolate as perfect afternoon tea-time snack. I especially like the milky taste of the biscuits that go so delightfully well with any beverage or even just by eating it on its own. These biscuits even make for a great option alternative for a less costly cheesecake base compared to the tradiotional digestive or oreo bases. Crunchy, versatile and satisfies, what more can I say but rate it 5 stars?

    5
  11. RazaMat
    37 reviews

    Biskut marie pilihan saya

    5 out of 5, reviewed on June 14, 2017

    Saya suka makan biskut marie dengan teh atau kopi pada waktu sarapan atau minum petang.Biskut yang rangup dan sedap.Enak juga dibuat kek batik.Biskut marie munchy’s terbaik.

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...