Mi Sedaap Ayam Bawang Flavor

Product Details

Mi Sedaap Ayam Bawang soup flavor is rich with fried onion chicken ingredient as the soup based. The rich aromatic onion chicken smell makes your stomach hunger for more. It’s not an ordinary onion chicken flavor compare with others. The flavor is simple irresistible!

  1. CikSue38
    818 reviews

    Suka suka suka

    5 out of 5, reviewed on February 2, 2020

    Sebagai penggemar mi segera saya suka rasa mi sedaap perisa ayam bawang ni. Serupa mcm sup biasa tapi diperkaya dengan aroma dan kelazatan bawang. Sup berbau sangat sedap. Mi sedaap ayam bawang ni pek kuning telur. Kuning terang tu perisa sup ayam istimewa. Jangan tersalah pilih pulak. Lg satu kuning pekat sikit drp kuning terang tu perisa kari. Nak ambil sila baca label betul2 ya.

    5
  2. BumbleBee34
    321 reviews

    Aroma dia unik

    4 out of 5, reviewed on January 22, 2020

    Baru2 ni ada la beli Mi Sedaap perisa ayam bawang ni. Nak masak dia sama mcm masak mi segera lain tu. Yg ni jenis berkuah. Kalau tengok lebih kurang mcm mi segera perisa ayam biasa. Cuma ada bau aroma yg unik. Bau pun dah menyelerakan. Makan kosong gitu je pun sedap. Tak caya cuba la dulu.

    4
  3. weiisze71
    3 reviews

    The name of the noodle is literally the taste

    5 out of 5, reviewed on February 10, 2018

    Oh myyyy God!! The best maggie yet with such a affordable price. Mixing the fried onion together with the noodle is the best combination, couldn’t resist it! So flavorful!!! I can smell it even from far! THE BEST !The name = taste of the maggie

    5
  4. RenNurfatihah50
    137 reviews

    Rasa bawang Yang unik

    5 out of 5, reviewed on December 13, 2017

    Rasanya unik dengan perencah sup yang kaya dengan bawang goreng lazat. Seperti biasa ianya sangat mudah disediakan. Saya suka tambahkan dengan cebisan ayam, sayur dan telur serta bawang goreng. Kombinasi ini amat membuka selera.

    5
  5. Nur Arina
    812 reviews

    Kurang gemarkan

    2 out of 5, reviewed on September 21, 2017

    Say kurang gemar dengan mi sedap perisa ini. Rasanya bagi saya agak pelik dan tidak sesuai dengan selera mulut saya.

    2
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...