Mamee Corntoz

Product Details

Description

Corntoz is a delicious and crunchy snack made from real corns, which are baked and roasted to perfection. Using its very own Flavaboom technology, each bite comes with an explosion of intense flavour. Being a brand that embodies the spirit of today’s generation, Corntoz celebrates not only flavour, but also people and things that are great, exciting and exceptional.

Corntoz is available in 4 exciting flavours which are Chili Cheez, Hotz and Spicy, Smoky BBQz and Cheez Ringz.

  1. Avatar

    Shika43
    380 reviews

    Rasa snack yang enak!!

    4 out of 5, reviewed on July 14, 2019

    Mamee Corntoz bentuk kecil2 dalam pack ,pelbagai perisa dengan perasa yang cukup saluti snack jagung ini.. Mamee Corntoz pack mudah dibawa dan dinikmati dimana jua mampu redakan stress dan chill seketika dengan Mamee Corntoz, peneman setia dikala bosan atau ketika menonton TV….tanpa sedar tahu2 je dh habis ..😂

    4
  2. Avatar

    MyCat95
    3 reviews

    Mamee Corntoz

    5 out of 5, reviewed on November 30, 2018

    Mamee Corntoz memang best sangat . Tak silap saya ada 4 flavour . Flavour yang paling saya suka ialah hot&spicy . Kalau pergi supermarket atau kedai runcit , saya akan beli dengan kadar yang banyak . Kalau boleh nak buat stok setiap bulan . Kalau makan depan tv pun tak sedar dah habis sebab terlampau sedap . Kalau yang tak suke pedas pun ada flavour .

    5
  3. Lyly Cass
    3 reviews

    Delicious!

    5 out of 5, reviewed on March 12, 2018

    I love these snacks so much especially chili cheez. It’s so crunchy and tasty. The taste is not too salty like other brands and the flavor is just enough for my taste; not too much cheese or chilli. Corntoz has become my new addiction. Really recommended it!

    5
  4. Nur Aathiqah
    4 reviews

    murah dan sedap

    4 out of 5, reviewed on March 12, 2018

    corntoz ni memang sedap perisanya yang sedap saya kalau ke kedai mesti beli corntoz, suka makan corntoz sambil tengok tv, selain harganya jaga murah.

    4
  5. Avatar

    AdamAmsyar95
    81 reviews

    Tidak masin & sangat berperisa

    4 out of 5, reviewed on March 2, 2018

    Rasa snek jejari jagung corntoz ni mmg sgt sedap,berperisa dan ranggup.Tidak terlalu pedas,terasa sgt rasa BBQ yg beraroma dlm snek ni.Sy mmg lebih sukakan snek Corntoz ni kerana rasanya tidak terlalu masin sprti snek Twisties.Harganya pun jauh lebih murah dan mudah didapati.Cuma sy hanya makan bila perlu krn kandungan msgnya agak tinggi.

    4
  6. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Corntoz Cheez Ringz

    4 out of 5, reviewed on December 19, 2017

    Satu lagi variasi snek corntoz yg sy suka ialah corntoz cheez ringz.Rasanya sgt lemak dan kaya dgn rasa cheese.Tidak terlalu masin & diperisakan dgn sempurna.Beraroma dan sedap.Cuma 1 je sy kurang suka,mgkin mngandungi bnyak pewarna tambahan krn bila makan,selalu akn melekat sisa berwarna di tangan sy.Yg lain masih ok,harga pun berpatutan utk dibeli.

    4
  7. Avatar

    emilliakamarlis62
    197 reviews

    Sedap dan murah

    4 out of 5, reviewed on December 11, 2017

    Mamee Corntoz ini memang makanan ringan kesukaan saya. Ini kerana harganya yang murah tapi mempunyai rasa yang sedap. Sneknya sangat rangup dan mudah didapati di mana saja. Saya gemarkan kesemua perisa mamee corntoz ini. Lagi pula, ia mudah dibawa ke mana saja dengan pakej pembungkusan yang menarik.

    4
  8. Avatar

    Seira34
    4 reviews

    好吃?

    5 out of 5, reviewed on December 1, 2017

    我最喜欢吃这个零食,尤其是chilli cheez 口味,有点辣辣但是又不会太辣。而且每次一买就是一大堆,最喜欢的包装是一大袋的,里面有一小包一小包长长的包装,我喜欢这样的包装因为我可以只开一个小口,然后倒进嘴巴里,也不会弄脏手,我觉得很方便,我也很喜欢。

    5
  9. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Snek corntoz,pedas dan cheezy

    4 out of 5, reviewed on November 27, 2017

    Snek jejari jagung yg diperisakan dgn baik.Rasa cheese yg sgt berlemak dgn sedikit rasa pedas dari cili.Saya suka snek corntoz ni yg rasanya x terlalu masin seperti jenama lain yg selalu sy beli.Ranggup dan sgt sedap,harga snek corntoz ni juga murah je dan mudah didapati.Boleh didapati dlm pek individu yg kecil dan besar,selalunya sy beli yg besar,lebih berbaloi dan puas dinikmati.

    4
  10. Avatar

    ferdizetty37
    493 reviews

    Corntoz chili cheez

    5 out of 5, reviewed on November 21, 2017

    Saya mmg dh ketagih dgn snek corntoz ni sejak mncubanya kali pertama.Sangat sedap dan berperisa,terutama yg chili cheez ni.Snek jejari jagung yg pedas dan dgn rasa cheese yg berlemak.Sesuai dijadikan snek ketika menonton tv ataupun ketika melakukan aktiviti luar.Suami sy pun sukakannya,harga berpatutan dan berbaloi dibeli.

    5
  11. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Snek jejari jagung berperisa cheese & cili

    5 out of 5, reviewed on November 17, 2017

    Pertama kali saya cuba membelinya krn tertarik dgn packagingnya yg berwarna ceria dan mmpunyai perisa kegemaran saya,cheese dan cili.Rasanya mmg mngagumkan,rasa cheese yg berlemak dgn gabungan cili yg mmberikan rasa sedikit pedas.Sememangnya snek jejari jagung pilihan saya.Harga snek corntoz ni pun murah & mudah didapati di kebanyakkan kedai.

    5
  12. Avatar

    penny41
    407 reviews

    便宜又好吃的keropok

    4 out of 5, reviewed on August 15, 2017

    减价是RM1就可以买到了,里面的口味我最喜欢spicy cheese,分量不多但很好吃

    4
  13. Gee Gee
    321 reviews

    murah dan sedap

    4 out of 5, reviewed on August 1, 2017

    suami suka sangat snack corntoz ni,kalo ke kedai runcit suami yg akan lebih memilih snack berbanding dgn anak2..corntoz ni murah dan sedap..saya dan suami suka

    4
  14. Avatar

    mooiimm
    68 reviews

    Perfect match between cheese & chilli

    5 out of 5, reviewed on July 27, 2017

    Our first meet was 5 years ago. It start with when I saw my favourite flavour – cheese come with chili taste. This new & special taste really attract my attention. I decided to buy 1 pack and try. After ate, the taste really amazed me and eat none stop. This corn snack won’t too hard compare other brand. The chilli cheez flavour really surprised me.

    5
  15. Avatar

    ashly18
    60 reviews

    Mamee Corntoz

    2 out of 5, reviewed on June 29, 2017

    太小的口感不是很好吃。我不喜欢!!!

    2
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...