Sign in to write, likes and manage reviews, and add products to your favourite list.
Forgot password? Reset here.
Recent review: Sebagai penggemar makanan pedas, saya sangat suka akan sos pedas ABC. Rasa pedas cili dengan aroma bawang putih memang serasi. Sos ni pekat dan rasa agak masin. Bila mencicah disarankan cicah seadanya saja. Sedap rasa sos ni terutamanya dicicah bersama…
AkuHudHud27Recent review: 虽说是素食耗油,但是拿来煮非素食也很美味,当然我常拿来煮素食,将平时不太美味的素食变得更有味了,很香!
owengtang59Recent review: Brahims sambal tumis souse ini sgt memudahkan saya menyediakan semasa membuat aktiviti perkhemahan....rasanya tak seperti sambal tumis biasa...hanya ok sahaja kalo utk masak segera... Memudahkan kerja..sesuai utk bekalan kalo nk travel luar negara
Noor Suria Che DinRecent review: Mudah dan menjimatkan masa untuk penyediaan kuah satay.Hanya panaskan kuah dan sedia dinikmati bersama satay mahupun makanan lain seperti pecal dan tauhu sumbat.
AizaManRecent review: I am in love this product. I used this not for salad but for my wings, sandwich, fries, I can't get enough. I Soo Love this.this is by far my favorite dressing i feel its rich in flavor
Aikoaiko25Recent review: I personally don't really like the taste. It taste very weird. I think the original sichuan chili bean sauce doesn't taste so. No recommended. Waste of money.
Xiao LongRecent review: 这个是很方便的已经是调好了的Marmite Sauce所以我只要把鸡肉参这个调好了的Marmite Sauce去掩几个小时我就可以煮了,味道很好吃很香甜的酱
Aikoaiko25Recent review: My kids love Lee Kum Kee ketchup. They like to dip chicken, eggs with ketchup. I will use the ketchup when cooking tomato sauce fish or chicken as well. Its price is reasonable.
cpyn18Recent review: Mudah dan cepat..Hanya panaskan dan tambah ayam dan kentang.Tak perlu lagi mengisar bawang dan cili..Semua rasa lengkap dalam Brahim's kuah kari ayam paket ini..Rasa seperti masakan ibu..
HaizanRazRecent review: Biasanya saya gunakan perencah kari ayam untuk membuat kuah dhal.Kini dengan perencah kawan khusus untuk curry dhall semuanya menjadi mudah.Terasa keaslian rempah ratus dengan gabungan rasa yang sangat menarik.Sesuai di makan dengan roti atau nasi.
AizaMan