Eno Twin Sachet

Product Details

Descriptions

ENO provides a range of antacid products that treat the symptoms of heartburn and gastric.

 

  • Therapeutic indications: For relieving acidity
  • Method of administration: Dissolve the powder in water before taking

Available in Flavours:

  • Ginger
  • Orange
  • Lemon

 

  1. Avatar

    Dorcaslim18
    5 reviews

    Very good product

    5 out of 5, reviewed on September 16, 2020

    Can fast solve my stomachache problems.

    5
  2. Maawardah Mohamad
    180 reviews

    Melegakan ketidakhadaman

    5 out of 5, reviewed on March 2, 2020

    Makan terlalu banyak menyebabkan perut menjadi sebu dan tidak selesa. Eno membantu melegakan perut dengan mengeluarkan angin. Biasanya saya akan sendawa selepas meminumnya. Perasa oren ni memang sedap. Macam minum air berkarbonat oren je. Hanya koyakan sachet dan masukkan dalam air sejuk. Sedia untuk diminum. Mudah di bawa ke mana sahaja.

    5
    1
  3. Avatar

    BumbleBee34
    321 reviews

    Sangat melegakan

    5 out of 5, reviewed on July 11, 2019

    Ketidak hadaman makanan atau rasa sebu dalam perut saya pasti amalkan pengambilan ENO halia. Mula2 rasa macam alaa rasa halia mesti tak sedap. Bila minum takde pun rasa halia. Macam minum minuman berkarbonat je. Sachet ni berkembar sebenarnya tp yg dalam gambar tu saya dah makan pasangannya tu tinggal sebelah je. Nampak lg kesan koyakan. Yela koyakan manual pakai tangan pu boleh. Bancuh dengan air masak dan minum. Kejap je nanti dah rasa lega. Sendawa atau pun kentut2. Best saya suka.

    5
  4. Avatar

    AieenDeen28
    899 reviews

    Membantu mengeluarkan angin dalam badan

    5 out of 5, reviewed on January 30, 2018

    Selain dari Gaviscon saya mmg akan pastikan Eno sachet ni ada di dlm kotak ubat rumah sy,selalunya sy akn beli yg halia @ oren.Ia mmbantu melegakan pedih ulu hati bila makanan tidak hadam & mampu mngeluarkan angin dlm badan.1 sachet utk 1 gelas air,serbuknya pun mudah larut.Saya lebih suka yg oren,sedap diminum tanpa rasa mual.Selain tu,eno juga boleh digunakan utk mmbuat apam & mnghilangkan bau hanyir ikan.Mmg bnyak kegunaan,berbaloi dibeli.Harga pun berpatutan,lebih jimat bila beli 1 kotak.

    5
  5. Jason Lim
    106 reviews

    Eno

    4 out of 5, reviewed on August 25, 2017

    肚子不舒服,喝一包Eno,很快就能解决了

    4
  6. Miko Tan
    324 reviews

    Eno

    4 out of 5, reviewed on August 10, 2017

    肚子涨风时,喝一包这个,很快就舒服的多。

    4
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...