Sign in to write, likes and manage reviews, and add products to your favourite list.
Forgot password? Reset here.
Recent review: Saya belikan untuk adik ketika dia igin melanjutkan pelajaran ke universiti. Memang tahan lasak dan berpatutan dengan harga yang mampu dimiliki. Kualitinya sangat ok dan elok.
cikbunga49Recent review: I bought this Thermal Pot at a reduced price of RM159.20 from Sogo,KL. Original price was RM199. Compared with my LaGourmet and Thermos thermal flask, this Premium Zojirushi thermal handy pot which has glass lined heat retainer works really well…
StaceyHeng32Recent review: Salah satu item wishlist saya yg berjaya saya miliki. Pengukus makanan elektrik 2 tingkat. Tray dia cukup sederhana besar. Masa beli dpt 1 mangkuk kukus nasi. Comel je. Ada penanda aras air dan kukus cepat panas. Senang disimpan stack 2nd…
AkuHudHud27Recent review: Cepat & mudah utk sediakn jus oren..hnya perlu belah buah & tekan perlahan pada steamer..akan dapat jus buah yg segar tp hnya 1 sy kurang bminat dgn Kenwood juicer ni iaitu penapis stainless steellnya yg menapis sari pulpa buah oren..sy…
AieenDeen28Recent review: Saya suka gunakannya untuk memasak kerana mudah untuk masakan yang perlu dicincang dan dipotong halus. Jimat masa tidak perlu cincang lagi daging,sayur dan sebagainya. Mudah juga digunakan dengan mata bilah berbeza ikut keperluan saya. Ia juga mudah untuk dicuci selepas…
cikbunga49Recent review: Morphy Richard is one of the best kitchen appliances. They are renown due to the good performance and the elegant design . the water boils quiet fast and it is also an energy saving. worth to buy and a value…
Lynn81380Recent review: Setiap rumah perlu ada alkaline water ini...baru hidup berkualiti..sihat bertenaga..
faridah86Recent review: My hubby just bought this for me recently. I likes to using this Cuckoo pressure rice cooker to prepare daily dinner for my family. It's so convenient and easy!! It's also saves alot time & can prepare meals in short…
cherryleeRecent review: Pemanggang ajaib ni memang idaman kalbu. Saya beli yg size 36cm. Pun dah cukup besar. Sebenarnya nak beli yg jumbo tp tiada stock. Mungkin next time kot. Pemanggang ajaib Dessini ni jenis non stick pan. Dua-dua belah pan boleh guna.…
AkuHudHud27Recent review: Pengukus makanan Hesstar ni memang best. Saya belikan untuk ibu dikampung senang apabila semua adik beradik berkumpul. Dapat masak macam-macam lauk dan kuih muih dalam satu masa. Boleh kukus banyak sekaligus kerana ianya bertingkat. Memang senang dan cepat.Berbaloi memilikinya.
cikbunga49