Certainty Daypants Disposable Adult Pants Regular

Product Details

Pants for Everyday Confidence

Certainty DayPants offers perfect solution for light to moderate incontinence and comes with odour control function.

Know more about DayPants innovative features

Comfortably Thin

Hygiene pants with its slim design and breathable materials, gives you ultimate comfort just like wearing underwear.

1. Comfort Thin Fit
Especially shaped and designed for soft and good body fit for lasting comfort.

2. Breathable 
Dry comfort and allows air circulation

3. Double Layer Absorbent Pads 
Quick absorption and backflow prevention

4. Leak Guard Prevention
Provide extra leakage protection

5. Soft Stretchy Waistband
Easy to wear and comfortable fit like underwear

6. Odour Control
Control unpleasant odour with polymer gel

  1. SitiNurjalina48
    54 reviews

    NENEK SAYA SANGAT SELESA

    5 out of 5, reviewed on December 6, 2017

    pants ni sangat bagus,,selesa dan tidak sempit dan tidak membuatkan kulit gatal..nenek saya kena strok dan saya belikan pants ni dan dia cakap sangat selesa..

    5
    1
  2. Anelia23
    137 reviews

    Tebal dan berkualiti

    5 out of 5, reviewed on October 10, 2017

    Lampin pakai buang ni memang baik untuk atuk saya yang tak boleh bangun. Kami pakaikan lampin ni sebab dalam bentuk pants so senang. Macam pakai seluar ja.

    Atuk saya pon nampak selesa dan tidak merungut. Lampin ni sangat tebal dan tidak bocor kalau pakai lama pun. Satu yang saya suka pasal lampin ni adalah dia tidak berbau hancing. Dia mengawal bau. Jadi saya senang nak gantikan lampin atuk sata tanpa perlu risau akan bau yang tak elok.

    Lampin ni jugak sangat lembut untuk kulit. Atuk saya tak mengalami gatal2 bila guna lampin ni. Saya pun senang hati bila tengok atuk saya selesa ja tiap2 hari.

    5
    1
  3. AieenDeen28
    900 reviews

    Kawalan anti bau

    5 out of 5, reviewed on October 9, 2017

    Saya sangat suka mngunakan lampin dewasa Day pants ni.Gunakannya kepada ibu saya..lampin ni sangt ringan,ibu sangat selesa mnggunakannya..sangat hebat mnyerap aliran banyak tanpa mnyebabkan kebocoran..tekstur permukaan pad sentiasa kering & lembut walaupun dah penuh,jadi ia x mnyebabkan iritasi pada kulit ibu saya..paling penting,ia ada kawalan anti bau..lansung tiada bau hancing dan mudah untuk saya menukarnya..sangat berbaloi beli,harganya pun berpatutan..

    5
    1
  4. Nur Arina
    812 reviews

    Tebal & berbaloi beli

    5 out of 5, reviewed on April 24, 2017

    Lampin pakai buang ni saya gunakan pada opah saya yang sakit. Memang berbaloi beli kerana tidak bocor dan mampu menampung air kencing walaupin terlupa untuk menukarnya

    5
    1
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...

Malcare WordPress Security